No jestli některá hra bude stavět na tom, že půjde rozstřelit 200 sudů s pískem, tak ano, PhysX karta bude bezpodmínečně nutná.
Jen se bojím kdo si kvůli jedné hře koupí kartu která mu v PC zabere slot.
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
oldboy (neověřeno) https://diit.cz
9. 1. 2006 - 10:28https://diit.cz/clanek/ces-2006-ageia-prezentovala-physx/diskuseNo jestli některá hra bude stavět na tom, že půjde rozstřelit 200 sudů s pískem, tak ano, PhysX karta bude bezpodmínečně nutná.
Jen se bojím kdo si kvůli jedné hře koupí kartu která mu v PC zabere slot.https://diit.cz/clanek/ces-2006-ageia-prezentovala-physx/diskuse#comment-241821
+
ja si myslim, ze za rok za dva bude tahle karta nutnost. vzhledem k blizicimu se prichodu ps3 a jeji vypocetni sily, se musi na pc objevit neco aby tomu pc mohlo konkurovat. ono asi nebude jen u toho aby se simulovalo padani sudu s piskem, ono to asi bude i k tomu aby se dalo pocitat a simulovat treba obleceni za pohybu nebo vetru a tak dale ...
nechci vyvolat flame na tema px x console. protoze kazdy ma svoje vyhody a nevyhody. ja osobne jsem nikdy zastancem konsoli nebyl. troslu jsem poppravil nazor v posledni dobe kdyz mam ps2 a opustil jsem pc na hrani pro stale nutnejsi upgrady. ale myslim ze trh her se bude prenaset na konsole s prichodem ps3 a vetsim rozmachem xbox 360.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
david_lister (neověřeno) https://diit.cz
9. 1. 2006 - 10:45https://diit.cz/clanek/ces-2006-ageia-prezentovala-physx/diskuseja si myslim, ze za rok za dva bude tahle karta nutnost. vzhledem k blizicimu se prichodu ps3 a jeji vypocetni sily, se musi na pc objevit neco aby tomu pc mohlo konkurovat. ono asi nebude jen u toho aby se simulovalo padani sudu s piskem, ono to asi bude i k tomu aby se dalo pocitat a simulovat treba obleceni za pohybu nebo vetru a tak dale ...
nechci vyvolat flame na tema px x console. protoze kazdy ma svoje vyhody a nevyhody. ja osobne jsem nikdy zastancem konsoli nebyl. troslu jsem poppravil nazor v posledni dobe kdyz mam ps2 a opustil jsem pc na hrani pro stale nutnejsi upgrady. ale myslim ze trh her se bude prenaset na konsole s prichodem ps3 a vetsim rozmachem xbox 360.https://diit.cz/clanek/ces-2006-ageia-prezentovala-physx/diskuse#comment-241823
+
Ten 5x větší výkon bych taky bral z rezervou. To je jako když AMD v rámci marketingu vydala binárky na 64bit a na 32bit a ty 64 bitový byly 2x rychlejší. Stačila rekompilace 32bitové verze a rychlost byla stejné. Prostě když se chce, všechno jde.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Milan Bačík https://diit.cz/profil/mildaiv
9. 1. 2006 - 10:58https://diit.cz/clanek/ces-2006-ageia-prezentovala-physx/diskuseTen 5x větší výkon bych taky bral z rezervou. To je jako když AMD v rámci marketingu vydala binárky na 64bit a na 32bit a ty 64 bitový byly 2x rychlejší. Stačila rekompilace 32bitové verze a rychlost byla stejné. Prostě když se chce, všechno jde.https://diit.cz/clanek/ces-2006-ageia-prezentovala-physx/diskuse#comment-241831
+
No nevím jak Vy, ale já jsem tak nějak čekal trošku větší výkon. Protože stovky krabic je sice fajn, ale co takhle simulace toku vody nebo plynů... tam asi bude třeba větší počet než stovky a pak mám strach o výkon. Ale jsem laik a nevidím do toho, takže možná plácám nesmysly.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Fan (neověřeno) https://diit.cz
9. 1. 2006 - 11:11https://diit.cz/clanek/ces-2006-ageia-prezentovala-physx/diskuseNo nevím jak Vy, ale já jsem tak nějak čekal trošku větší výkon. Protože stovky krabic je sice fajn, ale co takhle simulace toku vody nebo plynů... tam asi bude třeba větší počet než stovky a pak mám strach o výkon. Ale jsem laik a nevidím do toho, takže možná plácám nesmysly. https://diit.cz/clanek/ces-2006-ageia-prezentovala-physx/diskuse#comment-241840
+
mna skor zaujima co to bude zrat ked berem do uvahy ze tam mali 2xnvidia sli + physx + 2coreproc +... = 600W. to aby sem kupil akcie energetiky
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
zahorak (neověřeno) https://diit.cz
9. 1. 2006 - 12:24https://diit.cz/clanek/ces-2006-ageia-prezentovala-physx/diskusemna skor zaujima co to bude zrat ked berem do uvahy ze tam mali 2xnvidia sli + physx + 2coreproc +... = 600W. to aby sem kupil akcie energetikyhttps://diit.cz/clanek/ces-2006-ageia-prezentovala-physx/diskuse#comment-241899
+
než se budou řešit takové detaily, jako je vlající oblečení na postavách, reálné tekutiny a plyny, tak PC bude už dávno výkonné samo o sobě, abychom se museli zatěžovat s výběrem vhodné "fyzikální" přídavné karty
+1
+3
-1
Je komentář přínosný?
oldboy (neověřeno) https://diit.cz
9. 1. 2006 - 19:06https://diit.cz/clanek/ces-2006-ageia-prezentovala-physx/diskusenež se budou řešit takové detaily, jako je vlající oblečení na postavách, reálné tekutiny a plyny, tak PC bude už dávno výkonné samo o sobě, abychom se museli zatěžovat s výběrem vhodné "fyzikální" přídavné kartyhttps://diit.cz/clanek/ces-2006-ageia-prezentovala-physx/diskuse#comment-242057
+
pred hodne dlouhou dobou, pokud clovek chtel akcelerovat grafiku, tak musel pridat 3Dfx do slotu a bylo...dnes je to stejne s fyzikou...pokud to bude pokracovat podobne, tak bude fyzikalni procesor implementovan na grafice rovnou...
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
Tomcat (neověřeno) https://diit.cz
9. 1. 2006 - 20:28https://diit.cz/clanek/ces-2006-ageia-prezentovala-physx/diskusepred hodne dlouhou dobou, pokud clovek chtel akcelerovat grafiku, tak musel pridat 3Dfx do slotu a bylo...dnes je to stejne s fyzikou...pokud to bude pokracovat podobne, tak bude fyzikalni procesor implementovan na grafice rovnou...https://diit.cz/clanek/ces-2006-ageia-prezentovala-physx/diskuse#comment-242067
+
No jestli bude mit BFG exkluzivitu, tak to cena moc neklesne :o)
Jinak vypocet pohybu tekutin (kapalin, plynu) v obecnem prostoru je silne netrivialni zalezitost ... presne numericke reseni rovnice jaksi zatim fyzici nenasli a treba Bernoulliho rovnice pro pohyb v potrubi je dosti specialni pripad. Doba kdy treba rozstrelim ve hre prehradu a nasimuluje se realisticky nasledna zaplavova vlna ... je podle mne jeste dostin vzdalena (ono nejak integrovat pres celou prehladu asi neni sranda :o).
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Bilbo (neověřeno) https://diit.cz
9. 1. 2006 - 20:43https://diit.cz/clanek/ces-2006-ageia-prezentovala-physx/diskuseNo jestli bude mit BFG exkluzivitu, tak to cena moc neklesne :o)
Jinak vypocet pohybu tekutin (kapalin, plynu) v obecnem prostoru je silne netrivialni zalezitost ... presne numericke reseni rovnice jaksi zatim fyzici nenasli a treba Bernoulliho rovnice pro pohyb v potrubi je dosti specialni pripad. Doba kdy treba rozstrelim ve hre prehradu a nasimuluje se realisticky nasledna zaplavova vlna ... je podle mne jeste dostin vzdalena (ono nejak integrovat pres celou prehladu asi neni sranda :o).https://diit.cz/clanek/ces-2006-ageia-prezentovala-physx/diskuse#comment-242069
+
jde o to, ze specializovany cip dokaze provadet tyto vypocty radove efektivneji nez cpu. pokud se tyto druhy vypoctu ujmou, pravdepodobne bude integrovan bud do cpu jako kdysi matematicky koprocesor nebo gpu jako kdysi 3D akceleratory splynuly s 2D grafickymi kartami.
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
oldboy (neověřeno) https://diit.cz
9. 1. 2006 - 20:44https://diit.cz/clanek/ces-2006-ageia-prezentovala-physx/diskusejde o to, ze specializovany cip dokaze provadet tyto vypocty radove efektivneji nez cpu. pokud se tyto druhy vypoctu ujmou, pravdepodobne bude integrovan bud do cpu jako kdysi matematicky koprocesor nebo gpu jako kdysi 3D akceleratory splynuly s 2D grafickymi kartami.https://diit.cz/clanek/ces-2006-ageia-prezentovala-physx/diskuse#comment-242070
+
no ja to vidim tak, ze az to bude v hrach tak uz bude intel nebo amd bude mit 8 core a nejakej psysrac muze jit nekam, jo a jinak bejt to pani programotori, tak jim staci nadupana grafika(geforce 6 nebo radeon 850) a cpu do 4 giga single core a mene, jenze jak je znam tak skutek utek a programovat se uceji az na patym dilu uspesny serie,
viz altar a jejich ufo, nic proti, je to super hra, ale do ted neumeji naprogramovat veci, aby se jim to necyklylo, treba pri soubojich na kopci, aby to nepadalo, atd... atd...
a vubec chudak clovek co si koupi hru a nema pristup na internet aby si mohl stahnout patch , ktery opravy tu jejich neplechu,, bla bla to je muj nazor
chce to jenom lepe programovat a pouzivat mozek a ne masivni drahou reklamu(aby se zmetek prodal)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
showtime (neověřeno) https://diit.cz
9. 1. 2006 - 20:53https://diit.cz/clanek/ces-2006-ageia-prezentovala-physx/diskuseno ja to vidim tak, ze az to bude v hrach tak uz bude intel nebo amd bude mit 8 core a nejakej psysrac muze jit nekam, jo a jinak bejt to pani programotori, tak jim staci nadupana grafika(geforce 6 nebo radeon 850) a cpu do 4 giga single core a mene, jenze jak je znam tak skutek utek a programovat se uceji az na patym dilu uspesny serie,
viz altar a jejich ufo, nic proti, je to super hra, ale do ted neumeji naprogramovat veci, aby se jim to necyklylo, treba pri soubojich na kopci, aby to nepadalo, atd... atd...
a vubec chudak clovek co si koupi hru a nema pristup na internet aby si mohl stahnout patch , ktery opravy tu jejich neplechu,, bla bla to je muj nazor
chce to jenom lepe programovat a pouzivat mozek a ne masivni drahou reklamu(aby se zmetek prodal)https://diit.cz/clanek/ces-2006-ageia-prezentovala-physx/diskuse#comment-242071
+
showtime> Mnojo, ale lepe programovat a pouzivat mozek je hodne drahe - jak do penez, tak do casu. A pravdepodobne vyrobci HW cpou penize vyrobcum her, at to neoptimalizuji, nebo optimalizuji na posledni high end vyrobek apod.
+1
+3
-1
Je komentář přínosný?
Nalim https://diit.cz/profil/nalim
9. 1. 2006 - 21:11https://diit.cz/clanek/ces-2006-ageia-prezentovala-physx/diskuseshowtime> Mnojo, ale lepe programovat a pouzivat mozek je hodne drahe - jak do penez, tak do casu. A pravdepodobne vyrobci HW cpou penize vyrobcum her, at to neoptimalizuji, nebo optimalizuji na posledni high end vyrobek apod.https://diit.cz/clanek/ces-2006-ageia-prezentovala-physx/diskuse#comment-242073
+
Ja osobně se taky přikláním k tomu, že Phys skončí integrovaný na grafikách, je to asi nejlogičtější varianta, a takhle to bylo i s Voodoo. Pokud bude Ageia šponovat cenu, najde se určitě alternativní a levnější řešení, šlo jen o nápad. Ale mám takový dojem, že podobným směrem jako Ageia už dneska pomalu směřují shadery na GPU... na těch už se dnes ve verzi 3 dá něco málo programovat a tak by možná stačilo, když někdo vymyslí verzi 4, která bdue umět fyzikální modelování:-)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Michal Vavrousek https://diit.cz/profil/majklsson
9. 1. 2006 - 23:27https://diit.cz/clanek/ces-2006-ageia-prezentovala-physx/diskuseJa osobně se taky přikláním k tomu, že Phys skončí integrovaný na grafikách, je to asi nejlogičtější varianta, a takhle to bylo i s Voodoo. Pokud bude Ageia šponovat cenu, najde se určitě alternativní a levnější řešení, šlo jen o nápad. Ale mám takový dojem, že podobným směrem jako Ageia už dneska pomalu směřují shadery na GPU... na těch už se dnes ve verzi 3 dá něco málo programovat a tak by možná stačilo, když někdo vymyslí verzi 4, která bdue umět fyzikální modelování:-)https://diit.cz/clanek/ces-2006-ageia-prezentovala-physx/diskuse#comment-242089
+
Bilbo: Tady je pruser, ze par let se hry delaji jen pro penize a ne pro zabavu. Jde o to vrhnout na trh hezky vypadajici sracky, presvedcit lidi ke koupi a pocitat chechtaky. Doby, kdy o to tolik neslo uz jsou davno pryc. Kdyz nekomu slo o zabavu a hratelnost, nepotreboval ultrarealitu.
A rozbijeni prehrady ? Proc ne, ale uz v roce 1984 tu byl letecky simulator DAM BUSTERS, kde prave o tohle slo a kolik si s tim clovek uzil radosti a vzteku z nepovedenyho naletu.
Na nejakou realistickou zaplavovou vlnu kazdej kaslal, hlavni bylo sejmout tem nacistickejm prasatum konecne prehradu. Screenshoty jsou tady: http://www.mobygames.com/game/colecovision/dam-busters/screenshots
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
nedelak (neověřeno) https://diit.cz
10. 1. 2006 - 00:09https://diit.cz/clanek/ces-2006-ageia-prezentovala-physx/diskuseBilbo: Tady je pruser, ze par let se hry delaji jen pro penize a ne pro zabavu. Jde o to vrhnout na trh hezky vypadajici sracky, presvedcit lidi ke koupi a pocitat chechtaky. Doby, kdy o to tolik neslo uz jsou davno pryc. Kdyz nekomu slo o zabavu a hratelnost, nepotreboval ultrarealitu.
A rozbijeni prehrady ? Proc ne, ale uz v roce 1984 tu byl letecky simulator DAM BUSTERS, kde prave o tohle slo a kolik si s tim clovek uzil radosti a vzteku z nepovedenyho naletu.
Na nejakou realistickou zaplavovou vlnu kazdej kaslal, hlavni bylo sejmout tem nacistickejm prasatum konecne prehradu. Screenshoty jsou tady:
http://www.mobygames.com/game/colecovision/dam-busters/screenshotshttps://diit.cz/clanek/ces-2006-ageia-prezentovala-physx/diskuse#comment-242091
+
Vlající oblečení, vlasy, trávu atd. neni problém udělat na GPU, takový věci byly vidět už v nějakým starším 3Dmarku.
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
KillerZero (neověřeno) https://diit.cz
10. 1. 2006 - 20:44https://diit.cz/clanek/ces-2006-ageia-prezentovala-physx/diskuseVlající oblečení, vlasy, trávu atd. neni problém udělat na GPU, takový věci byly vidět už v nějakým starším 3Dmarku.https://diit.cz/clanek/ces-2006-ageia-prezentovala-physx/diskuse#comment-242358
+
::: david_lister > Ach bože, ps3, xbox360... a všechny ostatní... brutálně silné stroje na hraní her :-) Víš, nejsem tu první den a ledacos už jsem viděl. Fakt je ten, že před pár lety měl můj počítač trauma, když jsem na něm pustil mp3 a současně chtěl dělat ještě něco dalšího. Teď mi přehrává mp3 mobil a zvládá při tom ještě ledacos jiného, ale počítač na kterém právě teď dělám je nesrovnatelně rychlejší. Žádny PlayStation až doteď nedokázal pokořit PC ve hrách, naopak, dokonce pokud se portuje hra z konzole na PC, lidé si stěžují na její "jednoduchost", "neschopnost využívat hardware", "konzolové ovládání". Humbuk kolem potenciálního výkonu je marketing, stejný, jako když Billy G. prohlásí něco o svém budoucím geniálním systému a přihodí pár obrázků a popisů libových technologií. Všichni víme, jaká bude skutečnost.
A tak je to i s konzolami. Je to masový trh s krabičkami pro nenáročné hráče. Nic jiného to nikdy ani nebude.
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
-pao- (neověřeno) https://diit.cz
11. 1. 2006 - 01:56https://diit.cz/clanek/ces-2006-ageia-prezentovala-physx/diskuse::: david_lister > Ach bože, ps3, xbox360... a všechny ostatní... brutálně silné stroje na hraní her :-) Víš, nejsem tu první den a ledacos už jsem viděl. Fakt je ten, že před pár lety měl můj počítač trauma, když jsem na něm pustil mp3 a současně chtěl dělat ještě něco dalšího. Teď mi přehrává mp3 mobil a zvládá při tom ještě ledacos jiného, ale počítač na kterém právě teď dělám je nesrovnatelně rychlejší. Žádny PlayStation až doteď nedokázal pokořit PC ve hrách, naopak, dokonce pokud se portuje hra z konzole na PC, lidé si stěžují na její "jednoduchost", "neschopnost využívat hardware", "konzolové ovládání". Humbuk kolem potenciálního výkonu je marketing, stejný, jako když Billy G. prohlásí něco o svém budoucím geniálním systému a přihodí pár obrázků a popisů libových technologií. Všichni víme, jaká bude skutečnost.
A tak je to i s konzolami. Je to masový trh s krabičkami pro nenáročné hráče. Nic jiného to nikdy ani nebude.https://diit.cz/clanek/ces-2006-ageia-prezentovala-physx/diskuse#comment-242400
+
Diskuse k CES 2006: Ageia prezentovala PhysXhttps://diit.cz/clanek/ces-2006-ageia-prezentovala-physx/diskusehttps://diit.cz/sites/default/files/diit-logo.png
No jestli některá hra bude stavět na tom, že půjde rozstřelit 200 sudů s pískem, tak ano, PhysX karta bude bezpodmínečně nutná.
Jen se bojím kdo si kvůli jedné hře koupí kartu která mu v PC zabere slot.
ja si myslim, ze za rok za dva bude tahle karta nutnost. vzhledem k blizicimu se prichodu ps3 a jeji vypocetni sily, se musi na pc objevit neco aby tomu pc mohlo konkurovat. ono asi nebude jen u toho aby se simulovalo padani sudu s piskem, ono to asi bude i k tomu aby se dalo pocitat a simulovat treba obleceni za pohybu nebo vetru a tak dale ...
nechci vyvolat flame na tema px x console. protoze kazdy ma svoje vyhody a nevyhody. ja osobne jsem nikdy zastancem konsoli nebyl. troslu jsem poppravil nazor v posledni dobe kdyz mam ps2 a opustil jsem pc na hrani pro stale nutnejsi upgrady. ale myslim ze trh her se bude prenaset na konsole s prichodem ps3 a vetsim rozmachem xbox 360.
ale zase uvolni sloty v penezence
Ten 5x větší výkon bych taky bral z rezervou. To je jako když AMD v rámci marketingu vydala binárky na 64bit a na 32bit a ty 64 bitový byly 2x rychlejší. Stačila rekompilace 32bitové verze a rychlost byla stejné. Prostě když se chce, všechno jde.
vypocetni sila ps3 je fakt ciste teoreticka
No nevím jak Vy, ale já jsem tak nějak čekal trošku větší výkon. Protože stovky krabic je sice fajn, ale co takhle simulace toku vody nebo plynů... tam asi bude třeba větší počet než stovky a pak mám strach o výkon. Ale jsem laik a nevidím do toho, takže možná plácám nesmysly.
mna skor zaujima co to bude zrat ked berem do uvahy ze tam mali 2xnvidia sli + physx + 2coreproc +... = 600W. to aby sem kupil akcie energetiky
než se budou řešit takové detaily, jako je vlající oblečení na postavách, reálné tekutiny a plyny, tak PC bude už dávno výkonné samo o sobě, abychom se museli zatěžovat s výběrem vhodné "fyzikální" přídavné karty
zahorak: 28W
pred hodne dlouhou dobou, pokud clovek chtel akcelerovat grafiku, tak musel pridat 3Dfx do slotu a bylo...dnes je to stejne s fyzikou...pokud to bude pokracovat podobne, tak bude fyzikalni procesor implementovan na grafice rovnou...
No jestli bude mit BFG exkluzivitu, tak to cena moc neklesne :o)
Jinak vypocet pohybu tekutin (kapalin, plynu) v obecnem prostoru je silne netrivialni zalezitost ... presne numericke reseni rovnice jaksi zatim fyzici nenasli a treba Bernoulliho rovnice pro pohyb v potrubi je dosti specialni pripad. Doba kdy treba rozstrelim ve hre prehradu a nasimuluje se realisticky nasledna zaplavova vlna ... je podle mne jeste dostin vzdalena (ono nejak integrovat pres celou prehladu asi neni sranda :o).
jde o to, ze specializovany cip dokaze provadet tyto vypocty radove efektivneji nez cpu. pokud se tyto druhy vypoctu ujmou, pravdepodobne bude integrovan bud do cpu jako kdysi matematicky koprocesor nebo gpu jako kdysi 3D akceleratory splynuly s 2D grafickymi kartami.
no ja to vidim tak, ze az to bude v hrach tak uz bude intel nebo amd bude mit 8 core a nejakej psysrac muze jit nekam, jo a jinak bejt to pani programotori, tak jim staci nadupana grafika(geforce 6 nebo radeon 850) a cpu do 4 giga single core a mene, jenze jak je znam tak skutek utek a programovat se uceji az na patym dilu uspesny serie,
viz altar a jejich ufo, nic proti, je to super hra, ale do ted neumeji naprogramovat veci, aby se jim to necyklylo, treba pri soubojich na kopci, aby to nepadalo, atd... atd...
a vubec chudak clovek co si koupi hru a nema pristup na internet aby si mohl stahnout patch , ktery opravy tu jejich neplechu,, bla bla to je muj nazor
chce to jenom lepe programovat a pouzivat mozek a ne masivni drahou reklamu(aby se zmetek prodal)
showtime> Mnojo, ale lepe programovat a pouzivat mozek je hodne drahe - jak do penez, tak do casu. A pravdepodobne vyrobci HW cpou penize vyrobcum her, at to neoptimalizuji, nebo optimalizuji na posledni high end vyrobek apod.
Ja osobně se taky přikláním k tomu, že Phys skončí integrovaný na grafikách, je to asi nejlogičtější varianta, a takhle to bylo i s Voodoo. Pokud bude Ageia šponovat cenu, najde se určitě alternativní a levnější řešení, šlo jen o nápad. Ale mám takový dojem, že podobným směrem jako Ageia už dneska pomalu směřují shadery na GPU... na těch už se dnes ve verzi 3 dá něco málo programovat a tak by možná stačilo, když někdo vymyslí verzi 4, která bdue umět fyzikální modelování:-)
Bilbo: Tady je pruser, ze par let se hry delaji jen pro penize a ne pro zabavu. Jde o to vrhnout na trh hezky vypadajici sracky, presvedcit lidi ke koupi a pocitat chechtaky. Doby, kdy o to tolik neslo uz jsou davno pryc. Kdyz nekomu slo o zabavu a hratelnost, nepotreboval ultrarealitu.
A rozbijeni prehrady ? Proc ne, ale uz v roce 1984 tu byl letecky simulator DAM BUSTERS, kde prave o tohle slo a kolik si s tim clovek uzil radosti a vzteku z nepovedenyho naletu.
Na nejakou realistickou zaplavovou vlnu kazdej kaslal, hlavni bylo sejmout tem nacistickejm prasatum konecne prehradu. Screenshoty jsou tady:
http://www.mobygames.com/game/colecovision/dam-busters/screenshots
Vlající oblečení, vlasy, trávu atd. neni problém udělat na GPU, takový věci byly vidět už v nějakým starším 3Dmarku.
::: david_lister > Ach bože, ps3, xbox360... a všechny ostatní... brutálně silné stroje na hraní her :-) Víš, nejsem tu první den a ledacos už jsem viděl. Fakt je ten, že před pár lety měl můj počítač trauma, když jsem na něm pustil mp3 a současně chtěl dělat ještě něco dalšího. Teď mi přehrává mp3 mobil a zvládá při tom ještě ledacos jiného, ale počítač na kterém právě teď dělám je nesrovnatelně rychlejší. Žádny PlayStation až doteď nedokázal pokořit PC ve hrách, naopak, dokonce pokud se portuje hra z konzole na PC, lidé si stěžují na její "jednoduchost", "neschopnost využívat hardware", "konzolové ovládání". Humbuk kolem potenciálního výkonu je marketing, stejný, jako když Billy G. prohlásí něco o svém budoucím geniálním systému a přihodí pár obrázků a popisů libových technologií. Všichni víme, jaká bude skutečnost.
A tak je to i s konzolami. Je to masový trh s krabičkami pro nenáročné hráče. Nic jiného to nikdy ani nebude.
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.