Zajímavé je srovnání HD2400 a HD3400. Rozdíl je totiž pouze 1 milion tranzistorů: 181 milionů u HD3400 oproti 180 milionům u HD2400. A tenhle 1 milion stačil na implementaci PowerPlay a DX10.1
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
no-X (neověřeno) https://diit.cz
7. 1. 2008 - 18:51https://diit.cz/clanek/ces-2008-amd-uvadi-ati-mobility-radeon-hd-3400-a-3600/diskuseZajímavé je srovnání HD2400 a HD3400. Rozdíl je totiž pouze 1 milion tranzistorů: 181 milionů u HD3400 oproti 180 milionům u HD2400. A tenhle 1 milion stačil na implementaci PowerPlay a DX10.1https://diit.cz/clanek/ces-2008-amd-uvadi-ati-mobility-radeon-hd-3400-a-3600/diskuse#comment-378964
+
takhle to IMHO moc srovnávat nejde. Třeba přeoptimalizovali shadery a na každém ušetřili 0,5mil. tranďáků. Pak je sumární rozdíl celkem o ničem, nemyslíš? :-)
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
TyNyT https://diit.cz/profil/tynyt
7. 1. 2008 - 23:33https://diit.cz/clanek/ces-2008-amd-uvadi-ati-mobility-radeon-hd-3400-a-3600/diskusetakhle to IMHO moc srovnávat nejde. Třeba přeoptimalizovali shadery a na každém ušetřili 0,5mil. tranďáků. Pak je sumární rozdíl celkem o ničem, nemyslíš? :-)https://diit.cz/clanek/ces-2008-amd-uvadi-ati-mobility-radeon-hd-3400-a-3600/diskuse#comment-379016
+
TyNyT: RV610 a RV630 jsou už orpoti návrhu R600 výrazně novější a pokud bych to posuzoval podle předchozích generací, tak už většinu redundantích částí budou mít odstraněnu. Podle vyjádření AMD ohledně RV670 byly pro dosažení změn potřebných pro implementci DX10.1 pouze upraveny AA-sampling units. Ani bych se nedivil, kdyby RV610/RV630 byly ještě dál a implementace DX10.1 v RV620/RV635 mohla být dořešena jen odstraněním nějakého bugu - možná ani to (podle některých zdrojů už hardwarově DX10.1 kompatibilní byly). 1 milion tranzistorů pro PowerPlay a PCIe 2.0 imho celkem odpovídá. Ještě zajímavější než s RV620 to je u RV635....
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
no-X (neověřeno) https://diit.cz
8. 1. 2008 - 12:42https://diit.cz/clanek/ces-2008-amd-uvadi-ati-mobility-radeon-hd-3400-a-3600/diskuseTyNyT: RV610 a RV630 jsou už orpoti návrhu R600 výrazně novější a pokud bych to posuzoval podle předchozích generací, tak už většinu redundantích částí budou mít odstraněnu. Podle vyjádření AMD ohledně RV670 byly pro dosažení změn potřebných pro implementci DX10.1 pouze upraveny AA-sampling units. Ani bych se nedivil, kdyby RV610/RV630 byly ještě dál a implementace DX10.1 v RV620/RV635 mohla být dořešena jen odstraněním nějakého bugu - možná ani to (podle některých zdrojů už hardwarově DX10.1 kompatibilní byly). 1 milion tranzistorů pro PowerPlay a PCIe 2.0 imho celkem odpovídá. Ještě zajímavější než s RV620 to je u RV635....https://diit.cz/clanek/ces-2008-amd-uvadi-ati-mobility-radeon-hd-3400-a-3600/diskuse#comment-379073
+
Zajímavé je srovnání HD2400 a HD3400. Rozdíl je totiž pouze 1 milion tranzistorů: 181 milionů u HD3400 oproti 180 milionům u HD2400. A tenhle 1 milion stačil na implementaci PowerPlay a DX10.1
takhle to IMHO moc srovnávat nejde. Třeba přeoptimalizovali shadery a na každém ušetřili 0,5mil. tranďáků. Pak je sumární rozdíl celkem o ničem, nemyslíš? :-)
sem zvedavej jetsly udelaj i mobilni HD3800
TyNyT: RV610 a RV630 jsou už orpoti návrhu R600 výrazně novější a pokud bych to posuzoval podle předchozích generací, tak už většinu redundantích částí budou mít odstraněnu. Podle vyjádření AMD ohledně RV670 byly pro dosažení změn potřebných pro implementci DX10.1 pouze upraveny AA-sampling units. Ani bych se nedivil, kdyby RV610/RV630 byly ještě dál a implementace DX10.1 v RV620/RV635 mohla být dořešena jen odstraněním nějakého bugu - možná ani to (podle některých zdrojů už hardwarově DX10.1 kompatibilní byly). 1 milion tranzistorů pro PowerPlay a PCIe 2.0 imho celkem odpovídá. Ještě zajímavější než s RV620 to je u RV635....
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.