No jo ale "koncepty Hybrid SLI a PowerXpress, ale také 3-way SLI/Quad SLI (novodobé) a CrossFire X" kdo to ma zivit?
+1
+3
-1
Je komentář přínosný?
Michael Pošta https://diit.cz/profil/leachim
10. 1. 2008 - 15:54https://diit.cz/clanek/ces-2008-directx-11-priblizne-za-rok/diskuseNo jo ale "koncepty Hybrid SLI a PowerXpress, ale také 3-way SLI/Quad SLI (novodobé) a CrossFire X" kdo to ma zivit?https://diit.cz/clanek/ces-2008-directx-11-priblizne-za-rok/diskuse#comment-379694
+
10. 1. 2008 - 16:11https://diit.cz/clanek/ces-2008-directx-11-priblizne-za-rok/diskuseVšechno kvůli hrám, to je šílený.https://diit.cz/clanek/ces-2008-directx-11-priblizne-za-rok/diskuse#comment-379712
+
preto pc hry stale upadaju a statistiky hovoria jasne. na PC su prakticky iba 1st person shootery a ostatne konverzie obcas z konzol.
+1
+3
-1
Je komentář přínosný?
claudius (neověřeno) https://diit.cz
10. 1. 2008 - 16:13https://diit.cz/clanek/ces-2008-directx-11-priblizne-za-rok/diskusepreto pc hry stale upadaju a statistiky hovoria jasne. na PC su prakticky iba 1st person shootery a ostatne konverzie obcas z konzol.https://diit.cz/clanek/ces-2008-directx-11-priblizne-za-rok/diskuse#comment-379713
+
claudius: Nedávno jsem "otočil" HoMM5 - takové věci zase nejsou pro konzole.
+1
-2
-1
Je komentář přínosný?
xvasek https://diit.cz/profil/xvasek
10. 1. 2008 - 16:29https://diit.cz/clanek/ces-2008-directx-11-priblizne-za-rok/diskuseclaudius: Nedávno jsem "otočil" HoMM5 - takové věci zase nejsou pro konzole.https://diit.cz/clanek/ces-2008-directx-11-priblizne-za-rok/diskuse#comment-379722
+
Mno ono je to tak, že hry jsou jednim z hlavních tahounů vývoje v týhle brandži. PC hry zas tak neupadají, snad stagnují, ale ne upadají. nVidia a podobné firmy prakticky stojí na PC hrách, páč kdo jiný bude kupovat jejich železo než PC hráči... samosebou vyrábějí čipy do konzol, ale grafiky do PC sou hodně důležitý. Uvědomuje si to i M$ a tak spustil marketingovou strategii "Games for Windows", kde podporuje hraní na platformě PC, třeba i tím, že Xboxový trháky se často portují i na highendy pC
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Jouda z Brna (neověřeno) https://diit.cz
10. 1. 2008 - 16:42https://diit.cz/clanek/ces-2008-directx-11-priblizne-za-rok/diskuseMno ono je to tak, že hry jsou jednim z hlavních tahounů vývoje v týhle brandži. PC hry zas tak neupadají, snad stagnují, ale ne upadají. nVidia a podobné firmy prakticky stojí na PC hrách, páč kdo jiný bude kupovat jejich železo než PC hráči... samosebou vyrábějí čipy do konzol, ale grafiky do PC sou hodně důležitý. Uvědomuje si to i M$ a tak spustil marketingovou strategii "Games for Windows", kde podporuje hraní na platformě PC, třeba i tím, že Xboxový trháky se často portují i na highendy pChttps://diit.cz/clanek/ces-2008-directx-11-priblizne-za-rok/diskuse#comment-379740
+
Zasadni duvod proc se vic nepouziva DX 10 je ze je jenom pro Visty... pokud by vysel pro XP, bylo by ho myslim videt podstatne casteji.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Zabak Emil (neověřeno) https://diit.cz
10. 1. 2008 - 16:49https://diit.cz/clanek/ces-2008-directx-11-priblizne-za-rok/diskuseZasadni duvod proc se vic nepouziva DX 10 je ze je jenom pro Visty... pokud by vysel pro XP, bylo by ho myslim videt podstatne casteji.https://diit.cz/clanek/ces-2008-directx-11-priblizne-za-rok/diskuse#comment-379742
+
a kamarat si kupil pocitac ze vraj na 7 rokov :D predpokladam ze uz o 2 roky bude jeho 8800GT vhodna len na pozeranie obrazkov :) nakolko nebude podporovat dajake direct X 12
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
hls (neověřeno) https://diit.cz
10. 1. 2008 - 18:06https://diit.cz/clanek/ces-2008-directx-11-priblizne-za-rok/diskusea kamarat si kupil pocitac ze vraj na 7 rokov :D predpokladam ze uz o 2 roky bude jeho 8800GT vhodna len na pozeranie obrazkov :) nakolko nebude podporovat dajake direct X 12https://diit.cz/clanek/ces-2008-directx-11-priblizne-za-rok/diskuse#comment-379786
+
Zásadní problém DX10 nejsou Visty, ale XBOX! Protože DX10 nemá s DX9 nic společnýho a XBOX je defato postaven na DX9 technologiích, tak prakticky žádný vývojář nebude programovat a vyhazovat velké peníze na hru jen pro PC. Vždyť zatím neexistuje žádná NATIVNÍ DX10 hra.
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
jfb (neověřeno) https://diit.cz
10. 1. 2008 - 18:44https://diit.cz/clanek/ces-2008-directx-11-priblizne-za-rok/diskuseZásadní problém DX10 nejsou Visty, ale XBOX! Protože DX10 nemá s DX9 nic společnýho a XBOX je defato postaven na DX9 technologiích, tak prakticky žádný vývojář nebude programovat a vyhazovat velké peníze na hru jen pro PC. Vždyť zatím neexistuje žádná NATIVNÍ DX10 hra.https://diit.cz/clanek/ces-2008-directx-11-priblizne-za-rok/diskuse#comment-379795
+
10. 1. 2008 - 21:23https://diit.cz/clanek/ces-2008-directx-11-priblizne-za-rok/diskuseZ jaky hry je ten screen?https://diit.cz/clanek/ces-2008-directx-11-priblizne-za-rok/diskuse#comment-379831
+
Je to hra BIOSHOCK a ta myslím podporuje DX 10.Hrál jsem demo na Vistách a na XP ,zasadní rozdíl v grafice jsem nepostřeh na 8800 GTS
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
simak007 (neověřeno) https://diit.cz
10. 1. 2008 - 21:57https://diit.cz/clanek/ces-2008-directx-11-priblizne-za-rok/diskuseJe to hra BIOSHOCK a ta myslím podporuje DX 10.Hrál jsem demo na Vistách a na XP ,zasadní rozdíl v grafice jsem nepostřeh na 8800 GTShttps://diit.cz/clanek/ces-2008-directx-11-priblizne-za-rok/diskuse#comment-379839
+
simak007: Zadna soucasna hra neni DirectX 10 ... pouze si na to hraji.
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
Bespi- (neověřeno) https://diit.cz
11. 1. 2008 - 08:54https://diit.cz/clanek/ces-2008-directx-11-priblizne-za-rok/diskusesimak007: Zadna soucasna hra neni DirectX 10 ... pouze si na to hraji.https://diit.cz/clanek/ces-2008-directx-11-priblizne-za-rok/diskuse#comment-379923
+
Taky neznám hru, která by se vyloženě bez DX10 neobešla. A chápu, že takovou nikdo neudělal. Měl by dost mizerné procento zákazníků. Těch Vist se zase tolik nepoužívá, aby se dnes někomu vyplatilo dělat pro DX10+ only.
+1
-3
-1
Je komentář přínosný?
WIFT https://diit.cz/autor/wift
11. 1. 2008 - 09:38https://diit.cz/clanek/ces-2008-directx-11-priblizne-za-rok/diskuseTaky neznám hru, která by se vyloženě bez DX10 neobešla. A chápu, že takovou nikdo neudělal. Měl by dost mizerné procento zákazníků. Těch Vist se zase tolik nepoužívá, aby se dnes někomu vyplatilo dělat pro DX10+ only.https://diit.cz/clanek/ces-2008-directx-11-priblizne-za-rok/diskuse#comment-379940
+
k čemu jsou dobré grafické orgie, které se za chvilku okoukají, když většina dnešních her postrádá jakýkoliv náznak kvalitní zábavy, nutné zručnosti a hlavně přemýšlení... hry ve stylu vystřílej co můžeš a projdi naši jednoduchou dějovou linii co nejrychleji nepokládám za moc přínosné...
navíc, jestli chce někdo při hraní realistickou grafiku, ať si vezme paintballovou pistoli, sežena pár kamarádů a vyrazí do lesa... tam je grafika p*tcho úplně dokonalá a ty fyzikální zákony sou taky megahustý... jen bacha na houbaře a báby sbírající klestí - nemají pro takové aktivity pochopení...
upadající herní úroveň novinek je také důvod, proč stále častěji zapínám svoji stařičkou Amigu a hraju hry jako Simon the Sorcerer, Monkey Island, Agent Mlíčňák, atd. A když si chci zaštřílet, tak mi bohatě takový Turrican stačí...
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
misticjoe (neověřeno) https://diit.cz
11. 1. 2008 - 10:42https://diit.cz/clanek/ces-2008-directx-11-priblizne-za-rok/diskusek čemu jsou dobré grafické orgie, které se za chvilku okoukají, když většina dnešních her postrádá jakýkoliv náznak kvalitní zábavy, nutné zručnosti a hlavně přemýšlení... hry ve stylu vystřílej co můžeš a projdi naši jednoduchou dějovou linii co nejrychleji nepokládám za moc přínosné...
navíc, jestli chce někdo při hraní realistickou grafiku, ať si vezme paintballovou pistoli, sežena pár kamarádů a vyrazí do lesa... tam je grafika p*tcho úplně dokonalá a ty fyzikální zákony sou taky megahustý... jen bacha na houbaře a báby sbírající klestí - nemají pro takové aktivity pochopení...
upadající herní úroveň novinek je také důvod, proč stále častěji zapínám svoji stařičkou Amigu a hraju hry jako Simon the Sorcerer, Monkey Island, Agent Mlíčňák, atd. A když si chci zaštřílet, tak mi bohatě takový Turrican stačí...https://diit.cz/clanek/ces-2008-directx-11-priblizne-za-rok/diskuse#comment-379957
+
misticjoe: no zas tak drasticky bych to neviděl. Trh sice zažil v posledních letech přesun zejména v 1st person akcím, ale právě třeba Bioshock dle mého ukazuje, že to jde i se skvělou atmosférou, příběhem i hratelností.
+1
-2
-1
Je komentář přínosný?
David Ježek https://diit.cz/autor/david-jezek
11. 1. 2008 - 11:18https://diit.cz/clanek/ces-2008-directx-11-priblizne-za-rok/diskusemisticjoe: no zas tak drasticky bych to neviděl. Trh sice zažil v posledních letech přesun zejména v 1st person akcím, ale právě třeba Bioshock dle mého ukazuje, že to jde i se skvělou atmosférou, příběhem i hratelností.https://diit.cz/clanek/ces-2008-directx-11-priblizne-za-rok/diskuse#comment-379968
+
Zaklínač (The Witcher) taky stoji za hrich :-)
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
qs (neověřeno) https://diit.cz
11. 1. 2008 - 12:15https://diit.cz/clanek/ces-2008-directx-11-priblizne-za-rok/diskuseZaklínač (The Witcher) taky stoji za hrich :-)https://diit.cz/clanek/ces-2008-directx-11-priblizne-za-rok/diskuse#comment-379983
+
Aj Caramba ! Ještě jsem nekoupil kartu na DX10 a už tu bude DX11 :-(
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
Janke https://diit.cz/profil/janke
11. 1. 2008 - 12:33https://diit.cz/clanek/ces-2008-directx-11-priblizne-za-rok/diskuseAj Caramba ! Ještě jsem nekoupil kartu na DX10 a už tu bude DX11 :-(https://diit.cz/clanek/ces-2008-directx-11-priblizne-za-rok/diskuse#comment-379989
+
Šak, to snad, nebylo, ani dříve, když nějaká hra, podporovala, vlastně, ani hra, Need For Speed 11:Pro Street, asi nějaká verze CZ, nejede, ani jenom, na rozhraní DirectX9c, asi nějaká verze CZ, která podporuje, Pixel a Vertex Shadery 3.0, ale jede, i na DirectX9b, které podporuje, Pixel a Vertex Shadery 2.0, vždyť, jsem ji spustil, s Funkční Grafikou, a dobrým vzhledem, bez vypadávajících Textur, i na Grafické Kartě NVIDIA GeForce FX-5200 se 128-Bit. sběrnicí, a ta podporuje, opravdu, maximálně, jen Pixel a Vertex Shadery 2.0, že ta hra, šla, asi na 3 až 4 snímcích, za vteřinu, to už je, trochu, jiná věc, ale na Grafické Kartě NVIDIA GeForce FX-5950 Ultra, by se ještě, možná hrát, dala, a rozhraní DirectX10, asi nějaká verze CZ, to pro jistotu, nepodporuje, vůbec, takže, ona by byla, skoro blbost, dělat, najednou, hry jen pro DirectX10, asi nějaká verze CZ, to se nedělalo, ani dříve, že se hra, dělala, jen pro jedno, rozhraní DirectX, prostě no!
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
Ladik 21 (neověřeno) https://diit.cz
11. 1. 2008 - 14:47https://diit.cz/clanek/ces-2008-directx-11-priblizne-za-rok/diskuseŠak, to snad, nebylo, ani dříve, když nějaká hra, podporovala, vlastně, ani hra, Need For Speed 11:Pro Street, asi nějaká verze CZ, nejede, ani jenom, na rozhraní DirectX9c, asi nějaká verze CZ, která podporuje, Pixel a Vertex Shadery 3.0, ale jede, i na DirectX9b, které podporuje, Pixel a Vertex Shadery 2.0, vždyť, jsem ji spustil, s Funkční Grafikou, a dobrým vzhledem, bez vypadávajících Textur, i na Grafické Kartě NVIDIA GeForce FX-5200 se 128-Bit. sběrnicí, a ta podporuje, opravdu, maximálně, jen Pixel a Vertex Shadery 2.0, že ta hra, šla, asi na 3 až 4 snímcích, za vteřinu, to už je, trochu, jiná věc, ale na Grafické Kartě NVIDIA GeForce FX-5950 Ultra, by se ještě, možná hrát, dala, a rozhraní DirectX10, asi nějaká verze CZ, to pro jistotu, nepodporuje, vůbec, takže, ona by byla, skoro blbost, dělat, najednou, hry jen pro DirectX10, asi nějaká verze CZ, to se nedělalo, ani dříve, že se hra, dělala, jen pro jedno, rozhraní DirectX, prostě no!https://diit.cz/clanek/ces-2008-directx-11-priblizne-za-rok/diskuse#comment-380046
+
Co by to bylo za královský dvůr bez dvorního šaška ... co by to bylo za pátek bez Ládíka :-)
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
David Ježek https://diit.cz/autor/david-jezek
11. 1. 2008 - 15:33https://diit.cz/clanek/ces-2008-directx-11-priblizne-za-rok/diskuseCo by to bylo za královský dvůr bez dvorního šaška ... co by to bylo za pátek bez Ládíka :-)https://diit.cz/clanek/ces-2008-directx-11-priblizne-za-rok/diskuse#comment-380075
+
RE: BESPI
Nenapsal jsem ,že umí jenom DX 10 ,ale že jí podporuje,nevím jak to mají uděláné,třeba nějak nepřímo ,máš v menu možnost vypnout DX 10,pokud jedeš ve Vistách . V XP ti to nenabídne,protože tam nejsou. Třeba v CoD 2 jsi mohl taky hrát buď pod DX 9 nebo DX7.
+1
-2
-1
Je komentář přínosný?
simak007 (neověřeno) https://diit.cz
11. 1. 2008 - 22:38https://diit.cz/clanek/ces-2008-directx-11-priblizne-za-rok/diskuseRE: BESPI
Nenapsal jsem ,že umí jenom DX 10 ,ale že jí podporuje,nevím jak to mají uděláné,třeba nějak nepřímo ,máš v menu možnost vypnout DX 10,pokud jedeš ve Vistách . V XP ti to nenabídne,protože tam nejsou. Třeba v CoD 2 jsi mohl taky hrát buď pod DX 9 nebo DX7.https://diit.cz/clanek/ces-2008-directx-11-priblizne-za-rok/diskuse#comment-380151
+
12. 1. 2008 - 17:17https://diit.cz/clanek/ces-2008-directx-11-priblizne-za-rok/diskusesimak a spol: vypadá to přesně takto:
http://img511.imageshack.us/img511/2471/bioshockgraphicsoptionsxj2.pnghttps://diit.cz/clanek/ces-2008-directx-11-priblizne-za-rok/diskuse#comment-380195
+
Re: David Ježek
Ano přesně tak jak máš na obrázku,to je v XP.Když jsi ve Vistách tato položka je zpřístupněna.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
simak007 (neověřeno) https://diit.cz
13. 1. 2008 - 23:07https://diit.cz/clanek/ces-2008-directx-11-priblizne-za-rok/diskuseRe: David Ježek
Ano přesně tak jak máš na obrázku,to je v XP.Když jsi ve Vistách tato položka je zpřístupněna.https://diit.cz/clanek/ces-2008-directx-11-priblizne-za-rok/diskuse#comment-380277
+
V dohledné době Intel konečně zavede metodu zobrazení ray tracing a celá AMD se svoji fyzikou půjdou pod kytičky a k tomu si budou moci přibalit i všechny DirectyX. Grafika se začne opět počítat CPUčkem.
+1
-3
-1
Je komentář přínosný?
kerala (neověřeno) https://diit.cz
14. 1. 2008 - 10:44https://diit.cz/clanek/ces-2008-directx-11-priblizne-za-rok/diskuseV dohledné době Intel konečně zavede metodu zobrazení ray tracing a celá AMD se svoji fyzikou půjdou pod kytičky a k tomu si budou moci přibalit i všechny DirectyX. Grafika se začne opět počítat CPUčkem.https://diit.cz/clanek/ces-2008-directx-11-priblizne-za-rok/diskuse#comment-380317
+
14. 1. 2008 - 12:06https://diit.cz/clanek/ces-2008-directx-11-priblizne-za-rok/diskusekerala a tos slyšel kde? ono je to totiž trochu jinak http://cdr.cz/a/22615https://diit.cz/clanek/ces-2008-directx-11-priblizne-za-rok/diskuse#comment-380325
+
Mňa by zaujímalo, či bude mať do DX11 už podporu SM5.0, lebo sa mi zatiaľ nechce kupovať nový PC. Tá moja s podporou ešte historického SM2.0 mi zatiaľ celkom stačí ;-)
+1
-3
-1
Je komentář přínosný?
NRX (neověřeno) https://diit.cz
11. 6. 2008 - 13:07https://diit.cz/clanek/ces-2008-directx-11-priblizne-za-rok/diskuseMňa by zaujímalo, či bude mať do DX11 už podporu SM5.0, lebo sa mi zatiaľ nechce kupovať nový PC. Tá moja s podporou ešte historického SM2.0 mi zatiaľ celkom stačí ;-)https://diit.cz/clanek/ces-2008-directx-11-priblizne-za-rok/diskuse#comment-417778
+
11. 7. 2008 - 14:15https://diit.cz/clanek/ces-2008-directx-11-priblizne-za-rok/diskuseHry nestagnujou, táhnou to mmog a hry typu CS. Ono nic jinýho moc nemá symsl kupovat, protože dnešní hry se nedělají na pár tejdnů ale na pár hodin...https://diit.cz/clanek/ces-2008-directx-11-priblizne-za-rok/diskuse#comment-426750
+
Diskuse k CES 2008: DirectX 11 přibližně za rokhttps://diit.cz/clanek/ces-2008-directx-11-priblizne-za-rok/diskusehttps://diit.cz/sites/default/files/diit-logo.png
No jo ale "koncepty Hybrid SLI a PowerXpress, ale také 3-way SLI/Quad SLI (novodobé) a CrossFire X" kdo to ma zivit?
Všechno kvůli hrám, to je šílený.
preto pc hry stale upadaju a statistiky hovoria jasne. na PC su prakticky iba 1st person shootery a ostatne konverzie obcas z konzol.
claudius: Nedávno jsem "otočil" HoMM5 - takové věci zase nejsou pro konzole.
Mno ono je to tak, že hry jsou jednim z hlavních tahounů vývoje v týhle brandži. PC hry zas tak neupadají, snad stagnují, ale ne upadají. nVidia a podobné firmy prakticky stojí na PC hrách, páč kdo jiný bude kupovat jejich železo než PC hráči... samosebou vyrábějí čipy do konzol, ale grafiky do PC sou hodně důležitý. Uvědomuje si to i M$ a tak spustil marketingovou strategii "Games for Windows", kde podporuje hraní na platformě PC, třeba i tím, že Xboxový trháky se často portují i na highendy pC
Zasadni duvod proc se vic nepouziva DX 10 je ze je jenom pro Visty... pokud by vysel pro XP, bylo by ho myslim videt podstatne casteji.
a kamarat si kupil pocitac ze vraj na 7 rokov :D predpokladam ze uz o 2 roky bude jeho 8800GT vhodna len na pozeranie obrazkov :) nakolko nebude podporovat dajake direct X 12
Zásadní problém DX10 nejsou Visty, ale XBOX! Protože DX10 nemá s DX9 nic společnýho a XBOX je defato postaven na DX9 technologiích, tak prakticky žádný vývojář nebude programovat a vyhazovat velké peníze na hru jen pro PC. Vždyť zatím neexistuje žádná NATIVNÍ DX10 hra.
Z jaky hry je ten screen?
Je to hra BIOSHOCK a ta myslím podporuje DX 10.Hrál jsem demo na Vistách a na XP ,zasadní rozdíl v grafice jsem nepostřeh na 8800 GTS
simak007: Zadna soucasna hra neni DirectX 10 ... pouze si na to hraji.
Taky neznám hru, která by se vyloženě bez DX10 neobešla. A chápu, že takovou nikdo neudělal. Měl by dost mizerné procento zákazníků. Těch Vist se zase tolik nepoužívá, aby se dnes někomu vyplatilo dělat pro DX10+ only.
k čemu jsou dobré grafické orgie, které se za chvilku okoukají, když většina dnešních her postrádá jakýkoliv náznak kvalitní zábavy, nutné zručnosti a hlavně přemýšlení... hry ve stylu vystřílej co můžeš a projdi naši jednoduchou dějovou linii co nejrychleji nepokládám za moc přínosné...
navíc, jestli chce někdo při hraní realistickou grafiku, ať si vezme paintballovou pistoli, sežena pár kamarádů a vyrazí do lesa... tam je grafika p*tcho úplně dokonalá a ty fyzikální zákony sou taky megahustý... jen bacha na houbaře a báby sbírající klestí - nemají pro takové aktivity pochopení...
upadající herní úroveň novinek je také důvod, proč stále častěji zapínám svoji stařičkou Amigu a hraju hry jako Simon the Sorcerer, Monkey Island, Agent Mlíčňák, atd. A když si chci zaštřílet, tak mi bohatě takový Turrican stačí...
misticjoe: no zas tak drasticky bych to neviděl. Trh sice zažil v posledních letech přesun zejména v 1st person akcím, ale právě třeba Bioshock dle mého ukazuje, že to jde i se skvělou atmosférou, příběhem i hratelností.
Zaklínač (The Witcher) taky stoji za hrich :-)
Aj Caramba ! Ještě jsem nekoupil kartu na DX10 a už tu bude DX11 :-(
Šak, to snad, nebylo, ani dříve, když nějaká hra, podporovala, vlastně, ani hra, Need For Speed 11:Pro Street, asi nějaká verze CZ, nejede, ani jenom, na rozhraní DirectX9c, asi nějaká verze CZ, která podporuje, Pixel a Vertex Shadery 3.0, ale jede, i na DirectX9b, které podporuje, Pixel a Vertex Shadery 2.0, vždyť, jsem ji spustil, s Funkční Grafikou, a dobrým vzhledem, bez vypadávajících Textur, i na Grafické Kartě NVIDIA GeForce FX-5200 se 128-Bit. sběrnicí, a ta podporuje, opravdu, maximálně, jen Pixel a Vertex Shadery 2.0, že ta hra, šla, asi na 3 až 4 snímcích, za vteřinu, to už je, trochu, jiná věc, ale na Grafické Kartě NVIDIA GeForce FX-5950 Ultra, by se ještě, možná hrát, dala, a rozhraní DirectX10, asi nějaká verze CZ, to pro jistotu, nepodporuje, vůbec, takže, ona by byla, skoro blbost, dělat, najednou, hry jen pro DirectX10, asi nějaká verze CZ, to se nedělalo, ani dříve, že se hra, dělala, jen pro jedno, rozhraní DirectX, prostě no!
Co by to bylo za královský dvůr bez dvorního šaška ... co by to bylo za pátek bez Ládíka :-)
RE: BESPI
Nenapsal jsem ,že umí jenom DX 10 ,ale že jí podporuje,nevím jak to mají uděláné,třeba nějak nepřímo ,máš v menu možnost vypnout DX 10,pokud jedeš ve Vistách . V XP ti to nenabídne,protože tam nejsou. Třeba v CoD 2 jsi mohl taky hrát buď pod DX 9 nebo DX7.
simak a spol: vypadá to přesně takto:
http://img511.imageshack.us/img511/2471/bioshockgraphicsoptionsxj2.png
Re: David Ježek
Ano přesně tak jak máš na obrázku,to je v XP.Když jsi ve Vistách tato položka je zpřístupněna.
to já samořejmě vím
V dohledné době Intel konečně zavede metodu zobrazení ray tracing a celá AMD se svoji fyzikou půjdou pod kytičky a k tomu si budou moci přibalit i všechny DirectyX. Grafika se začne opět počítat CPUčkem.
kerala a tos slyšel kde? ono je to totiž trochu jinak http://cdr.cz/a/22615
Mňa by zaujímalo, či bude mať do DX11 už podporu SM5.0, lebo sa mi zatiaľ nechce kupovať nový PC. Tá moja s podporou ešte historického SM2.0 mi zatiaľ celkom stačí ;-)
Hry nestagnujou, táhnou to mmog a hry typu CS. Ono nic jinýho moc nemá symsl kupovat, protože dnešní hry se nedělají na pár tejdnů ale na pár hodin...
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.