Asi nepoviem nic nove, ale Skyrim bezi pod Wine uplne bez problemov vratane vacsiny modov.
+1
+4
-1
Je komentář přínosný?
Asi nepoviem nic nove, ale
kozec https://diit.cz/profil/kozec
23. 6. 2015 - 17:23https://diit.cz/clanek/codeweavers-pracuji-na-d3d-11-pro-wine-aby-nove-hry-pod-linuxem-vubec-bezely/diskuseAsi nepoviem nic nove, ale Skyrim bezi pod Wine uplne bez problemov vratane vacsiny modov.https://diit.cz/clanek/codeweavers-pracuji-na-d3d-11-pro-wine-aby-nove-hry-pod-linuxem-vubec-bezely/diskuse#comment-796793
+
kedysi davno som mal Amigu, tiez som to tak bral, ze som bol rad za kazdu jednu hru prerobenu z pc
aj ked to bol shit
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
kedysi davno som mal Amigu,
skaven https://diit.cz/profil/skaven321
24. 6. 2015 - 07:36https://diit.cz/clanek/codeweavers-pracuji-na-d3d-11-pro-wine-aby-nove-hry-pod-linuxem-vubec-bezely/diskusekedysi davno som mal Amigu, tiez som to tak bral, ze som bol rad za kazdu jednu hru prerobenu z pc
aj ked to bol shit
https://diit.cz/clanek/codeweavers-pracuji-na-d3d-11-pro-wine-aby-nove-hry-pod-linuxem-vubec-bezely/diskuse#comment-796931
+
Je to tak Bethesda a Blizzard pořád odolávají, ale díky lidem z CodeWeavers a dalšími vývojářům Wine to není taková hrůza. Nicméně nativní hra je nativní, tak snad se časem i tito dva dinosauři zlomí.
+1
+4
-1
Je komentář přínosný?
Je to tak Bethesda a Blizzard
corwin78 https://diit.cz/profil/corwin78
23. 6. 2015 - 21:02https://diit.cz/clanek/codeweavers-pracuji-na-d3d-11-pro-wine-aby-nove-hry-pod-linuxem-vubec-bezely/diskuseJe to tak Bethesda a Blizzard pořád odolávají, ale díky lidem z CodeWeavers a dalšími vývojářům Wine to není taková hrůza. Nicméně nativní hra je nativní, tak snad se časem i tito dva dinosauři zlomí.https://diit.cz/clanek/codeweavers-pracuji-na-d3d-11-pro-wine-aby-nove-hry-pod-linuxem-vubec-bezely/diskuse#comment-796844
+
Bude to super, kdyz dodelaji podporu pro DX11, nicmene vsechny predchozi zpravy od lidi podilejicich se na Wine byly v tom smyslu, ze je jich malo, je to hrozne narocny a udelat to by trvalo 10 let, tedy dobu za kterou uz stejne DX11 budou naprosto neaktualni. Takze moc tomu neverim, proklamace je hezka vec, ale dokud nebudou aspon nejake vzorky, tak v to vubec nedoufam.
+1
+5
-1
Je komentář přínosný?
Bude to super, kdyz dodelaji
RedMaX https://diit.cz/profil/redmarx
23. 6. 2015 - 23:09https://diit.cz/clanek/codeweavers-pracuji-na-d3d-11-pro-wine-aby-nove-hry-pod-linuxem-vubec-bezely/diskuseBude to super, kdyz dodelaji podporu pro DX11, nicmene vsechny predchozi zpravy od lidi podilejicich se na Wine byly v tom smyslu, ze je jich malo, je to hrozne narocny a udelat to by trvalo 10 let, tedy dobu za kterou uz stejne DX11 budou naprosto neaktualni. Takze moc tomu neverim, proklamace je hezka vec, ale dokud nebudou aspon nejake vzorky, tak v to vubec nedoufam.https://diit.cz/clanek/codeweavers-pracuji-na-d3d-11-pro-wine-aby-nove-hry-pod-linuxem-vubec-bezely/diskuse#comment-796868
+
Chybějící Direct3D 11 kompatibilita je jen zrnkem v hoře problémů, které by měla Linuxová komunita rychle vyřešit pokud Linux mají vývojáři vnímat jako platformu hodnou primárního vývoje . A dokud se bude pouze emulovat a sem tam vznikne port z Windows , nikdy nepůjde o systém reálně konkurující Microsoftímu "standartu" ....
+1
-4
-1
Je komentář přínosný?
Chybějící Direct3D 11
Xspy https://diit.cz/profil/xspy
24. 6. 2015 - 04:21https://diit.cz/clanek/codeweavers-pracuji-na-d3d-11-pro-wine-aby-nove-hry-pod-linuxem-vubec-bezely/diskuseChybějící Direct3D 11 kompatibilita je jen zrnkem v hoře problémů, které by měla Linuxová komunita rychle vyřešit pokud Linux mají vývojáři vnímat jako platformu hodnou primárního vývoje . A dokud se bude pouze emulovat a sem tam vznikne port z Windows , nikdy nepůjde o systém reálně konkurující Microsoftímu "standartu" .... https://diit.cz/clanek/codeweavers-pracuji-na-d3d-11-pro-wine-aby-nove-hry-pod-linuxem-vubec-bezely/diskuse#comment-796919
+
Linuxova komunita tohle resit nebude, protoze vetsina z ni ma jine priority nez implementovat MS pseudostandardy, a na to mnozstvi potrebne prace je potreba vic nez par dobrovolniku. Nicmene Valve ma dost penez a vlivu, aby mohla SteamOS dotlacit do stavu primarni platformy, takze to zalezi na nich...
Nicmene i kdyz Valve zainvestuje do SteamOS, DirectX tam nikdy nebude, OpenGL + Vulcan nebo Mantle. Byli by totalni blazni poustet se do DirectX nad linuxem...
+1
+7
-1
Je komentář přínosný?
Linuxova komunita tohle resit
franzzz https://diit.cz/profil/franz-z
24. 6. 2015 - 09:17https://diit.cz/clanek/codeweavers-pracuji-na-d3d-11-pro-wine-aby-nove-hry-pod-linuxem-vubec-bezely/diskuseLinuxova komunita tohle resit nebude, protoze vetsina z ni ma jine priority nez implementovat MS pseudostandardy, a na to mnozstvi potrebne prace je potreba vic nez par dobrovolniku. Nicmene Valve ma dost penez a vlivu, aby mohla SteamOS dotlacit do stavu primarni platformy, takze to zalezi na nich...
Nicmene i kdyz Valve zainvestuje do SteamOS, DirectX tam nikdy nebude, OpenGL + Vulcan nebo Mantle. Byli by totalni blazni poustet se do DirectX nad linuxem...https://diit.cz/clanek/codeweavers-pracuji-na-d3d-11-pro-wine-aby-nove-hry-pod-linuxem-vubec-bezely/diskuse#comment-796997
+
Obcas si rikam ze wine linuxu spise skodi. Cim vice je funkcni, tim mensi maji vyvojari duvod jej podporovat, protoze si to prece pusti ve wine. Takze ve vysledku jej ignoruji vice nez kdyby wine nebylo.
+1
+6
-1
Je komentář přínosný?
Obcas si rikam ze wine linuxu
Tudva https://diit.cz/profil/tudva
24. 6. 2015 - 08:46https://diit.cz/clanek/codeweavers-pracuji-na-d3d-11-pro-wine-aby-nove-hry-pod-linuxem-vubec-bezely/diskuseObcas si rikam ze wine linuxu spise skodi. Cim vice je funkcni, tim mensi maji vyvojari duvod jej podporovat, protoze si to prece pusti ve wine. Takze ve vysledku jej ignoruji vice nez kdyby wine nebylo.https://diit.cz/clanek/codeweavers-pracuji-na-d3d-11-pro-wine-aby-nove-hry-pod-linuxem-vubec-bezely/diskuse#comment-796973
+
Ono hlavne skodi, ze ho kazdy bere jako emulator. Prestoze zkratka wine znamena "wine is not emulator". Wine je knihovna funkci a hra napsana jako linuxova aplikace pouzivajici wine knihovnu by mohla byt zajimavy kompromis mezi "normalni" nativni linux aplikaci a windows aplikaci ktera nahodou chodi pod wine.
Na druhou stranu, vetsina vyvojaru - respektive jejich manazeru - linux ignoruje bez ohledu na wine, o kterem ostatne ani nevi.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Ono hlavne skodi, ze ho kazdy
HKMaly https://diit.cz/profil/hkmaly
24. 6. 2015 - 18:05https://diit.cz/clanek/codeweavers-pracuji-na-d3d-11-pro-wine-aby-nove-hry-pod-linuxem-vubec-bezely/diskuseOno hlavne skodi, ze ho kazdy bere jako emulator. Prestoze zkratka wine znamena "wine is not emulator". Wine je knihovna funkci a hra napsana jako linuxova aplikace pouzivajici wine knihovnu by mohla byt zajimavy kompromis mezi "normalni" nativni linux aplikaci a windows aplikaci ktera nahodou chodi pod wine.
Na druhou stranu, vetsina vyvojaru - respektive jejich manazeru - linux ignoruje bez ohledu na wine, o kterem ostatne ani nevi.
https://diit.cz/clanek/codeweavers-pracuji-na-d3d-11-pro-wine-aby-nove-hry-pod-linuxem-vubec-bezely/diskuse#comment-797357
+
Asi nepoviem nic nove, ale Skyrim bezi pod Wine uplne bez problemov vratane vacsiny modov.
kedysi davno som mal Amigu, tiez som to tak bral, ze som bol rad za kazdu jednu hru prerobenu z pc
aj ked to bol shit
Je to tak Bethesda a Blizzard pořád odolávají, ale díky lidem z CodeWeavers a dalšími vývojářům Wine to není taková hrůza. Nicméně nativní hra je nativní, tak snad se časem i tito dva dinosauři zlomí.
Bude to super, kdyz dodelaji podporu pro DX11, nicmene vsechny predchozi zpravy od lidi podilejicich se na Wine byly v tom smyslu, ze je jich malo, je to hrozne narocny a udelat to by trvalo 10 let, tedy dobu za kterou uz stejne DX11 budou naprosto neaktualni. Takze moc tomu neverim, proklamace je hezka vec, ale dokud nebudou aspon nejake vzorky, tak v to vubec nedoufam.
Chybějící Direct3D 11 kompatibilita je jen zrnkem v hoře problémů, které by měla Linuxová komunita rychle vyřešit pokud Linux mají vývojáři vnímat jako platformu hodnou primárního vývoje . A dokud se bude pouze emulovat a sem tam vznikne port z Windows , nikdy nepůjde o systém reálně konkurující Microsoftímu "standartu" ....
Linuxova komunita tohle resit nebude, protoze vetsina z ni ma jine priority nez implementovat MS pseudostandardy, a na to mnozstvi potrebne prace je potreba vic nez par dobrovolniku. Nicmene Valve ma dost penez a vlivu, aby mohla SteamOS dotlacit do stavu primarni platformy, takze to zalezi na nich...
Nicmene i kdyz Valve zainvestuje do SteamOS, DirectX tam nikdy nebude, OpenGL + Vulcan nebo Mantle. Byli by totalni blazni poustet se do DirectX nad linuxem...
Obcas si rikam ze wine linuxu spise skodi. Cim vice je funkcni, tim mensi maji vyvojari duvod jej podporovat, protoze si to prece pusti ve wine. Takze ve vysledku jej ignoruji vice nez kdyby wine nebylo.
Ono hlavne skodi, ze ho kazdy bere jako emulator. Prestoze zkratka wine znamena "wine is not emulator". Wine je knihovna funkci a hra napsana jako linuxova aplikace pouzivajici wine knihovnu by mohla byt zajimavy kompromis mezi "normalni" nativni linux aplikaci a windows aplikaci ktera nahodou chodi pod wine.
Na druhou stranu, vetsina vyvojaru - respektive jejich manazeru - linux ignoruje bez ohledu na wine, o kterem ostatne ani nevi.
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.