Company of Heroes, Wold in Conflict, Tomb Raider Anniversary, Quake Wars, Unreal Tournament 3
Kapitoly článků
Company of Heroes, Wold in Conflict
|
Tbreak testoval s velmi výkonným CPU. V Company of Heroes se nové kartě daří tak nějak rozpačitě, výkon je na úrovni téměř rok a půl staré GeForce 8800 GTX, Radeon HD 3870 X2 si vede viditelně lépe a přitom nestojí o moc více (ale velkoryse pomíjíme rozdíl spotřeby grafiky ve 3D, což od nás fakt není hezké ;-).
Ve World in Conflict je to ještě horší, zde pravděpodobně staré 8800 GTX a Ultra těží z větší paměti, duální GeForce 9800 GX2 zase razí cestu hrubým výkonem. Abychom byli féroví, tato hra zjevně dvojitému javorovému listu nesvědčí a se současnými Catalysty končí hluboko pod 9800 GTX.
Tomb Raider Anniversary
|
Z Legit Reviews vybíráme Tomb Raider. Výkon je opět znatelně pod úrovní 8800 GTX a hluboko pod HD 3870 X2.
Enemy Territory: Quake Wars, Unreal Tournament 3
|
Hot Hardware prověřili poslední Unreal v nejvyšších rozlišeních. Asi už budeme trapní, ale opět se sluší zmínit, že výkon je na shodné úrovni s 8800 GTX, duální HD 3870 X2 pak ukazuje záda z poměrně slušné vzdálenosti, přidání třetího RV670 do party pak zvedne výkon v 2560×1600 ještě výrazně více, opět však samozřejmě za cenu výrazně vyšší spotřeby.
Quake Wars prověřuje výkon v OpenGL. Zde je 8800 GTX o více než 10 % lepší, 8800 GTS je zhruba na stejné úrovni, Radeon HD 3870 X2 odskakuje více, ale pozor, více než dvě GPU RV670 jsou v tomto případě nanic.