Ja se ponekud obavam, jestli jsme tak trosku nezaspali dobu ...
At se zda sebevic, ze PhysiX jako kombinace karta a software bylo ponekud neuspesne, herni vyvojari tomu ocividne moc neveri. Kdyz si vzpomenu kolik her se s podporou PhysiX jiz objevilo, ale co vic kolik her co lezi na pultech TED (ano prave ted, vcera, zitra ...ne za pul roku), pouziva PhysiX proste jako kvalitni fyzikalni SDK...
Ono se to PhysiX coby softwarova komponenta sakra rozlezla, takze chcete li dneska fyziku, je to havok nebo physix. Pokud si vzpominam spolu s Ageiou a Havokem zahucelo do Intelu a nVidie mnoho dalsich hernich technologii, vcetne nekolika vybornych hernich egninu, dalsich fyzikalnich systemu (treba novodex zahucel do physix..),.. a o bitve ohledne raytracingu uz nemluve.
A ja se skoro obavam, ze nejenom opravdu velice silnym programem pro podporu vyvojaru, ale tak nejako prozatimni vetsi pripravenosti to je v taboru velke zelene lepe rozehrane. Ono nemusi tech her byt zrovna 40 .. ono staci jmenovat par tech nejzajimavejsich (treba prave se na svet klubajici PC verze Mass Effect - pecky kterou si i pirati koupej) a nebo proste jen zminit "Unreal Engine 3" (jo, dela fyziku prave pod physix.. tudiz i vetsina her s licencovanym UT3 enginem)
Kdyz se poradne podivate co vsechno intel spolecne s Havokem koupil... tak si rikam, ze nas jeste budou chtit trosku prekvapit.... uvidime,..
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Slahoun (neověřeno) https://diit.cz
6. 6. 2008 - 13:27https://diit.cz/clanek/computex-2008-physx-v-desitkach-dalsich-her/diskuseJa se ponekud obavam, jestli jsme tak trosku nezaspali dobu ...
At se zda sebevic, ze PhysiX jako kombinace karta a software bylo ponekud neuspesne, herni vyvojari tomu ocividne moc neveri. Kdyz si vzpomenu kolik her se s podporou PhysiX jiz objevilo, ale co vic kolik her co lezi na pultech TED (ano prave ted, vcera, zitra ...ne za pul roku), pouziva PhysiX proste jako kvalitni fyzikalni SDK...
Ono se to PhysiX coby softwarova komponenta sakra rozlezla, takze chcete li dneska fyziku, je to havok nebo physix. Pokud si vzpominam spolu s Ageiou a Havokem zahucelo do Intelu a nVidie mnoho dalsich hernich technologii, vcetne nekolika vybornych hernich egninu, dalsich fyzikalnich systemu (treba novodex zahucel do physix..),.. a o bitve ohledne raytracingu uz nemluve.
A ja se skoro obavam, ze nejenom opravdu velice silnym programem pro podporu vyvojaru, ale tak nejako prozatimni vetsi pripravenosti to je v taboru velke zelene lepe rozehrane. Ono nemusi tech her byt zrovna 40 .. ono staci jmenovat par tech nejzajimavejsich (treba prave se na svet klubajici PC verze Mass Effect - pecky kterou si i pirati koupej) a nebo proste jen zminit "Unreal Engine 3" (jo, dela fyziku prave pod physix.. tudiz i vetsina her s licencovanym UT3 enginem)
Kdyz se poradne podivate co vsechno intel spolecne s Havokem koupil... tak si rikam, ze nas jeste budou chtit trosku prekvapit.... uvidime,..https://diit.cz/clanek/computex-2008-physx-v-desitkach-dalsich-her/diskuse#comment-416927
+
Věta "PhysX se tak díky současným a budoucím GPU dostane mezi téměř všechny hráče" je hodně zavádějící, pochybuju že "téměř všichni hráči" kupují grafické karty od Nvidie.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
ukulele (neověřeno) https://diit.cz
6. 6. 2008 - 16:04https://diit.cz/clanek/computex-2008-physx-v-desitkach-dalsich-her/diskuseVěta "PhysX se tak díky současným a budoucím GPU dostane mezi téměř všechny hráče" je hodně zavádějící, pochybuju že "téměř všichni hráči" kupují grafické karty od Nvidie.https://diit.cz/clanek/computex-2008-physx-v-desitkach-dalsich-her/diskuse#comment-416951
+
Ještě nutno dodat, že mnoho hráčů přechází (nebo už přešlo) na konzole a tam žádná akcelerace fyziky GPU nepřipadá v úvahu. Vzhledem k tomu, že i hry se dnes primárně vyvíjí pro konzole (co si budeme nalhávat, až na pár výjimek - tím myslím 'áčkové' hry, ne indie, freeware atd. - je tomu vskutku tak) tak je výsledný produkt pro PC velmi podobný tomu na konzoli + pár efektů navíc aby to vypadalo DX10 cool. Takže ti, co nebudou vlastníky nových karet nvidie, a majitelé konzolí se sice nebudou moci kochat 'úžasnými' fyzikálnímy efekty, ale o fyziku rozhodně nepřijdou. No a protože je HAVOK orientovaný na multicore CPU, tak mi přijde jako vhodnější řešení.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Vladimír Bělka https://diit.cz/profil/kofolaoriginal
6. 6. 2008 - 16:25https://diit.cz/clanek/computex-2008-physx-v-desitkach-dalsich-her/diskuseJeště nutno dodat, že mnoho hráčů přechází (nebo už přešlo) na konzole a tam žádná akcelerace fyziky GPU nepřipadá v úvahu. Vzhledem k tomu, že i hry se dnes primárně vyvíjí pro konzole (co si budeme nalhávat, až na pár výjimek - tím myslím 'áčkové' hry, ne indie, freeware atd. - je tomu vskutku tak) tak je výsledný produkt pro PC velmi podobný tomu na konzoli + pár efektů navíc aby to vypadalo DX10 cool. Takže ti, co nebudou vlastníky nových karet nvidie, a majitelé konzolí se sice nebudou moci kochat 'úžasnými' fyzikálnímy efekty, ale o fyziku rozhodně nepřijdou. No a protože je HAVOK orientovaný na multicore CPU, tak mi přijde jako vhodnější řešení.https://diit.cz/clanek/computex-2008-physx-v-desitkach-dalsich-her/diskuse#comment-416955
+
ukulele: jojo nejsou to téměř všichni, avšak 2/3 jsou tak jako tak většina :)
BTW jak vlastně na tuto "fyzikální éru" zareaguje ATI?
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Damel https://diit.cz/profil/damel
6. 6. 2008 - 16:29https://diit.cz/clanek/computex-2008-physx-v-desitkach-dalsich-her/diskuseukulele: jojo nejsou to téměř všichni, avšak 2/3 jsou tak jako tak většina :)
BTW jak vlastně na tuto "fyzikální éru" zareaguje ATI?https://diit.cz/clanek/computex-2008-physx-v-desitkach-dalsich-her/diskuse#comment-416956
+
kofola_original: Ono PC je vývojová laboratoř pro konzole. Teď se nasadí PhysX fyzika na nVidia čipech na PC, za 3 roky tu máme novou generaci konzolí s tímto řešením. A v tu dobu budou i hry primárně vyvíjené pro konzole podporovat fyziku na PC.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Hock (neověřeno) https://diit.cz
6. 6. 2008 - 18:11https://diit.cz/clanek/computex-2008-physx-v-desitkach-dalsich-her/diskusekofola_original: Ono PC je vývojová laboratoř pro konzole. Teď se nasadí PhysX fyzika na nVidia čipech na PC, za 3 roky tu máme novou generaci konzolí s tímto řešením. A v tu dobu budou i hry primárně vyvíjené pro konzole podporovat fyziku na PC.https://diit.cz/clanek/computex-2008-physx-v-desitkach-dalsich-her/diskuse#comment-416967
+
vsimnite si ten obrazok napravo.. je tam bugovy render vpravo dole, utrhol sa im nejaky segment obrazu alebo co :)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
jojo2 (neověřeno) https://diit.cz
7. 6. 2008 - 12:19https://diit.cz/clanek/computex-2008-physx-v-desitkach-dalsich-her/diskusevsimnite si ten obrazok napravo.. je tam bugovy render vpravo dole, utrhol sa im nejaky segment obrazu alebo co :)https://diit.cz/clanek/computex-2008-physx-v-desitkach-dalsich-her/diskuse#comment-417017
+
To neni zadny bug, ale uplne normalni nezatravneny kus zeme tesne pred "kamerou".
Staci kdyz si v livolne 3d fps lehnes na zem a tesne pred sebou uvidis presne tohle
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
ptc (neověřeno) https://diit.cz
8. 6. 2008 - 19:46https://diit.cz/clanek/computex-2008-physx-v-desitkach-dalsich-her/diskuseTo neni zadny bug, ale uplne normalni nezatravneny kus zeme tesne pred "kamerou".
Staci kdyz si v livolne 3d fps lehnes na zem a tesne pred sebou uvidis presne tohlehttps://diit.cz/clanek/computex-2008-physx-v-desitkach-dalsich-her/diskuse#comment-417048
+
>> ptc:
Na obrázek vpravo hleď ;). Pokud dobře chápu jojo2, má na mysli ten nekonzistentní dům s chodníkem.
Osobně si ale shodou okolností myslím, že nejde o bug, ale o výsledek statického screenshotu při výbuchu, kdy je tímto posunováním linoucím se od výbuchu simulována vizuálně tlaková vlna. I když v Crysis to vypadá zase úplně jinak, takže můj závěr je ... "who cares?" ;).
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
WIFT https://diit.cz/autor/wift
8. 6. 2008 - 20:25https://diit.cz/clanek/computex-2008-physx-v-desitkach-dalsich-her/diskuse>> ptc:
Na obrázek vpravo hleď ;). Pokud dobře chápu jojo2, má na mysli ten nekonzistentní dům s chodníkem.
Osobně si ale shodou okolností myslím, že nejde o bug, ale o výsledek statického screenshotu při výbuchu, kdy je tímto posunováním linoucím se od výbuchu simulována vizuálně tlaková vlna. I když v Crysis to vypadá zase úplně jinak, takže můj závěr je ... "who cares?" ;).https://diit.cz/clanek/computex-2008-physx-v-desitkach-dalsich-her/diskuse#comment-417051
+
9. 6. 2008 - 13:25https://diit.cz/clanek/computex-2008-physx-v-desitkach-dalsich-her/diskuseptc: pravá strana to je ta kde máš enter ;)https://diit.cz/clanek/computex-2008-physx-v-desitkach-dalsich-her/diskuse#comment-417269
+
tak si rikam, ze prijde doba kdy uz nebudeme grafiku strkat do MB ale MB s procesorem do graficke karty :).
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
lukinltr (neověřeno) https://diit.cz
9. 6. 2008 - 16:39https://diit.cz/clanek/computex-2008-physx-v-desitkach-dalsich-her/diskusetak si rikam, ze prijde doba kdy uz nebudeme grafiku strkat do MB ale MB s procesorem do graficke karty :).https://diit.cz/clanek/computex-2008-physx-v-desitkach-dalsich-her/diskuse#comment-417336
+
Diskuse k Computex 2008: PhysX v desítkách dalších herhttps://diit.cz/clanek/computex-2008-physx-v-desitkach-dalsich-her/diskusehttps://diit.cz/sites/default/files/diit-logo.png
Ja se ponekud obavam, jestli jsme tak trosku nezaspali dobu ...
At se zda sebevic, ze PhysiX jako kombinace karta a software bylo ponekud neuspesne, herni vyvojari tomu ocividne moc neveri. Kdyz si vzpomenu kolik her se s podporou PhysiX jiz objevilo, ale co vic kolik her co lezi na pultech TED (ano prave ted, vcera, zitra ...ne za pul roku), pouziva PhysiX proste jako kvalitni fyzikalni SDK...
Ono se to PhysiX coby softwarova komponenta sakra rozlezla, takze chcete li dneska fyziku, je to havok nebo physix. Pokud si vzpominam spolu s Ageiou a Havokem zahucelo do Intelu a nVidie mnoho dalsich hernich technologii, vcetne nekolika vybornych hernich egninu, dalsich fyzikalnich systemu (treba novodex zahucel do physix..),.. a o bitve ohledne raytracingu uz nemluve.
A ja se skoro obavam, ze nejenom opravdu velice silnym programem pro podporu vyvojaru, ale tak nejako prozatimni vetsi pripravenosti to je v taboru velke zelene lepe rozehrane. Ono nemusi tech her byt zrovna 40 .. ono staci jmenovat par tech nejzajimavejsich (treba prave se na svet klubajici PC verze Mass Effect - pecky kterou si i pirati koupej) a nebo proste jen zminit "Unreal Engine 3" (jo, dela fyziku prave pod physix.. tudiz i vetsina her s licencovanym UT3 enginem)
Kdyz se poradne podivate co vsechno intel spolecne s Havokem koupil... tak si rikam, ze nas jeste budou chtit trosku prekvapit.... uvidime,..
Věta "PhysX se tak díky současným a budoucím GPU dostane mezi téměř všechny hráče" je hodně zavádějící, pochybuju že "téměř všichni hráči" kupují grafické karty od Nvidie.
Ještě nutno dodat, že mnoho hráčů přechází (nebo už přešlo) na konzole a tam žádná akcelerace fyziky GPU nepřipadá v úvahu. Vzhledem k tomu, že i hry se dnes primárně vyvíjí pro konzole (co si budeme nalhávat, až na pár výjimek - tím myslím 'áčkové' hry, ne indie, freeware atd. - je tomu vskutku tak) tak je výsledný produkt pro PC velmi podobný tomu na konzoli + pár efektů navíc aby to vypadalo DX10 cool. Takže ti, co nebudou vlastníky nových karet nvidie, a majitelé konzolí se sice nebudou moci kochat 'úžasnými' fyzikálnímy efekty, ale o fyziku rozhodně nepřijdou. No a protože je HAVOK orientovaný na multicore CPU, tak mi přijde jako vhodnější řešení.
ukulele: jojo nejsou to téměř všichni, avšak 2/3 jsou tak jako tak většina :)
BTW jak vlastně na tuto "fyzikální éru" zareaguje ATI?
kofola_original: Ono PC je vývojová laboratoř pro konzole. Teď se nasadí PhysX fyzika na nVidia čipech na PC, za 3 roky tu máme novou generaci konzolí s tímto řešením. A v tu dobu budou i hry primárně vyvíjené pro konzole podporovat fyziku na PC.
vsimnite si ten obrazok napravo.. je tam bugovy render vpravo dole, utrhol sa im nejaky segment obrazu alebo co :)
To neni zadny bug, ale uplne normalni nezatravneny kus zeme tesne pred "kamerou".
Staci kdyz si v livolne 3d fps lehnes na zem a tesne pred sebou uvidis presne tohle
>> ptc:
Na obrázek vpravo hleď ;). Pokud dobře chápu jojo2, má na mysli ten nekonzistentní dům s chodníkem.
Osobně si ale shodou okolností myslím, že nejde o bug, ale o výsledek statického screenshotu při výbuchu, kdy je tímto posunováním linoucím se od výbuchu simulována vizuálně tlaková vlna. I když v Crysis to vypadá zase úplně jinak, takže můj závěr je ... "who cares?" ;).
ptc: pravá strana to je ta kde máš enter ;)
tak si rikam, ze prijde doba kdy uz nebudeme grafiku strkat do MB ale MB s procesorem do graficke karty :).
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.