Neda mi to neripnut si.Vrchna hrana tych cervenych skriniek je daka kostrabata oproti tomu sivemu nosniku vlavo hore.
Hrany listov na palmach su bez AA ?
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
xixixi (neověřeno) https://diit.cz
19. 9. 2007 - 13:34https://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskuseNeda mi to neripnut si.Vrchna hrana tych cervenych skriniek je daka kostrabata oproti tomu sivemu nosniku vlavo hore.
Hrany listov na palmach su bez AA ?https://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskuse#comment-357295
+
No k tomu filmu final fantasy: the spirits within - jeden snimok vtedy rendrovali 1,5 hodiny (na pentiu III sa frekvencii okolo 1 Ghz)
To ze dnes podobnu grafiku zvladne Radeon 2900XT za 1/30 sekundy je mazec. Este by som chcel vediet ako rychlo pojde DX10 verzia tejto hry na GF 8800GTX.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Rotavator (neověřeno) https://diit.cz
19. 9. 2007 - 13:41https://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskuseNo k tomu filmu final fantasy: the spirits within - jeden snimok vtedy rendrovali 1,5 hodiny (na pentiu III sa frekvencii okolo 1 Ghz)
To ze dnes podobnu grafiku zvladne Radeon 2900XT za 1/30 sekundy je mazec. Este by som chcel vediet ako rychlo pojde DX10 verzia tejto hry na GF 8800GTX. https://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskuse#comment-357297
+
19. 9. 2007 - 13:43https://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskuseVyzera to tak ze cele je to bez AA :(https://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskuse#comment-357298
+
No nemůžu si pomoct, ale mně to jako vizuální hostina rozhodně nepřipadá..Kostrbaté a textury u skříněk rozmázlé. Takže opravdu nevím kam ten svět spěje...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Pan Lomítko (neověřeno) https://diit.cz
19. 9. 2007 - 13:53https://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskuseNo nemůžu si pomoct, ale mně to jako vizuální hostina rozhodně nepřipadá..Kostrbaté a textury u skříněk rozmázlé. Takže opravdu nevím kam ten svět spěje...https://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskuse#comment-357339
+
34 fps je na hranici plynulosti? Mel jsem za to, ze lidske oko zvladne rozlisit trhnany pohyb jen do 25 fps, vse co je nad tim uz vnima jako plynuly pohyb, ne? Jak to tedy ve skutecnosti je?
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
ljelinek (neověřeno) https://diit.cz
19. 9. 2007 - 13:54https://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskuse34 fps je na hranici plynulosti? Mel jsem za to, ze lidske oko zvladne rozlisit trhnany pohyb jen do 25 fps, vse co je nad tim uz vnima jako plynuly pohyb, ne? Jak to tedy ve skutecnosti je?https://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskuse#comment-357340
+
ljelinek : je to tak, ze teoria je jedna vec a prax druha :)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
CrazyHorse (neověřeno) https://diit.cz
19. 9. 2007 - 13:57https://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskuseljelinek : je to tak, ze teoria je jedna vec a prax druha :)https://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskuse#comment-357341
+
já bych zase chtěl, spíš než super vizuální zážitky, naprosto plynulou hru a HLAVNĚ realistické poškození objektů a ne ty zrůdnosti typu střílím do popelky ze samopalu a na popelnici přibývají jen tečky které po chvíli zmizí. Vím, je to hoodně náročný na polygony vykreslovat scénu s deformacemi, ale až tohle půjde, pak lze říci, že jsme pokročili. Zatím, je to stále o ničem a počet polygonů reálně plynule rendrovatelných za sekundu moc nestoupá. Mraky efektů, ale hrubý výkon kupředu moc nejde.
+1
-3
-1
Je komentář přínosný?
Vass (neověřeno) https://diit.cz
19. 9. 2007 - 14:05https://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskusejá bych zase chtěl, spíš než super vizuální zážitky, naprosto plynulou hru a HLAVNĚ realistické poškození objektů a ne ty zrůdnosti typu střílím do popelky ze samopalu a na popelnici přibývají jen tečky které po chvíli zmizí. Vím, je to hoodně náročný na polygony vykreslovat scénu s deformacemi, ale až tohle půjde, pak lze říci, že jsme pokročili. Zatím, je to stále o ničem a počet polygonů reálně plynule rendrovatelných za sekundu moc nestoupá. Mraky efektů, ale hrubý výkon kupředu moc nejde.https://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskuse#comment-357344
+
Ja bych byl taky s tou vizualni hostinou opatrny. Jednak FF se asi renderovalo do vyssiho rozliseni, pak odstraneni aliasu bylo uplne na jine urovni, nez co muze poskytnout HD2900, modely pusobily komplexneji a konecne svetlo/stin neni ani v Crysis uplne koser...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
DTSmaniac (neověřeno) https://diit.cz
19. 9. 2007 - 14:11https://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskuseJa bych byl taky s tou vizualni hostinou opatrny. Jednak FF se asi renderovalo do vyssiho rozliseni, pak odstraneni aliasu bylo uplne na jine urovni, nez co muze poskytnout HD2900, modely pusobily komplexneji a konecne svetlo/stin neni ani v Crysis uplne koser...https://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskuse#comment-357345
+
Ja sa tiez cudujem, kam ten svet speje, ked niekto nevidi rozdiel medzi kvalitou obrazkov v tom filme a "kvalitou" obrazkov v tejto hre.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Fantasy (neověřeno) https://diit.cz
19. 9. 2007 - 14:19https://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskuseJa sa tiez cudujem, kam ten svet speje, ked niekto nevidi rozdiel medzi kvalitou obrazkov v tom filme a "kvalitou" obrazkov v tejto hre. https://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskuse#comment-357346
+
Souhlas s Vass!
Jinak fakt kam ten svet speje, kdyz se tu rozplivame nad tim, ze kostrbata grafika je vizualni hostina hodna graficke karty za cca 10000,-
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
tom242 (neověřeno) https://diit.cz
19. 9. 2007 - 14:29https://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskuseSouhlas s Vass!
Jinak fakt kam ten svet speje, kdyz se tu rozplivame nad tim, ze kostrbata grafika je vizualni hostina hodna graficke karty za cca 10000,-https://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskuse#comment-357349
+
Ale uvedom si ze to co vidis su staticke obrazky. Ako dlho by ti to trvalo vyrenderovat kebyze si taku jednu snimku nechas renderovat s 3D studiu? Vo filne FF to renderovali obrazok po obrazku, 1.5 hodiny kazdy z 25 snimkov za sekundu. Toto je hra, ktora sa hybe a "zije", vyrenderovanie obrazku porovnatelnej kvality trva 0.03 sekundy, a to sa neberie do uvahy nic ine okrem grafiky (fyzika, AI, zvuky).
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Alexandra Stanovska https://diit.cz/profil/aastha
19. 9. 2007 - 14:29https://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskuseAle uvedom si ze to co vidis su staticke obrazky. Ako dlho by ti to trvalo vyrenderovat kebyze si taku jednu snimku nechas renderovat s 3D studiu? Vo filne FF to renderovali obrazok po obrazku, 1.5 hodiny kazdy z 25 snimkov za sekundu. Toto je hra, ktora sa hybe a "zije", vyrenderovanie obrazku porovnatelnej kvality trva 0.03 sekundy, a to sa neberie do uvahy nic ine okrem grafiky (fyzika, AI, zvuky).https://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskuse#comment-357350
+
Samozrejme, do kvality FF to ma jeste daleko (take co se animaci tyka, zatim soucasne hry proste nemuzou filmum uplne konkurovat), ale rozhodne je Crysis spolu s UE3 docela slusny krok vpred k dosazeni podobneho zazitku, to snad uznate. BTW - kdyz se podivate na scrshot s temi skrinkami, tak zda se mi to, nebo je tam vlevo nahore za tramkem otocena textura se stinem? Ze by ani v Crysis nebyly vsechny stiny plne dynamicke a pomahali si stiny s texturami na pevno? :o)) Nebo jde o nejakou chybu diky driveru?
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Filip Neuman https://diit.cz/profil/keddie
19. 9. 2007 - 14:33https://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskuseSamozrejme, do kvality FF to ma jeste daleko (take co se animaci tyka, zatim soucasne hry proste nemuzou filmum uplne konkurovat), ale rozhodne je Crysis spolu s UE3 docela slusny krok vpred k dosazeni podobneho zazitku, to snad uznate. BTW - kdyz se podivate na scrshot s temi skrinkami, tak zda se mi to, nebo je tam vlevo nahore za tramkem otocena textura se stinem? Ze by ani v Crysis nebyly vsechny stiny plne dynamicke a pomahali si stiny s texturami na pevno? :o)) Nebo jde o nejakou chybu diky driveru?https://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskuse#comment-357351
+
xixixi: Hrany listov su kostrbate preto, ze sa nerenderuje kazda cast listu zvlast, ale cely list na palme tak ako je. Predstav si ho ako obdlznikovy objekt, napr. papier, na ktory sa nanesie textura. Na miesta ktore maju byt prazdne sa nastavi priesvitnost. Takze sa nestazuj na zapnutie/nezapnutie AA na hranach u listov, ale na to ze pouzili texturu s nizsim rozlisenim a tu "rozplizli" na celu plochu listu.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Alexandra Stanovska https://diit.cz/profil/aastha
19. 9. 2007 - 14:35https://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskusexixixi: Hrany listov su kostrbate preto, ze sa nerenderuje kazda cast listu zvlast, ale cely list na palme tak ako je. Predstav si ho ako obdlznikovy objekt, napr. papier, na ktory sa nanesie textura. Na miesta ktore maju byt prazdne sa nastavi priesvitnost. Takze sa nestazuj na zapnutie/nezapnutie AA na hranach u listov, ale na to ze pouzili texturu s nizsim rozlisenim a tu "rozplizli" na celu plochu listu.https://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskuse#comment-357352
+
Videl jsem videa z teto hry, sice jsou hodne low res, vypadat by to v realu mohlo uchvatne presto rozplivat se nad tim, ze to zvladne grafika za 10000,- plynule mi prijde dost usmevne...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
tom242 (neověřeno) https://diit.cz
19. 9. 2007 - 14:37https://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskuseVidel jsem videa z teto hry, sice jsou hodne low res, vypadat by to v realu mohlo uchvatne presto rozplivat se nad tim, ze to zvladne grafika za 10000,- plynule mi prijde dost usmevne...https://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskuse#comment-357353
+
Prvně to FF se nerenderovalo na Pentiu!!! 950, ale na pěkně velké farmě těchto procesorů.
Za druhé, třeba ty palmové ratolesti vypadají jak z Morrowindu (lámané stonky), a nebyl tam jediný screenshot s nějakým člověkem. Až to bude vypadat jako ta pixie z techdema na GeforceFX, pak bych se možná začal rozplývat.
Ale nemělo by to mít tak hrozně nerealisticky zpracovaný pohyb v kloubech - nemluvě třeba o páteři atd.
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
Mandarinka (neověřeno) https://diit.cz
19. 9. 2007 - 15:00https://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskusePrvně to FF se nerenderovalo na Pentiu!!! 950, ale na pěkně velké farmě těchto procesorů.
Za druhé, třeba ty palmové ratolesti vypadají jak z Morrowindu (lámané stonky), a nebyl tam jediný screenshot s nějakým člověkem. Až to bude vypadat jako ta pixie z techdema na GeforceFX, pak bych se možná začal rozplývat.
Ale nemělo by to mít tak hrozně nerealisticky zpracovaný pohyb v kloubech - nemluvě třeba o páteři atd.https://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskuse#comment-357356
+
Jen poznamka....k tme FPS
Pri 50 Hz obraze je 25 Fps rozeznatelne od 50 Fps tak ze vidite na hranach dvojity obraz.
Lidske oko samozrejme pozna rozdil mezi 50 FPS a 25 FPS. 25 FPS lze pokladat za totalni minimum. Ale jen v propade ze se jedna o nasobky 50Hz protoze pokud budete mit obnovovaci frekvenci cca 80hz tak zjistite ze pri 25 FPS to obcas vychazi nejak divne. TO se totiz snimek obrazu trefi do zatmivacky pro obrazovku. s tim je take treba pocitat. Proto maji v USA jinej pocet snimku (30) nez v Evrope (25).
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Grovik https://diit.cz/profil/grovik
19. 9. 2007 - 15:04https://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskuseJen poznamka....k tme FPS
Pri 50 Hz obraze je 25 Fps rozeznatelne od 50 Fps tak ze vidite na hranach dvojity obraz.
Lidske oko samozrejme pozna rozdil mezi 50 FPS a 25 FPS. 25 FPS lze pokladat za totalni minimum. Ale jen v propade ze se jedna o nasobky 50Hz protoze pokud budete mit obnovovaci frekvenci cca 80hz tak zjistite ze pri 25 FPS to obcas vychazi nejak divne. TO se totiz snimek obrazu trefi do zatmivacky pro obrazovku. s tim je take treba pocitat. Proto maji v USA jinej pocet snimku (30) nez v Evrope (25).https://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskuse#comment-357359
+
Když už porovnávat s Final Fantasy filmem, tak s Final Fantasy VII: Advent Children z roku 2005 (šel rovnou na video). ;) Ten už je taky graficky o pěknej kus dál než, podle mě i na svou dobu docela technicky slabý, The Spirits Within (hlavně lidé, nejen tváře ale i tělo - např. svaly které se nehýbou, těla pak vypadají jako z plastelíny). Jenom škoda že jako film je to hrozná srajda i ve srovnání s TSW (disclaimer: nikdy jsem nehrál žádnou FF hru).
+1
+3
-1
Je komentář přínosný?
FF film (neověřeno) https://diit.cz
19. 9. 2007 - 15:19https://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskuseKdyž už porovnávat s Final Fantasy filmem, tak s Final Fantasy VII: Advent Children z roku 2005 (šel rovnou na video). ;) Ten už je taky graficky o pěknej kus dál než, podle mě i na svou dobu docela technicky slabý, The Spirits Within (hlavně lidé, nejen tváře ale i tělo - např. svaly které se nehýbou, těla pak vypadají jako z plastelíny). Jenom škoda že jako film je to hrozná srajda i ve srovnání s TSW (disclaimer: nikdy jsem nehrál žádnou FF hru).https://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskuse#comment-357384
+
Grovik:
Ty zuby ale přece vznikají pokud se pustí prokládané video jako progressive, tzn. mám video v 50(60)Hz = 50(60) půlsnímků za sekundu. Na TV se zobrazují jednotlivé půlsnímky každý v jinou dobu a jsou vykreslované ob řádek (sudé/liché). No a když se takovéto video zobrazí progresivně, tak to způsobí, že ty půlsnímky se ukážou vždycky oba naráz (přitom každí je z jiného času) a proto vznikají v pohyblivých scénách ty zuby. Podrobně je problematika prokládání a deinterlace popsaná tady http://www.100fps.com/
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
Eso Rimmer https://diit.cz/profil/eso-rimmer
19. 9. 2007 - 15:21https://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskuseGrovik:
Ty zuby ale přece vznikají pokud se pustí prokládané video jako progressive, tzn. mám video v 50(60)Hz = 50(60) půlsnímků za sekundu. Na TV se zobrazují jednotlivé půlsnímky každý v jinou dobu a jsou vykreslované ob řádek (sudé/liché). No a když se takovéto video zobrazí progresivně, tak to způsobí, že ty půlsnímky se ukážou vždycky oba naráz (přitom každí je z jiného času) a proto vznikají v pohyblivých scénách ty zuby. Podrobně je problematika prokládání a deinterlace popsaná tady http://www.100fps.com/https://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskuse#comment-357385
+
Grovik:
V US maju 30 f/s a u nas 25 f/s z uplne inych dovodov (ide o historicku vazbu na frekvenciu napatia/prudu siete). Okrem toho si pletiete obnovovaciu frekvenciu s frekvenciu obrazkov, ktore obsahuju novu informaciu. Napr. pri filme sa premieta 24 novych obrazkov za sekundu, ale zatemnenie policka prebehne na kazdom obrazku 2 a viac krat (zalezi na premietacke). Inak povedane obraz "blika" s frekvenciou 48 zatmeni za sekundu a ludske je spokojne. Stare grotesky boli natacane 12 novych obrazkov za sekundu (BTW: dnes sa pustaju zrychlene 24 obrazkov za sekundu a to je dvovod, preco to tak srandovne rychle vyzera) a zatemnovanie bolo tiez nasobkom tejto frekvencie a ludske oko bolo "spokojne" :0).
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
rayrebel (neověřeno) https://diit.cz
19. 9. 2007 - 15:27https://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskuseGrovik:
V US maju 30 f/s a u nas 25 f/s z uplne inych dovodov (ide o historicku vazbu na frekvenciu napatia/prudu siete). Okrem toho si pletiete obnovovaciu frekvenciu s frekvenciu obrazkov, ktore obsahuju novu informaciu. Napr. pri filme sa premieta 24 novych obrazkov za sekundu, ale zatemnenie policka prebehne na kazdom obrazku 2 a viac krat (zalezi na premietacke). Inak povedane obraz "blika" s frekvenciou 48 zatmeni za sekundu a ludske je spokojne. Stare grotesky boli natacane 12 novych obrazkov za sekundu (BTW: dnes sa pustaju zrychlene 24 obrazkov za sekundu a to je dvovod, preco to tak srandovne rychle vyzera) a zatemnovanie bolo tiez nasobkom tejto frekvencie a ludske oko bolo "spokojne" :0).https://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskuse#comment-357386
+
Ahoj lidi hra vypadá celkem fajne akorát hratelnost klesá jak něco podívejte se třeba sem na starého Duka 3D. http://www.duke4.net/ je vylepšeno rozlišení takže doporučuji zavzpomínat. V jaké hře jste mohli mrazit, zmenšovat, lítat, dělat hologramy :-) prostě takhle moc se v Multiplayeru nikde neužilo jako právě tady. Kdo bude chtít dát Online tak se s Vámi rád nějak domluvím :-). Na co kupovat nesmyslně drahé mašiny :-). Chápu že je to hodně OT, ale já prostě musel :o). Kdo mi dá za pravdu to se uvidí :-)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Honzicek_cz (neověřeno) https://diit.cz
19. 9. 2007 - 16:40https://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskuseAhoj lidi hra vypadá celkem fajne akorát hratelnost klesá jak něco podívejte se třeba sem na starého Duka 3D. http://www.duke4.net/ je vylepšeno rozlišení takže doporučuji zavzpomínat. V jaké hře jste mohli mrazit, zmenšovat, lítat, dělat hologramy :-) prostě takhle moc se v Multiplayeru nikde neužilo jako právě tady. Kdo bude chtít dát Online tak se s Vámi rád nějak domluvím :-). Na co kupovat nesmyslně drahé mašiny :-). Chápu že je to hodně OT, ale já prostě musel :o). Kdo mi dá za pravdu to se uvidí :-)https://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskuse#comment-357396
+
2autor: Crysis neni DX10hra, je to DX9 s nekolika DX10 efekty, coz je docela podstatny rozdil - primarne to je naprogramovano pro DX9.
2ljelinek: Pokud by to tech 34fps drzelo furt, tak je to vpohode, jenze ono to bude kolisat a toho si vsimnes.
2all: Soucasti renederu filmu je prave zahrnuti velmi realisticke fyziky - napr se fousy/vlasy pocitaji kazdy zvlast vcetne kolizi atd, to ve hre absolutne nehrozi (v pripade FF to u hlavni hrdinky + profesora zabralo 80% casu celyho renederu)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
jjjjj (neověřeno) https://diit.cz
19. 9. 2007 - 17:08https://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskuse2autor: Crysis neni DX10hra, je to DX9 s nekolika DX10 efekty, coz je docela podstatny rozdil - primarne to je naprogramovano pro DX9.
2ljelinek: Pokud by to tech 34fps drzelo furt, tak je to vpohode, jenze ono to bude kolisat a toho si vsimnes.
2all: Soucasti renederu filmu je prave zahrnuti velmi realisticke fyziky - napr se fousy/vlasy pocitaji kazdy zvlast vcetne kolizi atd, to ve hre absolutne nehrozi (v pripade FF to u hlavni hrdinky + profesora zabralo 80% casu celyho renederu)https://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskuse#comment-357399
+
to jjjj >> myslis ze GPU v druhom slote PEG moze taketo vypocty urychlit na realtime (v mensich detailoch samozrejme).
+1
+3
-1
Je komentář přínosný?
Nox https://diit.cz/profil/nox
19. 9. 2007 - 17:23https://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskuseto jjjj >> myslis ze GPU v druhom slote PEG moze taketo vypocty urychlit na realtime (v mensich detailoch samozrejme).https://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskuse#comment-357405
+
Teda srovnavat jakoukoli hru s filmem Final Fantasy to chce mit slusnou vadu zraku.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
hagy (neověřeno) https://diit.cz
19. 9. 2007 - 17:38https://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskuseTeda srovnavat jakoukoli hru s filmem Final Fantasy to chce mit slusnou vadu zraku.https://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskuse#comment-357406
+
U tech dostatecnych 25 fps u filmu je to zpusobene snimanim s urcitym casem zaverky, ktery zpusobuje prirozeny motion-blur. Staci si pauznout nejaky rychly pohyb. Pokud byste (teoreticky) snimali kamerou s casem 0 sekund, jako u hry, tak uvidite, ze je to taky nechutne trhane.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Mirek_ (neověřeno) https://diit.cz
19. 9. 2007 - 18:08https://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskuseU tech dostatecnych 25 fps u filmu je to zpusobene snimanim s urcitym casem zaverky, ktery zpusobuje prirozeny motion-blur. Staci si pauznout nejaky rychly pohyb. Pokud byste (teoreticky) snimali kamerou s casem 0 sekund, jako u hry, tak uvidite, ze je to taky nechutne trhane.https://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskuse#comment-357408
+
U tech dostatecnych 25 fps u filmu je to zpusobene snimanim s urcitym casem zaverky, ktery zpusobuje prirozeny motion-blur. Staci si pauznout nejaky rychly pohyb. Pokud byste (teoreticky) snimali kamerou s casem 0 sekund, jako u hry, tak uvidite, ze je to taky nechutne trhane.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Mirek_ (neověřeno) https://diit.cz
19. 9. 2007 - 18:08https://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskuseU tech dostatecnych 25 fps u filmu je to zpusobene snimanim s urcitym casem zaverky, ktery zpusobuje prirozeny motion-blur. Staci si pauznout nejaky rychly pohyb. Pokud byste (teoreticky) snimali kamerou s casem 0 sekund, jako u hry, tak uvidite, ze je to taky nechutne trhane.https://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskuse#comment-357409
+
19. 9. 2007 - 19:53https://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskusetak ta grafika z Crysis sa kvalitou ani len nechyta kvality filmu, staci si pozriet, ako detailne su spravene postavy http://www.gamer.hr/potd/velike/final_fantasy_the_spirits_within_02.jpg
ale myslim, ze by uplne stacilo, ak by boli hry v takej kvalite, ako su dema napriklad The Assassin a ToyShop http://ati.amd.com/developer/demos/rx1800.htmlhttps://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskuse#comment-357419
+
Nechápu komentáře typu "jak se můžete rozplívat nad grafikou ve hře, která jede na kartě za 10 000" - se koukněte třeba na několik let starou 6800ultra, která stála 20 000 a jaké hry na tom byli, pak asi pochopíte autorovu poznámku "Kam to ten svět spěje", protože ten rozdíl je opravdu obrovský na to, že jde jen o pár let..
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Paegas (neověřeno) https://diit.cz
19. 9. 2007 - 20:46https://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskuseNechápu komentáře typu "jak se můžete rozplívat nad grafikou ve hře, která jede na kartě za 10 000" - se koukněte třeba na několik let starou 6800ultra, která stála 20 000 a jaké hry na tom byli, pak asi pochopíte autorovu poznámku "Kam to ten svět spěje", protože ten rozdíl je opravdu obrovský na to, že jde jen o pár let..https://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskuse#comment-357426
+
Muzu Vas ubezpecit, ze zverejnene udaje nejsou pravdive. Z vlastni zkusenosti.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
pavelf https://diit.cz/profil/pavelf-0
19. 9. 2007 - 21:25https://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskuseMuzu Vas ubezpecit, ze zverejnene udaje nejsou pravdive. Z vlastni zkusenosti.
https://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskuse#comment-357428
+
Tak jsem prohlídnul ty skrýnšoty a vypadá to, jako by to běželo na enžínu starýho fárkraje. Naprosto nic novýho, stejně hnusný, opakující se textury terénu (zvlášť to kamení je celkem ubohý na DX10 hru). Textura palmovýho listu taky vypadá naproso stejně, jako ve FarCry. Takže buďto jsou tohle skrýny z FarCry (popřípadě nějakej MOD), nebo bude Crysis po grafický stránce docela propadák (jinde po webu jsem viděl daleko lepší skrýnšoty...).
A kvalitou se to s FF:TSW nedá srovnávat ani náhodou (ten film byl ve svý době naprosto geniální a jestli je realistickej, to mi bylo naprosto fuk - dyk je to scifi - ještě teď vypadá dost dobře). To bude ještě pěkných pár let trvat, než by takovej film šel renderovat rýltajm. A jak už tu bylo řečeno, hlavně kvůli kvalitě fyzikálních efektů (jo - vlasy, vousy, šaty a podobné efekty sežerou setsakra výpočetního výkonu aby vypadaly dobře, nebo dokonce realisticky), antialiasingu (vyděli jste kdekoliv v celým tom filmu někde nějakej "zub" nebo blbě vyrenderovanej předmět) a textur (praštila vás snad někde v tom filmu do oka nějaká hnusná, nerealisická, loures, nebo často se opakující textura?). Dnešní vývojáři her a grafický karty využívaj hodně zjednodušení a optimalizací, ale za cenu kvality obrazu. Rendering profesionálního programu se asi těžko bude dát srovnávat s rýltajmovým výstupem z grafárny (a jestli vůbec někdy).
Už několikrát jsem slyšel o grafikách, které umožní "Pixar level graphic" (= kvalita vyrenderovanýho filmu), ale to byly a ještě dlouho budou jen marketingový žvásty.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
OndarBuBu (neověřeno) https://diit.cz
19. 9. 2007 - 21:28https://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskuseTak jsem prohlídnul ty skrýnšoty a vypadá to, jako by to běželo na enžínu starýho fárkraje. Naprosto nic novýho, stejně hnusný, opakující se textury terénu (zvlášť to kamení je celkem ubohý na DX10 hru). Textura palmovýho listu taky vypadá naproso stejně, jako ve FarCry. Takže buďto jsou tohle skrýny z FarCry (popřípadě nějakej MOD), nebo bude Crysis po grafický stránce docela propadák (jinde po webu jsem viděl daleko lepší skrýnšoty...).
A kvalitou se to s FF:TSW nedá srovnávat ani náhodou (ten film byl ve svý době naprosto geniální a jestli je realistickej, to mi bylo naprosto fuk - dyk je to scifi - ještě teď vypadá dost dobře). To bude ještě pěkných pár let trvat, než by takovej film šel renderovat rýltajm. A jak už tu bylo řečeno, hlavně kvůli kvalitě fyzikálních efektů (jo - vlasy, vousy, šaty a podobné efekty sežerou setsakra výpočetního výkonu aby vypadaly dobře, nebo dokonce realisticky), antialiasingu (vyděli jste kdekoliv v celým tom filmu někde nějakej "zub" nebo blbě vyrenderovanej předmět) a textur (praštila vás snad někde v tom filmu do oka nějaká hnusná, nerealisická, loures, nebo často se opakující textura?). Dnešní vývojáři her a grafický karty využívaj hodně zjednodušení a optimalizací, ale za cenu kvality obrazu. Rendering profesionálního programu se asi těžko bude dát srovnávat s rýltajmovým výstupem z grafárny (a jestli vůbec někdy).
Už několikrát jsem slyšel o grafikách, které umožní "Pixar level graphic" (= kvalita vyrenderovanýho filmu), ale to byly a ještě dlouho budou jen marketingový žvásty.https://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskuse#comment-357429
+
Panove teda nevim...ale na ps2 ve hre BLACK mam skoro stejnou kvalitu grafiky :-))
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
levik (neověřeno) https://diit.cz
19. 9. 2007 - 21:42https://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskusePanove teda nevim...ale na ps2 ve hre BLACK mam skoro stejnou kvalitu grafiky :-))https://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskuse#comment-357430
+
Hm, v minulosti do mě spousta lidí hustila jak je CryEngine2 úžasná věc a připravovaná generace Source do Orange Boxu na to nemá, ale podle screenshotů můžu srovnávat. Někdy koncem minulého týdne Valve umožnilo pre-purchase The Orange Boxu, jsou docela hodně dobré bonusy a to 10% sleva (celý box stojí 50USD a po slevě 45USD), taková blbůstka Peggle Extreme a potom předmět mého výsměchu fanatikům a to veřejná beta Team Fortress 2 od tohoto pondělí. Ptáte se proč výsměch? Za a) oni mají kupóny a musí čekat na TF2 ještě 20 dnů, ale ten hlavní důvod že hra v kombinaci HD2900XT a Vista nevydrží ani 5minut a spadne, Valve si tam ještě trošku naběhlo tím, že u nastavení grafiky je napsáno "Best experience with ATi" :D... Abych se dostal ke srovnání, tak ikdyž je TF2 pojat komixově, tak grafika je naprosto úžasná a vše je špičkově hratelné, tyhle screenshoty jsou takové mdlé... Jediné co můžu doporučit je - kupte si to, ikdyž se to nehodí když máte něco na práci (já), protože je to silně addicting http://steamcommunity.com/id/happymaster23/stats/TF2. A BTW, jen pro informaci pro zájem o The Orange Box - pokud už HL2 a HL2:EP1 máte a koupíte přes Steam, tak tam taky platí, že hru co už máte můžete někomu darovat...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
cc dd https://diit.cz/profil/happymaster23
19. 9. 2007 - 22:01https://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskuseHm, v minulosti do mě spousta lidí hustila jak je CryEngine2 úžasná věc a připravovaná generace Source do Orange Boxu na to nemá, ale podle screenshotů můžu srovnávat. Někdy koncem minulého týdne Valve umožnilo pre-purchase The Orange Boxu, jsou docela hodně dobré bonusy a to 10% sleva (celý box stojí 50USD a po slevě 45USD), taková blbůstka Peggle Extreme a potom předmět mého výsměchu fanatikům a to veřejná beta Team Fortress 2 od tohoto pondělí. Ptáte se proč výsměch? Za a) oni mají kupóny a musí čekat na TF2 ještě 20 dnů, ale ten hlavní důvod že hra v kombinaci HD2900XT a Vista nevydrží ani 5minut a spadne, Valve si tam ještě trošku naběhlo tím, že u nastavení grafiky je napsáno "Best experience with ATi" :D... Abych se dostal ke srovnání, tak ikdyž je TF2 pojat komixově, tak grafika je naprosto úžasná a vše je špičkově hratelné, tyhle screenshoty jsou takové mdlé... Jediné co můžu doporučit je - kupte si to, ikdyž se to nehodí když máte něco na práci (já), protože je to silně addicting http://steamcommunity.com/id/happymaster23/stats/TF2. A BTW, jen pro informaci pro zájem o The Orange Box - pokud už HL2 a HL2:EP1 máte a koupíte přes Steam, tak tam taky platí, že hru co už máte můžete někomu darovat...https://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskuse#comment-357431
+
to Mandarinka: ved logicky ze sa FF rendrovalo na celej farme procesorov a nie na jedinom Pentiu III. Ak by to rendrovali na jedinom pocitaci tak pri rychlosti 1,5 hodiny rendrovania na jeden snimok a dlzke filmu okolo 90 minut by to rendrovali viac nez 23 rokov rofl
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Rotavator (neověřeno) https://diit.cz
19. 9. 2007 - 23:46https://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskuseto Mandarinka: ved logicky ze sa FF rendrovalo na celej farme procesorov a nie na jedinom Pentiu III. Ak by to rendrovali na jedinom pocitaci tak pri rychlosti 1,5 hodiny rendrovania na jeden snimok a dlzke filmu okolo 90 minut by to rendrovali viac nez 23 rokov roflhttps://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskuse#comment-357451
+
OndarBuBu: No zvlast pokud se podivam na jejich posledni film (Ratatouille), tak se podobnym vyrokum clovek muze opravdu jen smat - takova uroven grafiky realtime jeste hodne dlouho nehrozi :o).
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Filip Neuman https://diit.cz/profil/keddie
20. 9. 2007 - 06:26https://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskuseOndarBuBu: No zvlast pokud se podivam na jejich posledni film (Ratatouille), tak se podobnym vyrokum clovek muze opravdu jen smat - takova uroven grafiky realtime jeste hodne dlouho nehrozi :o).https://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskuse#comment-357456
+
aastha ? > asi si nepostreholnaznak ironie v mojom prispevku.
S renderovanim jednotlivych detailov listu by to urcite nebolo > 35FPS Aj ked s nejakou dobrou DirectPhysics kartou by to mozno slo :-)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
xixixi (neověřeno) https://diit.cz
20. 9. 2007 - 07:54https://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskuseaastha ? > asi si nepostreholnaznak ironie v mojom prispevku.
S renderovanim jednotlivych detailov listu by to urcite nebolo > 35FPS Aj ked s nejakou dobrou DirectPhysics kartou by to mozno slo :-)https://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskuse#comment-357457
+
No ja mám pocit, že grafika na mojej starej Voodoo 1 vyzerá lepšie :-)))
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
NRX (neověřeno) https://diit.cz
20. 9. 2007 - 07:58https://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskuseNo ja mám pocit, že grafika na mojej starej Voodoo 1 vyzerá lepšie :-)))https://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskuse#comment-357458
+
Ono to v pohybu bude vypadat, předpokládám, ještě daleko lépe. To potom můžou být vizuální orgie. Těším se, až to někde uvidím na vlastní oči. Že by na invexu?
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Qulee (neověřeno) https://diit.cz
20. 9. 2007 - 08:09https://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskuseOno to v pohybu bude vypadat, předpokládám, ještě daleko lépe. To potom můžou být vizuální orgie. Těším se, až to někde uvidím na vlastní oči. Že by na invexu?https://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskuse#comment-357459
+
OndarBuBu: Taktak. A i ten muj oblibeny motion blur je ve filmovych renderech jine kafe, nez max nejaky pixel shader. Antialiasing, pocet polygonu (doted jsou ve hrach kruhy hranate) jsou taky uplne jinde a dalo by se pokracovat, proste na to nemaji grafarny radove. A ty screenshoty jsou vazne hnusne :))
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Mirek_ (neověřeno) https://diit.cz
20. 9. 2007 - 08:15https://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskuseOndarBuBu: Taktak. A i ten muj oblibeny motion blur je ve filmovych renderech jine kafe, nez max nejaky pixel shader. Antialiasing, pocet polygonu (doted jsou ve hrach kruhy hranate) jsou taky uplne jinde a dalo by se pokracovat, proste na to nemaji grafarny radove. A ty screenshoty jsou vazne hnusne :))https://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskuse#comment-357465
+
OndarBuBu: Taktak. A i ten muj oblibeny motion blur je ve filmovych renderech jine kafe, nez max nejaky pixel shader. Antialiasing, pocet polygonu (doted jsou ve hrach kruhy hranate) jsou taky uplne jinde a dalo by se pokracovat, proste na to nemaji grafarny radove. A ty screenshoty jsou vazne hnusne :))
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Mirek_ (neověřeno) https://diit.cz
20. 9. 2007 - 08:15https://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskuseOndarBuBu: Taktak. A i ten muj oblibeny motion blur je ve filmovych renderech jine kafe, nez max nejaky pixel shader. Antialiasing, pocet polygonu (doted jsou ve hrach kruhy hranate) jsou taky uplne jinde a dalo by se pokracovat, proste na to nemaji grafarny radove. A ty screenshoty jsou vazne hnusne :))https://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskuse#comment-357466
+
Bol by som rád, keby napísal svoje poznatky niekto, komu sa podarilo dostať beta key na Fileplanet. Pokiaľ možno viac, ako pavelf ? 213.29.198.xxx. Vďaka.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
zvedavy (neověřeno) https://diit.cz
20. 9. 2007 - 09:20https://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskuseBol by som rád, keby napísal svoje poznatky niekto, komu sa podarilo dostať beta key na Fileplanet. Pokiaľ možno viac, ako pavelf ? 213.29.198.xxx. Vďaka.https://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskuse#comment-357471
+
zdravim
mam betu a demo pro vase info bude 25.9 takze si to snad uz vsichni zahrajete.
pres drobne problemy s texturami a zvukem se da rici ze uz je hratelny.
v mem pripade se jedna o MP betu. tyto screeny v clanku jsou z SP verze protoze MP nema vojaky
sestava
X2 @ 2730MHz
2gb ram
8800 GTX pretocena
X Fi
a nej ovledace
vista 64
vse max a AA4x 1280x1024
12-50fps spravidla sam v mape 20-30
plna mapa 24 lidi take tak ale souboj vce lidi hruza 12-15fps
pro tuto sestavu hra sama nastavuje vse middle pak je to lepsi +10fps ve vsem.
je treba si uvedomit ze hra je beta a optmalzace ovladacu a enginu dovede moc a tak jsou tyto informace jen orientacni k teto verzi a v tuto dobu.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
pavelf https://diit.cz/profil/pavelf-0
20. 9. 2007 - 11:06https://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskusezdravim
mam betu a demo pro vase info bude 25.9 takze si to snad uz vsichni zahrajete.
pres drobne problemy s texturami a zvukem se da rici ze uz je hratelny.
v mem pripade se jedna o MP betu. tyto screeny v clanku jsou z SP verze protoze MP nema vojaky
sestava
X2 @ 2730MHz
2gb ram
8800 GTX pretocena
X Fi
a nej ovledace
vista 64
vse max a AA4x 1280x1024
12-50fps spravidla sam v mape 20-30
plna mapa 24 lidi take tak ale souboj vce lidi hruza 12-15fps
pro tuto sestavu hra sama nastavuje vse middle pak je to lepsi +10fps ve vsem.
je treba si uvedomit ze hra je beta a optmalzace ovladacu a enginu dovede moc a tak jsou tyto informace jen orientacni k teto verzi a v tuto dobu.
https://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskuse#comment-357483
+
jeste pridavam ze vytizeni obou jader procesoru kolem 80 % takze bych to ve vykonu quad procesoru nevydel
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
pavelf https://diit.cz/profil/pavelf-0
20. 9. 2007 - 11:27https://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskusejeste pridavam ze vytizeni obou jader procesoru kolem 80 % takze bych to ve vykonu quad procesoru nevydel
https://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskuse#comment-357488
+
pavelf: a také je třeba si uvědomit jak slabý máš procesor...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
ukulele (neověřeno) https://diit.cz
20. 9. 2007 - 12:52https://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskusepavelf: a také je třeba si uvědomit jak slabý máš procesor...https://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskuse#comment-357510
+
jednoznacne sa da tvrdit ze tato hra bude potrebovat dost silny CPU.. je optimalizovana na QUAD nie na DUAL, kedze 3 jadro riesi fyziku only.. co sa samozrejme prejavy primarne na SINGLE PLAYER .. na nete boli dost dobre porovnania CPU na hre LOST PLANET, a tam jednoznacne porazil netaktovany Q6600 pretaktovu 6600@4000 takze myslim ze v tejto hre to bude dost podobne.. myslim ze X2@2750(??) je GARANTOVANE na tuto gamesku MALO..
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
NemesisSK (neověřeno) https://diit.cz
20. 9. 2007 - 13:37https://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskusejednoznacne sa da tvrdit ze tato hra bude potrebovat dost silny CPU.. je optimalizovana na QUAD nie na DUAL, kedze 3 jadro riesi fyziku only.. co sa samozrejme prejavy primarne na SINGLE PLAYER .. na nete boli dost dobre porovnania CPU na hre LOST PLANET, a tam jednoznacne porazil netaktovany Q6600 pretaktovu 6600@4000 takze myslim ze v tejto hre to bude dost podobne.. myslim ze X2@2750(??) je GARANTOVANE na tuto gamesku MALO..https://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskuse#comment-357528
+
K FF: Až bude schopný tento engine renderovat cca 10k vlasů, do kterých fouká vítr po jednotlivém vlasu a ne jako celek, k tomu přidejte vousy, které se hýbou při mimice obličeje, tak teprve můžete porovnávat s FF.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
goro https://diit.cz/profil/goro
20. 9. 2007 - 13:48https://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskuseK FF: Až bude schopný tento engine renderovat cca 10k vlasů, do kterých fouká vítr po jednotlivém vlasu a ne jako celek, k tomu přidejte vousy, které se hýbou při mimice obličeje, tak teprve můžete porovnávat s FF.https://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskuse#comment-357529
+
2NOX: Obavam se, ze pocitat neco takovyho realtime tak, aby to melo smysl, bude jeste par let jen zbozny prani. V gamesach se tyhle veci sidej prave ruznejma efektama, ktery jen menej textury, ale nepocitaj nic v 3D prostoru. Pokud to nebudes zkoumat nejak bliz tak si stejne nevsimnes.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
jjjjj (neověřeno) https://diit.cz
20. 9. 2007 - 14:33https://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskuse2NOX: Obavam se, ze pocitat neco takovyho realtime tak, aby to melo smysl, bude jeste par let jen zbozny prani. V gamesach se tyhle veci sidej prave ruznejma efektama, ktery jen menej textury, ale nepocitaj nic v 3D prostoru. Pokud to nebudes zkoumat nejak bliz tak si stejne nevsimnes.https://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskuse#comment-357541
+
jak je to s optimalizaci na 4 jadra nevim ale poradne 4 jadro zatim neni, ovsem proc si na X2 bere jen 80% me neni jasne kdyz MOHA bral 100%.
ono to v podani intelu s temi quad neni zadna slava slepit 2 dvoujadra je dosti ubozarna na firmu s takovym zastoupenim na trhu. uz se tesim na Phenom tam se trpeve da mluvit o quad.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
pavelf https://diit.cz/profil/pavelf-0
20. 9. 2007 - 14:45https://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskusejak je to s optimalizaci na 4 jadra nevim ale poradne 4 jadro zatim neni, ovsem proc si na X2 bere jen 80% me neni jasne kdyz MOHA bral 100%.
ono to v podani intelu s temi quad neni zadna slava slepit 2 dvoujadra je dosti ubozarna na firmu s takovym zastoupenim na trhu. uz se tesim na Phenom tam se trpeve da mluvit o quad.
https://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskuse#comment-357548
+
pavelf.. Q6600 je relativne v dobrej cenovej hladine a kedze su to 2x C2D6600 pod jednym plechom zostava zachovana dobra pretaktovatelnost, takze Q6600 je vskutku dobra kupa.. kamos ho ma na ASUS Striker Extreme s XTX 8800GTX a celkovy overclocking ide uplne hladko ako po masle
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
NemesisSK (neověřeno) https://diit.cz
20. 9. 2007 - 15:10https://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskusepavelf.. Q6600 je relativne v dobrej cenovej hladine a kedze su to 2x C2D6600 pod jednym plechom zostava zachovana dobra pretaktovatelnost, takze Q6600 je vskutku dobra kupa.. kamos ho ma na ASUS Striker Extreme s XTX 8800GTX a celkovy overclocking ide uplne hladko ako po maslehttps://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskuse#comment-357556
+
Mě by zajímalo, proč se neprojevuje jistý "Eagle_not_registered" a nezačíná kázat něco o tom, že více jader se ve hře nedá použít...
pavelf: Co je na Kentsville špatného? Nic, je úplně jedno že je slepený a hlavně už tu je rok, to AMD je takový borec že pořád ještě nemá nic...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
cc dd https://diit.cz/profil/happymaster23
20. 9. 2007 - 15:11https://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskuseMě by zajímalo, proč se neprojevuje jistý "Eagle_not_registered" a nezačíná kázat něco o tom, že více jader se ve hře nedá použít...
pavelf: Co je na Kentsville špatného? Nic, je úplně jedno že je slepený a hlavně už tu je rok, to AMD je takový borec že pořád ještě nemá nic...https://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskuse#comment-357557
+
AMD ma na trhu
AMD Opteron Quad Core 2350
AMD Opteron Quad Core 2347
Ale to je srv platforma, pripada me lepsi od AMD dostat nativni Quad za cenu slepovanych Quad.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
pavelf https://diit.cz/profil/pavelf-0
20. 9. 2007 - 18:39https://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskuseAMD ma na trhu
AMD Opteron Quad Core 2350
AMD Opteron Quad Core 2347
Ale to je srv platforma, pripada me lepsi od AMD dostat nativni Quad za cenu slepovanych Quad.
https://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskuse#comment-357601
+
Pánové, řeknu vám že mě to přijde dost ubohé. Když se podívám na DOSové hry prince of persia nebo prehistorik na Herkules incolor grafice a srovnám to třeba s Quake III Arena tak to byl pokrok to klobouk dolů ale Quake III vs Crysis a jiné nové hry = pokrok v podstatě nula, pořád stejně umělé, jediné co se změnilo je že se zaplatí o 200W víc eletřiny za grafiku a za mega chladiče které zaberou půl PC to je celej pokrok, jinak samé super fce které nutí puberťáky platit každé 2 roky 20tis za nejnovější grafiku která má super framerate a vyhlazování a tentonoc a tentonoc prostě věci které moc v praxi nezmění ale všichni jsou z toho paf, za posledních pár let se zase tak nic zásadního nestalo. Mimo toho že grafika je schopná dělat obrovské matematické výpočty o vesmíru a rakovině. A porovnávat to s filmem a říkat že to je lepší to je teda docela přestřelek (o rychlosti nepochybuji ale o té kvalitě docela jo).
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Bambas (neověřeno) https://diit.cz
20. 9. 2007 - 18:46https://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskusePánové, řeknu vám že mě to přijde dost ubohé. Když se podívám na DOSové hry prince of persia nebo prehistorik na Herkules incolor grafice a srovnám to třeba s Quake III Arena tak to byl pokrok to klobouk dolů ale Quake III vs Crysis a jiné nové hry = pokrok v podstatě nula, pořád stejně umělé, jediné co se změnilo je že se zaplatí o 200W víc eletřiny za grafiku a za mega chladiče které zaberou půl PC to je celej pokrok, jinak samé super fce které nutí puberťáky platit každé 2 roky 20tis za nejnovější grafiku která má super framerate a vyhlazování a tentonoc a tentonoc prostě věci které moc v praxi nezmění ale všichni jsou z toho paf, za posledních pár let se zase tak nic zásadního nestalo. Mimo toho že grafika je schopná dělat obrovské matematické výpočty o vesmíru a rakovině. A porovnávat to s filmem a říkat že to je lepší to je teda docela přestřelek (o rychlosti nepochybuji ale o té kvalitě docela jo).https://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskuse#comment-357603
+
pavelf: To je pravda, ale to je serverový segment a podle mě je blbost se bavit o nativním a slepeném čtyřjádru - je to pořád čtyřjádro...
bambas: Jo holt hraješ špatné hry, ale je pravda že 95% dnešních her absolutně nevyužívá potenciálu grafický karet a všechen potenciál mizí do amaterismu vývojářů... Zkus The Orange Box... ;)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
cc dd https://diit.cz/profil/happymaster23
20. 9. 2007 - 18:54https://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskusepavelf: To je pravda, ale to je serverový segment a podle mě je blbost se bavit o nativním a slepeném čtyřjádru - je to pořád čtyřjádro...
bambas: Jo holt hraješ špatné hry, ale je pravda že 95% dnešních her absolutně nevyužívá potenciálu grafický karet a všechen potenciál mizí do amaterismu vývojářů... Zkus The Orange Box... ;)https://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskuse#comment-357606
+
mno orange neorange.. mam black.. a neviem co konkretne mas na mysli happy23, team fortress 2 mi na 2900xt ide na vsync 60fps na max det. pri 1280 bez problemov a padani..
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
NemesisSK (neověřeno) https://diit.cz
21. 9. 2007 - 02:47https://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskusemno orange neorange.. mam black.. a neviem co konkretne mas na mysli happy23, team fortress 2 mi na 2900xt ide na vsync 60fps na max det. pri 1280 bez problemov a padani..https://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskuse#comment-357683
+
Zdar HappyMastere, tak to víš, třeba, už "Eagle not Registered, změnil, názor, doba pokročila, a ono, už přece, jenom, se ty Dvoujjádrové procesory, dají ve hře, docela využít, si myslím, prostě no!
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Ladik 45 (neověřeno) https://diit.cz
21. 9. 2007 - 09:44https://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskuseZdar HappyMastere, tak to víš, třeba, už "Eagle not Registered, změnil, názor, doba pokročila, a ono, už přece, jenom, se ty Dvoujjádrové procesory, dají ve hře, docela využít, si myslím, prostě no!https://diit.cz/clanek/crysis-na-radeonu-hd-2900-xt-plynule-v-1680-1050high/diskuse#comment-357710
+
Neda mi to neripnut si.Vrchna hrana tych cervenych skriniek je daka kostrabata oproti tomu sivemu nosniku vlavo hore.
Hrany listov na palmach su bez AA ?
No k tomu filmu final fantasy: the spirits within - jeden snimok vtedy rendrovali 1,5 hodiny (na pentiu III sa frekvencii okolo 1 Ghz)
To ze dnes podobnu grafiku zvladne Radeon 2900XT za 1/30 sekundy je mazec. Este by som chcel vediet ako rychlo pojde DX10 verzia tejto hry na GF 8800GTX.
Vyzera to tak ze cele je to bez AA :(
No nemůžu si pomoct, ale mně to jako vizuální hostina rozhodně nepřipadá..Kostrbaté a textury u skříněk rozmázlé. Takže opravdu nevím kam ten svět spěje...
34 fps je na hranici plynulosti? Mel jsem za to, ze lidske oko zvladne rozlisit trhnany pohyb jen do 25 fps, vse co je nad tim uz vnima jako plynuly pohyb, ne? Jak to tedy ve skutecnosti je?
ljelinek : je to tak, ze teoria je jedna vec a prax druha :)
já bych zase chtěl, spíš než super vizuální zážitky, naprosto plynulou hru a HLAVNĚ realistické poškození objektů a ne ty zrůdnosti typu střílím do popelky ze samopalu a na popelnici přibývají jen tečky které po chvíli zmizí. Vím, je to hoodně náročný na polygony vykreslovat scénu s deformacemi, ale až tohle půjde, pak lze říci, že jsme pokročili. Zatím, je to stále o ničem a počet polygonů reálně plynule rendrovatelných za sekundu moc nestoupá. Mraky efektů, ale hrubý výkon kupředu moc nejde.
Ja bych byl taky s tou vizualni hostinou opatrny. Jednak FF se asi renderovalo do vyssiho rozliseni, pak odstraneni aliasu bylo uplne na jine urovni, nez co muze poskytnout HD2900, modely pusobily komplexneji a konecne svetlo/stin neni ani v Crysis uplne koser...
Ja sa tiez cudujem, kam ten svet speje, ked niekto nevidi rozdiel medzi kvalitou obrazkov v tom filme a "kvalitou" obrazkov v tejto hre.
Souhlas s Vass!
Jinak fakt kam ten svet speje, kdyz se tu rozplivame nad tim, ze kostrbata grafika je vizualni hostina hodna graficke karty za cca 10000,-
Ale uvedom si ze to co vidis su staticke obrazky. Ako dlho by ti to trvalo vyrenderovat kebyze si taku jednu snimku nechas renderovat s 3D studiu? Vo filne FF to renderovali obrazok po obrazku, 1.5 hodiny kazdy z 25 snimkov za sekundu. Toto je hra, ktora sa hybe a "zije", vyrenderovanie obrazku porovnatelnej kvality trva 0.03 sekundy, a to sa neberie do uvahy nic ine okrem grafiky (fyzika, AI, zvuky).
Samozrejme, do kvality FF to ma jeste daleko (take co se animaci tyka, zatim soucasne hry proste nemuzou filmum uplne konkurovat), ale rozhodne je Crysis spolu s UE3 docela slusny krok vpred k dosazeni podobneho zazitku, to snad uznate. BTW - kdyz se podivate na scrshot s temi skrinkami, tak zda se mi to, nebo je tam vlevo nahore za tramkem otocena textura se stinem? Ze by ani v Crysis nebyly vsechny stiny plne dynamicke a pomahali si stiny s texturami na pevno? :o)) Nebo jde o nejakou chybu diky driveru?
xixixi: Hrany listov su kostrbate preto, ze sa nerenderuje kazda cast listu zvlast, ale cely list na palme tak ako je. Predstav si ho ako obdlznikovy objekt, napr. papier, na ktory sa nanesie textura. Na miesta ktore maju byt prazdne sa nastavi priesvitnost. Takze sa nestazuj na zapnutie/nezapnutie AA na hranach u listov, ale na to ze pouzili texturu s nizsim rozlisenim a tu "rozplizli" na celu plochu listu.
Videl jsem videa z teto hry, sice jsou hodne low res, vypadat by to v realu mohlo uchvatne presto rozplivat se nad tim, ze to zvladne grafika za 10000,- plynule mi prijde dost usmevne...
Prvně to FF se nerenderovalo na Pentiu!!! 950, ale na pěkně velké farmě těchto procesorů.
Za druhé, třeba ty palmové ratolesti vypadají jak z Morrowindu (lámané stonky), a nebyl tam jediný screenshot s nějakým člověkem. Až to bude vypadat jako ta pixie z techdema na GeforceFX, pak bych se možná začal rozplývat.
Ale nemělo by to mít tak hrozně nerealisticky zpracovaný pohyb v kloubech - nemluvě třeba o páteři atd.
Jen poznamka....k tme FPS
Pri 50 Hz obraze je 25 Fps rozeznatelne od 50 Fps tak ze vidite na hranach dvojity obraz.
Lidske oko samozrejme pozna rozdil mezi 50 FPS a 25 FPS. 25 FPS lze pokladat za totalni minimum. Ale jen v propade ze se jedna o nasobky 50Hz protoze pokud budete mit obnovovaci frekvenci cca 80hz tak zjistite ze pri 25 FPS to obcas vychazi nejak divne. TO se totiz snimek obrazu trefi do zatmivacky pro obrazovku. s tim je take treba pocitat. Proto maji v USA jinej pocet snimku (30) nez v Evrope (25).
Když už porovnávat s Final Fantasy filmem, tak s Final Fantasy VII: Advent Children z roku 2005 (šel rovnou na video). ;) Ten už je taky graficky o pěknej kus dál než, podle mě i na svou dobu docela technicky slabý, The Spirits Within (hlavně lidé, nejen tváře ale i tělo - např. svaly které se nehýbou, těla pak vypadají jako z plastelíny). Jenom škoda že jako film je to hrozná srajda i ve srovnání s TSW (disclaimer: nikdy jsem nehrál žádnou FF hru).
Grovik:
Ty zuby ale přece vznikají pokud se pustí prokládané video jako progressive, tzn. mám video v 50(60)Hz = 50(60) půlsnímků za sekundu. Na TV se zobrazují jednotlivé půlsnímky každý v jinou dobu a jsou vykreslované ob řádek (sudé/liché). No a když se takovéto video zobrazí progresivně, tak to způsobí, že ty půlsnímky se ukážou vždycky oba naráz (přitom každí je z jiného času) a proto vznikají v pohyblivých scénách ty zuby. Podrobně je problematika prokládání a deinterlace popsaná tady http://www.100fps.com/
Grovik:
V US maju 30 f/s a u nas 25 f/s z uplne inych dovodov (ide o historicku vazbu na frekvenciu napatia/prudu siete). Okrem toho si pletiete obnovovaciu frekvenciu s frekvenciu obrazkov, ktore obsahuju novu informaciu. Napr. pri filme sa premieta 24 novych obrazkov za sekundu, ale zatemnenie policka prebehne na kazdom obrazku 2 a viac krat (zalezi na premietacke). Inak povedane obraz "blika" s frekvenciou 48 zatmeni za sekundu a ludske je spokojne. Stare grotesky boli natacane 12 novych obrazkov za sekundu (BTW: dnes sa pustaju zrychlene 24 obrazkov za sekundu a to je dvovod, preco to tak srandovne rychle vyzera) a zatemnovanie bolo tiez nasobkom tejto frekvencie a ludske oko bolo "spokojne" :0).
Ahoj lidi hra vypadá celkem fajne akorát hratelnost klesá jak něco podívejte se třeba sem na starého Duka 3D. http://www.duke4.net/ je vylepšeno rozlišení takže doporučuji zavzpomínat. V jaké hře jste mohli mrazit, zmenšovat, lítat, dělat hologramy :-) prostě takhle moc se v Multiplayeru nikde neužilo jako právě tady. Kdo bude chtít dát Online tak se s Vámi rád nějak domluvím :-). Na co kupovat nesmyslně drahé mašiny :-). Chápu že je to hodně OT, ale já prostě musel :o). Kdo mi dá za pravdu to se uvidí :-)
2autor: Crysis neni DX10hra, je to DX9 s nekolika DX10 efekty, coz je docela podstatny rozdil - primarne to je naprogramovano pro DX9.
2ljelinek: Pokud by to tech 34fps drzelo furt, tak je to vpohode, jenze ono to bude kolisat a toho si vsimnes.
2all: Soucasti renederu filmu je prave zahrnuti velmi realisticke fyziky - napr se fousy/vlasy pocitaji kazdy zvlast vcetne kolizi atd, to ve hre absolutne nehrozi (v pripade FF to u hlavni hrdinky + profesora zabralo 80% casu celyho renederu)
to jjjj >> myslis ze GPU v druhom slote PEG moze taketo vypocty urychlit na realtime (v mensich detailoch samozrejme).
Teda srovnavat jakoukoli hru s filmem Final Fantasy to chce mit slusnou vadu zraku.
U tech dostatecnych 25 fps u filmu je to zpusobene snimanim s urcitym casem zaverky, ktery zpusobuje prirozeny motion-blur. Staci si pauznout nejaky rychly pohyb. Pokud byste (teoreticky) snimali kamerou s casem 0 sekund, jako u hry, tak uvidite, ze je to taky nechutne trhane.
U tech dostatecnych 25 fps u filmu je to zpusobene snimanim s urcitym casem zaverky, ktery zpusobuje prirozeny motion-blur. Staci si pauznout nejaky rychly pohyb. Pokud byste (teoreticky) snimali kamerou s casem 0 sekund, jako u hry, tak uvidite, ze je to taky nechutne trhane.
tak ta grafika z Crysis sa kvalitou ani len nechyta kvality filmu, staci si pozriet, ako detailne su spravene postavy http://www.gamer.hr/potd/velike/final_fantasy_the_spirits_within_02.jpg
ale myslim, ze by uplne stacilo, ak by boli hry v takej kvalite, ako su dema napriklad The Assassin a ToyShop http://ati.amd.com/developer/demos/rx1800.html
Nechápu komentáře typu "jak se můžete rozplívat nad grafikou ve hře, která jede na kartě za 10 000" - se koukněte třeba na několik let starou 6800ultra, která stála 20 000 a jaké hry na tom byli, pak asi pochopíte autorovu poznámku "Kam to ten svět spěje", protože ten rozdíl je opravdu obrovský na to, že jde jen o pár let..
Muzu Vas ubezpecit, ze zverejnene udaje nejsou pravdive. Z vlastni zkusenosti.
Tak jsem prohlídnul ty skrýnšoty a vypadá to, jako by to běželo na enžínu starýho fárkraje. Naprosto nic novýho, stejně hnusný, opakující se textury terénu (zvlášť to kamení je celkem ubohý na DX10 hru). Textura palmovýho listu taky vypadá naproso stejně, jako ve FarCry. Takže buďto jsou tohle skrýny z FarCry (popřípadě nějakej MOD), nebo bude Crysis po grafický stránce docela propadák (jinde po webu jsem viděl daleko lepší skrýnšoty...).
A kvalitou se to s FF:TSW nedá srovnávat ani náhodou (ten film byl ve svý době naprosto geniální a jestli je realistickej, to mi bylo naprosto fuk - dyk je to scifi - ještě teď vypadá dost dobře). To bude ještě pěkných pár let trvat, než by takovej film šel renderovat rýltajm. A jak už tu bylo řečeno, hlavně kvůli kvalitě fyzikálních efektů (jo - vlasy, vousy, šaty a podobné efekty sežerou setsakra výpočetního výkonu aby vypadaly dobře, nebo dokonce realisticky), antialiasingu (vyděli jste kdekoliv v celým tom filmu někde nějakej "zub" nebo blbě vyrenderovanej předmět) a textur (praštila vás snad někde v tom filmu do oka nějaká hnusná, nerealisická, loures, nebo často se opakující textura?). Dnešní vývojáři her a grafický karty využívaj hodně zjednodušení a optimalizací, ale za cenu kvality obrazu. Rendering profesionálního programu se asi těžko bude dát srovnávat s rýltajmovým výstupem z grafárny (a jestli vůbec někdy).
Už několikrát jsem slyšel o grafikách, které umožní "Pixar level graphic" (= kvalita vyrenderovanýho filmu), ale to byly a ještě dlouho budou jen marketingový žvásty.
Panove teda nevim...ale na ps2 ve hre BLACK mam skoro stejnou kvalitu grafiky :-))
Hm, v minulosti do mě spousta lidí hustila jak je CryEngine2 úžasná věc a připravovaná generace Source do Orange Boxu na to nemá, ale podle screenshotů můžu srovnávat. Někdy koncem minulého týdne Valve umožnilo pre-purchase The Orange Boxu, jsou docela hodně dobré bonusy a to 10% sleva (celý box stojí 50USD a po slevě 45USD), taková blbůstka Peggle Extreme a potom předmět mého výsměchu fanatikům a to veřejná beta Team Fortress 2 od tohoto pondělí. Ptáte se proč výsměch? Za a) oni mají kupóny a musí čekat na TF2 ještě 20 dnů, ale ten hlavní důvod že hra v kombinaci HD2900XT a Vista nevydrží ani 5minut a spadne, Valve si tam ještě trošku naběhlo tím, že u nastavení grafiky je napsáno "Best experience with ATi" :D... Abych se dostal ke srovnání, tak ikdyž je TF2 pojat komixově, tak grafika je naprosto úžasná a vše je špičkově hratelné, tyhle screenshoty jsou takové mdlé... Jediné co můžu doporučit je - kupte si to, ikdyž se to nehodí když máte něco na práci (já), protože je to silně addicting http://steamcommunity.com/id/happymaster23/stats/TF2. A BTW, jen pro informaci pro zájem o The Orange Box - pokud už HL2 a HL2:EP1 máte a koupíte přes Steam, tak tam taky platí, že hru co už máte můžete někomu darovat...
http://games.tiscali.cz//images/crysis/bdge.jpg
http://games.tiscali.cz//images/crysis/bdgh.jpg
http://games.tiscali.cz//images/crysis/bdgj.jpg
http://games.tiscali.cz//images/crysis/bega.jpg
http://games.tiscali.cz//images/crysis/begh.jpg
to Mandarinka: ved logicky ze sa FF rendrovalo na celej farme procesorov a nie na jedinom Pentiu III. Ak by to rendrovali na jedinom pocitaci tak pri rychlosti 1,5 hodiny rendrovania na jeden snimok a dlzke filmu okolo 90 minut by to rendrovali viac nez 23 rokov rofl
OndarBuBu: No zvlast pokud se podivam na jejich posledni film (Ratatouille), tak se podobnym vyrokum clovek muze opravdu jen smat - takova uroven grafiky realtime jeste hodne dlouho nehrozi :o).
aastha ? > asi si nepostreholnaznak ironie v mojom prispevku.
S renderovanim jednotlivych detailov listu by to urcite nebolo > 35FPS Aj ked s nejakou dobrou DirectPhysics kartou by to mozno slo :-)
No ja mám pocit, že grafika na mojej starej Voodoo 1 vyzerá lepšie :-)))
Ono to v pohybu bude vypadat, předpokládám, ještě daleko lépe. To potom můžou být vizuální orgie. Těším se, až to někde uvidím na vlastní oči. Že by na invexu?
OndarBuBu: Taktak. A i ten muj oblibeny motion blur je ve filmovych renderech jine kafe, nez max nejaky pixel shader. Antialiasing, pocet polygonu (doted jsou ve hrach kruhy hranate) jsou taky uplne jinde a dalo by se pokracovat, proste na to nemaji grafarny radove. A ty screenshoty jsou vazne hnusne :))
OndarBuBu: Taktak. A i ten muj oblibeny motion blur je ve filmovych renderech jine kafe, nez max nejaky pixel shader. Antialiasing, pocet polygonu (doted jsou ve hrach kruhy hranate) jsou taky uplne jinde a dalo by se pokracovat, proste na to nemaji grafarny radove. A ty screenshoty jsou vazne hnusne :))
Bol by som rád, keby napísal svoje poznatky niekto, komu sa podarilo dostať beta key na Fileplanet. Pokiaľ možno viac, ako pavelf ? 213.29.198.xxx. Vďaka.
zdravim
mam betu a demo pro vase info bude 25.9 takze si to snad uz vsichni zahrajete.
pres drobne problemy s texturami a zvukem se da rici ze uz je hratelny.
v mem pripade se jedna o MP betu. tyto screeny v clanku jsou z SP verze protoze MP nema vojaky
sestava
X2 @ 2730MHz
2gb ram
8800 GTX pretocena
X Fi
a nej ovledace
vista 64
vse max a AA4x 1280x1024
12-50fps spravidla sam v mape 20-30
plna mapa 24 lidi take tak ale souboj vce lidi hruza 12-15fps
pro tuto sestavu hra sama nastavuje vse middle pak je to lepsi +10fps ve vsem.
je treba si uvedomit ze hra je beta a optmalzace ovladacu a enginu dovede moc a tak jsou tyto informace jen orientacni k teto verzi a v tuto dobu.
jeste pridavam ze vytizeni obou jader procesoru kolem 80 % takze bych to ve vykonu quad procesoru nevydel
pavelf: a také je třeba si uvědomit jak slabý máš procesor...
jednoznacne sa da tvrdit ze tato hra bude potrebovat dost silny CPU.. je optimalizovana na QUAD nie na DUAL, kedze 3 jadro riesi fyziku only.. co sa samozrejme prejavy primarne na SINGLE PLAYER .. na nete boli dost dobre porovnania CPU na hre LOST PLANET, a tam jednoznacne porazil netaktovany Q6600 pretaktovu 6600@4000 takze myslim ze v tejto hre to bude dost podobne.. myslim ze X2@2750(??) je GARANTOVANE na tuto gamesku MALO..
K FF: Až bude schopný tento engine renderovat cca 10k vlasů, do kterých fouká vítr po jednotlivém vlasu a ne jako celek, k tomu přidejte vousy, které se hýbou při mimice obličeje, tak teprve můžete porovnávat s FF.
2NOX: Obavam se, ze pocitat neco takovyho realtime tak, aby to melo smysl, bude jeste par let jen zbozny prani. V gamesach se tyhle veci sidej prave ruznejma efektama, ktery jen menej textury, ale nepocitaj nic v 3D prostoru. Pokud to nebudes zkoumat nejak bliz tak si stejne nevsimnes.
jak je to s optimalizaci na 4 jadra nevim ale poradne 4 jadro zatim neni, ovsem proc si na X2 bere jen 80% me neni jasne kdyz MOHA bral 100%.
ono to v podani intelu s temi quad neni zadna slava slepit 2 dvoujadra je dosti ubozarna na firmu s takovym zastoupenim na trhu. uz se tesim na Phenom tam se trpeve da mluvit o quad.
pavelf.. Q6600 je relativne v dobrej cenovej hladine a kedze su to 2x C2D6600 pod jednym plechom zostava zachovana dobra pretaktovatelnost, takze Q6600 je vskutku dobra kupa.. kamos ho ma na ASUS Striker Extreme s XTX 8800GTX a celkovy overclocking ide uplne hladko ako po masle
Mě by zajímalo, proč se neprojevuje jistý "Eagle_not_registered" a nezačíná kázat něco o tom, že více jader se ve hře nedá použít...
pavelf: Co je na Kentsville špatného? Nic, je úplně jedno že je slepený a hlavně už tu je rok, to AMD je takový borec že pořád ještě nemá nic...
AMD ma na trhu
AMD Opteron Quad Core 2350
AMD Opteron Quad Core 2347
Ale to je srv platforma, pripada me lepsi od AMD dostat nativni Quad za cenu slepovanych Quad.
Pánové, řeknu vám že mě to přijde dost ubohé. Když se podívám na DOSové hry prince of persia nebo prehistorik na Herkules incolor grafice a srovnám to třeba s Quake III Arena tak to byl pokrok to klobouk dolů ale Quake III vs Crysis a jiné nové hry = pokrok v podstatě nula, pořád stejně umělé, jediné co se změnilo je že se zaplatí o 200W víc eletřiny za grafiku a za mega chladiče které zaberou půl PC to je celej pokrok, jinak samé super fce které nutí puberťáky platit každé 2 roky 20tis za nejnovější grafiku která má super framerate a vyhlazování a tentonoc a tentonoc prostě věci které moc v praxi nezmění ale všichni jsou z toho paf, za posledních pár let se zase tak nic zásadního nestalo. Mimo toho že grafika je schopná dělat obrovské matematické výpočty o vesmíru a rakovině. A porovnávat to s filmem a říkat že to je lepší to je teda docela přestřelek (o rychlosti nepochybuji ale o té kvalitě docela jo).
pavelf: To je pravda, ale to je serverový segment a podle mě je blbost se bavit o nativním a slepeném čtyřjádru - je to pořád čtyřjádro...
bambas: Jo holt hraješ špatné hry, ale je pravda že 95% dnešních her absolutně nevyužívá potenciálu grafický karet a všechen potenciál mizí do amaterismu vývojářů... Zkus The Orange Box... ;)
mno orange neorange.. mam black.. a neviem co konkretne mas na mysli happy23, team fortress 2 mi na 2900xt ide na vsync 60fps na max det. pri 1280 bez problemov a padani..
Zdar HappyMastere, tak to víš, třeba, už "Eagle not Registered, změnil, názor, doba pokročila, a ono, už přece, jenom, se ty Dvoujjádrové procesory, dají ve hře, docela využít, si myslím, prostě no!
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.