Další drobnosti o NV34 a NV31
Jak se blíží datum uvedení těchto nových chipů od nVidie, objevují se i detaily ohledně jejich architektury a vlastností. Oba dva chipy budou kompatibilní s DirectX 9, to už ale víme. V obou budou k nalezení čtyři pipeline (tentokráte prý skutečné čtyři pipeline, ne jako v případě NV30) a na každé jednu texturovací jednotku, přístup do pamětí je stejně jako u NV30 128bitový.
NV34 schází optimalizace na výkon - barevná a Z komprese a možná dokonce i vertex shadery (není vyloučeno, že je bude mít tvořené v software, podobně jako například Xabre). NV34 je připravena na mobilní sektor, protože v sobě prý má zabudováno agresivní metody na šetření energie. Příjemné bude, že prý karty s tímto chipem budou moci být pouze s pasivním chlazením. A máme čekat, že NV34 bude poskytovat v průměru kolem 70 % výkonu NV30, což by bylo na low-end chip velmi slušné.
O NV31 se hovoří, že bude většinou překonávat výkonově Radeon 9600 PRO, ale bude prý také potřebovat extra napájení ze zdroje.
Diskuse ke článku Další drobnosti o NV34 a NV31