Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Diskuse k Další informace o architektuře Xbox 360

Preco sa nepouzivaju tak vykonne procesory aj do PC. Len s architekturou x86 tolko tranzistorov a tolko jadier. ??

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Protoze je zaplatili konzolisti.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Protoze by trvalo Microshitu dalsich 5 let nez by vubec vydal betu operacniho systemu podporujici tento procesor. Nemluve o dalsich aplikacich. A pro linux to nikdo delat nebude. Staci kdyz se podivas na dnesni Windows 64bit edice - slibovali, slibovali a poradne na tom nic nejede.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

cell nema 241 milionu tranzistoru

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

carmack tvrdi ze cell ma jen polovicni vykon oproti dnesnim hi-end compum, tak nevim:(

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Hej, ale konzole potrebuju zobrazovan len polovicne rozlisenie na tv.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

az na to, ze tahle konzole je urcena pro HDTV, takze prevysuje rozlisenim normalni PC, pochybuju ze vic lidi pouziva na PC rozliseni 2716x1528 aby se daly nove konzole oznacit za "polovicni" ;) navic to nezavisi na CPU, ale GPU, takze o Cell nejde

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

HDTV nepouziva rozliseni 2716x1528

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Plný formát HDTV má 1920x1080. Ale Xbox 2 bude dost využívat 1280x720.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

To je rozliseni, abys mohl rict, ze HDTV je "polovicni" oproti PC. Jenze autor udelal chybicku v tom, ze vynasobil oba rozmery - proti takovemu PC by bylo HDTV "ctvrtinove" :)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Sorry, chybne jsem povazoval rozliseni XBOXu za HDTV rozliseni :/

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

K te HDTV:
prevzato z teto diskuze:
http://forum.zive.cz/viewtopic.php?t=5757&postdays=0&postorder=a...

kvalita obrazu na HDTV televizore nikdy nebude porovnatelna s kvalitou obrazu na monitore. format HDTV podporuje 4 rozlisenia 720p, 1080i, 1125i a 1250i v praxi sa ale pouzivaju iba prve dve 720p a 1080i. na dnesnu dobu absolutne nedostacujuce rozlisenie 720p sice zvlada 100Hz nanestastie pri smiesnom pocte riadkov 720. na druhej strane 1080i ma uz celkom uspokojivy pocet riadkov ale pri frekvencii - 50Hz interlaced moze byt na obrazovke zobrazenych max. 25 fps(u mna napriklad, je vsetko pod 60fps nehratelne). jednoducho, HDTV format bol primarne navrhnuty pre televizne vysielanie pri ktorom ma kazdy kanal obmedzenu sirku pasma takze sa pochopitelne museli robit kompromisy. clovek odchovany PCckami si urcite nesadne pred monitor ktory ma menej ako 100Hz pretoze by ho rozbolela hlava a po dlhodobom pouzivani by prisiel o zrak. a to iste plati pre DVD filmy, zatial co na 100Hz televizore je obraz celkom uspokojivy, na PC monitore vidim 100% ostre hrany jednoducho kazdy detail.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

to je uplne jedno kolik to ma Hz
protoze HDTV TV jsou LCD

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

>GDT a FLEGGY: chybu jsem neudelal, protoze jsem vynasobil obe strany druhou odmocninou ze dvou, takze plocha/rozliseni je skutecne dvojnasobne - xbox 360: 1920x1080= 2,07Mpixelu
a 2716x1528= 4,15Mpixelu takze skutecne polovina vs. dvojnasobek.
Kdybych vynasobil jen jednu stranu, byl by pomer stran 32:9 a kdybych nasobil dvemi kazdou stranu, pak by bylo skutecne ctvrtinove ale bylo by to pak uz 3840x2160 pixelu

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

asdfvadv @ 194.108.127.88 - dnes, 30. srpna 2005, 20:11
nech se vysetrit...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

<b>kromec</b>: sice je hranice, za kterouo lidske oko prestane vnimat blikani kolem 20 Hz, ale urcite se najde nekdo, kdo rekne, ze vidi "blikat" i 100 Hz monitor. Ano, na televizi se obraz "chveje" pri 25 Hz, coz zpusobju predevsim prokladani obrazu, jinak si toho tezko vsimnes. U monitoru "blikani" ci "chveni" zpusobuje interference se zarivkami nebo nejakym zdrojem elektromagnetickeho vlneni (trafo, silnoproude vedeni za monitorem...). Kazdopadne je fakt, ze pro praci, kdy koukas do monitoru nekolik hodin vkuse, je dobre mit rozliseni aspon 80 Hz (na CRT monitoru, u LCD je to zatim jedno).

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

to =peca=: tak to zas pozor s tim blikanim, ja od sebe rozeznam 60Hz a 85Hz, protoze 60Hz pomerne zretelne blika (za denniho svetla). Zkus si nekdy nastavit 60Hz a pak se na monitor (bavime se o CRT) podivej okrajem zornyho pole, nejlepe kdyz je obrazovka cela bila.

to =kromec=: A ja povazuju 200 radku, co leze z VHS, za celkem snesitelny :-)
BTW: cloveka zvyklyho na 100Hz rozboli hlava a prijde o zrak pri mene nez 100Hz? Pokud tuhle uvahu dovedu do konce, tak mi vychazi, ze ztrata zraku je ciste psychicka zalezitost, protoze pokud by si bejval ten dotycnej nezvykl na 100Hz, tak o zrak neprijde :-DDD

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

kubik: Ja jsem zvykly na 100hz monitor, a pokud pred sebou vidim 85hz tak me hned zacnou bolet oci...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Vlask: Cell Procesor by měl být podporován v linuxovém kernelu již od verze 2.6.13, které je od 29.8.2005 stable. Cosi se proslýchá z Foxconnu, že na dražší verzi Xbox 360 půjde normálně nainstalovat linux bez větších problémů. Pokud máte přesnější informace, rád se přiučím.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

>XS: Proc? (a prosim konkretni duvody, ne argumentaci po vzoru intelaku a podobnych)
PS: pokud je pro tebe problem spocitat plochu ctverce pri zachovani pomeru stran, tak je to fakt spatne a mel by ses vtatit na prvni stupen zakladni skoly

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.