Další testy
Na bit-tech.net se podívali na Counter-Strike: Source Beta, sice jen s GeForce 6800GT a 6600GT, ale zato je zkusili ve více nastaveních a je vidět, že 6600 vyloženě zaostává až ve vysokém rozlišení, kdy nestíhá datový tok:
Na HotHardware zkusili, co s GeForce 6600GT dělá Tomb Raider: Angel of Darkness a to s použitím Pixel Shaderů 1.4 a 2.0. Srovnali to s PCI Express GeForce PCX 5750 a Radeonem X600 XT:
Web Beyond3D to vzal opravdu důkladně, protože otestoval hry v různých rozlišeních, i když pouze s 6600GT, 6800GT a 5900XT:
Podobně podrobně to vzali i na The Tech Reportu, kde si mimo jiné vzali na mušku Far Cry ve venkovním levelu Pier. Zajímavostí je zde použití různých verzí shaderů s Radeonem X600 XT a GeForce 6600GT:
Změna je život a tak z webu PC Perspective jsem vybral MMORPG (Massively Multiplayer Online Roleplaying Game) hru City of Heroes: