Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Diskuse k Dell viní Intel za nedosažení očekávaných prodejů a příjmů

Dell si za to může sám, kdyby dokázali pružně reagovat a nabízet i AMD, tak je ty výpadky dodávek Intelu nemusí trápit. Mě jako zákazníka začínají pěkně štvát, dodací lhůta PC a notebooků delší jak měsíc. Samozřejmě mi to nabourává i roční rozpočet, protože se mi nepovede vyčerpat letošní

+1
+25
-1
Je komentář přínosný?

rád ti s jeho vyčerpaním pomožem :)

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

pozdě, už jsem zadal poptávku u náhradního dodavatele. Holt to nebudou PC, ale spíše síťové věci, co jsem plánoval na příští rok.

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

Dell je fakt ostuda. Stále nenabízí pracovní stanice s AMD procesory a pak brečí. Nehledě na to, že zas takovej problém mít nebudou, protože do týdne od objednání mi dorazila pracovní stanice Precision 5820 s Xeonem W 2133 úplně bez bez problémů.
Minulí měsíc jsem kupoval notebook Dell G7 7790 a taky okamžitě byl u mě...

+1
+5
-1
Je komentář přínosný?

Musím naprosto souhlasit. Jeden jediný model notesu s AMD (byť teda jde o "top" řadu Latitude), AMD servery vypadají v ČR nedostupně...

+1
+5
-1
Je komentář přínosný?

Dell má pravděpodobně stále s Intelem dohodu ze které plyne, že bude prodávat víceméně jen Intel a za to dostává slevy popř. nějaký ten bakšiš bokem.

+1
+10
-1
Je komentář přínosný?

Je možný, že kdyby začal pořádně prodávat AMD, že by to ve výsledku bylo ještě horší bez těch slev a pobídek od Intelu :)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

nejspíše dostává. Poptával jsem dva typy notebooků, jeden s Ryzenem, druhý s Intelem, dle ALZA/CZC ve stejné cenové relaci. Na Ryzena jsem u Dellu dostal slevu 1500Kč proti MOC bez DPH, s tím, že níže jejich obchodník jít nemůže. Na Intela přes 10t Kč (už si přesně nepamatuji tu částku). Takže byť jsem chtěl původně Ryzen, vzal jsem Intel. Za ty prachy nebylo o čem přemýšlet. V podstatě to vycházelo tak, že vzít 4, tak pátý mám zadarmo. Pochybuji, že by tu slevu pokrýval Dell ze svého.

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

žeby to bola "Daň za stát bez EURa" . Epzcové Servere Dellu boli pre štáty platiace EURom s dodaním o 90 dní dostupné 18.12.2017(Edit Viem,lebo sme na Q1 2019 plánovali nový server a to bolo v ponuke), lebo už uspokojili USA a JAP. štáty EÚ bez EURa sú v poradí uvedenia až za štátmi s EURom a teda v tých štátoch budú k dispozícii až keď štáty s EURom budú uspokojované priebežne.

Holt treba voliť Pekarovú
https://cs.wikipedia.org/wiki/Mark%C3%A9ta_Pekarov%C3%A1_Adamov%C3%A1

a za pár rokov sa to zlepší..

+1
-4
-1
Je komentář přínosný?

Vzhledem k tomu, že podpora Eura je ve společnosti (a řekl bych oprávněně) na cca 20%, tak není o čem debatovat - Euro prostě nebude.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

EURO v ČR bude to je isté, nie je len isté kedy

Euro, které bylo zavedeno 1. ledna 1999, nahradilo národní měny 19 z 28 členských států EU.

Sedm z devíti členských států EU – mimo Dánsko a Spojené království, které mají podle zvláštní dohody výjimku – má podle Smlouvy o fungování Evropské unie

povinnost euro přijmout,

což znamená, že tyto země musí usilovat o to, aby splnily kritéria konvergence stanovená ve Smlouvě.
https://www.ecb.europa.eu/explainers/tell-me-more/html/join_the_euro_are...

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

To není vůbec jisté. Nemáme daný žádný pevný termín. Takže euro může skončit dřív, než ho přijmeme. Aneb co bude za 1000 let?

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Termín je minimálne dva roky po vstupe do systému ESM2 a tam ešte Česká republika nie je

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

A pokud budemem mít rozum, tak ani nevstoupíme. Obrovská kritika Eura se zvedá v Německu a jeslti padne Itálie, tak Euro končí. Aneb vy budete platit každému Italovi násobek svých platů...

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

presne tak, ako prislo do SR euro, ceny skakali na 10 nasobok pri zakladnych potravinach, pri elektronike sli bud mierne dolu alebo ostali. lenze s PC sa clovek nenaje

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Podobne to bylo v Nemecku, tam ale nejvic, nekdy az skoro na 2x vzrostly sluzby, jidlo v restauracich a podobne. Euro neni zadna vyhra..

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Jestli chcete AMD servery, mrkněte na nabídku Supermicro, beru je přes Abacus a jsou docela pesíkaté, mají samozřejmě i EPYCy Rome (:

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

ǎno supermicro mali EPYC Napples u nás dva mesiace po uvedení Napples

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

sice nie Dell, ale my sme na laptopy s tucnejsimi procesormi cakali snad aj vyse 10 tyzdnov. objednane boli niekedy v polke augusta a dorazili prvy novembrovy tyzden.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

>nenabízí pracovní stanice s AMD procesory

Vo workstation sú Epyc-y alebo ThreadRipper-e a tie druhé AMD nestíha dodávať, záujem o ne je 15x vyšši ako ich výroba.-.

26 listopad 2019
3950X (21 990 korun vč. DPH), 3960X (38 990 korun vč. DPH) a 3970X (54 990 korun vč. DPH) procesory jsou v obchodech a zájem o ně trhá všechny rekordy. Že jich nebude dostatek, aby se někde jen tak válely na skladech, jsme věděli. AMD sice počítalo s velkým zájmem, ale ne tak velkým. Objednávky zhruba až 15x převyšují dodávky!
http://www.ddworld.cz/aktuality/procesory-cpu/amd-vymazalo-intel-threadr...

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Taky to nechápu, měli docela dobré ty Latitudy 5495, čekal jsem tedy, že budou nástupci s Ryzeny 3xxxU. No a není nic, tak kupuju ThinkPady T495, X395 a E595 :D

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

jj 5495 byly super. Bohužel jsem limitovaný nákupy PC/ntb/servery jen u Dellu - korporát.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Dell tě štve kvůli něčemu, co sám děláš - jsi nepružný.

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

v jakém ohledu? Že jsem to mohl koupit dřív? Nemohl, čekám na závěr roku, co se kde vytentononc a pokud nic, tak udělám nákupy, které by se jinak mohly o rok odložit. Ale protože zůstaly peníze a je plán na výměnu, tak nákup proběhne. Holt se skluzem. A holt tam musím místo toho nacpat něco jiného. Mimochodem - pružně.
Nebo z pohledu, že jsem mohl změnit vendora? No, nemohl, i přes tyhle problémy jsem s Dellem spokojený. Velký vliv na to má lokální servisní podpora. A stejně bych Dell jakožto dodavatele vyměnit nemohl, protože korporát. Těžko budu z pozice 200hlavé firmy tlačit matku o více jak 100000 zaměstnancích ke změně dodavatele, který mě vlastně jen "tak trochu štve".

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Si nemůžu odpustit K.H. Borovského:

Nechoď, Vašku, s pány na led,
mnohý příklad známe,
že pán sklouzne
a sedlák si za něj nohy zláme.

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

neznam manageros, ktery by nebyl ochotny svoji vlastni neschopnost/neuspech svalit na nekoho jineho... ;-) na druhou stranu na vztahu Dell vs AMD jde videt, ze kdyz se nechce.. je to mnohem horsi jako kdyz se nemuze :-)
a na treti stranu .. nikdo z nas se nikdy nedozvi, jaka je smlouva mezi Dellem a Intelem... jak jsou tam nastaveny marze apod.

+1
+12
-1
Je komentář přínosný?

"neznam manageros, ktery by nebyl ochotny svoji vlastni neschopnost/neuspech svalit na nekoho jineho"
Presne tak, tohle je firemni klasika a zvlaste, kdyz to muzete hodit na jinou firmu, coz je prillad jako z ucebnice

+1
+7
-1
Je komentář přínosný?

Každopádně je to výmluva na vlastní neschopnost dotáhnout firmu k očekávanému zisku. Tedy zkousnou to finanční regulátoři. Michael a ostatní akcionáři z toho pravděpodobně vyvodí nějakou osobní zodpovědnost směrem ke odpovědným managerům. Jsem zvědavý, jestli to bude mít důsledky personální nebo úpravy strategie. Pokles ROI (akcionářů) asi nebude přijímán úplně pozitivně.
Otázkou je, jestli smlouva s Intelem není ještě výhodnější. Nicméně za to byl kdysi Intel trestán, takže tohle nepředpokládám.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Jinak k těm učebnicím. Naprostý základ Ekonomie je diverzifikace portfolia. Ať už se jedná o produktové, investiční, nákupní, partnerské ... Prostě jde o to, aby výpadek jednoho na mě neměl fatální dopad. Hezky česky říkáme "nedávat všechna vajíčka do jednoho košíku".
Osobně si nemyslím, že by problém Intelu měl na Dell fatální dopad. Nicméně to vypadá, že je to hodně bolestivé a právě závislost na Intelu bude zřejmě v Dellu horké téma.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

To co pisete je rozumne :)
Jen dodam ze, je tady hodne sedych mist...nevime, co mel dell s intelem nasmlouvano dopredu za jake ceny, nevime, jestli jim cenu treba nezvedli, nezname terminy, nezname, jestli jim treba predem neavizovali, ze dodavky mohou byt mensi nebo posunute (pokud je to pravda), nevime, jestli tam nedoslo k nejakemu "konfliktu" atd..
To znaji jen zainteresovani lidi, kteri to stejne nereknou a vymluvit se na druhou firmu, v tomto pripade Intel je to nejjednodussi, jak z toho ven..

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

mno, kdyby jen to "železo". Dell noťas za 40 českých, sw podpora je tak tristní, že vzpomínám na podporu "Leninovo" (to není překlep :-) ). Dell update na mne hovoří vytrvale portugalsky a nic nenajde, BIOS firmware z listopadu je starší než ten z června 2019, e.t.c. Ještěže monitor od Dellu nedokázali tak zmrvit. Tak ať jen se vymlouvají na druhého, za podporu si může DELL jen a jen sám. Rozhlížím se u jiných značek.

+1
+12
-1
Je komentář přínosný?

U jakych znacek? Snad ne Acer? :-D
Ono moc znackovych PC neni a pokud bych se mel rozhodnout mezi Dell a tou tragedii, co predvadi HP, tak bych bral Dell vsema deseti. U nas bohuzel mame oboji, jak Dell, tak HP, mam teda prime srovnani.

Jinak ale neschopnost Dellu nabidnout AMD a nasledne breceni, ze jim Intel nedokazal pokryt poptavku je fascinujici. Aspon, ze tu mame jasnou ukazku toho, ze Intel procesory opravdu nejsou, takze delat statistiky prodejnosti vic vypovida o tom, ktery vyrobce lepe zvlada vyrobu nez co preferuji zakaznici.

+1
-9
-1
Je komentář přínosný?

Ty žádné srovnání nemáš, momentálně je HP v business třídě mnohem dál, jak z hlediska praktičnosti, tak designu, a to nemluvím o tom, že stále podporují dokiny, čehož se Dell nesmyslně vzdal.

+1
+7
-1
Je komentář přínosný?

Kdyby to bylo na mne, tak ja bych kupoval jen Dell. Bedny od HP jsou ostuda.

+1
-6
-1
Je komentář přínosný?

Na tohle musím zareagovat. Za prvy ty si stejně nic nekoupíš protože počkáš :) A za druhe dell šel s kvalitu za poslední dekádu strašně dolů, to už příště raději klidně acer - ten šel naopak hodně nahoru. Firemní dell (G3 17 s i7 8750H) je doslova hrůza děs, přehřívání (termal throttling při 99st C) při každé kompilaci kódu což je vytížení tak na 3min, po necelém roce vrčí větrák tak že z toho mají kolegové bolení hlavy a displej má tak hrozný bleeding v pravém rohu že kupovat to domů tak to jdu okamžitě vrátit. Pod krytem je vidět alcinost úplně všude, příkladem je plochý kablík k sata pozici pro disk, to jsem ještě u žádného ntb takto vyřešeno neviděl, všude byl pevný sata konektor, tady ne. Hrůza, nikdy víc.Kolegové s Lenovem to vyhráli.

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

Lenovo jsem nikdy tu moznost videt nemel, takze dobra pripominka, ze Lenovo je OK. Ovsem Acer stanice jsou fakt des bes, to bych nechtel ani zadarmo a HP to same v blede modrem. Dell mi prijde porad ok, ikdyz mas pravdu urcite v tom, ze driv to bylo lepsi a kvalita dolu sla taky to souhlasim.

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Tak jako G3 je asi úplnej základ nabídky ne? Já jsem kupoval Dell G7 se stejným procesorem a RTX2060 a žádný termal throttling se nekoná, teploty procesoru v plné zátěži končily na 90°C a procesor držel takty (Poté jsem si pohrál s napětím a jsem zase jinde). Ale je pravda, že v zátěži je nepříjemně hlučný, to je fakt.
Spíše mě u Dellu štve podpora... oni tam nacpali síťovky Killer a já s nima mám neustále problémy (hlavně WiFi). Dell s tím nic nedělá a já můžu asi tak akorát nadávat.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Nevím jestli základ nabídky za 30bez DPH je základ, chtěl jsem 8750H cpu a toto byl jeden z prvnich dostupnych, u 17" notebooku jsem ocekaval ucinne chlazeni cim se i chlubi u tohoto modelu (tim spis ze grafiku nevyuzivam, pokud by jelo i GPU naplno tak by takty CPU sly asi nekam na zaklad aby to uchladil. Ktratkodobe aby dosahl proklamovaneho boostu tento cpu jde na 75W a to uz proste neuchladi, navic naplno zacne chladit az po prvni spicce kdy zasahne ochrana proti teplote. A to i po podvoltovani o 0.1V. V intel utilitach je to krasne videt. Dell a intel toto nezvladli.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

No nasel jsem recenzi kde je slabzi I5 8300H a potvrzuje to moje zkusenosti:
Average core temperature (base frequency + X); CPU temp.
Core i5-8300H (45W TDP) 0:02 – 0:10 sec 0:15 – 0:30 sec 10:00 – 15:00 min
Dell G3 17 3779 3.44 GHz (+50%) @ 98°C 3.29 GHz (B+43%) @ 98°C 3.11 GHz (+35%) @ 91°C

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Chlapi, vzdyt preci vite, jak to s notasama chodi. Kazda serie a k tomu kazdy rok muze byt jina. Jeden rok se jim to povede, druhy ne. Rikat obecne, ze jeden vyrobce je takovy a druhy ne, je podle mych zkusenosti dost velke zjednoduseni. Na druhou stranu z osobni zkusenosti nekolika Dell notebooku, ktere mi prosli rukama.. tak kazdy mel nejaku mouchu a Dell jako takovy zrovna neni priklad "nejvyssi kvality" ani v v drahych bussines radach ;)
HPcka neznam, ty jsem nikdy nepouzival.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Jo v tom máš asi pravdu. Já jsem si vybral domů Dell poprvé a to ze dvou důvodů. Tím prvním bylo to, že na nich pracuji denně v práci a líbí se mi NBD záruka a ten druhý byl to, že jsem chtěl výkonný notebook, kterej nebude vypadat jak od kolotočů .. tím myslím všudy přítomné RGB prvky, hustá loga, červená agresivní barva pro zdůraznění toho, že je to herní stroj. Jediný takový byl tenhle Dell G7, který se tváří jak bussines book a pak možná ještě připadal v úvahu Lenovo Legion, ale ten je hodně na hraně. Nicméně cena byla přívětivější u Dellu...
No každopádně zpracování notebooku se mi vlastně líbí... je to sice plasťák, ale ty plasty jsou hodně pevné a příjemné na dotek a vypadají mnohem lépe než u Asusů a Acerů. Klávesnice mi přijde taky příjemná. Uvnitř to taky nevypadá nijak zle.
Ovšem co Dell absolutně nezvládá je například zvuk. Už v práci jsem si na bussines booku všiml, že zvuk z reproduktorů je fakt tragickej, ale říkal jsem si, že u tohohle typu booku zvuk asi nebude moc důležitej. V G7 se chluběj se zvukem od Nihamic nebo co to je, samozřejmě jsem od toho nic moc nečekal, je to prostě integrovaný audio, ale tak říkal jsem si, že by se to mohlo dát aspoň poslouchat. Jaké bylo mé zklamaní... opět je zvuk příšernej. A to porovnávám S asi 6 let starým Lenovem IdeaPad Z710... ten měl v sobě integrované pouze dva reproduktory od JBL a to se fakt dalo úplně v pohodě poslouchat.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Lenovo zprasilo klávesnice takovým způsobem, že se na tom nedá dělat. Poslední dobrý ThinkPady mělo tak před 10 lety, pak to šlo do kopru... Čistě subjektivně mám pocit že na kvalitě utrpěly i jejich tablety. Takže Lenovu se propříště vyhnu velkým obloukem. To spíš koukám po HP...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Ehm, a čím jsou bedny od HP ostuda?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Tebe taky staci opit rohlikem :)
Tomu co rika Dell zacnu verit az v momente, kdy to stejne prohlasi minimalne 2 dalsi hraci jako HP a Lenovo.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Je to pravda, dodavky jsou tristni. Aktualne se snizuje objem na Q1 o 10-15%. Nejsou "sroubky"

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Ano, Dell, HP, Fujitsu i Lenovo oznámili distribuci, že stav s dodávkami na konci roku budou mnohem horší, než minulý rok.
On je právě rozdíl v Retailu, kde se dnes Intel nemá nic moc zajímavého, takže je skoro vše relativně dostupné, s OEM pro kanceláře, kde stále má nabíádku konkurenceschopnou, ale nezvládá vyrábět.

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Jako jo, pokud to tak je, jak rikate.
Nicmene mne napada, a nemuze to byt treba i tim, ze jine roky byla poptavka mensi..

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Ano, je větší poptávka, ale bohužel klesla kapacita Intelu v kusech.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

tyhle věci, pokud tam teda zůstává vůbec originální image Dellu, jdou jako první k odinstalaci. Nechápu, kdo tohle může používat?

"Leninovo" je taky výživný, tam to bývá včetně nějakého mastnějšího backdooru. :-)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Asi napíšu nějaký blogový článek "Jak jsem byl rozesmut z produktů DELL mezi lety 2012-2019" :D

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

'' Dell EMC 2018: Nebudeme naši nabídku nijak významně měnit kvůli Zenu ''

zakaznici 2019: nebude nasi poptavku po zenu nijak vyznamne menit kvuli nevyhovujici nabidce dellu.. (:

,,jo, docela by me zajimalo, jesli to intel dellu nak vynahradil z tech trech miliard co ma ulity na boj s amd.. ale asi ne, kdyz dell hlasi ze mu spadly prijmy.. leda ze by to slo rovnou do kapsy manazerum..

+1
+9
-1
Je komentář přínosný?

Dell si nestezuje na to, ze by lidi nekupovali, ale ze jim nemel co prodavat, protoze Intel dodal mensi mnozstvi procesoru nez mel.
Takze je to presne naopak nez jsi pochopil. Jedinou zahadou zustava, proc teda Dell nedokazal uspokojit poptavku zakazniku tim, ze by nabidl Zen. Nechce se mi verit, ze by zakaznici Dellu nemeli o pocitace s procesory Zen zajem. Je to divne.

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

Houby s octem... tahle pohádka o dostatku CPU Intelu kdy nestíhají výrobu je jedna veliká lež a merketingový podvod!
Všechny ty řeči o "nedostupnosti" CPU Intel přeloženo znamená, že je nikdo kdo nemusí kupovat NECHCE, tečka.

Když Dell oznámili te srandovní oznámení, že ZEN budou ignorovat, už jsme věděli, že půjdou dolů a dolů... kdo by ty Intelácké děravé servery chtěl? Záplaty, vypnutí HT = výkon dolů... až tyhle krámy odpisově (to je mnohem dříve než morálně a technicky) doslouží, půjdou do šrotu!

+1
+8
-1
Je komentář přínosný?

Tak komentuju jen tu zpravu, kterou Dell zverejnil. Treba to je jak rikas a je to jen zaminka a pravda je jinde, ze jim to nejde na odbyt ty Intely. U Dellu nepracuju, tudiz nevim. Ja muzu posuzovat jen ze sve zkusenosti, kdy se furt kupuji pocitace s procesory od Intelu. Letos k nam do prace do naseho oddeleni prisly 4 nove PC a vsechno to je Intel. V jinych oddelenich to neni jinak, proste IT berou Delly a HPecka jen s Intelem. (Prosim, neznamena to, ze ja preferuju Intel, jen rikam, co vidim.)

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Na to odpoví výroční zpráva :-)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Kdyz nemam info, aspon hloupe nepindam ...

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

A ja tady budu sdelovat konkretni firemni info? To potom az bych se zblaznil :-DD

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Intel opravdu vyrábět a dodávat do OEM kanálu nestíhá! Není to BOHUŽEL žádný kec.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Mozna ze Dell uplne nekeca, ale zkusenost z firem rika, ze...Vzdycky za to muze ta druha firma :))

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Dell mě taky se.. Vzal jsem v předešlé firmě pracovní 5495ku. Není moc co vytknout, stroječek je to dobrý, ale prostě jde na tom vidět ten přístup Dellu k AMD - jakoby to Dell s AMD jen "zkoušel" - U intelích řad si můžu obvykle vybrat velikosti - 13,14,15 palců, minimálně všechny latitudy jsou buď 14 nebo 15 palců, ale s Ryzenem je jen 14". K tomu navíc horší displeje, nemožnost zvolit dotykáč nebo 4k variantu (teď neřeším použitelnost-ale prostě u Intelu to jde) a takto bychom mohli pokračovat. Nemít Dell tu jedinou použitelnou 5495ku neměl by už nic, takže zaplaťpánbůh za to, ale je to prostě stále málo.
Takže dobře ti tak Delle, když ses nechal tak "zaháčkovat" Intelem, bež třeba do zá-delle
Na druhou stranu pokud AMD prostě nemá ty kapacity, které by Dell potřeboval, tak nemá moc na výběr. Podle mě to bude hlavní důvod, i když milovníci konspiračních teorií v tom hned vidí tajné smlouvy - nerozporuji, může být, nakonec v minulosti tomu tak prokazatelně bylo, takže v tomto případě nemusí jít o zas tak velkou paranoiu

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

5495 mi přišla taky fajn + jsem ji tu recenzoval a pár jich ve firmě máme. Jenže přesně jak píšete, jiné úhlopříčky nejsou a nástupci s Ryzeny 3xxxU taky nejsou. No a problémy s USB-C doky jsou pořád, tak jsem raději přešel na ThinkPady A485/A285 a teď už T495/X395 a možná i E595.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Ja osobne bych od znacky Dell nekoupil ani toaletni prkno, co zkusenost s jejich produkty to katastrofa, mel sem hodne notebooku a pocitacu a byl to v provedeni des, co se tyce sw podpory podobne(chybejici ovladace tak upgrady na neexistujici ovladace), osobne proto tuto znacku obchazim obloukem a volim HP, druha vec, za to ze maji v Dell-u klesajici prodeje si muzou sami, podepsali totiz exkluzivni smlouvu s dablem Intel-em a ted na tom ukazkove padaji, a i kdyby ji nemeli tak ja osobne bych uz zadny produkt s deravym procesorem Intel pro firmu nejen ze nekoupil ale ani nedoporucil, takovy administrator co tak dnes udela nema dle meho mineni vse vo svoji hlave v poradku, Core ani Xeon jiz nejsou veci bezpecne a tudiz sou v nasazeni silne rizikove!

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Dell se bude muset rozhodnout, jestli vyhrají velké bonusy od Intelu, nebo bude prodávat (třeba od konkurence).
Zatím vyhrávají bonusy.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Mám dojem, že jde jen o to, jak zdůvodnit klesající prodeje, ke kterým by stejně došlo, akcionářům. A tohle je vynikající záminka, která přišla v ideální čas a naservírovaná na stříbrném podnose.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Pokud se nemýlím, tak Michael Dell stáhl společnost z burzy a je jediným vlastníkem.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.