No hlavně aby se pochlapili výrobci notoricky odkládaných titulů her. Na to abych si změřil v 3Dpárku07 že mám na tom 20000 bodů to mi bude na h...
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
- (neověřeno) https://diit.cz
14. 11. 2005 - 10:50https://diit.cz/clanek/detaily-o-ati-r580/diskuseNo hlavně aby se pochlapili výrobci notoricky odkládaných titulů her. Na to abych si změřil v 3Dpárku07 že mám na tom 20000 bodů to mi bude na h...https://diit.cz/clanek/detaily-o-ati-r580/diskuse#comment-229440
+
Ať jdou do háje, 48 PS a jen 16 texturovacích jednotek. Čekal jsem 24 PS a 24 texturovacích/back end/ROPs jednotek. Ale třeba to bude mít výkon, o jakém se nám podle zpráv ani nesnilo.
Ale stejně, už aby byla generace grafik založená na R600. To bude teprve hukot.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Tykvik (neověřeno) https://diit.cz
14. 11. 2005 - 18:23https://diit.cz/clanek/detaily-o-ati-r580/diskuseAť jdou do háje, 48 PS a jen 16 texturovacích jednotek. Čekal jsem 24 PS a 24 texturovacích/back end/ROPs jednotek. Ale třeba to bude mít výkon, o jakém se nám podle zpráv ani nesnilo.
Ale stejně, už aby byla generace grafik založená na R600. To bude teprve hukot.https://diit.cz/clanek/detaily-o-ati-r580/diskuse#comment-229603
+
Kombinace 48PS / 16TMU nabízí mnohem vyšší výkon než poměr 24/24.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
no-X (neověřeno) https://diit.cz
14. 11. 2005 - 18:50https://diit.cz/clanek/detaily-o-ati-r580/diskuseKombinace 48PS / 16TMU nabízí mnohem vyšší výkon než poměr 24/24.https://diit.cz/clanek/detaily-o-ati-r580/diskuse#comment-229605
+
No jako rofl... Zase slova do větru? 48? Neumí si poradit ani s 32 nebo 24 :-)
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Miroslav Novotný https://diit.cz/profil/mir77
14. 11. 2005 - 18:56https://diit.cz/clanek/detaily-o-ati-r580/diskuseNo jako rofl... Zase slova do větru? 48? Neumí si poradit ani s 32 nebo 24 :-)https://diit.cz/clanek/detaily-o-ati-r580/diskuse#comment-229606
+
Ach jo :-) Po delší době se objeví nějaká pravdivá informace a někteří z toho mají opět vánoce, jako když se prvně psalo, že R520 bude mít 16 fragment pipelines. Pokud to někoho zajímá, tak jeden fragment pixel procesor ("pixel shader") zabírá 0,6% z plochy R520. Takže kdo umí násobit, vypočte si, na jaký úrovni bude rozdíl mezi R520 a R580, když R580 bude mít o 32 jednotek víc. Sám počítám s rozdílem +-25%, což znamená jádro širší i delší o celé 2mm...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
no-X (neověřeno) https://diit.cz
14. 11. 2005 - 22:47https://diit.cz/clanek/detaily-o-ati-r580/diskuseAch jo :-) Po delší době se objeví nějaká pravdivá informace a někteří z toho mají opět vánoce, jako když se prvně psalo, že R520 bude mít 16 fragment pipelines. Pokud to někoho zajímá, tak jeden fragment pixel procesor ("pixel shader") zabírá 0,6% z plochy R520. Takže kdo umí násobit, vypočte si, na jaký úrovni bude rozdíl mezi R520 a R580, když R580 bude mít o 32 jednotek víc. Sám počítám s rozdílem +-25%, což znamená jádro širší i delší o celé 2mm...https://diit.cz/clanek/detaily-o-ati-r580/diskuse#comment-229631
+
No hlavně aby se pochlapili výrobci notoricky odkládaných titulů her. Na to abych si změřil v 3Dpárku07 že mám na tom 20000 bodů to mi bude na h...
Ať jdou do háje, 48 PS a jen 16 texturovacích jednotek. Čekal jsem 24 PS a 24 texturovacích/back end/ROPs jednotek. Ale třeba to bude mít výkon, o jakém se nám podle zpráv ani nesnilo.
Ale stejně, už aby byla generace grafik založená na R600. To bude teprve hukot.
Kombinace 48PS / 16TMU nabízí mnohem vyšší výkon než poměr 24/24.
No jako rofl... Zase slova do větru? 48? Neumí si poradit ani s 32 nebo 24 :-)
Ach jo :-) Po delší době se objeví nějaká pravdivá informace a někteří z toho mají opět vánoce, jako když se prvně psalo, že R520 bude mít 16 fragment pipelines. Pokud to někoho zajímá, tak jeden fragment pixel procesor ("pixel shader") zabírá 0,6% z plochy R520. Takže kdo umí násobit, vypočte si, na jaký úrovni bude rozdíl mezi R520 a R580, když R580 bude mít o 32 jednotek víc. Sám počítám s rozdílem +-25%, což znamená jádro širší i delší o celé 2mm...
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.