Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Diskuse k Detaily o ATI R580

No hlavně aby se pochlapili výrobci notoricky odkládaných titulů her. Na to abych si změřil v 3Dpárku07 že mám na tom 20000 bodů to mi bude na h...

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Ať jdou do háje, 48 PS a jen 16 texturovacích jednotek. Čekal jsem 24 PS a 24 texturovacích/back end/ROPs jednotek. Ale třeba to bude mít výkon, o jakém se nám podle zpráv ani nesnilo.

Ale stejně, už aby byla generace grafik založená na R600. To bude teprve hukot.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Kombinace 48PS / 16TMU nabízí mnohem vyšší výkon než poměr 24/24.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

No jako rofl... Zase slova do větru? 48? Neumí si poradit ani s 32 nebo 24 :-)

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Ach jo :-) Po delší době se objeví nějaká pravdivá informace a někteří z toho mají opět vánoce, jako když se prvně psalo, že R520 bude mít 16 fragment pipelines. Pokud to někoho zajímá, tak jeden fragment pixel procesor ("pixel shader") zabírá 0,6% z plochy R520. Takže kdo umí násobit, vypočte si, na jaký úrovni bude rozdíl mezi R520 a R580, když R580 bude mít o 32 jednotek víc. Sám počítám s rozdílem +-25%, což znamená jádro širší i delší o celé 2mm...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.