Skylake, kupujte Skylake
Protože je aktuálně jediná grafika která podporuje všechny featury level 12_1
+1
-12
-1
Je komentář přínosný?
Skylake, kupujte Skylake
Miyuki https://diit.cz/profil/miyuki-pateru
1. 12. 2015 - 10:37https://diit.cz/clanek/directx-11-3-directx-12-1/diskuseSkylake, kupujte Skylake
Protože je aktuálně jediná grafika která podporuje všechny featury level 12_1https://diit.cz/clanek/directx-11-3-directx-12-1/diskuse#comment-833504
+
Proč bych měl kupovat Skylake, když i5-2500K @ 4,6Ghz s R9 390 funguje skvěle a v 2560x1440 si chrochtám blahem?
+1
+13
-1
Je komentář přínosný?
Proč bych měl kupovat Skylake
Karáš Svorka https://diit.cz/autor/zaatharen
1. 12. 2015 - 11:39https://diit.cz/clanek/directx-11-3-directx-12-1/diskuseProč bych měl kupovat Skylake, když i5-2500K @ 4,6Ghz s R9 390 funguje skvěle a v 2560x1440 si chrochtám blahem?https://diit.cz/clanek/directx-11-3-directx-12-1/diskuse#comment-833522
+
Protože díky novým fíčurám jako Conservative Rasterisation a Raster Ordered Views budeš chrochtat ještě víc.
+1
-3
-1
Je komentář přínosný?
Protože díky novým fíčurám
Jack FX https://diit.cz/profil/jackfx
1. 12. 2015 - 12:58https://diit.cz/clanek/directx-11-3-directx-12-1/diskuseProtože díky novým fíčurám jako Conservative Rasterisation a Raster Ordered Views budeš chrochtat ještě víc.https://diit.cz/clanek/directx-11-3-directx-12-1/diskuse#comment-833588
+
Jack FX - ja naopak pozoruju ze si cim dal mene chrochtam na dnesnych imbecilnich novo-generacnych nedodelanych hrach IQ pro idioti. Dnesni hry te jako pitomce vedou, 3/4 obsahu v nich zabira HD video a hudba, 1/4 je rozsahlost hry samotne, dohraju to za 4-5 hodin a smitec, za 60€ dobre ne a jeste jako ceresnicka k tomu si musim za dalsi penize dokupovat do te hry co bylo nekdy dodano jako samozrejmost(patch) bez nutnosti zaplaceni dalsich penez, jednoduse a secteno dnesni hry se vyrabej pro ukazkove kokoty kteri sou ochotni dale si platit/>postupne za nikdy neuplnou hru.
+1
+11
-1
Je komentář přínosný?
Jack FX - ja naopak pozoruju
Waffer47 https://diit.cz/profil/waffer47
1. 12. 2015 - 17:54https://diit.cz/clanek/directx-11-3-directx-12-1/diskuseJack FX - ja naopak pozoruju ze si cim dal mene chrochtam na dnesnych imbecilnich novo-generacnych nedodelanych hrach IQ pro idioti. Dnesni hry te jako pitomce vedou, 3/4 obsahu v nich zabira HD video a hudba, 1/4 je rozsahlost hry samotne, dohraju to za 4-5 hodin a smitec, za 60€ dobre ne a jeste jako ceresnicka k tomu si musim za dalsi penize dokupovat do te hry co bylo nekdy dodano jako samozrejmost(patch) bez nutnosti zaplaceni dalsich penez, jednoduse a secteno dnesni hry se vyrabej pro ukazkove kokoty kteri sou ochotni dale si platit/>postupne za nikdy neuplnou hru.https://diit.cz/clanek/directx-11-3-directx-12-1/diskuse#comment-833782
+
Renderovane video jsem ve hrach nevidel hodne let, dneska jsou vsechny animace delane primo v enginu hry. To co zabira nejvic mista jsou samozrejmne textury.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Renderovane video jsem ve
petr22 https://diit.cz/profil/petr22
1. 12. 2015 - 18:24https://diit.cz/clanek/directx-11-3-directx-12-1/diskuseRenderovane video jsem ve hrach nevidel hodne let, dneska jsou vsechny animace delane primo v enginu hry. To co zabira nejvic mista jsou samozrejmne textury.https://diit.cz/clanek/directx-11-3-directx-12-1/diskuse#comment-833816
+
DirectX 11.3 mohli byt pro Windows 7 zajimavy upgrade jejich api DirectX 11, Microsoft to tvrde zabil.
Hardwarove DirectX 12 podporuji jenom Radeon-y generace CGN, NVIDIA Maxwell muze jenom cumet.
DirectX 12.1 sou takovym ospravedlnenim pro Maxwell, spis smesne nakolik mu chybi podpora prave AS.
+1
+7
-1
Je komentář přínosný?
DirectX 11.3 mohli byt pro
Waffer47 https://diit.cz/profil/waffer47
1. 12. 2015 - 17:45https://diit.cz/clanek/directx-11-3-directx-12-1/diskuseDirectX 11.3 mohli byt pro Windows 7 zajimavy upgrade jejich api DirectX 11, Microsoft to tvrde zabil.
Hardwarove DirectX 12 podporuji jenom Radeon-y generace CGN, NVIDIA Maxwell muze jenom cumet.
DirectX 12.1 sou takovym ospravedlnenim pro Maxwell, spis smesne nakolik mu chybi podpora prave AS.https://diit.cz/clanek/directx-11-3-directx-12-1/diskuse#comment-833772
+
Zatim spis cumi AMD jak je mu ta podpora DX 12 k nicemu :-)
+1
-16
-1
Je komentář přínosný?
Zatim spis cumi AMD jak je mu
petr22 https://diit.cz/profil/petr22
1. 12. 2015 - 18:25https://diit.cz/clanek/directx-11-3-directx-12-1/diskuseZatim spis cumi AMD jak je mu ta podpora DX 12 k nicemu :-)https://diit.cz/clanek/directx-11-3-directx-12-1/diskuse#comment-833818
+
si rikam kolik rozumu musi mit clovek, kterej se raduje z toho, ze nejaka firma brzdi technologickej rozvoj..
+1
+20
-1
Je komentář přínosný?
si rikam kolik rozumu musi
Tom Buri https://diit.cz/profil/t-b
1. 12. 2015 - 18:50https://diit.cz/clanek/directx-11-3-directx-12-1/diskusesi rikam kolik rozumu musi mit clovek, kterej se raduje z toho, ze nejaka firma brzdi technologickej rozvoj..https://diit.cz/clanek/directx-11-3-directx-12-1/diskuse#comment-833830
+
...a buhužel ta firma má většinu na trhu a i já mám vetšinu (drtivou) grafik od nich :-( Jenže na rozdíl od některých se spíše nápisům "DX12 kompatibilní" na krabících směji. Někteří jim asi tak chtějí věřit, že hodlají ignorovat realitu...
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
...a buhužel ta firma má
trodas https://diit.cz/profil/trodas
1. 12. 2015 - 22:30https://diit.cz/clanek/directx-11-3-directx-12-1/diskuse...a buhužel ta firma má většinu na trhu a i já mám vetšinu (drtivou) grafik od nich :-( Jenže na rozdíl od některých se spíše nápisům "DX12 kompatibilní" na krabících směji. Někteří jim asi tak chtějí věřit, že hodlají ignorovat realitu...https://diit.cz/clanek/directx-11-3-directx-12-1/diskuse#comment-833918
+
přesně, lidi by se měli probrat za už nekoupit nikdy produkt od největšího zabijáka GPU inovací, tedy nVidie
všem by to jen pomohlo
+1
-2
-1
Je komentář přínosný?
přesně, lidi by se měli
Martin Pavelec https://diit.cz/profil/martin-pavelec
2. 12. 2015 - 09:15https://diit.cz/clanek/directx-11-3-directx-12-1/diskusepřesně, lidi by se měli probrat za už nekoupit nikdy produkt od největšího zabijáka GPU inovací, tedy nVidie
všem by to jen pomohlohttps://diit.cz/clanek/directx-11-3-directx-12-1/diskuse#comment-833968
+
Chýba mu podpora alebo ju zvláda len do určitého limitu?
+1
-6
-1
Je komentář přínosný?
Chýba mu podpora alebo ju
7R7 https://diit.cz/profil/7r7
1. 12. 2015 - 22:37https://diit.cz/clanek/directx-11-3-directx-12-1/diskuseChýba mu podpora alebo ju zvláda len do určitého limitu?https://diit.cz/clanek/directx-11-3-directx-12-1/diskuse#comment-833922
+
Tam nejsou žádné limity - pokud je HW podpora kompletní, pak použití AS vede ke zvýšení výkonu. Hardwarová podpora na Maxwellu chybí (jádro sice zvládá pracovat s grafickým i výpočetním vláknem zároveň, ale neumí mezi nimi rychle přepínat). Přes to ovladače indikují, že technologie podporovaná je (= aby karta mohla být považovaná z DX12 kompatibilní). Pokud jí je využito, tak namísto ke zvýšení výkonu dojde k extrémnímu zpomalení, protože je kód na úrovni hardwaru zpracováván velmi neefektivním způsobem.
Jestli to lze nebo nelze považovat za podporu, je skoro filozofická otázka. Pokud mě omrzí stávající monitor, půjdu do obchodu a koupím si 30", abych měl větší úhlopříčku, ale doma po zapnutí zjistím, že sice fyzická úhlopříčka monitoru je 30", ale obsah se zobrazuje jen na středových 20" a nejde nijak roztáhnout, pak z toho asi radost mít nebudu, přestože úhlopříčka produktu dosahuje avizovaných parametrů.
+1
+13
-1
Je komentář přínosný?
Tam nejsou žádné limity -
no-X https://diit.cz/autor/no-x
1. 12. 2015 - 23:03https://diit.cz/clanek/directx-11-3-directx-12-1/diskuseTam nejsou žádné limity - pokud je HW podpora kompletní, pak použití AS vede ke zvýšení výkonu. Hardwarová podpora na Maxwellu chybí (jádro sice zvládá pracovat s grafickým i výpočetním vláknem zároveň, ale neumí mezi nimi rychle přepínat). Přes to ovladače indikují, že technologie podporovaná je (= aby karta mohla být považovaná z DX12 kompatibilní). Pokud jí je využito, tak namísto ke zvýšení výkonu dojde k extrémnímu zpomalení, protože je kód na úrovni hardwaru zpracováván velmi neefektivním způsobem.
Jestli to lze nebo nelze považovat za podporu, je skoro filozofická otázka. Pokud mě omrzí stávající monitor, půjdu do obchodu a koupím si 30", abych měl větší úhlopříčku, ale doma po zapnutí zjistím, že sice fyzická úhlopříčka monitoru je 30", ale obsah se zobrazuje jen na středových 20" a nejde nijak roztáhnout, pak z toho asi radost mít nebudu, přestože úhlopříčka produktu dosahuje avizovaných parametrů.https://diit.cz/clanek/directx-11-3-directx-12-1/diskuse#comment-833926
+
Skylake, kupujte Skylake
Protože je aktuálně jediná grafika která podporuje všechny featury level 12_1
Proč bych měl kupovat Skylake, když i5-2500K @ 4,6Ghz s R9 390 funguje skvěle a v 2560x1440 si chrochtám blahem?
Protože díky novým fíčurám jako Conservative Rasterisation a Raster Ordered Views budeš chrochtat ještě víc.
Jack FX - ja naopak pozoruju ze si cim dal mene chrochtam na dnesnych imbecilnich novo-generacnych nedodelanych hrach IQ pro idioti. Dnesni hry te jako pitomce vedou, 3/4 obsahu v nich zabira HD video a hudba, 1/4 je rozsahlost hry samotne, dohraju to za 4-5 hodin a smitec, za 60€ dobre ne a jeste jako ceresnicka k tomu si musim za dalsi penize dokupovat do te hry co bylo nekdy dodano jako samozrejmost(patch) bez nutnosti zaplaceni dalsich penez, jednoduse a secteno dnesni hry se vyrabej pro ukazkove kokoty kteri sou ochotni dale si platit/>postupne za nikdy neuplnou hru.
Renderovane video jsem ve hrach nevidel hodne let, dneska jsou vsechny animace delane primo v enginu hry. To co zabira nejvic mista jsou samozrejmne textury.
A nebo nekomprimovany audio :)
DirectX 11.3 mohli byt pro Windows 7 zajimavy upgrade jejich api DirectX 11, Microsoft to tvrde zabil.
Hardwarove DirectX 12 podporuji jenom Radeon-y generace CGN, NVIDIA Maxwell muze jenom cumet.
DirectX 12.1 sou takovym ospravedlnenim pro Maxwell, spis smesne nakolik mu chybi podpora prave AS.
Zatim spis cumi AMD jak je mu ta podpora DX 12 k nicemu :-)
si rikam kolik rozumu musi mit clovek, kterej se raduje z toho, ze nejaka firma brzdi technologickej rozvoj..
...a buhužel ta firma má většinu na trhu a i já mám vetšinu (drtivou) grafik od nich :-( Jenže na rozdíl od některých se spíše nápisům "DX12 kompatibilní" na krabících směji. Někteří jim asi tak chtějí věřit, že hodlají ignorovat realitu...
přesně, lidi by se měli probrat za už nekoupit nikdy produkt od největšího zabijáka GPU inovací, tedy nVidie
všem by to jen pomohlo
Chýba mu podpora alebo ju zvláda len do určitého limitu?
Tam nejsou žádné limity - pokud je HW podpora kompletní, pak použití AS vede ke zvýšení výkonu. Hardwarová podpora na Maxwellu chybí (jádro sice zvládá pracovat s grafickým i výpočetním vláknem zároveň, ale neumí mezi nimi rychle přepínat). Přes to ovladače indikují, že technologie podporovaná je (= aby karta mohla být považovaná z DX12 kompatibilní). Pokud jí je využito, tak namísto ke zvýšení výkonu dojde k extrémnímu zpomalení, protože je kód na úrovni hardwaru zpracováván velmi neefektivním způsobem.
Jestli to lze nebo nelze považovat za podporu, je skoro filozofická otázka. Pokud mě omrzí stávající monitor, půjdu do obchodu a koupím si 30", abych měl větší úhlopříčku, ale doma po zapnutí zjistím, že sice fyzická úhlopříčka monitoru je 30", ale obsah se zobrazuje jen na středových 20" a nejde nijak roztáhnout, pak z toho asi radost mít nebudu, přestože úhlopříčka produktu dosahuje avizovaných parametrů.
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.