To uz je v linuxu DirectX 11? Uau ti s tim Wine teda pohli :) Samozrejme se pouzije OpenGL 4.0, ale nedalo mi to nevyuzit prilezitosti k rejpnuti :)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
giff https://diit.cz/profil/giff
3. 3. 2011 - 20:50https://diit.cz/clanek/directx-11-benchmark-unigine-heaven-v-nove-verzi/diskuseTo uz je v linuxu DirectX 11? Uau ti s tim Wine teda pohli :) Samozrejme se pouzije OpenGL 4.0, ale nedalo mi to nevyuzit prilezitosti k rejpnuti :)https://diit.cz/clanek/directx-11-benchmark-unigine-heaven-v-nove-verzi/diskuse#comment-577286
+
Dík za nakopnutí. Úplně jsem zapomněl, že OpenGL 4.0 podporuje tesselaci.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Derryk https://diit.cz/profil/derryk
4. 3. 2011 - 06:11https://diit.cz/clanek/directx-11-benchmark-unigine-heaven-v-nove-verzi/diskuseDík za nakopnutí. Úplně jsem zapomněl, že OpenGL 4.0 podporuje tesselaci.https://diit.cz/clanek/directx-11-benchmark-unigine-heaven-v-nove-verzi/diskuse#comment-577297
+
To uz je v linuxu DirectX 11? Uau ti s tim Wine teda pohli :) Samozrejme se pouzije OpenGL 4.0, ale nedalo mi to nevyuzit prilezitosti k rejpnuti :)
Dík za nakopnutí. Úplně jsem zapomněl, že OpenGL 4.0 podporuje tesselaci.
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.