Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Diskuse k DirectX 11 podrobněji

<i>Již DirectX 10.1 přinesly velmi slušné optimalizace běhu oproti 10.0 a 11.0</i>
Dohnat a předehnat :)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

evidentne si nepochopil stavbu vety (a davas z ni sem jenom utrzek)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

jsou nějaké plány podpory DX10 a výš pro XP?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

pepino_169: ne.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

pepino_169: já bych se spíš ptal, jak to mají výrobci her s podporou DX9 do budoucna... a tam je to pořád v pohodě...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

rudidlo: Děláš ze sebe akorát vola.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

IMHO DX 10.1 a DX 11 se nebudou moc pouzivat, pokud bude XBOX360 mit stale jen DX 9 :(

Dneska se cim dal vic her dela hlavne pro konzole a na PC az potom, nebo se v lepsim pripade dela oboji najednou - a pro vyrobce her neni zrovna moc vyhodne kvuli par lidem, kteri maji SW a HW podporujici DX 11 predelavat 3D engine.

Proto DX 10.1 a DX 11 her bude malo => malo lidi si na to bude kupovat HW a prechazet na Vista => pro tyto hry bude mala cilova skupina kupcu => Bude se pro DX 11 delat malo her (a bude se vyvoj zamerovat pro optimalni beh pod DX 9 a 512 MB RAM )

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

pepino: ... ac je to lehce ozehavy nazor. Proc chtit DX10 pro XP? Stejne driv nebo pozdeji - a jakoze se to pravidelne stava kazde dva tri roky - tvuj graficky hardware zastara a po delsi dobe i tvuj zbyly hardware zastara a pokud jsi hracem, nakonec skoncis s novym pocitacem v naruci, nacez soucasti te velke zmeny muze byt i Vista, Seven, Buhvijaky moderni wokna s buhvi jakou DX1x. <Zaryte nechci vistu, ale myslim si, ze sem hrac co ma narok na to nejlepsi co je k dispozici> to je zakladni oxymoron dnesni doby. Z vlastni zkusenosti a mereni je ztrata vykonu na viste v rozmezi od 0-4% oproti XP a pokud jde o hry, diky lepsi optimalizace je uz mnoho novych pecek lepe behajicih prave na Viste s DX10.
 
Lenivost a rozmary programatoru: Ono je to jeste jinak z meho <k vyvoji her blizsiho> pohledu. Jsou tady velke zajmy a tlaky na to co ma hra splnovat. Hra vyvijena pro velke distributory pak musi "behat" na nejakme procentu pocitacu jez herni komunita ma. Moznosti je pak nekolik, koupit engine, ktery overene uz beha v nekolika jinych hrach cimz alespon trosku uspokojite stale nespokojeneho vydavatele - ktery z principu nechce nic noveho, veri jen overenemu. Nebo neco vyvijet vlastnima silama a mit bud tak skvele jmeno jako Blizzard, nebo riskovat, ze vas vydavatele s prilis "novatorskou technologii" proste nebude chtit financovat. A ani v pripade kdy mate plne kapsy penez a nejse zavisli na vydavateli, urcite nejste nakloneni myslence, ze tuto mega narocnou hru si koupi opravdu jen skupinka nadsencu. Implementovat DX11 v nasi hre? To jste se asi zblaznili? Kdo to jako bude kupovat? NE, to musite predelat! Musite, jinak od nas nebudou penize.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Ladik 21: Wrapper - nic vic. Tedy naprosto k nicemu. Kdyby radeji venovali tentyz cas pro Wine ... .

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Bespi: Wine je taky jenom wrapper, takže podle tvé logiky - naprosto k ničemu.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.