5. 4. 2013 - 13:33https://diit.cz/clanek/directx-12-nejsou-v-planu/diskuseDirectX 12 přijde možná až s dalším Xboxem.https://diit.cz/clanek/directx-12-nejsou-v-planu/diskuse#comment-649996
+
To vypadá jako businessplán, nesnažit se aby na PC mohlo být něco, co by předčilo Xbox.
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
To vypadá jako businessplán,
PV https://diit.cz/profil/pv
5. 4. 2013 - 13:42https://diit.cz/clanek/directx-12-nejsou-v-planu/diskuseTo vypadá jako businessplán, nesnažit se aby na PC mohlo být něco, co by předčilo Xbox.https://diit.cz/clanek/directx-12-nejsou-v-planu/diskuse#comment-649998
+
hlavne sme sa s tabletmi a smartfonmi posunuli vykonovo tak dobrych 10 rokov dozadu, takze naco nejake dalsie directX
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
hlavne sme sa s tabletmi a
Doug Quaid https://diit.cz/profil/doug
5. 4. 2013 - 14:01https://diit.cz/clanek/directx-12-nejsou-v-planu/diskusehlavne sme sa s tabletmi a smartfonmi posunuli vykonovo tak dobrych 10 rokov dozadu, takze naco nejake dalsie directXhttps://diit.cz/clanek/directx-12-nejsou-v-planu/diskuse#comment-650000
+
Vzdyt ma pravdu - nabusene ctyrjadro, grafika schopna prehrat full HD video - a Android se na tom plazi jako Windows 95 na 386ce.
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
Vzdyt ma pravdu - nabusene
petr22 https://diit.cz/profil/petr22
8. 4. 2013 - 07:14https://diit.cz/clanek/directx-12-nejsou-v-planu/diskuseVzdyt ma pravdu - nabusene ctyrjadro, grafika schopna prehrat full HD video - a Android se na tom plazi jako Windows 95 na 386ce.https://diit.cz/clanek/directx-12-nejsou-v-planu/diskuse#comment-650105
+
Presne tak. Coz je jeden z duvodu, proc jsem si ho jeste nekoupil. Ten druhej je, ze win na tom behaji ulne stejne blbe a ja chci win. A ten treti je cena, ta je proste totalne premrstena.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Presne tak. Coz je jeden z
rman https://diit.cz/profil/r-man
9. 4. 2013 - 10:58https://diit.cz/clanek/directx-12-nejsou-v-planu/diskusePresne tak. Coz je jeden z duvodu, proc jsem si ho jeste nekoupil. Ten druhej je, ze win na tom behaji ulne stejne blbe a ja chci win. A ten treti je cena, ta je proste totalne premrstena.https://diit.cz/clanek/directx-12-nejsou-v-planu/diskuse#comment-650225
+
5. 4. 2013 - 15:20https://diit.cz/clanek/directx-12-nejsou-v-planu/diskusenevim tak k cemu stejnak hodne her nema ani DX10https://diit.cz/clanek/directx-12-nejsou-v-planu/diskuse#comment-650011
+
Microsoft asi zapomíná, že DirectX není jediné grafické api, ještě tu máme OpenGL a OpenCL. Tahle stagnace DirectX těmto rozhraním může jen prospět, protože pokud něco nepojede přímo v DirectX, napíšou si to firmy v OpenGL, a openGL je multiplatformní, takže ho budou tlačit i společnosti vábící hráče k hraní na Linuxu, jako je Valve.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Microsoft asi zapomíná, že
Jaromír Šebela https://diit.cz/profil/jsebela
5. 4. 2013 - 17:15https://diit.cz/clanek/directx-12-nejsou-v-planu/diskuseMicrosoft asi zapomíná, že DirectX není jediné grafické api, ještě tu máme OpenGL a OpenCL. Tahle stagnace DirectX těmto rozhraním může jen prospět, protože pokud něco nepojede přímo v DirectX, napíšou si to firmy v OpenGL, a openGL je multiplatformní, takže ho budou tlačit i společnosti vábící hráče k hraní na Linuxu, jako je Valve.https://diit.cz/clanek/directx-12-nejsou-v-planu/diskuse#comment-650018
+
To by nejdriv muselo Open GL dohnat a predehnat Direct X. Zatim jen pridava funkce, ktere jsou davno v Direct X...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
To by nejdriv muselo Open GL
Fred1 https://diit.cz/profil/fred1
5. 4. 2013 - 17:23https://diit.cz/clanek/directx-12-nejsou-v-planu/diskuseTo by nejdriv muselo Open GL dohnat a predehnat Direct X. Zatim jen pridava funkce, ktere jsou davno v Direct X...https://diit.cz/clanek/directx-12-nejsou-v-planu/diskuse#comment-650019
+
Nástup webGL a multiplatformost bude to co začne rozhodovat (co si vývojaři a uživatelé vyberou, DirectX bude osamocený pěšák v poli).
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Nástup webGL a
gurulix https://diit.cz/profil/gurulix
5. 4. 2013 - 17:32https://diit.cz/clanek/directx-12-nejsou-v-planu/diskuseNástup webGL a multiplatformost bude to co začne rozhodovat (co si vývojaři a uživatelé vyberou, DirectX bude osamocený pěšák v poli).https://diit.cz/clanek/directx-12-nejsou-v-planu/diskuse#comment-650020
+
Jenze o tom co se bude pouzivat ve Windows a na XBOXu rozhoduje Microsoft.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Jenze o tom co se bude
petr22 https://diit.cz/profil/petr22
8. 4. 2013 - 07:16https://diit.cz/clanek/directx-12-nejsou-v-planu/diskuseJenze o tom co se bude pouzivat ve Windows a na XBOXu rozhoduje Microsoft.https://diit.cz/clanek/directx-12-nejsou-v-planu/diskuse#comment-650107
+
To ano, ale ani Mrkvosoft neni tak blbej, aby se rozhnodnul, ze bude pouzivat neco, co zadnej vyvojar nepouziva. To by pak museli tezce financovat vyvoj her, resp. jejich prepsani pro DirectX a to se nevyplati.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
To ano, ale ani Mrkvosoft
rman https://diit.cz/profil/r-man
9. 4. 2013 - 10:59https://diit.cz/clanek/directx-12-nejsou-v-planu/diskuseTo ano, ale ani Mrkvosoft neni tak blbej, aby se rozhnodnul, ze bude pouzivat neco, co zadnej vyvojar nepouziva. To by pak museli tezce financovat vyvoj her, resp. jejich prepsani pro DirectX a to se nevyplati.https://diit.cz/clanek/directx-12-nejsou-v-planu/diskuse#comment-650226
+
A v čem konkétně si myslíš že je DirectX lepší než OpenGL ?
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
A v čem konkétně si myslíš že
HonzaNeboJan https://diit.cz/profil/mojeja
5. 4. 2013 - 22:00https://diit.cz/clanek/directx-12-nejsou-v-planu/diskuseA v čem konkétně si myslíš že je DirectX lepší než OpenGL ?https://diit.cz/clanek/directx-12-nejsou-v-planu/diskuse#comment-650029
+
1. Je to standard spravovaný konsorciem firem (mj. nVidia, AMD, Intel, Matrox,...)
2. Multiplatformní
3. Možnost emulace novějšího OpenGL, když hardware podporuje starší specifikaci.
---
O možnostech asi nasvědčuje přijetí DirectX snad pouze u vývojářů her, kdežto OpenGL používá profesionální segment [a samozřejmě i některá herní studia].
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
1. Je to standard spravovaný
MaReK Olšavský https://diit.cz/profil/marektp
8. 4. 2013 - 20:42https://diit.cz/clanek/directx-12-nejsou-v-planu/diskuse1. Je to standard spravovaný konsorciem firem (mj. nVidia, AMD, Intel, Matrox,...)
2. Multiplatformní
3. Možnost emulace novějšího OpenGL, když hardware podporuje starší specifikaci.
---
O možnostech asi nasvědčuje přijetí DirectX snad pouze u vývojářů her, kdežto OpenGL používá profesionální segment [a samozřejmě i některá herní studia].https://diit.cz/clanek/directx-12-nejsou-v-planu/diskuse#comment-650185
+
Dá se tak považovat od té doby co DX disponuje funkcí Direct Compute, což je ekvivalent OpenCL. Jinak pro hnidopichy je to samozřejmě rozhraní výpočetní.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Dá se tak považovat od té
Jaromír Šebela https://diit.cz/profil/jsebela
5. 4. 2013 - 19:58https://diit.cz/clanek/directx-12-nejsou-v-planu/diskuseDá se tak považovat od té doby co DX disponuje funkcí Direct Compute, což je ekvivalent OpenCL. Jinak pro hnidopichy je to samozřejmě rozhraní výpočetní.https://diit.cz/clanek/directx-12-nejsou-v-planu/diskuse#comment-650026
+
OpenGL stejne jako DirextX je multimedialni API, ne jen graficke
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
OpenGL stejne jako DirextX je
SamanCZ (neověřeno) https://diit.cz
6. 4. 2013 - 10:54https://diit.cz/clanek/directx-12-nejsou-v-planu/diskuseOpenGL stejne jako DirextX je multimedialni API, ne jen grafickehttps://diit.cz/clanek/directx-12-nejsou-v-planu/diskuse#comment-650055
+
Ja súhlasím, no on ich všetky tri označil za grafické API.
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
Ja súhlasím, no on ich všetky
Peter Henkel https://diit.cz/profil/terepin
6. 4. 2013 - 11:23https://diit.cz/clanek/directx-12-nejsou-v-planu/diskuseJa súhlasím, no on ich všetky tri označil za grafické API.https://diit.cz/clanek/directx-12-nejsou-v-planu/diskuse#comment-650056
+
z minulosti jsem mel dojem ze mrkvosovt nedokaze bez novych dajrexu lidem vnutit nove vokna (jeste dnes ma kde kdo ixPecka) a kachloidni osmicky extra prodejnost si myslim neudela.pokud ano pak se nevivoji novych direxu nedivim,ale az ty prodeje nebudou tak nove direxi i s celym systemem (pravdepodobne winus 9) spichnou za jeden mesic :)
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
z minulosti jsem mel dojem ze
misa qwon https://diit.cz/profil/qwon
5. 4. 2013 - 22:29https://diit.cz/clanek/directx-12-nejsou-v-planu/diskusez minulosti jsem mel dojem ze mrkvosovt nedokaze bez novych dajrexu lidem vnutit nove vokna (jeste dnes ma kde kdo ixPecka) a kachloidni osmicky extra prodejnost si myslim neudela.pokud ano pak se nevivoji novych direxu nedivim,ale az ty prodeje nebudou tak nove direxi i s celym systemem (pravdepodobne winus 9) spichnou za jeden mesic :)https://diit.cz/clanek/directx-12-nejsou-v-planu/diskuse#comment-650030
+
Od té doby, co jsem si díky Steamu zahrál na Linuxu pár pěkných OpenGL her nevidím důvod, proč se dál zajímat o DirectX. OpenGL 4 umí vykreslit grafiku k nerozeznání od DirectX 11, je to otevřené API běžící na skoro každé platformě. nVidia už má ovladače, které s ním pracují velmi rychle (dle Valve rychleji, než s DX - ale porovnání proběhlo na jedné hře).
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Od té doby, co jsem si díky
mattyy1hp https://diit.cz/profil/mattyy1hp
6. 4. 2013 - 12:24https://diit.cz/clanek/directx-12-nejsou-v-planu/diskuseOd té doby, co jsem si díky Steamu zahrál na Linuxu pár pěkných OpenGL her nevidím důvod, proč se dál zajímat o DirectX. OpenGL 4 umí vykreslit grafiku k nerozeznání od DirectX 11, je to otevřené API běžící na skoro každé platformě. nVidia už má ovladače, které s ním pracují velmi rychle (dle Valve rychleji, než s DX - ale porovnání proběhlo na jedné hře).https://diit.cz/clanek/directx-12-nejsou-v-planu/diskuse#comment-650059
+
Hmm no jednak sa tu v komentaroch porovnava kompletny balik roznych api - DirectX s cisto iba 3d kniznicou OpenGL co je minimalne scestne (skor ked uz tak porovnavat balik Open[CL,GL,AL] kniznic s DirectX). Ale aj samotne OpenGL je v poslednej dobe trochu v utlme. Jednak v profesionalnej sfere koli vypoctom sa viac tlacilo OpenCL a potom vdaka mobilnym platformam sa dostava do popredia viac OpenGL ES, a to asi bude aj cesta do buducna. PS3 asi aj PS4 bude bezat pod OpenGl ES, Android aj IOS zariadenia pouzivaju OGL ES. MS sa asi bude aj pri Durangu drzat DirectX, otazka je ako dlho mu to vydrzi, kedze Windows8 nevyzeraju zrovna ako idealna herna platforma a celkovo to vyzera ze MS na hranie na PC dost kadi.
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
Hmm no jednak sa tu v
aa bb https://diit.cz/profil/nemo22
6. 4. 2013 - 20:38https://diit.cz/clanek/directx-12-nejsou-v-planu/diskuseHmm no jednak sa tu v komentaroch porovnava kompletny balik roznych api - DirectX s cisto iba 3d kniznicou OpenGL co je minimalne scestne (skor ked uz tak porovnavat balik Open[CL,GL,AL] kniznic s DirectX). Ale aj samotne OpenGL je v poslednej dobe trochu v utlme. Jednak v profesionalnej sfere koli vypoctom sa viac tlacilo OpenCL a potom vdaka mobilnym platformam sa dostava do popredia viac OpenGL ES, a to asi bude aj cesta do buducna. PS3 asi aj PS4 bude bezat pod OpenGl ES, Android aj IOS zariadenia pouzivaju OGL ES. MS sa asi bude aj pri Durangu drzat DirectX, otazka je ako dlho mu to vydrzi, kedze Windows8 nevyzeraju zrovna ako idealna herna platforma a celkovo to vyzera ze MS na hranie na PC dost kadi.
https://diit.cz/clanek/directx-12-nejsou-v-planu/diskuse#comment-650073
+
Win 8 nevypadají jako ideální herní platforma, ale win uživatelé Steamu na ně přecházejí cca 3x rychleji, než zbytek světa. Jestli ono to nebude tím, že dobrá herní platforma prostě jsou bez ohledu na to, jak vypadají...
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Win 8 nevypadají jako ideální
Pety https://diit.cz/profil/petyy
7. 4. 2013 - 18:20https://diit.cz/clanek/directx-12-nejsou-v-planu/diskuseWin 8 nevypadají jako ideální herní platforma, ale win uživatelé Steamu na ně přecházejí cca 3x rychleji, než zbytek světa. Jestli ono to nebude tím, že dobrá herní platforma prostě jsou bez ohledu na to, jak vypadají...https://diit.cz/clanek/directx-12-nejsou-v-planu/diskuse#comment-650090
+
Ja som to skor myslel z pohladu vyvojara. MS sa snazi silou mocou pretlacit WinRT co je z castia managed kod ktory sa na narocne 3d enginy nehodi, a tiez je stale otvorena otazka MS Storu. Sice je to nepravdepodobne ze by MS zakazal instalacie aplikacii mimo Storu ale predsa, co ked v nejakom buduocm update zablokuje instalacie mimo Storu a budeme nahraty a v podstate aj Steam. Nehovoriac ze aj do buducna to vypada ze MS chce presunut hranie z PC na jeho novy Xbox a tym padom bude aj podpora novych hernych technologii vo win8 druhorada ak nie v utlme.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Ja som to skor myslel z
aa bb https://diit.cz/profil/nemo22
8. 4. 2013 - 22:15https://diit.cz/clanek/directx-12-nejsou-v-planu/diskuseJa som to skor myslel z pohladu vyvojara. MS sa snazi silou mocou pretlacit WinRT co je z castia managed kod ktory sa na narocne 3d enginy nehodi, a tiez je stale otvorena otazka MS Storu. Sice je to nepravdepodobne ze by MS zakazal instalacie aplikacii mimo Storu ale predsa, co ked v nejakom buduocm update zablokuje instalacie mimo Storu a budeme nahraty a v podstate aj Steam. Nehovoriac ze aj do buducna to vypada ze MS chce presunut hranie z PC na jeho novy Xbox a tym padom bude aj podpora novych hernych technologii vo win8 druhorada ak nie v utlme.https://diit.cz/clanek/directx-12-nejsou-v-planu/diskuse#comment-650194
+
Matně si vzpomínám, že pár let zpět psaly všechny e-ziny totéž o DirectX 9, takže pzrávičku zařazuji mezi zajímavé víkendové čtení, leč nedbám ...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Matně si vzpomínám, že pár
Petr Král https://diit.cz/profil/pozitkar
7. 4. 2013 - 07:27https://diit.cz/clanek/directx-12-nejsou-v-planu/diskuseMatně si vzpomínám, že pár let zpět psaly všechny e-ziny totéž o DirectX 9, takže pzrávičku zařazuji mezi zajímavé víkendové čtení, leč nedbám ...https://diit.cz/clanek/directx-12-nejsou-v-planu/diskuse#comment-650079
+
Taky psali ze letadla tezsi nez vzduch nepoleti a podobny bludy.
+1
-2
-1
Je komentář přínosný?
Taky psali ze letadla tezsi
borowitz https://diit.cz/profil/borowitz
7. 4. 2013 - 09:22https://diit.cz/clanek/directx-12-nejsou-v-planu/diskuseTaky psali ze letadla tezsi nez vzduch nepoleti a podobny bludy.https://diit.cz/clanek/directx-12-nejsou-v-planu/diskuse#comment-650081
+
samozrejme ze DX12 moze niekedy existovat, ale v clanku to je velmi spravne... pokial to este nie je ani na papiery tak to v cipoch nebude tak skoro vobec... dalsich 5 rokov je idealna doba zivotnosti DX11... nech sa to pekne zastabilizuje...
urcite DX11 moznosti neboli este ani zdaleka vycerpane a hry sa daju urobit ovela lepsie ako dnesne TOP DX11 hry...
s novymi konzolami budeme len na zaciatku skutocnej DX11 ery
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
samozrejme ze DX12 moze
eddward https://diit.cz/profil/eddward
10. 4. 2013 - 00:18https://diit.cz/clanek/directx-12-nejsou-v-planu/diskusesamozrejme ze DX12 moze niekedy existovat, ale v clanku to je velmi spravne... pokial to este nie je ani na papiery tak to v cipoch nebude tak skoro vobec... dalsich 5 rokov je idealna doba zivotnosti DX11... nech sa to pekne zastabilizuje...
urcite DX11 moznosti neboli este ani zdaleka vycerpane a hry sa daju urobit ovela lepsie ako dnesne TOP DX11 hry...
s novymi konzolami budeme len na zaciatku skutocnej DX11 eryhttps://diit.cz/clanek/directx-12-nejsou-v-planu/diskuse#comment-650272
+
DirectX 12 přijde možná až s dalším Xboxem.
To vypadá jako businessplán, nesnažit se aby na PC mohlo být něco, co by předčilo Xbox.
hlavne sme sa s tabletmi a smartfonmi posunuli vykonovo tak dobrych 10 rokov dozadu, takze naco nejake dalsie directX
navrhuji udeleni ceny pro nejstupidnejsi komentar tydne...
Máš ji mít.
Vzdyt ma pravdu - nabusene ctyrjadro, grafika schopna prehrat full HD video - a Android se na tom plazi jako Windows 95 na 386ce.
Presne tak. Coz je jeden z duvodu, proc jsem si ho jeste nekoupil. Ten druhej je, ze win na tom behaji ulne stejne blbe a ja chci win. A ten treti je cena, ta je proste totalne premrstena.
nevim tak k cemu stejnak hodne her nema ani DX10
Treba Crysis 3 ma pouze DX11 :-)
Microsoft asi zapomíná, že DirectX není jediné grafické api, ještě tu máme OpenGL a OpenCL. Tahle stagnace DirectX těmto rozhraním může jen prospět, protože pokud něco nepojede přímo v DirectX, napíšou si to firmy v OpenGL, a openGL je multiplatformní, takže ho budou tlačit i společnosti vábící hráče k hraní na Linuxu, jako je Valve.
To by nejdriv muselo Open GL dohnat a predehnat Direct X. Zatim jen pridava funkce, ktere jsou davno v Direct X...
Nástup webGL a multiplatformost bude to co začne rozhodovat (co si vývojaři a uživatelé vyberou, DirectX bude osamocený pěšák v poli).
Jenze o tom co se bude pouzivat ve Windows a na XBOXu rozhoduje Microsoft.
To ano, ale ani Mrkvosoft neni tak blbej, aby se rozhnodnul, ze bude pouzivat neco, co zadnej vyvojar nepouziva. To by pak museli tezce financovat vyvoj her, resp. jejich prepsani pro DirectX a to se nevyplati.
A v čem konkétně si myslíš že je DirectX lepší než OpenGL ?
1. Je to standard spravovaný konsorciem firem (mj. nVidia, AMD, Intel, Matrox,...)
2. Multiplatformní
3. Možnost emulace novějšího OpenGL, když hardware podporuje starší specifikaci.
---
O možnostech asi nasvědčuje přijetí DirectX snad pouze u vývojářů her, kdežto OpenGL používá profesionální segment [a samozřejmě i některá herní studia].
OpenCL je grafické API? Odkedy?
Dá se tak považovat od té doby co DX disponuje funkcí Direct Compute, což je ekvivalent OpenCL. Jinak pro hnidopichy je to samozřejmě rozhraní výpočetní.
OpenGL stejne jako DirextX je multimedialni API, ne jen graficke
Ja súhlasím, no on ich všetky tri označil za grafické API.
z minulosti jsem mel dojem ze mrkvosovt nedokaze bez novych dajrexu lidem vnutit nove vokna (jeste dnes ma kde kdo ixPecka) a kachloidni osmicky extra prodejnost si myslim neudela.pokud ano pak se nevivoji novych direxu nedivim,ale az ty prodeje nebudou tak nove direxi i s celym systemem (pravdepodobne winus 9) spichnou za jeden mesic :)
Nerozumět řeč váš kmen.
Od té doby, co jsem si díky Steamu zahrál na Linuxu pár pěkných OpenGL her nevidím důvod, proč se dál zajímat o DirectX. OpenGL 4 umí vykreslit grafiku k nerozeznání od DirectX 11, je to otevřené API běžící na skoro každé platformě. nVidia už má ovladače, které s ním pracují velmi rychle (dle Valve rychleji, než s DX - ale porovnání proběhlo na jedné hře).
Hmm no jednak sa tu v komentaroch porovnava kompletny balik roznych api - DirectX s cisto iba 3d kniznicou OpenGL co je minimalne scestne (skor ked uz tak porovnavat balik Open[CL,GL,AL] kniznic s DirectX). Ale aj samotne OpenGL je v poslednej dobe trochu v utlme. Jednak v profesionalnej sfere koli vypoctom sa viac tlacilo OpenCL a potom vdaka mobilnym platformam sa dostava do popredia viac OpenGL ES, a to asi bude aj cesta do buducna. PS3 asi aj PS4 bude bezat pod OpenGl ES, Android aj IOS zariadenia pouzivaju OGL ES. MS sa asi bude aj pri Durangu drzat DirectX, otazka je ako dlho mu to vydrzi, kedze Windows8 nevyzeraju zrovna ako idealna herna platforma a celkovo to vyzera ze MS na hranie na PC dost kadi.
Win 8 nevypadají jako ideální herní platforma, ale win uživatelé Steamu na ně přecházejí cca 3x rychleji, než zbytek světa. Jestli ono to nebude tím, že dobrá herní platforma prostě jsou bez ohledu na to, jak vypadají...
Ja som to skor myslel z pohladu vyvojara. MS sa snazi silou mocou pretlacit WinRT co je z castia managed kod ktory sa na narocne 3d enginy nehodi, a tiez je stale otvorena otazka MS Storu. Sice je to nepravdepodobne ze by MS zakazal instalacie aplikacii mimo Storu ale predsa, co ked v nejakom buduocm update zablokuje instalacie mimo Storu a budeme nahraty a v podstate aj Steam. Nehovoriac ze aj do buducna to vypada ze MS chce presunut hranie z PC na jeho novy Xbox a tym padom bude aj podpora novych hernych technologii vo win8 druhorada ak nie v utlme.
Matně si vzpomínám, že pár let zpět psaly všechny e-ziny totéž o DirectX 9, takže pzrávičku zařazuji mezi zajímavé víkendové čtení, leč nedbám ...
Taky psali ze letadla tezsi nez vzduch nepoleti a podobny bludy.
samozrejme ze DX12 moze niekedy existovat, ale v clanku to je velmi spravne... pokial to este nie je ani na papiery tak to v cipoch nebude tak skoro vobec... dalsich 5 rokov je idealna doba zivotnosti DX11... nech sa to pekne zastabilizuje...
urcite DX11 moznosti neboli este ani zdaleka vycerpane a hry sa daju urobit ovela lepsie ako dnesne TOP DX11 hry...
s novymi konzolami budeme len na zaciatku skutocnej DX11 ery
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.