Možno by mohol uvoľniť zdrojový kód programu pod GPL, možno by sa niekto našiel, kto by v rozrobenom diele pokracoval...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
mmm (neověřeno) https://diit.cz
6. 6. 2005 - 13:08https://diit.cz/clanek/dvd-decrypter-skoncil/diskuseMožno by mohol uvoľniť zdrojový kód programu pod GPL, možno by sa niekto našiel, kto by v rozrobenom diele pokracoval...https://diit.cz/clanek/dvd-decrypter-skoncil/diskuse#comment-196032
+
pevně v to doufám... je to vážně škoda - je to naprosto skvělý program
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Tom (neověřeno) https://diit.cz
6. 6. 2005 - 13:20https://diit.cz/clanek/dvd-decrypter-skoncil/diskusepevně v to doufám... je to vážně škoda - je to naprosto skvělý programhttps://diit.cz/clanek/dvd-decrypter-skoncil/diskuse#comment-196035
+
a coz takhle presunout celej projekt do Ruska ? nemusi se snad ani platit domena 2. radu, staci to dat na nejaky free server ... tim se muze dal pokracovat, autor se od vseho "bude distancovat" a uzivatele si uz na tyto stranky cestu jiste najdou
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
afk_cz (neověřeno) https://diit.cz
6. 6. 2005 - 13:44https://diit.cz/clanek/dvd-decrypter-skoncil/diskusea coz takhle presunout celej projekt do Ruska ? nemusi se snad ani platit domena 2. radu, staci to dat na nejaky free server ... tim se muze dal pokracovat, autor se od vseho "bude distancovat" a uzivatele si uz na tyto stranky cestu jiste najdouhttps://diit.cz/clanek/dvd-decrypter-skoncil/diskuse#comment-196041
+
No nevim jak koho,ale me nejvic na tomhle clanku zaujala jedna vec...a to sice ne to,ze se ozvala "nejaka firma",aby byl tento projekt ukoncen, ale to, ze na ni bude prevedena domena...
Protoze pokud jim decrypter opravdu vadil, tak by to proste zavreli a basta...ale ze budou domenu provozovat dal??? Ze by se mohla objevit komercni verze decrypteru,ktera by tezila ze siroce rozsireneho jmena programu?
Pokud je to tak a autor decrypteru s tim opravdu nema nic spolecneho,tak byt jim..rychle bys si pospichal nechat dat na nazev dvd decrypter ochrannou znamku...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
free666 (neověřeno) https://diit.cz
6. 6. 2005 - 14:07https://diit.cz/clanek/dvd-decrypter-skoncil/diskuseNo nevim jak koho,ale me nejvic na tomhle clanku zaujala jedna vec...a to sice ne to,ze se ozvala "nejaka firma",aby byl tento projekt ukoncen, ale to, ze na ni bude prevedena domena...
Protoze pokud jim decrypter opravdu vadil, tak by to proste zavreli a basta...ale ze budou domenu provozovat dal??? Ze by se mohla objevit komercni verze decrypteru,ktera by tezila ze siroce rozsireneho jmena programu?
Pokud je to tak a autor decrypteru s tim opravdu nema nic spolecneho,tak byt jim..rychle bys si pospichal nechat dat na nazev dvd decrypter ochrannou znamku...https://diit.cz/clanek/dvd-decrypter-skoncil/diskuse#comment-196045
+
Mě spíš fascinuje, proč zakazují obcházení ochran. Proč prostě rovnou neudělají zákon, který by zakázal kopírovat DVD, která si to nepřejí, a hotovo? Proč se zakazuje až "to druhé"? Aha, protože by si na tý (nefunkční) ochraně pak někdo nemohl namastit kapsu... :-/
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
WIFT https://diit.cz/autor/wift
6. 6. 2005 - 14:12https://diit.cz/clanek/dvd-decrypter-skoncil/diskuseMě spíš fascinuje, proč zakazují obcházení ochran. Proč prostě rovnou neudělají zákon, který by zakázal kopírovat DVD, která si to nepřejí, a hotovo? Proč se zakazuje až "to druhé"? Aha, protože by si na tý (nefunkční) ochraně pak někdo nemohl namastit kapsu... :-/https://diit.cz/clanek/dvd-decrypter-skoncil/diskuse#comment-196046
+
Wifte, mám pocit, že takový zákon v podstatě existuje. Dokonce je zmíněn přímo na těch DVD. Pak jsou ale země, na které se jeho platnost nevztahuje. I v nich žijí BFU, kteří na to potřebují program. Smutné je, že takto si to mohl "zkopírovat kdokoliv", kdo si dal trochu práce. Teď je tím paradoxně vytvořena situace, kdy bude dopit po levných pirátských DVD, které budou vnikat černotou s programy, které nikdo nikomu neuvolní k používání. Co je nebezpečnější ať si každý posoudí sám.
Nebo snad slyšíte TRÁVU růst?
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Alan Gavel https://diit.cz/profil/alan
6. 6. 2005 - 14:17https://diit.cz/clanek/dvd-decrypter-skoncil/diskuseWifte, mám pocit, že takový zákon v podstatě existuje. Dokonce je zmíněn přímo na těch DVD. Pak jsou ale země, na které se jeho platnost nevztahuje. I v nich žijí BFU, kteří na to potřebují program. Smutné je, že takto si to mohl "zkopírovat kdokoliv", kdo si dal trochu práce. Teď je tím paradoxně vytvořena situace, kdy bude dopit po levných pirátských DVD, které budou vnikat černotou s programy, které nikdo nikomu neuvolní k používání. Co je nebezpečnější ať si každý posoudí sám.
Nebo snad slyšíte TRÁVU růst?https://diit.cz/clanek/dvd-decrypter-skoncil/diskuse#comment-196047
+
No, to s tou doménou mě taky dostává! Podle mě se ta nejmenovaná firma snaží vytěžit něco z popularity DVD Decrypteru. Prostě svůj soft pojmenujou DVD Decrypter, možná bude i podobný na ovládání. Ale jestli to myslej doopravdy "legálně", tak bude postrádat DeCSS a tím pádem bude k ničemu. I když já na současné verzi nepociťuju žádný nedostatek - 3.5.4.0 placky spolehlivě naripuje a to mi stačí...;.)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
DavesMan https://diit.cz/profil/davesman
6. 6. 2005 - 14:25https://diit.cz/clanek/dvd-decrypter-skoncil/diskuseNo, to s tou doménou mě taky dostává! Podle mě se ta nejmenovaná firma snaží vytěžit něco z popularity DVD Decrypteru. Prostě svůj soft pojmenujou DVD Decrypter, možná bude i podobný na ovládání. Ale jestli to myslej doopravdy "legálně", tak bude postrádat DeCSS a tím pádem bude k ničemu. I když já na současné verzi nepociťuju žádný nedostatek - 3.5.4.0 placky spolehlivě naripuje a to mi stačí...;.)https://diit.cz/clanek/dvd-decrypter-skoncil/diskuse#comment-196050
+
Stejne je zajimave ze ma kazdy ze zakona pravo udelat si kopii disku ktery vlastni. Na druhou stranu nesmi obchazet ochrany. Z urciteho pohledu by se dalo rict ze pouziti ochran je nezaoknne, protoze mi znemoznuje udelat si osobni kopii. (ani nepocitam kolik originalu skoncilo v necitelnych)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
xrodney https://diit.cz/profil/rodney
6. 6. 2005 - 14:30https://diit.cz/clanek/dvd-decrypter-skoncil/diskuseStejne je zajimave ze ma kazdy ze zakona pravo udelat si kopii disku ktery vlastni. Na druhou stranu nesmi obchazet ochrany. Z urciteho pohledu by se dalo rict ze pouziti ochran je nezaoknne, protoze mi znemoznuje udelat si osobni kopii. (ani nepocitam kolik originalu skoncilo v necitelnych)https://diit.cz/clanek/dvd-decrypter-skoncil/diskuse#comment-196051
+
>> Rodney:
To stále naráží na jednu věc: Máš sice právo na kopii, nikoli nárok, jinými slovy ti nikdo není povinen tu kopii umožnit vytvořit. Stejně jako máš právo na to koupit si to a to, ale když ti to nikdo neprodá, tak si to prostě nekoupíš, konec.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
WIFT https://diit.cz/autor/wift
6. 6. 2005 - 14:38https://diit.cz/clanek/dvd-decrypter-skoncil/diskuse>> Rodney:
To stále naráží na jednu věc: Máš sice právo na kopii, nikoli nárok, jinými slovy ti nikdo není povinen tu kopii umožnit vytvořit. Stejně jako máš právo na to koupit si to a to, ale když ti to nikdo neprodá, tak si to prostě nekoupíš, konec.https://diit.cz/clanek/dvd-decrypter-skoncil/diskuse#comment-196055
+
Bleee, to je PEKNE blba zprava:-(((
Nejdriv DVD Shrink ted DVD Descrypter. KUA!
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Shinnitchika (neověřeno) https://diit.cz
6. 6. 2005 - 15:19https://diit.cz/clanek/dvd-decrypter-skoncil/diskuseBleee, to je PEKNE blba zprava:-(((
Nejdriv DVD Shrink ted DVD Descrypter. KUA!https://diit.cz/clanek/dvd-decrypter-skoncil/diskuse#comment-196061
+
A co teď (kromě toho že si dáme Deli a je po PRD*LI)???
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Petr (neověřeno) https://diit.cz
6. 6. 2005 - 15:22https://diit.cz/clanek/dvd-decrypter-skoncil/diskuseA co teď (kromě toho že si dáme Deli a je po PRD*LI)???https://diit.cz/clanek/dvd-decrypter-skoncil/diskuse#comment-196062
+
Viz predchozi, tady neco smrdi, paac rozhodne nemuze jen tak nekdo prijit a nechat si na sebe prevest domenu. A i kdybych srv mel v zemi kde takovej zakon plati, je otazkou 10 minut celou domenu nasmerovat uplne nekam jinam. Osobne bych navic celej SW okamzite zverejnil jako GPL.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
J (neověřeno) https://diit.cz
6. 6. 2005 - 15:27https://diit.cz/clanek/dvd-decrypter-skoncil/diskuseViz predchozi, tady neco smrdi, paac rozhodne nemuze jen tak nekdo prijit a nechat si na sebe prevest domenu. A i kdybych srv mel v zemi kde takovej zakon plati, je otazkou 10 minut celou domenu nasmerovat uplne nekam jinam. Osobne bych navic celej SW okamzite zverejnil jako GPL.https://diit.cz/clanek/dvd-decrypter-skoncil/diskuse#comment-196064
+
No já si myslím, že tu doménu chtěli hlavně proto, aby odchytali ty, co si nechaj checkovat existenci nové verze, aby jim pak mohli sdělit, že ten program nemaj používat, případně i dodat, kolik za to vyfásnou, když neposlechnou.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Martin Bartoň https://diit.cz/profil/martin2
6. 6. 2005 - 15:29https://diit.cz/clanek/dvd-decrypter-skoncil/diskuseNo já si myslím, že tu doménu chtěli hlavně proto, aby odchytali ty, co si nechaj checkovat existenci nové verze, aby jim pak mohli sdělit, že ten program nemaj používat, případně i dodat, kolik za to vyfásnou, když neposlechnou.https://diit.cz/clanek/dvd-decrypter-skoncil/diskuse#comment-196065
+
6. 6. 2005 - 16:18https://diit.cz/clanek/dvd-decrypter-skoncil/diskuseJe to škoda... Naštěstí ještě zůstává Any DVD... https://diit.cz/clanek/dvd-decrypter-skoncil/diskuse#comment-196099
+
Martin: Jasne, potom to zosrotia a vypluju z toho statistiku ze "tolko a tolko ludi sa pokusilo o nelegalnu kopiu = mame tu tolko a tolko piratov a nelegalnych kopii" ... aby sa organizacie na ochranu prav autorov mohli ohanat cislami. Pekne.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Alexandra Stanovska https://diit.cz/profil/aastha
6. 6. 2005 - 16:19https://diit.cz/clanek/dvd-decrypter-skoncil/diskuseMartin: Jasne, potom to zosrotia a vypluju z toho statistiku ze "tolko a tolko ludi sa pokusilo o nelegalnu kopiu = mame tu tolko a tolko piratov a nelegalnych kopii" ... aby sa organizacie na ochranu prav autorov mohli ohanat cislami. Pekne.https://diit.cz/clanek/dvd-decrypter-skoncil/diskuse#comment-196100
+
Any DVD som ešte neskúšal, vždy len Decrypter. Nikdy ma veru nesklamal. Podľa Vás Any DVD je na úrovni Decryptera ?
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Lubomír https://diit.cz/profil/lubomir
6. 6. 2005 - 16:54https://diit.cz/clanek/dvd-decrypter-skoncil/diskuseAny DVD som ešte neskúšal, vždy len Decrypter. Nikdy ma veru nesklamal. Podľa Vás Any DVD je na úrovni Decryptera ?https://diit.cz/clanek/dvd-decrypter-skoncil/diskuse#comment-196114
+
2martin: Jen by me zajimalo, jak bys me kontatoval podle IP adresy ;). Pravda, moh bys najit myho ISP, a ten by prislusnej mail bud rovnou vyhodil, nebo by te poslal na spravne misto ... :).
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
J (neověřeno) https://diit.cz
6. 6. 2005 - 16:58https://diit.cz/clanek/dvd-decrypter-skoncil/diskuse2martin: Jen by me zajimalo, jak bys me kontatoval podle IP adresy ;). Pravda, moh bys najit myho ISP, a ten by prislusnej mail bud rovnou vyhodil, nebo by te poslal na spravne misto ... :).https://diit.cz/clanek/dvd-decrypter-skoncil/diskuse#comment-196116
+
Mark - DVD Shrink skončil so svojim vývojom tiež :-(
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Lubomír https://diit.cz/profil/lubomir
6. 6. 2005 - 17:48https://diit.cz/clanek/dvd-decrypter-skoncil/diskuseMark - DVD Shrink skončil so svojim vývojom tiež :-(https://diit.cz/clanek/dvd-decrypter-skoncil/diskuse#comment-196151
+
mmm: jenže to bude to samé v bleděmodrém. Teď to dělá osoba A a má s tím problémy=končí. Zveřejní tedy zdroják, osoba B se toho ujme a bude to stejný jako s osobou A. Leda že by ta osoba byla někde mimo EU či zemi kde se nachází ona společnost a zákony té země to porušuje.
afk_cz: Tvrzení "autor se distancuje" či "autor nebere zodpovědnost za.." nebo dokonce "software is ONLY for learning purposes" nemá v zákonech ČR oporu. A věřím že ani v jiných zemích (domnívám se).
free666: Jestli tvůrci DVD Decrypteru nabídli slušné peníze, pak proč ne? Za peníze udělá každej cokoliv. Není to tak dlouho co byl spor Microsoftu s nějakou osobou co měla adresu ve stylu "microsoft-software" (nepamatuju si přesně adresu) a dotyčná osoba to nakonec prodala.
WIFT: slovíčkaření. Obcházení ochran nezakážou ale zakážou kopírování DVD ve smyslu který jsi zmiňoval. Na 100% by se našla osoba co by řekla "ale já DVD nekopíruju, já obcházím ochrany a to není trestné". A vzhledem k presumci neviny... ;) Nebo by řekl něco v podobném smyslu... A s tím "který by zakázal kopírovat DVD, která si to nepřejí, a hotovo" - mám CD Cranberries, originál "Everybody Else Is Doing It, So Why Can't We" a na disku je napsáno že kopírování CD dovoleno pouze se souhlasem Island Records. Na příštím CD Cranberries to již napsáno není, ale je to stále u Island Records. Tudíž by to museli výslovně psát na každé DVD, hlavně kvůli američanům (viz kelímek na kafe s upozorněním "POZOR, KAFE JE HORKÉ A MŮŽETE SE OPAŘIT"). A nevěřím že by to dělali
Rodney: Viz můj příspěvek WIFTovi.. Máš pravdu, ale jsou i výjimky které to znemožňují. A ve chvíli kdy není výslovně napsáno že to můžeš kopírovat se souhlasem vydavatelství, co budeš dělat? Nikdo neodhadne jestli na kopírování máš právo nebo ne. Hoděj ti tam prostě ty jejich Copyrighty, různý jiný věci a když se o to bude někdo zajímat, tak ho odkážou na příslušnej zákon/copyright či jánevímco
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Petr (neověřeno) https://diit.cz
6. 6. 2005 - 17:50https://diit.cz/clanek/dvd-decrypter-skoncil/diskusemmm: jenže to bude to samé v bleděmodrém. Teď to dělá osoba A a má s tím problémy=končí. Zveřejní tedy zdroják, osoba B se toho ujme a bude to stejný jako s osobou A. Leda že by ta osoba byla někde mimo EU či zemi kde se nachází ona společnost a zákony té země to porušuje.
afk_cz: Tvrzení "autor se distancuje" či "autor nebere zodpovědnost za.." nebo dokonce "software is ONLY for learning purposes" nemá v zákonech ČR oporu. A věřím že ani v jiných zemích (domnívám se).
free666: Jestli tvůrci DVD Decrypteru nabídli slušné peníze, pak proč ne? Za peníze udělá každej cokoliv. Není to tak dlouho co byl spor Microsoftu s nějakou osobou co měla adresu ve stylu "microsoft-software" (nepamatuju si přesně adresu) a dotyčná osoba to nakonec prodala.
WIFT: slovíčkaření. Obcházení ochran nezakážou ale zakážou kopírování DVD ve smyslu který jsi zmiňoval. Na 100% by se našla osoba co by řekla "ale já DVD nekopíruju, já obcházím ochrany a to není trestné". A vzhledem k presumci neviny... ;) Nebo by řekl něco v podobném smyslu... A s tím "který by zakázal kopírovat DVD, která si to nepřejí, a hotovo" - mám CD Cranberries, originál "Everybody Else Is Doing It, So Why Can't We" a na disku je napsáno že kopírování CD dovoleno pouze se souhlasem Island Records. Na příštím CD Cranberries to již napsáno není, ale je to stále u Island Records. Tudíž by to museli výslovně psát na každé DVD, hlavně kvůli američanům (viz kelímek na kafe s upozorněním "POZOR, KAFE JE HORKÉ A MŮŽETE SE OPAŘIT"). A nevěřím že by to dělali
Rodney: Viz můj příspěvek WIFTovi.. Máš pravdu, ale jsou i výjimky které to znemožňují. A ve chvíli kdy není výslovně napsáno že to můžeš kopírovat se souhlasem vydavatelství, co budeš dělat? Nikdo neodhadne jestli na kopírování máš právo nebo ne. Hoděj ti tam prostě ty jejich Copyrighty, různý jiný věci a když se o to bude někdo zajímat, tak ho odkážou na příslušnej zákon/copyright či jánevímcohttps://diit.cz/clanek/dvd-decrypter-skoncil/diskuse#comment-196152
+
Myslim si totiz, ze o cem neni empiricky zjisteno, ze to nejde, musi jit. Tento postulat plati tak dlouho, dokud se empiricky nezjisti, ze to "to" nejde. :)
Co tim chci rict? Jsem mozna naivni, ale nelze prece kriminalizovat tak obrovske mnozstvi lidi, kteri si kopiruji DVD, CD apod... Je to podobne, jako kdyz si nekdo udela stranky pomoci nejakeho jednoducheho softu a ja, jako tvurce stranek, bych se zacal vztekat, ze to preci nejde, ze stranky tady delam ja a on mi za to musi dat prachy. :) Omlouvam se vsem, kteri debaty na nasledujici tema nemaji radi, ale je to podobne jako s marjankou. Neznam presna cisla, ale vime, ze kdyby meli pozavirat vsechny, kteri si nekdy pukli, tak by byly lochy docela slusne narvane. No a tady prichazim k finale: Kriminalizovat by se meli ti, kteri palenymi cd a dvd obchoduji, ti, kteri se prizivuji na kseftu jinych. To, ze si nekdo doma smahne jedno DVD...
Ale tezko se divit: kdyz se pan Jura Krovak mistoprisezne dusoval, ze musi jit do valky, ponevadz Saddam ma zbrane hromadneho niceni, a kdyz se pak prislo na to, ze lhal, Amici si ho bohorovne zvoli jako sveho nejvyssiho. Tonda Bleru si utrel usi od kokina z Bushova zadku a zahlaholil, ze musi Ameriku v jejim boji za ochranu demokracie podporit, a kdyz se prislo na to, ze lezl do dupy lharovi a tim vlastne taky tak trochu lhal, tak si ho ostrovane zvoli za sveho nejvyssiho (teda az po matce queenovne). Co si chcete v takovem svete vybrat? A to uz nemluvim o tom jak to u nas nasi nejvyssi - a tedy zakonodarci - mysli desne uprimne.
Dik za pozornost, uf to jsem si ulevil... :)
A ted jdu zase neco delat at mam na minimalni dane.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
orhor (neověřeno) https://diit.cz
6. 6. 2005 - 19:15https://diit.cz/clanek/dvd-decrypter-skoncil/diskuseMozna to zavedu krapet jinam...
Myslim si totiz, ze o cem neni empiricky zjisteno, ze to nejde, musi jit. Tento postulat plati tak dlouho, dokud se empiricky nezjisti, ze to "to" nejde. :)
Co tim chci rict? Jsem mozna naivni, ale nelze prece kriminalizovat tak obrovske mnozstvi lidi, kteri si kopiruji DVD, CD apod... Je to podobne, jako kdyz si nekdo udela stranky pomoci nejakeho jednoducheho softu a ja, jako tvurce stranek, bych se zacal vztekat, ze to preci nejde, ze stranky tady delam ja a on mi za to musi dat prachy. :) Omlouvam se vsem, kteri debaty na nasledujici tema nemaji radi, ale je to podobne jako s marjankou. Neznam presna cisla, ale vime, ze kdyby meli pozavirat vsechny, kteri si nekdy pukli, tak by byly lochy docela slusne narvane. No a tady prichazim k finale: Kriminalizovat by se meli ti, kteri palenymi cd a dvd obchoduji, ti, kteri se prizivuji na kseftu jinych. To, ze si nekdo doma smahne jedno DVD...
Ale tezko se divit: kdyz se pan Jura Krovak mistoprisezne dusoval, ze musi jit do valky, ponevadz Saddam ma zbrane hromadneho niceni, a kdyz se pak prislo na to, ze lhal, Amici si ho bohorovne zvoli jako sveho nejvyssiho. Tonda Bleru si utrel usi od kokina z Bushova zadku a zahlaholil, ze musi Ameriku v jejim boji za ochranu demokracie podporit, a kdyz se prislo na to, ze lezl do dupy lharovi a tim vlastne taky tak trochu lhal, tak si ho ostrovane zvoli za sveho nejvyssiho (teda az po matce queenovne). Co si chcete v takovem svete vybrat? A to uz nemluvim o tom jak to u nas nasi nejvyssi - a tedy zakonodarci - mysli desne uprimne.
Dik za pozornost, uf to jsem si ulevil... :)
A ted jdu zase neco delat at mam na minimalni dane.https://diit.cz/clanek/dvd-decrypter-skoncil/diskuse#comment-196196
+
Udajne to ma na svedomi Sony, DVD Decrypter v poslednych verziach uspesne prekonaval ich ochranu Arccos.. ;-)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
prophet (neověřeno) https://diit.cz
6. 6. 2005 - 20:50https://diit.cz/clanek/dvd-decrypter-skoncil/diskuseUdajne to ma na svedomi Sony, DVD Decrypter v poslednych verziach uspesne prekonaval ich ochranu Arccos.. ;-)https://diit.cz/clanek/dvd-decrypter-skoncil/diskuse#comment-196206
+
prophet: Ale to dělá i DVD Region+CSS Free ;) Takže tímto to asi nebude...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Petr (neověřeno) https://diit.cz
6. 6. 2005 - 20:56https://diit.cz/clanek/dvd-decrypter-skoncil/diskuseprophet: Ale to dělá i DVD Region+CSS Free ;) Takže tímto to asi nebude...https://diit.cz/clanek/dvd-decrypter-skoncil/diskuse#comment-196209
+
<cite>To, ze si nekdo doma smahne jedno DVD...</cite>
Orhore, na druhou stranu, kdyby to udelal KAZDEJ... (. Nedejboze bez vlastniho originalu (:
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Fangorn https://diit.cz/profil/fangorn
6. 6. 2005 - 23:18https://diit.cz/clanek/dvd-decrypter-skoncil/diskuse<cite>To, ze si nekdo doma smahne jedno DVD...</cite>
Orhore, na druhou stranu, kdyby to udelal KAZDEJ... (. Nedejboze bez vlastniho originalu (:https://diit.cz/clanek/dvd-decrypter-skoncil/diskuse#comment-196228
+
To Lubomír: Ano. Běží na pozadí, a DVD vložené do mechaniky se jeví jako DVD, které je nekryptované. Navíc, je jedno, pro jaký je určeno region.. :-) Takže, bez nutnosti ripování v decrypteru se dvd dá rovnou zpracovat třeba Nerem Recode, nebo DVD Instant Copy, anebo třeba DVD Rebuilderem.. :-)
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
kanady (neověřeno) https://diit.cz
7. 6. 2005 - 00:11https://diit.cz/clanek/dvd-decrypter-skoncil/diskuseTo Lubomír: Ano. Běží na pozadí, a DVD vložené do mechaniky se jeví jako DVD, které je nekryptované. Navíc, je jedno, pro jaký je určeno region.. :-) Takže, bez nutnosti ripování v decrypteru se dvd dá rovnou zpracovat třeba Nerem Recode, nebo DVD Instant Copy, anebo třeba DVD Rebuilderem.. :-)https://diit.cz/clanek/dvd-decrypter-skoncil/diskuse#comment-196245
+
>>Myslim si totiz, ze o cem neni empiricky zjisteno, ze to nejde, musi jit. Tento postulat plati tak dlouho, dokud se empiricky nezjisti, ze to "to" nejde. :)
No a pak přijde nějakej blbec,kterej neví,že to nejde ,a udělá to :-)))
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
joejog (neověřeno) https://diit.cz
7. 6. 2005 - 06:53https://diit.cz/clanek/dvd-decrypter-skoncil/diskuse>>Myslim si totiz, ze o cem neni empiricky zjisteno, ze to nejde, musi jit. Tento postulat plati tak dlouho, dokud se empiricky nezjisti, ze to "to" nejde. :)
No a pak přijde nějakej blbec,kterej neví,že to nejde ,a udělá to :-)))https://diit.cz/clanek/dvd-decrypter-skoncil/diskuse#comment-196254
+
kanady - čiže se nespracuje ďalej z HDD, ale priamo z mechaniky ?
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Lubomír https://diit.cz/profil/lubomir
7. 6. 2005 - 07:15https://diit.cz/clanek/dvd-decrypter-skoncil/diskusekanady - čiže se nespracuje ďalej z HDD, ale priamo z mechaniky ?https://diit.cz/clanek/dvd-decrypter-skoncil/diskuse#comment-196257
+
to Petr: ale jasne, pokud mu za to nekdo chce zaplatit a on chce prodat,tak je to v poradku. Jen jsem se pozastavil nad tim,ze mu nekdo "naridil" projekt ukoncit a zaroven na nej prejde domena...pokud chci prodat a vse je tak jak ma byt, tak proste reknu prodavam projekt a domenu, nebo jenom domenu apod, ale pak preci nebudu psat to co napsal...
Nebo tobe pripada normalni,ze nekdo neco nekomu zakaze a pak si na sebe necha prevest jeho domenu? Me moc ne a ptam se, proc? A jediny co me napada, je ze tu domenu k necemu potrebuje...no a dalsi otazka je logicky k cemu...?
odpovezte si najdete vsichni sami...navic,skoro bych rekl: mam pocit,ze se to driv nebo pozdeji stejne dozvime :)
PS: priklad s Microsoftem nebyl nestastnejsi :))
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
free666 (neověřeno) https://diit.cz
7. 6. 2005 - 08:18https://diit.cz/clanek/dvd-decrypter-skoncil/diskuseto Petr: ale jasne, pokud mu za to nekdo chce zaplatit a on chce prodat,tak je to v poradku. Jen jsem se pozastavil nad tim,ze mu nekdo "naridil" projekt ukoncit a zaroven na nej prejde domena...pokud chci prodat a vse je tak jak ma byt, tak proste reknu prodavam projekt a domenu, nebo jenom domenu apod, ale pak preci nebudu psat to co napsal...
Nebo tobe pripada normalni,ze nekdo neco nekomu zakaze a pak si na sebe necha prevest jeho domenu? Me moc ne a ptam se, proc? A jediny co me napada, je ze tu domenu k necemu potrebuje...no a dalsi otazka je logicky k cemu...?
odpovezte si najdete vsichni sami...navic,skoro bych rekl: mam pocit,ze se to driv nebo pozdeji stejne dozvime :)
PS: priklad s Microsoftem nebyl nestastnejsi :))https://diit.cz/clanek/dvd-decrypter-skoncil/diskuse#comment-196264
+
Lubomír: Přesně tak, ušetříš jedno kopírování na disk...
kanady: Decrypter toho umí podle mě víc. Minimálně mi přelouskal zničená DVD, které už jiné programy nebrali...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Krozyk https://diit.cz/profil/krozyk
7. 6. 2005 - 08:25https://diit.cz/clanek/dvd-decrypter-skoncil/diskuseLubomír: Přesně tak, ušetříš jedno kopírování na disk...
kanady: Decrypter toho umí podle mě víc. Minimálně mi přelouskal zničená DVD, které už jiné programy nebrali...https://diit.cz/clanek/dvd-decrypter-skoncil/diskuse#comment-196265
+
to free666:
ten kdo má nastaven automatický check nových verzí, tak vysílá periodicky pakety se svojí IP. No a pak se po nějaké době objeví ve schránce dopis s tučnou větou "pane, používáte sw, který je schopen odstranit ochranu atd atd, porušil jste zákon EU č. xyz atd atd. " Není to k smíchu, v řadě zemí včetně Německa je už dnes zakázáno takový SW nejen používat, ale i vlastnit.
Jak v tom vtipu o cikánovi co se udal za znásilnění: neudělal jsem to, ale prístroj mám.....
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Bubik (neověřeno) https://diit.cz
7. 6. 2005 - 13:43https://diit.cz/clanek/dvd-decrypter-skoncil/diskuseto free666:
ten kdo má nastaven automatický check nových verzí, tak vysílá periodicky pakety se svojí IP. No a pak se po nějaké době objeví ve schránce dopis s tučnou větou "pane, používáte sw, který je schopen odstranit ochranu atd atd, porušil jste zákon EU č. xyz atd atd. " Není to k smíchu, v řadě zemí včetně Německa je už dnes zakázáno takový SW nejen používat, ale i vlastnit.
Jak v tom vtipu o cikánovi co se udal za znásilnění: neudělal jsem to, ale prístroj mám.....https://diit.cz/clanek/dvd-decrypter-skoncil/diskuse#comment-196324
+
free666: No já si myslím, že o žádnou dohodu nejde, alebrž o soudní rozhodnutí, nebo něco podobného.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Martin Bartoň https://diit.cz/profil/martin2
7. 6. 2005 - 16:41https://diit.cz/clanek/dvd-decrypter-skoncil/diskusefree666: No já si myslím, že o žádnou dohodu nejde, alebrž o soudní rozhodnutí, nebo něco podobného.https://diit.cz/clanek/dvd-decrypter-skoncil/diskuse#comment-196418
+
To Krozyk - tyhle zkušenosti já mám právě s Any DVD - to, co mi nešlo jinak, Any DVD vzal. :-) A navíc, je mu jedno, pro jaký region to DVD je... a ještě ke všemu odstraní i ochranu u hudebních CD.. :-) Jediná nevýhoda je ta, že holt něco stojí...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
kanady (neověřeno) https://diit.cz
7. 6. 2005 - 17:41https://diit.cz/clanek/dvd-decrypter-skoncil/diskuseTo Krozyk - tyhle zkušenosti já mám právě s Any DVD - to, co mi nešlo jinak, Any DVD vzal. :-) A navíc, je mu jedno, pro jaký region to DVD je... a ještě ke všemu odstraní i ochranu u hudebních CD.. :-) Jediná nevýhoda je ta, že holt něco stojí... https://diit.cz/clanek/dvd-decrypter-skoncil/diskuse#comment-196448
+
kanady, Krozyk - nejaké bližšie info o tomto softe ? Okrem Slysoft. Kolízie s inými softami, zapínate len pri použití, záťaž systému, iné vlastné skúsenosti, nastavenie ako pri inštalácií-bez zmien ? Skúste sa s nami podeliť o pár info. Dík :-)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Lubomír https://diit.cz/profil/lubomir
7. 6. 2005 - 19:00https://diit.cz/clanek/dvd-decrypter-skoncil/diskusekanady, Krozyk - nejaké bližšie info o tomto softe ? Okrem Slysoft. Kolízie s inými softami, zapínate len pri použití, záťaž systému, iné vlastné skúsenosti, nastavenie ako pri inštalácií-bez zmien ? Skúste sa s nami podeliť o pár info. Dík :-) https://diit.cz/clanek/dvd-decrypter-skoncil/diskuse#comment-196486
+
nejakou dobu (cca 1998-2003) jsem se zivil jako muzikant. Podilel jsem se na 4CD ruznych interpretu (tzv 1. ligy) jako doprovodny hudebnik. Krom toho jsem vystupoval na jejich koncertech. Z koncertu se dalo relativne uzivit. Z CD jsem za celou tu dobu "vydelal" asi 3000,- . No a co tim chci rict?
Jasne kdyby nefungovalo tohle pokoutne paleni, mozna by se prodalo vice nosicu. Ale myslim si, ze je to jenom iluze. Jeste jsou tu minidisky, kazety atd... Ten problem neni podle mne v paleni samotnem. Ten problem je proste v tom, ze existuje obrovska skupina lidi, kteri jednoduse nikdy nedaji sve penize za originalni nosic. To ze je ruzne zajmove skupiny kriminalizuji mi prijde nefer. Muzete namitnout, ze skopcit si cokoli na cokoli je taky nefer. Asi ano. Nadruhou stranu s tim proste firmy at chteji nebo ne musi pocitat. Funguje to tak od te doby, co se masivne rozsiril mag. pasek.
A dovolte mi prosim jeste jednu konstrukci:
Kdysi, dejme tomu za dob Mozarta, to bylo jak? Pokud jste chteli slyset Mozarta, museli jste zajit na jeho koncert, nebo Vam ho musel nekdo opravdu sikovny (skoro jako Mozart sam) prehrat. Nazivo. A to si myslim, ze je smer... Ted to funguje tak, ze par interpretu tlacenych penezma velkych firem vytvari dojem, ze oni jsou hudba. Nebo film. Ale je to tak opravdu?
PS.: a kdyz si to tak po sobe ctu, tak mam hned hromadu namitek, ale to je proste ono, to tema je strasne slozite. V kazdem pripade je divne menit pravidla v prubehu hry. Ten chlapek delal hromadu prace na necem co nebylo nelegalni, pokud se nepletu. A ted mu nekdo rekne, ze to nelegalni je, a at se de vycpat. Nebo je to cele vazne uplne jinak.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
orhor (neověřeno) https://diit.cz
7. 6. 2005 - 23:18https://diit.cz/clanek/dvd-decrypter-skoncil/diskusefanghorn: chapu tvou poznamku a souhlasim. ale...
nejakou dobu (cca 1998-2003) jsem se zivil jako muzikant. Podilel jsem se na 4CD ruznych interpretu (tzv 1. ligy) jako doprovodny hudebnik. Krom toho jsem vystupoval na jejich koncertech. Z koncertu se dalo relativne uzivit. Z CD jsem za celou tu dobu "vydelal" asi 3000,- . No a co tim chci rict?
Jasne kdyby nefungovalo tohle pokoutne paleni, mozna by se prodalo vice nosicu. Ale myslim si, ze je to jenom iluze. Jeste jsou tu minidisky, kazety atd... Ten problem neni podle mne v paleni samotnem. Ten problem je proste v tom, ze existuje obrovska skupina lidi, kteri jednoduse nikdy nedaji sve penize za originalni nosic. To ze je ruzne zajmove skupiny kriminalizuji mi prijde nefer. Muzete namitnout, ze skopcit si cokoli na cokoli je taky nefer. Asi ano. Nadruhou stranu s tim proste firmy at chteji nebo ne musi pocitat. Funguje to tak od te doby, co se masivne rozsiril mag. pasek.
A dovolte mi prosim jeste jednu konstrukci:
Kdysi, dejme tomu za dob Mozarta, to bylo jak? Pokud jste chteli slyset Mozarta, museli jste zajit na jeho koncert, nebo Vam ho musel nekdo opravdu sikovny (skoro jako Mozart sam) prehrat. Nazivo. A to si myslim, ze je smer... Ted to funguje tak, ze par interpretu tlacenych penezma velkych firem vytvari dojem, ze oni jsou hudba. Nebo film. Ale je to tak opravdu?
PS.: a kdyz si to tak po sobe ctu, tak mam hned hromadu namitek, ale to je proste ono, to tema je strasne slozite. V kazdem pripade je divne menit pravidla v prubehu hry. Ten chlapek delal hromadu prace na necem co nebylo nelegalni, pokud se nepletu. A ted mu nekdo rekne, ze to nelegalni je, a at se de vycpat. Nebo je to cele vazne uplne jinak.https://diit.cz/clanek/dvd-decrypter-skoncil/diskuse#comment-196566
+
kanady: Myslel jsem fyzicky poškozené disky. Decrypter má tu výhodu, že dokáže číst stokrát (kolikrát chcete) jedno místo, což jiné programy neumějí. A ještě se mi nestalo, že by něco nevzal, třeba když jiné programy křičí něco o špatné struktuře DVD apod. ;)
Lubomír: Já AnyDVD nepoužívám. Nevyhovuje mi a ještě je za peníze. Ve většině případů mi stačí DVDShrink...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Krozyk https://diit.cz/profil/krozyk
8. 6. 2005 - 09:45https://diit.cz/clanek/dvd-decrypter-skoncil/diskusekanady: Myslel jsem fyzicky poškozené disky. Decrypter má tu výhodu, že dokáže číst stokrát (kolikrát chcete) jedno místo, což jiné programy neumějí. A ještě se mi nestalo, že by něco nevzal, třeba když jiné programy křičí něco o špatné struktuře DVD apod. ;)
Lubomír: Já AnyDVD nepoužívám. Nevyhovuje mi a ještě je za peníze. Ve většině případů mi stačí DVDShrink...https://diit.cz/clanek/dvd-decrypter-skoncil/diskuse#comment-196713
+
Petr: ano, kopírování je často zakázáno, každý autor a vydavatel si může stanovit podmínky, za jakých je možné nakládat s jeho dílem. Ne však nad rámec zákona. Tedy kopírování je obecně zakázáno jak platným AZ, tak copyrightovými větičkami na vydaných dílech. Výjimku představuje pořízení rozmnoženiny pro osobní potřebu (kolikrát to tady ještě budu psát?!), kde je v českém AZ jasně řečeno, že se tím nejedná o užití díla, tedy k tomu není nutné svolení autora. Autor má právo toto znesnadňovat nebo znemožňovat různými technickými prostředky, ne copyrightovou větičkou. Jako náhradu za takové "kopírování" dostávají autoři nějaké halíře z prodaných prázdných nosičů a přístrojů, které domácí výrobu rozmnoženin umožňují, a to i tehdy, pokud k tomu účelu používány nejsou. Nejedná se o nelegální kopírování, o to by šlo, kdybys kopíroval ve větším nebo ne pro sebe. Stačí?
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Mildik https://diit.cz/profil/mildik
9. 6. 2005 - 09:52https://diit.cz/clanek/dvd-decrypter-skoncil/diskusePetr: ano, kopírování je často zakázáno, každý autor a vydavatel si může stanovit podmínky, za jakých je možné nakládat s jeho dílem. Ne však nad rámec zákona. Tedy kopírování je obecně zakázáno jak platným AZ, tak copyrightovými větičkami na vydaných dílech. Výjimku představuje pořízení rozmnoženiny pro osobní potřebu (kolikrát to tady ještě budu psát?!), kde je v českém AZ jasně řečeno, že se tím nejedná o užití díla, tedy k tomu není nutné svolení autora. Autor má právo toto znesnadňovat nebo znemožňovat různými technickými prostředky, ne copyrightovou větičkou. Jako náhradu za takové "kopírování" dostávají autoři nějaké halíře z prodaných prázdných nosičů a přístrojů, které domácí výrobu rozmnoženin umožňují, a to i tehdy, pokud k tomu účelu používány nejsou. Nejedná se o nelegální kopírování, o to by šlo, kdybys kopíroval ve větším nebo ne pro sebe. Stačí?https://diit.cz/clanek/dvd-decrypter-skoncil/diskuse#comment-197133
+
Krozyk: pokude disk vskutku hodně poškozený, nepomůže ani stonásobné čtení, pak je tato vlastnost k ničemu (s decrypterem jsem pracoval a pracuju hodně často, vím o čem mluvím). Pokud se jednalo o nekryptované poškozené disky, často bylo lépe použít ISO Buster... Co se týče strukturální ochrany, zvládá ji Any DVD excelentně, a byl v tomto směru aktualizovaný častěji než DVD Dec. Navíc umí překonat i ochranu na nečitelných sektorech... Jeho obrovskou předností je, že pracuje na pozadí a "instantně". Na rozdíl od DVD Decrypteru se dá použít i jen při přehrávání, kdy jsou ihned, aniž bych musel nejprve DVD uložit bez ochran na disk, odstraněny veškeré uživatelské zákazy, takže lze ihned přeskakovat módní výstřelek poslední doby - dlouhé reklamy na začátku DVD (nastavené skoro vždy tak, aby se daly přejet zrychleně, ne však přeskočit).
Nechci tu vést ani náhodou spor o to, co je lepší, nicméně mi přijde poněkud podivné ten program shazovat, když, jak sám říkáš, ho nepoužíváš, protože ti nevyhovuje. Mám pocit, že pro spoustu lidí bude jeho vada hlavně v tom, že něco stojí....
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
kanady (neověřeno) https://diit.cz
9. 6. 2005 - 12:31https://diit.cz/clanek/dvd-decrypter-skoncil/diskuseKrozyk: pokude disk vskutku hodně poškozený, nepomůže ani stonásobné čtení, pak je tato vlastnost k ničemu (s decrypterem jsem pracoval a pracuju hodně často, vím o čem mluvím). Pokud se jednalo o nekryptované poškozené disky, často bylo lépe použít ISO Buster... Co se týče strukturální ochrany, zvládá ji Any DVD excelentně, a byl v tomto směru aktualizovaný častěji než DVD Dec. Navíc umí překonat i ochranu na nečitelných sektorech... Jeho obrovskou předností je, že pracuje na pozadí a "instantně". Na rozdíl od DVD Decrypteru se dá použít i jen při přehrávání, kdy jsou ihned, aniž bych musel nejprve DVD uložit bez ochran na disk, odstraněny veškeré uživatelské zákazy, takže lze ihned přeskakovat módní výstřelek poslední doby - dlouhé reklamy na začátku DVD (nastavené skoro vždy tak, aby se daly přejet zrychleně, ne však přeskočit).
Nechci tu vést ani náhodou spor o to, co je lepší, nicméně mi přijde poněkud podivné ten program shazovat, když, jak sám říkáš, ho nepoužíváš, protože ti nevyhovuje. Mám pocit, že pro spoustu lidí bude jeho vada hlavně v tom, že něco stojí.... https://diit.cz/clanek/dvd-decrypter-skoncil/diskuse#comment-197198
+
kanady - nšlo by tvoje info doplniť o mnou požadované info uvedené nižšie ? Dík :-)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Lubomír https://diit.cz/profil/lubomir
10. 6. 2005 - 13:39https://diit.cz/clanek/dvd-decrypter-skoncil/diskusekanady - nšlo by tvoje info doplniť o mnou požadované info uvedené nižšie ? Dík :-)https://diit.cz/clanek/dvd-decrypter-skoncil/diskuse#comment-197530
+
18. 6. 2005 - 06:50https://diit.cz/clanek/dvd-decrypter-skoncil/diskuseTak neskončil... Čtěte co píše autor na nové stránce http://www.dvddecrypter.r8.orghttps://diit.cz/clanek/dvd-decrypter-skoncil/diskuse#comment-199330
+
Používám ANY DVD při každém stahování DVD a jsem sním velice spokojen.Kombinuji ho se šrinkem nebo dekryptrem.Dají se stáhnout již i neplacené verze.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Barum (neověřeno) https://diit.cz
13. 11. 2006 - 16:21https://diit.cz/clanek/dvd-decrypter-skoncil/diskusePoužívám ANY DVD při každém stahování DVD a jsem sním velice spokojen.Kombinuji ho se šrinkem nebo dekryptrem.Dají se stáhnout již i neplacené verze.https://diit.cz/clanek/dvd-decrypter-skoncil/diskuse#comment-300454
+
Možno by mohol uvoľniť zdrojový kód programu pod GPL, možno by sa niekto našiel, kto by v rozrobenom diele pokracoval...
pevně v to doufám... je to vážně škoda - je to naprosto skvělý program
a coz takhle presunout celej projekt do Ruska ? nemusi se snad ani platit domena 2. radu, staci to dat na nejaky free server ... tim se muze dal pokracovat, autor se od vseho "bude distancovat" a uzivatele si uz na tyto stranky cestu jiste najdou
No nevim jak koho,ale me nejvic na tomhle clanku zaujala jedna vec...a to sice ne to,ze se ozvala "nejaka firma",aby byl tento projekt ukoncen, ale to, ze na ni bude prevedena domena...
Protoze pokud jim decrypter opravdu vadil, tak by to proste zavreli a basta...ale ze budou domenu provozovat dal??? Ze by se mohla objevit komercni verze decrypteru,ktera by tezila ze siroce rozsireneho jmena programu?
Pokud je to tak a autor decrypteru s tim opravdu nema nic spolecneho,tak byt jim..rychle bys si pospichal nechat dat na nazev dvd decrypter ochrannou znamku...
Mě spíš fascinuje, proč zakazují obcházení ochran. Proč prostě rovnou neudělají zákon, který by zakázal kopírovat DVD, která si to nepřejí, a hotovo? Proč se zakazuje až "to druhé"? Aha, protože by si na tý (nefunkční) ochraně pak někdo nemohl namastit kapsu... :-/
Wifte, mám pocit, že takový zákon v podstatě existuje. Dokonce je zmíněn přímo na těch DVD. Pak jsou ale země, na které se jeho platnost nevztahuje. I v nich žijí BFU, kteří na to potřebují program. Smutné je, že takto si to mohl "zkopírovat kdokoliv", kdo si dal trochu práce. Teď je tím paradoxně vytvořena situace, kdy bude dopit po levných pirátských DVD, které budou vnikat černotou s programy, které nikdo nikomu neuvolní k používání. Co je nebezpečnější ať si každý posoudí sám.
Nebo snad slyšíte TRÁVU růst?
No, to s tou doménou mě taky dostává! Podle mě se ta nejmenovaná firma snaží vytěžit něco z popularity DVD Decrypteru. Prostě svůj soft pojmenujou DVD Decrypter, možná bude i podobný na ovládání. Ale jestli to myslej doopravdy "legálně", tak bude postrádat DeCSS a tím pádem bude k ničemu. I když já na současné verzi nepociťuju žádný nedostatek - 3.5.4.0 placky spolehlivě naripuje a to mi stačí...;.)
Stejne je zajimave ze ma kazdy ze zakona pravo udelat si kopii disku ktery vlastni. Na druhou stranu nesmi obchazet ochrany. Z urciteho pohledu by se dalo rict ze pouziti ochran je nezaoknne, protoze mi znemoznuje udelat si osobni kopii. (ani nepocitam kolik originalu skoncilo v necitelnych)
>> Rodney:
To stále naráží na jednu věc: Máš sice právo na kopii, nikoli nárok, jinými slovy ti nikdo není povinen tu kopii umožnit vytvořit. Stejně jako máš právo na to koupit si to a to, ale když ti to nikdo neprodá, tak si to prostě nekoupíš, konec.
Bleee, to je PEKNE blba zprava:-(((
Nejdriv DVD Shrink ted DVD Descrypter. KUA!
A co teď (kromě toho že si dáme Deli a je po PRD*LI)???
Viz predchozi, tady neco smrdi, paac rozhodne nemuze jen tak nekdo prijit a nechat si na sebe prevest domenu. A i kdybych srv mel v zemi kde takovej zakon plati, je otazkou 10 minut celou domenu nasmerovat uplne nekam jinam. Osobne bych navic celej SW okamzite zverejnil jako GPL.
No já si myslím, že tu doménu chtěli hlavně proto, aby odchytali ty, co si nechaj checkovat existenci nové verze, aby jim pak mohli sdělit, že ten program nemaj používat, případně i dodat, kolik za to vyfásnou, když neposlechnou.
Velka skoda :-(((
Je to škoda... Naštěstí ještě zůstává Any DVD...
Martin: Jasne, potom to zosrotia a vypluju z toho statistiku ze "tolko a tolko ludi sa pokusilo o nelegalnu kopiu = mame tu tolko a tolko piratov a nelegalnych kopii" ... aby sa organizacie na ochranu prav autorov mohli ohanat cislami. Pekne.
Any DVD som ešte neskúšal, vždy len Decrypter. Nikdy ma veru nesklamal. Podľa Vás Any DVD je na úrovni Decryptera ?
2martin: Jen by me zajimalo, jak bys me kontatoval podle IP adresy ;). Pravda, moh bys najit myho ISP, a ten by prislusnej mail bud rovnou vyhodil, nebo by te poslal na spravne misto ... :).
DVD Shrink
http://www.dvdshrink.org/what.html
Mark - DVD Shrink skončil so svojim vývojom tiež :-(
mmm: jenže to bude to samé v bleděmodrém. Teď to dělá osoba A a má s tím problémy=končí. Zveřejní tedy zdroják, osoba B se toho ujme a bude to stejný jako s osobou A. Leda že by ta osoba byla někde mimo EU či zemi kde se nachází ona společnost a zákony té země to porušuje.
afk_cz: Tvrzení "autor se distancuje" či "autor nebere zodpovědnost za.." nebo dokonce "software is ONLY for learning purposes" nemá v zákonech ČR oporu. A věřím že ani v jiných zemích (domnívám se).
free666: Jestli tvůrci DVD Decrypteru nabídli slušné peníze, pak proč ne? Za peníze udělá každej cokoliv. Není to tak dlouho co byl spor Microsoftu s nějakou osobou co měla adresu ve stylu "microsoft-software" (nepamatuju si přesně adresu) a dotyčná osoba to nakonec prodala.
WIFT: slovíčkaření. Obcházení ochran nezakážou ale zakážou kopírování DVD ve smyslu který jsi zmiňoval. Na 100% by se našla osoba co by řekla "ale já DVD nekopíruju, já obcházím ochrany a to není trestné". A vzhledem k presumci neviny... ;) Nebo by řekl něco v podobném smyslu... A s tím "který by zakázal kopírovat DVD, která si to nepřejí, a hotovo" - mám CD Cranberries, originál "Everybody Else Is Doing It, So Why Can't We" a na disku je napsáno že kopírování CD dovoleno pouze se souhlasem Island Records. Na příštím CD Cranberries to již napsáno není, ale je to stále u Island Records. Tudíž by to museli výslovně psát na každé DVD, hlavně kvůli američanům (viz kelímek na kafe s upozorněním "POZOR, KAFE JE HORKÉ A MŮŽETE SE OPAŘIT"). A nevěřím že by to dělali
Rodney: Viz můj příspěvek WIFTovi.. Máš pravdu, ale jsou i výjimky které to znemožňují. A ve chvíli kdy není výslovně napsáno že to můžeš kopírovat se souhlasem vydavatelství, co budeš dělat? Nikdo neodhadne jestli na kopírování máš právo nebo ne. Hoděj ti tam prostě ty jejich Copyrighty, různý jiný věci a když se o to bude někdo zajímat, tak ho odkážou na příslušnej zákon/copyright či jánevímco
Mozna to zavedu krapet jinam...
Myslim si totiz, ze o cem neni empiricky zjisteno, ze to nejde, musi jit. Tento postulat plati tak dlouho, dokud se empiricky nezjisti, ze to "to" nejde. :)
Co tim chci rict? Jsem mozna naivni, ale nelze prece kriminalizovat tak obrovske mnozstvi lidi, kteri si kopiruji DVD, CD apod... Je to podobne, jako kdyz si nekdo udela stranky pomoci nejakeho jednoducheho softu a ja, jako tvurce stranek, bych se zacal vztekat, ze to preci nejde, ze stranky tady delam ja a on mi za to musi dat prachy. :) Omlouvam se vsem, kteri debaty na nasledujici tema nemaji radi, ale je to podobne jako s marjankou. Neznam presna cisla, ale vime, ze kdyby meli pozavirat vsechny, kteri si nekdy pukli, tak by byly lochy docela slusne narvane. No a tady prichazim k finale: Kriminalizovat by se meli ti, kteri palenymi cd a dvd obchoduji, ti, kteri se prizivuji na kseftu jinych. To, ze si nekdo doma smahne jedno DVD...
Ale tezko se divit: kdyz se pan Jura Krovak mistoprisezne dusoval, ze musi jit do valky, ponevadz Saddam ma zbrane hromadneho niceni, a kdyz se pak prislo na to, ze lhal, Amici si ho bohorovne zvoli jako sveho nejvyssiho. Tonda Bleru si utrel usi od kokina z Bushova zadku a zahlaholil, ze musi Ameriku v jejim boji za ochranu demokracie podporit, a kdyz se prislo na to, ze lezl do dupy lharovi a tim vlastne taky tak trochu lhal, tak si ho ostrovane zvoli za sveho nejvyssiho (teda az po matce queenovne). Co si chcete v takovem svete vybrat? A to uz nemluvim o tom jak to u nas nasi nejvyssi - a tedy zakonodarci - mysli desne uprimne.
Dik za pozornost, uf to jsem si ulevil... :)
A ted jdu zase neco delat at mam na minimalni dane.
Udajne to ma na svedomi Sony, DVD Decrypter v poslednych verziach uspesne prekonaval ich ochranu Arccos.. ;-)
prophet: Ale to dělá i DVD Region+CSS Free ;) Takže tímto to asi nebude...
<cite>To, ze si nekdo doma smahne jedno DVD...</cite>
Orhore, na druhou stranu, kdyby to udelal KAZDEJ... (. Nedejboze bez vlastniho originalu (:
To Lubomír: Ano. Běží na pozadí, a DVD vložené do mechaniky se jeví jako DVD, které je nekryptované. Navíc, je jedno, pro jaký je určeno region.. :-) Takže, bez nutnosti ripování v decrypteru se dvd dá rovnou zpracovat třeba Nerem Recode, nebo DVD Instant Copy, anebo třeba DVD Rebuilderem.. :-)
>>Myslim si totiz, ze o cem neni empiricky zjisteno, ze to nejde, musi jit. Tento postulat plati tak dlouho, dokud se empiricky nezjisti, ze to "to" nejde. :)
No a pak přijde nějakej blbec,kterej neví,že to nejde ,a udělá to :-)))
kanady - čiže se nespracuje ďalej z HDD, ale priamo z mechaniky ?
to Petr: ale jasne, pokud mu za to nekdo chce zaplatit a on chce prodat,tak je to v poradku. Jen jsem se pozastavil nad tim,ze mu nekdo "naridil" projekt ukoncit a zaroven na nej prejde domena...pokud chci prodat a vse je tak jak ma byt, tak proste reknu prodavam projekt a domenu, nebo jenom domenu apod, ale pak preci nebudu psat to co napsal...
Nebo tobe pripada normalni,ze nekdo neco nekomu zakaze a pak si na sebe necha prevest jeho domenu? Me moc ne a ptam se, proc? A jediny co me napada, je ze tu domenu k necemu potrebuje...no a dalsi otazka je logicky k cemu...?
odpovezte si najdete vsichni sami...navic,skoro bych rekl: mam pocit,ze se to driv nebo pozdeji stejne dozvime :)
PS: priklad s Microsoftem nebyl nestastnejsi :))
Lubomír: Přesně tak, ušetříš jedno kopírování na disk...
kanady: Decrypter toho umí podle mě víc. Minimálně mi přelouskal zničená DVD, které už jiné programy nebrali...
...nebraly... (sorry za hrubku)
to free666:
ten kdo má nastaven automatický check nových verzí, tak vysílá periodicky pakety se svojí IP. No a pak se po nějaké době objeví ve schránce dopis s tučnou větou "pane, používáte sw, který je schopen odstranit ochranu atd atd, porušil jste zákon EU č. xyz atd atd. " Není to k smíchu, v řadě zemí včetně Německa je už dnes zakázáno takový SW nejen používat, ale i vlastnit.
Jak v tom vtipu o cikánovi co se udal za znásilnění: neudělal jsem to, ale prístroj mám.....
free666: No já si myslím, že o žádnou dohodu nejde, alebrž o soudní rozhodnutí, nebo něco podobného.
To Krozyk - tyhle zkušenosti já mám právě s Any DVD - to, co mi nešlo jinak, Any DVD vzal. :-) A navíc, je mu jedno, pro jaký region to DVD je... a ještě ke všemu odstraní i ochranu u hudebních CD.. :-) Jediná nevýhoda je ta, že holt něco stojí...
kanady, Krozyk - nejaké bližšie info o tomto softe ? Okrem Slysoft. Kolízie s inými softami, zapínate len pri použití, záťaž systému, iné vlastné skúsenosti, nastavenie ako pri inštalácií-bez zmien ? Skúste sa s nami podeliť o pár info. Dík :-)
fanghorn: chapu tvou poznamku a souhlasim. ale...
nejakou dobu (cca 1998-2003) jsem se zivil jako muzikant. Podilel jsem se na 4CD ruznych interpretu (tzv 1. ligy) jako doprovodny hudebnik. Krom toho jsem vystupoval na jejich koncertech. Z koncertu se dalo relativne uzivit. Z CD jsem za celou tu dobu "vydelal" asi 3000,- . No a co tim chci rict?
Jasne kdyby nefungovalo tohle pokoutne paleni, mozna by se prodalo vice nosicu. Ale myslim si, ze je to jenom iluze. Jeste jsou tu minidisky, kazety atd... Ten problem neni podle mne v paleni samotnem. Ten problem je proste v tom, ze existuje obrovska skupina lidi, kteri jednoduse nikdy nedaji sve penize za originalni nosic. To ze je ruzne zajmove skupiny kriminalizuji mi prijde nefer. Muzete namitnout, ze skopcit si cokoli na cokoli je taky nefer. Asi ano. Nadruhou stranu s tim proste firmy at chteji nebo ne musi pocitat. Funguje to tak od te doby, co se masivne rozsiril mag. pasek.
A dovolte mi prosim jeste jednu konstrukci:
Kdysi, dejme tomu za dob Mozarta, to bylo jak? Pokud jste chteli slyset Mozarta, museli jste zajit na jeho koncert, nebo Vam ho musel nekdo opravdu sikovny (skoro jako Mozart sam) prehrat. Nazivo. A to si myslim, ze je smer... Ted to funguje tak, ze par interpretu tlacenych penezma velkych firem vytvari dojem, ze oni jsou hudba. Nebo film. Ale je to tak opravdu?
PS.: a kdyz si to tak po sobe ctu, tak mam hned hromadu namitek, ale to je proste ono, to tema je strasne slozite. V kazdem pripade je divne menit pravidla v prubehu hry. Ten chlapek delal hromadu prace na necem co nebylo nelegalni, pokud se nepletu. A ted mu nekdo rekne, ze to nelegalni je, a at se de vycpat. Nebo je to cele vazne uplne jinak.
kanady: Myslel jsem fyzicky poškozené disky. Decrypter má tu výhodu, že dokáže číst stokrát (kolikrát chcete) jedno místo, což jiné programy neumějí. A ještě se mi nestalo, že by něco nevzal, třeba když jiné programy křičí něco o špatné struktuře DVD apod. ;)
Lubomír: Já AnyDVD nepoužívám. Nevyhovuje mi a ještě je za peníze. Ve většině případů mi stačí DVDShrink...
Petr: ano, kopírování je často zakázáno, každý autor a vydavatel si může stanovit podmínky, za jakých je možné nakládat s jeho dílem. Ne však nad rámec zákona. Tedy kopírování je obecně zakázáno jak platným AZ, tak copyrightovými větičkami na vydaných dílech. Výjimku představuje pořízení rozmnoženiny pro osobní potřebu (kolikrát to tady ještě budu psát?!), kde je v českém AZ jasně řečeno, že se tím nejedná o užití díla, tedy k tomu není nutné svolení autora. Autor má právo toto znesnadňovat nebo znemožňovat různými technickými prostředky, ne copyrightovou větičkou. Jako náhradu za takové "kopírování" dostávají autoři nějaké halíře z prodaných prázdných nosičů a přístrojů, které domácí výrobu rozmnoženin umožňují, a to i tehdy, pokud k tomu účelu používány nejsou. Nejedná se o nelegální kopírování, o to by šlo, kdybys kopíroval ve větším nebo ne pro sebe. Stačí?
Krozyk: pokude disk vskutku hodně poškozený, nepomůže ani stonásobné čtení, pak je tato vlastnost k ničemu (s decrypterem jsem pracoval a pracuju hodně často, vím o čem mluvím). Pokud se jednalo o nekryptované poškozené disky, často bylo lépe použít ISO Buster... Co se týče strukturální ochrany, zvládá ji Any DVD excelentně, a byl v tomto směru aktualizovaný častěji než DVD Dec. Navíc umí překonat i ochranu na nečitelných sektorech... Jeho obrovskou předností je, že pracuje na pozadí a "instantně". Na rozdíl od DVD Decrypteru se dá použít i jen při přehrávání, kdy jsou ihned, aniž bych musel nejprve DVD uložit bez ochran na disk, odstraněny veškeré uživatelské zákazy, takže lze ihned přeskakovat módní výstřelek poslední doby - dlouhé reklamy na začátku DVD (nastavené skoro vždy tak, aby se daly přejet zrychleně, ne však přeskočit).
Nechci tu vést ani náhodou spor o to, co je lepší, nicméně mi přijde poněkud podivné ten program shazovat, když, jak sám říkáš, ho nepoužíváš, protože ti nevyhovuje. Mám pocit, že pro spoustu lidí bude jeho vada hlavně v tom, že něco stojí....
kanady - nšlo by tvoje info doplniť o mnou požadované info uvedené nižšie ? Dík :-)
Tak neskončil... Čtěte co píše autor na nové stránce http://www.dvddecrypter.r8.org
Používám ANY DVD při každém stahování DVD a jsem sním velice spokojen.Kombinuji ho se šrinkem nebo dekryptrem.Dají se stáhnout již i neplacené verze.
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.