Facebook hodlá točit seriály, má rozpočet až 3 milióny dolarů na episodu
facebook přitom nebude nijak šetřit na rozpočtu, zdá se, že by mohl postupem doby chtít trumfnout i jiné velké hráče (a to nejen Netflix či třeba HBO). Aktuální rozpočty počítají s náklady zhruba 3 miliónů dolarů na episodu, což by při typickém počtu 22 episod za sezónu znamenalo náklady na jednu šou ve výši 66 miliónů dolarů, v případě 24 seriálů pak celkových necelých 1,6 miliardy dolarů za rok.
Vše ale může být trochu jinak, plány jsou od toho, aby se měnily, ostatně 3 milióny na episodu jsou strop, počítá se i s levnějšími projekty v řádu stovek tisíc USD / episoda.
Spolupracovat přitom facebook chce s velkými hráči v Hollywoodu. Chce se zaměřit hlavně na věkovou skupinu mezi 17 a 30 roky věku (zkusím si tipnout: tam svého času cílil třeba Big Bang Theory?).
Moudřejší budeme zhruba na konci léta, kdy by se první věci měly začít objevovat.