škoda že ve výčtu chybí FC6. Sice ho někteří dost haněli ale s DLC už jde o rozsáhlou hru která zabaví na dlouho. FSR 1.0 citelně zhoršuje kvalitu tak by se dvojka hodila. Mimochodem na fHD bez funkce "blur" sežere i s extra texturama a DXR kolem 7GB VRAM u RX6600. Fps kolem 70, takže pro rychlejší displeje by se určitě FSR 2 hodil.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
škoda že ve výčtu chybí FC6.
DDR0 https://diit.cz/profil/ddr0
12. 5. 2022 - 01:17https://diit.cz/clanek/fsr-20-novy-bundle-k-radeonum-prichazi/diskuseškoda že ve výčtu chybí FC6. Sice ho někteří dost haněli ale s DLC už jde o rozsáhlou hru která zabaví na dlouho. FSR 1.0 citelně zhoršuje kvalitu tak by se dvojka hodila. Mimochodem na fHD bez funkce "blur" sežere i s extra texturama a DXR kolem 7GB VRAM u RX6600. Fps kolem 70, takže pro rychlejší displeje by se určitě FSR 2 hodil.https://diit.cz/clanek/fsr-20-novy-bundle-k-radeonum-prichazi/diskuse#comment-1374052
+
AMD has achieved the unthinkable—the new FidelityFX Super Resolution FSR 2.0 looks amazing, just as good as DLSS 2.0, actually DLSS 2.3 (in Deathloop)
Sometimes even slightly better, sometimes slightly worse, but overall this is a huge win for AMD https://www.techpowerup.com/review/amd-fidelity-fx-fsr-20/4.html
+1
+3
-1
Je komentář přínosný?
Tobôž, ak recenzia píše
Peter Fodrek https://diit.cz/profil/fotobanew
12. 5. 2022 - 06:44https://diit.cz/clanek/fsr-20-novy-bundle-k-radeonum-prichazi/diskuseTobôž, ak recenzia píše
AMD has achieved the unthinkable—the new FidelityFX Super Resolution FSR 2.0 looks amazing, just as good as DLSS 2.0, actually DLSS 2.3 (in Deathloop)
Sometimes even slightly better, sometimes slightly worse, but overall this is a huge win for AMD
https://www.techpowerup.com/review/amd-fidelity-fx-fsr-20/4.htmlhttps://diit.cz/clanek/fsr-20-novy-bundle-k-radeonum-prichazi/diskuse#comment-1374054
+
Zatial je to test na jednej vyberovej hre. BTW, netvrdil wizard nieco podobne aj ked vyslo FSR1.0 a to vieme ako si realne stalo voci DLSS? Pockal by som si na testy vo viac hrach. Ale je fajn, ze sa FSR vylepsuje. Dava to viac moznosti.
+1
-4
-1
Je komentář přínosný?
Zatial je to test na jednej
Marek Moravčík https://diit.cz/profil/mareknr
12. 5. 2022 - 09:10https://diit.cz/clanek/fsr-20-novy-bundle-k-radeonum-prichazi/diskuseZatial je to test na jednej vyberovej hre. BTW, netvrdil wizard nieco podobne aj ked vyslo FSR1.0 a to vieme ako si realne stalo voci DLSS? Pockal by som si na testy vo viac hrach. Ale je fajn, ze sa FSR vylepsuje. Dava to viac moznosti.https://diit.cz/clanek/fsr-20-novy-bundle-k-radeonum-prichazi/diskuse#comment-1374074
+
FSR 1.0 stálo v podstatě proti DLSS 1.0, ale nikdo to tak neinterpretoval. Všude se psalo jen DLSS. Zasvěcení ví, že mezi DLSS 1.0 a 2.0 byl celkem propastný rozdíl. FSR 2.0 se celkem dost blýží DLSS 2.xx ALE stále to není ono. I na výběrové hře je vidět, že ta technologie AMD má jistá omezení a shimmeringu textur a některých objektů nezamezí. Což třeba pro mě je nejvíc rušivé. Je to s nejvyšší pravděpodobností daň za nepoužití ML. Je to rušivé, ale CP2077 hraju s FSR1 v Ultra Quality a "za pochodu" to není ve vyšším rozlišení nijak zásadně znát.
Doufám, že FSR 2.0 dodělají i do Cyberpunku a ideálně RDR2. Bylo by na čem porovnávat.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
FSR 1.0 stálo v podstatě
Libor Míšek https://diit.cz/profil/cursedslayer
12. 5. 2022 - 10:45https://diit.cz/clanek/fsr-20-novy-bundle-k-radeonum-prichazi/diskuseFSR 1.0 stálo v podstatě proti DLSS 1.0, ale nikdo to tak neinterpretoval. Všude se psalo jen DLSS. Zasvěcení ví, že mezi DLSS 1.0 a 2.0 byl celkem propastný rozdíl. FSR 2.0 se celkem dost blýží DLSS 2.xx ALE stále to není ono. I na výběrové hře je vidět, že ta technologie AMD má jistá omezení a shimmeringu textur a některých objektů nezamezí. Což třeba pro mě je nejvíc rušivé. Je to s nejvyšší pravděpodobností daň za nepoužití ML. Je to rušivé, ale CP2077 hraju s FSR1 v Ultra Quality a "za pochodu" to není ve vyšším rozlišení nijak zásadně znát.
Doufám, že FSR 2.0 dodělají i do Cyberpunku a ideálně RDR2. Bylo by na čem porovnávat.https://diit.cz/clanek/fsr-20-novy-bundle-k-radeonum-prichazi/diskuse#comment-1374087
+
jen to s tim dlss neprehanej.. dlss maze v pohybu, coz nedela ani stary ani novy fsr..
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
jen to s tim dlss neprehanej.
Tom Buri https://diit.cz/profil/t-b
12. 5. 2022 - 12:19https://diit.cz/clanek/fsr-20-novy-bundle-k-radeonum-prichazi/diskusejen to s tim dlss neprehanej.. dlss maze v pohybu, coz nedela ani stary ani novy fsr..https://diit.cz/clanek/fsr-20-novy-bundle-k-radeonum-prichazi/diskuse#comment-1374096
+
Odohral som cez GeforceNOW viacero hier so zapnutym DLSS na Quality a ze by som si vsimol nejakeho rozmazavania v pohybe, tak to nemozem povedat. Bavim sa o hrach ako Control, Dying Light 2, Medium a Cyberpunk. Obraz bol vyborny aj pocas hrania. Co ale mozem povedat je, ze do nizsich urovni by som uz pri DLSS nesiel. Tam je uz vidiet zhorsenie kvality obrazu. NV casto pri marketingu pouziva Performance alebo Ultra performance, kde moze ukazat vysoke zvysenia FPS. Podla mna to ale za to nestoji.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Odohral som cez GeforceNOW
Marek Moravčík https://diit.cz/profil/mareknr
12. 5. 2022 - 12:51https://diit.cz/clanek/fsr-20-novy-bundle-k-radeonum-prichazi/diskuseOdohral som cez GeforceNOW viacero hier so zapnutym DLSS na Quality a ze by som si vsimol nejakeho rozmazavania v pohybe, tak to nemozem povedat. Bavim sa o hrach ako Control, Dying Light 2, Medium a Cyberpunk. Obraz bol vyborny aj pocas hrania. Co ale mozem povedat je, ze do nizsich urovni by som uz pri DLSS nesiel. Tam je uz vidiet zhorsenie kvality obrazu. NV casto pri marketingu pouziva Performance alebo Ultra performance, kde moze ukazat vysoke zvysenia FPS. Podla mna to ale za to nestoji.https://diit.cz/clanek/fsr-20-novy-bundle-k-radeonum-prichazi/diskuse#comment-1374103
+
Ked vyslo FSR 1.0, nebolo uz vonku DLSS 2.0? Ako hej, DLSS 1.0 bolo na nic. Rozmazavalo to obraz tak, ze sa vobec neoplatilo zapinat. To bol taky prvy pokus. Mne sa paci, ze sa FSR znacne vylepsuje druhou verziou. Predlzi to zivotnost viacerym grafikam. Snad sa bude podpora tychto technologii implementovat do co najviac hier.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Ked vyslo FSR 1.0, nebolo uz
Marek Moravčík https://diit.cz/profil/mareknr
12. 5. 2022 - 12:45https://diit.cz/clanek/fsr-20-novy-bundle-k-radeonum-prichazi/diskuseKed vyslo FSR 1.0, nebolo uz vonku DLSS 2.0? Ako hej, DLSS 1.0 bolo na nic. Rozmazavalo to obraz tak, ze sa vobec neoplatilo zapinat. To bol taky prvy pokus. Mne sa paci, ze sa FSR znacne vylepsuje druhou verziou. Predlzi to zivotnost viacerym grafikam. Snad sa bude podpora tychto technologii implementovat do co najviac hier.https://diit.cz/clanek/fsr-20-novy-bundle-k-radeonum-prichazi/diskuse#comment-1374102
+
FSR 2.0 dorovnalo DLSS 2.0, akorát s Lovelace už má mít nejspíš launch DLSS3... vylepšená Tensor jádra, uvidíme co to dokáže, ale asi to zas trochu odskočí... zlepší výkon a možná zas ještě trochu i tu kvalitu... jsem zvědav.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
FSR 2.0 dorovnalo DLSS 2.0,
Mike123 https://diit.cz/profil/hrhkguapuh
12. 5. 2022 - 14:29https://diit.cz/clanek/fsr-20-novy-bundle-k-radeonum-prichazi/diskuseFSR 2.0 dorovnalo DLSS 2.0, akorát s Lovelace už má mít nejspíš launch DLSS3... vylepšená Tensor jádra, uvidíme co to dokáže, ale asi to zas trochu odskočí... zlepší výkon a možná zas ještě trochu i tu kvalitu... jsem zvědav.https://diit.cz/clanek/fsr-20-novy-bundle-k-radeonum-prichazi/diskuse#comment-1374112
+
13. 5. 2022 - 07:44https://diit.cz/clanek/fsr-20-novy-bundle-k-radeonum-prichazi/diskuseale ako vidis, ide to aj bez tensor blbosti
https://diit.cz/clanek/fsr-20-novy-bundle-k-radeonum-prichazi/diskuse#comment-1374150
+
Tie tensor blbosti pomahaju vykonovo. Ale podla AMD fans je to blbost lebo to je NVIDIA. :-)
+1
-2
-1
Je komentář přínosný?
Tie tensor blbosti pomahaju
Marek Moravčík https://diit.cz/profil/mareknr
13. 5. 2022 - 08:45https://diit.cz/clanek/fsr-20-novy-bundle-k-radeonum-prichazi/diskuseTie tensor blbosti pomahaju vykonovo. Ale podla AMD fans je to blbost lebo to je NVIDIA. :-)https://diit.cz/clanek/fsr-20-novy-bundle-k-radeonum-prichazi/diskuse#comment-1374155
+
Já jsem rád za podporu i na mejch Polarisech. Teď už jen nějakou tu hru, kde by to člověk vyzkoušel...
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Já jsem rád za podporu i na
Martes https://diit.cz/profil/jakubl
13. 5. 2022 - 07:45https://diit.cz/clanek/fsr-20-novy-bundle-k-radeonum-prichazi/diskuseJá jsem rád za podporu i na mejch Polarisech. Teď už jen nějakou tu hru, kde by to člověk vyzkoušel...https://diit.cz/clanek/fsr-20-novy-bundle-k-radeonum-prichazi/diskuse#comment-1374151
+
Diskuse k FSR 2.0 a nový bundle k Radeonům přicházíhttps://diit.cz/clanek/fsr-20-novy-bundle-k-radeonum-prichazi/diskusehttps://diit.cz/sites/default/files/diit-logo.png
škoda že ve výčtu chybí FC6. Sice ho někteří dost haněli ale s DLC už jde o rozsáhlou hru která zabaví na dlouho. FSR 1.0 citelně zhoršuje kvalitu tak by se dvojka hodila. Mimochodem na fHD bez funkce "blur" sežere i s extra texturama a DXR kolem 7GB VRAM u RX6600. Fps kolem 70, takže pro rychlejší displeje by se určitě FSR 2 hodil.
Tobôž, ak recenzia píše
AMD has achieved the unthinkable—the new FidelityFX Super Resolution FSR 2.0 looks amazing, just as good as DLSS 2.0, actually DLSS 2.3 (in Deathloop)
Sometimes even slightly better, sometimes slightly worse, but overall this is a huge win for AMD
https://www.techpowerup.com/review/amd-fidelity-fx-fsr-20/4.html
Zatial je to test na jednej vyberovej hre. BTW, netvrdil wizard nieco podobne aj ked vyslo FSR1.0 a to vieme ako si realne stalo voci DLSS? Pockal by som si na testy vo viac hrach. Ale je fajn, ze sa FSR vylepsuje. Dava to viac moznosti.
FSR 1.0 stálo v podstatě proti DLSS 1.0, ale nikdo to tak neinterpretoval. Všude se psalo jen DLSS. Zasvěcení ví, že mezi DLSS 1.0 a 2.0 byl celkem propastný rozdíl. FSR 2.0 se celkem dost blýží DLSS 2.xx ALE stále to není ono. I na výběrové hře je vidět, že ta technologie AMD má jistá omezení a shimmeringu textur a některých objektů nezamezí. Což třeba pro mě je nejvíc rušivé. Je to s nejvyšší pravděpodobností daň za nepoužití ML. Je to rušivé, ale CP2077 hraju s FSR1 v Ultra Quality a "za pochodu" to není ve vyšším rozlišení nijak zásadně znát.
Doufám, že FSR 2.0 dodělají i do Cyberpunku a ideálně RDR2. Bylo by na čem porovnávat.
jen to s tim dlss neprehanej.. dlss maze v pohybu, coz nedela ani stary ani novy fsr..
Odohral som cez GeforceNOW viacero hier so zapnutym DLSS na Quality a ze by som si vsimol nejakeho rozmazavania v pohybe, tak to nemozem povedat. Bavim sa o hrach ako Control, Dying Light 2, Medium a Cyberpunk. Obraz bol vyborny aj pocas hrania. Co ale mozem povedat je, ze do nizsich urovni by som uz pri DLSS nesiel. Tam je uz vidiet zhorsenie kvality obrazu. NV casto pri marketingu pouziva Performance alebo Ultra performance, kde moze ukazat vysoke zvysenia FPS. Podla mna to ale za to nestoji.
Ked vyslo FSR 1.0, nebolo uz vonku DLSS 2.0? Ako hej, DLSS 1.0 bolo na nic. Rozmazavalo to obraz tak, ze sa vobec neoplatilo zapinat. To bol taky prvy pokus. Mne sa paci, ze sa FSR znacne vylepsuje druhou verziou. Predlzi to zivotnost viacerym grafikam. Snad sa bude podpora tychto technologii implementovat do co najviac hier.
FSR 2.0 dorovnalo DLSS 2.0, akorát s Lovelace už má mít nejspíš launch DLSS3... vylepšená Tensor jádra, uvidíme co to dokáže, ale asi to zas trochu odskočí... zlepší výkon a možná zas ještě trochu i tu kvalitu... jsem zvědav.
ale ako vidis, ide to aj bez tensor blbosti
Tie tensor blbosti pomahaju vykonovo. Ale podla AMD fans je to blbost lebo to je NVIDIA. :-)
Já jsem rád za podporu i na mejch Polarisech. Teď už jen nějakou tu hru, kde by to člověk vyzkoušel...
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.