faktom je, ze ani 470 ani 480 3Dvision surround nedokaze, dokazu to az v SLI
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Nephilim https://diit.cz/profil/nephilim
5. 3. 2010 - 11:54https://diit.cz/clanek/geforce-gtx-470480-podrobneji-tesselace-a-3d-vision-na-trech-lcd/diskusefaktom je, ze ani 470 ani 480 3Dvision surround nedokaze, dokazu to az v SLIhttps://diit.cz/clanek/geforce-gtx-470480-podrobneji-tesselace-a-3d-vision-na-trech-lcd/diskuse#comment-532667
+
video - ten graf v excelu velkou práci nedal :) ale stejnak - cena je na prvním místě.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Groover One https://diit.cz/profil/groover99
5. 3. 2010 - 11:55https://diit.cz/clanek/geforce-gtx-470480-podrobneji-tesselace-a-3d-vision-na-trech-lcd/diskusevideo - ten graf v excelu velkou práci nedal :) ale stejnak - cena je na prvním místě.https://diit.cz/clanek/geforce-gtx-470480-podrobneji-tesselace-a-3d-vision-na-trech-lcd/diskuse#comment-532668
+
Jo v benchmarktu Heaven exceluje, ale většina lidi benchmartkty nehraje.-))
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
borowitz https://diit.cz/profil/borowitz
5. 3. 2010 - 12:06https://diit.cz/clanek/geforce-gtx-470480-podrobneji-tesselace-a-3d-vision-na-trech-lcd/diskuseJo v benchmarktu Heaven exceluje, ale většina lidi benchmartkty nehraje.-))https://diit.cz/clanek/geforce-gtx-470480-podrobneji-tesselace-a-3d-vision-na-trech-lcd/diskuse#comment-532670
+
jezisi to bolo reci aka revolucia bude ta nova architektura Fermi a preto to tak dlho trva. Cim blizsie je odhalenie, tym podozrivejsie je 'tiche' spravanie sa NVIDIE, tym castejsie pocujeme ze ide o evoluciu ako revoluciu. Tak pozeram ze s tou NVIDIOU to nebude tak horkee... alebo ze by praveze ano? :) Kazdopadne tazke sklamanie, odhadujem to ze sa akurat dotiahnu na ATi, s tym ze mozno o 10% predbehnu najrychlejsiu kartu, ale ani na to by som nestavil ani 50cent.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
ZOLLINO https://diit.cz/profil/zollino
5. 3. 2010 - 12:54https://diit.cz/clanek/geforce-gtx-470480-podrobneji-tesselace-a-3d-vision-na-trech-lcd/diskusejezisi to bolo reci aka revolucia bude ta nova architektura Fermi a preto to tak dlho trva. Cim blizsie je odhalenie, tym podozrivejsie je 'tiche' spravanie sa NVIDIE, tym castejsie pocujeme ze ide o evoluciu ako revoluciu. Tak pozeram ze s tou NVIDIOU to nebude tak horkee... alebo ze by praveze ano? :) Kazdopadne tazke sklamanie, odhadujem to ze sa akurat dotiahnu na ATi, s tym ze mozno o 10% predbehnu najrychlejsiu kartu, ale ani na to by som nestavil ani 50cent.https://diit.cz/clanek/geforce-gtx-470480-podrobneji-tesselace-a-3d-vision-na-trech-lcd/diskuse#comment-532679
+
No, jak se tak to dívám, tak to bude mít hrubý výkon jako ten Radeon, protože Tesselace je stejně spíš otázka driveru...
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
xvasek https://diit.cz/profil/xvasek
5. 3. 2010 - 12:56https://diit.cz/clanek/geforce-gtx-470480-podrobneji-tesselace-a-3d-vision-na-trech-lcd/diskuseNo, jak se tak to dívám, tak to bude mít hrubý výkon jako ten Radeon, protože Tesselace je stejně spíš otázka driveru...https://diit.cz/clanek/geforce-gtx-470480-podrobneji-tesselace-a-3d-vision-na-trech-lcd/diskuse#comment-532680
+
hovori o tesselacii ako keby to vymyslela nvidia, pricom ATi to ma v kartach uz od doby HD2900...
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
NemesisSK https://diit.cz/profil/nemesissk
5. 3. 2010 - 13:09https://diit.cz/clanek/geforce-gtx-470480-podrobneji-tesselace-a-3d-vision-na-trech-lcd/diskusehovori o tesselacii ako keby to vymyslela nvidia, pricom ATi to ma v kartach uz od doby HD2900...https://diit.cz/clanek/geforce-gtx-470480-podrobneji-tesselace-a-3d-vision-na-trech-lcd/diskuse#comment-532685
+
Kdyby :) Uz od dob Radeonu 8500
R200 has ATI's first implementation of a hardware-accelerated tessellation engine (a.k.a. higher order surfaces), called Truform, which can automatically increase the geometric complexity of 3D models.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Stealth Ftelf https://diit.cz/profil/stealth
5. 3. 2010 - 13:17https://diit.cz/clanek/geforce-gtx-470480-podrobneji-tesselace-a-3d-vision-na-trech-lcd/diskuseKdyby :) Uz od dob Radeonu 8500
R200 has ATI's first implementation of a hardware-accelerated tessellation engine (a.k.a. higher order surfaces), called Truform, which can automatically increase the geometric complexity of 3D models.
https://diit.cz/clanek/geforce-gtx-470480-podrobneji-tesselace-a-3d-vision-na-trech-lcd/diskuse#comment-532686
+
já vám nechci kazit rudozelenej flejm, ale tesselace jako taková je poněkud starší než ATI a NV dohromady. takže dohadovat se na tohle téma je fakt mimo mísu.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
David Ježek https://diit.cz/autor/david-jezek
5. 3. 2010 - 13:20https://diit.cz/clanek/geforce-gtx-470480-podrobneji-tesselace-a-3d-vision-na-trech-lcd/diskusejá vám nechci kazit rudozelenej flejm, ale tesselace jako taková je poněkud starší než ATI a NV dohromady. takže dohadovat se na tohle téma je fakt mimo mísu.https://diit.cz/clanek/geforce-gtx-470480-podrobneji-tesselace-a-3d-vision-na-trech-lcd/diskuse#comment-532687
+
Ještě si pamatuju jak sem si to zapnul na r8500 v oblivionu. :0)
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
DRK https://diit.cz/profil/drk22
6. 3. 2010 - 17:47https://diit.cz/clanek/geforce-gtx-470480-podrobneji-tesselace-a-3d-vision-na-trech-lcd/diskuseJeště si pamatuju jak sem si to zapnul na r8500 v oblivionu. :0)https://diit.cz/clanek/geforce-gtx-470480-podrobneji-tesselace-a-3d-vision-na-trech-lcd/diskuse#comment-532732
+
No nevymyslel to ani jeden z nich to je jasné, jedná se spíše o vlastnost nových DX11 kterou obě firmy do svých nových karet maji zahrnoutou. Pravda ale je Trueform byla podobná záležitost a byla implementována již pred lety v Radeonech 8500 (nicméně se neprosadila). A i dneska má ATI s implementací DX11 (a tím i s Tesselací) nemalý náskok.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Pitrs https://diit.cz/profil/pitrs81
5. 3. 2010 - 13:41https://diit.cz/clanek/geforce-gtx-470480-podrobneji-tesselace-a-3d-vision-na-trech-lcd/diskuseNo nevymyslel to ani jeden z nich to je jasné, jedná se spíše o vlastnost nových DX11 kterou obě firmy do svých nových karet maji zahrnoutou. Pravda ale je Trueform byla podobná záležitost a byla implementována již pred lety v Radeonech 8500 (nicméně se neprosadila). A i dneska má ATI s implementací DX11 (a tím i s Tesselací) nemalý náskok.https://diit.cz/clanek/geforce-gtx-470480-podrobneji-tesselace-a-3d-vision-na-trech-lcd/diskuse#comment-532692
+
7. 3. 2010 - 15:41https://diit.cz/clanek/geforce-gtx-470480-podrobneji-tesselace-a-3d-vision-na-trech-lcd/diskusePojetí Tesselace AMD a Nvidie je odlišné, takže velmi těžko porovnatelné.https://diit.cz/clanek/geforce-gtx-470480-podrobneji-tesselace-a-3d-vision-na-trech-lcd/diskuse#comment-532738
+
ja sa hlavne tesim ako zlacnia atiny po 26. marci :)
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
ZOLLINO https://diit.cz/profil/zollino
5. 3. 2010 - 14:48https://diit.cz/clanek/geforce-gtx-470480-podrobneji-tesselace-a-3d-vision-na-trech-lcd/diskuseja sa hlavne tesim ako zlacnia atiny po 26. marci :)https://diit.cz/clanek/geforce-gtx-470480-podrobneji-tesselace-a-3d-vision-na-trech-lcd/diskuse#comment-532701
+
no netesil by som sa velmi, zacni sa tesit az ked ich bude prebytok na trhu :)
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
NemesisSK https://diit.cz/profil/nemesissk
5. 3. 2010 - 15:18https://diit.cz/clanek/geforce-gtx-470480-podrobneji-tesselace-a-3d-vision-na-trech-lcd/diskuseno netesil by som sa velmi, zacni sa tesit az ked ich bude prebytok na trhu :)https://diit.cz/clanek/geforce-gtx-470480-podrobneji-tesselace-a-3d-vision-na-trech-lcd/diskuse#comment-532707
+
Nemajú dôvod zlacnieť. Pri predpokladaných cenách Fermi, ich dostupnosti a stále otáznom výkone, ATi pravdepodobne bude mať podstatne lacnejšie riešenie, tak nemá dôvod čo zlacňovať.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
NRX https://diit.cz/profil/nrx
5. 3. 2010 - 21:42https://diit.cz/clanek/geforce-gtx-470480-podrobneji-tesselace-a-3d-vision-na-trech-lcd/diskuseNemajú dôvod zlacnieť. Pri predpokladaných cenách Fermi, ich dostupnosti a stále otáznom výkone, ATi pravdepodobne bude mať podstatne lacnejšie riešenie, tak nemá dôvod čo zlacňovať.https://diit.cz/clanek/geforce-gtx-470480-podrobneji-tesselace-a-3d-vision-na-trech-lcd/diskuse#comment-532718
+
faktom je, ze ani 470 ani 480 3Dvision surround nedokaze, dokazu to az v SLI
video - ten graf v excelu velkou práci nedal :) ale stejnak - cena je na prvním místě.
Jo v benchmarktu Heaven exceluje, ale většina lidi benchmartkty nehraje.-))
jezisi to bolo reci aka revolucia bude ta nova architektura Fermi a preto to tak dlho trva. Cim blizsie je odhalenie, tym podozrivejsie je 'tiche' spravanie sa NVIDIE, tym castejsie pocujeme ze ide o evoluciu ako revoluciu. Tak pozeram ze s tou NVIDIOU to nebude tak horkee... alebo ze by praveze ano? :) Kazdopadne tazke sklamanie, odhadujem to ze sa akurat dotiahnu na ATi, s tym ze mozno o 10% predbehnu najrychlejsiu kartu, ale ani na to by som nestavil ani 50cent.
No, jak se tak to dívám, tak to bude mít hrubý výkon jako ten Radeon, protože Tesselace je stejně spíš otázka driveru...
hovori o tesselacii ako keby to vymyslela nvidia, pricom ATi to ma v kartach uz od doby HD2900...
Kdyby :) Uz od dob Radeonu 8500
R200 has ATI's first implementation of a hardware-accelerated tessellation engine (a.k.a. higher order surfaces), called Truform, which can automatically increase the geometric complexity of 3D models.
já vám nechci kazit rudozelenej flejm, ale tesselace jako taková je poněkud starší než ATI a NV dohromady. takže dohadovat se na tohle téma je fakt mimo mísu.
Ještě si pamatuju jak sem si to zapnul na r8500 v oblivionu. :0)
No nevymyslel to ani jeden z nich to je jasné, jedná se spíše o vlastnost nových DX11 kterou obě firmy do svých nových karet maji zahrnoutou. Pravda ale je Trueform byla podobná záležitost a byla implementována již pred lety v Radeonech 8500 (nicméně se neprosadila). A i dneska má ATI s implementací DX11 (a tím i s Tesselací) nemalý náskok.
Pojetí Tesselace AMD a Nvidie je odlišné, takže velmi těžko porovnatelné.
ja sa hlavne tesim ako zlacnia atiny po 26. marci :)
no netesil by som sa velmi, zacni sa tesit az ked ich bude prebytok na trhu :)
Nemajú dôvod zlacnieť. Pri predpokladaných cenách Fermi, ich dostupnosti a stále otáznom výkone, ATi pravdepodobne bude mať podstatne lacnejšie riešenie, tak nemá dôvod čo zlacňovať.
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.