Tam šlo snad o chybu floating-point dělení (FDIV), tady jde o celočíselné násobení.
+1
+5
-1
Je komentář přínosný?
Tam šlo snad o chybu floating
Lazar https://diit.cz/profil/lazar
30. 11. 2021 - 10:38https://diit.cz/clanek/geforce-rtx-3090-ti-ponese-21ghz-gddr6x-od-micronu/diskuseTam šlo snad o chybu floating-point dělení (FDIV), tady jde o celočíselné násobení.https://diit.cz/clanek/geforce-rtx-3090-ti-ponese-21ghz-gddr6x-od-micronu/diskuse#comment-1359506
+
Taký vtip koloval voľakedy : Procesor AMD sa pýta procesoru Pentia :"koľko je 1÷2?" Pentium odpovedá "0.49878977776"! AMD sa zamyslí a vraví Pentiu : "ale veď to je zle!" Pentium pohotovo odpovie :"viem ! ale ako rýchlo máš výsledok" :-)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Taký vtip koloval voľakedy :
Vrcholdrzosti https://diit.cz/profil/sbtg62tkah
30. 11. 2021 - 21:21https://diit.cz/clanek/geforce-rtx-3090-ti-ponese-21ghz-gddr6x-od-micronu/diskuseTaký vtip koloval voľakedy : Procesor AMD sa pýta procesoru Pentia :"koľko je 1÷2?" Pentium odpovedá "0.49878977776"! AMD sa zamyslí a vraví Pentiu : "ale veď to je zle!" Pentium pohotovo odpovie :"viem ! ale ako rýchlo máš výsledok" :-)https://diit.cz/clanek/geforce-rtx-3090-ti-ponese-21ghz-gddr6x-od-micronu/diskuse#comment-1359540
+
1. 12. 2021 - 07:02https://diit.cz/clanek/geforce-rtx-3090-ti-ponese-21ghz-gddr6x-od-micronu/diskuseBTW dodnes plati, ze 0.1 + 0.2 nie je 0.3 v takmer kazdom prog. jazyku
https://www.mycompiler.io/view/Hlo35kyhttps://diit.cz/clanek/geforce-rtx-3090-ti-ponese-21ghz-gddr6x-od-micronu/diskuse#comment-1359552
+
Pouziva se Float. Kdyz by se zustalo na integeru, tak by se to nestalo a bylo by to rychlejsi.
Jedina oblast, kde Float dava smysl jsou vedecke operace a vektory (3D a napriklad Adobe Ilustrator).
Vsude jinde by sel nahradit integerem. Znamena to ale mene pohodlnou praci pro software vyvojare.
Float je znacka ideal, kdyz jsme ochotni obetovat vykon (vesmes brutalne) a venovat se abstraktizaci kodu - treba .ne a t, C#, Java... Pamatujete si (ti starsi), jak behali nektere veci relativne dobre na 8 a 16 bit systemech (ne jen IBM)? Odpoved, proc tomu tak bylo, je low level coding a malo abstraktizace.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Pouziva se Float. Kdyz by se
AndreasCZ https://diit.cz/profil/ondrej-ficner
1. 12. 2021 - 09:23https://diit.cz/clanek/geforce-rtx-3090-ti-ponese-21ghz-gddr6x-od-micronu/diskusePouziva se Float. Kdyz by se zustalo na integeru, tak by se to nestalo a bylo by to rychlejsi.
Jedina oblast, kde Float dava smysl jsou vedecke operace a vektory (3D a napriklad Adobe Ilustrator).
Vsude jinde by sel nahradit integerem. Znamena to ale mene pohodlnou praci pro software vyvojare.
Float je znacka ideal, kdyz jsme ochotni obetovat vykon (vesmes brutalne) a venovat se abstraktizaci kodu - treba .ne a t, C#, Java... Pamatujete si (ti starsi), jak behali nektere veci relativne dobre na 8 a 16 bit systemech (ne jen IBM)? Odpoved, proc tomu tak bylo, je low level coding a malo abstraktizace.https://diit.cz/clanek/geforce-rtx-3090-ti-ponese-21ghz-gddr6x-od-micronu/diskuse#comment-1359567
+
Jak vytopit celý byt snadno a rychle a bez kotle : D
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Jak vytopit celý byt snadno a
Petr66 https://diit.cz/profil/petr-v
30. 11. 2021 - 21:53https://diit.cz/clanek/geforce-rtx-3090-ti-ponese-21ghz-gddr6x-od-micronu/diskuseJak vytopit celý byt snadno a rychle a bez kotle : Dhttps://diit.cz/clanek/geforce-rtx-3090-ti-ponese-21ghz-gddr6x-od-micronu/diskuse#comment-1359541
+
Vzhledem k tomu že to bude stát tak 70 - 100k tak je mi to celkem jedno... :0(
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Vzhledem k tomu že to bude
DRK https://diit.cz/profil/drk22
1. 12. 2021 - 09:17https://diit.cz/clanek/geforce-rtx-3090-ti-ponese-21ghz-gddr6x-od-micronu/diskuseVzhledem k tomu že to bude stát tak 70 - 100k tak je mi to celkem jedno... :0(https://diit.cz/clanek/geforce-rtx-3090-ti-ponese-21ghz-gddr6x-od-micronu/diskuse#comment-1359565
+
No zrovna u prvních Pentií bych si správností vysledku jist nebyl. :-D
Tam šlo snad o chybu floating-point dělení (FDIV), tady jde o celočíselné násobení.
Taký vtip koloval voľakedy : Procesor AMD sa pýta procesoru Pentia :"koľko je 1÷2?" Pentium odpovedá "0.49878977776"! AMD sa zamyslí a vraví Pentiu : "ale veď to je zle!" Pentium pohotovo odpovie :"viem ! ale ako rýchlo máš výsledok" :-)
BTW dodnes plati, ze 0.1 + 0.2 nie je 0.3 v takmer kazdom prog. jazyku
https://www.mycompiler.io/view/Hlo35ky
Pouziva se Float. Kdyz by se zustalo na integeru, tak by se to nestalo a bylo by to rychlejsi.
Jedina oblast, kde Float dava smysl jsou vedecke operace a vektory (3D a napriklad Adobe Ilustrator).
Vsude jinde by sel nahradit integerem. Znamena to ale mene pohodlnou praci pro software vyvojare.
Float je znacka ideal, kdyz jsme ochotni obetovat vykon (vesmes brutalne) a venovat se abstraktizaci kodu - treba .ne a t, C#, Java... Pamatujete si (ti starsi), jak behali nektere veci relativne dobre na 8 a 16 bit systemech (ne jen IBM)? Odpoved, proc tomu tak bylo, je low level coding a malo abstraktizace.
Jak vytopit celý byt snadno a rychle a bez kotle : D
Vzhledem k tomu že to bude stát tak 70 - 100k tak je mi to celkem jedno... :0(
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.