Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Diskuse k Geil má ultrarychlé DDR paměti

Zas ten stupidní žvást - doživotní záruka. Kolik to je ? 2 roky ? Na to jim skočí jen blbec.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

To Ja : To mas pred sebou 2 roky zivota? Hmm... to mas teda blbi...ze se na vic necejtis. 

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

ne, doživotní záruka, ale pokud vám pak odejdou tak si za to stejně můžete sami takže vám to nevymění ;)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

to IDEfix: Vydím že patříš mezi ty blbce na které má právě takováto reklama účinkovat, proto myslím že je značně nesolidní. Ono je totiž myšleno záruka do konce životnosti VÝROBKU, ne tebe. A tu se nejspíš dočteš někde v návodu a je tam třeba 2 roky.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

A to vydím s tvrdým y byl překlep.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Termín doživotní záruka zákon nezná. Lze jej tedy vykládat pouze podle podmínek poskytnuté záruky. Pokud není u výrobku kromě tohoto termínu nic uvedeno, je třeba podle § 55 odst. 3 obč. zák. použít výklad pro spotřebitele příznivější, tedy nejspíš interpretovat tuto záruku jako záruku trvající po celou dobu životnosti výrobku.
zdroj: www.spotrebitel.cz

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Nedávno jsem kupoval něco s "doživotní zárukou" a v dokladech sem pak našel že záruka je 9999 měsíců. Celkem v pohodě.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Ach jo ..
dozivotni zaruka je zaruka dlouha tak dokud se neprestane vyrabet tento vyrobek. Pokud by to byla doba treba jen 1 rok je automaticky zaruka min 2 roky ( u nas )  at se deje co se deje. Jinak se to prodluzuje o par mesicu po ukonceni vyroby.  
 
Zaruka kde je napsano 99999 je na PC vyhozena hodnota a ne bo nekdo spatne pise . 

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Precitajte si co to znamena u Koss. Nepitaju sa co sa stalo a opravia to, alebo vymenia. Ak sa nevyraba tak za podobny model. Ak tu zaruku myslia takto isto tak je to fain.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Právě u Koss byla před několika lety aféra že si lidi mysleli že ta doživotní záruka je do smrti :) A Byla tuším 3 roku(už si to přesně nepamatuju)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Pri zivotnosti PC konponentov (skor koli vyvoju) je zaruka 2 az 3 roky slusna.
S KOssom zatial mam same dobre skusenosti co do reklamacie, zatial sa nikdy na nic nevyhovarali.
 

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

To Ja: Jako blbec se necitim, jelikoz na rozdil od tebe, ty jarine, vim ocem mluvim.
Dnes jsem prodaval Dual Chanel GEIL 1024MB a v dodacim liste od dodavatele bylo ono magicke:
zaruka - 9999 mesicu! Coz znamena ne 24 nebo 36 mesicu jako u jinych pameti, ani se nejedna o preklep - je to dozivotka. Stejne tak se znaci i jine typy vyrobku. Treba sluchatka KOSS.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Jeste takhle radeji budu mit zaruku 5 let nez dozivotni. Ta dozivotni dnes moc nevydrzi .. ostatne kdyz se podivam na pameti pred peti lety...

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

ta zaruka je dobra, ale ako postupovat, ked som si kupil 2 pary pameti GEIL, obe idu ale spolu nie, takze mam jeden v skrini.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Moj brat bol reklamovat sluchatka KOSS a chceli po nom 200sk,- ze ta dozivotna zaruka znamena ze nikdy za opravu nezaplati viac ako 200sk,-. Mohli by ste mi odpisat please lebo su znova pokazene ci mozem dojst a ziadat opravu bez platenia. Diki moc

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Ad výrobky Koss: Kdysi jsem od nich taky něco měl a v záručním listu bylo výslovně uvedeno, že po skončení klasické záruky poskytují tu jejich doživotní plus podmínky a že za opravu účtují ... nevím kolik. Takže pozorně číst přiložená lejstra.

Ad dlouhé záruky: Zřejmě opět dost individuelní. Např. Seagate říká, že poskytuje záruku 5 let. V praxi to znamená, že 3 roky poskytuje dodavatel úplně stejně jako u jiných výrobců a další dva roky může, ale taky nemusí Seagate ručit, protože 5 let se počítá od okamžiku expedice z továrny, a výrobek je nutno poslat Seagatu. Takže spíš marketingový trik. Po těch třech letech takovou záruku budou moct a budou chtít využít jen někteří (minimálně bude pro některé zákazníky příliš komplikované záruku uplatňovat).

Někde jinde jsem četl i tu zmiňovanou formulaci "po dobu životnosti výrobku", která nebyla nikde specifikována ...

Další výrobci uvádějí záruku tak, že specifikují opotřebení. Například u tiskáren jsem se setkal s formulací "buď dva roky, nebo X stovek tisíc vytištěných stránek, podle toho co nastane dřív". Myslím, že ani proti tomu nelze nic namítat, pokud to ovšem zákazník ví předem. Záruka tak může v extrémním případě skončit zcela legálně za zlomek času.

Ostatně ... zkuste se někdo zeptat na ČOI jak se na to tváří. Mají zákaznickou linku, kde jsou docela ochotní s podobnými problémy poradit. Já jim párkrát volal, když jsme se nemohli ve firmě shodnou se zákazníkem (lépe vědět jestli je zákazník výslovně v právu, než spadnout do průseru).

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.