13. 12. 2021 - 08:34https://diit.cz/clanek/gelsinger-na-tchaj-wanu-poprednasi-o-dulezitosti-asijske-polovodicove-vyroby/diskusenevěřim že to plácnul jen tak do větruhttps://diit.cz/clanek/gelsinger-na-tchaj-wanu-poprednasi-o-dulezitosti-asijske-polovodicove-vyroby/diskuse#comment-1360542
+
13. 12. 2021 - 09:05https://diit.cz/clanek/gelsinger-na-tchaj-wanu-poprednasi-o-dulezitosti-asijske-polovodicove-vyroby/diskuseJen jedna z balících metod Barneyho Stinsona ...https://diit.cz/clanek/gelsinger-na-tchaj-wanu-poprednasi-o-dulezitosti-asijske-polovodicove-vyroby/diskuse#comment-1360546
+
Ja zase neverim, ze poleti Pat. Podle me je to chybna zprava, poleti prece Mat....
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Ja zase neverim, ze poleti
franzzz https://diit.cz/profil/franz-z
13. 12. 2021 - 09:14https://diit.cz/clanek/gelsinger-na-tchaj-wanu-poprednasi-o-dulezitosti-asijske-polovodicove-vyroby/diskuseJa zase neverim, ze poleti Pat. Podle me je to chybna zprava, poleti prece Mat....https://diit.cz/clanek/gelsinger-na-tchaj-wanu-poprednasi-o-dulezitosti-asijske-polovodicove-vyroby/diskuse#comment-1360551
+
To by bolo netaktické, ak by vyjednávali so šachistom u TSMC
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
To by bolo netaktické, ak by
Peter Fodrek https://diit.cz/profil/fotobanew
13. 12. 2021 - 09:21https://diit.cz/clanek/gelsinger-na-tchaj-wanu-poprednasi-o-dulezitosti-asijske-polovodicove-vyroby/diskuseTo by bolo netaktické, ak by vyjednávali so šachistom u TSMC
https://diit.cz/clanek/gelsinger-na-tchaj-wanu-poprednasi-o-dulezitosti-asijske-polovodicove-vyroby/diskuse#comment-1360555
+
no to ho spravni rada rychle srovnala, ze takle obratem presel z bashingu na damage control.. (:
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
no to ho spravni rada rychle
Tom Buri https://diit.cz/profil/t-b
13. 12. 2021 - 09:53https://diit.cz/clanek/gelsinger-na-tchaj-wanu-poprednasi-o-dulezitosti-asijske-polovodicove-vyroby/diskuseno to ho spravni rada rychle srovnala, ze takle obratem presel z bashingu na damage control.. (:https://diit.cz/clanek/gelsinger-na-tchaj-wanu-poprednasi-o-dulezitosti-asijske-polovodicove-vyroby/diskuse#comment-1360557
+
Jo - pravda obvykle nejvic boli a ne ze by to kdysi bylo diametralne odlisne, ale zejmena dnes se vubec "nenosi" ji rikat.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Jo - pravda obvykle nejvic
PeZa PeZa https://diit.cz/profil/peza
13. 12. 2021 - 10:31https://diit.cz/clanek/gelsinger-na-tchaj-wanu-poprednasi-o-dulezitosti-asijske-polovodicove-vyroby/diskuseJo - pravda obvykle nejvic boli a ne ze by to kdysi bylo diametralne odlisne, ale zejmena dnes se vubec "nenosi" ji rikat.https://diit.cz/clanek/gelsinger-na-tchaj-wanu-poprednasi-o-dulezitosti-asijske-polovodicove-vyroby/diskuse#comment-1360561
+
Pravda je takova, ze to co rekl Pat vsichni vi, vcetne TSMC a vsech na Taiwanu, a mozna nekteri i pracuji na naprave - na rozdil od Pata ale nejsou idioti. Dokud jses zakaznik, je proste a jednoduse hloupe nasr*t jedineho dodavatele. Takze to neni o tom ze "pravda se nenosi"; obcas je proste idiotske ji rikat nahlas.
Druha pravda, kterou Pat jaksi zapomel rict, je ze Intel se do desivych sracek dostal neschopnosti vlastniho manazmentu. Penez mali celou dobu tintilion. Kdyby ten manazment fungoval poradne, tak dnes maji funkcni 10/7nm a nemusi zebrat u TSMC....
+1
+6
-1
Je komentář přínosný?
Pravda je takova, ze to co
franzzz https://diit.cz/profil/franz-z
13. 12. 2021 - 11:41https://diit.cz/clanek/gelsinger-na-tchaj-wanu-poprednasi-o-dulezitosti-asijske-polovodicove-vyroby/diskusePravda je takova, ze to co rekl Pat vsichni vi, vcetne TSMC a vsech na Taiwanu, a mozna nekteri i pracuji na naprave - na rozdil od Pata ale nejsou idioti. Dokud jses zakaznik, je proste a jednoduse hloupe nasr*t jedineho dodavatele. Takze to neni o tom ze "pravda se nenosi"; obcas je proste idiotske ji rikat nahlas.
Druha pravda, kterou Pat jaksi zapomel rict, je ze Intel se do desivych sracek dostal neschopnosti vlastniho manazmentu. Penez mali celou dobu tintilion. Kdyby ten manazment fungoval poradne, tak dnes maji funkcni 10/7nm a nemusi zebrat u TSMC....https://diit.cz/clanek/gelsinger-na-tchaj-wanu-poprednasi-o-dulezitosti-asijske-polovodicove-vyroby/diskuse#comment-1360567
+
Nevidím problém, Intel má konzistentně obří zisky, takže mu nic nehrozí. Naopak všechny menší společnosti se musí hodně snažit.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Nevidím problém, Intel má
Karáš Svorka https://diit.cz/autor/zaatharen
13. 12. 2021 - 17:25https://diit.cz/clanek/gelsinger-na-tchaj-wanu-poprednasi-o-dulezitosti-asijske-polovodicove-vyroby/diskuseNevidím problém, Intel má konzistentně obří zisky, takže mu nic nehrozí. Naopak všechny menší společnosti se musí hodně snažit.https://diit.cz/clanek/gelsinger-na-tchaj-wanu-poprednasi-o-dulezitosti-asijske-polovodicove-vyroby/diskuse#comment-1360583
+
Má konzistentně +/- obří obrat/zisk v době kdy ostatním aktérům významně obraty/zisky rostou.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Má konzistentně +/- obří
Lazar https://diit.cz/profil/lazar
14. 12. 2021 - 20:10https://diit.cz/clanek/gelsinger-na-tchaj-wanu-poprednasi-o-dulezitosti-asijske-polovodicove-vyroby/diskuseMá konzistentně +/- obří obrat/zisk v době kdy ostatním aktérům významně obraty/zisky rostou.https://diit.cz/clanek/gelsinger-na-tchaj-wanu-poprednasi-o-dulezitosti-asijske-polovodicove-vyroby/diskuse#comment-1360665
+
A bude Pů vyhrožovat, že taková cesta bude mít mezinárodní následny, jako vždy když na Taiwan jede někdo od nás?
+1
+7
-1
Je komentář přínosný?
A bude Pů vyhrožovat, že
Nedos https://diit.cz/profil/jan-nedved
13. 12. 2021 - 11:04https://diit.cz/clanek/gelsinger-na-tchaj-wanu-poprednasi-o-dulezitosti-asijske-polovodicove-vyroby/diskuseA bude Pů vyhrožovat, že taková cesta bude mít mezinárodní následny, jako vždy když na Taiwan jede někdo od nás?https://diit.cz/clanek/gelsinger-na-tchaj-wanu-poprednasi-o-dulezitosti-asijske-polovodicove-vyroby/diskuse#comment-1360565
+
Škodovka v Číně prodávala ročně 330 tisíc aut, od cesty Tchajwance Vystrčila jen 40 tisíc. Přitom Číňanům nikdo nebrání Škodovky kupovat. Prostě jsou vlastenci a to naši pseudopolitici nejsou schopní pobrat - když sami jsou slouhové Bruselu a Landsmanšaftu.
Ostatní naše kšefty s Čínou dopadají velice podobně. Ale klid, USA a ostatní země EU za nás naše kšefty rádi přeberou, stejně jako s Ruskem.
+1
-2
-1
Je komentář přínosný?
Škodovka v Číně prodávala
Pety https://diit.cz/profil/petyy
13. 12. 2021 - 12:00https://diit.cz/clanek/gelsinger-na-tchaj-wanu-poprednasi-o-dulezitosti-asijske-polovodicove-vyroby/diskuseŠkodovka v Číně prodávala ročně 330 tisíc aut, od cesty Tchajwance Vystrčila jen 40 tisíc. Přitom Číňanům nikdo nebrání Škodovky kupovat. Prostě jsou vlastenci a to naši pseudopolitici nejsou schopní pobrat - když sami jsou slouhové Bruselu a Landsmanšaftu.
Ostatní naše kšefty s Čínou dopadají velice podobně. Ale klid, USA a ostatní země EU za nás naše kšefty rádi přeberou, stejně jako s Ruskem.https://diit.cz/clanek/gelsinger-na-tchaj-wanu-poprednasi-o-dulezitosti-asijske-polovodicove-vyroby/diskuse#comment-1360568
+
ono ale prodávat v číně není stejné jako prodávat všude jinde, škodovky se tam vyrábí pod čínskou firmou škoda vw šanghaj a prachy z těch 330k vozů škoda moc nevidí, některý modely prý nemaj ani logo škodovky, takže ty čísla jsou hezký do statistik než do významu pro firmu
furt nechápu to srovnávání číny s ostatníma trhama když tam ta ekonomika funguje úplně jinak, na film ti tam zajde klidně i stovky milionu lidí, ale studio z toho vidí jenom drobek ano je to obrovský drobek, ale stejně je to nic oproti tomu co zkasíruje čínská strana
+1
+8
-1
Je komentář přínosný?
ono ale prodávat v číně není
Pajka https://diit.cz/profil/pavel-dolezal
13. 12. 2021 - 13:11https://diit.cz/clanek/gelsinger-na-tchaj-wanu-poprednasi-o-dulezitosti-asijske-polovodicove-vyroby/diskuseono ale prodávat v číně není stejné jako prodávat všude jinde, škodovky se tam vyrábí pod čínskou firmou škoda vw šanghaj a prachy z těch 330k vozů škoda moc nevidí, některý modely prý nemaj ani logo škodovky, takže ty čísla jsou hezký do statistik než do významu pro firmu
furt nechápu to srovnávání číny s ostatníma trhama když tam ta ekonomika funguje úplně jinak, na film ti tam zajde klidně i stovky milionu lidí, ale studio z toho vidí jenom drobek ano je to obrovský drobek, ale stejně je to nic oproti tomu co zkasíruje čínská stranahttps://diit.cz/clanek/gelsinger-na-tchaj-wanu-poprednasi-o-dulezitosti-asijske-polovodicove-vyroby/diskuse#comment-1360571
+
Asi bys měl radit VW a všem ostatním koncernům co se tam tak snaží.
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
Asi bys měl radit VW a všem
Mirda Červíček https://diit.cz/profil/mirek11
13. 12. 2021 - 16:07https://diit.cz/clanek/gelsinger-na-tchaj-wanu-poprednasi-o-dulezitosti-asijske-polovodicove-vyroby/diskuseAsi bys měl radit VW a všem ostatním koncernům co se tam tak snaží.https://diit.cz/clanek/gelsinger-na-tchaj-wanu-poprednasi-o-dulezitosti-asijske-polovodicove-vyroby/diskuse#comment-1360580
+
Jestli není problém právě v tom snažení. Existuje celosvětově nějaký příklad firmy, která by z místního angažmá měla dlouhodobý přínos bez ztrát IP/trhů?
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Jestli není problém právě v
Lazar https://diit.cz/profil/lazar
14. 12. 2021 - 20:07https://diit.cz/clanek/gelsinger-na-tchaj-wanu-poprednasi-o-dulezitosti-asijske-polovodicove-vyroby/diskuseJestli není problém právě v tom snažení. Existuje celosvětově nějaký příklad firmy, která by z místního angažmá měla dlouhodobý přínos bez ztrát IP/trhů?https://diit.cz/clanek/gelsinger-na-tchaj-wanu-poprednasi-o-dulezitosti-asijske-polovodicove-vyroby/diskuse#comment-1360664
+
„Škodovka v Číně prodávala ročně 330 tisíc aut, od cesty Tchajwance Vystrčila jen 40 tisíc.“
To první je polopravda a to druhé lež.
(Prodeje Škodovek v Číně dosáhly přes 330 000, ale ne v roce před ohlášením té cesty na Tchaj-wan; Vystrčil tam odletěl v srpnu 2020 a jen za září a říjen se v Číně prodalo víc než 40 000 Škodovek.)
Ale je fakt, že od ohlášení té Vystrčilovy cesty se masivně propadly prodeje Škodovek prakticky všude včetně ČR. Možná to bude souviset s tím, že shodou okolností zhruba ve stejné době přišel COVID, pak nedostatek čipů a zrovna výroba Škodovek to těžce odnesla.
+1
+3
-1
Je komentář přínosný?
„Škodovka v Číně prodávala
IT Joker https://diit.cz/profil/it-joker
13. 12. 2021 - 22:50https://diit.cz/clanek/gelsinger-na-tchaj-wanu-poprednasi-o-dulezitosti-asijske-polovodicove-vyroby/diskuse„Škodovka v Číně prodávala ročně 330 tisíc aut, od cesty Tchajwance Vystrčila jen 40 tisíc.“
To první je polopravda a to druhé lež.
(Prodeje Škodovek v Číně dosáhly přes 330 000, ale ne v roce před ohlášením té cesty na Tchaj-wan; Vystrčil tam odletěl v srpnu 2020 a jen za září a říjen se v Číně prodalo víc než 40 000 Škodovek.)
Ale je fakt, že od ohlášení té Vystrčilovy cesty se masivně propadly prodeje Škodovek prakticky všude včetně ČR. Možná to bude souviset s tím, že shodou okolností zhruba ve stejné době přišel COVID, pak nedostatek čipů a zrovna výroba Škodovek to těžce odnesla.https://diit.cz/clanek/gelsinger-na-tchaj-wanu-poprednasi-o-dulezitosti-asijske-polovodicove-vyroby/diskuse#comment-1360595
+
nevěřim že to plácnul jen tak do větru
Jen jedna z balících metod Barneyho Stinsona ...
Ja zase neverim, ze poleti Pat. Podle me je to chybna zprava, poleti prece Mat....
To by bolo netaktické, ak by vyjednávali so šachistom u TSMC
no to ho spravni rada rychle srovnala, ze takle obratem presel z bashingu na damage control.. (:
Jo - pravda obvykle nejvic boli a ne ze by to kdysi bylo diametralne odlisne, ale zejmena dnes se vubec "nenosi" ji rikat.
Pravda je takova, ze to co rekl Pat vsichni vi, vcetne TSMC a vsech na Taiwanu, a mozna nekteri i pracuji na naprave - na rozdil od Pata ale nejsou idioti. Dokud jses zakaznik, je proste a jednoduse hloupe nasr*t jedineho dodavatele. Takze to neni o tom ze "pravda se nenosi"; obcas je proste idiotske ji rikat nahlas.
Druha pravda, kterou Pat jaksi zapomel rict, je ze Intel se do desivych sracek dostal neschopnosti vlastniho manazmentu. Penez mali celou dobu tintilion. Kdyby ten manazment fungoval poradne, tak dnes maji funkcni 10/7nm a nemusi zebrat u TSMC....
Nevidím problém, Intel má konzistentně obří zisky, takže mu nic nehrozí. Naopak všechny menší společnosti se musí hodně snažit.
Má konzistentně +/- obří obrat/zisk v době kdy ostatním aktérům významně obraty/zisky rostou.
A bude Pů vyhrožovat, že taková cesta bude mít mezinárodní následny, jako vždy když na Taiwan jede někdo od nás?
Škodovka v Číně prodávala ročně 330 tisíc aut, od cesty Tchajwance Vystrčila jen 40 tisíc. Přitom Číňanům nikdo nebrání Škodovky kupovat. Prostě jsou vlastenci a to naši pseudopolitici nejsou schopní pobrat - když sami jsou slouhové Bruselu a Landsmanšaftu.
Ostatní naše kšefty s Čínou dopadají velice podobně. Ale klid, USA a ostatní země EU za nás naše kšefty rádi přeberou, stejně jako s Ruskem.
ono ale prodávat v číně není stejné jako prodávat všude jinde, škodovky se tam vyrábí pod čínskou firmou škoda vw šanghaj a prachy z těch 330k vozů škoda moc nevidí, některý modely prý nemaj ani logo škodovky, takže ty čísla jsou hezký do statistik než do významu pro firmu
furt nechápu to srovnávání číny s ostatníma trhama když tam ta ekonomika funguje úplně jinak, na film ti tam zajde klidně i stovky milionu lidí, ale studio z toho vidí jenom drobek ano je to obrovský drobek, ale stejně je to nic oproti tomu co zkasíruje čínská strana
Asi bys měl radit VW a všem ostatním koncernům co se tam tak snaží.
Jestli není problém právě v tom snažení. Existuje celosvětově nějaký příklad firmy, která by z místního angažmá měla dlouhodobý přínos bez ztrát IP/trhů?
„Škodovka v Číně prodávala ročně 330 tisíc aut, od cesty Tchajwance Vystrčila jen 40 tisíc.“
To první je polopravda a to druhé lež.
(Prodeje Škodovek v Číně dosáhly přes 330 000, ale ne v roce před ohlášením té cesty na Tchaj-wan; Vystrčil tam odletěl v srpnu 2020 a jen za září a říjen se v Číně prodalo víc než 40 000 Škodovek.)
Ale je fakt, že od ohlášení té Vystrčilovy cesty se masivně propadly prodeje Škodovek prakticky všude včetně ČR. Možná to bude souviset s tím, že shodou okolností zhruba ve stejné době přišel COVID, pak nedostatek čipů a zrovna výroba Škodovek to těžce odnesla.
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.