Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Diskuse k Gelsinger na Tchaj-wanu popřednáší o důležitosti asijské polovodičové výroby

nevěřim že to plácnul jen tak do větru

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Jen jedna z balících metod Barneyho Stinsona ...

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Ja zase neverim, ze poleti Pat. Podle me je to chybna zprava, poleti prece Mat....

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

To by bolo netaktické, ak by vyjednávali so šachistom u TSMC

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

no to ho spravni rada rychle srovnala, ze takle obratem presel z bashingu na damage control.. (:

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Jo - pravda obvykle nejvic boli a ne ze by to kdysi bylo diametralne odlisne, ale zejmena dnes se vubec "nenosi" ji rikat.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Pravda je takova, ze to co rekl Pat vsichni vi, vcetne TSMC a vsech na Taiwanu, a mozna nekteri i pracuji na naprave - na rozdil od Pata ale nejsou idioti. Dokud jses zakaznik, je proste a jednoduse hloupe nasr*t jedineho dodavatele. Takze to neni o tom ze "pravda se nenosi"; obcas je proste idiotske ji rikat nahlas.

Druha pravda, kterou Pat jaksi zapomel rict, je ze Intel se do desivych sracek dostal neschopnosti vlastniho manazmentu. Penez mali celou dobu tintilion. Kdyby ten manazment fungoval poradne, tak dnes maji funkcni 10/7nm a nemusi zebrat u TSMC....

+1
+6
-1
Je komentář přínosný?

Nevidím problém, Intel má konzistentně obří zisky, takže mu nic nehrozí. Naopak všechny menší společnosti se musí hodně snažit.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Má konzistentně +/- obří obrat/zisk v době kdy ostatním aktérům významně obraty/zisky rostou.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

A bude Pů vyhrožovat, že taková cesta bude mít mezinárodní následny, jako vždy když na Taiwan jede někdo od nás?

+1
+7
-1
Je komentář přínosný?

Škodovka v Číně prodávala ročně 330 tisíc aut, od cesty Tchajwance Vystrčila jen 40 tisíc. Přitom Číňanům nikdo nebrání Škodovky kupovat. Prostě jsou vlastenci a to naši pseudopolitici nejsou schopní pobrat - když sami jsou slouhové Bruselu a Landsmanšaftu.

Ostatní naše kšefty s Čínou dopadají velice podobně. Ale klid, USA a ostatní země EU za nás naše kšefty rádi přeberou, stejně jako s Ruskem.

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

ono ale prodávat v číně není stejné jako prodávat všude jinde, škodovky se tam vyrábí pod čínskou firmou škoda vw šanghaj a prachy z těch 330k vozů škoda moc nevidí, některý modely prý nemaj ani logo škodovky, takže ty čísla jsou hezký do statistik než do významu pro firmu
furt nechápu to srovnávání číny s ostatníma trhama když tam ta ekonomika funguje úplně jinak, na film ti tam zajde klidně i stovky milionu lidí, ale studio z toho vidí jenom drobek ano je to obrovský drobek, ale stejně je to nic oproti tomu co zkasíruje čínská strana

+1
+8
-1
Je komentář přínosný?

Asi bys měl radit VW a všem ostatním koncernům co se tam tak snaží.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Jestli není problém právě v tom snažení. Existuje celosvětově nějaký příklad firmy, která by z místního angažmá měla dlouhodobý přínos bez ztrát IP/trhů?

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

„Škodovka v Číně prodávala ročně 330 tisíc aut, od cesty Tchajwance Vystrčila jen 40 tisíc.“
To první je polopravda a to druhé lež.
(Prodeje Škodovek v Číně dosáhly přes 330 000, ale ne v roce před ohlášením té cesty na Tchaj-wan; Vystrčil tam odletěl v srpnu 2020 a jen za září a říjen se v Číně prodalo víc než 40 000 Škodovek.)

Ale je fakt, že od ohlášení té Vystrčilovy cesty se masivně propadly prodeje Škodovek prakticky všude včetně ČR. Možná to bude souviset s tím, že shodou okolností zhruba ve stejné době přišel COVID, pak nedostatek čipů a zrovna výroba Škodovek to těžce odnesla.

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.