Pozvánka: Geodata – poklad v datech
Lokační analýza, vznikající spojením business intelligence a geolokace se stává účinným nástrojem žádaným v různých odvětvích. Ať už se jedná o marketing a místně přesně cílenou reklamu, možnost zobrazení plynulosti dopravy na webu nebo kontrolu umístění stavby například v zátopové oblasti a její ohodnocení pro pojišťovny nebo banky v případě úvěru.
Příspěvky na odborné konferenci Deep in Data sebudou věnovat právě geodatům ve všech jejich souvislostech. Konference se zúčastní mj. společnost T-Mobile, která při své činnosti získává obrovské množství dat včetně dat polohových. Představí případovou studii Návštěvnost horských středisek v ČR a v další prezentaci si přednášející „posvítí“ na Big Data ve finančnictví. Geodata budou logicky i tématem prezentace Berta Švába z úspěšného startupu Liftago vytvářejícího technologickou platformu pro optimalizaci městské dopravy v České republice i v zahraničí. Zaměří se mj. na open data a vysvětlí, proč se nebát otevírat část svých dat. Příspěvek Lukáše Puchrika s názvem Kde otevřít hospodu, aby mi nechodili lidé se bude věnovat propojování dat, která spolu zdánlivě nesouvisí, lokační analýze i praktickým ukázkám použití v různých segmentech lidské činnosti.
V dalších přednáškách se účastníci seznámí např. s prediktivními modely v moderním marketingu, s využitím dat o chování studujících, s astroinformatikou atd.
Odborná konference Deep in Data se koná 8. listopadu 2016 v Konferenčním centru City v Praze 4.
Registrační formulář, program, představení přednášejících a profily partnerů naleznete na: did.konference.cz