2. 12. 2010 - 09:49https://diit.cz/clanek/google-chce-groupon-prijde-jeho-nejvetsi-akvizice/diskuseAha, takže něco jako slevomat...https://diit.cz/clanek/google-chce-groupon-prijde-jeho-nejvetsi-akvizice/diskuse#comment-564865
+
Naopak, slevomat (a všechny další podobné) jsou "něco jako" Groupon
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Sam Seš https://diit.cz/profil/dickeso
2. 12. 2010 - 11:34https://diit.cz/clanek/google-chce-groupon-prijde-jeho-nejvetsi-akvizice/diskuseNaopak, slevomat (a všechny další podobné) jsou "něco jako" Grouponhttps://diit.cz/clanek/google-chce-groupon-prijde-jeho-nejvetsi-akvizice/diskuse#comment-564879
+
2. 12. 2010 - 12:17https://diit.cz/clanek/google-chce-groupon-prijde-jeho-nejvetsi-akvizice/diskuseto je mi samozřejmě jasný ;-)https://diit.cz/clanek/google-chce-groupon-prijde-jeho-nejvetsi-akvizice/diskuse#comment-564890
+
Se divím, že si nezaloží vlastní službu, než to za tak hrozný prachy kupovat. Podobný služby vznikají jako houby po dešti. A Google má ty nejlepší prostředky, jak novej slevomat dostat lidem na oči.
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
jindra999 https://diit.cz/profil/jindra999
2. 12. 2010 - 15:46https://diit.cz/clanek/google-chce-groupon-prijde-jeho-nejvetsi-akvizice/diskuseSe divím, že si nezaloží vlastní službu, než to za tak hrozný prachy kupovat. Podobný služby vznikají jako houby po dešti. A Google má ty nejlepší prostředky, jak novej slevomat dostat lidem na oči.https://diit.cz/clanek/google-chce-groupon-prijde-jeho-nejvetsi-akvizice/diskuse#comment-564905
+
Musite si uvedomit jeden dolezity fakt - predmetom predaja nie ja len samotna sluzba, ale aj uzivatelska zakladna.
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
Nox https://diit.cz/profil/nox
2. 12. 2010 - 20:54https://diit.cz/clanek/google-chce-groupon-prijde-jeho-nejvetsi-akvizice/diskuseMusite si uvedomit jeden dolezity fakt - predmetom predaja nie ja len samotna sluzba, ale aj uzivatelska zakladna.https://diit.cz/clanek/google-chce-groupon-prijde-jeho-nejvetsi-akvizice/diskuse#comment-564928
+
To beru u všech firem, ale ne u někoho, jako Google. Jsou schopní začlenit svoje slevy klidně do hlavní stránky vyhledávače a klidně go gmailu, během chvíle osloví spousty lidí a pokud budou nabídky atraktivní, tak budou lidi kupovat hned u nich a ne jinde. Prostě vyhazovat miliardy za něco, co můžou hravě zvládnout sami je nesmysl. Kdyby chtěli koupit intel a dodávat procesory, tak je to něco jinýho. Ale čistě webovou službu? Spíš neví, co s prechama.
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
jindra999 https://diit.cz/profil/jindra999
2. 12. 2010 - 21:08https://diit.cz/clanek/google-chce-groupon-prijde-jeho-nejvetsi-akvizice/diskuseTo beru u všech firem, ale ne u někoho, jako Google. Jsou schopní začlenit svoje slevy klidně do hlavní stránky vyhledávače a klidně go gmailu, během chvíle osloví spousty lidí a pokud budou nabídky atraktivní, tak budou lidi kupovat hned u nich a ne jinde. Prostě vyhazovat miliardy za něco, co můžou hravě zvládnout sami je nesmysl. Kdyby chtěli koupit intel a dodávat procesory, tak je to něco jinýho. Ale čistě webovou službu? Spíš neví, co s prechama.https://diit.cz/clanek/google-chce-groupon-prijde-jeho-nejvetsi-akvizice/diskuse#comment-564929
+
Blbost. Základní investiční poučka je, jdi do kšeftu kterej se ti vrátí nejdéle do 4 let. A tohle se hravě vrátí za dva a půl roku. Google urcite základnu uživatelů snadno rozšíří a současný příjem je 500 milionů ročně. :) I za 8 miliard by se to vyplatilo a to oni vědí.
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
Michal Budínský https://diit.cz/profil/yupa
2. 12. 2010 - 21:34https://diit.cz/clanek/google-chce-groupon-prijde-jeho-nejvetsi-akvizice/diskuseBlbost. Základní investiční poučka je, jdi do kšeftu kterej se ti vrátí nejdéle do 4 let. A tohle se hravě vrátí za dva a půl roku. Google urcite základnu uživatelů snadno rozšíří a současný příjem je 500 milionů ročně. :) I za 8 miliard by se to vyplatilo a to oni vědí.https://diit.cz/clanek/google-chce-groupon-prijde-jeho-nejvetsi-akvizice/diskuse#comment-564934
+
Obecně to platí, ale v případě Google si myslím, že to nemají zapotřebí. Mají tak obrovskou základu uživatelů, že jim jen stačí oslovení s nabídkou. Nic víc nemusí dělat. Za co potom ty miliardy platit?
+1
-2
-1
Je komentář přínosný?
jindra999 https://diit.cz/profil/jindra999
3. 12. 2010 - 15:06https://diit.cz/clanek/google-chce-groupon-prijde-jeho-nejvetsi-akvizice/diskuseObecně to platí, ale v případě Google si myslím, že to nemají zapotřebí. Mají tak obrovskou základu uživatelů, že jim jen stačí oslovení s nabídkou. Nic víc nemusí dělat. Za co potom ty miliardy platit? https://diit.cz/clanek/google-chce-groupon-prijde-jeho-nejvetsi-akvizice/diskuse#comment-564992
+
Aha, takže něco jako slevomat...
Naopak, slevomat (a všechny další podobné) jsou "něco jako" Groupon
to je mi samozřejmě jasný ;-)
Se divím, že si nezaloží vlastní službu, než to za tak hrozný prachy kupovat. Podobný služby vznikají jako houby po dešti. A Google má ty nejlepší prostředky, jak novej slevomat dostat lidem na oči.
Protoze googlu zakladani vlastnich sluzeb nejak extra moc nejde.
Musite si uvedomit jeden dolezity fakt - predmetom predaja nie ja len samotna sluzba, ale aj uzivatelska zakladna.
To beru u všech firem, ale ne u někoho, jako Google. Jsou schopní začlenit svoje slevy klidně do hlavní stránky vyhledávače a klidně go gmailu, během chvíle osloví spousty lidí a pokud budou nabídky atraktivní, tak budou lidi kupovat hned u nich a ne jinde. Prostě vyhazovat miliardy za něco, co můžou hravě zvládnout sami je nesmysl. Kdyby chtěli koupit intel a dodávat procesory, tak je to něco jinýho. Ale čistě webovou službu? Spíš neví, co s prechama.
Blbost. Základní investiční poučka je, jdi do kšeftu kterej se ti vrátí nejdéle do 4 let. A tohle se hravě vrátí za dva a půl roku. Google urcite základnu uživatelů snadno rozšíří a současný příjem je 500 milionů ročně. :) I za 8 miliard by se to vyplatilo a to oni vědí.
Obecně to platí, ale v případě Google si myslím, že to nemají zapotřebí. Mají tak obrovskou základu uživatelů, že jim jen stačí oslovení s nabídkou. Nic víc nemusí dělat. Za co potom ty miliardy platit?
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.