Slabý. Já jsem hrál Dooma 3 na relativně slabé grafice: R9200SE. FPS bylo srovnatelný s tím tvým, ale měl jsem tam střední detaily a rozlišení 1024x768 (jenom vyplý stíny). No joke. Preferuju heslo: hodně muziky za málo peněz. Jasně, že je všechno přetaktovaný (včetně latencí a memory timingů). Ale na druhou stranu to není na hranici, protože to chci taky stabilní (try Prime95).
Detaily:
- Triplex 9200SE (128MB) - 200/166 @ 270/200 MHz (CORE/MEM)
- MB ASUS P4P800 - i865PE - ICH5R
- P4 2.4 @ 3.0 GHz HTT Northwood (FSB 0.8 @ 1 GHz)
- DDR 400 - 2x256 MB (dual channel) - 200 MHz (FSB:DRAM = 5:4)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
BiShop (neověřeno) https://diit.cz
14. 9. 2004 - 12:56https://diit.cz/clanek/graficke-jadro-v-chipsetech-ati-rs400-a-rs480/diskuseSlabý. Já jsem hrál Dooma 3 na relativně slabé grafice: R9200SE. FPS bylo srovnatelný s tím tvým, ale měl jsem tam střední detaily a rozlišení 1024x768 (jenom vyplý stíny). No joke. Preferuju heslo: hodně muziky za málo peněz. Jasně, že je všechno přetaktovaný (včetně latencí a memory timingů). Ale na druhou stranu to není na hranici, protože to chci taky stabilní (try Prime95).
Detaily:
- Triplex 9200SE (128MB) - 200/166 @ 270/200 MHz (CORE/MEM)
- MB ASUS P4P800 - i865PE - ICH5R
- P4 2.4 @ 3.0 GHz HTT Northwood (FSB 0.8 @ 1 GHz)
- DDR 400 - 2x256 MB (dual channel) - 200 MHz (FSB:DRAM = 5:4)https://diit.cz/clanek/graficke-jadro-v-chipsetech-ati-rs400-a-rs480/diskuse#comment-94406
+
Ono ale medium na 9200SE nemusi byt to iste ako medium na 9600XT.
Kazda karta moze pouzivat ine shader programy pri rovnakom nastaveni.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
nobody (neověřeno) https://diit.cz
14. 9. 2004 - 13:29https://diit.cz/clanek/graficke-jadro-v-chipsetech-ati-rs400-a-rs480/diskuseOno ale medium na 9200SE nemusi byt to iste ako medium na 9600XT.
Kazda karta moze pouzivat ine shader programy pri rovnakom nastaveni.https://diit.cz/clanek/graficke-jadro-v-chipsetech-ati-rs400-a-rs480/diskuse#comment-94413
+
A ono hlavne kdyz se vypnou stiny, na kterych je ta hra mimojine zalozena, tak se to samozrejme hoodne urychli, akorat to nebude uz tak pekny.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
David Přecechtěl https://diit.cz/profil/davapreca
14. 9. 2004 - 14:44https://diit.cz/clanek/graficke-jadro-v-chipsetech-ati-rs400-a-rs480/diskuseA ono hlavne kdyz se vypnou stiny, na kterych je ta hra mimojine zalozena, tak se to samozrejme hoodne urychli, akorat to nebude uz tak pekny.https://diit.cz/clanek/graficke-jadro-v-chipsetech-ati-rs400-a-rs480/diskuse#comment-94453
+
Otazka je jestli je DIII bez stinu jeste vubec DIII...
A u tech novych chipsetu bych taky optimismem zase tak nehyril ... sdilena pomala pamet hodne srazi potencial GPU, takze strizlivym odhadem budeme nekde na urovni FX5500/R9600SE
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Zahno https://diit.cz/profil/zahno
14. 9. 2004 - 16:42https://diit.cz/clanek/graficke-jadro-v-chipsetech-ati-rs400-a-rs480/diskuseOtazka je jestli je DIII bez stinu jeste vubec DIII...
A u tech novych chipsetu bych taky optimismem zase tak nehyril ... sdilena pomala pamet hodne srazi potencial GPU, takze strizlivym odhadem budeme nekde na urovni FX5500/R9600SEhttps://diit.cz/clanek/graficke-jadro-v-chipsetech-ati-rs400-a-rs480/diskuse#comment-94473
+
14. 9. 2004 - 21:37https://diit.cz/clanek/graficke-jadro-v-chipsetech-ati-rs400-a-rs480/diskuseZajímalo by mě, jak může temná hra jako Doom3 být založená na stínech. Dál by mě zajímalo, kdo si jich všimne (já věděl, že se někdo najde :)
Více: http://www.pctuning.cz/Default.aspx?CatID=75&LayId=2&ArtId=20042&ChapID=6058https://diit.cz/clanek/graficke-jadro-v-chipsetech-ati-rs400-a-rs480/diskuse#comment-94578
+
nezlob se na me ale pises ze mas P 3.0Ghz a to je mega optimum + doom3 vyzaduje min 64 video kart ty mas 128 a ta rychlost karty zde uz nehraje tak vellkou roli protoze aby si mel kvalitni textury na to potrebujes pamet a ne rychlost ta je na antialiasning a anisotropni flitrovani a jine picoviny jako stiny odlesky a jine efekty takze ty medium detail je slabe ja to hral s duronem 1.6 Ghz a MX440 64 mbram 256Mb ram na medium detail se stinama 1024*768 a mel sem 32 Fps uspech
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
drtic (neověřeno) https://diit.cz
23. 11. 2005 - 21:31https://diit.cz/clanek/graficke-jadro-v-chipsetech-ati-rs400-a-rs480/diskusenezlob se na me ale pises ze mas P 3.0Ghz a to je mega optimum + doom3 vyzaduje min 64 video kart ty mas 128 a ta rychlost karty zde uz nehraje tak vellkou roli protoze aby si mel kvalitni textury na to potrebujes pamet a ne rychlost ta je na antialiasning a anisotropni flitrovani a jine picoviny jako stiny odlesky a jine efekty takze ty medium detail je slabe ja to hral s duronem 1.6 Ghz a MX440 64 mbram 256Mb ram na medium detail se stinama 1024*768 a mel sem 32 Fps uspechhttps://diit.cz/clanek/graficke-jadro-v-chipsetech-ati-rs400-a-rs480/diskuse#comment-231281
+
Diskuse k Grafické jádro v chipsetech ATI RS400 a RS480https://diit.cz/clanek/graficke-jadro-v-chipsetech-ati-rs400-a-rs480/diskusehttps://diit.cz/sites/default/files/diit-logo.png
Slabý. Já jsem hrál Dooma 3 na relativně slabé grafice: R9200SE. FPS bylo srovnatelný s tím tvým, ale měl jsem tam střední detaily a rozlišení 1024x768 (jenom vyplý stíny). No joke. Preferuju heslo: hodně muziky za málo peněz. Jasně, že je všechno přetaktovaný (včetně latencí a memory timingů). Ale na druhou stranu to není na hranici, protože to chci taky stabilní (try Prime95).
Detaily:
- Triplex 9200SE (128MB) - 200/166 @ 270/200 MHz (CORE/MEM)
- MB ASUS P4P800 - i865PE - ICH5R
- P4 2.4 @ 3.0 GHz HTT Northwood (FSB 0.8 @ 1 GHz)
- DDR 400 - 2x256 MB (dual channel) - 200 MHz (FSB:DRAM = 5:4)
Ono ale medium na 9200SE nemusi byt to iste ako medium na 9600XT.
Kazda karta moze pouzivat ine shader programy pri rovnakom nastaveni.
A ono hlavne kdyz se vypnou stiny, na kterych je ta hra mimojine zalozena, tak se to samozrejme hoodne urychli, akorat to nebude uz tak pekny.
Otazka je jestli je DIII bez stinu jeste vubec DIII...
A u tech novych chipsetu bych taky optimismem zase tak nehyril ... sdilena pomala pamet hodne srazi potencial GPU, takze strizlivym odhadem budeme nekde na urovni FX5500/R9600SE
Zajímalo by mě, jak může temná hra jako Doom3 být založená na stínech. Dál by mě zajímalo, kdo si jich všimne (já věděl, že se někdo najde :)
Více: http://www.pctuning.cz/Default.aspx?CatID=75&LayId=2&ArtId=20042...
nezlob se na me ale pises ze mas P 3.0Ghz a to je mega optimum + doom3 vyzaduje min 64 video kart ty mas 128 a ta rychlost karty zde uz nehraje tak vellkou roli protoze aby si mel kvalitni textury na to potrebujes pamet a ne rychlost ta je na antialiasning a anisotropni flitrovani a jine picoviny jako stiny odlesky a jine efekty takze ty medium detail je slabe ja to hral s duronem 1.6 Ghz a MX440 64 mbram 256Mb ram na medium detail se stinama 1024*768 a mel sem 32 Fps uspech
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.