to ne, ale kdyby tam bylo napsano ze to renderuje chip o prikonu 10 Wattu uz by to bomba byla aji bez nejakyho 3D
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
JVc https://diit.cz/profil/jvc
7. 7. 2010 - 14:03https://diit.cz/clanek/grafika-konzole-nintendo-3ds-je-postavena-na-bazi-pica200-od-dmp/diskuseto ne, ale kdyby tam bylo napsano ze to renderuje chip o prikonu 10 Wattu uz by to bomba byla aji bez nejakyho 3Dhttps://diit.cz/clanek/grafika-konzole-nintendo-3ds-je-postavena-na-bazi-pica200-od-dmp/diskuse#comment-545443
+
Muselo by tam ale byt aj explicitne uvedene, ze to renderuje v realnom case pri tych 10W. Lebo vyrenderovat by to samozrejme dokazal aj napr. obycajny ARM7, akurat ze rychlostou cca 0.01 fps, cize na vytvorenie toho 80-sekundoveho videa by potreboval ~56 hodin casu :)
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
kypec https://diit.cz/profil/kypec
7. 7. 2010 - 14:40https://diit.cz/clanek/grafika-konzole-nintendo-3ds-je-postavena-na-bazi-pica200-od-dmp/diskuseMuselo by tam ale byt aj explicitne uvedene, ze to renderuje v realnom case pri tych 10W. Lebo vyrenderovat by to samozrejme dokazal aj napr. obycajny ARM7, akurat ze rychlostou cca 0.01 fps, cize na vytvorenie toho 80-sekundoveho videa by potreboval ~56 hodin casu :)https://diit.cz/clanek/grafika-konzole-nintendo-3ds-je-postavena-na-bazi-pica200-od-dmp/diskuse#comment-545444
+
no a taky v nejakym rozumnym rozliseni a ne 320x240 pro ten pididisplay na te konzolicce
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
JVc https://diit.cz/profil/jvc
7. 7. 2010 - 15:45https://diit.cz/clanek/grafika-konzole-nintendo-3ds-je-postavena-na-bazi-pica200-od-dmp/diskuseno a taky v nejakym rozumnym rozliseni a ne 320x240 pro ten pididisplay na te konzoliccehttps://diit.cz/clanek/grafika-konzole-nintendo-3ds-je-postavena-na-bazi-pica200-od-dmp/diskuse#comment-545453
+
tak 10W tiez nie je nic prevratne - taketo sceny ti vyrenderuje (pre kypca: realtime ;) ) aj radeon 5450, pricom sa este stale bude flakat na 20% vytazeni... ved tam prakticky nic nie je - par jednuduchych textur na budove a podlahe, 50 trepotajucich sa listkov a inych pohyblivych objektorv a jedna postavicka... ta kockata sceneria a oblaky su ozaj na zaplakanie... to by ta grafika musela mat spotrebu pod 1W, aby to bola nejaka senzacia
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
heh https://diit.cz/profil/heh
7. 7. 2010 - 15:55https://diit.cz/clanek/grafika-konzole-nintendo-3ds-je-postavena-na-bazi-pica200-od-dmp/diskusetak 10W tiez nie je nic prevratne - taketo sceny ti vyrenderuje (pre kypca: realtime ;) ) aj radeon 5450, pricom sa este stale bude flakat na 20% vytazeni... ved tam prakticky nic nie je - par jednuduchych textur na budove a podlahe, 50 trepotajucich sa listkov a inych pohyblivych objektorv a jedna postavicka... ta kockata sceneria a oblaky su ozaj na zaplakanie... to by ta grafika musela mat spotrebu pod 1W, aby to bola nejaka senzaciahttps://diit.cz/clanek/grafika-konzole-nintendo-3ds-je-postavena-na-bazi-pica200-od-dmp/diskuse#comment-545457
+
Zabudas na svetelne zdroje a tienovanie. Je to pomerne zlozita scena a vypocet svetla v nej nebude ziadna brnkacka.
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
Nox https://diit.cz/profil/nox
8. 7. 2010 - 22:02https://diit.cz/clanek/grafika-konzole-nintendo-3ds-je-postavena-na-bazi-pica200-od-dmp/diskuseZabudas na svetelne zdroje a tienovanie. Je to pomerne zlozita scena a vypocet svetla v nej nebude ziadna brnkacka.https://diit.cz/clanek/grafika-konzole-nintendo-3ds-je-postavena-na-bazi-pica200-od-dmp/diskuse#comment-545571
+
Pre nas slovakov este stastie ze je v tom nadpise ta cislovka 200 napisana spolu so slovom... Inak by to malo mozno aj iny vyznam... :-D
+1
-2
-1
Je komentář přínosný?
film01 https://diit.cz/profil/film01
7. 7. 2010 - 15:49https://diit.cz/clanek/grafika-konzole-nintendo-3ds-je-postavena-na-bazi-pica200-od-dmp/diskusePre nas slovakov este stastie ze je v tom nadpise ta cislovka 200 napisana spolu so slovom... Inak by to malo mozno aj iny vyznam... :-Dhttps://diit.cz/clanek/grafika-konzole-nintendo-3ds-je-postavena-na-bazi-pica200-od-dmp/diskuse#comment-545455
+
S těma očima je to podle mě blbost.... já teda reálnej svět vidím ve 3D i když jedno oko zavřu...
Obě oči jsou potřeba jen u 3D, který je zobrazovaný na 2D zobrazovači a využívá k tomu brjle.
Ale v realitě to funguje uplně jinak....
... i na holografickým 3D zobrazovči by přece bylo 3D vidět i jedním okem.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Daniel de Sade https://diit.cz/profil/daniel-d
8. 7. 2010 - 11:27https://diit.cz/clanek/grafika-konzole-nintendo-3ds-je-postavena-na-bazi-pica200-od-dmp/diskuseS těma očima je to podle mě blbost.... já teda reálnej svět vidím ve 3D i když jedno oko zavřu...
Obě oči jsou potřeba jen u 3D, který je zobrazovaný na 2D zobrazovači a využívá k tomu brjle.
Ale v realitě to funguje uplně jinak....
... i na holografickým 3D zobrazovči by přece bylo 3D vidět i jedním okem.https://diit.cz/clanek/grafika-konzole-nintendo-3ds-je-postavena-na-bazi-pica200-od-dmp/diskuse#comment-545487
+
8. 7. 2010 - 23:35https://diit.cz/clanek/grafika-konzole-nintendo-3ds-je-postavena-na-bazi-pica200-od-dmp/diskuseSpotřeba je 0.5 - 1mW /MHz, tj. na těch 200MHz to dělá 200mW, což je nepředstavitelné. http://i49.tinypic.com/ws4d3l.jpghttps://diit.cz/clanek/grafika-konzole-nintendo-3ds-je-postavena-na-bazi-pica200-od-dmp/diskuse#comment-545575
+
Na tom videu nic zajimaveho nevidim :(
to ne, ale kdyby tam bylo napsano ze to renderuje chip o prikonu 10 Wattu uz by to bomba byla aji bez nejakyho 3D
Muselo by tam ale byt aj explicitne uvedene, ze to renderuje v realnom case pri tych 10W. Lebo vyrenderovat by to samozrejme dokazal aj napr. obycajny ARM7, akurat ze rychlostou cca 0.01 fps, cize na vytvorenie toho 80-sekundoveho videa by potreboval ~56 hodin casu :)
no a taky v nejakym rozumnym rozliseni a ne 320x240 pro ten pididisplay na te konzolicce
tak 10W tiez nie je nic prevratne - taketo sceny ti vyrenderuje (pre kypca: realtime ;) ) aj radeon 5450, pricom sa este stale bude flakat na 20% vytazeni... ved tam prakticky nic nie je - par jednuduchych textur na budove a podlahe, 50 trepotajucich sa listkov a inych pohyblivych objektorv a jedna postavicka... ta kockata sceneria a oblaky su ozaj na zaplakanie... to by ta grafika musela mat spotrebu pod 1W, aby to bola nejaka senzacia
Zabudas na svetelne zdroje a tienovanie. Je to pomerne zlozita scena a vypocet svetla v nej nebude ziadna brnkacka.
Pre nas slovakov este stastie ze je v tom nadpise ta cislovka 200 napisana spolu so slovom... Inak by to malo mozno aj iny vyznam... :-D
S těma očima je to podle mě blbost.... já teda reálnej svět vidím ve 3D i když jedno oko zavřu...
Obě oči jsou potřeba jen u 3D, který je zobrazovaný na 2D zobrazovači a využívá k tomu brjle.
Ale v realitě to funguje uplně jinak....
... i na holografickým 3D zobrazovči by přece bylo 3D vidět i jedním okem.
Spotřeba je 0.5 - 1mW /MHz, tj. na těch 200MHz to dělá 200mW, což je nepředstavitelné. http://i49.tinypic.com/ws4d3l.jpg
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.