Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Diskuse k HP brzy nabídne v ČR notebooky s Core Duo

Ta holka ma taky celkom slusne parametry :D, HP vytasilo ostre zbrane :D

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Ehm... nemám vůbec nic proti hambatejm prsaticím, ale to jak se v IT reklamě po letošním Cebitu rozmnožily tyhle namodro počmáraný kozy mi už připadají hodně za hranicí nevkusu... (nehledě na to že držením takhle obludného závaží by si kočka leda tak přivodila skoliózu).
Snaha o "skandální" zviditelnění se dá pochopit u nějaké bezvýznamné pidifirmičky, ale má tohle zapotřebí právě HP?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Pěkné . pěkné ... kua ale stále vydělávám málo na to abych si  i to nejlevnější HP mohl dovolit  ( a že bych o něj ani nestál ) :(...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Já jsem na Cebitu nebyl, bo na výstavy nejezdím. Tak mi to připadá celkem hezké pro oči.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Ovšem kdyby ji odmalovali, bylo by to asi hezčí....

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

No jo. Nová doba. Dříve, když se nám rozbil plotr, tak ho servis HP opravil a po dobu opravy půjčil náhradní. Dnes něco slíbí, nesplní, beze slova vysvětlení, nebo dokonce omluvy. Tak telefonická urgence a takhle 3x za sebou. Nakonec jsem si tu opravu raději sehnal jinde. Náhradní plotry již nepůjčují.

No nic, hold asi najeli na jiný model. Kozatý baby. Holt, asi nová doba. A nějak tý nový době nerozumím. No, doufám že soudruzi z HP rozumějí...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

>> Momo:
Mno, na CeBITu nějaká ta "pipina" pochopitelně taky byla (soudruzi, kontrolní otázka: Jestlipak víte, proč se dávaj sexy kočky (nebo to má být alespoň záměr) k IT hardwaru v případě výstavy, reklamy či obalu produktu? Podívejte se, já vám to řeknu naprosto přesně: Protože většina potenciálních zákazníků má mozek níž než obvykle, rozdělený na dvě části, z nichž jedna z nich může být i níž, to vše ve slušivém, avšak relativně nicotném futrálu). Mrknem někdá do foťáků, jestli jsme nějakou omylem nevyfotili... ;-).

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

>> fotr:
Jestli mas jakykoliv problem s kvalitou servisu vyrobku HP tak zavolej na recepci 261 307 111, rekni co chces a oni te prepoji. Ver, ze zekaznicke stiznosti NEJSOU brany na lehkou vahu a da se s tim hodne udelat.
Honza [HP]

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

To co je zde prezentováno jako novinka je už hondě starý. V zahraničí všechny tyto modely už několik měsíců jsou v prodeji (zejména NX9420), modely NX63xx od konce března. 
 
Navíc by mě zajímalo proč, u těch přenosnějších notebooků s 15'' displayi je pouze integrovaná grafika sdílející paměť (a tedy i přístup do paměti) s operačním systémem a aplikacemi. Na co pak je Core Duo nebo 2.2GHz Turion, když se k nim nedostanou včas data ?! (viz benchmarky NX6125 s 2.2GHz Turionem - pomalejší i v business "productivity" aplikacích než PM 1.86GHz). Ani argument o snížené spotřebě není relevantní, protože nejnovější generace grafik od ATI i NV umí minimalizovat spotřebu na úroveň blížící se integrovanému řešení.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Ale já volal na centrálu, dle webu hp. Jak jsem napsal, 3x něco slíbili, když nepřišli tak jsem tam opět volal, opět slíbili atd. K tomu zmatečné jednání s posláním cenové nabídky... Když mi ji neposlali, tak jsem to reklamoval, prý to stačí telefonicky odsouhlasit, já na to že fajn, ale že ji stejně chci poslat... no nic mi neposlali a na závěr, poté co jsem to zrušil, mi slečna zavolala, že prý ještě ode mě nedostala potvrzenou cenovou nabídku. No nic, hned na začátku je řečeno, že se ty hovory nahrávají. Tak si to dohledej, a ušetři si svoje ubezpečování o spokojenosti zákazníka, že to HP nebere na lehkou váhu. A výsledek je jaký je... přez všechny ty fráze. Mimochodem, co bys řekl na pozáruční opravu scaneru HP v délce 60 dní? Opět u vás na centrále. Já chápu, že je nutno poslat pro díl do skladu do Franciea že Frantíci rádi stávkují. Ale přecijen. 60 dní... Ta Francie přeci není na oceánem a nejezdí tam parník 3x do roka.

Takže, já si z toho beru tohle: hodně kozatých slečen, hodně ubezpečování o zákazníkovi na prvním místě... není divu, že nezbývá čas a peníze na koně tažné. Holt ten marketing něco stojí a tak je nutno ubrat jinde.

PS: Pokud máte na svých stránkách autorizované partnery pro opravu plotrů, tak je blbíčko, že 90% z nich ty plotry vůbec neopravují... Takže když chceš zlůepšovat, začni třeba tam. Čus.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Kozaty slecny zacaly letos uz na embeddedWorld v Norimberku, kde je mela firma Congatec: http://www.congatec.com/embedded_world.html

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

fotr: Servis na HP může být někdy problém, pokud nenarazíš na tu správnou firmu. Já jednu naštěstí znám, takže veškeré opravy HP maximální spokojenost.

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

SEX PRODAVA, je to smutny, ale je to tak. At je to nemoralni nebo ne, proste s tim asi moc neudelame. :(

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Ad baby na obalke:
Je to tak - vela muzov (a este viac ITckarov) rozmysla "medzinozim" a tak to potom vyzera... Je v tom vsak maly hacik - na "medzinozie" najlepsie funguje realne dievca z masa a kosti, nie namachlena a upravena kocka na obalke casopisu...
 
A vratim to spat k HP:
Produkty (najma nx9420) su uz u distributorov naskladnene; oficialne uvedenie by malo byt 17.4.
 
C.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

A este k nx6310 a nc6320:
 
Co ma zarazilo je fakt, ze tieto NB maju len 533MHz pamat (nx9420 ma uz 667MHz); to tomu teda na krase neprida...
 
Laxen:
Preco nemaju lahke 15" a menej vykonnu kartu? Minimalne z jedneho dovodu - stabilita. Velmi casto mi totiz pri diskretnych kartach vyhadzuje po zobudeni NB z rezimu spanku chybu ovladacov; to sa mi na Intel grafike nestava. Okrem toho je tam este stale nejaky prikon a aj 5W pri 20W odbere dokaze NB riadne zahriat a ochudobnit o vykon. Nehladiac na nutnost riesenia pridavneho chladenia (ta VGA totiz niekedy proste bude slapat na maximum a to treba aj prislusne uchladit).
Okrem toho su procaky Core montovane do enterprise modelov najma kvoli podtaktovaniu (s tym, ze maximalny vykon sa vyuzije len zriedka) a to, ze su nadupane je kvoli vyvoju, gamerom, setreniu nakladov a pod (je lacnejsie vyrobit procak, ktory ma rozsah 800-2000 MHz a mat 6 variant lisiacich sa len maximom nez mat 50 modelov s krokovanym maximom po 50-100MHz).
Klasickemu uzivatelovi enterprise NB je proste vykonna grafika ukradnuta (hry na nej nema preco hrat - NB dostal na pracu a nie zabavu). A kto potrebuje grafiku i stabilitu zaroven, tak si kupi prenosny workstation (pochybujem, ze by profi grafici robili na 14" WXGA displeji) a tomu je jedno, ci to vazi 2,5 alebo 3,5 kg. Pre gamerov je urceny uplne iny segment (Acer, ASUS, HP PAVILLION (nie business modely n*xxxx), mozno este Toshiba a pod.).
 
C.

+1
-4
-1
Je komentář přínosný?

Corvin78: To ano. Však jsem to nakonec musel dát jinam. Taky to nebylo úplně ideální, ale na čem jsem se domluvili, to splnili. To co nemohli ovlivnit, na to upozornili. A to je obecně problém, že HP se stejně úplně nevyhneš, i když to servisuješ jinde. Protože holt některé věci nemohou mít skladem a jde to přez HP...
Ale hlavně, mě zaráží neschopnost jejich značkového servisu. Přímo toho jejich. Ne žádný partner s logem a certifikátem.

Kdyby sis koupil Škodovku, tak také budeš čekat od Zákaznického centra, tedy servisu ze značkových nejznačkovatějšího, že bude stejný nebo lepší, něžli běžný značkový servis. A ne naopak, jako v případě HP.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.