ATi záujem o lincecovanie PhysX mala, ale nVidia to podmienila prítomnosť CUDy, čo ATi odmietlo.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
MrHenky https://diit.cz/profil/mrhenky
20. 3. 2009 - 10:20https://diit.cz/clanek/i-nintendo-uz-ma-physx/diskuseATi záujem o lincecovanie PhysX mala, ale nVidia to podmienila prítomnosť CUDy, čo ATi odmietlo.https://diit.cz/clanek/i-nintendo-uz-ma-physx/diskuse#comment-477708
+
Ja si myslim, ze spousta lidi se pta zbytecne :-) Podle meho nazoru zalezi vse na Intelu. Pokud opravud vtrhne na pole "hernich" grafik, a zacne ve velkem razit Havoc, tak PhysX world dominance nedosahne. Ale je pravda ze zalezi na tom, za jak dlouho to bude...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
YOY (neověřeno) https://diit.cz
20. 3. 2009 - 10:36https://diit.cz/clanek/i-nintendo-uz-ma-physx/diskuseJa si myslim, ze spousta lidi se pta zbytecne :-) Podle meho nazoru zalezi vse na Intelu. Pokud opravud vtrhne na pole "hernich" grafik, a zacne ve velkem razit Havoc, tak PhysX world dominance nedosahne. Ale je pravda ze zalezi na tom, za jak dlouho to bude...https://diit.cz/clanek/i-nintendo-uz-ma-physx/diskuse#comment-477714
+
Možná jenom nechápu součaný svět, ale k čemu je dobrý veškerý ten hon za co nejvěrnějším napodobením skutečnosti ve hrách. Co tak občas sleduju dění na tomto poli, tak mi připadá, že vývojáři se unaví honem za co nejvěrnější realitu, a pak už jim dojdou síly, když se mají zamyslet nad nápadem nebo zábavností. Která hra ze současné doby se stala takovou legendou, jako některé hry z éry osmibitů, Amig a 386, třeba Phoenix, Planetoids (Asteroids), Dizzy, Prehistorik, Prince of Persia, ...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
oxymoron (neověřeno) https://diit.cz
20. 3. 2009 - 11:03https://diit.cz/clanek/i-nintendo-uz-ma-physx/diskuseMožná jenom nechápu součaný svět, ale k čemu je dobrý veškerý ten hon za co nejvěrnějším napodobením skutečnosti ve hrách. Co tak občas sleduju dění na tomto poli, tak mi připadá, že vývojáři se unaví honem za co nejvěrnější realitu, a pak už jim dojdou síly, když se mají zamyslet nad nápadem nebo zábavností. Která hra ze současné doby se stala takovou legendou, jako některé hry z éry osmibitů, Amig a 386, třeba Phoenix, Planetoids (Asteroids), Dizzy, Prehistorik, Prince of Persia, ...https://diit.cz/clanek/i-nintendo-uz-ma-physx/diskuse#comment-477725
+
>> oxymoron:
Celkem souhlas. Dokážu si ale představit využití fyziky přímo ve hrách. Někdo už to v našich diskuzích říkal, ale počítání fyziky něcím specializovaným by třeba hodně moc slušelo jedné starší (také celkem legendární, řekl bych) hře, která byla na fyzice přímo založení: The Incredible machine. Nebo nějakej slušnější kulečník - tam by dostalo počítání fyziky své slovo. Nebo třeba hra Insane (jezdilo se různýma autama v různém terénu a všelijak to skákalo) - je spousta her, kde by se fyzika využila přímo pro účel dané hry. Zatím se to využívá jen na zkrášlení blbých nápadů.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
WIFT https://diit.cz/autor/wift
20. 3. 2009 - 11:29https://diit.cz/clanek/i-nintendo-uz-ma-physx/diskuse>> oxymoron:
Celkem souhlas. Dokážu si ale představit využití fyziky přímo ve hrách. Někdo už to v našich diskuzích říkal, ale počítání fyziky něcím specializovaným by třeba hodně moc slušelo jedné starší (také celkem legendární, řekl bych) hře, která byla na fyzice přímo založení: The Incredible machine. Nebo nějakej slušnější kulečník - tam by dostalo počítání fyziky své slovo. Nebo třeba hra Insane (jezdilo se různýma autama v různém terénu a všelijak to skákalo) - je spousta her, kde by se fyzika využila přímo pro účel dané hry. Zatím se to využívá jen na zkrášlení blbých nápadů.https://diit.cz/clanek/i-nintendo-uz-ma-physx/diskuse#comment-477738
+
A právě na počítání fyziky stačí Havok,Physx je jen na zkrášlení těch blbých nápadů.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
borowitz https://diit.cz/profil/borowitz
20. 3. 2009 - 11:33https://diit.cz/clanek/i-nintendo-uz-ma-physx/diskuseA právě na počítání fyziky stačí Havok,Physx je jen na zkrášlení těch blbých nápadů.https://diit.cz/clanek/i-nintendo-uz-ma-physx/diskuse#comment-477739
+
Problem je v tom ze realistickejsiu grafiku si ziadaju samotny uzivatelia. Hra moze byt uplna blbost ale akonahle ma skvelu grafiku tak je z nej hned AAA titul a naopak - hra s originalnym napadom a podpriemernou grafikou je ihned odsudena ako low-budget titul. Cele je to o tom ze sa vyrabaju hry ake si ziada mainstream trh. Ludia ziadajuci si originalitu su na okraji zaujmu. Ja celkom vydavatelov chapem - zoberte si hru Mirrors Edge - konecne nieco inovativneho co si vela ludi ziadalo. A ked ju dostali tak hraci reagovali - fuuuj to je jake obtiazne, frustrujuca hra - 2 krat som padol pri skakani = je to hovadina a podobne.
K clanku: Predpokladam ze nintendo bude pouzivat iba zakladny balik PhysX ktory dokaze dnes plynulo akcelerovat aj bezne x86 CPU a narocnejsie simulacie necha lezat ladom.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Rotavator (neověřeno) https://diit.cz
20. 3. 2009 - 11:40https://diit.cz/clanek/i-nintendo-uz-ma-physx/diskuseProblem je v tom ze realistickejsiu grafiku si ziadaju samotny uzivatelia. Hra moze byt uplna blbost ale akonahle ma skvelu grafiku tak je z nej hned AAA titul a naopak - hra s originalnym napadom a podpriemernou grafikou je ihned odsudena ako low-budget titul. Cele je to o tom ze sa vyrabaju hry ake si ziada mainstream trh. Ludia ziadajuci si originalitu su na okraji zaujmu. Ja celkom vydavatelov chapem - zoberte si hru Mirrors Edge - konecne nieco inovativneho co si vela ludi ziadalo. A ked ju dostali tak hraci reagovali - fuuuj to je jake obtiazne, frustrujuca hra - 2 krat som padol pri skakani = je to hovadina a podobne.
K clanku: Predpokladam ze nintendo bude pouzivat iba zakladny balik PhysX ktory dokaze dnes plynulo akcelerovat aj bezne x86 CPU a narocnejsie simulacie necha lezat ladom.
https://diit.cz/clanek/i-nintendo-uz-ma-physx/diskuse#comment-477741
+
No neviem preco sa tu pisu bludy nvidia ma tak zufalu situaciu ze ohlasi podporu PhysX na playstation3 ale to je taka blbost ze novinka uz 3roky tam ta podpora je. Takze to je len pripomenutie veci a nie implementacia opytam sa inak PhysX je na playstation 3 uz cez 3 rokya a vieto kolko hier bolo nan spravenych no mizive percento. Inak rozsireniu Physx brani tvrdohlavost Nvidie ktora silou mocou tlac zo Physxom aj CUDA rozhranie ktore nieje potrebne a AMD ho nechce. Psyhx ano le bez CUDA
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Zviera https://diit.cz/profil/zviera
20. 3. 2009 - 12:36https://diit.cz/clanek/i-nintendo-uz-ma-physx/diskuseNo neviem preco sa tu pisu bludy nvidia ma tak zufalu situaciu ze ohlasi podporu PhysX na playstation3 ale to je taka blbost ze novinka uz 3roky tam ta podpora je. Takze to je len pripomenutie veci a nie implementacia opytam sa inak PhysX je na playstation 3 uz cez 3 rokya a vieto kolko hier bolo nan spravenych no mizive percento. Inak rozsireniu Physx brani tvrdohlavost Nvidie ktora silou mocou tlac zo Physxom aj CUDA rozhranie ktore nieje potrebne a AMD ho nechce. Psyhx ano le bez CUDAhttps://diit.cz/clanek/i-nintendo-uz-ma-physx/diskuse#comment-477758
+
4 Rotavato ... "Mirrors Edge - konecne nieco inovativneho co si vela ludi ziadalo. A ked ju dostali tak hraci reagovali - fuuuj to je jake obtiazne, frustrujuca hra - 2 krat som padol pri skakani = je to hovadina a podobne" ... tak to budes asi hovorit iba o hracskej komunite ... ktora hrava ak tak maximalne onlinehry resp. NFS, alebo dokonca pipemaniu ... teda hry kde netreba ovladat viac ako 4 klavesy resp. mysku (napr. commandos 1,2,3, a vela inych "NEAMERICKYCH" hier), lebo ostatny "hardcore" hraci ... co davaju Q3 na nightmare ... taketo slova nikdy nepovedia, je to pre nich vyzva ... a nie sklamanie.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
TheKing akaIngkar https://diit.cz/profil/m2fizy
20. 3. 2009 - 15:01https://diit.cz/clanek/i-nintendo-uz-ma-physx/diskuse4 Rotavato ... "Mirrors Edge - konecne nieco inovativneho co si vela ludi ziadalo. A ked ju dostali tak hraci reagovali - fuuuj to je jake obtiazne, frustrujuca hra - 2 krat som padol pri skakani = je to hovadina a podobne" ... tak to budes asi hovorit iba o hracskej komunite ... ktora hrava ak tak maximalne onlinehry resp. NFS, alebo dokonca pipemaniu ... teda hry kde netreba ovladat viac ako 4 klavesy resp. mysku (napr. commandos 1,2,3, a vela inych "NEAMERICKYCH" hier), lebo ostatny "hardcore" hraci ... co davaju Q3 na nightmare ... taketo slova nikdy nepovedia, je to pre nich vyzva ... a nie sklamanie.https://diit.cz/clanek/i-nintendo-uz-ma-physx/diskuse#comment-477792
+
btw ten commandos ... atd ... som myslel ako proti na ten NFS, resp onlinehry :D ... PEACE
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
TheKing akaIngkar https://diit.cz/profil/m2fizy
20. 3. 2009 - 15:02https://diit.cz/clanek/i-nintendo-uz-ma-physx/diskusebtw ten commandos ... atd ... som myslel ako proti na ten NFS, resp onlinehry :D ... PEACEhttps://diit.cz/clanek/i-nintendo-uz-ma-physx/diskuse#comment-477793
+
a este btw Mirrors Edge ... je skvela hra a hlavne je to konecne nieco nove
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
TheKing akaIngkar https://diit.cz/profil/m2fizy
20. 3. 2009 - 15:05https://diit.cz/clanek/i-nintendo-uz-ma-physx/diskusea este btw Mirrors Edge ... je skvela hra a hlavne je to konecne nieco novehttps://diit.cz/clanek/i-nintendo-uz-ma-physx/diskuse#comment-477796
+
@WIFT&oxymoron: PhysX zdaleka není jen a pouze o hrách...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Tom666 (neověřeno) https://diit.cz
20. 3. 2009 - 16:13https://diit.cz/clanek/i-nintendo-uz-ma-physx/diskuse@WIFT&oxymoron: PhysX zdaleka není jen a pouze o hrách...https://diit.cz/clanek/i-nintendo-uz-ma-physx/diskuse#comment-477837
+
Nvidia jen zmateně a zběsile kalí vodu, DX11 nestíhá navíc se mu začíná vyhýbat a OpenCL jde taky jinou cestou. Namísto toho aby sjednotila krok a makala, tak se snaží všem dokázat, že jediná správná cesta je CUDA a PhysX a všichni ostatní jsou hlupáci! Ale právě tím sama zabijí jak CUDA tak PhysX!
20. 3. 2009 - 17:36https://diit.cz/clanek/i-nintendo-uz-ma-physx/diskuseNvidia jen zmateně a zběsile kalí vodu, DX11 nestíhá navíc se mu začíná vyhýbat a OpenCL jde taky jinou cestou. Namísto toho aby sjednotila krok a makala, tak se snaží všem dokázat, že jediná správná cesta je CUDA a PhysX a všichni ostatní jsou hlupáci! Ale právě tím sama zabijí jak CUDA tak PhysX!https://diit.cz/clanek/i-nintendo-uz-ma-physx/diskuse#comment-477854
+
CUDA dnes
osobne som ako ATI user zdielal nazor proti CUDA physx ale problem je niekde inde
CUDA, physx - funguje spolahlivo
ATi ponuka je iba na papieri a nefunguje
ja som si dokupil k radeonu 4870 este 9600gt a pri encodingu cez powerdirector mi to moje core i7 este 2x zrychli a mozem povedat ze aj UT3 physx mapy su naozaj zabavne a na sacred 2 s physx sa vyslovene tesim
ocakavam ze tento aj dalsi rok tu bude CUDA domination na poli GPGPU a tie dva roky stravim asi na tejto kombinacii ati+nvidia na windows 7
Catalyst 9.3+ Nvidia 181 win7 driver
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Rusty https://diit.cz/profil/wayne
20. 3. 2009 - 18:07https://diit.cz/clanek/i-nintendo-uz-ma-physx/diskuseCUDA dnes
osobne som ako ATI user zdielal nazor proti CUDA physx ale problem je niekde inde
CUDA, physx - funguje spolahlivo
ATi ponuka je iba na papieri a nefunguje
ja som si dokupil k radeonu 4870 este 9600gt a pri encodingu cez powerdirector mi to moje core i7 este 2x zrychli a mozem povedat ze aj UT3 physx mapy su naozaj zabavne a na sacred 2 s physx sa vyslovene tesim
ocakavam ze tento aj dalsi rok tu bude CUDA domination na poli GPGPU a tie dva roky stravim asi na tejto kombinacii ati+nvidia na windows 7
Catalyst 9.3+ Nvidia 181 win7 driverhttps://diit.cz/clanek/i-nintendo-uz-ma-physx/diskuse#comment-477859
+
na kupu pridavnej 9600GT nikdy neni neskoro aj ked uz jednu 4870 mam. No povedzme si uprimne, neni konkurencia lepsia ako nejaky proflaknuty PhysX? Dovolujem si tvrdit, ze som nevidel celu funkcnu AAA hru kde by PhysX fungoval a to uz je tu 2 roky alebo kolko. vsetci vieme ze najidealnejsie pre hracov je OpenCL v DX11. Je tiez mozne ze ATi s ich snazenim (DX10.1) pride ako prva s DX11 a spolu s tlacenkou od M$ budu mat vacsiu vahu ako pofukujuce smeti v Mirrors Edge. (dlhorocny NVIDIA fan, momentalne ATi)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
ZOLLINO (neověřeno) https://diit.cz
20. 3. 2009 - 18:39https://diit.cz/clanek/i-nintendo-uz-ma-physx/diskusena kupu pridavnej 9600GT nikdy neni neskoro aj ked uz jednu 4870 mam. No povedzme si uprimne, neni konkurencia lepsia ako nejaky proflaknuty PhysX? Dovolujem si tvrdit, ze som nevidel celu funkcnu AAA hru kde by PhysX fungoval a to uz je tu 2 roky alebo kolko. vsetci vieme ze najidealnejsie pre hracov je OpenCL v DX11. Je tiez mozne ze ATi s ich snazenim (DX10.1) pride ako prva s DX11 a spolu s tlacenkou od M$ budu mat vacsiu vahu ako pofukujuce smeti v Mirrors Edge. (dlhorocny NVIDIA fan, momentalne ATi)https://diit.cz/clanek/i-nintendo-uz-ma-physx/diskuse#comment-477885
+
Jsem hlavně zvědavej, jak se teď projeví ti dva experti, co v poslední diskusi tvrdili, jak jsou fyzikální simulace neskutečně náročné, normální procesor na ně nemůže stačit a je třeba CELL nebo GPU s vysoce takovanými SPs. Nintendo nemá ani jedno z toho... Takže další důkaz, že PhysX není nic jiného, než marketing. Zaplatíte = dodáme vám kód, který poběží na jakémkoli hardwaru dobře. Nezaplatíte = můžete používat maximálně dokriplený kód, který je napsán tak, aby ani na sebevýkonnějším stroji nedal použitelné výsledky... Tohle je akorát cesta do pekel. Doufám, že Microsoft brzy přijde s vlastním API, nebo Intel s AMD protlačí Havoc...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
no-X (neověřeno) https://diit.cz
20. 3. 2009 - 19:37https://diit.cz/clanek/i-nintendo-uz-ma-physx/diskuseJsem hlavně zvědavej, jak se teď projeví ti dva experti, co v poslední diskusi tvrdili, jak jsou fyzikální simulace neskutečně náročné, normální procesor na ně nemůže stačit a je třeba CELL nebo GPU s vysoce takovanými SPs. Nintendo nemá ani jedno z toho... Takže další důkaz, že PhysX není nic jiného, než marketing. Zaplatíte = dodáme vám kód, který poběží na jakémkoli hardwaru dobře. Nezaplatíte = můžete používat maximálně dokriplený kód, který je napsán tak, aby ani na sebevýkonnějším stroji nedal použitelné výsledky... Tohle je akorát cesta do pekel. Doufám, že Microsoft brzy přijde s vlastním API, nebo Intel s AMD protlačí Havoc...https://diit.cz/clanek/i-nintendo-uz-ma-physx/diskuse#comment-477912
+
"V Moscone Centeru, Californském San Francisco se bude od 23 do 27. března v 2009, pár dnů před oficiálním uvedením grafického procesoru RV 790, konat "Game Developers Conference", kde společnost AMD-ATI představí celému světu Tessallaci, jako základ technologii DX11."
"Je zarážející, že Nvidia Corp, největší konkurent společnosti AMD-ATI se v současnosti zaměřila na jiné technologie než DX11! "
20. 3. 2009 - 19:37https://diit.cz/clanek/i-nintendo-uz-ma-physx/diskusePsal jsem to v jiném vlákně k DX11, je to doplnění toho co jsem již napsal.
GDC 2009 DX11
http://www.federmann.cz/index.php/amd/38-ostatni/238-amd-directx-11-a-rv-790
"V Moscone Centeru, Californském San Francisco se bude od 23 do 27. března v 2009, pár dnů před oficiálním uvedením grafického procesoru RV 790, konat "Game Developers Conference", kde společnost AMD-ATI představí celému světu Tessallaci, jako základ technologii DX11."
"Je zarážející, že Nvidia Corp, největší konkurent společnosti AMD-ATI se v současnosti zaměřila na jiné technologie než DX11! "https://diit.cz/clanek/i-nintendo-uz-ma-physx/diskuse#comment-477913
+
Otázka na konci článku je špatná.Spíše by měla znít...Nemá nVidia konečne začít podporovat Havoc? Pokuď ne,bude chudinka sama samotínká.AMD a Intel opět potvrzují podporu Havocu který bude Ati počítat přes GPU.V nejbližších dnech AMD oznámí více.:)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Tom1122 (neověřeno) https://diit.cz
21. 3. 2009 - 18:08https://diit.cz/clanek/i-nintendo-uz-ma-physx/diskuseOtázka na konci článku je špatná.Spíše by měla znít...Nemá nVidia konečne začít podporovat Havoc? Pokuď ne,bude chudinka sama samotínká.AMD a Intel opět potvrzují podporu Havocu který bude Ati počítat přes GPU.V nejbližších dnech AMD oznámí více.:) https://diit.cz/clanek/i-nintendo-uz-ma-physx/diskuse#comment-478009
+
wayne: prosím Tě na jakém motherboardu to provozuješ? Já zkoušel ATI HD4850 a Nvidia 9500GTX na Asusu A8R-MVP a bohužel mi vůbec nenabíhal BIOS a to jsem zkoušel všechny co vyšly. Při tom v kombinaci se starší ATI X1900GT a 9500GTx mi to šlapalo výborně. ATI kartu jsem měl vždy jako primární a Nvidii jsem chtěl jen jako pomocnou na PhysX. Rád vidím, že to někomu funguje i s ATI z řady 48xx.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
MrQuick (neověřeno) https://diit.cz
23. 3. 2009 - 09:33https://diit.cz/clanek/i-nintendo-uz-ma-physx/diskusewayne: prosím Tě na jakém motherboardu to provozuješ? Já zkoušel ATI HD4850 a Nvidia 9500GTX na Asusu A8R-MVP a bohužel mi vůbec nenabíhal BIOS a to jsem zkoušel všechny co vyšly. Při tom v kombinaci se starší ATI X1900GT a 9500GTx mi to šlapalo výborně. ATI kartu jsem měl vždy jako primární a Nvidii jsem chtěl jen jako pomocnou na PhysX. Rád vidím, že to někomu funguje i s ATI z řady 48xx.https://diit.cz/clanek/i-nintendo-uz-ma-physx/diskuse#comment-478060
+
ATi záujem o lincecovanie PhysX mala, ale nVidia to podmienila prítomnosť CUDy, čo ATi odmietlo.
Ja si myslim, ze spousta lidi se pta zbytecne :-) Podle meho nazoru zalezi vse na Intelu. Pokud opravud vtrhne na pole "hernich" grafik, a zacne ve velkem razit Havoc, tak PhysX world dominance nedosahne. Ale je pravda ze zalezi na tom, za jak dlouho to bude...
Možná jenom nechápu součaný svět, ale k čemu je dobrý veškerý ten hon za co nejvěrnějším napodobením skutečnosti ve hrách. Co tak občas sleduju dění na tomto poli, tak mi připadá, že vývojáři se unaví honem za co nejvěrnější realitu, a pak už jim dojdou síly, když se mají zamyslet nad nápadem nebo zábavností. Která hra ze současné doby se stala takovou legendou, jako některé hry z éry osmibitů, Amig a 386, třeba Phoenix, Planetoids (Asteroids), Dizzy, Prehistorik, Prince of Persia, ...
>> oxymoron:
Celkem souhlas. Dokážu si ale představit využití fyziky přímo ve hrách. Někdo už to v našich diskuzích říkal, ale počítání fyziky něcím specializovaným by třeba hodně moc slušelo jedné starší (také celkem legendární, řekl bych) hře, která byla na fyzice přímo založení: The Incredible machine. Nebo nějakej slušnější kulečník - tam by dostalo počítání fyziky své slovo. Nebo třeba hra Insane (jezdilo se různýma autama v různém terénu a všelijak to skákalo) - je spousta her, kde by se fyzika využila přímo pro účel dané hry. Zatím se to využívá jen na zkrášlení blbých nápadů.
A právě na počítání fyziky stačí Havok,Physx je jen na zkrášlení těch blbých nápadů.
Problem je v tom ze realistickejsiu grafiku si ziadaju samotny uzivatelia. Hra moze byt uplna blbost ale akonahle ma skvelu grafiku tak je z nej hned AAA titul a naopak - hra s originalnym napadom a podpriemernou grafikou je ihned odsudena ako low-budget titul. Cele je to o tom ze sa vyrabaju hry ake si ziada mainstream trh. Ludia ziadajuci si originalitu su na okraji zaujmu. Ja celkom vydavatelov chapem - zoberte si hru Mirrors Edge - konecne nieco inovativneho co si vela ludi ziadalo. A ked ju dostali tak hraci reagovali - fuuuj to je jake obtiazne, frustrujuca hra - 2 krat som padol pri skakani = je to hovadina a podobne.
K clanku: Predpokladam ze nintendo bude pouzivat iba zakladny balik PhysX ktory dokaze dnes plynulo akcelerovat aj bezne x86 CPU a narocnejsie simulacie necha lezat ladom.
No neviem preco sa tu pisu bludy nvidia ma tak zufalu situaciu ze ohlasi podporu PhysX na playstation3 ale to je taka blbost ze novinka uz 3roky tam ta podpora je. Takze to je len pripomenutie veci a nie implementacia opytam sa inak PhysX je na playstation 3 uz cez 3 rokya a vieto kolko hier bolo nan spravenych no mizive percento. Inak rozsireniu Physx brani tvrdohlavost Nvidie ktora silou mocou tlac zo Physxom aj CUDA rozhranie ktore nieje potrebne a AMD ho nechce. Psyhx ano le bez CUDA
neni to nahodou "BroadwaY"?
4 Rotavato ... "Mirrors Edge - konecne nieco inovativneho co si vela ludi ziadalo. A ked ju dostali tak hraci reagovali - fuuuj to je jake obtiazne, frustrujuca hra - 2 krat som padol pri skakani = je to hovadina a podobne" ... tak to budes asi hovorit iba o hracskej komunite ... ktora hrava ak tak maximalne onlinehry resp. NFS, alebo dokonca pipemaniu ... teda hry kde netreba ovladat viac ako 4 klavesy resp. mysku (napr. commandos 1,2,3, a vela inych "NEAMERICKYCH" hier), lebo ostatny "hardcore" hraci ... co davaju Q3 na nightmare ... taketo slova nikdy nepovedia, je to pre nich vyzva ... a nie sklamanie.
btw ten commandos ... atd ... som myslel ako proti na ten NFS, resp onlinehry :D ... PEACE
a este btw Mirrors Edge ... je skvela hra a hlavne je to konecne nieco nove
@WIFT&oxymoron: PhysX zdaleka není jen a pouze o hrách...
Nvidia jen zmateně a zběsile kalí vodu, DX11 nestíhá navíc se mu začíná vyhýbat a OpenCL jde taky jinou cestou. Namísto toho aby sjednotila krok a makala, tak se snaží všem dokázat, že jediná správná cesta je CUDA a PhysX a všichni ostatní jsou hlupáci! Ale právě tím sama zabijí jak CUDA tak PhysX!
CUDA dnes
osobne som ako ATI user zdielal nazor proti CUDA physx ale problem je niekde inde
CUDA, physx - funguje spolahlivo
ATi ponuka je iba na papieri a nefunguje
ja som si dokupil k radeonu 4870 este 9600gt a pri encodingu cez powerdirector mi to moje core i7 este 2x zrychli a mozem povedat ze aj UT3 physx mapy su naozaj zabavne a na sacred 2 s physx sa vyslovene tesim
ocakavam ze tento aj dalsi rok tu bude CUDA domination na poli GPGPU a tie dva roky stravim asi na tejto kombinacii ati+nvidia na windows 7
Catalyst 9.3+ Nvidia 181 win7 driver
na kupu pridavnej 9600GT nikdy neni neskoro aj ked uz jednu 4870 mam. No povedzme si uprimne, neni konkurencia lepsia ako nejaky proflaknuty PhysX? Dovolujem si tvrdit, ze som nevidel celu funkcnu AAA hru kde by PhysX fungoval a to uz je tu 2 roky alebo kolko. vsetci vieme ze najidealnejsie pre hracov je OpenCL v DX11. Je tiez mozne ze ATi s ich snazenim (DX10.1) pride ako prva s DX11 a spolu s tlacenkou od M$ budu mat vacsiu vahu ako pofukujuce smeti v Mirrors Edge. (dlhorocny NVIDIA fan, momentalne ATi)
Jsem hlavně zvědavej, jak se teď projeví ti dva experti, co v poslední diskusi tvrdili, jak jsou fyzikální simulace neskutečně náročné, normální procesor na ně nemůže stačit a je třeba CELL nebo GPU s vysoce takovanými SPs. Nintendo nemá ani jedno z toho... Takže další důkaz, že PhysX není nic jiného, než marketing. Zaplatíte = dodáme vám kód, který poběží na jakémkoli hardwaru dobře. Nezaplatíte = můžete používat maximálně dokriplený kód, který je napsán tak, aby ani na sebevýkonnějším stroji nedal použitelné výsledky... Tohle je akorát cesta do pekel. Doufám, že Microsoft brzy přijde s vlastním API, nebo Intel s AMD protlačí Havoc...
Psal jsem to v jiném vlákně k DX11, je to doplnění toho co jsem již napsal.
GDC 2009 DX11
http://www.federmann.cz/index.php/amd/38-ostatni/238-amd-directx-11-a-rv...
"V Moscone Centeru, Californském San Francisco se bude od 23 do 27. března v 2009, pár dnů před oficiálním uvedením grafického procesoru RV 790, konat "Game Developers Conference", kde společnost AMD-ATI představí celému světu Tessallaci, jako základ technologii DX11."
"Je zarážející, že Nvidia Corp, největší konkurent společnosti AMD-ATI se v současnosti zaměřila na jiné technologie než DX11! "
Otázka na konci článku je špatná.Spíše by měla znít...Nemá nVidia konečne začít podporovat Havoc? Pokuď ne,bude chudinka sama samotínká.AMD a Intel opět potvrzují podporu Havocu který bude Ati počítat přes GPU.V nejbližších dnech AMD oznámí více.:)
wayne: prosím Tě na jakém motherboardu to provozuješ? Já zkoušel ATI HD4850 a Nvidia 9500GTX na Asusu A8R-MVP a bohužel mi vůbec nenabíhal BIOS a to jsem zkoušel všechny co vyšly. Při tom v kombinaci se starší ATI X1900GT a 9500GTx mi to šlapalo výborně. ATI kartu jsem měl vždy jako primární a Nvidii jsem chtěl jen jako pomocnou na PhysX. Rád vidím, že to někomu funguje i s ATI z řady 48xx.
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.