I u mladé generace je DVD stále populární
I když ti nejmladší jasně vítězí v položce uživatel streamovaného videa (52:37:21 %), kupují si a půjčují DVD video téměř stejně jako střední generace (67 %). Padesátníci podle jejich průzkumu vůbec nekupují stahované video ale stejně jako u teenagerů se mezi nimi najdou 3 %, která si platí streamované video. S videem v mobilech jsou na tom obě starší generace stejně, 2 % si ho na mobilu pustí a jen jedno procento si video pro mobily kupuje. Nejlépe to vše dokladuje tabulka.
Anketa probíhala v USA v době od 18. do 28. března tohoto roku, když odpovídalo 765 respondentů ve věku 13 až 54 vybraných z jejich reprezentativního panelu lidí. Je jasné, že kdyby se anketa prováděla u nás, byla by v mnoha řádcích regulérní nula pro všechny tři kategorie, ale s tím asi nic nenaděláme.
Možná ještě budou zajímavá čísla, které tento reprezentativní vzorek průměrně měsíčně za video v jakékoliv formě utratí. 13,43 USD za TV, 7,6 za nákup a 5,14 USD za půjčení DVD, 76 centů za půjčení VHS a 1,85 USD za nákup, nejméně pak vychází na platby za stažené video, kde to je 25 centů a 26 centů vychází na video pro mobily.
|