Když Intel vyvíjí něco jako Tesla, mohlo by to znamenat že se nakonec dočkáme grafiky od Intelu, ne? To by trochu zavařilo jak ATI tak i nVidii... už se těším
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
Radim Horácek https://diit.cz/profil/hor410
1. 6. 2010 - 10:06https://diit.cz/clanek/intel-predstavil-many-integrated-core-architekturu-pro-zacatek-s-32-jadry/diskuseKdyž Intel vyvíjí něco jako Tesla, mohlo by to znamenat že se nakonec dočkáme grafiky od Intelu, ne? To by trochu zavařilo jak ATI tak i nVidii... už se těšímhttps://diit.cz/clanek/intel-predstavil-many-integrated-core-architekturu-pro-zacatek-s-32-jadry/diskuse#comment-542520
+
Tak to dřív budou kvantové procesory na kterých půjde počítat v reálném čase všechno.
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
mamlasos1 https://diit.cz/profil/mamlasos1
1. 6. 2010 - 10:50https://diit.cz/clanek/intel-predstavil-many-integrated-core-architekturu-pro-zacatek-s-32-jadry/diskuseTak to dřív budou kvantové procesory na kterých půjde počítat v reálném čase všechno.https://diit.cz/clanek/intel-predstavil-many-integrated-core-architekturu-pro-zacatek-s-32-jadry/diskuse#comment-542527
+
Mit ty miliardy co nacpal Intel do Larabee AMD-ATi...
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
borowitz https://diit.cz/profil/borowitz
1. 6. 2010 - 10:32https://diit.cz/clanek/intel-predstavil-many-integrated-core-architekturu-pro-zacatek-s-32-jadry/diskuseMit ty miliardy co nacpal Intel do Larabee AMD-ATi...https://diit.cz/clanek/intel-predstavil-many-integrated-core-architekturu-pro-zacatek-s-32-jadry/diskuse#comment-542524
+
Kdyby je měli vymýšleli by kraviny místo efektivních řešení ;-)
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
MildaEvilda https://diit.cz/profil/mildaevilda
1. 6. 2010 - 10:55https://diit.cz/clanek/intel-predstavil-many-integrated-core-architekturu-pro-zacatek-s-32-jadry/diskuseKdyby je měli vymýšleli by kraviny místo efektivních řešení ;-)https://diit.cz/clanek/intel-predstavil-many-integrated-core-architekturu-pro-zacatek-s-32-jadry/diskuse#comment-542529
+
V kazdym pripade by uz vyrabelo CPU na 32nm a situace by byla jina.
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
borowitz https://diit.cz/profil/borowitz
1. 6. 2010 - 13:25https://diit.cz/clanek/intel-predstavil-many-integrated-core-architekturu-pro-zacatek-s-32-jadry/diskuseV kazdym pripade by uz vyrabelo CPU na 32nm a situace by byla jina.https://diit.cz/clanek/intel-predstavil-many-integrated-core-architekturu-pro-zacatek-s-32-jadry/diskuse#comment-542548
+
Tyhle karticky nejspis nebudou dosahovat vykonu tesly, ale maj ohromnou vyhodu v tom, ze nejspis pujde vzit normalni C/C++ kod a proste ho zkompilovat ve spesl verzi ICC.
PS: Zda se mi to nebo je ten dekl na karte z papiru?
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
JoHnY3 https://diit.cz/profil/johny3
1. 6. 2010 - 12:54https://diit.cz/clanek/intel-predstavil-many-integrated-core-architekturu-pro-zacatek-s-32-jadry/diskuseTyhle karticky nejspis nebudou dosahovat vykonu tesly, ale maj ohromnou vyhodu v tom, ze nejspis pujde vzit normalni C/C++ kod a proste ho zkompilovat ve spesl verzi ICC.
PS: Zda se mi to nebo je ten dekl na karte z papiru?https://diit.cz/clanek/intel-predstavil-many-integrated-core-architekturu-pro-zacatek-s-32-jadry/diskuse#comment-542540
+
Mozna na tom dokonce bude behat normalne zkompilovany C/C++ kod - ze bude stacit kdyz ho tam nejak nacpete.
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
HKMaly https://diit.cz/profil/hkmaly
1. 6. 2010 - 14:50https://diit.cz/clanek/intel-predstavil-many-integrated-core-architekturu-pro-zacatek-s-32-jadry/diskuseMozna na tom dokonce bude behat normalne zkompilovany C/C++ kod - ze bude stacit kdyz ho tam nejak nacpete.https://diit.cz/clanek/intel-predstavil-many-integrated-core-architekturu-pro-zacatek-s-32-jadry/diskuse#comment-542578
+
Mimochodem, když tak koukám na to schéma čipu, vidím v tom prostě LRB bez texturovacích jednotek. Působí to na mě tak, jakoby to opravdu bylo totéž, jen od původního názvu upustili, protože už zněl jako sysnonymum odkladů a neúspěšného projektu. Nebo tam opravdu je rozdíl?
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
no-X https://diit.cz/autor/no-x
1. 6. 2010 - 14:02https://diit.cz/clanek/intel-predstavil-many-integrated-core-architekturu-pro-zacatek-s-32-jadry/diskuseMimochodem, když tak koukám na to schéma čipu, vidím v tom prostě LRB bez texturovacích jednotek. Působí to na mě tak, jakoby to opravdu bylo totéž, jen od původního názvu upustili, protože už zněl jako sysnonymum odkladů a neúspěšného projektu. Nebo tam opravdu je rozdíl?https://diit.cz/clanek/intel-predstavil-many-integrated-core-architekturu-pro-zacatek-s-32-jadry/diskuse#comment-542558
+
Mno, když jsem si teď teda ten Larrabee die shot vyhledal, působí to na mě ještě trochu jinak. A sice tak, že to, co je ba obrázku, prostě JE Larrabee. Se vším všudy (za předpokladu, že tohle http://forum.beyond3d.com/showthread.php?t=54144 bylo taky Larrabee). I přes rozmazanost obrázku je z toho patrný, že jde o jedno a totéž. Nemohu najít žádný rozdíl.
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
WIFT https://diit.cz/autor/wift
1. 6. 2010 - 14:20https://diit.cz/clanek/intel-predstavil-many-integrated-core-architekturu-pro-zacatek-s-32-jadry/diskuseMno, když jsem si teď teda ten Larrabee die shot vyhledal, působí to na mě ještě trochu jinak. A sice tak, že to, co je ba obrázku, prostě JE Larrabee. Se vším všudy (za předpokladu, že tohle http://forum.beyond3d.com/showthread.php?t=54144 bylo taky Larrabee). I přes rozmazanost obrázku je z toho patrný, že jde o jedno a totéž. Nemohu najít žádný rozdíl.https://diit.cz/clanek/intel-predstavil-many-integrated-core-architekturu-pro-zacatek-s-32-jadry/diskuse#comment-542565
+
Máš pravdu, die-shot je úplně identický. Ale myslel jsem to grafické schéma. Když se objevily první informace o LRB, mluvilo se o HPC verzi se 24 jednotkami a GPU verzi, která měla mít místo osmi výpočetních jednotek texturovací jednotky. A to schéma ve článku je úplně stejné, jako to staré "HPC" schéma...
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
no-X https://diit.cz/autor/no-x
2. 6. 2010 - 08:35https://diit.cz/clanek/intel-predstavil-many-integrated-core-architekturu-pro-zacatek-s-32-jadry/diskuseMáš pravdu, die-shot je úplně identický. Ale myslel jsem to grafické schéma. Když se objevily první informace o LRB, mluvilo se o HPC verzi se 24 jednotkami a GPU verzi, která měla mít místo osmi výpočetních jednotek texturovací jednotky. A to schéma ve článku je úplně stejné, jako to staré "HPC" schéma...https://diit.cz/clanek/intel-predstavil-many-integrated-core-architekturu-pro-zacatek-s-32-jadry/diskuse#comment-542623
+
shodné by bylo i slibované pouštění zkompilovaného C/C++ doplněného o nějakéty specializované knihovny - to už oznamovali při podepsání spolupráce s Pixarem
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
petr ib https://diit.cz/profil/petrib
2. 6. 2010 - 13:27https://diit.cz/clanek/intel-predstavil-many-integrated-core-architekturu-pro-zacatek-s-32-jadry/diskuseshodné by bylo i slibované pouštění zkompilovaného C/C++ doplněného o nějakéty specializované knihovny - to už oznamovali při podepsání spolupráce s Pixaremhttps://diit.cz/clanek/intel-predstavil-many-integrated-core-architekturu-pro-zacatek-s-32-jadry/diskuse#comment-542665
+
"Z celého projektu máme neodbytný dojem, že Intel hodlá konkurovat Nvidii a jejím Fermi Teslám"
Ano také si myslím že ta 300W spotřeba je k Fermi docela konkurenceschopná ;)
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
tomcek32 https://diit.cz/profil/tomcek32
1. 6. 2010 - 15:57https://diit.cz/clanek/intel-predstavil-many-integrated-core-architekturu-pro-zacatek-s-32-jadry/diskuse"Z celého projektu máme neodbytný dojem, že Intel hodlá konkurovat Nvidii a jejím Fermi Teslám"
Ano také si myslím že ta 300W spotřeba je k Fermi docela konkurenceschopná ;)https://diit.cz/clanek/intel-predstavil-many-integrated-core-architekturu-pro-zacatek-s-32-jadry/diskuse#comment-542592
+
.. jinak to co Kirk trima v ruce je jen maketa .. vyvozuji z toho, ze na pcb nejsou kontakty pro PCIe ... a vubec to vypada cely tak nejak papirove :-))
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
ANDREW https://diit.cz/profil/andrew
2. 6. 2010 - 00:19https://diit.cz/clanek/intel-predstavil-many-integrated-core-architekturu-pro-zacatek-s-32-jadry/diskuse.. jinak to co Kirk trima v ruce je jen maketa .. vyvozuji z toho, ze na pcb nejsou kontakty pro PCIe ... a vubec to vypada cely tak nejak papirove :-))https://diit.cz/clanek/intel-predstavil-many-integrated-core-architekturu-pro-zacatek-s-32-jadry/diskuse#comment-542619
+
Žeby sa Intel tiež vydal cestou nVidie a prezentovania makiet? ;-)
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
NRX https://diit.cz/profil/nrx
2. 6. 2010 - 08:16https://diit.cz/clanek/intel-predstavil-many-integrated-core-architekturu-pro-zacatek-s-32-jadry/diskuseŽeby sa Intel tiež vydal cestou nVidie a prezentovania makiet? ;-)https://diit.cz/clanek/intel-predstavil-many-integrated-core-architekturu-pro-zacatek-s-32-jadry/diskuse#comment-542621
+
vyjde to levněji a vývojáři "se mají na co těšit" ;))
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
petr ib https://diit.cz/profil/petrib
2. 6. 2010 - 13:21https://diit.cz/clanek/intel-predstavil-many-integrated-core-architekturu-pro-zacatek-s-32-jadry/diskusevyjde to levněji a vývojáři "se mají na co těšit" ;))https://diit.cz/clanek/intel-predstavil-many-integrated-core-architekturu-pro-zacatek-s-32-jadry/diskuse#comment-542664
+
Když Intel vyvíjí něco jako Tesla, mohlo by to znamenat že se nakonec dočkáme grafiky od Intelu, ne? To by trochu zavařilo jak ATI tak i nVidii... už se těším
Myslím, že dřív bude Hulán papežem :-)
Tak to dřív budou kvantové procesory na kterých půjde počítat v reálném čase všechno.
Mit ty miliardy co nacpal Intel do Larabee AMD-ATi...
Kdyby je měli vymýšleli by kraviny místo efektivních řešení ;-)
V kazdym pripade by uz vyrabelo CPU na 32nm a situace by byla jina.
Tyhle karticky nejspis nebudou dosahovat vykonu tesly, ale maj ohromnou vyhodu v tom, ze nejspis pujde vzit normalni C/C++ kod a proste ho zkompilovat ve spesl verzi ICC.
PS: Zda se mi to nebo je ten dekl na karte z papiru?
Mozna na tom dokonce bude behat normalne zkompilovany C/C++ kod - ze bude stacit kdyz ho tam nejak nacpete.
Mimochodem, když tak koukám na to schéma čipu, vidím v tom prostě LRB bez texturovacích jednotek. Působí to na mě tak, jakoby to opravdu bylo totéž, jen od původního názvu upustili, protože už zněl jako sysnonymum odkladů a neúspěšného projektu. Nebo tam opravdu je rozdíl?
Mno, když jsem si teď teda ten Larrabee die shot vyhledal, působí to na mě ještě trochu jinak. A sice tak, že to, co je ba obrázku, prostě JE Larrabee. Se vším všudy (za předpokladu, že tohle http://forum.beyond3d.com/showthread.php?t=54144 bylo taky Larrabee). I přes rozmazanost obrázku je z toho patrný, že jde o jedno a totéž. Nemohu najít žádný rozdíl.
Máš pravdu, die-shot je úplně identický. Ale myslel jsem to grafické schéma. Když se objevily první informace o LRB, mluvilo se o HPC verzi se 24 jednotkami a GPU verzi, která měla mít místo osmi výpočetních jednotek texturovací jednotky. A to schéma ve článku je úplně stejné, jako to staré "HPC" schéma...
shodné by bylo i slibované pouštění zkompilovaného C/C++ doplněného o nějakéty specializované knihovny - to už oznamovali při podepsání spolupráce s Pixarem
"Z celého projektu máme neodbytný dojem, že Intel hodlá konkurovat Nvidii a jejím Fermi Teslám"
Ano také si myslím že ta 300W spotřeba je k Fermi docela konkurenceschopná ;)
.. jinak to co Kirk trima v ruce je jen maketa .. vyvozuji z toho, ze na pcb nejsou kontakty pro PCIe ... a vubec to vypada cely tak nejak papirove :-))
Žeby sa Intel tiež vydal cestou nVidie a prezentovania makiet? ;-)
vyjde to levněji a vývojáři "se mají na co těšit" ;))
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.