Vyborne funkce, hezky design, vynikajici podpora vyrobku. Ceny jsou vysoke, ale v zadne pripade ne predrazene. Premyslim, jestli ma ta firma nejakou chybu? :-)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Flasi (neověřeno) https://diit.cz
30. 3. 2004 - 14:41https://diit.cz/clanek/iriver-meni-logo-a-jmena-produktu/diskuseVyborne funkce, hezky design, vynikajici podpora vyrobku. Ceny jsou vysoke, ale v zadne pripade ne predrazene. Premyslim, jestli ma ta firma nejakou chybu? :-)https://diit.cz/clanek/iriver-meni-logo-a-jmena-produktu/diskuse#comment-43789
+
Ad reklamace. Reklamace se resi obvykle opravou. Pokud je vada neodstranitelna, pak si zakaznik muze vybrat, jestli chce nove identicke zbozi (ne jenom srovnatelne), nebo vratit penize v plne vysi. Pokud se reklamaci nepodari vyridit do 30 dnu tak se vada povazuje za neodstranitelnou a plati co jsem napsal. Pokud se stejna vada vyskytne opakovane (a obecne prijaty vyklad je ze: opakovane = nejmene 3x), pak se na vadu opet pohlizi jako na neodstranitelnou. Pokud vam nekde reknou neco jineho, pak vam lzou a kaslou na vas, protoze vi, ze nejste blazni a se ze kvuli polozce za 5000 nebudete soudit. Jenom pozor abyste zbozi nakoupili jako fyzicka osoba. To se na vas toziz vztahuje obcansky zakonnik kde je uvedeno co jsem napsal. Pokud nakupujete jako pravnicka osoba, tak obchodni zakonnik ponechava v zasade volnost domluvy mezi nakupujicim a prodavajicim (takze obvykle plati prodejcuv reklamacni rad).
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Flasi (neověřeno) https://diit.cz
31. 3. 2004 - 07:26https://diit.cz/clanek/iriver-meni-logo-a-jmena-produktu/diskuseAd reklamace. Reklamace se resi obvykle opravou. Pokud je vada neodstranitelna, pak si zakaznik muze vybrat, jestli chce nove identicke zbozi (ne jenom srovnatelne), nebo vratit penize v plne vysi. Pokud se reklamaci nepodari vyridit do 30 dnu tak se vada povazuje za neodstranitelnou a plati co jsem napsal. Pokud se stejna vada vyskytne opakovane (a obecne prijaty vyklad je ze: opakovane = nejmene 3x), pak se na vadu opet pohlizi jako na neodstranitelnou. Pokud vam nekde reknou neco jineho, pak vam lzou a kaslou na vas, protoze vi, ze nejste blazni a se ze kvuli polozce za 5000 nebudete soudit. Jenom pozor abyste zbozi nakoupili jako fyzicka osoba. To se na vas toziz vztahuje obcansky zakonnik kde je uvedeno co jsem napsal. Pokud nakupujete jako pravnicka osoba, tak obchodni zakonnik ponechava v zasade volnost domluvy mezi nakupujicim a prodavajicim (takze obvykle plati prodejcuv reklamacni rad).https://diit.cz/clanek/iriver-meni-logo-a-jmena-produktu/diskuse#comment-44046
+
Korejci se starají o své zákazníky až moc dobře. Minulý rok jsem byl v Koreji u jedné rodiny a zrovna si koupili DVD mechaniku od LG. Bohužel, byla zrovna vadná, takže jí šli asi za 3 dny vrátit. A to nebudete věřit, co prodavač prodejny LG dělal! To je v Čechách nemyslitelné :-) Prostě, se slovy, že mechanika není funkční jí reklamovali a chtěli vyměnit. Prodavač se strašně omlouval a (podržte se!) mechaniku vyměnil a vrátil peníze! Já osobně si tohle nedokážu tady v Čechách představit, obzvláště ne v Datartu, kde berou na hůl.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Mike (neověřeno) https://diit.cz
30. 3. 2004 - 16:29https://diit.cz/clanek/iriver-meni-logo-a-jmena-produktu/diskuseKorejci se starají o své zákazníky až moc dobře. Minulý rok jsem byl v Koreji u jedné rodiny a zrovna si koupili DVD mechaniku od LG. Bohužel, byla zrovna vadná, takže jí šli asi za 3 dny vrátit. A to nebudete věřit, co prodavač prodejny LG dělal! To je v Čechách nemyslitelné :-) Prostě, se slovy, že mechanika není funkční jí reklamovali a chtěli vyměnit. Prodavač se strašně omlouval a (podržte se!) mechaniku vyměnil a vrátil peníze! Já osobně si tohle nedokážu tady v Čechách představit, obzvláště ne v Datartu, kde berou na hůl.https://diit.cz/clanek/iriver-meni-logo-a-jmena-produktu/diskuse#comment-43833
+
Prtik: Jo, jasně, vymění, ale už jsi někdy viděl, že by ti zboží vyměnili a vrátili peníze (to znamená, že to pak máš zadarmo)? Alespoň tady v Čechách? Já teda ne a ani si to tu nedokážu představit. Mimochodem, to co říkáš je pravda, protože oni jí (DV kameru) musí ihned vyměnit, nebo vrátit peníze (nepamatuji se znění zákona, ale je to tak). Docela bych si ale nechal líbit vrácení peněz a výměnu zboží, vzhledem k mým zkušenostem s mechanikou Plextor, nebo třeba s mobilem od Nokie a Siemensu. Nechci to rozvádět do podrobností, ale po nainstalování mechaniky Plextor do počítače to vyhořelo. Mnoho vás řekne, že to instaloval nějakej koumák... No, mám posudek od soudního znalce, že mechanika byla už od výroby poškozená a dokonce i laik po otevření mechaniky si všimne, že jsou všechny kontakty propojené!!!! Takže zkrat jako kráva, ale podle vyjádření obchodu (Datart) to byla moje vina, protože jsem si nepřečetl návod k použití, ačkoliv posudek soudního znalce říká, že to nebyla moje vina v žádném případě. No a praktiky Eurotela při reklamaci Nokie a Siemensu je též docela šílená, ba přímo pirátská!!!
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Mike (neověřeno) https://diit.cz
30. 3. 2004 - 21:00https://diit.cz/clanek/iriver-meni-logo-a-jmena-produktu/diskusePrtik: Jo, jasně, vymění, ale už jsi někdy viděl, že by ti zboží vyměnili a vrátili peníze (to znamená, že to pak máš zadarmo)? Alespoň tady v Čechách? Já teda ne a ani si to tu nedokážu představit. Mimochodem, to co říkáš je pravda, protože oni jí (DV kameru) musí ihned vyměnit, nebo vrátit peníze (nepamatuji se znění zákona, ale je to tak). Docela bych si ale nechal líbit vrácení peněz a výměnu zboží, vzhledem k mým zkušenostem s mechanikou Plextor, nebo třeba s mobilem od Nokie a Siemensu. Nechci to rozvádět do podrobností, ale po nainstalování mechaniky Plextor do počítače to vyhořelo. Mnoho vás řekne, že to instaloval nějakej koumák... No, mám posudek od soudního znalce, že mechanika byla už od výroby poškozená a dokonce i laik po otevření mechaniky si všimne, že jsou všechny kontakty propojené!!!! Takže zkrat jako kráva, ale podle vyjádření obchodu (Datart) to byla moje vina, protože jsem si nepřečetl návod k použití, ačkoliv posudek soudního znalce říká, že to nebyla moje vina v žádném případě. No a praktiky Eurotela při reklamaci Nokie a Siemensu je též docela šílená, ba přímo pirátská!!!https://diit.cz/clanek/iriver-meni-logo-a-jmena-produktu/diskuse#comment-43947
+
Hmmm, to me mrzi, ze meni logo - me se libi vic to stary. Uz proto, ze se tak krasne vyjima na me iMP-400..... :o)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Jarod (neověřeno) https://diit.cz
30. 3. 2004 - 21:57https://diit.cz/clanek/iriver-meni-logo-a-jmena-produktu/diskuseHmmm, to me mrzi, ze meni logo - me se libi vic to stary. Uz proto, ze se tak krasne vyjima na me iMP-400..... :o)https://diit.cz/clanek/iriver-meni-logo-a-jmena-produktu/diskuse#comment-43962
+
Mike: To já mám s reklamací zkušenost,že jim to trvá (ze zákona ?) měsíc a když jim fabrika nepošle včas jinou,popř opravenou mechaniku tak argumentují tím,že mohou (opět ze zákona?) vydat mechaniku jinou,cenově srovnatelnou a NEMUSÍ v tomto případě vrátit peníze :-)))Jinak starší logo je hezčí,ale nové "nemá vliv na funkci" takže to tak nebolí :-)))
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Hack (neověřeno) https://diit.cz
30. 3. 2004 - 23:54https://diit.cz/clanek/iriver-meni-logo-a-jmena-produktu/diskuseMike: To já mám s reklamací zkušenost,že jim to trvá (ze zákona ?) měsíc a když jim fabrika nepošle včas jinou,popř opravenou mechaniku tak argumentují tím,že mohou (opět ze zákona?) vydat mechaniku jinou,cenově srovnatelnou a NEMUSÍ v tomto případě vrátit peníze :-)))Jinak starší logo je hezčí,ale nové "nemá vliv na funkci" takže to tak nebolí :-)))https://diit.cz/clanek/iriver-meni-logo-a-jmena-produktu/diskuse#comment-44023
+
Mike: Z jineho soudku - koupil jsem si DV kameru u OKAY elektro. Treti den jsem zjistil, ze nejak nefunguje iLink (FireWire).
V prodejne mi ji bez problemu okamzite vymenili za jinou a ani nechteli videt ze to dela problemy.
Obcas clovek narazi na solidni firmu.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Petr Mirovský https://diit.cz/profil/prtik
30. 3. 2004 - 19:18https://diit.cz/clanek/iriver-meni-logo-a-jmena-produktu/diskuseMike: Z jineho soudku - koupil jsem si DV kameru u OKAY elektro. Treti den jsem zjistil, ze nejak nefunguje iLink (FireWire).
V prodejne mi ji bez problemu okamzite vymenili za jinou a ani nechteli videt ze to dela problemy.
Obcas clovek narazi na solidni firmu.https://diit.cz/clanek/iriver-meni-logo-a-jmena-produktu/diskuse#comment-43864
+
toto nove logo je horsie akurat som rozmyslal ze si kupim nejaky imp. mal by som si svihnut aby som nemal to skarede logo:)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
smiko https://diit.cz/profil/smiko
30. 3. 2004 - 22:30https://diit.cz/clanek/iriver-meni-logo-a-jmena-produktu/diskusetoto nove logo je horsie akurat som rozmyslal ze si kupim nejaky imp. mal by som si svihnut aby som nemal to skarede logo:)https://diit.cz/clanek/iriver-meni-logo-a-jmena-produktu/diskuse#comment-43976
+
Diskuse k iRiver mění logo a jména produktůhttps://diit.cz/clanek/iriver-meni-logo-a-jmena-produktu/diskusehttps://diit.cz/sites/default/files/diit-logo.png
Vyborne funkce, hezky design, vynikajici podpora vyrobku. Ceny jsou vysoke, ale v zadne pripade ne predrazene. Premyslim, jestli ma ta firma nejakou chybu? :-)
Ad reklamace. Reklamace se resi obvykle opravou. Pokud je vada neodstranitelna, pak si zakaznik muze vybrat, jestli chce nove identicke zbozi (ne jenom srovnatelne), nebo vratit penize v plne vysi. Pokud se reklamaci nepodari vyridit do 30 dnu tak se vada povazuje za neodstranitelnou a plati co jsem napsal. Pokud se stejna vada vyskytne opakovane (a obecne prijaty vyklad je ze: opakovane = nejmene 3x), pak se na vadu opet pohlizi jako na neodstranitelnou. Pokud vam nekde reknou neco jineho, pak vam lzou a kaslou na vas, protoze vi, ze nejste blazni a se ze kvuli polozce za 5000 nebudete soudit. Jenom pozor abyste zbozi nakoupili jako fyzicka osoba. To se na vas toziz vztahuje obcansky zakonnik kde je uvedeno co jsem napsal. Pokud nakupujete jako pravnicka osoba, tak obchodni zakonnik ponechava v zasade volnost domluvy mezi nakupujicim a prodavajicim (takze obvykle plati prodejcuv reklamacni rad).
Korejci se starají o své zákazníky až moc dobře. Minulý rok jsem byl v Koreji u jedné rodiny a zrovna si koupili DVD mechaniku od LG. Bohužel, byla zrovna vadná, takže jí šli asi za 3 dny vrátit. A to nebudete věřit, co prodavač prodejny LG dělal! To je v Čechách nemyslitelné :-) Prostě, se slovy, že mechanika není funkční jí reklamovali a chtěli vyměnit. Prodavač se strašně omlouval a (podržte se!) mechaniku vyměnil a vrátil peníze! Já osobně si tohle nedokážu tady v Čechách představit, obzvláště ne v Datartu, kde berou na hůl.
Prtik: Jo, jasně, vymění, ale už jsi někdy viděl, že by ti zboží vyměnili a vrátili peníze (to znamená, že to pak máš zadarmo)? Alespoň tady v Čechách? Já teda ne a ani si to tu nedokážu představit. Mimochodem, to co říkáš je pravda, protože oni jí (DV kameru) musí ihned vyměnit, nebo vrátit peníze (nepamatuji se znění zákona, ale je to tak). Docela bych si ale nechal líbit vrácení peněz a výměnu zboží, vzhledem k mým zkušenostem s mechanikou Plextor, nebo třeba s mobilem od Nokie a Siemensu. Nechci to rozvádět do podrobností, ale po nainstalování mechaniky Plextor do počítače to vyhořelo. Mnoho vás řekne, že to instaloval nějakej koumák... No, mám posudek od soudního znalce, že mechanika byla už od výroby poškozená a dokonce i laik po otevření mechaniky si všimne, že jsou všechny kontakty propojené!!!! Takže zkrat jako kráva, ale podle vyjádření obchodu (Datart) to byla moje vina, protože jsem si nepřečetl návod k použití, ačkoliv posudek soudního znalce říká, že to nebyla moje vina v žádném případě. No a praktiky Eurotela při reklamaci Nokie a Siemensu je též docela šílená, ba přímo pirátská!!!
Hmmm, to me mrzi, ze meni logo - me se libi vic to stary. Uz proto, ze se tak krasne vyjima na me iMP-400..... :o)
Mike: To já mám s reklamací zkušenost,že jim to trvá (ze zákona ?) měsíc a když jim fabrika nepošle včas jinou,popř opravenou mechaniku tak argumentují tím,že mohou (opět ze zákona?) vydat mechaniku jinou,cenově srovnatelnou a NEMUSÍ v tomto případě vrátit peníze :-)))Jinak starší logo je hezčí,ale nové "nemá vliv na funkci" takže to tak nebolí :-)))
Mike: Z jineho soudku - koupil jsem si DV kameru u OKAY elektro. Treti den jsem zjistil, ze nejak nefunguje iLink (FireWire).
V prodejne mi ji bez problemu okamzite vymenili za jinou a ani nechteli videt ze to dela problemy.
Obcas clovek narazi na solidni firmu.
toto nove logo je horsie akurat som rozmyslal ze si kupim nejaky imp. mal by som si svihnut aby som nemal to skarede logo:)
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.