Leppard: no zrovna to co říkáš odpovídá reálným možnostem dnešní technologie 90nm výroby, ale co mi připadá přitažené za vlasy je ten udávaný 3x vyšší výkon než stávající X800XT. Nejsem si totiž jist, že universální a plně programovatelné Pipes budou rychlejší než ty dnešní s přeci jenom více na míru šitou architekturou.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Macros (neověřeno) https://diit.cz
16. 2. 2005 - 14:50https://diit.cz/clanek/jaka-bude-r520/diskuse Leppard: no zrovna to co říkáš odpovídá reálným možnostem dnešní technologie 90nm výroby, ale co mi připadá přitažené za vlasy je ten udávaný 3x vyšší výkon než stávající X800XT. Nejsem si totiž jist, že universální a plně programovatelné Pipes budou rychlejší než ty dnešní s přeci jenom více na míru šitou architekturou.https://diit.cz/clanek/jaka-bude-r520/diskuse#comment-159902
+
Výkon ve srovnání s fpu ať už Intelu nebo AMD bude mnohonásobně vyšší, přitom díky PixelShaderům 3.0 je zajištěna 32bitová přesnost. Jsem zvědavej, kdy se GPU začnou používat jako matematický koprocesory. Jsou tam sice jistá omezení, ale třeba FFT se už na pixel shaderech 3.0 úspěšně počítají.
Macros: Já bych to chápal tak, že maximální počet operací za sekundu bude třikrát vyšší.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Milan Bačík https://diit.cz/profil/mildaiv
16. 2. 2005 - 15:18https://diit.cz/clanek/jaka-bude-r520/diskuseVýkon ve srovnání s fpu ať už Intelu nebo AMD bude mnohonásobně vyšší, přitom díky PixelShaderům 3.0 je zajištěna 32bitová přesnost. Jsem zvědavej, kdy se GPU začnou používat jako matematický koprocesory. Jsou tam sice jistá omezení, ale třeba FFT se už na pixel shaderech 3.0 úspěšně počítají.
Macros: Já bych to chápal tak, že maximální počet operací za sekundu bude třikrát vyšší.https://diit.cz/clanek/jaka-bude-r520/diskuse#comment-159911
+
re Macros: jestli myslíš unified shader architecture, tak tu R520 nabízet nemá. Tu využívá R500 pro Xbox2 a pro PC by ji měla ATi nabídnout až v příští generaci VPU. R520 by měla být jakýsi mezikrok... A vzhledem k tomu, že na prototypu R520 ATi "údajně" dosáhla cca 15000 bodů (3D Mark05), tak to od výkonu tří X800XT není tak daleko. Uvidíme :-) Spíš bych čekal, že ATi jako vždy trochu sníží frekvenci čipu...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
no-X (neověřeno) https://diit.cz
16. 2. 2005 - 15:28https://diit.cz/clanek/jaka-bude-r520/diskusere Macros: jestli myslíš unified shader architecture, tak tu R520 nabízet nemá. Tu využívá R500 pro Xbox2 a pro PC by ji měla ATi nabídnout až v příští generaci VPU. R520 by měla být jakýsi mezikrok... A vzhledem k tomu, že na prototypu R520 ATi "údajně" dosáhla cca 15000 bodů (3D Mark05), tak to od výkonu tří X800XT není tak daleko. Uvidíme :-) Spíš bych čekal, že ATi jako vždy trochu sníží frekvenci čipu...https://diit.cz/clanek/jaka-bude-r520/diskuse#comment-159918
+
ja som hlavne zvedavy ake CPU a MB budu nutne aby sa prejavil aspon dvojnasobny vykon oproti X800XT.. nehovoriac o 3x takom vykone, co su urcite len hypoteticke moznosti R520
mozno v buducnosti sa takehoto narastu dockame - ked sa konecne zacnu robit hry, ktore budu z vacsej casti vyuzivat shadery najnovsich kariet a nebudu tolko zavysle na rychlosti CPU (iked je zasa mozne ze po uvolneni zdrojov CPU sa zacnu vyvojari zameriavat na lepsiu fyziku, inteligenciu protivnikov/postav, atd... takze co najrychlejsie CPU bude aj tak nutnostou)
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
N0body (neověřeno) https://diit.cz
16. 2. 2005 - 15:29https://diit.cz/clanek/jaka-bude-r520/diskuseja som hlavne zvedavy ake CPU a MB budu nutne aby sa prejavil aspon dvojnasobny vykon oproti X800XT.. nehovoriac o 3x takom vykone, co su urcite len hypoteticke moznosti R520
mozno v buducnosti sa takehoto narastu dockame - ked sa konecne zacnu robit hry, ktore budu z vacsej casti vyuzivat shadery najnovsich kariet a nebudu tolko zavysle na rychlosti CPU (iked je zasa mozne ze po uvolneni zdrojov CPU sa zacnu vyvojari zameriavat na lepsiu fyziku, inteligenciu protivnikov/postav, atd... takze co najrychlejsie CPU bude aj tak nutnostou)https://diit.cz/clanek/jaka-bude-r520/diskuse#comment-159919
+
Ačkoliv nevím nakolik jsou ta čísla skutečná, rozhodně s těmito parametry to do PC nedám :) To by voddělalo i PC značky VOLHA :)))
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
Petr (neověřeno) https://diit.cz
16. 2. 2005 - 15:40https://diit.cz/clanek/jaka-bude-r520/diskuseAčkoliv nevím nakolik jsou ta čísla skutečná, rozhodně s těmito parametry to do PC nedám :) To by voddělalo i PC značky VOLHA :)))https://diit.cz/clanek/jaka-bude-r520/diskuse#comment-159934
+
3x vetsi vykon ? No, asi ale jenom v urcite casti vypoctu, nejake shader verze 5.1 ... doufejme, ze nebude taky 3x vic zrat energie.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
lto https://diit.cz/profil/ltokar
16. 2. 2005 - 17:10https://diit.cz/clanek/jaka-bude-r520/diskuse3x vetsi vykon ? No, asi ale jenom v urcite casti vypoctu, nejake shader verze 5.1 ... doufejme, ze nebude taky 3x vic zrat energie.https://diit.cz/clanek/jaka-bude-r520/diskuse#comment-159986
+
Co sa tyka masiny do ktorej to strcit, tak v tom az taky problem nevidim. Zoberte si, ze co chvila pridu viacjadrove procesory.
Trojnasobne navysenie vykonu je asi predsa len trochu moc, ale tusim si ATI nedavno licencovala technologiu na zvysenie frekvencie (a boh vie coho este), pri zachovani tepelneho vyzarovania a odberu. (mozno sa mylim, ale nejaku takuto novinku som tu nedavno cital)
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
rejdi https://diit.cz/profil/rejdi
16. 2. 2005 - 17:53https://diit.cz/clanek/jaka-bude-r520/diskuseCo sa tyka masiny do ktorej to strcit, tak v tom az taky problem nevidim. Zoberte si, ze co chvila pridu viacjadrove procesory.
Trojnasobne navysenie vykonu je asi predsa len trochu moc, ale tusim si ATI nedavno licencovala technologiu na zvysenie frekvencie (a boh vie coho este), pri zachovani tepelneho vyzarovania a odberu. (mozno sa mylim, ale nejaku takuto novinku som tu nedavno cital)https://diit.cz/clanek/jaka-bude-r520/diskuse#comment-160002
+
Nobody: Ten dvojnasobny vykon jejednoduchy - nechte si stejny CPU a MB a styejnou hru co dnes, ale nastavte si rozliseni 1600x1280 + 16xAA. A bude vam to behat podobne, jako ted na 1280x960 - ale predpoklada to, ze mate monitor, pro ktery to ma smysl.
Proste jednoduse bedete mit lepsi obraz ve vetsim rozsiseni bez ztraty rychlosti.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Nalim https://diit.cz/profil/nalim
16. 2. 2005 - 19:35https://diit.cz/clanek/jaka-bude-r520/diskuseNobody: Ten dvojnasobny vykon jejednoduchy - nechte si stejny CPU a MB a styejnou hru co dnes, ale nastavte si rozliseni 1600x1280 + 16xAA. A bude vam to behat podobne, jako ted na 1280x960 - ale predpoklada to, ze mate monitor, pro ktery to ma smysl.
Proste jednoduse bedete mit lepsi obraz ve vetsim rozsiseni bez ztraty rychlosti.https://diit.cz/clanek/jaka-bude-r520/diskuse#comment-160086
+
Sranda bude to uchladit, takovejch 100W to vezme určitě, aby z toho nakonec nebyl fukar alá GeForce FX :)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
nib (neověřeno) https://diit.cz
16. 2. 2005 - 20:09https://diit.cz/clanek/jaka-bude-r520/diskuseSranda bude to uchladit, takovejch 100W to vezme určitě, aby z toho nakonec nebyl fukar alá GeForce FX :)https://diit.cz/clanek/jaka-bude-r520/diskuse#comment-160100
+
Jen na CD-Rku jsem zahledl zminku o pozadi vyvoje u ATi. Malokdo totiz vi, ze ATi ma 2 vyvojove tymy. Jeden vzdy po 2 letech prichazi se zcela novou archekturou (R9700) a druhy vezme stavajici a vylepsuje ji do jejich limitnich mezi (X800). V porovnani s nVidii je to neskutecna vyhoda, nebot u teto musi jeden vyvojovy tym pracovat na novem chipu a zaroven vylepsovat stavajici architekturu. A mit 2 roky jen a jen na vyvoj je opravdu vice nez dostacujici. Tudiz ocekavam opravdu obrovsky skok ve vykonu R520. Samozrejme se neda ocekavat, ze u takoveho Quake 3 bude vykon 3x vetsi, ale v nejnovejsich hrach (ktere jeste nejsou na trhu) spolu s vysokymi rozlisenimi a pokrocilym AA a anizotropnim filtrovanim tomu tak zrejme skutecne bude.
BTW: technologicka dema teto karty maji byt na urovni CG filmu ala Shrek s plnymi detaily plynule i pri tech nejvyssich rozlisenich. Taky se nemuzete dockat? :)
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
Filip Murmak https://diit.cz/profil/kareldanek
16. 2. 2005 - 23:27https://diit.cz/clanek/jaka-bude-r520/diskuseJen na CD-Rku jsem zahledl zminku o pozadi vyvoje u ATi. Malokdo totiz vi, ze ATi ma 2 vyvojove tymy. Jeden vzdy po 2 letech prichazi se zcela novou archekturou (R9700) a druhy vezme stavajici a vylepsuje ji do jejich limitnich mezi (X800). V porovnani s nVidii je to neskutecna vyhoda, nebot u teto musi jeden vyvojovy tym pracovat na novem chipu a zaroven vylepsovat stavajici architekturu. A mit 2 roky jen a jen na vyvoj je opravdu vice nez dostacujici. Tudiz ocekavam opravdu obrovsky skok ve vykonu R520. Samozrejme se neda ocekavat, ze u takoveho Quake 3 bude vykon 3x vetsi, ale v nejnovejsich hrach (ktere jeste nejsou na trhu) spolu s vysokymi rozlisenimi a pokrocilym AA a anizotropnim filtrovanim tomu tak zrejme skutecne bude.
BTW: technologicka dema teto karty maji byt na urovni CG filmu ala Shrek s plnymi detaily plynule i pri tech nejvyssich rozlisenich. Taky se nemuzete dockat? :)https://diit.cz/clanek/jaka-bude-r520/diskuse#comment-160164
+
Uz se tesim az budu stavet novy PC tak tam dam vodni chlazeni a jako chladic budu pouzivat radiator od topeni, akorat si budu muset poridit silnejsi jistice a pouzivat PC jen na nocni proud:-)
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
fousek (neověřeno) https://diit.cz
17. 2. 2005 - 08:49https://diit.cz/clanek/jaka-bude-r520/diskuseUz se tesim az budu stavet novy PC tak tam dam vodni chlazeni a jako chladic budu pouzivat radiator od topeni, akorat si budu muset poridit silnejsi jistice a pouzivat PC jen na nocni proud:-)https://diit.cz/clanek/jaka-bude-r520/diskuse#comment-160229
+
>karel vanek:
no mozna to neco, co bude trochu vypadat jako filmik upocita, ale pochybuju, ze to bude v odpovidajici kvalite, tj. bez aliasingu vsemoznych druhu
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
DTSmaniac (neověřeno) https://diit.cz
17. 2. 2005 - 09:05https://diit.cz/clanek/jaka-bude-r520/diskuse>karel vanek:
no mozna to neco, co bude trochu vypadat jako filmik upocita, ale pochybuju, ze to bude v odpovidajici kvalite, tj. bez aliasingu vsemoznych druhuhttps://diit.cz/clanek/jaka-bude-r520/diskuse#comment-160234
+
no ty kokzo.. no ak to bude riadne delo .. riadny ohrievac vzduchu a minimalne 40000,- bez dane .. uz sa tesim na tych stratach ktory tymto projektom ATI strati, aspon pokial neklesne cena...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
NeMeSiS (neověřeno) https://diit.cz
17. 2. 2005 - 10:45https://diit.cz/clanek/jaka-bude-r520/diskuseno ty kokzo.. no ak to bude riadne delo .. riadny ohrievac vzduchu a minimalne 40000,- bez dane .. uz sa tesim na tych stratach ktory tymto projektom ATI strati, aspon pokial neklesne cena...https://diit.cz/clanek/jaka-bude-r520/diskuse#comment-160253
+
no verim ze to co si napisal je pravda. lebo ak ano, tak toto bude poriadny hukot! GL ATI!
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Afro (neověřeno) https://diit.cz
17. 2. 2005 - 11:10https://diit.cz/clanek/jaka-bude-r520/diskusere: Karel_Danek
no verim ze to co si napisal je pravda. lebo ak ano, tak toto bude poriadny hukot! GL ATI!https://diit.cz/clanek/jaka-bude-r520/diskuse#comment-160256
+
18. 2. 2005 - 00:30https://diit.cz/clanek/jaka-bude-r520/diskuseuz sa tesim...aj na cenu az mam 3/4 nasporene :)https://diit.cz/clanek/jaka-bude-r520/diskuse#comment-160498
+
1)cena karty bude asi dost vysoka, predpkladam okolo 20000,-kc
2)realtime kvalita "ala Shrek" na 1 kusu takove karty a na jednom PC je nesmysl. Filmy SHREK a spol. jsou renderovany na "farmach",ktere obsahuji stovky serveru. A ani na techto farmach se nedosahuje realtime rychlosti. Navic filmy jsou delany ve vrstvach, toznamena napr. ze na predrenderovanem pozadi kraci osel se Shrekem atd. Kazda vrsva se renderuje zvlast a pak se to dava dohromady. Nebo co ray tracing ......? Zapomente na kvalitu Shreka..:) To je jen reklamni blafovani.
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
Tomas Pavelka https://diit.cz/profil/nv
18. 2. 2005 - 10:36https://diit.cz/clanek/jaka-bude-r520/diskuse1)cena karty bude asi dost vysoka, predpkladam okolo 20000,-kc
2)realtime kvalita "ala Shrek" na 1 kusu takove karty a na jednom PC je nesmysl. Filmy SHREK a spol. jsou renderovany na "farmach",ktere obsahuji stovky serveru. A ani na techto farmach se nedosahuje realtime rychlosti. Navic filmy jsou delany ve vrstvach, toznamena napr. ze na predrenderovanem pozadi kraci osel se Shrekem atd. Kazda vrsva se renderuje zvlast a pak se to dava dohromady. Nebo co ray tracing ......? Zapomente na kvalitu Shreka..:) To je jen reklamni blafovani.
https://diit.cz/clanek/jaka-bude-r520/diskuse#comment-160601
+
Jestlipak to nebude tim, ze se filmy ala Shrek renderuji v naprosto silenych rozlisenich? Ono vyrenderovat neco v 1280x960 s nejakym tim antialiasingem je preci jen neco jineho nez renderovat to same v rozliseni pro nejvetsi filmova platna. Apropos, nevite nekdo, jake je to filmove rozliseni? Jestli nejaka presna hodnota skutecne existuje? Diky.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Filip Murmak https://diit.cz/profil/kareldanek
18. 2. 2005 - 16:03https://diit.cz/clanek/jaka-bude-r520/diskuseJestlipak to nebude tim, ze se filmy ala Shrek renderuji v naprosto silenych rozlisenich? Ono vyrenderovat neco v 1280x960 s nejakym tim antialiasingem je preci jen neco jineho nez renderovat to same v rozliseni pro nejvetsi filmova platna. Apropos, nevite nekdo, jake je to filmove rozliseni? Jestli nejaka presna hodnota skutecne existuje? Diky.https://diit.cz/clanek/jaka-bude-r520/diskuse#comment-160777
+
No já předpokládám že příští generace bude dual core GPU.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Dream (neověřeno) https://diit.cz
19. 2. 2005 - 20:12https://diit.cz/clanek/jaka-bude-r520/diskuseNo já předpokládám že příští generace bude dual core GPU.https://diit.cz/clanek/jaka-bude-r520/diskuse#comment-161444
+
no, na nejake konferenci se pry nekoho ptali a na odpoved byl skoupy. ze to rozliseni neni az tak brutalni jak by si nekdo moh myslet. ale odstraneni aliasingu je tam pry huste, normalne 64 urovni na pixel. joo, aliasing, nejvetsi nepritel rendrovace :)
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
DTSmaniac (neověřeno) https://diit.cz
21. 2. 2005 - 13:55https://diit.cz/clanek/jaka-bude-r520/diskuseno, na nejake konferenci se pry nekoho ptali a na odpoved byl skoupy. ze to rozliseni neni az tak brutalni jak by si nekdo moh myslet. ale odstraneni aliasingu je tam pry huste, normalne 64 urovni na pixel. joo, aliasing, nejvetsi nepritel rendrovace :)https://diit.cz/clanek/jaka-bude-r520/diskuse#comment-162022
+
JJ, uz to vidim, pocet tranzistoru 300 mil., a frekvence 700MHz...hezke pohadky...
Leppard: no zrovna to co říkáš odpovídá reálným možnostem dnešní technologie 90nm výroby, ale co mi připadá přitažené za vlasy je ten udávaný 3x vyšší výkon než stávající X800XT. Nejsem si totiž jist, že universální a plně programovatelné Pipes budou rychlejší než ty dnešní s přeci jenom více na míru šitou architekturou.
Výkon ve srovnání s fpu ať už Intelu nebo AMD bude mnohonásobně vyšší, přitom díky PixelShaderům 3.0 je zajištěna 32bitová přesnost. Jsem zvědavej, kdy se GPU začnou používat jako matematický koprocesory. Jsou tam sice jistá omezení, ale třeba FFT se už na pixel shaderech 3.0 úspěšně počítají.
Macros: Já bych to chápal tak, že maximální počet operací za sekundu bude třikrát vyšší.
re Macros: jestli myslíš unified shader architecture, tak tu R520 nabízet nemá. Tu využívá R500 pro Xbox2 a pro PC by ji měla ATi nabídnout až v příští generaci VPU. R520 by měla být jakýsi mezikrok... A vzhledem k tomu, že na prototypu R520 ATi "údajně" dosáhla cca 15000 bodů (3D Mark05), tak to od výkonu tří X800XT není tak daleko. Uvidíme :-) Spíš bych čekal, že ATi jako vždy trochu sníží frekvenci čipu...
ja som hlavne zvedavy ake CPU a MB budu nutne aby sa prejavil aspon dvojnasobny vykon oproti X800XT.. nehovoriac o 3x takom vykone, co su urcite len hypoteticke moznosti R520
mozno v buducnosti sa takehoto narastu dockame - ked sa konecne zacnu robit hry, ktore budu z vacsej casti vyuzivat shadery najnovsich kariet a nebudu tolko zavysle na rychlosti CPU (iked je zasa mozne ze po uvolneni zdrojov CPU sa zacnu vyvojari zameriavat na lepsiu fyziku, inteligenciu protivnikov/postav, atd... takze co najrychlejsie CPU bude aj tak nutnostou)
Ačkoliv nevím nakolik jsou ta čísla skutečná, rozhodně s těmito parametry to do PC nedám :) To by voddělalo i PC značky VOLHA :)))
artx rulez
3x vetsi vykon ? No, asi ale jenom v urcite casti vypoctu, nejake shader verze 5.1 ... doufejme, ze nebude taky 3x vic zrat energie.
Co sa tyka masiny do ktorej to strcit, tak v tom az taky problem nevidim. Zoberte si, ze co chvila pridu viacjadrove procesory.
Trojnasobne navysenie vykonu je asi predsa len trochu moc, ale tusim si ATI nedavno licencovala technologiu na zvysenie frekvencie (a boh vie coho este), pri zachovani tepelneho vyzarovania a odberu. (mozno sa mylim, ale nejaku takuto novinku som tu nedavno cital)
Nobody: Ten dvojnasobny vykon jejednoduchy - nechte si stejny CPU a MB a styejnou hru co dnes, ale nastavte si rozliseni 1600x1280 + 16xAA. A bude vam to behat podobne, jako ted na 1280x960 - ale predpoklada to, ze mate monitor, pro ktery to ma smysl.
Proste jednoduse bedete mit lepsi obraz ve vetsim rozsiseni bez ztraty rychlosti.
Sranda bude to uchladit, takovejch 100W to vezme určitě, aby z toho nakonec nebyl fukar alá GeForce FX :)
Jen na CD-Rku jsem zahledl zminku o pozadi vyvoje u ATi. Malokdo totiz vi, ze ATi ma 2 vyvojove tymy. Jeden vzdy po 2 letech prichazi se zcela novou archekturou (R9700) a druhy vezme stavajici a vylepsuje ji do jejich limitnich mezi (X800). V porovnani s nVidii je to neskutecna vyhoda, nebot u teto musi jeden vyvojovy tym pracovat na novem chipu a zaroven vylepsovat stavajici architekturu. A mit 2 roky jen a jen na vyvoj je opravdu vice nez dostacujici. Tudiz ocekavam opravdu obrovsky skok ve vykonu R520. Samozrejme se neda ocekavat, ze u takoveho Quake 3 bude vykon 3x vetsi, ale v nejnovejsich hrach (ktere jeste nejsou na trhu) spolu s vysokymi rozlisenimi a pokrocilym AA a anizotropnim filtrovanim tomu tak zrejme skutecne bude.
BTW: technologicka dema teto karty maji byt na urovni CG filmu ala Shrek s plnymi detaily plynule i pri tech nejvyssich rozlisenich. Taky se nemuzete dockat? :)
Uz se tesim az budu stavet novy PC tak tam dam vodni chlazeni a jako chladic budu pouzivat radiator od topeni, akorat si budu muset poridit silnejsi jistice a pouzivat PC jen na nocni proud:-)
>karel vanek:
no mozna to neco, co bude trochu vypadat jako filmik upocita, ale pochybuju, ze to bude v odpovidajici kvalite, tj. bez aliasingu vsemoznych druhu
sorry,- karel_danek :)
no ty kokzo.. no ak to bude riadne delo .. riadny ohrievac vzduchu a minimalne 40000,- bez dane .. uz sa tesim na tych stratach ktory tymto projektom ATI strati, aspon pokial neklesne cena...
re: Karel_Danek
no verim ze to co si napisal je pravda. lebo ak ano, tak toto bude poriadny hukot! GL ATI!
uz sa tesim...aj na cenu az mam 3/4 nasporene :)
1)cena karty bude asi dost vysoka, predpkladam okolo 20000,-kc
2)realtime kvalita "ala Shrek" na 1 kusu takove karty a na jednom PC je nesmysl. Filmy SHREK a spol. jsou renderovany na "farmach",ktere obsahuji stovky serveru. A ani na techto farmach se nedosahuje realtime rychlosti. Navic filmy jsou delany ve vrstvach, toznamena napr. ze na predrenderovanem pozadi kraci osel se Shrekem atd. Kazda vrsva se renderuje zvlast a pak se to dava dohromady. Nebo co ray tracing ......? Zapomente na kvalitu Shreka..:) To je jen reklamni blafovani.
Jestlipak to nebude tim, ze se filmy ala Shrek renderuji v naprosto silenych rozlisenich? Ono vyrenderovat neco v 1280x960 s nejakym tim antialiasingem je preci jen neco jineho nez renderovat to same v rozliseni pro nejvetsi filmova platna. Apropos, nevite nekdo, jake je to filmove rozliseni? Jestli nejaka presna hodnota skutecne existuje? Diky.
No já předpokládám že příští generace bude dual core GPU.
no, na nejake konferenci se pry nekoho ptali a na odpoved byl skoupy. ze to rozliseni neni az tak brutalni jak by si nekdo moh myslet. ale odstraneni aliasingu je tam pry huste, normalne 64 urovni na pixel. joo, aliasing, nejvetsi nepritel rendrovace :)
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.