No, ona nenažraná a topící GTX 600 s leakujícíma tranzistorama a mizernou výtěžností na neodladěných 28 nm by taky nebyla žádná výhra. Pochybuju, že by si u Nvidie chtěli někdy brzy zopakovat situaci s první generací Fermi...
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
qee https://diit.cz/profil/qee
4. 3. 2011 - 00:18https://diit.cz/clanek/jen-hsun-huang-nvidia-28nm-cipy-tegra-letos-nerealne/diskuseNo, ona nenažraná a topící GTX 600 s leakujícíma tranzistorama a mizernou výtěžností na neodladěných 28 nm by taky nebyla žádná výhra. Pochybuju, že by si u Nvidie chtěli někdy brzy zopakovat situaci s první generací Fermi...https://diit.cz/clanek/jen-hsun-huang-nvidia-28nm-cipy-tegra-letos-nerealne/diskuse#comment-577294
+
"pročež je 40nm proces tím správným pro tyto produkty."
A kdyby nebyl 40nm proces, tak i 55nm by byl tím správným pro tyto produkty. A vlastně i 65nm proces je tím správným pro tyto produkty. Tak nějak mi to přijde jako kyselé hrozny.
Ach jak nemám rád marketingové bláboly tohoto pána. Jak o technologii pro čipy určené do mobilního segmentu citlivého na spotřebu může prohlásit, že je tou správnou v rozhovoru, kde je zmiňována technologie potenciálně mnohem lepší, nepochopim. :( Pokud by řekl, že je dobrá či vhodná nebo zcela dostačují, tak ani neceknu.
PS: Doufám, že se po ránu nerozčiluju kvůli nepřesnému překladu. :)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Derryk https://diit.cz/profil/derryk
4. 3. 2011 - 06:03https://diit.cz/clanek/jen-hsun-huang-nvidia-28nm-cipy-tegra-letos-nerealne/diskuse"pročež je 40nm proces tím správným pro tyto produkty."
A kdyby nebyl 40nm proces, tak i 55nm by byl tím správným pro tyto produkty. A vlastně i 65nm proces je tím správným pro tyto produkty. Tak nějak mi to přijde jako kyselé hrozny.
Ach jak nemám rád marketingové bláboly tohoto pána. Jak o technologii pro čipy určené do mobilního segmentu citlivého na spotřebu může prohlásit, že je tou správnou v rozhovoru, kde je zmiňována technologie potenciálně mnohem lepší, nepochopim. :( Pokud by řekl, že je dobrá či vhodná nebo zcela dostačují, tak ani neceknu.
PS: Doufám, že se po ránu nerozčiluju kvůli nepřesnému překladu. :)https://diit.cz/clanek/jen-hsun-huang-nvidia-28nm-cipy-tegra-letos-nerealne/diskuse#comment-577296
+
V podstatě má pravdu, jiná dostupná není, tak musí vzít to co je.
+1
+4
-1
Je komentář přínosný?
Kert https://diit.cz/profil/kert
4. 3. 2011 - 07:55https://diit.cz/clanek/jen-hsun-huang-nvidia-28nm-cipy-tegra-letos-nerealne/diskuseV podstatě má pravdu, jiná dostupná není, tak musí vzít to co je.https://diit.cz/clanek/jen-hsun-huang-nvidia-28nm-cipy-tegra-letos-nerealne/diskuse#comment-577301
+
Menej nanometrov nerovna sa automaticky nizsia spotreba. Prave naopak = viac problemov: mensie hradla, nizsia izolacia, vyssie prudove priesaky, vyssie straty... = nutnost pouzivat rozne technologicke finty (ktore potom znizuju vytaznost).
Jedine co plati: menej nanometrov rovna sa mensia plocha cipu..
+1
-4
-1
Je komentář přínosný?
x x https://diit.cz/profil/xox
4. 3. 2011 - 08:55https://diit.cz/clanek/jen-hsun-huang-nvidia-28nm-cipy-tegra-letos-nerealne/diskuseMenej nanometrov nerovna sa automaticky nizsia spotreba. Prave naopak = viac problemov: mensie hradla, nizsia izolacia, vyssie prudove priesaky, vyssie straty... = nutnost pouzivat rozne technologicke finty (ktore potom znizuju vytaznost).
Jedine co plati: menej nanometrov rovna sa mensia plocha cipu..https://diit.cz/clanek/jen-hsun-huang-nvidia-28nm-cipy-tegra-letos-nerealne/diskuse#comment-577305
+
Tak problém s leakage current se řeší odpojováním částí čipu. Což u ARM architektury očekávám jako samozřejmost.
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
Kert https://diit.cz/profil/kert
4. 3. 2011 - 09:50https://diit.cz/clanek/jen-hsun-huang-nvidia-28nm-cipy-tegra-letos-nerealne/diskuseTak problém s leakage current se řeší odpojováním částí čipu. Což u ARM architektury očekávám jako samozřejmost.https://diit.cz/clanek/jen-hsun-huang-nvidia-28nm-cipy-tegra-letos-nerealne/diskuse#comment-577310
+
S tou spotrebou to taky souvisi a hodne. Nedovedu si totiz predstavit dnesni GPU vyrobeny 130nm technologii to by byla spotreba jako prase.
Veskerej tento problem nastal diky preskoceni 32nm vyroby ktera ocividne chybi pro posledni verze GPU (GTX 5xx/ HD 6xxx) Doufam jen ze priste se tato fatalni chyba opakovat nebude jinak zase vyvoj zamrzne a bude se jen delat kosmeticka uprava a preznacovani.
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
JVc https://diit.cz/profil/jvc
4. 3. 2011 - 14:11https://diit.cz/clanek/jen-hsun-huang-nvidia-28nm-cipy-tegra-letos-nerealne/diskuseS tou spotrebou to taky souvisi a hodne. Nedovedu si totiz predstavit dnesni GPU vyrobeny 130nm technologii to by byla spotreba jako prase.
Veskerej tento problem nastal diky preskoceni 32nm vyroby ktera ocividne chybi pro posledni verze GPU (GTX 5xx/ HD 6xxx) Doufam jen ze priste se tato fatalni chyba opakovat nebude jinak zase vyvoj zamrzne a bude se jen delat kosmeticka uprava a preznacovani.https://diit.cz/clanek/jen-hsun-huang-nvidia-28nm-cipy-tegra-letos-nerealne/diskuse#comment-577332
+
Už nějaký čas mě GK nezajímají ale mam zato, že výkon grafických karet již dávno přerostl potřeby běžného zobrazovadla 1680x1050 příp. 1920x1080. Takže další hoňka za výkonem je celkem zbytečná a markegingová masírka. To že někdo nutně potřebuje GTX 580 nebo 5870 je absurdní.
+1
-2
-1
Je komentář přínosný?
Kert https://diit.cz/profil/kert
4. 3. 2011 - 14:31https://diit.cz/clanek/jen-hsun-huang-nvidia-28nm-cipy-tegra-letos-nerealne/diskuseUž nějaký čas mě GK nezajímají ale mam zato, že výkon grafických karet již dávno přerostl potřeby běžného zobrazovadla 1680x1050 příp. 1920x1080. Takže další hoňka za výkonem je celkem zbytečná a markegingová masírka. To že někdo nutně potřebuje GTX 580 nebo 5870 je absurdní.https://diit.cz/clanek/jen-hsun-huang-nvidia-28nm-cipy-tegra-letos-nerealne/diskuse#comment-577335
+
Ani bych nerekl - dokud nebudou GK a SW schopne vygenerovat realistickou grafiku, tak je stale co vylepsovat. Dokud nebudou na monitoru ve hrach stromy v lese vypadat skutecne realne, je porad kam jit
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
ork https://diit.cz/profil/ork
4. 3. 2011 - 14:53https://diit.cz/clanek/jen-hsun-huang-nvidia-28nm-cipy-tegra-letos-nerealne/diskuseAni bych nerekl - dokud nebudou GK a SW schopne vygenerovat realistickou grafiku, tak je stale co vylepsovat. Dokud nebudou na monitoru ve hrach stromy v lese vypadat skutecne realne, je porad kam jithttps://diit.cz/clanek/jen-hsun-huang-nvidia-28nm-cipy-tegra-letos-nerealne/diskuse#comment-577337
+
4. 3. 2011 - 17:28https://diit.cz/clanek/jen-hsun-huang-nvidia-28nm-cipy-tegra-letos-nerealne/diskuseAž na to, že to neřekl Gateshttps://diit.cz/clanek/jen-hsun-huang-nvidia-28nm-cipy-tegra-letos-nerealne/diskuse#comment-577370
+
No rad se necham poucit kdo to v jednaosmdesatym prohlasil.
Ne schvalne zagoogluj a hned to najdes
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
JVc https://diit.cz/profil/jvc
5. 3. 2011 - 17:28https://diit.cz/clanek/jen-hsun-huang-nvidia-28nm-cipy-tegra-letos-nerealne/diskuseNo rad se necham poucit kdo to v jednaosmdesatym prohlasil.
Ne schvalne zagoogluj a hned to najdeshttps://diit.cz/clanek/jen-hsun-huang-nvidia-28nm-cipy-tegra-letos-nerealne/diskuse#comment-577439
+
V každém případě to nejsou dobré zprávy :(
Ze Supermana se stane Clark Kent a nové grafiky zřejmě letos ostrouhají také.
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
webwalker https://diit.cz/profil/webwalker
4. 3. 2011 - 15:21https://diit.cz/clanek/jen-hsun-huang-nvidia-28nm-cipy-tegra-letos-nerealne/diskuseV každém případě to nejsou dobré zprávy :(
Ze Supermana se stane Clark Kent a nové grafiky zřejmě letos ostrouhají také.https://diit.cz/clanek/jen-hsun-huang-nvidia-28nm-cipy-tegra-letos-nerealne/diskuse#comment-577347
+
No, ona nenažraná a topící GTX 600 s leakujícíma tranzistorama a mizernou výtěžností na neodladěných 28 nm by taky nebyla žádná výhra. Pochybuju, že by si u Nvidie chtěli někdy brzy zopakovat situaci s první generací Fermi...
"pročež je 40nm proces tím správným pro tyto produkty."
A kdyby nebyl 40nm proces, tak i 55nm by byl tím správným pro tyto produkty. A vlastně i 65nm proces je tím správným pro tyto produkty. Tak nějak mi to přijde jako kyselé hrozny.
Ach jak nemám rád marketingové bláboly tohoto pána. Jak o technologii pro čipy určené do mobilního segmentu citlivého na spotřebu může prohlásit, že je tou správnou v rozhovoru, kde je zmiňována technologie potenciálně mnohem lepší, nepochopim. :( Pokud by řekl, že je dobrá či vhodná nebo zcela dostačují, tak ani neceknu.
PS: Doufám, že se po ránu nerozčiluju kvůli nepřesnému překladu. :)
V podstatě má pravdu, jiná dostupná není, tak musí vzít to co je.
Menej nanometrov nerovna sa automaticky nizsia spotreba. Prave naopak = viac problemov: mensie hradla, nizsia izolacia, vyssie prudove priesaky, vyssie straty... = nutnost pouzivat rozne technologicke finty (ktore potom znizuju vytaznost).
Jedine co plati: menej nanometrov rovna sa mensia plocha cipu..
Tak problém s leakage current se řeší odpojováním částí čipu. Což u ARM architektury očekávám jako samozřejmost.
S tou spotrebou to taky souvisi a hodne. Nedovedu si totiz predstavit dnesni GPU vyrobeny 130nm technologii to by byla spotreba jako prase.
Veskerej tento problem nastal diky preskoceni 32nm vyroby ktera ocividne chybi pro posledni verze GPU (GTX 5xx/ HD 6xxx) Doufam jen ze priste se tato fatalni chyba opakovat nebude jinak zase vyvoj zamrzne a bude se jen delat kosmeticka uprava a preznacovani.
Už nějaký čas mě GK nezajímají ale mam zato, že výkon grafických karet již dávno přerostl potřeby běžného zobrazovadla 1680x1050 příp. 1920x1080. Takže další hoňka za výkonem je celkem zbytečná a markegingová masírka. To že někdo nutně potřebuje GTX 580 nebo 5870 je absurdní.
Ani bych nerekl - dokud nebudou GK a SW schopne vygenerovat realistickou grafiku, tak je stale co vylepsovat. Dokud nebudou na monitoru ve hrach stromy v lese vypadat skutecne realne, je porad kam jit
podobnej vyrok rekl kdysi i Gates 640 kB musi stacit kazdymu.
Až na to, že to neřekl Gates
No rad se necham poucit kdo to v jednaosmdesatym prohlasil.
Ne schvalne zagoogluj a hned to najdes
V každém případě to nejsou dobré zprávy :(
Ze Supermana se stane Clark Kent a nové grafiky zřejmě letos ostrouhají také.
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.