Podelal si to posledni dobou svymi nazory, tak radeji odchazi... Dobre mu tak. Je skoda jak penize skazi cloveku charakter.
+1
-4
-1
Je komentář přínosný?
Podelal si to posledni dobou
Zlomená Haksna https://diit.cz/profil/renda9
25. 11. 2013 - 17:36https://diit.cz/clanek/john-carmack-odchazi-z-id-software/diskusePodelal si to posledni dobou svymi nazory, tak radeji odchazi... Dobre mu tak. Je skoda jak penize skazi cloveku charakter.https://diit.cz/clanek/john-carmack-odchazi-z-id-software/diskuse#comment-674547
+
Je ti doufám jasné, že Carmack nemusel hnout prstem do konce života už posledních 20 let. Takže "poslední dobou" nějaké kažení charakteru penězi asi sotva.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Je ti doufám jasné, že
Philip Fry https://diit.cz/profil/vain
26. 11. 2013 - 06:48https://diit.cz/clanek/john-carmack-odchazi-z-id-software/diskuseJe ti doufám jasné, že Carmack nemusel hnout prstem do konce života už posledních 20 let. Takže "poslední dobou" nějaké kažení charakteru penězi asi sotva.https://diit.cz/clanek/john-carmack-odchazi-z-id-software/diskuse#comment-674573
+
Já už z Dooma 4 mám stejný pocit jako z Duka a jestli se potvrdí těch 30fps, tak to pro mě nebude. Takový potenciál značek (Doom, Quake, Wolfenstein) a tak příšerná současnost. Jako fanda těhle her říkám, že jeho odchod už nemůže nic pokazit. Holt se mu změnili priority a já mu to nemám za zlé.
+1
+3
-1
Je komentář přínosný?
Já už z Dooma 4 mám stejný
Mirda Červíček https://diit.cz/profil/mirek11
25. 11. 2013 - 18:17https://diit.cz/clanek/john-carmack-odchazi-z-id-software/diskuseJá už z Dooma 4 mám stejný pocit jako z Duka a jestli se potvrdí těch 30fps, tak to pro mě nebude. Takový potenciál značek (Doom, Quake, Wolfenstein) a tak příšerná současnost. Jako fanda těhle her říkám, že jeho odchod už nemůže nic pokazit. Holt se mu změnili priority a já mu to nemám za zlé.https://diit.cz/clanek/john-carmack-odchazi-z-id-software/diskuse#comment-674550
+
jen aby to nebylo jako u Blizzard her, kde si vzdycky fanousci a novinari vymysli/vymodli termin vydani a pak se jej drzi. Pak prichazi odklady her, ktere vlastne ani nemaji oficialni termin uvedeni. naposled treba D3 )
To ze nekdo zminil v roce 2008 Dooma, neznamena, ze oznamil jeho vydani. Tohle je spise jako HL 3...
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
jen aby to nebylo jako u
Shaq https://diit.cz/profil/shaquille
25. 11. 2013 - 20:16https://diit.cz/clanek/john-carmack-odchazi-z-id-software/diskusejen aby to nebylo jako u Blizzard her, kde si vzdycky fanousci a novinari vymysli/vymodli termin vydani a pak se jej drzi. Pak prichazi odklady her, ktere vlastne ani nemaji oficialni termin uvedeni. naposled treba D3 )
To ze nekdo zminil v roce 2008 Dooma, neznamena, ze oznamil jeho vydani. Tohle je spise jako HL 3...https://diit.cz/clanek/john-carmack-odchazi-z-id-software/diskuse#comment-674557
+
Která hra od id jede na 30fps? Jinak co jsem tak mě možnost hrát tak třeba autíčka u kterých je to taky pěkně znát mě dost překvapila, že to i na 30fps jde hrát. Byl to Split/Second a nutno dodat, že jsem zvyklý hrát na 60fps (Forza, Gran Turismo, NfS Shift). Podobně je na tom třeba Sleeping Dogs, které jsou hratelné na těch 30fps a to imho díky velmi slušnému syncu.
Důvodem pro 30fps je IMHO nedostatečný hardware v letošních konzolích, za které ovšem id ani Carmack nemůže.
+1
-2
-1
Je komentář přínosný?
Která hra od id jede na
Richmond https://diit.cz/profil/richmond
25. 11. 2013 - 22:55https://diit.cz/clanek/john-carmack-odchazi-z-id-software/diskuseKterá hra od id jede na 30fps? Jinak co jsem tak mě možnost hrát tak třeba autíčka u kterých je to taky pěkně znát mě dost překvapila, že to i na 30fps jde hrát. Byl to Split/Second a nutno dodat, že jsem zvyklý hrát na 60fps (Forza, Gran Turismo, NfS Shift). Podobně je na tom třeba Sleeping Dogs, které jsou hratelné na těch 30fps a to imho díky velmi slušnému syncu.
Důvodem pro 30fps je IMHO nedostatečný hardware v letošních konzolích, za které ovšem id ani Carmack nemůže.https://diit.cz/clanek/john-carmack-odchazi-z-id-software/diskuse#comment-674564
+
26. 11. 2013 - 06:46https://diit.cz/clanek/john-carmack-odchazi-z-id-software/diskuseKterá hra od id Software? Co třeba už Doom 1 a 2?https://diit.cz/clanek/john-carmack-odchazi-z-id-software/diskuse#comment-674572
+
Možná tak na Amize bez turbo karty nebo na nějaké línější 486SX ;) Jo a ještě jsi zapomněl Commander Keena :D Každopádně ty o koze a já o voze - bavím se o fps locku a ne o limitaci hardwarem...
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
Možná tak na Amize bez turbo
Richmond https://diit.cz/profil/richmond
26. 11. 2013 - 16:41https://diit.cz/clanek/john-carmack-odchazi-z-id-software/diskuseMožná tak na Amize bez turbo karty nebo na nějaké línější 486SX ;) Jo a ještě jsi zapomněl Commander Keena :D Každopádně ty o koze a já o voze - bavím se o fps locku a ne o limitaci hardwarem...https://diit.cz/clanek/john-carmack-odchazi-z-id-software/diskuse#comment-674646
+
Jinak co jsem hledal lock 30fps u Doomu 4 tak se objevily zprávy, že by to mělo být locknuté u singleplayeru. Ovšem zatím nebyl potvrzen ani datum vydání, nikde se neobjevila ani beta případně video ze hry takže bych nic netvrdil stoprocentně. Každopádně bych 30fps lock nevylučoval ani u konzolí (primárně kvůli výkonu). Smysl to vlastně i dává - MP mapy jsou pevně ohraničeny a tudíž nejsou tolik náročné.
27. 11. 2013 - 15:33https://diit.cz/clanek/john-carmack-odchazi-z-id-software/diskuseJó a proč se teda píše, že vanilla Doom má lock na 35 (slovy třicetPĚT)? http://doom.wikia.com/wiki/Uncapped_framerate Pokud vím tak 35 není 30.
Jinak co jsem hledal lock 30fps u Doomu 4 tak se objevily zprávy, že by to mělo být locknuté u singleplayeru. Ovšem zatím nebyl potvrzen ani datum vydání, nikde se neobjevila ani beta případně video ze hry takže bych nic netvrdil stoprocentně. Každopádně bych 30fps lock nevylučoval ani u konzolí (primárně kvůli výkonu). Smysl to vlastně i dává - MP mapy jsou pevně ohraničeny a tudíž nejsou tolik náročné.
60fps vs 30fps ve Sleeping Dogs http://www.youtube.com/watch?v=9DFbNn3YpWMhttps://diit.cz/clanek/john-carmack-odchazi-z-id-software/diskuse#comment-674760
+
PS: u toho Dooma se bavíme o neakcelerované verzi přičemž 30fps bylo nejspíš maximum u drtivé většiny her. FPS lock byl samosebou v těchto dobách nutný protože by to jinak dopadlo asi tak jako hra Mašinka, která je naprosto neovladatelná ;) I přesto bych však doporučil mrknout na Carmackovy pokusy s 2D subpixel scrollingem (60fps, ale v true 2d kdy byl značně ovlivněn Mariem na SNESu). Vyšší fps nastoupily až s příchodem 3d akcelerátorů...
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
PS: u toho Dooma se bavíme o
Richmond https://diit.cz/profil/richmond
27. 11. 2013 - 15:39https://diit.cz/clanek/john-carmack-odchazi-z-id-software/diskusePS: u toho Dooma se bavíme o neakcelerované verzi přičemž 30fps bylo nejspíš maximum u drtivé většiny her. FPS lock byl samosebou v těchto dobách nutný protože by to jinak dopadlo asi tak jako hra Mašinka, která je naprosto neovladatelná ;) I přesto bych však doporučil mrknout na Carmackovy pokusy s 2D subpixel scrollingem (60fps, ale v true 2d kdy byl značně ovlivněn Mariem na SNESu). Vyšší fps nastoupily až s příchodem 3d akcelerátorů...https://diit.cz/clanek/john-carmack-odchazi-z-id-software/diskuse#comment-674761
+
To je úplně jedno, o čem se bavíme, ptal jsi se, která hra od id Software měla fps lock. Tak jsem ti odpověděl, to co tady prskáš kolem, protože jsem ti rozhodil tvé dojmy a průjmy, je mi úplně jedno. Jako sorry, nechápu o co ti jde, mě nic vysvětlovat a dokazovat nemusíš. Já ti prostě říkám, že už Doom 1 a 2 měl fps lock, což je odpověď na tvou otázku. Tečka konec, nechápu, o čem je diskuze.
+1
+5
-1
Je komentář přínosný?
To je úplně jedno, o čem se
Philip Fry https://diit.cz/profil/vain
28. 11. 2013 - 04:46https://diit.cz/clanek/john-carmack-odchazi-z-id-software/diskuseTo je úplně jedno, o čem se bavíme, ptal jsi se, která hra od id Software měla fps lock. Tak jsem ti odpověděl, to co tady prskáš kolem, protože jsem ti rozhodil tvé dojmy a průjmy, je mi úplně jedno. Jako sorry, nechápu o co ti jde, mě nic vysvětlovat a dokazovat nemusíš. Já ti prostě říkám, že už Doom 1 a 2 měl fps lock, což je odpověď na tvou otázku. Tečka konec, nechápu, o čem je diskuze.https://diit.cz/clanek/john-carmack-odchazi-z-id-software/diskuse#comment-674827
+
Oh, tak beru zpět, ty jsi se ptal opravdu na konkrétní lock 30 snímků, tak to už vůbec nechápu, proč zrovna tenhle lock, ale budiž. 30 sice fakt není 35, nic to nemění na tom, že to je hard coded lock ke kterému měli technický důvod, stejně tak technický důvod budou mít akcelerované hry, které nějaký lock mají.
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
Oh, tak beru zpět, ty jsi se
Philip Fry https://diit.cz/profil/vain
28. 11. 2013 - 05:05https://diit.cz/clanek/john-carmack-odchazi-z-id-software/diskuseOh, tak beru zpět, ty jsi se ptal opravdu na konkrétní lock 30 snímků, tak to už vůbec nechápu, proč zrovna tenhle lock, ale budiž. 30 sice fakt není 35, nic to nemění na tom, že to je hard coded lock ke kterému měli technický důvod, stejně tak technický důvod budou mít akcelerované hry, které nějaký lock mají.https://diit.cz/clanek/john-carmack-odchazi-z-id-software/diskuse#comment-674828
+
Já mluvil o locku fps, ne kolik jich bylo. Takže slovíčkaření, jestli jich bylo 30 nebo 35, můžeš zkoušet na někoho jiného, ne na mě.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Já mluvil o locku fps, ne
Philip Fry https://diit.cz/profil/vain
28. 11. 2013 - 04:43https://diit.cz/clanek/john-carmack-odchazi-z-id-software/diskuseJá mluvil o locku fps, ne kolik jich bylo. Takže slovíčkaření, jestli jich bylo 30 nebo 35, můžeš zkoušet na někoho jiného, ne na mě.https://diit.cz/clanek/john-carmack-odchazi-z-id-software/diskuse#comment-674826
+
25. 11. 2013 - 20:10https://diit.cz/clanek/john-carmack-odchazi-z-id-software/diskuseNo bude nám chybět :o))https://diit.cz/clanek/john-carmack-odchazi-z-id-software/diskuse#comment-674555
+
Sledujem Oculus tak dúfam, že sa mu tam bude dariť.
+1
-6
-1
Je komentář přínosný?
Sledujem Oculus tak dúfam, že
Marek Moravčík https://diit.cz/profil/mareknr
26. 11. 2013 - 12:13https://diit.cz/clanek/john-carmack-odchazi-z-id-software/diskuseSledujem Oculus tak dúfam, že sa mu tam bude dariť. https://diit.cz/clanek/john-carmack-odchazi-z-id-software/diskuse#comment-674602
+
Podelal si to posledni dobou svymi nazory, tak radeji odchazi... Dobre mu tak. Je skoda jak penize skazi cloveku charakter.
Je ti doufám jasné, že Carmack nemusel hnout prstem do konce života už posledních 20 let. Takže "poslední dobou" nějaké kažení charakteru penězi asi sotva.
Já už z Dooma 4 mám stejný pocit jako z Duka a jestli se potvrdí těch 30fps, tak to pro mě nebude. Takový potenciál značek (Doom, Quake, Wolfenstein) a tak příšerná současnost. Jako fanda těhle her říkám, že jeho odchod už nemůže nic pokazit. Holt se mu změnili priority a já mu to nemám za zlé.
jen aby to nebylo jako u Blizzard her, kde si vzdycky fanousci a novinari vymysli/vymodli termin vydani a pak se jej drzi. Pak prichazi odklady her, ktere vlastne ani nemaji oficialni termin uvedeni. naposled treba D3 )
To ze nekdo zminil v roce 2008 Dooma, neznamena, ze oznamil jeho vydani. Tohle je spise jako HL 3...
Která hra od id jede na 30fps? Jinak co jsem tak mě možnost hrát tak třeba autíčka u kterých je to taky pěkně znát mě dost překvapila, že to i na 30fps jde hrát. Byl to Split/Second a nutno dodat, že jsem zvyklý hrát na 60fps (Forza, Gran Turismo, NfS Shift). Podobně je na tom třeba Sleeping Dogs, které jsou hratelné na těch 30fps a to imho díky velmi slušnému syncu.
Důvodem pro 30fps je IMHO nedostatečný hardware v letošních konzolích, za které ovšem id ani Carmack nemůže.
Možná Doom4.
Která hra od id Software? Co třeba už Doom 1 a 2?
Možná tak na Amize bez turbo karty nebo na nějaké línější 486SX ;) Jo a ještě jsi zapomněl Commander Keena :D Každopádně ty o koze a já o voze - bavím se o fps locku a ne o limitaci hardwarem...
Jó a proč se teda píše, že vanilla Doom má lock na 35 (slovy třicetPĚT)? http://doom.wikia.com/wiki/Uncapped_framerate Pokud vím tak 35 není 30.
Jinak co jsem hledal lock 30fps u Doomu 4 tak se objevily zprávy, že by to mělo být locknuté u singleplayeru. Ovšem zatím nebyl potvrzen ani datum vydání, nikde se neobjevila ani beta případně video ze hry takže bych nic netvrdil stoprocentně. Každopádně bych 30fps lock nevylučoval ani u konzolí (primárně kvůli výkonu). Smysl to vlastně i dává - MP mapy jsou pevně ohraničeny a tudíž nejsou tolik náročné.
60fps vs 30fps ve Sleeping Dogs http://www.youtube.com/watch?v=9DFbNn3YpWM
PS: u toho Dooma se bavíme o neakcelerované verzi přičemž 30fps bylo nejspíš maximum u drtivé většiny her. FPS lock byl samosebou v těchto dobách nutný protože by to jinak dopadlo asi tak jako hra Mašinka, která je naprosto neovladatelná ;) I přesto bych však doporučil mrknout na Carmackovy pokusy s 2D subpixel scrollingem (60fps, ale v true 2d kdy byl značně ovlivněn Mariem na SNESu). Vyšší fps nastoupily až s příchodem 3d akcelerátorů...
To je úplně jedno, o čem se bavíme, ptal jsi se, která hra od id Software měla fps lock. Tak jsem ti odpověděl, to co tady prskáš kolem, protože jsem ti rozhodil tvé dojmy a průjmy, je mi úplně jedno. Jako sorry, nechápu o co ti jde, mě nic vysvětlovat a dokazovat nemusíš. Já ti prostě říkám, že už Doom 1 a 2 měl fps lock, což je odpověď na tvou otázku. Tečka konec, nechápu, o čem je diskuze.
Oh, tak beru zpět, ty jsi se ptal opravdu na konkrétní lock 30 snímků, tak to už vůbec nechápu, proč zrovna tenhle lock, ale budiž. 30 sice fakt není 35, nic to nemění na tom, že to je hard coded lock ke kterému měli technický důvod, stejně tak technický důvod budou mít akcelerované hry, které nějaký lock mají.
Já mluvil o locku fps, ne kolik jich bylo. Takže slovíčkaření, jestli jich bylo 30 nebo 35, můžeš zkoušet na někoho jiného, ne na mě.
No bude nám chybět :o))
Sledujem Oculus tak dúfam, že sa mu tam bude dariť.
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.