V akej kvalite to bude? Dat za album v 128 alebo 192 kbps 500 Kc nie je bohvieake terno...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
OLE (neověřeno) https://diit.cz
8. 7. 2004 - 10:56https://diit.cz/clanek/legalni-hudba-z-internetu-uz-i-u-nas/diskuseV akej kvalite to bude? Dat za album v 128 alebo 192 kbps 500 Kc nie je bohvieake terno...https://diit.cz/clanek/legalni-hudba-z-internetu-uz-i-u-nas/diskuse#comment-69878
+
OLE:
Já bych řekl, že to nejen není terno, ale je to nádherně, úžasně nestydaté. Co byste čekali od spojení hudebního vydavatele a Českého telecomu? Možná všechno, jen ne láci.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Mikrob1 https://diit.cz/profil/mikrob1
8. 7. 2004 - 11:07https://diit.cz/clanek/legalni-hudba-z-internetu-uz-i-u-nas/diskuseOLE:
Já bych řekl, že to nejen není terno, ale je to nádherně, úžasně nestydaté. Co byste čekali od spojení hudebního vydavatele a Českého telecomu? Možná všechno, jen ne láci.https://diit.cz/clanek/legalni-hudba-z-internetu-uz-i-u-nas/diskuse#comment-69892
+
Docela by mne zajímalo, co to je opět za výraz "od 30 Kč za jednu píseň", jak to uvádí ČTc ve své zprávě. To také může znamenat, že je tam třeba jedna dvouminutová píseň za 30,- a pak je všechno dražší. A když si stahnu třeba dvacetiminutové Echoes od Pink Floyd, můžu také zaplatit dvě stovky, nebo i víc. Prostě předložka "od" v uvedení ceny, nevím proč, ve mně vyvolává tyto asociace. A v případě ČTc dokonce jistotu.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Mikrob1 https://diit.cz/profil/mikrob1
8. 7. 2004 - 11:15https://diit.cz/clanek/legalni-hudba-z-internetu-uz-i-u-nas/diskuseDocela by mne zajímalo, co to je opět za výraz "od 30 Kč za jednu píseň", jak to uvádí ČTc ve své zprávě. To také může znamenat, že je tam třeba jedna dvouminutová píseň za 30,- a pak je všechno dražší. A když si stahnu třeba dvacetiminutové Echoes od Pink Floyd, můžu také zaplatit dvě stovky, nebo i víc. Prostě předložka "od" v uvedení ceny, nevím proč, ve mně vyvolává tyto asociace. A v případě ČTc dokonce jistotu.https://diit.cz/clanek/legalni-hudba-z-internetu-uz-i-u-nas/diskuse#comment-69893
+
Jedna mp-trojka za 30 Kc ??? to ma byt zly vtip ? to si radsej kazdy stiahne z kazy.;) samozrejme, pokial nema ich slavne DSL pripojenie obmedzene na 500MB tyzdenne.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
mk (neověřeno) https://diit.cz
8. 7. 2004 - 11:54https://diit.cz/clanek/legalni-hudba-z-internetu-uz-i-u-nas/diskuseJedna mp-trojka za 30 Kc ??? to ma byt zly vtip ? to si radsej kazdy stiahne z kazy.;) samozrejme, pokial nema ich slavne DSL pripojenie obmedzene na 500MB tyzdenne. https://diit.cz/clanek/legalni-hudba-z-internetu-uz-i-u-nas/diskuse#comment-69921
+
2Mikrob: víš že ti Floydi mě napadli taky? :-).
Stejně je to jen pro uživatele ČTc a "třeba se časem dostane i na ty, co nejsou příznivci ČTc" je čistá utopie.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
TimJ https://diit.cz/profil/timj
8. 7. 2004 - 11:59https://diit.cz/clanek/legalni-hudba-z-internetu-uz-i-u-nas/diskuse2Mikrob: víš že ti Floydi mě napadli taky? :-).
Stejně je to jen pro uživatele ČTc a "třeba se časem dostane i na ty, co nejsou příznivci ČTc" je čistá utopie.https://diit.cz/clanek/legalni-hudba-z-internetu-uz-i-u-nas/diskuse#comment-69922
+
Chybí tam podtitulek: "... ale draze a pouze pro vyvolené." :(
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Krozyk https://diit.cz/profil/krozyk
8. 7. 2004 - 11:59https://diit.cz/clanek/legalni-hudba-z-internetu-uz-i-u-nas/diskuseChybí tam podtitulek: "... ale draze a pouze pro vyvolené." :(https://diit.cz/clanek/legalni-hudba-z-internetu-uz-i-u-nas/diskuse#comment-69923
+
ČTc si od toho jistě slibuje, že jim přibyde spousta nových zákazníků, ale to je omyl. S tou jejich cenou "od", to taky tak žhavé nebude, takže zdar a sílu "pirátům" :-)
Pokud je téměř legální vlastnit kopii a nemít originál, jak se tady nedávno psalo, budou to všichni stejně tahat odjinud a hlavně zadarmo !!! Když si to spočítám, tak mi vyjde album, které má 16 skladeb včetně nějakého bonusu, minimálně "od" 450 Kč. No a popravdě: To bych si ho koupil za tuto cenu v obchodě i s bookletem ...
Takže co ??? Banán Telekome :-)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Berni https://diit.cz/profil/berni
8. 7. 2004 - 12:01https://diit.cz/clanek/legalni-hudba-z-internetu-uz-i-u-nas/diskuseČTc si od toho jistě slibuje, že jim přibyde spousta nových zákazníků, ale to je omyl. S tou jejich cenou "od", to taky tak žhavé nebude, takže zdar a sílu "pirátům" :-)
Pokud je téměř legální vlastnit kopii a nemít originál, jak se tady nedávno psalo, budou to všichni stejně tahat odjinud a hlavně zadarmo !!! Když si to spočítám, tak mi vyjde album, které má 16 skladeb včetně nějakého bonusu, minimálně "od" 450 Kč. No a popravdě: To bych si ho koupil za tuto cenu v obchodě i s bookletem ...
Takže co ??? Banán Telekome :-)https://diit.cz/clanek/legalni-hudba-z-internetu-uz-i-u-nas/diskuse#comment-69924
+
Mně to nepřipadá tak špatné. Na stahování alb to sice (cenově) moc není, ale když se mi líbí od daného umělce (občas v uvozovkách) jedna dvě písničky, tak proč kupovat celé CD? Když to bude za 3 pětky ve výborné (!) kvalitě, tak proč ne?
To P2P fans: ne každý má čas a náladu prohledávat DC nebo Kazaa, kde je mrtě souborů úplně vadných a z toho zbytku je spousta v pochybné kvalitě.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Thom (neověřeno) https://diit.cz
8. 7. 2004 - 12:06https://diit.cz/clanek/legalni-hudba-z-internetu-uz-i-u-nas/diskuseMně to nepřipadá tak špatné. Na stahování alb to sice (cenově) moc není, ale když se mi líbí od daného umělce (občas v uvozovkách) jedna dvě písničky, tak proč kupovat celé CD? Když to bude za 3 pětky ve výborné (!) kvalitě, tak proč ne?
To P2P fans: ne každý má čas a náladu prohledávat DC nebo Kazaa, kde je mrtě souborů úplně vadných a z toho zbytku je spousta v pochybné kvalitě.https://diit.cz/clanek/legalni-hudba-z-internetu-uz-i-u-nas/diskuse#comment-69925
+
To Thom : A na vyhledávání skladeb na stránkách Telekomu čas máš ??? Je to to samé !!!
Pokud by kvalita stála za to, myslím tím nad 192 kilo, tak by to snad šlo, ale jinak je P2P výhodnější i obsahem ...
A je i jiná alternativa. Nauč se hrát na nějaký hudební nástroj, nebo si pořiď hudební studio do počítače a zahraj si ty skladby sám :-) A nemusíš nic stahovat :-)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Berni https://diit.cz/profil/berni
8. 7. 2004 - 12:21https://diit.cz/clanek/legalni-hudba-z-internetu-uz-i-u-nas/diskuseTo Thom : A na vyhledávání skladeb na stránkách Telekomu čas máš ??? Je to to samé !!!
Pokud by kvalita stála za to, myslím tím nad 192 kilo, tak by to snad šlo, ale jinak je P2P výhodnější i obsahem ...
A je i jiná alternativa. Nauč se hrát na nějaký hudební nástroj, nebo si pořiď hudební studio do počítače a zahraj si ty skladby sám :-) A nemusíš nic stahovat :-)https://diit.cz/clanek/legalni-hudba-z-internetu-uz-i-u-nas/diskuse#comment-69926
+
Neni toto nahodou diskriminace !!!
Alespon me se to nejak nezda, podminovat stahovani hudby ci filmu z nejakeho portalu tim, ze musite vyuzivat jejich vlastni "drahe" pripojeni na internet. Je to tedy pekna svi..rna!
Vzhledem k tomu, ze jde o Telecomunisty tak si myslim, ze antimonopolni urad radsi zaujal polohu slepce a hlucheho.
At zije nase skvela vlada a cest jeji pamatce (alespon doufam)!
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Mike (neověřeno) https://diit.cz
8. 7. 2004 - 12:24https://diit.cz/clanek/legalni-hudba-z-internetu-uz-i-u-nas/diskuseNeni toto nahodou diskriminace !!!
Alespon me se to nejak nezda, podminovat stahovani hudby ci filmu z nejakeho portalu tim, ze musite vyuzivat jejich vlastni "drahe" pripojeni na internet. Je to tedy pekna svi..rna!
Vzhledem k tomu, ze jde o Telecomunisty tak si myslim, ze antimonopolni urad radsi zaujal polohu slepce a hlucheho.
At zije nase skvela vlada a cest jeji pamatce (alespon doufam)!https://diit.cz/clanek/legalni-hudba-z-internetu-uz-i-u-nas/diskuse#comment-69927
+
To Mike: Výborně !!! Úplně souhlasím ... Kam se s monopolem hrabe M$ :-)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Berni https://diit.cz/profil/berni
8. 7. 2004 - 12:32https://diit.cz/clanek/legalni-hudba-z-internetu-uz-i-u-nas/diskuseTo Mike: Výborně !!! Úplně souhlasím ... Kam se s monopolem hrabe M$ :-)https://diit.cz/clanek/legalni-hudba-z-internetu-uz-i-u-nas/diskuse#comment-69930
+
To Berni:
Mně jde spíš o to, že na těch stránkách Starzone to jednou vyhledáš a stáhneš (teda, aspoň myslim, já express nemám :-) ). Na p2p to musíš stáhnout často i víckrát (stáhnout, poslechnout, smazat a znovu). Jde mi o tu časovou náročnost a v tomhle porovnání lecdy určitě oficiální downloady vedou. Tím spíše, když chceš jen jednu dvě skladby (jak jsem psal).
Btw. tady právě padá tvůj argument s hud. nástrojem: tento způsob je časově a finančně dost neefektivní ;-) Rychleji si vydělám na stažení spousty alb, než se naučím na něco hrát (i když, na něco jsem kdysi uměl).
O kvalitě - souhlas, v případě mp3 určitě aspoň 192 kbps, jinak to nemá cenu.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Thom (neověřeno) https://diit.cz
8. 7. 2004 - 12:34https://diit.cz/clanek/legalni-hudba-z-internetu-uz-i-u-nas/diskuseTo Berni:
Mně jde spíš o to, že na těch stránkách Starzone to jednou vyhledáš a stáhneš (teda, aspoň myslim, já express nemám :-) ). Na p2p to musíš stáhnout často i víckrát (stáhnout, poslechnout, smazat a znovu). Jde mi o tu časovou náročnost a v tomhle porovnání lecdy určitě oficiální downloady vedou. Tím spíše, když chceš jen jednu dvě skladby (jak jsem psal).
Btw. tady právě padá tvůj argument s hud. nástrojem: tento způsob je časově a finančně dost neefektivní ;-) Rychleji si vydělám na stažení spousty alb, než se naučím na něco hrát (i když, na něco jsem kdysi uměl).
O kvalitě - souhlas, v případě mp3 určitě aspoň 192 kbps, jinak to nemá cenu.https://diit.cz/clanek/legalni-hudba-z-internetu-uz-i-u-nas/diskuse#comment-69931
+
To Thom: Právě že třeba na KaZaA si nejdříve zjistíš kvalitu, popřípadě pustíš úryvek a pak dáš stáhnout, když už jde o to. A co se Ti nepovede stáhnout najednou, stáhneš kdykoli jindy zbytek, díky cache. A krom toho můžeš stahovat od více uživatelů najednou, pokud jsou online ... A třeba jen na KaZaA je průměrně online 3 milióny uživatelů s kapacitou několika Tera dat !!!
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Berni https://diit.cz/profil/berni
8. 7. 2004 - 12:51https://diit.cz/clanek/legalni-hudba-z-internetu-uz-i-u-nas/diskuseTo Thom: Právě že třeba na KaZaA si nejdříve zjistíš kvalitu, popřípadě pustíš úryvek a pak dáš stáhnout, když už jde o to. A co se Ti nepovede stáhnout najednou, stáhneš kdykoli jindy zbytek, díky cache. A krom toho můžeš stahovat od více uživatelů najednou, pokud jsou online ... A třeba jen na KaZaA je průměrně online 3 milióny uživatelů s kapacitou několika Tera dat !!! https://diit.cz/clanek/legalni-hudba-z-internetu-uz-i-u-nas/diskuse#comment-69932
+
30 korun za jednu skladbu a ještě podmínkou mít internet od Českého telecomu? To snad ne...... To už vyjde levnějc si to opravdu stáhnout, nebo si zařídit členství v nějakým CD klubu (při videopůjčovnách to existuje běžně) a vždycky si CD půjčit (v mé půjčovně půjčení jednoho CDpříjde na 30 Kč, tedy stejně, jako jednu skladbu u ČT) a dál víte co. :-)) Navíc si sami můžete určit formát a kvalitu. A ochrany proti kopírování? Stačí Plextor s Plextools a kdo ho nemá, může posloužit i AnyDVD, které již nyní umí chroustat i audio CD, nebo nejnovější verze DVD43 (ta to zvládne taky). Osobně bych navrhoval cenu 20 Kč za skladbu nezávisle na žánru, délce,...., formát bez DRM min. 192 kbps a hlavně nevázat používání této služby na připojení od jednoho poskytovatele. Jinak jde o službu s velmi malým potencionálem, která třeba mě nemá co nabídnout.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
jumbus (neověřeno) https://diit.cz
8. 7. 2004 - 13:44https://diit.cz/clanek/legalni-hudba-z-internetu-uz-i-u-nas/diskuse30 korun za jednu skladbu a ještě podmínkou mít internet od Českého telecomu? To snad ne...... To už vyjde levnějc si to opravdu stáhnout, nebo si zařídit členství v nějakým CD klubu (při videopůjčovnách to existuje běžně) a vždycky si CD půjčit (v mé půjčovně půjčení jednoho CDpříjde na 30 Kč, tedy stejně, jako jednu skladbu u ČT) a dál víte co. :-)) Navíc si sami můžete určit formát a kvalitu. A ochrany proti kopírování? Stačí Plextor s Plextools a kdo ho nemá, může posloužit i AnyDVD, které již nyní umí chroustat i audio CD, nebo nejnovější verze DVD43 (ta to zvládne taky). Osobně bych navrhoval cenu 20 Kč za skladbu nezávisle na žánru, délce,...., formát bez DRM min. 192 kbps a hlavně nevázat používání této služby na připojení od jednoho poskytovatele. Jinak jde o službu s velmi malým potencionálem, která třeba mě nemá co nabídnout.https://diit.cz/clanek/legalni-hudba-z-internetu-uz-i-u-nas/diskuse#comment-69938
+
Berni, Thom: Na druhou stranu jsou někdy lidé schopni vynaložit poměrně velké úsilí na to, aby měli něco zadarmo :D
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Krozyk https://diit.cz/profil/krozyk
8. 7. 2004 - 14:27https://diit.cz/clanek/legalni-hudba-z-internetu-uz-i-u-nas/diskuseBerni, Thom: Na druhou stranu jsou někdy lidé schopni vynaložit poměrně velké úsilí na to, aby měli něco zadarmo :Dhttps://diit.cz/clanek/legalni-hudba-z-internetu-uz-i-u-nas/diskuse#comment-69943
+
pro rejpaly - ja pripojeni od telecomu (adsl, ne expres) mam a sem naprosto spokojeny zakaznik protoze nejdu pod 420kbps a odezvy sou taky super. 30kc za skladbu neni malo, ale jak psal nekdo niz pokud chci 1-2 pisnicky z alba je to v pohode, na sosnuti celyho lp je to moc drahy. starzone sem zkusil ze zvedavosti a myslim ze to je dobre vymysleny jen nabidka je dost mizerna. a ze je to omezeny jen na zakazniky iol je jednoduchy identifikujete se totiz svym tel. cislem + heslem a to co stahnete se vam pripisuje na tel. ucet. jinak jak tu psal mike jestli to je nelegalni a diskriminujici tak v tom pripade to same dela games tiscali kde si jako zakaznik iol nemuzu stahnout zadne demo/patch/video a maskuji to tim, ze moji ip adresu nelze prelozit do tvaru neco.cz coz je absolutni kravina!
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Tralalak (neověřeno) https://diit.cz
8. 7. 2004 - 16:05https://diit.cz/clanek/legalni-hudba-z-internetu-uz-i-u-nas/diskusepro rejpaly - ja pripojeni od telecomu (adsl, ne expres) mam a sem naprosto spokojeny zakaznik protoze nejdu pod 420kbps a odezvy sou taky super. 30kc za skladbu neni malo, ale jak psal nekdo niz pokud chci 1-2 pisnicky z alba je to v pohode, na sosnuti celyho lp je to moc drahy. starzone sem zkusil ze zvedavosti a myslim ze to je dobre vymysleny jen nabidka je dost mizerna. a ze je to omezeny jen na zakazniky iol je jednoduchy identifikujete se totiz svym tel. cislem + heslem a to co stahnete se vam pripisuje na tel. ucet. jinak jak tu psal mike jestli to je nelegalni a diskriminujici tak v tom pripade to same dela games tiscali kde si jako zakaznik iol nemuzu stahnout zadne demo/patch/video a maskuji to tim, ze moji ip adresu nelze prelozit do tvaru neco.cz coz je absolutni kravina! https://diit.cz/clanek/legalni-hudba-z-internetu-uz-i-u-nas/diskuse#comment-69955
+
krozyk - presne tak, neznaji cenu svyho casu a prace a tak klidne stravi celou noc/den/odpoledne aby si sosnuli z netu nejaky lp aniz by si uvedomili jak draze je jejich mp3 "zadarmo" vysly.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Tralalak (neověřeno) https://diit.cz
8. 7. 2004 - 16:09https://diit.cz/clanek/legalni-hudba-z-internetu-uz-i-u-nas/diskusekrozyk - presne tak, neznaji cenu svyho casu a prace a tak klidne stravi celou noc/den/odpoledne aby si sosnuli z netu nejaky lp aniz by si uvedomili jak draze je jejich mp3 "zadarmo" vysly.https://diit.cz/clanek/legalni-hudba-z-internetu-uz-i-u-nas/diskuse#comment-69956
+
To Tralalak: Cenu svého času asi neznáš Ty ! Já jsem vždy sehnal, co jsem konkrétně potřeboval během chvíle a nemusel jsem nic složitě hledat. Je to opět o šikovnosti uživatele .... Já jsem připojen neomezeně a jak dlouho to bude celé album tahat je mi celkem jedno, já u toho sedět nebudu, nebo u toho budu dělat něco jiného ... Nevím kolik toho stáhnu doma, ale i přes mobil nejdu pod 1GB měsíčně. A cena za skladbu 30,- Kč, je šílená, protože to člověka chytne minimálně do prvního vyúčtování a to nepočítám nutnost být připojen přes Telecom, který mi to ještě má fakturovat ... Smrdí v tom jedno veliké hnusné slovo .... a je to M O N O P O L. Něco chceš ??? Ale bezevšeho, jen se připoj přes nás. Ale zapoměli napsat že: Nejsme levní, žádná sleva nebude... atd... !!!
A vůbec, pokud je náš autorský zákon tak nedokonalý, jako že můžeš mít kopii jakéhokoliv díla pro vlastní potřebu, dokonce i kopii díla zapůjčeného v půjčovně, tak proč bych za to měl někomu platit !?!?
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Berni https://diit.cz/profil/berni
8. 7. 2004 - 17:12https://diit.cz/clanek/legalni-hudba-z-internetu-uz-i-u-nas/diskuseTo Tralalak: Cenu svého času asi neznáš Ty ! Já jsem vždy sehnal, co jsem konkrétně potřeboval během chvíle a nemusel jsem nic složitě hledat. Je to opět o šikovnosti uživatele .... Já jsem připojen neomezeně a jak dlouho to bude celé album tahat je mi celkem jedno, já u toho sedět nebudu, nebo u toho budu dělat něco jiného ... Nevím kolik toho stáhnu doma, ale i přes mobil nejdu pod 1GB měsíčně. A cena za skladbu 30,- Kč, je šílená, protože to člověka chytne minimálně do prvního vyúčtování a to nepočítám nutnost být připojen přes Telecom, který mi to ještě má fakturovat ... Smrdí v tom jedno veliké hnusné slovo .... a je to M O N O P O L. Něco chceš ??? Ale bezevšeho, jen se připoj přes nás. Ale zapoměli napsat že: Nejsme levní, žádná sleva nebude... atd... !!!
A vůbec, pokud je náš autorský zákon tak nedokonalý, jako že můžeš mít kopii jakéhokoliv díla pro vlastní potřebu, dokonce i kopii díla zapůjčeného v půjčovně, tak proč bych za to měl někomu platit !?!?https://diit.cz/clanek/legalni-hudba-z-internetu-uz-i-u-nas/diskuse#comment-69973
+
Proč bys za to měl někomu platit?
Třeba proto, že to někdo složil, někdo nahrál, někdo vydal a za to by se platit mělo (jiná otázka je kolik). Ty svoji práci děláš zdarma?
A tobě vždy připadá to, co je legální, i správné? Pak věz, že upálit J.Husa nebo vyhlazovat Židy bylo taktéž legální.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Thom (neověřeno) https://diit.cz
8. 7. 2004 - 17:51https://diit.cz/clanek/legalni-hudba-z-internetu-uz-i-u-nas/diskuseProč bys za to měl někomu platit?
Třeba proto, že to někdo složil, někdo nahrál, někdo vydal a za to by se platit mělo (jiná otázka je kolik). Ty svoji práci děláš zdarma?
A tobě vždy připadá to, co je legální, i správné? Pak věz, že upálit J.Husa nebo vyhlazovat Židy bylo taktéž legální.https://diit.cz/clanek/legalni-hudba-z-internetu-uz-i-u-nas/diskuse#comment-69977
+
Teda, kdyz jsem si precetl tento clanek a diskuzi k nemu, tak se nestacim divit. 30 Kč za pisnicku? Je CTc normalni? V dobe, kdy si zaplatim 9 USD za mesic na audiostore.ru si budu porizovat pripojeni od CTc a hledat mezi prvnimi 200 skladbami to co chci? Nevim jak ostatni, ale ja jsem z audiostore.ru stahnul uz vice jak 40 GB v neomezenem mnozstvi souboru najednou do max. rychlosti 1028 kB/s
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Rusak (neověřeno) https://diit.cz
8. 7. 2004 - 17:51https://diit.cz/clanek/legalni-hudba-z-internetu-uz-i-u-nas/diskuseTeda, kdyz jsem si precetl tento clanek a diskuzi k nemu, tak se nestacim divit. 30 Kč za pisnicku? Je CTc normalni? V dobe, kdy si zaplatim 9 USD za mesic na audiostore.ru si budu porizovat pripojeni od CTc a hledat mezi prvnimi 200 skladbami to co chci? Nevim jak ostatni, ale ja jsem z audiostore.ru stahnul uz vice jak 40 GB v neomezenem mnozstvi souboru najednou do max. rychlosti 1028 kB/shttps://diit.cz/clanek/legalni-hudba-z-internetu-uz-i-u-nas/diskuse#comment-69978
+
Ještě ke kvalitě: a jak poznáš, že ta mp3, které jsi si kousek poslechl, je celá OK? Že tam není třeba pořádný lupanec? A že ta skladba předtím neabsolvovala toto: stažené z netu v kvalitě 128 kbps, vypáleno jako audio CD, půjčeno kámošovi, ten z toho udělá mp3 192 kbps, dá to na Kazaa a ty si to pak sosneš.
Z bedýnek u PC a zvukové karty nemusíš poznat rozdíl, ale když si z toho uděláš audio CD a dáš do pořádného kombajnu složeného z komponentů, tak teprv poznáš rozdíl. A můžeš stahovat znova. Což tě sice (píšeš) čas nestojí, ale tyhle činnosti (vypalování atd.) ano.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Thom (neověřeno) https://diit.cz
8. 7. 2004 - 18:01https://diit.cz/clanek/legalni-hudba-z-internetu-uz-i-u-nas/diskuseJeště ke kvalitě: a jak poznáš, že ta mp3, které jsi si kousek poslechl, je celá OK? Že tam není třeba pořádný lupanec? A že ta skladba předtím neabsolvovala toto: stažené z netu v kvalitě 128 kbps, vypáleno jako audio CD, půjčeno kámošovi, ten z toho udělá mp3 192 kbps, dá to na Kazaa a ty si to pak sosneš.
Z bedýnek u PC a zvukové karty nemusíš poznat rozdíl, ale když si z toho uděláš audio CD a dáš do pořádného kombajnu složeného z komponentů, tak teprv poznáš rozdíl. A můžeš stahovat znova. Což tě sice (píšeš) čas nestojí, ale tyhle činnosti (vypalování atd.) ano.https://diit.cz/clanek/legalni-hudba-z-internetu-uz-i-u-nas/diskuse#comment-69979
+
8. 7. 2004 - 18:05https://diit.cz/clanek/legalni-hudba-z-internetu-uz-i-u-nas/diskuseTy mé dva příspěvky byly To Berni.https://diit.cz/clanek/legalni-hudba-z-internetu-uz-i-u-nas/diskuse#comment-69980
+
2Tralalak: Oni maji pravdu, tvoje IP nema reverz => nemas zadnou pridelenou domenu => nedovolej ti sosat zcela opravnene. Jdi nadavat na svyho ISP kterej nedodrzuje RFC.
2Thom: Jenze on to slozil jen JEDNOU ! takze by mel dostat zaplaceno jen jednou a ne jeste 70 let po smrti ! Si predstav, ze bych ti doma pridelal vanu a za kazdy pouziti (je to moje autorsky dilo, je to spesl vana ;) ) bys mi musel platit autorskej poplatek. Navic z tech penez neuvidi autor zhola nic a jaky sou naklady na sireni tech par MB dat ?
Kdy sem napr. muzikant, zivim se koncetovanim a ne prodejem CD. CD je jen moje reklama aby lidi prisli => naopak je rozdavam zdarma.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
J (neověřeno) https://diit.cz
8. 7. 2004 - 19:01https://diit.cz/clanek/legalni-hudba-z-internetu-uz-i-u-nas/diskuse2Tralalak: Oni maji pravdu, tvoje IP nema reverz => nemas zadnou pridelenou domenu => nedovolej ti sosat zcela opravnene. Jdi nadavat na svyho ISP kterej nedodrzuje RFC.
2Thom: Jenze on to slozil jen JEDNOU ! takze by mel dostat zaplaceno jen jednou a ne jeste 70 let po smrti ! Si predstav, ze bych ti doma pridelal vanu a za kazdy pouziti (je to moje autorsky dilo, je to spesl vana ;) ) bys mi musel platit autorskej poplatek. Navic z tech penez neuvidi autor zhola nic a jaky sou naklady na sireni tech par MB dat ?
Kdy sem napr. muzikant, zivim se koncetovanim a ne prodejem CD. CD je jen moje reklama aby lidi prisli => naopak je rozdavam zdarma.https://diit.cz/clanek/legalni-hudba-z-internetu-uz-i-u-nas/diskuse#comment-69992
+
No jo no kdyby radsi udelali hudbu zdarma a nehonil kazdy prachy (:-0(((((((((((
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Living Legend https://diit.cz/profil/livinglegend
8. 7. 2004 - 19:20https://diit.cz/clanek/legalni-hudba-z-internetu-uz-i-u-nas/diskuseNo jo no kdyby radsi udelali hudbu zdarma a nehonil kazdy prachy (:-0(((((((((((https://diit.cz/clanek/legalni-hudba-z-internetu-uz-i-u-nas/diskuse#comment-69994
+
Je to sluzba pro lidi co radi vyhazujou penize oknem!!!!!
Melo by to byt tak 3Kč za skladbu, jinak jsou to silenci kdyz si mysli ze najdou spoustu zakazniku.
I kdyby tech skladeb meli treba 10000, tak stejne nenajdu speciality ktere najdu treba jenom na DC++. Telecom je mazanej jak mraky!!! At se dou......
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Sefik100 (neověřeno) https://diit.cz
8. 7. 2004 - 19:28https://diit.cz/clanek/legalni-hudba-z-internetu-uz-i-u-nas/diskuseJe to sluzba pro lidi co radi vyhazujou penize oknem!!!!!
Melo by to byt tak 3Kč za skladbu, jinak jsou to silenci kdyz si mysli ze najdou spoustu zakazniku.
I kdyby tech skladeb meli treba 10000, tak stejne nenajdu speciality ktere najdu treba jenom na DC++. Telecom je mazanej jak mraky!!! At se dou......https://diit.cz/clanek/legalni-hudba-z-internetu-uz-i-u-nas/diskuse#comment-70010
+
to Thorn:
Jestliže si dáš audio CD vytvořený z MPtrojek "do pořádnýho kombajnu složenýho z komponentů" tak z toho vyleze vždycky paskvil, nehledě na kvalitu MPtrojek ("originál" MP3 versus zempétrojkovaná empétrojka)..... V případě potřeby přehrávat takto vytvořená audio CD na takovým zařízení je investice do "kombajnu složenýho z komponentů" vhozením úspor do toaletní mísy.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Hodo https://diit.cz/profil/hodo
8. 7. 2004 - 20:00https://diit.cz/clanek/legalni-hudba-z-internetu-uz-i-u-nas/diskuseto Thorn:
Jestliže si dáš audio CD vytvořený z MPtrojek "do pořádnýho kombajnu složenýho z komponentů" tak z toho vyleze vždycky paskvil, nehledě na kvalitu MPtrojek ("originál" MP3 versus zempétrojkovaná empétrojka)..... V případě potřeby přehrávat takto vytvořená audio CD na takovým zařízení je investice do "kombajnu složenýho z komponentů" vhozením úspor do toaletní mísy.https://diit.cz/clanek/legalni-hudba-z-internetu-uz-i-u-nas/diskuse#comment-70015
+
to J: já reagoval na Berniho, který (zřejmě) zastává názor neplatit vůbec (tedy asi ani za novinky) a myslím, že z mého příspěvku je to dostatečně jasné, tím spíše, že jsem psal, že výše poplatků je jiná otázka. OK, dodávám, i způsob a doba jejich vybírání je jiná otázka. Reagoval jsem zkrátka na to platit, či neplatit.
2 Hodo: IMHO jak u čeho. Třeba u popu, rocku, taneční, rap a jánevímcoještě asi moc nepoznáš, jestli to bylo vypálené z 256kbps mp3 nebo z originálu. To tak u jazzíku, klasiky apod., zkrátka akustická muzika. Ale tyhle záležitosti se dají často sehnat i za 100-200 korun za CD, tak kdo by se s tim sosal / pálil. Zato rozdíl mezi mnou popsaným způsobem "zpracovanou" skladbou a vypálenou z 256kbps mp3 z oficiálních zdrojů na kloudné apar. asi poznáš i při poslechu Britney Spears :-)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Thom https://diit.cz/profil/thom
8. 7. 2004 - 20:16https://diit.cz/clanek/legalni-hudba-z-internetu-uz-i-u-nas/diskuseto J: já reagoval na Berniho, který (zřejmě) zastává názor neplatit vůbec (tedy asi ani za novinky) a myslím, že z mého příspěvku je to dostatečně jasné, tím spíše, že jsem psal, že výše poplatků je jiná otázka. OK, dodávám, i způsob a doba jejich vybírání je jiná otázka. Reagoval jsem zkrátka na to platit, či neplatit.
2 Hodo: IMHO jak u čeho. Třeba u popu, rocku, taneční, rap a jánevímcoještě asi moc nepoznáš, jestli to bylo vypálené z 256kbps mp3 nebo z originálu. To tak u jazzíku, klasiky apod., zkrátka akustická muzika. Ale tyhle záležitosti se dají často sehnat i za 100-200 korun za CD, tak kdo by se s tim sosal / pálil. Zato rozdíl mezi mnou popsaným způsobem "zpracovanou" skladbou a vypálenou z 256kbps mp3 z oficiálních zdrojů na kloudné apar. asi poznáš i při poslechu Britney Spears :-)https://diit.cz/clanek/legalni-hudba-z-internetu-uz-i-u-nas/diskuse#comment-70016
+
2 Hodo: řeknu to ještě jinak. Jde o to, kde ten paskvil bude s minimálním rozdílem oproti originálnímu CD a kde to bude opravdu hodně (s prominutím) zmrvené.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Thom https://diit.cz/profil/thom
8. 7. 2004 - 20:20https://diit.cz/clanek/legalni-hudba-z-internetu-uz-i-u-nas/diskuse2 Hodo: řeknu to ještě jinak. Jde o to, kde ten paskvil bude s minimálním rozdílem oproti originálnímu CD a kde to bude opravdu hodně (s prominutím) zmrvené.https://diit.cz/clanek/legalni-hudba-z-internetu-uz-i-u-nas/diskuse#comment-70017
+
J> nezmysel. cenu za sluzbu/tovar plati ten, kto ma on zaujem vyrobcovi. vzhladom na to, ze hudba sa da konzumovat aj "zadarmo" (v radiu atd.), tak sa plati formou poplatku za kazde prehratie. vana je nieco uplne ine. ak budes mat patent na vane, tak ti tiez budu platit stale.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Juro Olejnik https://diit.cz/profil/ole
8. 7. 2004 - 21:25https://diit.cz/clanek/legalni-hudba-z-internetu-uz-i-u-nas/diskuseJ> nezmysel. cenu za sluzbu/tovar plati ten, kto ma on zaujem vyrobcovi. vzhladom na to, ze hudba sa da konzumovat aj "zadarmo" (v radiu atd.), tak sa plati formou poplatku za kazde prehratie. vana je nieco uplne ine. ak budes mat patent na vane, tak ti tiez budu platit stale.https://diit.cz/clanek/legalni-hudba-z-internetu-uz-i-u-nas/diskuse#comment-70019
+
ČESKEJ TELECOM je asi naivní zmrd, když si myslí, že někdo dá 30 ,-Kč za písničku, nevim jak vy, ale si stáhnu 100 Hudebních Alb a zaplatím 0,- Kč : - )))) , tak tohle, ať si ten zasranej telecom nabouchá do prdele na štorc i s buřtama, nestačí, jak tahaj z lidí peníze, co se telefoních služeb týče !!!!!
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Pondel (neověřeno) https://diit.cz
9. 7. 2004 - 00:30https://diit.cz/clanek/legalni-hudba-z-internetu-uz-i-u-nas/diskuseČESKEJ TELECOM je asi naivní zmrd, když si myslí, že někdo dá 30 ,-Kč za písničku, nevim jak vy, ale si stáhnu 100 Hudebních Alb a zaplatím 0,- Kč : - )))) , tak tohle, ať si ten zasranej telecom nabouchá do prdele na štorc i s buřtama, nestačí, jak tahaj z lidí peníze, co se telefoních služeb týče !!!!!https://diit.cz/clanek/legalni-hudba-z-internetu-uz-i-u-nas/diskuse#comment-70025
+
9. 7. 2004 - 09:17https://diit.cz/clanek/legalni-hudba-z-internetu-uz-i-u-nas/diskuseRozumná cena by byla 3-5 kč za písničku.https://diit.cz/clanek/legalni-hudba-z-internetu-uz-i-u-nas/diskuse#comment-70076
+
Clovece, on jeste dneska nekdo stahnute MP3 prevadi do normalniho wavu na audio CD ? Proc by to kdo delal, kdyz mp3 prehraje prakticky v kazdem dostupnem prehravaci ? Jinak mp3 si stahuju z DC++ tim zpusobem, ze stahnu jednu skladbu, zkontroluju kvalitu (pod 192kbps nebo VBR nejdu) a podle toho stahnu od dotycneho treba cele album ve stejne kvalite. Vyprdnete se na kazu - ve srovnani s DC++ je to jenom hracka pro masochisty. Ono tam toho nikdy moc nebylo a ted je toho jeste min - lidi by chteli jenom anonymne tahat a nic nesdilet, tak to podle toho vypada. A telekom se svyma 30 korunama za skladbu ? :-D nevim kam s tim chteji dojit...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
2Thom (neověřeno) https://diit.cz
9. 7. 2004 - 10:09https://diit.cz/clanek/legalni-hudba-z-internetu-uz-i-u-nas/diskuseClovece, on jeste dneska nekdo stahnute MP3 prevadi do normalniho wavu na audio CD ? Proc by to kdo delal, kdyz mp3 prehraje prakticky v kazdem dostupnem prehravaci ? Jinak mp3 si stahuju z DC++ tim zpusobem, ze stahnu jednu skladbu, zkontroluju kvalitu (pod 192kbps nebo VBR nejdu) a podle toho stahnu od dotycneho treba cele album ve stejne kvalite. Vyprdnete se na kazu - ve srovnani s DC++ je to jenom hracka pro masochisty. Ono tam toho nikdy moc nebylo a ted je toho jeste min - lidi by chteli jenom anonymne tahat a nic nesdilet, tak to podle toho vypada. A telekom se svyma 30 korunama za skladbu ? :-D nevim kam s tim chteji dojit...https://diit.cz/clanek/legalni-hudba-z-internetu-uz-i-u-nas/diskuse#comment-70079
+
samozrejme, ze kazaa je slabota. momentalne naklepsia siet je DCC. co sa tyka mp-trojek, da sa tam zohnat jednoducho vsetko. a existuju aj DCC klienti, ktory dokazu zistit billrate skladby bez toho, aby ju stahovali! a komu sa to nepaci, alebo nevie DC++ nastavit, nech si zaplati 30Kc za skladbu a bude mat dobry pocit, ze vlastni legalnu hudbu a namastil vrecka dalsim darmozracom...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
mk (neověřeno) https://diit.cz
9. 7. 2004 - 10:29https://diit.cz/clanek/legalni-hudba-z-internetu-uz-i-u-nas/diskusesamozrejme, ze kazaa je slabota. momentalne naklepsia siet je DCC. co sa tyka mp-trojek, da sa tam zohnat jednoducho vsetko. a existuju aj DCC klienti, ktory dokazu zistit billrate skladby bez toho, aby ju stahovali! a komu sa to nepaci, alebo nevie DC++ nastavit, nech si zaplati 30Kc za skladbu a bude mat dobry pocit, ze vlastni legalnu hudbu a namastil vrecka dalsim darmozracom...https://diit.cz/clanek/legalni-hudba-z-internetu-uz-i-u-nas/diskuse#comment-70086
+
2 81.27.199.148:
Říkají ti něco značky Denon, Onkyo, NAD, Marantz, ...? Jestli ne, nemá cenu se o tom dál bavit, tyhle firmy totiž vyrábějí mašinky, které hrají výborně a nepřehrají mp3.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Thom https://diit.cz/profil/thom
9. 7. 2004 - 10:43https://diit.cz/clanek/legalni-hudba-z-internetu-uz-i-u-nas/diskuse2 81.27.199.148:
Říkají ti něco značky Denon, Onkyo, NAD, Marantz, ...? Jestli ne, nemá cenu se o tom dál bavit, tyhle firmy totiž vyrábějí mašinky, které hrají výborně a nepřehrají mp3.https://diit.cz/clanek/legalni-hudba-z-internetu-uz-i-u-nas/diskuse#comment-70103
+
Tyhle firmy maji krome receiveru a zesilovacu v nabidce samozrejme i prehravace CD/DVD, kterym v naproste vetsine format MP3 necini zadny problem. Nevim kde jsi vzal informaci, ze ho neprehraji, to by toho dneska uz moc neprodali... :-D Jestli tomu neveris, tak se podivej do nejakych ceniku a popisu (napr. www.audioexpert.cz), asi ti trochu ujel vlak. MP3 se dekoduji v komponentu prehravaci a odtud jde signal do komponentu receiveru/zesilovace, to jsi nevedel ? :-D
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
2Thom (neověřeno) https://diit.cz
9. 7. 2004 - 12:06https://diit.cz/clanek/legalni-hudba-z-internetu-uz-i-u-nas/diskuseTyhle firmy maji krome receiveru a zesilovacu v nabidce samozrejme i prehravace CD/DVD, kterym v naproste vetsine format MP3 necini zadny problem. Nevim kde jsi vzal informaci, ze ho neprehraji, to by toho dneska uz moc neprodali... :-D Jestli tomu neveris, tak se podivej do nejakych ceniku a popisu (napr. www.audioexpert.cz), asi ti trochu ujel vlak. MP3 se dekoduji v komponentu prehravaci a odtud jde signal do komponentu receiveru/zesilovace, to jsi nevedel ? :-Dhttps://diit.cz/clanek/legalni-hudba-z-internetu-uz-i-u-nas/diskuse#comment-70142
+
Tak tohle už mě nebaví... Pracuji samozřejmě za peníze, ale nikdo mi neplatí dalších 70 let za to, co jsem vytvořil. Autor taky nic navíc nedostane, všechno sežerou různé daně a svazy, kteří říkají, že chrání autora. Sranda je, že ten autor o tom někdy ani neví, nebo o to vůbec nestojí... Platit by se mělo leda za to, když to či ono dílo chci použít k tvorbě díla jiného... Kolika lidem by asi v tom případě měly platit všechny mediální společnosti za to, že se tam v těch novínách, či tady v tomhle pořadu televize objevila někoho tvář ??? Tohle snad pochopí každý a já tím vysvětlil svůj postoj k tomu: platit, či neplatit.
Další věc: Když chci opravdu poslouchat hudbu, tak ji určitě NEPOSLOUCHÁM z bedniček u počítače, ale na něčem rozumném. Rozdíl přehrávané skladby originálu, nebo po kompresi nad 256 kilo v MP3, nebo ATRAC nerozezná téměř NIKDO, ať to přehrál DENON, PANASONIC, TESLA, či jakákoliv jiná značka. Nejslabším článkem audiořetězce jsou reprobedny, ale NORMÁLNÍ člověk rozdíl stejně nepozná, pokud jsou oba, nebo všechy vzorky přhrávané na stejné sestavě...
To Thom: Někdo a takový jako Ty možná ano, ale takovým lidem ze zásady říkám: "AUDIOFIL"
Telekom se zbláznil. Jediní zákazníci, kteří logicky uvažují a jsou připojeni k netu přes tohoto vyděrače, jsou takoví, kteří asi nemají jinou možnost. Ale v dnešní době bezdrátů, wifi a GPRS je toto připojení drahé a nesmyslné ... A co se týče hudby z internetu, tak jsem rád že existují P2P sítě. A budou existovat tak dlouho, pokud budou zákony děravé a hloupé !!!
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Berni https://diit.cz/profil/berni
9. 7. 2004 - 13:32https://diit.cz/clanek/legalni-hudba-z-internetu-uz-i-u-nas/diskuseTak tohle už mě nebaví... Pracuji samozřejmě za peníze, ale nikdo mi neplatí dalších 70 let za to, co jsem vytvořil. Autor taky nic navíc nedostane, všechno sežerou různé daně a svazy, kteří říkají, že chrání autora. Sranda je, že ten autor o tom někdy ani neví, nebo o to vůbec nestojí... Platit by se mělo leda za to, když to či ono dílo chci použít k tvorbě díla jiného... Kolika lidem by asi v tom případě měly platit všechny mediální společnosti za to, že se tam v těch novínách, či tady v tomhle pořadu televize objevila někoho tvář ??? Tohle snad pochopí každý a já tím vysvětlil svůj postoj k tomu: platit, či neplatit.
Další věc: Když chci opravdu poslouchat hudbu, tak ji určitě NEPOSLOUCHÁM z bedniček u počítače, ale na něčem rozumném. Rozdíl přehrávané skladby originálu, nebo po kompresi nad 256 kilo v MP3, nebo ATRAC nerozezná téměř NIKDO, ať to přehrál DENON, PANASONIC, TESLA, či jakákoliv jiná značka. Nejslabším článkem audiořetězce jsou reprobedny, ale NORMÁLNÍ člověk rozdíl stejně nepozná, pokud jsou oba, nebo všechy vzorky přhrávané na stejné sestavě...
To Thom: Někdo a takový jako Ty možná ano, ale takovým lidem ze zásady říkám: "AUDIOFIL"
Telekom se zbláznil. Jediní zákazníci, kteří logicky uvažují a jsou připojeni k netu přes tohoto vyděrače, jsou takoví, kteří asi nemají jinou možnost. Ale v dnešní době bezdrátů, wifi a GPRS je toto připojení drahé a nesmyslné ... A co se týče hudby z internetu, tak jsem rád že existují P2P sítě. A budou existovat tak dlouho, pokud budou zákony děravé a hloupé !!!https://diit.cz/clanek/legalni-hudba-z-internetu-uz-i-u-nas/diskuse#comment-70240
+
Re:TOM ako si napisal, masinky znaciek Denon, Onkyo, NAD, Marantz, urcite hraju vyborne, mozno ze su aj urcene pre tzv. HIFI-stov, ale v tom pripade na nich asi zrejme nebudes pocuavt audio napalene z MP3 ale kvalitne originaly...:(
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
mk (neověřeno) https://diit.cz
9. 7. 2004 - 13:37https://diit.cz/clanek/legalni-hudba-z-internetu-uz-i-u-nas/diskuseRe:TOM ako si napisal, masinky znaciek Denon, Onkyo, NAD, Marantz, urcite hraju vyborne, mozno ze su aj urcene pre tzv. HIFI-stov, ale v tom pripade na nich asi zrejme nebudes pocuavt audio napalene z MP3 ale kvalitne originaly...:(https://diit.cz/clanek/legalni-hudba-z-internetu-uz-i-u-nas/diskuse#comment-70241
+
2 81.27.199.148: mě to taky už nebaví. Kde píšu, že nevyrábějí přehrávače schopné přehrát mp3? A když já jsem audiofil (do toho mám btw. dost daleko), co jsi ty? Kde se přu o tom, že hudební průmysl není prohnilý? :)
Neřekl bych, že Telecom spolkne většinu toho poplatku ;) Ale proč si neulevit, že? Což takhle nadávat spíš na BMG (vsaď se, že ti z toho maj víc).
2 mk: od doby, co jsou zakaktusené, přebuzené výšky a jiné "úpravy", dost pochybuju, že jsou lepší tyto "originály", než i třeba erko vypálené z hodně kvalitní mp3 (samozřejmě z CD vydaného dříve, bez "úprav").
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Thom https://diit.cz/profil/thom
9. 7. 2004 - 21:56https://diit.cz/clanek/legalni-hudba-z-internetu-uz-i-u-nas/diskuse2 81.27.199.148: mě to taky už nebaví. Kde píšu, že nevyrábějí přehrávače schopné přehrát mp3? A když já jsem audiofil (do toho mám btw. dost daleko), co jsi ty? Kde se přu o tom, že hudební průmysl není prohnilý? :)
Neřekl bych, že Telecom spolkne většinu toho poplatku ;) Ale proč si neulevit, že? Což takhle nadávat spíš na BMG (vsaď se, že ti z toho maj víc).
2 mk: od doby, co jsou zakaktusené, přebuzené výšky a jiné "úpravy", dost pochybuju, že jsou lepší tyto "originály", než i třeba erko vypálené z hodně kvalitní mp3 (samozřejmě z CD vydaného dříve, bez "úprav").https://diit.cz/clanek/legalni-hudba-z-internetu-uz-i-u-nas/diskuse#comment-70401
+
Hudba za peníze? Proč ne? Jenomže za cenu 30 Kč za skladbu mám CD v kameném obchodě. Jsem ochoten platit 5, maximálně 10 Kč, podle atraktivity interpreta a skladby. Album za cca 100 Kč by byla fér nabídka.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
JanKo (neověřeno) https://diit.cz
9. 7. 2004 - 23:24https://diit.cz/clanek/legalni-hudba-z-internetu-uz-i-u-nas/diskuseHudba za peníze? Proč ne? Jenomže za cenu 30 Kč za skladbu mám CD v kameném obchodě. Jsem ochoten platit 5, maximálně 10 Kč, podle atraktivity interpreta a skladby. Album za cca 100 Kč by byla fér nabídka.https://diit.cz/clanek/legalni-hudba-z-internetu-uz-i-u-nas/diskuse#comment-70441
+
V 10:43 jsi napsal: "...tyhle firmy totiž vyrábějí mašinky, které hrají výborně a nepřehrají mp3...", tak jak tomu mam teda rozumet ? :-D Jinak koukam, ze sis nejak popletl prispevky, ja jsem nic o audiofilech nepsal, nicmene jsem rad, ze mame na rozdily mezi CD originaly a kvalitnimi MP3 podobny nazor a sice ze jsou prakticky zanedbatelne.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
2Thom (neověřeno) https://diit.cz
10. 7. 2004 - 00:47https://diit.cz/clanek/legalni-hudba-z-internetu-uz-i-u-nas/diskuseV 10:43 jsi napsal: "...tyhle firmy totiž vyrábějí mašinky, které hrají výborně a nepřehrají mp3...", tak jak tomu mam teda rozumet ? :-D Jinak koukam, ze sis nejak popletl prispevky, ja jsem nic o audiofilech nepsal, nicmene jsem rad, ze mame na rozdily mezi CD originaly a kvalitnimi MP3 podobny nazor a sice ze jsou prakticky zanedbatelne.https://diit.cz/clanek/legalni-hudba-z-internetu-uz-i-u-nas/diskuse#comment-70456
+
2 81.27.199.148: Ajo, sorry. To je tak, když člověk odpovídá víc lidem a nevidí přitom už, co psali.
Jo, psal jsem, že tyhle firmy vyrábějí přehrávače, které nepřehrají mp3. Všechny (i v souč. době vyráběné) výrobky zrkátka mp3ku nemaj a nebo jen krátce a každému se nechce každých pár let obnovit všechny přehrávače doma, na chatě, v autě, diskmany ... aby zvládly nějaký jiný formát a raději si ty mp3 na CD audio převede (to přehraješ všude). Každou chvíli se něco objeví (před asi 2-3 lety se začaly rozmáhat mp3 ve stolních přístrojích, teď divx, mezitím ještě DVD+-R(w)) a každý nechce dát každé 3 roky 10 kolíčků za nový přehrávač, když si to může převést na formát, který mu to umí.
Ta cena ze starzone není nízká, ale jak jsem psal, když chce někdo jeden dva songy jednou za čas (a jinak si třeba pořizuje CD), tak to není tak špatné. Vem si, že melodie do telefonu stojí často stejně a taky si to lidi kupujou. To tohle aspoň bude hrát (a ne pípat). Ale aby se z toho stala masovka, je to porád ještě dost. Dát za celé album kilo bo kilo a půl ve vynikající kvalitě, tak už to má větší šanci (neříkám ale, že u každého).
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Thom https://diit.cz/profil/thom
10. 7. 2004 - 09:54https://diit.cz/clanek/legalni-hudba-z-internetu-uz-i-u-nas/diskuse2 81.27.199.148: Ajo, sorry. To je tak, když člověk odpovídá víc lidem a nevidí přitom už, co psali.
Jo, psal jsem, že tyhle firmy vyrábějí přehrávače, které nepřehrají mp3. Všechny (i v souč. době vyráběné) výrobky zrkátka mp3ku nemaj a nebo jen krátce a každému se nechce každých pár let obnovit všechny přehrávače doma, na chatě, v autě, diskmany ... aby zvládly nějaký jiný formát a raději si ty mp3 na CD audio převede (to přehraješ všude). Každou chvíli se něco objeví (před asi 2-3 lety se začaly rozmáhat mp3 ve stolních přístrojích, teď divx, mezitím ještě DVD+-R(w)) a každý nechce dát každé 3 roky 10 kolíčků za nový přehrávač, když si to může převést na formát, který mu to umí.
Ta cena ze starzone není nízká, ale jak jsem psal, když chce někdo jeden dva songy jednou za čas (a jinak si třeba pořizuje CD), tak to není tak špatné. Vem si, že melodie do telefonu stojí často stejně a taky si to lidi kupujou. To tohle aspoň bude hrát (a ne pípat). Ale aby se z toho stala masovka, je to porád ještě dost. Dát za celé album kilo bo kilo a půl ve vynikající kvalitě, tak už to má větší šanci (neříkám ale, že u každého).https://diit.cz/clanek/legalni-hudba-z-internetu-uz-i-u-nas/diskuse#comment-70526
+
Diskuse k Legální hudba z Internetu už i u nás!https://diit.cz/clanek/legalni-hudba-z-internetu-uz-i-u-nas/diskusehttps://diit.cz/sites/default/files/diit-logo.png
V akej kvalite to bude? Dat za album v 128 alebo 192 kbps 500 Kc nie je bohvieake terno...
OLE:
Já bych řekl, že to nejen není terno, ale je to nádherně, úžasně nestydaté. Co byste čekali od spojení hudebního vydavatele a Českého telecomu? Možná všechno, jen ne láci.
Docela by mne zajímalo, co to je opět za výraz "od 30 Kč za jednu píseň", jak to uvádí ČTc ve své zprávě. To také může znamenat, že je tam třeba jedna dvouminutová píseň za 30,- a pak je všechno dražší. A když si stahnu třeba dvacetiminutové Echoes od Pink Floyd, můžu také zaplatit dvě stovky, nebo i víc. Prostě předložka "od" v uvedení ceny, nevím proč, ve mně vyvolává tyto asociace. A v případě ČTc dokonce jistotu.
Jedna mp-trojka za 30 Kc ??? to ma byt zly vtip ? to si radsej kazdy stiahne z kazy.;) samozrejme, pokial nema ich slavne DSL pripojenie obmedzene na 500MB tyzdenne.
2Mikrob: víš že ti Floydi mě napadli taky? :-).
Stejně je to jen pro uživatele ČTc a "třeba se časem dostane i na ty, co nejsou příznivci ČTc" je čistá utopie.
Chybí tam podtitulek: "... ale draze a pouze pro vyvolené." :(
ČTc si od toho jistě slibuje, že jim přibyde spousta nových zákazníků, ale to je omyl. S tou jejich cenou "od", to taky tak žhavé nebude, takže zdar a sílu "pirátům" :-)
Pokud je téměř legální vlastnit kopii a nemít originál, jak se tady nedávno psalo, budou to všichni stejně tahat odjinud a hlavně zadarmo !!! Když si to spočítám, tak mi vyjde album, které má 16 skladeb včetně nějakého bonusu, minimálně "od" 450 Kč. No a popravdě: To bych si ho koupil za tuto cenu v obchodě i s bookletem ...
Takže co ??? Banán Telekome :-)
Mně to nepřipadá tak špatné. Na stahování alb to sice (cenově) moc není, ale když se mi líbí od daného umělce (občas v uvozovkách) jedna dvě písničky, tak proč kupovat celé CD? Když to bude za 3 pětky ve výborné (!) kvalitě, tak proč ne?
To P2P fans: ne každý má čas a náladu prohledávat DC nebo Kazaa, kde je mrtě souborů úplně vadných a z toho zbytku je spousta v pochybné kvalitě.
To Thom : A na vyhledávání skladeb na stránkách Telekomu čas máš ??? Je to to samé !!!
Pokud by kvalita stála za to, myslím tím nad 192 kilo, tak by to snad šlo, ale jinak je P2P výhodnější i obsahem ...
A je i jiná alternativa. Nauč se hrát na nějaký hudební nástroj, nebo si pořiď hudební studio do počítače a zahraj si ty skladby sám :-) A nemusíš nic stahovat :-)
Neni toto nahodou diskriminace !!!
Alespon me se to nejak nezda, podminovat stahovani hudby ci filmu z nejakeho portalu tim, ze musite vyuzivat jejich vlastni "drahe" pripojeni na internet. Je to tedy pekna svi..rna!
Vzhledem k tomu, ze jde o Telecomunisty tak si myslim, ze antimonopolni urad radsi zaujal polohu slepce a hlucheho.
At zije nase skvela vlada a cest jeji pamatce (alespon doufam)!
To Mike: Výborně !!! Úplně souhlasím ... Kam se s monopolem hrabe M$ :-)
To Berni:
Mně jde spíš o to, že na těch stránkách Starzone to jednou vyhledáš a stáhneš (teda, aspoň myslim, já express nemám :-) ). Na p2p to musíš stáhnout často i víckrát (stáhnout, poslechnout, smazat a znovu). Jde mi o tu časovou náročnost a v tomhle porovnání lecdy určitě oficiální downloady vedou. Tím spíše, když chceš jen jednu dvě skladby (jak jsem psal).
Btw. tady právě padá tvůj argument s hud. nástrojem: tento způsob je časově a finančně dost neefektivní ;-) Rychleji si vydělám na stažení spousty alb, než se naučím na něco hrát (i když, na něco jsem kdysi uměl).
O kvalitě - souhlas, v případě mp3 určitě aspoň 192 kbps, jinak to nemá cenu.
To Thom: Právě že třeba na KaZaA si nejdříve zjistíš kvalitu, popřípadě pustíš úryvek a pak dáš stáhnout, když už jde o to. A co se Ti nepovede stáhnout najednou, stáhneš kdykoli jindy zbytek, díky cache. A krom toho můžeš stahovat od více uživatelů najednou, pokud jsou online ... A třeba jen na KaZaA je průměrně online 3 milióny uživatelů s kapacitou několika Tera dat !!!
30 korun za jednu skladbu a ještě podmínkou mít internet od Českého telecomu? To snad ne...... To už vyjde levnějc si to opravdu stáhnout, nebo si zařídit členství v nějakým CD klubu (při videopůjčovnách to existuje běžně) a vždycky si CD půjčit (v mé půjčovně půjčení jednoho CDpříjde na 30 Kč, tedy stejně, jako jednu skladbu u ČT) a dál víte co. :-)) Navíc si sami můžete určit formát a kvalitu. A ochrany proti kopírování? Stačí Plextor s Plextools a kdo ho nemá, může posloužit i AnyDVD, které již nyní umí chroustat i audio CD, nebo nejnovější verze DVD43 (ta to zvládne taky). Osobně bych navrhoval cenu 20 Kč za skladbu nezávisle na žánru, délce,...., formát bez DRM min. 192 kbps a hlavně nevázat používání této služby na připojení od jednoho poskytovatele. Jinak jde o službu s velmi malým potencionálem, která třeba mě nemá co nabídnout.
Berni, Thom: Na druhou stranu jsou někdy lidé schopni vynaložit poměrně velké úsilí na to, aby měli něco zadarmo :D
pro rejpaly - ja pripojeni od telecomu (adsl, ne expres) mam a sem naprosto spokojeny zakaznik protoze nejdu pod 420kbps a odezvy sou taky super. 30kc za skladbu neni malo, ale jak psal nekdo niz pokud chci 1-2 pisnicky z alba je to v pohode, na sosnuti celyho lp je to moc drahy. starzone sem zkusil ze zvedavosti a myslim ze to je dobre vymysleny jen nabidka je dost mizerna. a ze je to omezeny jen na zakazniky iol je jednoduchy identifikujete se totiz svym tel. cislem + heslem a to co stahnete se vam pripisuje na tel. ucet. jinak jak tu psal mike jestli to je nelegalni a diskriminujici tak v tom pripade to same dela games tiscali kde si jako zakaznik iol nemuzu stahnout zadne demo/patch/video a maskuji to tim, ze moji ip adresu nelze prelozit do tvaru neco.cz coz je absolutni kravina!
krozyk - presne tak, neznaji cenu svyho casu a prace a tak klidne stravi celou noc/den/odpoledne aby si sosnuli z netu nejaky lp aniz by si uvedomili jak draze je jejich mp3 "zadarmo" vysly.
To Tralalak: Cenu svého času asi neznáš Ty ! Já jsem vždy sehnal, co jsem konkrétně potřeboval během chvíle a nemusel jsem nic složitě hledat. Je to opět o šikovnosti uživatele .... Já jsem připojen neomezeně a jak dlouho to bude celé album tahat je mi celkem jedno, já u toho sedět nebudu, nebo u toho budu dělat něco jiného ... Nevím kolik toho stáhnu doma, ale i přes mobil nejdu pod 1GB měsíčně. A cena za skladbu 30,- Kč, je šílená, protože to člověka chytne minimálně do prvního vyúčtování a to nepočítám nutnost být připojen přes Telecom, který mi to ještě má fakturovat ... Smrdí v tom jedno veliké hnusné slovo .... a je to M O N O P O L. Něco chceš ??? Ale bezevšeho, jen se připoj přes nás. Ale zapoměli napsat že: Nejsme levní, žádná sleva nebude... atd... !!!
A vůbec, pokud je náš autorský zákon tak nedokonalý, jako že můžeš mít kopii jakéhokoliv díla pro vlastní potřebu, dokonce i kopii díla zapůjčeného v půjčovně, tak proč bych za to měl někomu platit !?!?
Proč bys za to měl někomu platit?
Třeba proto, že to někdo složil, někdo nahrál, někdo vydal a za to by se platit mělo (jiná otázka je kolik). Ty svoji práci děláš zdarma?
A tobě vždy připadá to, co je legální, i správné? Pak věz, že upálit J.Husa nebo vyhlazovat Židy bylo taktéž legální.
Teda, kdyz jsem si precetl tento clanek a diskuzi k nemu, tak se nestacim divit. 30 Kč za pisnicku? Je CTc normalni? V dobe, kdy si zaplatim 9 USD za mesic na audiostore.ru si budu porizovat pripojeni od CTc a hledat mezi prvnimi 200 skladbami to co chci? Nevim jak ostatni, ale ja jsem z audiostore.ru stahnul uz vice jak 40 GB v neomezenem mnozstvi souboru najednou do max. rychlosti 1028 kB/s
Ještě ke kvalitě: a jak poznáš, že ta mp3, které jsi si kousek poslechl, je celá OK? Že tam není třeba pořádný lupanec? A že ta skladba předtím neabsolvovala toto: stažené z netu v kvalitě 128 kbps, vypáleno jako audio CD, půjčeno kámošovi, ten z toho udělá mp3 192 kbps, dá to na Kazaa a ty si to pak sosneš.
Z bedýnek u PC a zvukové karty nemusíš poznat rozdíl, ale když si z toho uděláš audio CD a dáš do pořádného kombajnu složeného z komponentů, tak teprv poznáš rozdíl. A můžeš stahovat znova. Což tě sice (píšeš) čas nestojí, ale tyhle činnosti (vypalování atd.) ano.
Ty mé dva příspěvky byly To Berni.
2Tralalak: Oni maji pravdu, tvoje IP nema reverz => nemas zadnou pridelenou domenu => nedovolej ti sosat zcela opravnene. Jdi nadavat na svyho ISP kterej nedodrzuje RFC.
2Thom: Jenze on to slozil jen JEDNOU ! takze by mel dostat zaplaceno jen jednou a ne jeste 70 let po smrti ! Si predstav, ze bych ti doma pridelal vanu a za kazdy pouziti (je to moje autorsky dilo, je to spesl vana ;) ) bys mi musel platit autorskej poplatek. Navic z tech penez neuvidi autor zhola nic a jaky sou naklady na sireni tech par MB dat ?
Kdy sem napr. muzikant, zivim se koncetovanim a ne prodejem CD. CD je jen moje reklama aby lidi prisli => naopak je rozdavam zdarma.
No jo no kdyby radsi udelali hudbu zdarma a nehonil kazdy prachy (:-0(((((((((((
Je to sluzba pro lidi co radi vyhazujou penize oknem!!!!!
Melo by to byt tak 3Kč za skladbu, jinak jsou to silenci kdyz si mysli ze najdou spoustu zakazniku.
I kdyby tech skladeb meli treba 10000, tak stejne nenajdu speciality ktere najdu treba jenom na DC++. Telecom je mazanej jak mraky!!! At se dou......
to Thorn:
Jestliže si dáš audio CD vytvořený z MPtrojek "do pořádnýho kombajnu složenýho z komponentů" tak z toho vyleze vždycky paskvil, nehledě na kvalitu MPtrojek ("originál" MP3 versus zempétrojkovaná empétrojka)..... V případě potřeby přehrávat takto vytvořená audio CD na takovým zařízení je investice do "kombajnu složenýho z komponentů" vhozením úspor do toaletní mísy.
to J: já reagoval na Berniho, který (zřejmě) zastává názor neplatit vůbec (tedy asi ani za novinky) a myslím, že z mého příspěvku je to dostatečně jasné, tím spíše, že jsem psal, že výše poplatků je jiná otázka. OK, dodávám, i způsob a doba jejich vybírání je jiná otázka. Reagoval jsem zkrátka na to platit, či neplatit.
2 Hodo: IMHO jak u čeho. Třeba u popu, rocku, taneční, rap a jánevímcoještě asi moc nepoznáš, jestli to bylo vypálené z 256kbps mp3 nebo z originálu. To tak u jazzíku, klasiky apod., zkrátka akustická muzika. Ale tyhle záležitosti se dají často sehnat i za 100-200 korun za CD, tak kdo by se s tim sosal / pálil. Zato rozdíl mezi mnou popsaným způsobem "zpracovanou" skladbou a vypálenou z 256kbps mp3 z oficiálních zdrojů na kloudné apar. asi poznáš i při poslechu Britney Spears :-)
2 Hodo: řeknu to ještě jinak. Jde o to, kde ten paskvil bude s minimálním rozdílem oproti originálnímu CD a kde to bude opravdu hodně (s prominutím) zmrvené.
J> nezmysel. cenu za sluzbu/tovar plati ten, kto ma on zaujem vyrobcovi. vzhladom na to, ze hudba sa da konzumovat aj "zadarmo" (v radiu atd.), tak sa plati formou poplatku za kazde prehratie. vana je nieco uplne ine. ak budes mat patent na vane, tak ti tiez budu platit stale.
ČESKEJ TELECOM je asi naivní zmrd, když si myslí, že někdo dá 30 ,-Kč za písničku, nevim jak vy, ale si stáhnu 100 Hudebních Alb a zaplatím 0,- Kč : - )))) , tak tohle, ať si ten zasranej telecom nabouchá do prdele na štorc i s buřtama, nestačí, jak tahaj z lidí peníze, co se telefoních služeb týče !!!!!
Rozumná cena by byla 3-5 kč za písničku.
Clovece, on jeste dneska nekdo stahnute MP3 prevadi do normalniho wavu na audio CD ? Proc by to kdo delal, kdyz mp3 prehraje prakticky v kazdem dostupnem prehravaci ? Jinak mp3 si stahuju z DC++ tim zpusobem, ze stahnu jednu skladbu, zkontroluju kvalitu (pod 192kbps nebo VBR nejdu) a podle toho stahnu od dotycneho treba cele album ve stejne kvalite. Vyprdnete se na kazu - ve srovnani s DC++ je to jenom hracka pro masochisty. Ono tam toho nikdy moc nebylo a ted je toho jeste min - lidi by chteli jenom anonymne tahat a nic nesdilet, tak to podle toho vypada. A telekom se svyma 30 korunama za skladbu ? :-D nevim kam s tim chteji dojit...
samozrejme, ze kazaa je slabota. momentalne naklepsia siet je DCC. co sa tyka mp-trojek, da sa tam zohnat jednoducho vsetko. a existuju aj DCC klienti, ktory dokazu zistit billrate skladby bez toho, aby ju stahovali! a komu sa to nepaci, alebo nevie DC++ nastavit, nech si zaplati 30Kc za skladbu a bude mat dobry pocit, ze vlastni legalnu hudbu a namastil vrecka dalsim darmozracom...
2 81.27.199.148:
Říkají ti něco značky Denon, Onkyo, NAD, Marantz, ...? Jestli ne, nemá cenu se o tom dál bavit, tyhle firmy totiž vyrábějí mašinky, které hrají výborně a nepřehrají mp3.
Tyhle firmy maji krome receiveru a zesilovacu v nabidce samozrejme i prehravace CD/DVD, kterym v naproste vetsine format MP3 necini zadny problem. Nevim kde jsi vzal informaci, ze ho neprehraji, to by toho dneska uz moc neprodali... :-D Jestli tomu neveris, tak se podivej do nejakych ceniku a popisu (napr. www.audioexpert.cz), asi ti trochu ujel vlak. MP3 se dekoduji v komponentu prehravaci a odtud jde signal do komponentu receiveru/zesilovace, to jsi nevedel ? :-D
Tak tohle už mě nebaví... Pracuji samozřejmě za peníze, ale nikdo mi neplatí dalších 70 let za to, co jsem vytvořil. Autor taky nic navíc nedostane, všechno sežerou různé daně a svazy, kteří říkají, že chrání autora. Sranda je, že ten autor o tom někdy ani neví, nebo o to vůbec nestojí... Platit by se mělo leda za to, když to či ono dílo chci použít k tvorbě díla jiného... Kolika lidem by asi v tom případě měly platit všechny mediální společnosti za to, že se tam v těch novínách, či tady v tomhle pořadu televize objevila někoho tvář ??? Tohle snad pochopí každý a já tím vysvětlil svůj postoj k tomu: platit, či neplatit.
Další věc: Když chci opravdu poslouchat hudbu, tak ji určitě NEPOSLOUCHÁM z bedniček u počítače, ale na něčem rozumném. Rozdíl přehrávané skladby originálu, nebo po kompresi nad 256 kilo v MP3, nebo ATRAC nerozezná téměř NIKDO, ať to přehrál DENON, PANASONIC, TESLA, či jakákoliv jiná značka. Nejslabším článkem audiořetězce jsou reprobedny, ale NORMÁLNÍ člověk rozdíl stejně nepozná, pokud jsou oba, nebo všechy vzorky přhrávané na stejné sestavě...
To Thom: Někdo a takový jako Ty možná ano, ale takovým lidem ze zásady říkám: "AUDIOFIL"
Telekom se zbláznil. Jediní zákazníci, kteří logicky uvažují a jsou připojeni k netu přes tohoto vyděrače, jsou takoví, kteří asi nemají jinou možnost. Ale v dnešní době bezdrátů, wifi a GPRS je toto připojení drahé a nesmyslné ... A co se týče hudby z internetu, tak jsem rád že existují P2P sítě. A budou existovat tak dlouho, pokud budou zákony děravé a hloupé !!!
Re:TOM ako si napisal, masinky znaciek Denon, Onkyo, NAD, Marantz, urcite hraju vyborne, mozno ze su aj urcene pre tzv. HIFI-stov, ale v tom pripade na nich asi zrejme nebudes pocuavt audio napalene z MP3 ale kvalitne originaly...:(
2 81.27.199.148: mě to taky už nebaví. Kde píšu, že nevyrábějí přehrávače schopné přehrát mp3? A když já jsem audiofil (do toho mám btw. dost daleko), co jsi ty? Kde se přu o tom, že hudební průmysl není prohnilý? :)
Neřekl bych, že Telecom spolkne většinu toho poplatku ;) Ale proč si neulevit, že? Což takhle nadávat spíš na BMG (vsaď se, že ti z toho maj víc).
2 mk: od doby, co jsou zakaktusené, přebuzené výšky a jiné "úpravy", dost pochybuju, že jsou lepší tyto "originály", než i třeba erko vypálené z hodně kvalitní mp3 (samozřejmě z CD vydaného dříve, bez "úprav").
Hudba za peníze? Proč ne? Jenomže za cenu 30 Kč za skladbu mám CD v kameném obchodě. Jsem ochoten platit 5, maximálně 10 Kč, podle atraktivity interpreta a skladby. Album za cca 100 Kč by byla fér nabídka.
V 10:43 jsi napsal: "...tyhle firmy totiž vyrábějí mašinky, které hrají výborně a nepřehrají mp3...", tak jak tomu mam teda rozumet ? :-D Jinak koukam, ze sis nejak popletl prispevky, ja jsem nic o audiofilech nepsal, nicmene jsem rad, ze mame na rozdily mezi CD originaly a kvalitnimi MP3 podobny nazor a sice ze jsou prakticky zanedbatelne.
2 81.27.199.148: Ajo, sorry. To je tak, když člověk odpovídá víc lidem a nevidí přitom už, co psali.
Jo, psal jsem, že tyhle firmy vyrábějí přehrávače, které nepřehrají mp3. Všechny (i v souč. době vyráběné) výrobky zrkátka mp3ku nemaj a nebo jen krátce a každému se nechce každých pár let obnovit všechny přehrávače doma, na chatě, v autě, diskmany ... aby zvládly nějaký jiný formát a raději si ty mp3 na CD audio převede (to přehraješ všude). Každou chvíli se něco objeví (před asi 2-3 lety se začaly rozmáhat mp3 ve stolních přístrojích, teď divx, mezitím ještě DVD+-R(w)) a každý nechce dát každé 3 roky 10 kolíčků za nový přehrávač, když si to může převést na formát, který mu to umí.
Ta cena ze starzone není nízká, ale jak jsem psal, když chce někdo jeden dva songy jednou za čas (a jinak si třeba pořizuje CD), tak to není tak špatné. Vem si, že melodie do telefonu stojí často stejně a taky si to lidi kupujou. To tohle aspoň bude hrát (a ne pípat). Ale aby se z toho stala masovka, je to porád ještě dost. Dát za celé album kilo bo kilo a půl ve vynikající kvalitě, tak už to má větší šanci (neříkám ale, že u každého).
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.