Takze jsou zatim 3 + hromada slibu, planu a spekulaci. A 20 planovanych titulu je hodne mizerne procento z her, ktere jsou ve vyvoji. AMD musi prestat omezovat pristup k mantle aby se rozsiril, jinak bude takhle paberkovat tak dlouho az pro nezajem umre.
+1
-15
-1
Je komentář přínosný?
Takze jsou zatim 3 + hromada
Tudva https://diit.cz/profil/tudva
11. 7. 2014 - 09:09https://diit.cz/clanek/mantle-seznam-her-q3-2014/diskuseTakze jsou zatim 3 + hromada slibu, planu a spekulaci. A 20 planovanych titulu je hodne mizerne procento z her, ktere jsou ve vyvoji. AMD musi prestat omezovat pristup k mantle aby se rozsiril, jinak bude takhle paberkovat tak dlouho az pro nezajem umre. https://diit.cz/clanek/mantle-seznam-her-q3-2014/diskuse#comment-717104
+
Jo je to přímo na mašli, ještě že máme DX12 hry :o))
+1
-2
-1
Je komentář přínosný?
Jo je to přímo na mašli,
del42sa https://diit.cz/profil/del42sa
11. 7. 2014 - 09:50https://diit.cz/clanek/mantle-seznam-her-q3-2014/diskuseJo je to přímo na mašli, ještě že máme DX12 hry :o))https://diit.cz/clanek/mantle-seznam-her-q3-2014/diskuse#comment-717122
+
No prave pokud se mantle dostatecne nerozsiri nez se objevi dx12, nebo nebude podporovano i ostatnimi gpu, tak mantle zanikne jako slepa vetev vyvoje.
+1
+5
-1
Je komentář přínosný?
No prave pokud se mantle
Tudva https://diit.cz/profil/tudva
11. 7. 2014 - 10:02https://diit.cz/clanek/mantle-seznam-her-q3-2014/diskuseNo prave pokud se mantle dostatecne nerozsiri nez se objevi dx12, nebo nebude podporovano i ostatnimi gpu, tak mantle zanikne jako slepa vetev vyvoje. https://diit.cz/clanek/mantle-seznam-her-q3-2014/diskuse#comment-717125
+
Hlavně že to MS dokopalo k práci na dx 12 ;) a jestli hry pojedou na amd stejne rychle jak na intelu díky dx12 nebo Mantle je Amdčku ve výsledku jedno :)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Hlavně že to MS dokopalo k
Kedar Míša https://diit.cz/profil/warman
11. 7. 2014 - 10:34https://diit.cz/clanek/mantle-seznam-her-q3-2014/diskuseHlavně že to MS dokopalo k práci na dx 12 ;) a jestli hry pojedou na amd stejne rychle jak na intelu díky dx12 nebo Mantle je Amdčku ve výsledku jedno :)https://diit.cz/clanek/mantle-seznam-her-q3-2014/diskuse#comment-717138
+
problem je ze jakmile bude podobne API dostupne i pro Intel, tak bude AMD tam kde je dnes, proc myslis ze Intel ani Nvidia nemaj k Mantle pristup ani v takove mire aby se mohli treba castecne pripravit a naskolit si lidi pro tvorbu ovladacu pro Mantle? no protoze v AMD vedi ze maji ted v rukavu sakra vyhodu kterou muzou stratit stejne snadno jak k ni prisli :) a ze to pro ne nevypada lichotive ani tak, prodeje jim klesaji mnohem vyce nez konkurenci i presto ze maji v soucasnosti velice dobrej program s hrama "zadarmo" a Mantle
jsem opravdu zvedav zda bude Matle opravdu nekdy otevrene vsem, tak jak to bylo na zacatku slibovano
+1
-10
-1
Je komentář přínosný?
problem je ze jakmile bude
SamanCZ (neověřeno) https://diit.cz
11. 7. 2014 - 11:01https://diit.cz/clanek/mantle-seznam-her-q3-2014/diskuseproblem je ze jakmile bude podobne API dostupne i pro Intel, tak bude AMD tam kde je dnes, proc myslis ze Intel ani Nvidia nemaj k Mantle pristup ani v takove mire aby se mohli treba castecne pripravit a naskolit si lidi pro tvorbu ovladacu pro Mantle? no protoze v AMD vedi ze maji ted v rukavu sakra vyhodu kterou muzou stratit stejne snadno jak k ni prisli :) a ze to pro ne nevypada lichotive ani tak, prodeje jim klesaji mnohem vyce nez konkurenci i presto ze maji v soucasnosti velice dobrej program s hrama "zadarmo" a Mantle
jsem opravdu zvedav zda bude Matle opravdu nekdy otevrene vsem, tak jak to bylo na zacatku slibovanohttps://diit.cz/clanek/mantle-seznam-her-q3-2014/diskuse#comment-717153
+
No, intel a nvidia nemá přístup k Mantlu jen díky tomu, že k němu budou mít přístup až na podzim (někde se o tom psalo), kdy by měl být už odladěn ;) a také si chcou logicky získat náskok. Každopádně aspoň to světu otevřou, ne to co dělá poslední dobou nvidia, že si naopak uvážou programátory her. A Intelu je Mantle docela k ničemu, jejich procesory problém s výkonem nemají a grafikám to moc nepřidá (i když je pravda, že každé procento dobré).
+1
-3
-1
Je komentář přínosný?
No, intel a nvidia nemá
Kedar Míša https://diit.cz/profil/warman
11. 7. 2014 - 12:44https://diit.cz/clanek/mantle-seznam-her-q3-2014/diskuseNo, intel a nvidia nemá přístup k Mantlu jen díky tomu, že k němu budou mít přístup až na podzim (někde se o tom psalo), kdy by měl být už odladěn ;) a také si chcou logicky získat náskok. Každopádně aspoň to světu otevřou, ne to co dělá poslední dobou nvidia, že si naopak uvážou programátory her. A Intelu je Mantle docela k ničemu, jejich procesory problém s výkonem nemají a grafikám to moc nepřidá (i když je pravda, že každé procento dobré).https://diit.cz/clanek/mantle-seznam-her-q3-2014/diskuse#comment-717221
+
Intelu jde spíš o spotřebu, menší zátěž cpu = menší spotřeba. A to se mu bude v mobilním segmentu hodit.
+1
+8
-1
Je komentář přínosný?
Intelu jde spíš o spotřebu,
Dan8 https://diit.cz/profil/dan8
11. 7. 2014 - 13:04https://diit.cz/clanek/mantle-seznam-her-q3-2014/diskuseIntelu jde spíš o spotřebu, menší zátěž cpu = menší spotřeba. A to se mu bude v mobilním segmentu hodit.https://diit.cz/clanek/mantle-seznam-her-q3-2014/diskuse#comment-717234
+
Efektivni multithreading krome dalsich vyhod MANTLE pomuze i intel CPU - bez debat. Staci se podivat na vysledky treba StarSwarm dema kde ma i7 2,5x vyssi vykon, a to je pouze prumer FPS, ktery ale MANTLE primarne vybec nema resit. MANTLE resi propady FPS a tam jsou narusty jeste vyssi a prubeh chodu mnohem stabilnejsi. Prumer FPS je vubec diskutabilni, neresi stuttering, propady atd. Navic jakmile ma nekdo 60Hz monitor tak cokoliv nad 60FPS pro nej nema zadny realny prinos. Zatimco propad FPS znamena obrovskou zmenu od hratelnosti k nehralnosti.
Samozrejme, ze dnesni hry vubec nemaji podobny cile a nikdo nevytvori hru, ktera by ani na Core i7 nebehala, aby nasledne vydal MANTLE patch. Ale do budoucna bude prinos jasny a bude zalezet na vyvojarich na jaky HW budou aplikaci smerovat. Rict ale ze nejaky HW z podobnyho pristupu nebude profitovat je nesmysl, protoze efektivni multithreading je neco z ceho bude profitovat kazdy CPU s vice jadry (vic jader = vetsi profit)
13. 7. 2014 - 14:28https://diit.cz/clanek/mantle-seznam-her-q3-2014/diskuseEfektivni multithreading krome dalsich vyhod MANTLE pomuze i intel CPU - bez debat. Staci se podivat na vysledky treba StarSwarm dema kde ma i7 2,5x vyssi vykon, a to je pouze prumer FPS, ktery ale MANTLE primarne vybec nema resit. MANTLE resi propady FPS a tam jsou narusty jeste vyssi a prubeh chodu mnohem stabilnejsi. Prumer FPS je vubec diskutabilni, neresi stuttering, propady atd. Navic jakmile ma nekdo 60Hz monitor tak cokoliv nad 60FPS pro nej nema zadny realny prinos. Zatimco propad FPS znamena obrovskou zmenu od hratelnosti k nehralnosti.
Samozrejme, ze dnesni hry vubec nemaji podobny cile a nikdo nevytvori hru, ktera by ani na Core i7 nebehala, aby nasledne vydal MANTLE patch. Ale do budoucna bude prinos jasny a bude zalezet na vyvojarich na jaky HW budou aplikaci smerovat. Rict ale ze nejaky HW z podobnyho pristupu nebude profitovat je nesmysl, protoze efektivni multithreading je neco z ceho bude profitovat kazdy CPU s vice jadry (vic jader = vetsi profit)
http://www.extremetech.com/gaming/175881-amd-mantle-benchmarked-the-biggest-innovation-in-gaming-since-directx-9/2https://diit.cz/clanek/mantle-seznam-her-q3-2014/diskuse#comment-717522
+
Take se slusi poznamenat, ze jsem v chatu bf4 minuly tyden zaznamenal "FYI mantle working at least" ( nasledovano cetnymi dotazy "wtf is mantle"). Vlajkova lod projektu po roce. AMD gaming evulved jak ho zname.
+1
-2
-1
Je komentář přínosný?
Take se slusi poznamenat, ze
Nest https://diit.cz/profil/nest
11. 7. 2014 - 11:22https://diit.cz/clanek/mantle-seznam-her-q3-2014/diskuseTake se slusi poznamenat, ze jsem v chatu bf4 minuly tyden zaznamenal "FYI mantle working at least" ( nasledovano cetnymi dotazy "wtf is mantle"). Vlajkova lod projektu po roce. AMD gaming evulved jak ho zname.https://diit.cz/clanek/mantle-seznam-her-q3-2014/diskuse#comment-717170
+
To ze si nekdo neumi najit informace je jeho problem a rozhodne bych neplytval prostredky na placenou propagaci. Koneckoncu MANTLE neni pro diskutujici na forech ani pro zakazniky ale pro vyvojare. Zakaznikovi je jedno proc mu pujde hra lepe, hlavne ze pujde lepe. A developer pokud nevidi v novym API prinos tak ho nepouzije. Ale to je na jeho rozhodnuti.
+1
-4
-1
Je komentář přínosný?
To ze si nekdo neumi najit
ROdNEY https://diit.cz/profil/radoslav-suchan
13. 7. 2014 - 14:24https://diit.cz/clanek/mantle-seznam-her-q3-2014/diskuseTo ze si nekdo neumi najit informace je jeho problem a rozhodne bych neplytval prostredky na placenou propagaci. Koneckoncu MANTLE neni pro diskutujici na forech ani pro zakazniky ale pro vyvojare. Zakaznikovi je jedno proc mu pujde hra lepe, hlavne ze pujde lepe. A developer pokud nevidi v novym API prinos tak ho nepouzije. Ale to je na jeho rozhodnuti.https://diit.cz/clanek/mantle-seznam-her-q3-2014/diskuse#comment-717525
+
MANTLE je ve fazi BETA!
Coz doufam, ze neni nutny nejak vysvetlovat.
Jeho podpora je vetsi nez optimisticky scenar, ktery prezentovalo samo AMD pri uvedeni. A I objektivne je nabidka titulu nad ocekavani, navic v tak ranym stadiu.
Uzavreny pristup k MANTLE api maji pouze ti, kteri se registruji a AMD je vybere podle jejich kriterii a finalni verze MANTLE v1.0 bude k dispozici jako zdrojovy kod a pro vsechny jeste tento rok, az bude hotova dokumentace a vse ostatni. Richard Huddy (viz. PCPerspective / MaximumPC rozhovory s R Huddym) dvakrat jasne vysvetlil, proc zatim vyrobci HW nemohou do uzavrenyho programu a je to prave kvuli nedodelany dokumentaci atd.
Ihned pote zacne prace na dalsi verzi s moznou podporu HSA a dalsich specifickych funkcich GCN architectury.
+1
+4
-1
Je komentář přínosný?
MANTLE je ve fazi BETA!
ROdNEY https://diit.cz/profil/radoslav-suchan
13. 7. 2014 - 14:03https://diit.cz/clanek/mantle-seznam-her-q3-2014/diskuseMANTLE je ve fazi BETA!
Coz doufam, ze neni nutny nejak vysvetlovat.
Jeho podpora je vetsi nez optimisticky scenar, ktery prezentovalo samo AMD pri uvedeni. A I objektivne je nabidka titulu nad ocekavani, navic v tak ranym stadiu.
Uzavreny pristup k MANTLE api maji pouze ti, kteri se registruji a AMD je vybere podle jejich kriterii a finalni verze MANTLE v1.0 bude k dispozici jako zdrojovy kod a pro vsechny jeste tento rok, az bude hotova dokumentace a vse ostatni. Richard Huddy (viz. PCPerspective / MaximumPC rozhovory s R Huddym) dvakrat jasne vysvetlil, proc zatim vyrobci HW nemohou do uzavrenyho programu a je to prave kvuli nedodelany dokumentaci atd.
Ihned pote zacne prace na dalsi verzi s moznou podporu HSA a dalsich specifickych funkcich GCN architectury.https://diit.cz/clanek/mantle-seznam-her-q3-2014/diskuse#comment-717521
+
11. 7. 2014 - 15:44https://diit.cz/clanek/mantle-seznam-her-q3-2014/diskusetady je to snad sami omezenec https://diit.cz/clanek/mantle-seznam-her-q3-2014/diskuse#comment-717303
+
Celkem kvituji, že mantle zahrnou i v Rockstaru. GTA V tak bude plynulejší. Dobrá zpráva!
+1
+11
-1
Je komentář přínosný?
Celkem kvituji, že mantle
Jon Snih https://diit.cz/profil/kornflejk
11. 7. 2014 - 19:05https://diit.cz/clanek/mantle-seznam-her-q3-2014/diskuseCelkem kvituji, že mantle zahrnou i v Rockstaru. GTA V tak bude plynulejší. Dobrá zpráva!https://diit.cz/clanek/mantle-seznam-her-q3-2014/diskuse#comment-717371
+
Takze jsou zatim 3 + hromada slibu, planu a spekulaci. A 20 planovanych titulu je hodne mizerne procento z her, ktere jsou ve vyvoji. AMD musi prestat omezovat pristup k mantle aby se rozsiril, jinak bude takhle paberkovat tak dlouho az pro nezajem umre.
Jo je to přímo na mašli, ještě že máme DX12 hry :o))
No prave pokud se mantle dostatecne nerozsiri nez se objevi dx12, nebo nebude podporovano i ostatnimi gpu, tak mantle zanikne jako slepa vetev vyvoje.
Hlavně že to MS dokopalo k práci na dx 12 ;) a jestli hry pojedou na amd stejne rychle jak na intelu díky dx12 nebo Mantle je Amdčku ve výsledku jedno :)
problem je ze jakmile bude podobne API dostupne i pro Intel, tak bude AMD tam kde je dnes, proc myslis ze Intel ani Nvidia nemaj k Mantle pristup ani v takove mire aby se mohli treba castecne pripravit a naskolit si lidi pro tvorbu ovladacu pro Mantle? no protoze v AMD vedi ze maji ted v rukavu sakra vyhodu kterou muzou stratit stejne snadno jak k ni prisli :) a ze to pro ne nevypada lichotive ani tak, prodeje jim klesaji mnohem vyce nez konkurenci i presto ze maji v soucasnosti velice dobrej program s hrama "zadarmo" a Mantle
jsem opravdu zvedav zda bude Matle opravdu nekdy otevrene vsem, tak jak to bylo na zacatku slibovano
No, intel a nvidia nemá přístup k Mantlu jen díky tomu, že k němu budou mít přístup až na podzim (někde se o tom psalo), kdy by měl být už odladěn ;) a také si chcou logicky získat náskok. Každopádně aspoň to světu otevřou, ne to co dělá poslední dobou nvidia, že si naopak uvážou programátory her. A Intelu je Mantle docela k ničemu, jejich procesory problém s výkonem nemají a grafikám to moc nepřidá (i když je pravda, že každé procento dobré).
Intelu jde spíš o spotřebu, menší zátěž cpu = menší spotřeba. A to se mu bude v mobilním segmentu hodit.
Efektivni multithreading krome dalsich vyhod MANTLE pomuze i intel CPU - bez debat. Staci se podivat na vysledky treba StarSwarm dema kde ma i7 2,5x vyssi vykon, a to je pouze prumer FPS, ktery ale MANTLE primarne vybec nema resit. MANTLE resi propady FPS a tam jsou narusty jeste vyssi a prubeh chodu mnohem stabilnejsi. Prumer FPS je vubec diskutabilni, neresi stuttering, propady atd. Navic jakmile ma nekdo 60Hz monitor tak cokoliv nad 60FPS pro nej nema zadny realny prinos. Zatimco propad FPS znamena obrovskou zmenu od hratelnosti k nehralnosti.
Samozrejme, ze dnesni hry vubec nemaji podobny cile a nikdo nevytvori hru, ktera by ani na Core i7 nebehala, aby nasledne vydal MANTLE patch. Ale do budoucna bude prinos jasny a bude zalezet na vyvojarich na jaky HW budou aplikaci smerovat. Rict ale ze nejaky HW z podobnyho pristupu nebude profitovat je nesmysl, protoze efektivni multithreading je neco z ceho bude profitovat kazdy CPU s vice jadry (vic jader = vetsi profit)
http://www.extremetech.com/gaming/175881-amd-mantle-benchmarked-the-bigg...
Take se slusi poznamenat, ze jsem v chatu bf4 minuly tyden zaznamenal "FYI mantle working at least" ( nasledovano cetnymi dotazy "wtf is mantle"). Vlajkova lod projektu po roce. AMD gaming evulved jak ho zname.
To ze si nekdo neumi najit informace je jeho problem a rozhodne bych neplytval prostredky na placenou propagaci. Koneckoncu MANTLE neni pro diskutujici na forech ani pro zakazniky ale pro vyvojare. Zakaznikovi je jedno proc mu pujde hra lepe, hlavne ze pujde lepe. A developer pokud nevidi v novym API prinos tak ho nepouzije. Ale to je na jeho rozhodnuti.
MANTLE je ve fazi BETA!
Coz doufam, ze neni nutny nejak vysvetlovat.
Jeho podpora je vetsi nez optimisticky scenar, ktery prezentovalo samo AMD pri uvedeni. A I objektivne je nabidka titulu nad ocekavani, navic v tak ranym stadiu.
Uzavreny pristup k MANTLE api maji pouze ti, kteri se registruji a AMD je vybere podle jejich kriterii a finalni verze MANTLE v1.0 bude k dispozici jako zdrojovy kod a pro vsechny jeste tento rok, az bude hotova dokumentace a vse ostatni. Richard Huddy (viz. PCPerspective / MaximumPC rozhovory s R Huddym) dvakrat jasne vysvetlil, proc zatim vyrobci HW nemohou do uzavrenyho programu a je to prave kvuli nedodelany dokumentaci atd.
Ihned pote zacne prace na dalsi verzi s moznou podporu HSA a dalsich specifickych funkcich GCN architectury.
tady je to snad sami omezenec
Celkem kvituji, že mantle zahrnou i v Rockstaru. GTA V tak bude plynulejší. Dobrá zpráva!
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.