Azure je microsoftí cloud, ve kterém můžu rozběhat třeba i virtuálku linuxu. K čemu bude integrace herního middleware právě tam? Vysvětlete, zní mi to nesmyslně
+1
+11
-1
Je komentář přínosný?
Azure je microsoftí cloud, ve
MACHINA https://diit.cz/profil/machina
5. 10. 2015 - 08:07https://diit.cz/clanek/microsoft-koupil-havok-od-intelu/diskuseAzure je microsoftí cloud, ve kterém můžu rozběhat třeba i virtuálku linuxu. K čemu bude integrace herního middleware právě tam? Vysvětlete, zní mi to nesmyslněhttps://diit.cz/clanek/microsoft-koupil-havok-od-intelu/diskuse#comment-820429
+
Myslim ze to ma neco spolecneho se stremovanim her, ktere by mel microsoft provozovat v azure.
+1
+5
-1
Je komentář přínosný?
Myslim ze to ma neco
sarlej https://diit.cz/profil/sarlej01
5. 10. 2015 - 09:04https://diit.cz/clanek/microsoft-koupil-havok-od-intelu/diskuseMyslim ze to ma neco spolecneho se stremovanim her, ktere by mel microsoft provozovat v azure.https://diit.cz/clanek/microsoft-koupil-havok-od-intelu/diskuse#comment-820431
+
Fyzikální engine není jenom o hrách. Pokud je dostatečně přesný (nemám o Havocu žádné jiné informace než je to herní engine, ale tipnu se, že přesnost bude závisert na nastavení), tak se dá použít na simulace chování výrobku v reálném prostředí, aerodynamika, dynamické testy dopadů apod. Na určité testy by to význam mít mohlo. Dalo by se to zakomponovat podobně jako má Google parallels api nebo api na strojové učení, prostě další služba do skládačky.
+1
+9
-1
Je komentář přínosný?
Fyzikální engine není jenom o
Vebloud https://diit.cz/profil/vebloud
5. 10. 2015 - 12:07https://diit.cz/clanek/microsoft-koupil-havok-od-intelu/diskuseFyzikální engine není jenom o hrách. Pokud je dostatečně přesný (nemám o Havocu žádné jiné informace než je to herní engine, ale tipnu se, že přesnost bude závisert na nastavení), tak se dá použít na simulace chování výrobku v reálném prostředí, aerodynamika, dynamické testy dopadů apod. Na určité testy by to význam mít mohlo. Dalo by se to zakomponovat podobně jako má Google parallels api nebo api na strojové učení, prostě další služba do skládačky. https://diit.cz/clanek/microsoft-koupil-havok-od-intelu/diskuse#comment-820451
+
pokud vím, tak Havoc herní engine právě není, ale je to middleware, tzn. cosi, co teprve musíte implementovat na nějaký herní engine, samostatného běhu tedy není vůbec schopen. O to pak dává menší smysl, aby běžel v nějakém cloudu, kde se běžně instalují nějaké backendy a frontendy např. portály atd. K tomu je totiž Azure určen. U nás ve firmě Azure používáme a proto nechápu k čemu tam bude Havoc dobrý.
+1
-3
-1
Je komentář přínosný?
pokud vím, tak Havoc herní
MACHINA https://diit.cz/profil/machina
5. 10. 2015 - 13:09https://diit.cz/clanek/microsoft-koupil-havok-od-intelu/diskusepokud vím, tak Havoc herní engine právě není, ale je to middleware, tzn. cosi, co teprve musíte implementovat na nějaký herní engine, samostatného běhu tedy není vůbec schopen. O to pak dává menší smysl, aby běžel v nějakém cloudu, kde se běžně instalují nějaké backendy a frontendy např. portály atd. K tomu je totiž Azure určen. U nás ve firmě Azure používáme a proto nechápu k čemu tam bude Havoc dobrý. https://diit.cz/clanek/microsoft-koupil-havok-od-intelu/diskuse#comment-820458
+
Havok nema len fyziku. Havok Vision Engine je viacmenej plnohodnotny herny engine. http://www.havok.com/products/
Sice nepodporuje vsetky platformy, ale u cloudu nepotrebujes renderer pre PS4, X1. Tam ti staci fyzika, pripadne AI.
+1
+4
-1
Je komentář přínosný?
Havok nema len fyziku. Havok
l0rdh4d3s (neověřeno) https://diit.cz
5. 10. 2015 - 14:05https://diit.cz/clanek/microsoft-koupil-havok-od-intelu/diskuseHavok nema len fyziku. Havok Vision Engine je viacmenej plnohodnotny herny engine. http://www.havok.com/products/
Sice nepodporuje vsetky platformy, ale u cloudu nepotrebujes renderer pre PS4, X1. Tam ti staci fyzika, pripadne AI.https://diit.cz/clanek/microsoft-koupil-havok-od-intelu/diskuse#comment-820473
+
A middleware v clodu je nesmysl? To bych prosím chtěl vysvětlit proč Oracle poskytuje spoustu middleware v cloudu.
Tak si zkus představit situaci, že máš software na fyzikální simulace a testy, který Havoc využívá a Azure cloud používáš jako výpočetní platformu, protože nemáš vlastní superpočítač, na kterém bys to runoval. A Azure ti umožní Havoc implementovat tak, že to poběží na hardwaru optimalizovaným pro Havoc apod.
+1
+4
-1
Je komentář přínosný?
A middleware v clodu je
Vebloud https://diit.cz/profil/vebloud
5. 10. 2015 - 14:31https://diit.cz/clanek/microsoft-koupil-havok-od-intelu/diskuseA middleware v clodu je nesmysl? To bych prosím chtěl vysvětlit proč Oracle poskytuje spoustu middleware v cloudu.
Tak si zkus představit situaci, že máš software na fyzikální simulace a testy, který Havoc využívá a Azure cloud používáš jako výpočetní platformu, protože nemáš vlastní superpočítač, na kterém bys to runoval. A Azure ti umožní Havoc implementovat tak, že to poběží na hardwaru optimalizovaným pro Havoc apod.https://diit.cz/clanek/microsoft-koupil-havok-od-intelu/diskuse#comment-820479
+
tak hlavne aby Microsoft do Havoku nainvestoval nejaky financ a poradne ho zacal rozvijet, pac Intel na to silne dlabal a ten engine posledni roky nepredstavil nic noveho a jen recykloval (holt si to drzeli na CPU a ani tak mu moc nechutnalo vicero jader), doufam tedy ze pod Microsoftem se mu dostane lepsi pece a dobudoucna z nej bude zase poradny TOP vyuzivajici nejnovejsi HW tak jak se patri :)
s integraci by navic mohl poradne zacit spolupracovat s API aby se pak nehadali o prioritni nody
+1
+9
-1
Je komentář přínosný?
tak hlavne aby Microsoft do
SamanCZ (neověřeno) https://diit.cz
5. 10. 2015 - 09:14https://diit.cz/clanek/microsoft-koupil-havok-od-intelu/diskusetak hlavne aby Microsoft do Havoku nainvestoval nejaky financ a poradne ho zacal rozvijet, pac Intel na to silne dlabal a ten engine posledni roky nepredstavil nic noveho a jen recykloval (holt si to drzeli na CPU a ani tak mu moc nechutnalo vicero jader), doufam tedy ze pod Microsoftem se mu dostane lepsi pece a dobudoucna z nej bude zase poradny TOP vyuzivajici nejnovejsi HW tak jak se patri :)
s integraci by navic mohl poradne zacit spolupracovat s API aby se pak nehadali o prioritni nodyhttps://diit.cz/clanek/microsoft-koupil-havok-od-intelu/diskuse#comment-820432
+
ak myslis GPU fyziku, tak ta zrejme nebude, tym by MS nic neziskal. Xbox ma uz tak slabu grafiku, a dalsie vypocty by ju zabili uplne. tipnem si ze spravia len cloudovu fyziku a i ta bude exkluzivne pre Xbox.
+1
-2
-1
Je komentář přínosný?
ak myslis GPU fyziku, tak ta
l0rdh4d3s (neověřeno) https://diit.cz
5. 10. 2015 - 10:55https://diit.cz/clanek/microsoft-koupil-havok-od-intelu/diskuseak myslis GPU fyziku, tak ta zrejme nebude, tym by MS nic neziskal. Xbox ma uz tak slabu grafiku, a dalsie vypocty by ju zabili uplne. tipnem si ze spravia len cloudovu fyziku a i ta bude exkluzivne pre Xbox.https://diit.cz/clanek/microsoft-koupil-havok-od-intelu/diskuse#comment-820441
+
Že by nové age of empires? Asi ne co... Na to by nepotřebovali havoc kupovat, navíc ensemble už dávno neexistují, ach jo.
Ale jak jsem viděl havoc, hned jsem si vzpomněl na (nejen a právě) aoe3.
+1
+5
-1
Je komentář přínosný?
Že by nové age of empires?
koudy_cz https://diit.cz/profil/koudycz
5. 10. 2015 - 12:04https://diit.cz/clanek/microsoft-koupil-havok-od-intelu/diskuseŽe by nové age of empires? Asi ne co... Na to by nepotřebovali havoc kupovat, navíc ensemble už dávno neexistují, ach jo.
Ale jak jsem viděl havoc, hned jsem si vzpomněl na (nejen a právě) aoe3.https://diit.cz/clanek/microsoft-koupil-havok-od-intelu/diskuse#comment-820448
+
taky vzpomínám na aoe3, fyzika nejvíce vynikala při střelbě z děl. Byla přímo radost rozstřílet salvou nepřátelské stavby a sledovat odlamující se kusy po každém zásahu. Střelba do formace živé síly nepřítele byla také zábavná, když dělová koule předala svou kinetickou energii nebohému pěšákovi
+1
+6
-1
Je komentář přínosný?
taky vzpomínám na aoe3,
MACHINA https://diit.cz/profil/machina
5. 10. 2015 - 13:18https://diit.cz/clanek/microsoft-koupil-havok-od-intelu/diskusetaky vzpomínám na aoe3, fyzika nejvíce vynikala při střelbě z děl. Byla přímo radost rozstřílet salvou nepřátelské stavby a sledovat odlamující se kusy po každém zásahu. Střelba do formace živé síly nepřítele byla také zábavná, když dělová koule předala svou kinetickou energii nebohému pěšákovihttps://diit.cz/clanek/microsoft-koupil-havok-od-intelu/diskuse#comment-820461
+
A co teprve lodní souboje, fregatam se lamaly stezne vejpul, ustrelovaly kusy palub, padaly do překrásné vody... Ještě lepší.
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
A co teprve lodní souboje,
koudy_cz https://diit.cz/profil/koudycz
5. 10. 2015 - 13:44https://diit.cz/clanek/microsoft-koupil-havok-od-intelu/diskuseA co teprve lodní souboje, fregatam se lamaly stezne vejpul, ustrelovaly kusy palub, padaly do překrásné vody... Ještě lepší. https://diit.cz/clanek/microsoft-koupil-havok-od-intelu/diskuse#comment-820468
+
6. 10. 2015 - 22:19https://diit.cz/clanek/microsoft-koupil-havok-od-intelu/diskuseRealnejsie by skor bolo ze havok kupil AMDhttps://diit.cz/clanek/microsoft-koupil-havok-od-intelu/diskuse#comment-820728
+
Diskuse k Microsoft koupil Havok od Inteluhttps://diit.cz/clanek/microsoft-koupil-havok-od-intelu/diskusehttps://diit.cz/sites/default/files/diit-logo.png
Hlavně ne W10 only
Ja myslim ze ted Havok dopadne stejne jako PhysX, Windows 10 NSA&CIA Combo required to run.
Azure je microsoftí cloud, ve kterém můžu rozběhat třeba i virtuálku linuxu. K čemu bude integrace herního middleware právě tam? Vysvětlete, zní mi to nesmyslně
Myslim ze to ma neco spolecneho se stremovanim her, ktere by mel microsoft provozovat v azure.
Fyzikální engine není jenom o hrách. Pokud je dostatečně přesný (nemám o Havocu žádné jiné informace než je to herní engine, ale tipnu se, že přesnost bude závisert na nastavení), tak se dá použít na simulace chování výrobku v reálném prostředí, aerodynamika, dynamické testy dopadů apod. Na určité testy by to význam mít mohlo. Dalo by se to zakomponovat podobně jako má Google parallels api nebo api na strojové učení, prostě další služba do skládačky.
pokud vím, tak Havoc herní engine právě není, ale je to middleware, tzn. cosi, co teprve musíte implementovat na nějaký herní engine, samostatného běhu tedy není vůbec schopen. O to pak dává menší smysl, aby běžel v nějakém cloudu, kde se běžně instalují nějaké backendy a frontendy např. portály atd. K tomu je totiž Azure určen. U nás ve firmě Azure používáme a proto nechápu k čemu tam bude Havoc dobrý.
Havok nema len fyziku. Havok Vision Engine je viacmenej plnohodnotny herny engine. http://www.havok.com/products/
Sice nepodporuje vsetky platformy, ale u cloudu nepotrebujes renderer pre PS4, X1. Tam ti staci fyzika, pripadne AI.
A middleware v clodu je nesmysl? To bych prosím chtěl vysvětlit proč Oracle poskytuje spoustu middleware v cloudu.
Tak si zkus představit situaci, že máš software na fyzikální simulace a testy, který Havoc využívá a Azure cloud používáš jako výpočetní platformu, protože nemáš vlastní superpočítač, na kterém bys to runoval. A Azure ti umožní Havoc implementovat tak, že to poběží na hardwaru optimalizovaným pro Havoc apod.
tak hlavne aby Microsoft do Havoku nainvestoval nejaky financ a poradne ho zacal rozvijet, pac Intel na to silne dlabal a ten engine posledni roky nepredstavil nic noveho a jen recykloval (holt si to drzeli na CPU a ani tak mu moc nechutnalo vicero jader), doufam tedy ze pod Microsoftem se mu dostane lepsi pece a dobudoucna z nej bude zase poradny TOP vyuzivajici nejnovejsi HW tak jak se patri :)
s integraci by navic mohl poradne zacit spolupracovat s API aby se pak nehadali o prioritni nody
ak myslis GPU fyziku, tak ta zrejme nebude, tym by MS nic neziskal. Xbox ma uz tak slabu grafiku, a dalsie vypocty by ju zabili uplne. tipnem si ze spravia len cloudovu fyziku a i ta bude exkluzivne pre Xbox.
Že by nové age of empires? Asi ne co... Na to by nepotřebovali havoc kupovat, navíc ensemble už dávno neexistují, ach jo.
Ale jak jsem viděl havoc, hned jsem si vzpomněl na (nejen a právě) aoe3.
taky vzpomínám na aoe3, fyzika nejvíce vynikala při střelbě z děl. Byla přímo radost rozstřílet salvou nepřátelské stavby a sledovat odlamující se kusy po každém zásahu. Střelba do formace živé síly nepřítele byla také zábavná, když dělová koule předala svou kinetickou energii nebohému pěšákovi
A co teprve lodní souboje, fregatam se lamaly stezne vejpul, ustrelovaly kusy palub, padaly do překrásné vody... Ještě lepší.
Radsi Havok melo koupit AMD a nasledne bezplatne predat jeho dokumentaci, zdrojove kody a licenci Vulkan-u.
Realnejsie by skor bolo ze havok kupil AMD
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.