Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Diskuse k Microsoft nabídne slevové kupóny na Vistu a Office 2007

k jiz zakoupenym systemum s Windows Vista ready logem se zrejme kupony zpetne dostat moci nebudou, ze?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Ten kdo si odviknul platit za software, nebude už nikdy nic platit a nějaké slevy ho nezajímaj. A já jsem jeden z nich :-)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Treba ty kupony budou kumulativní :D

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Ale ja nechci slevu zadarmo. :o)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Na thepiratebay nebo mininova pry mají taky slevové kupóny a Vista bude k dostání pouze za cenu připojení a vypálení DVD.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Výýýýýborně - takže kdybych chtěl, čistě náááhodou, pro svojí školní potřebu Word, Excel, PowerPoint a Access, musím si pořídit MS Office Professional 2007 s, pro mě zbytečným, Outlookem, Publisherem a Outlook with Business Contact Managerem za prachbídných 14 700 Kč (9 290 Kč OEM)! A čeho tím chtějí dosáhnout? S největší pravděpodobností toho, že si o nich lidé stále budou myslet, že si sedí na vedení a dále toho, že "normální" lidé zůstanou u starších verzí nebo začnou (konečně) přecházet na LEVNĚJŠÍ alternativy (pokud to tedy není potřeba pro firemní či profesionální činnost). A čím-že nás budou chtít donutit si to koupit a ne "sehnat" v celosvětové informační síti? Tím, že nám nepůjdou automatické aktualizace? No WOW! Po těch všichni prahnou! Nebo tím, že to nepůjde bez validace nainstalovat? Vždyť sami dobře vědí, že je to jen otázka času. **** Tímto a podobnými kroky žár softwarového pirátství jedině rozdmíchají a tím, že mi dají kupón, mě doopravdy nadchnou - nebudu muset platit nepochopitelně vysokou cenu, budu moci zaplatit jen přemrštěnou cenu -> Výhoda jak Brno (nic proti Brnu :) **** Normální člověk se jim na to přeci musí vykašlat a firmy snad taky, ne? Proč by vyhazovali peníze za licence na něco, jehož starší verze je stále funkční a dostačující.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

vistu budu pouzivat, az to bude nezbytne nutne. jeden z duvodu jsou samozrejme penize. Trochu se jen divim, ze Microsoft (potazmo jine firmy) nezajima, kolik bych byl ochoten za jejich produkt zaplatit, tehdy by ty penize ode me dostaly.
Myslim si, ze je lepsi kseft dostat od milionu lidi korunu, nez dostat od jednoho milion.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

martinezz: jj, osobne si predstavuju za balik Word, excel, powerpoint, acces 400,- za kazdou aplikaci 100,- jenom u nas v dome uz by to byly minimalne 4000,- na ulici mame asi 15 domu...

ja vim, mozna si delam trochu srandu, ale je fakt, ze neznam osobne NIKOHO, kdo by pouzival Office koupeny. Myslim si, ze je to spatne, ale taky si myslim, ze dobry obchodnik udela vsechno proto at vytahne z lidi penize plosne v mensich objemech. Oni totiz budou spokojeni, ze tak vyhodne koupili a VRATI se a utrati zas...
Misto toho budou softwareove firmy utracet(!) penize za pochybne projekty informacnich kampani proti piratstvi.
Kdyz pojedu na polarni pol, vezmu si kozich. Proste se musim prizpusobit prostredi a vytezit ze situace co se da. Stiznosti na meteorologicky ustav fakt nic nevyresi.
Ale zase je fakt, ze me bude babicka litovat, ze jsem tam musel hrozne promrznout :)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

2 orhor:
> Myslim si, ze je lepsi kseft dostat od milionu lidi korunu,
> nez dostat od jednoho milion.
------------------------------------

Myslim, ze Vy jste nikdy nepodnikal, ze?! Ja tedy radeji prodam
1 kopii sveho SW a budu poskytovat podporu jednomu bohatemu zakaznikovi, nez-li milionu remcavych socek!

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Jinak souhlasim s tim, ze MS by se mel trochu zamyslet sam nad sebou a nabizet lepsi variabilitu. Pro me konkretne by to znamenalo:
- moznost koupe holeho OS (bez IE, WMP apod.)
- moznost Office baliku na prani (taktez hlasuji pro kombinaci Word, Excel, PPoint & Access)

Jenomze to by se pak nekdo u MS zrejme divil, ze nektere z tech produktu by si lide proste nekupovali vubec, tudiz by se mu nezaplatil vyvoj (a navic by mu narostla konkurence). At zije monopol.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Otazka je, co je podpora softwaroveho produktu. Mne to prijde jak "precteni manulu (helpu) do telefonu". Nikdy nezapomenu na sve sklamani, když jsem koupil novucickou Skodu Felicia pred 7 lety a po nejakem case zjistil, že okna na zadních dverích nejdou stáhnout az na spodek (samozrejme kvuli vykrojeni zadniho blatniku). Pri koupe sem si to samozrejme vubec neuvedomil. Proste, kdyz mne nekdo veze vzadu ozralího a chcu blít, musí ridic zastavit (stara zlata skoda 120). Nejak tak mi to prijde s podporou MS. Clovek kdyz neco chce (odbornejsiho), tak mu reknou, ze to bohuzel nejede, mozna v pristi verzi. Podpora pro laiky samozrejme OK (ale to je vse vskutecnosti v helpu, ktery ale malo kdo cte)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Spolu s Vistou jsem od Microsoftu ocekaval, ze uz konecne pristoupi k cenove revoluci, bohuzel opet na ni nedoslo :( Cena 6800Kc za Windows Home je pro nasince (CR) strasne hodne (nemluvim o verzi OEM ktera je k nicemu)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

xm
souhlasím s tebou, spousta lidí by ráda všechno zadarmo. a až to bude zadarmo budou chtít ještě za to dostávat peníze.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

> Myslim si, ze je lepsi kseft dostat od milionu lidi korunu,
> nez dostat od jednoho milion.
------------------------------------

Myslim, ze Vy jste nikdy nepodnikal, ze?! Ja tedy radeji prodam
1 kopii sveho SW a budu poskytovat podporu jednomu bohatemu zakaznikovi, nez-li milionu remcavych socek!

Mno jenze ja byt tva konkurence tak dojdu a prodam dalsi verzi Vasemu jedinymu zakaznikovi za pul milionu a dam mu lepsi podporu. V pripade milionu zakazniku me to da sakra praci je prebrat. A co se tyka podpory pro socky, tak pokus ste si nevsim tak ty socky o zadnou podporu nestoji (navic nebyt jich a politiky "oficialne sme proti ale dokud nemame cely trh tak lepsi nase ukradene wokna nez konkurence za penize", tak mrkvosoft dneska tre bidu s nouzi a mi tu mame os2 nebo neco jineho)....

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Cena krabicových verzí M$ je dána součtem nákladů na technickou podporu a výpalného za možnost přenesení na další počítač. OEM produkty jsou prostředkem, jak efektivně vydírat zákazníka - koupil sis náš produkt, nepatří ti, nesmíš s ním nic dělat a když chceš vyměnit počítač - je nám líto, nechtěl jsi slevu zadarmo, tak nám zaplať znovu. :-(

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

2Dyka:
No tak nova Vista jiz prenositelna neni s vyjimkou corporate verze (ktera byla prenositelna vzdy)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Vista je uz v RTM ... build 5840.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Lidi, to je uplně v prd*li, tak drahou Vistu si málokdo koupí.
To si ji radši každej stáhne nebo sežene jinde, stejně jako já.
Za "Win Vista Pro" bych dal max. 2000,- aby neřekli že vydírám.
No a za Home a podobné verze kolem 1000,- víc ne. Jsou to haj*li.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Izak: Tudíž by mě zajímalo, pro koho je krabicová verze teď vlastně určená. Dokud byla přenositelná, měla opodstatnění, ale teď je zcela k ničemu.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

tak oprava je to PRE-RTM.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

zobecm ? 83.240.11.xxx - dnes, 25. října 2006, 19:59
:-) Kdyz si napsal:
"... spousta lidí by ráda všechno zadarmo. a až to bude zadarmo budou chtít ještě za to dostávat peníze.",
tak jsem se musel zacit smat, protoze presne tohle se mo povedlo s telefonem :-) Misto 300 mesicne telecomu (ted O2) uz neplatim nic, cislo mam sice jine, ale je v seznamu, lidi se mi dovolaji, operator mi za prichozi hovory plati a protoze mi lide volaji podstatne vic nez volam ja, tak uz rok jsem za telefon nic neplatil a volam vic nez driv, protoze kredit na uctu utesene narusta :-)

Operacnich systemu zadarmo je vic, ted uz jen aby mi nekdo za jeho pouzivani zacal platit :-)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

2 MartinezZ - Office 2003 Student (=Standard) stojí kolem 3000 vč. DPH, ale jestli je nutný pro školní potřebu Access...
 
OEM - podporu poskytuje výrobce PC - pokud je to "garážová" firma, asi to s podporou opravdu nebude nicmoc.
 
 

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

MartinezZ> Mel byste se venovat radeji ucebnicim, kdyz jste ten student. Uz Vam napsal Rejnok, studentska edice existuje.
TomX> Mate pravdu, jsou to hrozni haj*li. Prejdete na Linux a nebudete muset platit nikomu. Komunita ceka na nekoho s tak dospelymi nazory, jako mate Vy. A my ostatni si oddychneme.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Rejnok: Já si myslím, že pro školní potřebu Acces nutný není, ale školy si zjevně myslí opak. Skoro v každém blbém kurzu o PC učí, jak vytvořit a hlavně vyplnit pididatabázi v Accesu. Že si jí běžná sekretářka vytvářet nikdy nebude a vyplňovat už hotovou tabulku se naučí hned je vůbec nezajímá.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Ježiš a to je takovej problém si to stáhnout na netu ? Odčeho jsou asi všechny ty trackery, torrenty a DC++ vymoženosti ? Vždyt to dělaj pro lidi ne ? tak toho využívejte a nebrečte že něco stojí hodně když to mužete mít legálně zadáčo.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

-- je videt, ze jste nikdy nepodnikal --

no obcas si jeste zapodnikam, jen tak pro radost :)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

to Orthor a Martinezz:

levnější Office tady jsou, dokonce jsou i Office zdarma, které můžete mít legálně a které na domácí nebo školní potřebu určitě stačí. Ale je to v lidech, jak někdo psal níže, kdo si zvyknul mít software zadarmo, kupovat jej nebude. A to je případ nejen vás dvou, ale většiny lidí v téhle republice. Jenom si hledáte omluvy pro to, abyste si ospravedlnili to, že nelegálně používáte software.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Když už se bavíme o cenách, tak víte že školám a podobným institucím je nabízen v rámci Campus Agreement balíček Windows a Office (oboje v jakékoliv verzi a kombinaci) za 42 Euro. Takže ony to rády koupí.
Linda

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Linda
No jistě, je to v zájmu mrkvosoftu, protože se naučí na jejich produktech a pak když budou třeba rozhodovat o tom co koupit, tak koupěj to co znaj z vš.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Ono je to s těma cenama pro školy trochu složitější a cenová politika MS je v tomto pro mě dost nepochopitelná. Počítač, který je ve škole v kanceláři, má soft levnější než ten, na kterém probíhá výuka.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Rejnok
office 2003 pro studenty a učitele má jiné složení než office 2003 standart. standart stojí kolem 6000kč a studentská kolem 4000kč s daní...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

TomX
proč by jsi dával tak málo? ty používáš hlavně linux že? :-) spousty lidí asi nenapadne že cena je celkem zasloužená. pokud máš počítač třeba po dobu 2-3let a tak dlouho používáš ten systém tak si myslím že to není přemrštěná cena. hry stojí 1500kč a takovou hru malokdo hraje tak dlouhou dobu (u mě má vyjímku operation flashpoint - ten hraju od nákupu už cca 4 roky)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Mimochodem i kdybych ten systém měl používat třeba 50 let, neznamená to,
že bych měl platit moc a ještě víc než moc. Tak drahé si to víc než málo lidí nekoupí.
Přece dát 6000-7000,- za systém je pálka, to si každej radši koupí komponenty do PC.
Navíc za 2000,- by to už koupilo většina lidí už jen proto, aby to měli legální. Nebo ne ?
Řek bych, že tohle by bylo přijatelné pro obyč lidi. Všichni nejsou bohatí jak Microsoft.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Otazky by mely znit:
1) proc si mam kupovat MS Office, kdyz stejnou praci zvadne OO
2) proc provozovat OO na Windows, kdyz to jde provozovat pod unixy?
3) proc pouzivat Outlook, kdyz stejne sluzby nabizi Mozilla?
4) proc pouzivat Windows, kdyz ho nepotrebuju?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Proč Windows? To je celkem jednoduché, protože na něm jdou hry. Až někdy bude Linux, který zvládne rozjet nové tak i staré hry, jsem okamžitě na něm. Vím, že za co chce vydřidušskej MS težký peníze umí, nebo nejbližší době umět budou i distribuce Linuxu. Problém je, v tom, že na žádné znich nerozjedu všechny hry, který bych chtěl.
MS to ví, tak z nás saje peníze co může, co kdyby se to někdy v budoucnu změnilo?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Souhlasím s TomemX . Ilegálností se zabrání zlevněním MS produktů. To je prostě celé. To radši budou buzerovat lidi, vždyť si to dělají sami, že se windowsy kopírují. Nikomu se nechce vyhazovat oknem 6000 za nová okna (windows) :-)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

DX10

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

za průměrnou mzdu v USA $3080 si "Windows XP Pro oem SP2b with VISTA Upgrade Coupon" za $147 koupíš cca 21x, tj. jako kdyby to u nás stálo cca necelých 1000Kč. A za takovou cenu bych to hned koupil..
Holt musíme ještě zabrat a k těm evropským cenám co tu máme dosáhnout ty evropský platy..

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.