teď je otázka zda 1280 SP probublá třeba do RX 565. Tragédie je že dnes jsou hlavně ty ořezky na původní konfiguraci 460tky...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
teď je otázka zda 1280 SP
DDR0 https://diit.cz/profil/ddr0
22. 11. 2018 - 00:59https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuseteď je otázka zda 1280 SP probublá třeba do RX 565. Tragédie je že dnes jsou hlavně ty ořezky na původní konfiguraci 460tky...https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuse#comment-1206905
+
K cemu to je dobry? (Neznam Mac a produkty Apple, takze omluvte, ze se takto lajcky ptam.)
RX560 ma temer nulovy herni vykon, takze srovnani s RX560 chapu tak, ze to sice bude lepsi, ale furt z pohledu her slaby. Takze proto ten dotaz, k cemu to je dobry?
+1
-8
-1
Je komentář přínosný?
K cemu to je dobry? (Neznam
RedMaX https://diit.cz/profil/redmarx
22. 11. 2018 - 05:19https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuseK cemu to je dobry? (Neznam Mac a produkty Apple, takze omluvte, ze se takto lajcky ptam.)
RX560 ma temer nulovy herni vykon, takze srovnani s RX560 chapu tak, ze to sice bude lepsi, ale furt z pohledu her slaby. Takze proto ten dotaz, k cemu to je dobry?https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuse#comment-1206911
+
Tak pouziti je v mac boocich. To sou ty apple produkty, co s nima lidi sedi v kavarnach. Ukazujou, ze na to maj a predstiraj, ze na tom neco delaj. Na tuhle cinnost by tomu stacila i jakakoliv integrovana grafika v apu... takze dobry je to vlastne k nicemu. Mozna to jen dobre vypada v parametrech pro to minimum lidi co tomu rozumej.
+1
+5
-1
Je komentář přínosný?
Tak pouziti je v mac boocich.
PPK https://diit.cz/profil/ppk
22. 11. 2018 - 05:56https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuseTak pouziti je v mac boocich. To sou ty apple produkty, co s nima lidi sedi v kavarnach. Ukazujou, ze na to maj a predstiraj, ze na tom neco delaj. Na tuhle cinnost by tomu stacila i jakakoliv integrovana grafika v apu... takze dobry je to vlastne k nicemu. Mozna to jen dobre vypada v parametrech pro to minimum lidi co tomu rozumej.https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuse#comment-1206914
+
Chápej ale, že oni to potřebujou, bez mac booku by je nepustili do barber shopu, proto my ostatní musíme k holiči...
+1
+4
-1
Je komentář přínosný?
Chápej ale, že oni to
Hrdina https://diit.cz/profil/david-baranek
22. 11. 2018 - 11:16https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuseChápej ale, že oni to potřebujou, bez mac booku by je nepustili do barber shopu, proto my ostatní musíme k holiči...https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuse#comment-1207043
+
Nn to jsou ty booky, ktere na rozdil od windows docela funguji a maji spostu vyhod, hlavne pro lidi co pracuji. Napr. skvele fungujici touchpad, zadny 1/4 s lag jako u win, skvele integrovane gesta (znam par lidi, co pri prechodu na Mac prestali pouzivat mys), vyborne zalohy Time Machine (na tohle lide co pouzivaji win jen smutne koukaji), virtualni plochy jsou pro praci taky vyrazna vyhoda, opravdu velka vydrz na baterii (tohle uz win pomalu dohani, ale stejne mu jeste kus chybi a diky rozdilnemu pristupu asi bude chybet vzdy) a propojeni mac book/iPad/iPhone (o kterem si ostatni platformy taky muzou nechat jen zdat). Mozna to bude pro tebe prekvapeni, ale u Macu neni silnejsi grafika jenom na hry, lide na tom treba vyviji hry, pracuji v 3D programech, v CADu apod. Kdyz jsem pred cca 5 lety kupoval Air, tak srovnatelne kvalitni book s win za stejnou nebo nizsi cenu neexistoval (10 h na baterii, hlinik, thunderbolt, podsvicena klavesnice, hodne rychle SSD), srovnatelny s win jsem nasel az za 35 kKc (air stal 28). A kdyz se dnes podivam do nabidky alzy, tak notebooku se stejnym (nebo vyssim) rozlisenim displaye zase tolik neni a kdyz srovname kvalitu zpracovani a dalsi parametry, tak jsou cenou macbooky vcelku srovnatelne. Akorat Apple nedela ty nejnizsi rady notebooku, ktere jsou stejne vzdy kompromisy na hrane pouzitelnosti a hodi se tak domu na stul a radsi je nikam nenosit :)
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Nn to jsou ty booky, ktere na
Psycho1000 https://diit.cz/profil/radim-cajka
22. 11. 2018 - 13:14https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuseNn to jsou ty booky, ktere na rozdil od windows docela funguji a maji spostu vyhod, hlavne pro lidi co pracuji. Napr. skvele fungujici touchpad, zadny 1/4 s lag jako u win, skvele integrovane gesta (znam par lidi, co pri prechodu na Mac prestali pouzivat mys), vyborne zalohy Time Machine (na tohle lide co pouzivaji win jen smutne koukaji), virtualni plochy jsou pro praci taky vyrazna vyhoda, opravdu velka vydrz na baterii (tohle uz win pomalu dohani, ale stejne mu jeste kus chybi a diky rozdilnemu pristupu asi bude chybet vzdy) a propojeni mac book/iPad/iPhone (o kterem si ostatni platformy taky muzou nechat jen zdat). Mozna to bude pro tebe prekvapeni, ale u Macu neni silnejsi grafika jenom na hry, lide na tom treba vyviji hry, pracuji v 3D programech, v CADu apod. Kdyz jsem pred cca 5 lety kupoval Air, tak srovnatelne kvalitni book s win za stejnou nebo nizsi cenu neexistoval (10 h na baterii, hlinik, thunderbolt, podsvicena klavesnice, hodne rychle SSD), srovnatelny s win jsem nasel az za 35 kKc (air stal 28). A kdyz se dnes podivam do nabidky alzy, tak notebooku se stejnym (nebo vyssim) rozlisenim displaye zase tolik neni a kdyz srovname kvalitu zpracovani a dalsi parametry, tak jsou cenou macbooky vcelku srovnatelne. Akorat Apple nedela ty nejnizsi rady notebooku, ktere jsou stejne vzdy kompromisy na hrane pouzitelnosti a hodi se tak domu na stul a radsi je nikam nenosit :)https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuse#comment-1207121
+
Na notebooku sem musel v zamestnani vyvijet 2 roky.. na notebooku s lepsima parametrama nez maji ty mac booky... a bylo to utrpeni. Aby na tom clovek moh pracovat, tak stejne prvni co udela je ze pripoji poradnou klavesnici, mys a velky monitor.. pripadne dva. Notebook pak postrada naprosto smysl a to co ted dela apple navic nema ani adekvatni pocet vystupu. A uz vubec nedokazu pochopit, jak moc by na tom clovek musel byt mentalne spatne aby se na notebooku trapil s 3D programem nebo CADem. Verim, ze takovy exoti existujou. Ale naprosto nechapu, proc to delaji...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Na notebooku sem musel v
PPK https://diit.cz/profil/ppk
22. 11. 2018 - 13:27https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuseNa notebooku sem musel v zamestnani vyvijet 2 roky.. na notebooku s lepsima parametrama nez maji ty mac booky... a bylo to utrpeni. Aby na tom clovek moh pracovat, tak stejne prvni co udela je ze pripoji poradnou klavesnici, mys a velky monitor.. pripadne dva. Notebook pak postrada naprosto smysl a to co ted dela apple navic nema ani adekvatni pocet vystupu. A uz vubec nedokazu pochopit, jak moc by na tom clovek musel byt mentalne spatne aby se na notebooku trapil s 3D programem nebo CADem. Verim, ze takovy exoti existujou. Ale naprosto nechapu, proc to delaji... https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuse#comment-1207136
+
Ja teda nevim, ale i na tom airu jsem bezne delal na cestach jednodussi modely, drobne rendery, pripadne lehke upravy (samozrejme ze tohle jde delat efektivne jedine s mysi, klavesnice primo v notebooku je vyhovujici). Ale treba mobilni aplikace jsem delal na booku kompletne a nijak vyrazne jsem netrpel (obcas kdyz to bylo potreba jsem pripojil na externi monitor. Rozhodne jsem trpel min nez kolikrat na desktopu s win :). Je spusta lidi, kteri potrebuji pracovat na cestach (treba v CADu, kdyz jedou za zakaznikem resit drobnosti do provozu) a tam ty vykonejsi notebooky s win chcipnou na baterku za 1.5 - 2 h, to je potom ten vykon uplne k nicemu.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Ja teda nevim, ale i na tom
Psycho1000 https://diit.cz/profil/radim-cajka
22. 11. 2018 - 16:09https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuseJa teda nevim, ale i na tom airu jsem bezne delal na cestach jednodussi modely, drobne rendery, pripadne lehke upravy (samozrejme ze tohle jde delat efektivne jedine s mysi, klavesnice primo v notebooku je vyhovujici). Ale treba mobilni aplikace jsem delal na booku kompletne a nijak vyrazne jsem netrpel (obcas kdyz to bylo potreba jsem pripojil na externi monitor. Rozhodne jsem trpel min nez kolikrat na desktopu s win :). Je spusta lidi, kteri potrebuji pracovat na cestach (treba v CADu, kdyz jedou za zakaznikem resit drobnosti do provozu) a tam ty vykonejsi notebooky s win chcipnou na baterku za 1.5 - 2 h, to je potom ten vykon uplne k nicemu.https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuse#comment-1207244
+
Jo ahaa... on nekdo rika "prace" hrani si s notebookem na cestach. Jo tak to pak chapu, ze to jablko staci. My co opravdu pracujeme tak bezne vyuzivame cpu (kompilace) nebo gpu (treba ten cad) na 100% a pak je vydrz na baterku vzdycky naprosto tragicka.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Jo ahaa... on nekdo rika
PPK https://diit.cz/profil/ppk
22. 11. 2018 - 17:04https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuseJo ahaa... on nekdo rika "prace" hrani si s notebookem na cestach. Jo tak to pak chapu, ze to jablko staci. My co opravdu pracujeme tak bezne vyuzivame cpu (kompilace) nebo gpu (treba ten cad) na 100% a pak je vydrz na baterku vzdycky naprosto tragicka.https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuse#comment-1207268
+
Neni tvuj pohled trochu omezeny? Na cesty se obcas musi vydat kazdy, nekdo vic, nekdo min. A pak kdyz se sef nebo nejaky zakaznik ozve, je potreba otevrit ve vlaku notebook a neco upravit (samozrejme se to nebude tykat narocnych scen, ktere jsou vzdy na notebooku problem). Stejne tak konstrukter (alespon jsem par takovych videl) kdyz potrebuje behat se zakaznikem po provozu a resit pozadavky. A anebo proste vyuziti jinak zbytecne promarneneho casu na cestach. A pokud se bavime o mobilni aplikaci pro iOS, tak na tu vetsinou dostacuje i tan Air, natoz Macbook pro. A kdyz srovnam ten posledni Dell co byl sice vykony, ale chcipl do hodiny a pul, tak i s nizsi produktivitou vlivem pomalejsiho hardwaru jsem ve vysledku udelal vic na Airu. "My co opravdu pracujeme" uz je akorat usmevne, proze ne kazda zakazka potrebuje 4 GPU, 24 jader na CPU s 64 GiB ram. Trochu min zaslepenosti by to chtelo :)
+1
-2
-1
Je komentář přínosný?
Neni tvuj pohled trochu
Psycho1000 https://diit.cz/profil/radim-cajka
22. 11. 2018 - 19:08https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuseNeni tvuj pohled trochu omezeny? Na cesty se obcas musi vydat kazdy, nekdo vic, nekdo min. A pak kdyz se sef nebo nejaky zakaznik ozve, je potreba otevrit ve vlaku notebook a neco upravit (samozrejme se to nebude tykat narocnych scen, ktere jsou vzdy na notebooku problem). Stejne tak konstrukter (alespon jsem par takovych videl) kdyz potrebuje behat se zakaznikem po provozu a resit pozadavky. A anebo proste vyuziti jinak zbytecne promarneneho casu na cestach. A pokud se bavime o mobilni aplikaci pro iOS, tak na tu vetsinou dostacuje i tan Air, natoz Macbook pro. A kdyz srovnam ten posledni Dell co byl sice vykony, ale chcipl do hodiny a pul, tak i s nizsi produktivitou vlivem pomalejsiho hardwaru jsem ve vysledku udelal vic na Airu. "My co opravdu pracujeme" uz je akorat usmevne, proze ne kazda zakazka potrebuje 4 GPU, 24 jader na CPU s 64 GiB ram. Trochu min zaslepenosti by to chtelo :)https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuse#comment-1207307
+
Napada me, zkousels v poslednich 6 letech nejaky mac book aspon 14 dni, nejlepe jeste s dalsim zarizenim v ekosystemu a zapnutou zalohou na Time Machine (bez sebensiho pricineni uzivatele dela samo zalohy s moznosti vratit se do ruznych verzi ulozenych v case) nebo jenom porovnavas parametry? A neunika ti nahodou smysl notebooku jako mobilniho pracovniho stroje?
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
Napada me, zkousels v
Psycho1000 https://diit.cz/profil/radim-cajka
22. 11. 2018 - 19:50https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuseNapada me, zkousels v poslednich 6 letech nejaky mac book aspon 14 dni, nejlepe jeste s dalsim zarizenim v ekosystemu a zapnutou zalohou na Time Machine (bez sebensiho pricineni uzivatele dela samo zalohy s moznosti vratit se do ruznych verzi ulozenych v case) nebo jenom porovnavas parametry? A neunika ti nahodou smysl notebooku jako mobilniho pracovniho stroje?https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuse#comment-1207325
+
Ja potrebuju pracovat, ne si hrat s apple hrackama. Sel sem na web apple, spocital si kolik vyjde mac book pro se slusnym pracovnim hardware... a byl sem cenovkou pres 80 000 kc. A i tak byla konektivita mizerna, neco jako ECC pameti to evidentne vubec neznaj. Dekuji nechci. Za to mam o hodne vykonejsi workstation a jako krizovka na cestach v pripade nouze pak staci jakykoliv notebook, kterym se na pracovni stroj pripojim pres remote...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Ja potrebuju pracovat, ne si
PPK https://diit.cz/profil/ppk
23. 11. 2018 - 08:52https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuseJa potrebuju pracovat, ne si hrat s apple hrackama. Sel sem na web apple, spocital si kolik vyjde mac book pro se slusnym pracovnim hardware... a byl sem cenovkou pres 80 000 kc. A i tak byla konektivita mizerna, neco jako ECC pameti to evidentne vubec neznaj. Dekuji nechci. Za to mam o hodne vykonejsi workstation a jako krizovka na cestach v pripade nouze pak staci jakykoliv notebook, kterym se na pracovni stroj pripojim pres remote...https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuse#comment-1207418
+
Zkousels nekdy praci na dalku na ceste ve vlaku nebo v aute? To bych chtel videt co vymodelujes pri tech neustalych vypadcich netu a s tim lagem. A taky se mi stalo kdysi s Dell M90 (na tu dobu vykona mobilni pracovni stanice s Quadrem) v aute, ze pres dostatecne dimezovany invertor mi odpalil zdirku na zpalavac, takze jsem odpracoval tu hodinu co vydrzela baterka a hotovo. Btw treba s Rhinoceros a Lightwave 3D byla prace na dalku silena a skoro neralizovatelna, protoze ovladani v 3D prostoru nebylo korektni. Takze jsem nakonec zkoncil u vykonove dostacujiciho a mnohem uspornejsiho Macbooku, ktery me pri kodovani webovych a mobilnich aplikaci vydrzel bez problemu 6+ h, pri modelovani apod. 4+ h a kdyz jsem neco delal na dalku tak klidne 8 h :)
A zrovna ECC pameti u booku jsou mi volne, doma v pracovni stanici, ktera se restartuje tak 1 za mesic je samozrejme mam...
Edit: Zvlast driv jsem cestoval skoro kazdy tyden 3+ h tam a po vikendu zase zpatky. A i pres tyden casto na nekolik hodin mimo domov, s tim ze jsem musel byt on-line kdyz bylo neco potreba, to pak tu vydrz a jine prijemne vlastnosti Maca docenis.
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
Zkousels nekdy praci na dalku
Psycho1000 https://diit.cz/profil/radim-cajka
23. 11. 2018 - 15:13https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuseZkousels nekdy praci na dalku na ceste ve vlaku nebo v aute? To bych chtel videt co vymodelujes pri tech neustalych vypadcich netu a s tim lagem. A taky se mi stalo kdysi s Dell M90 (na tu dobu vykona mobilni pracovni stanice s Quadrem) v aute, ze pres dostatecne dimezovany invertor mi odpalil zdirku na zpalavac, takze jsem odpracoval tu hodinu co vydrzela baterka a hotovo. Btw treba s Rhinoceros a Lightwave 3D byla prace na dalku silena a skoro neralizovatelna, protoze ovladani v 3D prostoru nebylo korektni. Takze jsem nakonec zkoncil u vykonove dostacujiciho a mnohem uspornejsiho Macbooku, ktery me pri kodovani webovych a mobilnich aplikaci vydrzel bez problemu 6+ h, pri modelovani apod. 4+ h a kdyz jsem neco delal na dalku tak klidne 8 h :)
A zrovna ECC pameti u booku jsou mi volne, doma v pracovni stanici, ktera se restartuje tak 1 za mesic je samozrejme mam...
Edit: Zvlast driv jsem cestoval skoro kazdy tyden 3+ h tam a po vikendu zase zpatky. A i pres tyden casto na nekolik hodin mimo domov, s tim ze jsem musel byt on-line kdyz bylo neco potreba, to pak tu vydrz a jine prijemne vlastnosti Maca docenis.https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuse#comment-1207634
+
Jasne... v aute jako ridic budu neco modelovat na notebooku :o) Pro me je to proste ujeta predstava, ze nekdo neco takovyho dela. Ze si nekdo nici ruce na notebookovy klavesnici. Ale tak kazdy ma to co si zaslouzi... aneb jak se rika: Kdyz je blba hlava, tak trpi cely telo.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Jasne... v aute jako ridic
PPK https://diit.cz/profil/ppk
23. 11. 2018 - 15:46https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuseJasne... v aute jako ridic budu neco modelovat na notebooku :o) Pro me je to proste ujeta predstava, ze nekdo neco takovyho dela. Ze si nekdo nici ruce na notebookovy klavesnici. Ale tak kazdy ma to co si zaslouzi... aneb jak se rika: Kdyz je blba hlava, tak trpi cely telo.https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuse#comment-1207643
+
Trolling ti jde dobre, akorat moc nema logiku, je snad vcelku jasne, ze ti v aute nekdo musi ridit (treba zena/pritelkyne/kamarad/kolega) a vubec nejde o to, ze by me takova prace bavila, ale okolnosti obcas donuti delat lecos. A ta posledni veta je pekna stupidita... :)
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
Trolling ti jde dobre, akorat
Psycho1000 https://diit.cz/profil/radim-cajka
23. 11. 2018 - 17:23https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuseTrolling ti jde dobre, akorat moc nema logiku, je snad vcelku jasne, ze ti v aute nekdo musi ridit (treba zena/pritelkyne/kamarad/kolega) a vubec nejde o to, ze by me takova prace bavila, ale okolnosti obcas donuti delat lecos. A ta posledni veta je pekna stupidita... :)https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuse#comment-1207670
+
Vsak ty to poznas, az se ozvou karpaly :o) Pak ti dojde, jak moc hloupy ses...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Vsak ty to poznas, az se
PPK https://diit.cz/profil/ppk
24. 11. 2018 - 15:32https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuseVsak ty to poznas, az se ozvou karpaly :o) Pak ti dojde, jak moc hloupy ses...https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuse#comment-1207898
+
No nekup to, příplatek 8000,-Kč za výkon co tu už byl a ještě k tomu bez raytracingu. Tady prostě vidíte tu serii špatných manažerských rozhodnutí, která vedou firmu do pasti. Mac si koupí Vegy, Vegy které jsou na tom příkonově špatně, místo toho aby koupili energeticky úspornější gtx od nvidie, k tomu budou muset nasadit větší baterie, větší baterie znamená těžší produkt, takže ve finále je na tom bitej zas zákazník, jen do té doby dokedy se neobjeví konkurence, která nebude mít ve svých řadách hloupé rádoby manažery, stane se úspěšnou a hloupí manžeři ji začnou zaplevelovat až se situace opakuje.
+1
-8
-1
Je komentář přínosný?
No nekup to, příplatek 8000,
Jaroslav Crha https://diit.cz/profil/jaroslav-crha1
22. 11. 2018 - 08:56https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuseNo nekup to, příplatek 8000,-Kč za výkon co tu už byl a ještě k tomu bez raytracingu. Tady prostě vidíte tu serii špatných manažerských rozhodnutí, která vedou firmu do pasti. Mac si koupí Vegy, Vegy které jsou na tom příkonově špatně, místo toho aby koupili energeticky úspornější gtx od nvidie, k tomu budou muset nasadit větší baterie, větší baterie znamená těžší produkt, takže ve finále je na tom bitej zas zákazník, jen do té doby dokedy se neobjeví konkurence, která nebude mít ve svých řadách hloupé rádoby manažery, stane se úspěšnou a hloupí manžeři ji začnou zaplevelovat až se situace opakuje. https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuse#comment-1206941
+
A ten nesmysl o tom, ze ta vega je na tom prikonove spatne si vycetl kde ? Podle toho testu je na tom ten notebook s vegou lip nez verze s rx550...
+1
+4
-1
Je komentář přínosný?
A ten nesmysl o tom, ze ta
PPK https://diit.cz/profil/ppk
22. 11. 2018 - 09:03https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuseA ten nesmysl o tom, ze ta vega je na tom prikonove spatne si vycetl kde ? Podle toho testu je na tom ten notebook s vegou lip nez verze s rx550...https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuse#comment-1206953
+
22. 11. 2018 - 09:39https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuseI kdybys měl pravdu, iOvcím je to úplně jedno.https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuse#comment-1206977
+
Nedo***la si to nvidia náhodou u Jabka vtedy, keď mali mobilné grafické čipy čo chcípali kvôli teplu, a nechceli za to Jabku nahradiť škody na reklamovaný produktoch od zákazníkov? Obávam sa že Jabko si tak skoro Nvidiu ako dodávateľa grafických čipov nevyberie. Ani Qualcomm ako dodávateľa čipov na bezdrôtovú konektivitu...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Nedo***la si to nvidia
asta https://diit.cz/profil/alexandra-stanovska1
23. 11. 2018 - 14:11https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuseNedo***la si to nvidia náhodou u Jabka vtedy, keď mali mobilné grafické čipy čo chcípali kvôli teplu, a nechceli za to Jabku nahradiť škody na reklamovaný produktoch od zákazníkov? Obávam sa že Jabko si tak skoro Nvidiu ako dodávateľa grafických čipov nevyberie. Ani Qualcomm ako dodávateľa čipov na bezdrôtovú konektivitu... https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuse#comment-1207619
+
tak kolega zrovna má potíž odstoupit od platformy MacOS, protože mu vyhovuje to, že v ní stříhá a to přesto, že na grading používá Resolve. Prostě je zvyklý a má množství setupů na FinalCut a tak, i když už má nový TR 2.xxx je pro něj Mac stále atraktivní, i pro pracovní střih v terénu.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
tak kolega zrovna má potíž
pzdm (neověřeno) https://diit.cz
22. 11. 2018 - 10:30https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskusetak kolega zrovna má potíž odstoupit od platformy MacOS, protože mu vyhovuje to, že v ní stříhá a to přesto, že na grading používá Resolve. Prostě je zvyklý a má množství setupů na FinalCut a tak, i když už má nový TR 2.xxx je pro něj Mac stále atraktivní, i pro pracovní střih v terénu.https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuse#comment-1207016
+
RX 560 je docela vhodny "upgrade" pro stare 4C "sunky AM2/AM2+" a hrani ve FHD ...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
RX 560 je docela vhodny
johnthelittle https://diit.cz/profil/johnn
22. 11. 2018 - 13:59https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuseRX 560 je docela vhodny "upgrade" pro stare 4C "sunky AM2/AM2+" a hrani ve FHD ...https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuse#comment-1207160
+
v soucasnosti ne, tez jsem mel obavu, ze bude problem...
vse v poho
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
v soucasnosti ne, tez jsem
johnthelittle https://diit.cz/profil/johnn
26. 11. 2018 - 15:19https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskusev soucasnosti ne, tez jsem mel obavu, ze bude problem...
vse v pohohttps://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuse#comment-1208477
+
Skoro to dotáhlo stařičký Radeon HD 7850 (nebo R7 260X), akorát více papá. Za mě dobrý výsledek. To ocení lidi, co dělají v grafických editorech, kterých je na platformu Applu celkem dost, ale jak píše @PPK ...ano, taky mám pocit, že to spousta lidí mimo byznys a kreativní sféru neocení, nebo o tom ani nevědí, stačí že tam svítí jablko a ať se všichni zeserou závistí, jaký mají pěkný těžítko. A jak říkal můj bývalý kolega....... "Ty vole, když nakousneš jabko a nedojíš ho....tak to už musí něco znamenat" :D
+1
+3
-1
Je komentář přínosný?
Skoro to dotáhlo stařičký
He3lix https://diit.cz/profil/jan-vlasak
22. 11. 2018 - 07:50https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuseSkoro to dotáhlo stařičký Radeon HD 7850 (nebo R7 260X), akorát více papá. Za mě dobrý výsledek. To ocení lidi, co dělají v grafických editorech, kterých je na platformu Applu celkem dost, ale jak píše @PPK ...ano, taky mám pocit, že to spousta lidí mimo byznys a kreativní sféru neocení, nebo o tom ani nevědí, stačí že tam svítí jablko a ať se všichni zeserou závistí, jaký mají pěkný těžítko. A jak říkal můj bývalý kolega....... "Ty vole, když nakousneš jabko a nedojíš ho....tak to už musí něco znamenat" :Dhttps://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuse#comment-1206926
+
docela by me zajimalo, jesli to neni nejvykonnejsi grafika jaka se kdy objevila v 15,5 mm vysoky konstrukci..
+1
+4
-1
Je komentář přínosný?
docela by me zajimalo, jesli
Tom Buri https://diit.cz/profil/t-b
22. 11. 2018 - 08:48https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskusedocela by me zajimalo, jesli to neni nejvykonnejsi grafika jaka se kdy objevila v 15,5 mm vysoky konstrukci..https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuse#comment-1206938
+
Radeon RX 550: aktivnych 512 alebo 640 SP podla vyrobcu celej karty
Radeon RX 560: aktivnych 896 alebo 1024 SP podla vyrobcu celej karty
A tu zrazu GPU s 1280 SP je 2x vykonnejsie (+115% RX550 a +80% RX560). TY BRDO, TO JE PREKVAPKO ZE?
Pochopitelne preco:
Vega GCN5 vs. Polaris GCN4, adekvatne navyseny pocet SP, HBM2 vs. GDDR5, frekvencie GPU mozu byt hadam aj porovnatelne (base okolo 1 GHz, turbo ma RX550 okolo 1,2 a RX560 1,3 GHz).
+1
+3
-1
Je komentář přínosný?
FIHA.
Pjetro de https://diit.cz/profil/pjetro-de
22. 11. 2018 - 09:10https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuseFIHA.
Radeon RX 550: aktivnych 512 alebo 640 SP podla vyrobcu celej karty
Radeon RX 560: aktivnych 896 alebo 1024 SP podla vyrobcu celej karty
A tu zrazu GPU s 1280 SP je 2x vykonnejsie (+115% RX550 a +80% RX560). TY BRDO, TO JE PREKVAPKO ZE?
Pochopitelne preco:
Vega GCN5 vs. Polaris GCN4, adekvatne navyseny pocet SP, HBM2 vs. GDDR5, frekvencie GPU mozu byt hadam aj porovnatelne (base okolo 1 GHz, turbo ma RX550 okolo 1,2 a RX560 1,3 GHz).
https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuse#comment-1206962
+
Mozna si to prehlid, ale jde o notebook... cili odpadni teplo je dost limitujici faktor.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Mozna si to prehlid, ale jde
BlackRider https://diit.cz/profil/petr-ketner
22. 11. 2018 - 10:47https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuseMozna si to prehlid, ale jde o notebook... cili odpadni teplo je dost limitujici faktor.https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuse#comment-1207025
+
zkušenost z nezávislého fóra:
21.11.2018 17:02
"Zdravím, mám doma už týždeň nový komp s GK SAPPHIRE NITRO+ RADEON RX 580, predtým som nikdy nemal PC s takouto veľkou grafikou, mal som NTB a pred ním som síce mal PC ale vtedy boli grafiky niečo úplne iné ako dnes. Grafika je hlučná, vydáva zvláštny zvuk pri zmenách nastavení a pri vyšších otáčkach ako 35% začína rezonovať, neustále zvyšovanie a znižovanie hlasitosti otáčania sa ventilátorov a v pozadí je počuť ten rezonujúci zvuk. Navyše som si všimol že jedna skrutka ktorá drží ten chladič nieje dotiahnutá a dotiahnuť ani neide respektíve možno by šla ale nechcem to ulomiť. Toto ale myslím nemá vplyv nakoľko sa to vôbec nepohybuje ani pri vyšších otáčkach. 1x mi program TRIXX vyhodnotil chybu ventilátorov. Ventilátory pracujú od 11%/450RPM. Ventilátory majú max 3300RPM a na tejto urovni som nameral taketo hodnoty pri otvorenej bočnici:
61dB - 10cm od vrtuliek grafiky
55dB - 25cm od vrtuliek grafiky "
nahrávka: https://vocaroo.com/i/s0xjRqtfDXVP
"dik za tvoju skusenosť, mne ani tak o výkon neide, je sice fajn že mam vykon aj na novšie hry ale kľudne by som vzal GTX1060 ak je uspornejšia a vydrží viac. všimol som si že táto RX580 dosť hreje, ak hram hry tak celá horná a zadna časť je dosť horúca. Zatiaľ nemam poriadne vyriešený airflow, už som objednal ventilatory takže by to potom malo byť očosi lepšie ale aj tak, samozrejme tažko mi to hodnotiť nakoľko s GTX nemam skusenosť "
"ja si 11.11 koupil rx580 8g armorku za 5,2 ze zacatku vpohode, pak jsem zapl far cry 3 a prvnich par sekund jsem si myslel ze zacla mlada vysavat nez mi doslo ze to jde z PC, to byl neskutecnej rachot, skoro srovnatelny s nejjakym mixerem :-D hned jsem vracel :-D"
+1
-7
-1
Je komentář přínosný?
zkušenost z nezávislého fóra:
Jaroslav Crha https://diit.cz/profil/jaroslav-crha1
22. 11. 2018 - 09:32https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskusezkušenost z nezávislého fóra:
21.11.2018 17:02
"Zdravím, mám doma už týždeň nový komp s GK SAPPHIRE NITRO+ RADEON RX 580, predtým som nikdy nemal PC s takouto veľkou grafikou, mal som NTB a pred ním som síce mal PC ale vtedy boli grafiky niečo úplne iné ako dnes. Grafika je hlučná, vydáva zvláštny zvuk pri zmenách nastavení a pri vyšších otáčkach ako 35% začína rezonovať, neustále zvyšovanie a znižovanie hlasitosti otáčania sa ventilátorov a v pozadí je počuť ten rezonujúci zvuk. Navyše som si všimol že jedna skrutka ktorá drží ten chladič nieje dotiahnutá a dotiahnuť ani neide respektíve možno by šla ale nechcem to ulomiť. Toto ale myslím nemá vplyv nakoľko sa to vôbec nepohybuje ani pri vyšších otáčkach. 1x mi program TRIXX vyhodnotil chybu ventilátorov. Ventilátory pracujú od 11%/450RPM. Ventilátory majú max 3300RPM a na tejto urovni som nameral taketo hodnoty pri otvorenej bočnici:
61dB - 10cm od vrtuliek grafiky
55dB - 25cm od vrtuliek grafiky "
nahrávka: https://vocaroo.com/i/s0xjRqtfDXVP
"dik za tvoju skusenosť, mne ani tak o výkon neide, je sice fajn že mam vykon aj na novšie hry ale kľudne by som vzal GTX1060 ak je uspornejšia a vydrží viac. všimol som si že táto RX580 dosť hreje, ak hram hry tak celá horná a zadna časť je dosť horúca. Zatiaľ nemam poriadne vyriešený airflow, už som objednal ventilatory takže by to potom malo byť očosi lepšie ale aj tak, samozrejme tažko mi to hodnotiť nakoľko s GTX nemam skusenosť "
"ja si 11.11 koupil rx580 8g armorku za 5,2 ze zacatku vpohode, pak jsem zapl far cry 3 a prvnich par sekund jsem si myslel ze zacla mlada vysavat nez mi doslo ze to jde z PC, to byl neskutecnej rachot, skoro srovnatelny s nejjakym mixerem :-D hned jsem vracel :-D"https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuse#comment-1206974
+
"Got my MSI Ventus OC RTX 2080 Ti on October 25th. Had zero issues with it, other than the unexpected frame drops in PUBG, that might be due to the game rather than the card.
First crash I saw was early Battlefield V days, where I got a crash saying video card removed, so probably NVIDIA driver problem? It was resolved by keeping resolution scale at 100% (1440p resolution) and running DX11 instead of 12. I deleted my settings files and ran mostly stock settings, and everything ran great in that and all my games for a while.
Yesterday I updated to the latest NVIDIA driver and updated BF V to the latest version l, with ray tracing support(DXR). I wanted to test out DXR, but the game kept crashing on me like 10 minutes in, but completely randomly. It gave me no error messages at all, but just crashes to desktop. I assumed it was due to DX12 again, or DXR, and would be fixed soon enough.
... I thought, screw this game, after messing around for hours. Lunched PUBG and I saw it ran worse than ever. Decided to give it a shot to see if it might crash. It didn’t but I started seeing artifacts I haven’t experienced before. You can most likely see them a bit here on this video I shot: https://youtu.be/QiBcThzZ8AA"
"2080 Ti games freeze up - CAM software goes off like crazy too, it hits 82c and throttles like crazy while gaming.... I'm trying to hold out until EK releases and gets new Phoenix AIO back in stock. Founders card, not overclocking. "
"my 2080 ti died"
"My EVGA 2080Ti XC Ultra had a bad fan connector. One of the fans was stuck at 100% due to bad PWM wire. Had to take the plastic header at the top of the card off and get in there myself to readjust it."
+1
+5
-1
Je komentář přínosný?
A co jako?
rathanuviel https://diit.cz/profil/rathanuviel
22. 11. 2018 - 11:05https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuseA co jako?
"Got my MSI Ventus OC RTX 2080 Ti on October 25th. Had zero issues with it, other than the unexpected frame drops in PUBG, that might be due to the game rather than the card.
First crash I saw was early Battlefield V days, where I got a crash saying video card removed, so probably NVIDIA driver problem? It was resolved by keeping resolution scale at 100% (1440p resolution) and running DX11 instead of 12. I deleted my settings files and ran mostly stock settings, and everything ran great in that and all my games for a while.
Yesterday I updated to the latest NVIDIA driver and updated BF V to the latest version l, with ray tracing support(DXR). I wanted to test out DXR, but the game kept crashing on me like 10 minutes in, but completely randomly. It gave me no error messages at all, but just crashes to desktop. I assumed it was due to DX12 again, or DXR, and would be fixed soon enough.
... I thought, screw this game, after messing around for hours. Lunched PUBG and I saw it ran worse than ever. Decided to give it a shot to see if it might crash. It didn’t but I started seeing artifacts I haven’t experienced before. You can most likely see them a bit here on this video I shot: https://youtu.be/QiBcThzZ8AA"
"2080 Ti games freeze up - CAM software goes off like crazy too, it hits 82c and throttles like crazy while gaming.... I'm trying to hold out until EK releases and gets new Phoenix AIO back in stock. Founders card, not overclocking. "
"my 2080 ti died"
"My EVGA 2080Ti XC Ultra had a bad fan connector. One of the fans was stuck at 100% due to bad PWM wire. Had to take the plastic header at the top of the card off and get in there myself to readjust it."https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuse#comment-1207037
+
Co? já ti tady dám příspěvky o tom jak se karta chová reálně a jak ji zákaznící vnímají z pohledu hardware ti mi odpovíš citací, že někomu kdo má evidentně bordel v počítači nejede totálně odflákla rozbitá hra jakou je BFV díky nějakým softwarovým problémům? To nemyslíš vážně, to jsi teda opravdu deep...in sh!t.
+1
-4
-1
Je komentář přínosný?
Co? já ti tady dám příspěvky
Jaroslav Crha https://diit.cz/profil/jaroslav-crha1
22. 11. 2018 - 11:20https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuseCo? já ti tady dám příspěvky o tom jak se karta chová reálně a jak ji zákaznící vnímají z pohledu hardware ti mi odpovíš citací, že někomu kdo má evidentně bordel v počítači nejede totálně odflákla rozbitá hra jakou je BFV díky nějakým softwarovým problémům? To nemyslíš vážně, to jsi teda opravdu deep...in sh!t. https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuse#comment-1207052
+
Crha, kdyby te u Tebe vyhodnocovali level tuposti a hlouposti, tak by pro Tebe museli udelat novou kategorii.. Neco tak blbyho jako ty, co se snazi delat konverzace, kterym nerozumi, prispevky, kterym nerozumi, anglictinu kterou neovlada...ty jsi fakt unikat..
Bez prosim te spamovat nekde jako PCT, kde je te moznost aspon vyminuskovat, aby se nemuseli cist tvoje neustale debility dokola..
+1
+5
-1
Je komentář přínosný?
Crha, kdyby te u Tebe
tombomino https://diit.cz/profil/tombomino
22. 11. 2018 - 11:53https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuseCrha, kdyby te u Tebe vyhodnocovali level tuposti a hlouposti, tak by pro Tebe museli udelat novou kategorii.. Neco tak blbyho jako ty, co se snazi delat konverzace, kterym nerozumi, prispevky, kterym nerozumi, anglictinu kterou neovlada...ty jsi fakt unikat..
Bez prosim te spamovat nekde jako PCT, kde je te moznost aspon vyminuskovat, aby se nemuseli cist tvoje neustale debility dokola..https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuse#comment-1207079
+
Vy jste fakt případ. Buď neumíte anglicky, nebo jste to nečetl. Tipnul bych to první a nebo třetí. A ta třetí varianta je, že je jedno, co kdo píše a jaká jsou fakta. Vy stejně pořád budete mlet cokoliv, hlavně jen abyste mohl kliknout "Uložit" a pak se s někým hádat.
To mě připomíná Čochtana... "a pořád, pořád se smála. Jen aby ten zlatej zub byl vidět..."
Bože! Já chci filtry uživatelů v tomto fóru!
Nic jinýho k vánocům nebudu chtít, přísahám!
EDIT: "my 2080 ti died" - to nebude špatně optimalizovanou hrou, os, nebo ovladači...
+1
+3
-1
Je komentář přínosný?
Vy jste fakt případ. Buď
rathanuviel https://diit.cz/profil/rathanuviel
22. 11. 2018 - 14:48https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuseVy jste fakt případ. Buď neumíte anglicky, nebo jste to nečetl. Tipnul bych to první a nebo třetí. A ta třetí varianta je, že je jedno, co kdo píše a jaká jsou fakta. Vy stejně pořád budete mlet cokoliv, hlavně jen abyste mohl kliknout "Uložit" a pak se s někým hádat.
To mě připomíná Čochtana... "a pořád, pořád se smála. Jen aby ten zlatej zub byl vidět..."
Bože! Já chci filtry uživatelů v tomto fóru!
Nic jinýho k vánocům nebudu chtít, přísahám!
EDIT: "my 2080 ti died" - to nebude špatně optimalizovanou hrou, os, nebo ovladači...https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuse#comment-1207178
+
Chápeš že jsi uplně mimo a děláš tady ze sebe debila jen ty sám svým vyjádřováním? Voláš po cenzůře, tak když se ti něco nelíbí, založ si vlastní blog a onanujte s tombmiminem a týnýtem nad AMD HD2600 a do diskuze nepouštějte nikoho kdo má jinej názor než vy a bude se vám žít skvěle. Žijte si v té své AMD bublině, ale nerozšiřujte ji všude. A nebo se jen zaregistruj na DeDe web, tam člověk jako já dostane BAN okamžitě, tak proč chceš rozšiřovat BANování tady? Vždyť jedinná neobjektivnější informace má jen DeDe, tak proč na takovej hnusnej web, kterej nebanuje jak by si DeDeovci přáli lezeš? To je jak kdyby kněz šel rozdávat víru na E55, ne?
K jádru pudla, já jsem semka dal co běžní BFU píšou o RX 580 z pohledu svých zkušeností. Nikdo tam nepsal, jestli mu karta jede nebo ne, ale šlo prostě o to, že i BFU si všímají že ta RX580 není úplně ono a radši jdou pro tu fuj fuj gtx1060. O ničem jiném můj příspěvek nebyl, ale v tom přiběhnou chrabří bojovníci za AMD a okamžitě začnou damage control hunt & hype o tom, že nVidii shořelo pár grafik. Co má společného shořená grafika, kterou ti v záruce vymění se zvukovým projevem vysavače v podobě RX580? Chápeš že prostě už jen skrze blbej větrák si BFU, který tomu nerozumí ještě víc než já jde a radši si připlatí za nVidii ? Logickou odpověď od tebe stejně nečekám.
+1
-4
-1
Je komentář přínosný?
Chápeš že jsi uplně mimo a
Jaroslav Crha https://diit.cz/profil/jaroslav-crha1
22. 11. 2018 - 18:56https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuseChápeš že jsi uplně mimo a děláš tady ze sebe debila jen ty sám svým vyjádřováním? Voláš po cenzůře, tak když se ti něco nelíbí, založ si vlastní blog a onanujte s tombmiminem a týnýtem nad AMD HD2600 a do diskuze nepouštějte nikoho kdo má jinej názor než vy a bude se vám žít skvěle. Žijte si v té své AMD bublině, ale nerozšiřujte ji všude. A nebo se jen zaregistruj na DeDe web, tam člověk jako já dostane BAN okamžitě, tak proč chceš rozšiřovat BANování tady? Vždyť jedinná neobjektivnější informace má jen DeDe, tak proč na takovej hnusnej web, kterej nebanuje jak by si DeDeovci přáli lezeš? To je jak kdyby kněz šel rozdávat víru na E55, ne?
K jádru pudla, já jsem semka dal co běžní BFU píšou o RX 580 z pohledu svých zkušeností. Nikdo tam nepsal, jestli mu karta jede nebo ne, ale šlo prostě o to, že i BFU si všímají že ta RX580 není úplně ono a radši jdou pro tu fuj fuj gtx1060. O ničem jiném můj příspěvek nebyl, ale v tom přiběhnou chrabří bojovníci za AMD a okamžitě začnou damage control hunt & hype o tom, že nVidii shořelo pár grafik. Co má společného shořená grafika, kterou ti v záruce vymění se zvukovým projevem vysavače v podobě RX580? Chápeš že prostě už jen skrze blbej větrák si BFU, který tomu nerozumí ještě víc než já jde a radši si připlatí za nVidii ? Logickou odpověď od tebe stejně nečekám.https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuse#comment-1207301
+
1. Já jsem sem zase dal jen to, co mají za problémy lidé s nVidia kartami.
2. Chtělo by to porovnání, poruchovosti HW jenodlivých táborů, abychom se mohli dohadovat, "kdo má většího pindíka". Ale o to nešlo - chtěl jsem tím říct, že každá zařízení může selhávat, nic víc.
3. Nad HD2600 neonanuji. Nikdy jsem ji neměl, ani nevím, jak se jí ve své době dařilo oproti konkurenci. Nevím o té kartě téměř nic, tudíž by to asi nebyl vhodný subjekt.
4. Po cenzuře nevolám, klidně mi bude stačit, když si budu moct vypnout vaše příspěvky.
5. Ano, karty s AMD čipy bývají hlučnější. Ale ve stejné cenové relaci, co se týče cenové hladiny RX 580, mají lepší AMD poměr cena/výkon.
6. Jste hulvát.
7. Prostě většinou plácáte nesmysly. Za to bohužel nemohu. Jinak bych to změnil.
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
1. Já jsem sem zase dal jen
rathanuviel https://diit.cz/profil/rathanuviel
22. 11. 2018 - 20:51https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuse1. Já jsem sem zase dal jen to, co mají za problémy lidé s nVidia kartami.
2. Chtělo by to porovnání, poruchovosti HW jenodlivých táborů, abychom se mohli dohadovat, "kdo má většího pindíka". Ale o to nešlo - chtěl jsem tím říct, že každá zařízení může selhávat, nic víc.
3. Nad HD2600 neonanuji. Nikdy jsem ji neměl, ani nevím, jak se jí ve své době dařilo oproti konkurenci. Nevím o té kartě téměř nic, tudíž by to asi nebyl vhodný subjekt.
4. Po cenzuře nevolám, klidně mi bude stačit, když si budu moct vypnout vaše příspěvky.
5. Ano, karty s AMD čipy bývají hlučnější. Ale ve stejné cenové relaci, co se týče cenové hladiny RX 580, mají lepší AMD poměr cena/výkon.
6. Jste hulvát.
7. Prostě většinou plácáte nesmysly. Za to bohužel nemohu. Jinak bych to změnil.https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuse#comment-1207334
+
Dobrý, nepochopil jsi to a vyzobal sis cos potřeboval tak už je ti snad fajn.
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
Dobrý, nepochopil jsi to a
Jaroslav Crha https://diit.cz/profil/jaroslav-crha1
23. 11. 2018 - 10:08https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuseDobrý, nepochopil jsi to a vyzobal sis cos potřeboval tak už je ti snad fajn. https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuse#comment-1207484
+
Jarousku.. kdyz tu o nekom pises tak pri tom nekoukej do zrcadla. Pak pises o debilovi v tom zrcadle a myslis si ze je to nekdo jinej. Pritom ses to celou dobu ty.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Jarousku.. kdyz tu o nekom
PPK https://diit.cz/profil/ppk
23. 11. 2018 - 08:55https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuseJarousku.. kdyz tu o nekom pises tak pri tom nekoukej do zrcadla. Pak pises o debilovi v tom zrcadle a myslis si ze je to nekdo jinej. Pritom ses to celou dobu ty.https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuse#comment-1207421
+
to je takový problém si pořídit vodníka ??? nebo oněm slyšíš poprvé =)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
to je takový problém si
lucasan https://diit.cz/profil/rebel
22. 11. 2018 - 15:08https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuseto je takový problém si pořídit vodníka ??? nebo oněm slyšíš poprvé =)https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuse#comment-1207217
+
@No-X .. nechcete Crhu aspon docasne zabanovat..nejen ze je otravny jako komar, ale vetsina jeho prispevku je uplne mimo misu.. tenhle jenom podtrhuje, ze je to mentalne nenormalni clovek, jehoz jedinm cilem je vest "svatou" valku ve svoji hlave..
+1
+10
-1
Je komentář přínosný?
@No-X .. nechcete Crhu aspon
tombomino https://diit.cz/profil/tombomino
22. 11. 2018 - 10:16https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuse@No-X .. nechcete Crhu aspon docasne zabanovat..nejen ze je otravny jako komar, ale vetsina jeho prispevku je uplne mimo misu.. tenhle jenom podtrhuje, ze je to mentalne nenormalni clovek, jehoz jedinm cilem je vest "svatou" valku ve svoji hlave..https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuse#comment-1207001
+
Kdyby vedl svatou válku ve své hlavě, tak o něm ani nevíme, ale to se bohužel neděje.
+1
+6
-1
Je komentář přínosný?
Kdyby vedl svatou válku ve
R-M-X https://diit.cz/profil/r-m-x
22. 11. 2018 - 11:00https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuseKdyby vedl svatou válku ve své hlavě, tak o něm ani nevíme, ale to se bohužel neděje.https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuse#comment-1207034
+
Já bych byl spokojený, kdyby šlo odfiltrovat příspěvky vybraných uživatelů. Kdo by chtěl, mohl by číst všechno. A někomu by to ušetřilo tolik drahocené nervy.
A věřím, že mě by si taky pár lidí odfiltrovalo :)
+1
+8
-1
Je komentář přínosný?
Já bych byl spokojený, kdyby
rathanuviel https://diit.cz/profil/rathanuviel
22. 11. 2018 - 11:07https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuseJá bych byl spokojený, kdyby šlo odfiltrovat příspěvky vybraných uživatelů. Kdo by chtěl, mohl by číst všechno. A někomu by to ušetřilo tolik drahocené nervy.
A věřím, že mě by si taky pár lidí odfiltrovalo :)https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuse#comment-1207040
+
Věř mi že ty jsi každému u zadele, ikonka zobrazujícího blázna hovoří za vše.
+1
-6
-1
Je komentář přínosný?
Věř mi že ty jsi každému u
Jaroslav Crha https://diit.cz/profil/jaroslav-crha1
22. 11. 2018 - 11:17https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuseVěř mi že ty jsi každému u zadele, ikonka zobrazujícího blázna hovoří za vše. https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuse#comment-1207046
+
Jsem si jistý, že ta ikona nehovoří za nic. Podle mě její pixely (ty černé ne, samozřejmě) jen svítí z monitoru, nic víc.
A když budete točit kolečkem myši nahoru, nebo dolu, bude se dokonce hýbat.
Nicméně jestli k vám promlouvá, tak bych tipl, že máte docela problém.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Jsem si jistý, že ta ikona
rathanuviel https://diit.cz/profil/rathanuviel
22. 11. 2018 - 14:29https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuseJsem si jistý, že ta ikona nehovoří za nic. Podle mě její pixely (ty černé ne, samozřejmě) jen svítí z monitoru, nic víc.
A když budete točit kolečkem myši nahoru, nebo dolu, bude se dokonce hýbat.
Nicméně jestli k vám promlouvá, tak bych tipl, že máte docela problém.https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuse#comment-1207184
+
Jinak samozřejmě chápu, že odfiltrování nás dvou by asi bylo vzájemné.
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
Jinak samozřejmě chápu, že
rathanuviel https://diit.cz/profil/rathanuviel
22. 11. 2018 - 14:46https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuseJinak samozřejmě chápu, že odfiltrování nás dvou by asi bylo vzájemné.https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuse#comment-1207205
+
:D Jak to můžeš vědět? Jako Crha je IT guru a king, jak můžeš za něj myslet? Zatím jsi dokázal, že Crhovi nesaháš ani po kotníky a máš tu drzost sem ještě napsat, že mě chápeš? Jsi naprosto mimo a nikoho bych do žádnýho BANu ani ignorace nedal, protože nejsem žádný demoblok, který neunese fakta ani pravdu a jedinné co umí je strkat hlavu do písku a umlčovat nepohodlné názory jak nějakej komunista za normalizace. Já jsem velký milovník 17.listopadu a slavím ho asi od 12ti let kdy jsem pochopil, že u nás v ČR neexistuje svoboda slova a nemůžeme si každý říkat co chceme. Já tenhle svátek slavil vždy i v době, kdy na tento svátek každej kašlal a házel bobek. Kdy si na ten svátek nikdo nevzpoměl a nikdo nechodil po náměstích a ani nikdo nekupoval žádné kytice. Proto budu do konce života bojovat za to aby jste si tady mohl na kohokoliv psát cokoliv bez umlčování. A všechny dnešní příspěvky poukazují na to, že vy jste pravý opak.
+1
-4
-1
Je komentář přínosný?
:D Jak to můžeš vědět? Jako
Jaroslav Crha https://diit.cz/profil/jaroslav-crha1
22. 11. 2018 - 19:08https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuse:D Jak to můžeš vědět? Jako Crha je IT guru a king, jak můžeš za něj myslet? Zatím jsi dokázal, že Crhovi nesaháš ani po kotníky a máš tu drzost sem ještě napsat, že mě chápeš? Jsi naprosto mimo a nikoho bych do žádnýho BANu ani ignorace nedal, protože nejsem žádný demoblok, který neunese fakta ani pravdu a jedinné co umí je strkat hlavu do písku a umlčovat nepohodlné názory jak nějakej komunista za normalizace. Já jsem velký milovník 17.listopadu a slavím ho asi od 12ti let kdy jsem pochopil, že u nás v ČR neexistuje svoboda slova a nemůžeme si každý říkat co chceme. Já tenhle svátek slavil vždy i v době, kdy na tento svátek každej kašlal a házel bobek. Kdy si na ten svátek nikdo nevzpoměl a nikdo nechodil po náměstích a ani nikdo nekupoval žádné kytice. Proto budu do konce života bojovat za to aby jste si tady mohl na kohokoliv psát cokoliv bez umlčování. A všechny dnešní příspěvky poukazují na to, že vy jste pravý opak. https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuse#comment-1207310
+
Já to nevím, to jsem neřekl. Je tam kouzelné slovíčko "asi".
Zase melete a veškerá vaše konstrukce založená na špatném předpokladu tím padá.
A svoboda slova je důležitá. Ale to nemá nic společného s vámi.
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
Já to nevím, to jsem neřekl.
rathanuviel https://diit.cz/profil/rathanuviel
22. 11. 2018 - 20:57https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuseJá to nevím, to jsem neřekl. Je tam kouzelné slovíčko "asi".
Zase melete a veškerá vaše konstrukce založená na špatném předpokladu tím padá.
A svoboda slova je důležitá. Ale to nemá nic společného s vámi.https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuse#comment-1207337
+
Mám dojem, že tu kdysi WIFT nadhodil návrh, že by se čas od času mohl vyhodnotit uživatel s nejvyšším počtem nasbíraných mínusů a dostat ban. Už si ale nejsem moc jistý, jaká na to byla odezva.
+1
+4
-1
Je komentář přínosný?
Mám dojem, že tu kdysi WIFT
no-X https://diit.cz/autor/no-x
22. 11. 2018 - 11:29https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuseMám dojem, že tu kdysi WIFT nadhodil návrh, že by se čas od času mohl vyhodnotit uživatel s nejvyšším počtem nasbíraných mínusů a dostat ban. Už si ale nejsem moc jistý, jaká na to byla odezva.https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuse#comment-1207061
+
odezvu si nepamatuji, ale souhlasím z filtrem a má můj hlas.....děkuji
B
+1
+7
-1
Je komentář přínosný?
odezvu si nepamatuji, ale
BoMan https://diit.cz/profil/robert-springl
22. 11. 2018 - 11:32https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuseodezvu si nepamatuji, ale souhlasím z filtrem a má můj hlas.....děkuji
B
https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuse#comment-1207064
+
Ja jsem taky pro :) .. byt v pripade Crhy si nejsem jisty, jestli tech minusu dostava dostatek..jelikoz jej vetsina ma stejne za blazna.
+1
+5
-1
Je komentář přínosný?
Ja jsem taky pro :)
tombomino https://diit.cz/profil/tombomino
22. 11. 2018 - 11:48https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuseJa jsem taky pro :) .. byt v pripade Crhy si nejsem jisty, jestli tech minusu dostava dostatek..jelikoz jej vetsina ma stejne za blazna.https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuse#comment-1207067
+
Dokud to nebude stvrzeno jmény napsanými na střepech, tak jsem proti.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Dokud to nebude stvrzeno
Jindřich https://diit.cz/profil/jindrich-rysavy
22. 11. 2018 - 13:23https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuseDokud to nebude stvrzeno jmény napsanými na střepech, tak jsem proti.https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuse#comment-1207142
+
Tak za prvé - pokud to nejsou vulgární a opravdu hrubé urážky, nevidím důvod na ban. Taky pamatuju časy, kdy se za projevený názor dával ban. Ale tam už šlo o existenci.
Za druhé stačí aby založil nový mail, novou přezdívku a máme ho tu opět.
Za třetí - nelámejte nad ním hůl, není to ještě tak beznadějný případ. Kdo pamatuje Ládínka, asi chápe.
+1
+3
-1
Je komentář přínosný?
Tak za prvé - pokud to nejsou
R-M-X https://diit.cz/profil/r-m-x
22. 11. 2018 - 14:37https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuseTak za prvé - pokud to nejsou vulgární a opravdu hrubé urážky, nevidím důvod na ban. Taky pamatuju časy, kdy se za projevený názor dával ban. Ale tam už šlo o existenci.
Za druhé stačí aby založil nový mail, novou přezdívku a máme ho tu opět.
Za třetí - nelámejte nad ním hůl, není to ještě tak beznadějný případ. Kdo pamatuje Ládínka, asi chápe.https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuse#comment-1207199
+
souhlas...ban nedávat, každý má právo na svůj názor (který je podle mě tupý), ale pro ten filtr bych hlasoval oběma...
PS: koukám na tu hrubku...."z" místo "s", pardón...a Ládínka pamatuju...ale ten byl nemocný ne?
B
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
souhlas...ban nedávat, každý
BoMan https://diit.cz/profil/robert-springl
22. 11. 2018 - 17:09https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskusesouhlas...ban nedávat, každý má právo na svůj názor (který je podle mě tupý), ale pro ten filtr bych hlasoval oběma...
PS: koukám na tu hrubku...."z" místo "s", pardón...a Ládínka pamatuju...ale ten byl nemocný ne?
B
https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuse#comment-1207274
+
Tak tu budu držet týden ticha za ubanovaného BTJ, zvolte si datum.
+1
-2
-1
Je komentář přínosný?
Tak tu budu držet týden ticha
Jaroslav Crha https://diit.cz/profil/jaroslav-crha1
22. 11. 2018 - 19:10https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuseTak tu budu držet týden ticha za ubanovaného BTJ, zvolte si datum. https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuse#comment-1207316
+
22. 11. 2018 - 21:58https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuseCo tak do 30.2. ?https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuse#comment-1207352
+
Takže týden od 25.02.2019 od 04.03.2019 ? Nemůžu za to, že někdo neumí číst.
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
Takže týden od 25.02.2019 od
Jaroslav Crha https://diit.cz/profil/jaroslav-crha1
23. 11. 2018 - 10:10https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuseTakže týden od 25.02.2019 od 04.03.2019 ? Nemůžu za to, že někdo neumí číst. https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuse#comment-1207493
+
Hm, asi by vážně bylo šikovnější použít nějakej uživatelský blacklist, jak tu někde níže padlo. Potřeba banu by vlastně odpadla. Tipuju, že u jednoho regulerního blázna určitě... :)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Hm, asi by vážně bylo
hajčus https://diit.cz/profil/josef-hajek
23. 11. 2018 - 13:10https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuseHm, asi by vážně bylo šikovnější použít nějakej uživatelský blacklist, jak tu někde níže padlo. Potřeba banu by vlastně odpadla. Tipuju, že u jednoho regulerního blázna určitě... :)https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuse#comment-1207598
+
nj, ale vse ma sve meze...
treba by stacil jen docasny ban na tyden/mesic, ale tato stvoreni by si stejne nasla jinou cestu k registraci...
BTW: kdyby kdysi zakazali KSC/M, tak by stejne vznikl jiny subjekt bez K...
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
nj, ale vse ma sve meze...
johnthelittle https://diit.cz/profil/johnn
22. 11. 2018 - 14:05https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskusenj, ale vse ma sve meze...
treba by stacil jen docasny ban na tyden/mesic, ale tato stvoreni by si stejne nasla jinou cestu k registraci...
BTW: kdyby kdysi zakazali KSC/M, tak by stejne vznikl jiny subjekt bez K...https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuse#comment-1207169
+
faktem je, ze posledni dobou kdyby se z diskuzi odfiltrovali 2-3 lidi, tak diskuze defakto zanikne, s tema mezema souhlasim, pac se to vetsinou tyka AMD grafik a potrebujou se vyjadrovat stale ti samy obhajci nvidia, neda se to pak cist a u jedne ktera byla na nekolik stranek a nebylo tam opravdu nic krome nesmyslne debaty odpurcu a obhajcu, ani jeden relevantni prispevek k tematu clanku me to uz dost znechutilo, ze uz ani nevim o cem byl tam ten clanek ... jo vseho moc skodi
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
faktem je, ze posledni dobou
mittar https://diit.cz/profil/mittar
22. 11. 2018 - 22:14https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskusefaktem je, ze posledni dobou kdyby se z diskuzi odfiltrovali 2-3 lidi, tak diskuze defakto zanikne, s tema mezema souhlasim, pac se to vetsinou tyka AMD grafik a potrebujou se vyjadrovat stale ti samy obhajci nvidia, neda se to pak cist a u jedne ktera byla na nekolik stranek a nebylo tam opravdu nic krome nesmyslne debaty odpurcu a obhajcu, ani jeden relevantni prispevek k tematu clanku me to uz dost znechutilo, ze uz ani nevim o cem byl tam ten clanek ... jo vseho moc skodihttps://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuse#comment-1207355
+
Podle mne staci Crha, ktery nema ani zakladni intelienci pochopit o cem je vlastne rec. Jeho jedina napln je vlastne jen prudit.
Treba JirkaK je trollik, ale je pripsevky, byt jsou treba mimo, jsou aspon k tematu a cas od casu taky napise neco normalniho. Redmarx se taky aspon snazi, takze za mne dobry :)
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
Podle mne staci Crha, ktery
tombomino https://diit.cz/profil/tombomino
23. 11. 2018 - 09:31https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskusePodle mne staci Crha, ktery nema ani zakladni intelienci pochopit o cem je vlastne rec. Jeho jedina napln je vlastne jen prudit.
Treba JirkaK je trollik, ale je pripsevky, byt jsou treba mimo, jsou aspon k tematu a cas od casu taky napise neco normalniho. Redmarx se taky aspon snazi, takze za mne dobry :)https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuse#comment-1207451
+
Souhlasím. Já se u jeho příspěvků ukrutně bavím :-) A dost často i u těch, co se(marně) snaží zavést s ním rozumnou diskuzi :-) Až si říkám, jestli nejsem něco jako sociopat ;-)
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Souhlasím. Já se u jeho
PKoz https://diit.cz/profil/petr-kozeluh
22. 11. 2018 - 14:17https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuseSouhlasím. Já se u jeho příspěvků ukrutně bavím :-) A dost často i u těch, co se(marně) snaží zavést s ním rozumnou diskuzi :-) Až si říkám, jestli nejsem něco jako sociopat ;-)https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuse#comment-1207175
+
chápu....ale je to marný, a to jsem asociální až běda...hlavně na trouby, těch je všude plno...třeba jste jen slušně vychovaný.....a nedá vám to a nedá....
to samé platí pro rathanuviel....prostě kvoká a stále jen kvoká....
B
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
chápu....ale je to marný, a
BoMan https://diit.cz/profil/robert-springl
22. 11. 2018 - 17:17https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskusechápu....ale je to marný, a to jsem asociální až běda...hlavně na trouby, těch je všude plno...třeba jste jen slušně vychovaný.....a nedá vám to a nedá....
to samé platí pro rathanuviel....prostě kvoká a stále jen kvoká....
Bhttps://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuse#comment-1207277
+
Njn, fakt mi to nedá. Většinou reaguju jen na nesmysly, což je asi chyba, nemá to smysl. A chápu, že to může ostatní obtěžovat.
Pokusím se nad sebou zamyslet..., ale bude to těžký :D
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Njn, fakt mi to nedá.
rathanuviel https://diit.cz/profil/rathanuviel
23. 11. 2018 - 11:42https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuseNjn, fakt mi to nedá. Většinou reaguju jen na nesmysly, což je asi chyba, nemá to smysl. A chápu, že to může ostatní obtěžovat.
Pokusím se nad sebou zamyslet..., ale bude to těžký :Dhttps://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuse#comment-1207541
+
ale tak jo, a mě to neobtěžuje (nebo míň, než Vás)......klidně s nimi diskutujte, jen jsem Vám chtěl říct, že je to marný a na tom si, zdovolením, budu trvat......
jinak zamyslet se nad sebou.....to snad radši nedělejte...já jednou dokonce šel do sebe, ale pak jsem nějak zazmatkoval nebo co a úplně jsem z toho zabloudil...no peklo a měl sem co dělat, abych se vrátil....to není rada, jen popis mojí zkušenosti!
B.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
ale tak jo, a mě to
BoMan https://diit.cz/profil/robert-springl
24. 11. 2018 - 12:27https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuseale tak jo, a mě to neobtěžuje (nebo míň, než Vás)......klidně s nimi diskutujte, jen jsem Vám chtěl říct, že je to marný a na tom si, zdovolením, budu trvat......
jinak zamyslet se nad sebou.....to snad radši nedělejte...já jednou dokonce šel do sebe, ale pak jsem nějak zazmatkoval nebo co a úplně jsem z toho zabloudil...no peklo a měl sem co dělat, abych se vrátil....to není rada, jen popis mojí zkušenosti!
B.
https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuse#comment-1207766
+
Když on tak strašně mele a já pořád doufám, že z něj vyleze něco smysluplného, takže to vždycky přečtu...
...já vím, moje chyba :)
+1
+5
-1
Je komentář přínosný?
Když on tak strašně mele a já
rathanuviel https://diit.cz/profil/rathanuviel
22. 11. 2018 - 14:34https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuseKdyž on tak strašně mele a já pořád doufám, že z něj vyleze něco smysluplného, takže to vždycky přečtu...
...já vím, moje chyba :)https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuse#comment-1207196
+
22. 11. 2018 - 15:45https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuseVýkon o 81,8% lepší než RX560?
To zní super, protože to je skoro na úrovni RX580.
A to je grafika, kterou bych v ultrabooku určitě nepohrdnul! Tak teď ještě aby to nabízeli i jiní výrobci než Apple...https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuse#comment-1207232
+
Pořád se hledají způsoby jak platit za články na netu. Tak mě napadá, že jsem ochotný zaplatit diitu řekněme 120Kč/rok, když si budu moci jako registrovaný uživatel dát do black-listu uživatele a jejich příspěvky pak budou v diskuzi "zabalené" (bude vidět jen "Teodor Pakůň | před 5 hodinami" a šipečky na rozbalení). Otázka je jestli by to bylo pro diit rentabilní. Každopádně svoboda slova by neutrpěla a podstatně by se zvýšil uživatelský komfort.
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
Pořád se hledají způsoby jak
Ziik https://diit.cz/profil/tomas-mraz
22. 11. 2018 - 21:39https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskusePořád se hledají způsoby jak platit za články na netu. Tak mě napadá, že jsem ochotný zaplatit diitu řekněme 120Kč/rok, když si budu moci jako registrovaný uživatel dát do black-listu uživatele a jejich příspěvky pak budou v diskuzi "zabalené" (bude vidět jen "Teodor Pakůň | před 5 hodinami" a šipečky na rozbalení). Otázka je jestli by to bylo pro diit rentabilní. Každopádně svoboda slova by neutrpěla a podstatně by se zvýšil uživatelský komfort.https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuse#comment-1207346
+
Přesně tak, blacklisting uživatelů bohužel nefunguje skoro nikde, přitom by to byla jedna z nejpřínosnějších funkcí! Ale muselo by to fungovat i na různé vyhledávání a indexy a mít přehlednou administrační stránku.
Ocenil bych to hodně i na prodejních portálech typu Aukro, kde nějací šíbři, co nabízí šunty nebo mají nepřijatelné podmínky se pořád ve vyhledávání vrací a není způsob, jak je zablokovat.
+1
+3
-1
Je komentář přínosný?
Přesně tak, blacklisting
ldx https://diit.cz/profil/vaclav-dvorak
23. 11. 2018 - 00:10https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskusePřesně tak, blacklisting uživatelů bohužel nefunguje skoro nikde, přitom by to byla jedna z nejpřínosnějších funkcí! Ale muselo by to fungovat i na různé vyhledávání a indexy a mít přehlednou administrační stránku.
Ocenil bych to hodně i na prodejních portálech typu Aukro, kde nějací šíbři, co nabízí šunty nebo mají nepřijatelné podmínky se pořád ve vyhledávání vrací a není způsob, jak je zablokovat. https://diit.cz/clanek/mobilni-radeon-pro-vega-20-otestovan/diskuse#comment-1207367
+
teď je otázka zda 1280 SP probublá třeba do RX 565. Tragédie je že dnes jsou hlavně ty ořezky na původní konfiguraci 460tky...
K cemu to je dobry? (Neznam Mac a produkty Apple, takze omluvte, ze se takto lajcky ptam.)
RX560 ma temer nulovy herni vykon, takze srovnani s RX560 chapu tak, ze to sice bude lepsi, ale furt z pohledu her slaby. Takze proto ten dotaz, k cemu to je dobry?
Tak pouziti je v mac boocich. To sou ty apple produkty, co s nima lidi sedi v kavarnach. Ukazujou, ze na to maj a predstiraj, ze na tom neco delaj. Na tuhle cinnost by tomu stacila i jakakoliv integrovana grafika v apu... takze dobry je to vlastne k nicemu. Mozna to jen dobre vypada v parametrech pro to minimum lidi co tomu rozumej.
Chápej ale, že oni to potřebujou, bez mac booku by je nepustili do barber shopu, proto my ostatní musíme k holiči...
Nn to jsou ty booky, ktere na rozdil od windows docela funguji a maji spostu vyhod, hlavne pro lidi co pracuji. Napr. skvele fungujici touchpad, zadny 1/4 s lag jako u win, skvele integrovane gesta (znam par lidi, co pri prechodu na Mac prestali pouzivat mys), vyborne zalohy Time Machine (na tohle lide co pouzivaji win jen smutne koukaji), virtualni plochy jsou pro praci taky vyrazna vyhoda, opravdu velka vydrz na baterii (tohle uz win pomalu dohani, ale stejne mu jeste kus chybi a diky rozdilnemu pristupu asi bude chybet vzdy) a propojeni mac book/iPad/iPhone (o kterem si ostatni platformy taky muzou nechat jen zdat). Mozna to bude pro tebe prekvapeni, ale u Macu neni silnejsi grafika jenom na hry, lide na tom treba vyviji hry, pracuji v 3D programech, v CADu apod. Kdyz jsem pred cca 5 lety kupoval Air, tak srovnatelne kvalitni book s win za stejnou nebo nizsi cenu neexistoval (10 h na baterii, hlinik, thunderbolt, podsvicena klavesnice, hodne rychle SSD), srovnatelny s win jsem nasel az za 35 kKc (air stal 28). A kdyz se dnes podivam do nabidky alzy, tak notebooku se stejnym (nebo vyssim) rozlisenim displaye zase tolik neni a kdyz srovname kvalitu zpracovani a dalsi parametry, tak jsou cenou macbooky vcelku srovnatelne. Akorat Apple nedela ty nejnizsi rady notebooku, ktere jsou stejne vzdy kompromisy na hrane pouzitelnosti a hodi se tak domu na stul a radsi je nikam nenosit :)
Na notebooku sem musel v zamestnani vyvijet 2 roky.. na notebooku s lepsima parametrama nez maji ty mac booky... a bylo to utrpeni. Aby na tom clovek moh pracovat, tak stejne prvni co udela je ze pripoji poradnou klavesnici, mys a velky monitor.. pripadne dva. Notebook pak postrada naprosto smysl a to co ted dela apple navic nema ani adekvatni pocet vystupu. A uz vubec nedokazu pochopit, jak moc by na tom clovek musel byt mentalne spatne aby se na notebooku trapil s 3D programem nebo CADem. Verim, ze takovy exoti existujou. Ale naprosto nechapu, proc to delaji...
Ja teda nevim, ale i na tom airu jsem bezne delal na cestach jednodussi modely, drobne rendery, pripadne lehke upravy (samozrejme ze tohle jde delat efektivne jedine s mysi, klavesnice primo v notebooku je vyhovujici). Ale treba mobilni aplikace jsem delal na booku kompletne a nijak vyrazne jsem netrpel (obcas kdyz to bylo potreba jsem pripojil na externi monitor. Rozhodne jsem trpel min nez kolikrat na desktopu s win :). Je spusta lidi, kteri potrebuji pracovat na cestach (treba v CADu, kdyz jedou za zakaznikem resit drobnosti do provozu) a tam ty vykonejsi notebooky s win chcipnou na baterku za 1.5 - 2 h, to je potom ten vykon uplne k nicemu.
Jo ahaa... on nekdo rika "prace" hrani si s notebookem na cestach. Jo tak to pak chapu, ze to jablko staci. My co opravdu pracujeme tak bezne vyuzivame cpu (kompilace) nebo gpu (treba ten cad) na 100% a pak je vydrz na baterku vzdycky naprosto tragicka.
Neni tvuj pohled trochu omezeny? Na cesty se obcas musi vydat kazdy, nekdo vic, nekdo min. A pak kdyz se sef nebo nejaky zakaznik ozve, je potreba otevrit ve vlaku notebook a neco upravit (samozrejme se to nebude tykat narocnych scen, ktere jsou vzdy na notebooku problem). Stejne tak konstrukter (alespon jsem par takovych videl) kdyz potrebuje behat se zakaznikem po provozu a resit pozadavky. A anebo proste vyuziti jinak zbytecne promarneneho casu na cestach. A pokud se bavime o mobilni aplikaci pro iOS, tak na tu vetsinou dostacuje i tan Air, natoz Macbook pro. A kdyz srovnam ten posledni Dell co byl sice vykony, ale chcipl do hodiny a pul, tak i s nizsi produktivitou vlivem pomalejsiho hardwaru jsem ve vysledku udelal vic na Airu. "My co opravdu pracujeme" uz je akorat usmevne, proze ne kazda zakazka potrebuje 4 GPU, 24 jader na CPU s 64 GiB ram. Trochu min zaslepenosti by to chtelo :)
Napada me, zkousels v poslednich 6 letech nejaky mac book aspon 14 dni, nejlepe jeste s dalsim zarizenim v ekosystemu a zapnutou zalohou na Time Machine (bez sebensiho pricineni uzivatele dela samo zalohy s moznosti vratit se do ruznych verzi ulozenych v case) nebo jenom porovnavas parametry? A neunika ti nahodou smysl notebooku jako mobilniho pracovniho stroje?
Ja potrebuju pracovat, ne si hrat s apple hrackama. Sel sem na web apple, spocital si kolik vyjde mac book pro se slusnym pracovnim hardware... a byl sem cenovkou pres 80 000 kc. A i tak byla konektivita mizerna, neco jako ECC pameti to evidentne vubec neznaj. Dekuji nechci. Za to mam o hodne vykonejsi workstation a jako krizovka na cestach v pripade nouze pak staci jakykoliv notebook, kterym se na pracovni stroj pripojim pres remote...
Zkousels nekdy praci na dalku na ceste ve vlaku nebo v aute? To bych chtel videt co vymodelujes pri tech neustalych vypadcich netu a s tim lagem. A taky se mi stalo kdysi s Dell M90 (na tu dobu vykona mobilni pracovni stanice s Quadrem) v aute, ze pres dostatecne dimezovany invertor mi odpalil zdirku na zpalavac, takze jsem odpracoval tu hodinu co vydrzela baterka a hotovo. Btw treba s Rhinoceros a Lightwave 3D byla prace na dalku silena a skoro neralizovatelna, protoze ovladani v 3D prostoru nebylo korektni. Takze jsem nakonec zkoncil u vykonove dostacujiciho a mnohem uspornejsiho Macbooku, ktery me pri kodovani webovych a mobilnich aplikaci vydrzel bez problemu 6+ h, pri modelovani apod. 4+ h a kdyz jsem neco delal na dalku tak klidne 8 h :)
A zrovna ECC pameti u booku jsou mi volne, doma v pracovni stanici, ktera se restartuje tak 1 za mesic je samozrejme mam...
Edit: Zvlast driv jsem cestoval skoro kazdy tyden 3+ h tam a po vikendu zase zpatky. A i pres tyden casto na nekolik hodin mimo domov, s tim ze jsem musel byt on-line kdyz bylo neco potreba, to pak tu vydrz a jine prijemne vlastnosti Maca docenis.
Jasne... v aute jako ridic budu neco modelovat na notebooku :o) Pro me je to proste ujeta predstava, ze nekdo neco takovyho dela. Ze si nekdo nici ruce na notebookovy klavesnici. Ale tak kazdy ma to co si zaslouzi... aneb jak se rika: Kdyz je blba hlava, tak trpi cely telo.
Trolling ti jde dobre, akorat moc nema logiku, je snad vcelku jasne, ze ti v aute nekdo musi ridit (treba zena/pritelkyne/kamarad/kolega) a vubec nejde o to, ze by me takova prace bavila, ale okolnosti obcas donuti delat lecos. A ta posledni veta je pekna stupidita... :)
Vsak ty to poznas, az se ozvou karpaly :o) Pak ti dojde, jak moc hloupy ses...
No nekup to, příplatek 8000,-Kč za výkon co tu už byl a ještě k tomu bez raytracingu. Tady prostě vidíte tu serii špatných manažerských rozhodnutí, která vedou firmu do pasti. Mac si koupí Vegy, Vegy které jsou na tom příkonově špatně, místo toho aby koupili energeticky úspornější gtx od nvidie, k tomu budou muset nasadit větší baterie, větší baterie znamená těžší produkt, takže ve finále je na tom bitej zas zákazník, jen do té doby dokedy se neobjeví konkurence, která nebude mít ve svých řadách hloupé rádoby manažery, stane se úspěšnou a hloupí manžeři ji začnou zaplevelovat až se situace opakuje.
A ten nesmysl o tom, ze ta vega je na tom prikonove spatne si vycetl kde ? Podle toho testu je na tom ten notebook s vegou lip nez verze s rx550...
asi rušivý odlesk v kouli, no, čárka
I kdybys měl pravdu, iOvcím je to úplně jedno.
Nedo***la si to nvidia náhodou u Jabka vtedy, keď mali mobilné grafické čipy čo chcípali kvôli teplu, a nechceli za to Jabku nahradiť škody na reklamovaný produktoch od zákazníkov? Obávam sa že Jabko si tak skoro Nvidiu ako dodávateľa grafických čipov nevyberie. Ani Qualcomm ako dodávateľa čipov na bezdrôtovú konektivitu...
tak kolega zrovna má potíž odstoupit od platformy MacOS, protože mu vyhovuje to, že v ní stříhá a to přesto, že na grading používá Resolve. Prostě je zvyklý a má množství setupů na FinalCut a tak, i když už má nový TR 2.xxx je pro něj Mac stále atraktivní, i pro pracovní střih v terénu.
RX 560 je docela vhodny "upgrade" pro stare 4C "sunky AM2/AM2+" a hrani ve FHD ...
Nevyžaduje RX náhodou UEFI bios? Tentokrát se ptám bez ironie...
v soucasnosti ne, tez jsem mel obavu, ze bude problem...
vse v poho
Skoro to dotáhlo stařičký Radeon HD 7850 (nebo R7 260X), akorát více papá. Za mě dobrý výsledek. To ocení lidi, co dělají v grafických editorech, kterých je na platformu Applu celkem dost, ale jak píše @PPK ...ano, taky mám pocit, že to spousta lidí mimo byznys a kreativní sféru neocení, nebo o tom ani nevědí, stačí že tam svítí jablko a ať se všichni zeserou závistí, jaký mají pěkný těžítko. A jak říkal můj bývalý kolega....... "Ty vole, když nakousneš jabko a nedojíš ho....tak to už musí něco znamenat" :D
docela by me zajimalo, jesli to neni nejvykonnejsi grafika jaka se kdy objevila v 15,5 mm vysoky konstrukci..
FIHA.
Radeon RX 550: aktivnych 512 alebo 640 SP podla vyrobcu celej karty
Radeon RX 560: aktivnych 896 alebo 1024 SP podla vyrobcu celej karty
A tu zrazu GPU s 1280 SP je 2x vykonnejsie (+115% RX550 a +80% RX560). TY BRDO, TO JE PREKVAPKO ZE?
Pochopitelne preco:
Vega GCN5 vs. Polaris GCN4, adekvatne navyseny pocet SP, HBM2 vs. GDDR5, frekvencie GPU mozu byt hadam aj porovnatelne (base okolo 1 GHz, turbo ma RX550 okolo 1,2 a RX560 1,3 GHz).
Mozna si to prehlid, ale jde o notebook... cili odpadni teplo je dost limitujici faktor.
zkušenost z nezávislého fóra:
21.11.2018 17:02
"Zdravím, mám doma už týždeň nový komp s GK SAPPHIRE NITRO+ RADEON RX 580, predtým som nikdy nemal PC s takouto veľkou grafikou, mal som NTB a pred ním som síce mal PC ale vtedy boli grafiky niečo úplne iné ako dnes. Grafika je hlučná, vydáva zvláštny zvuk pri zmenách nastavení a pri vyšších otáčkach ako 35% začína rezonovať, neustále zvyšovanie a znižovanie hlasitosti otáčania sa ventilátorov a v pozadí je počuť ten rezonujúci zvuk. Navyše som si všimol že jedna skrutka ktorá drží ten chladič nieje dotiahnutá a dotiahnuť ani neide respektíve možno by šla ale nechcem to ulomiť. Toto ale myslím nemá vplyv nakoľko sa to vôbec nepohybuje ani pri vyšších otáčkach. 1x mi program TRIXX vyhodnotil chybu ventilátorov. Ventilátory pracujú od 11%/450RPM. Ventilátory majú max 3300RPM a na tejto urovni som nameral taketo hodnoty pri otvorenej bočnici:
61dB - 10cm od vrtuliek grafiky
55dB - 25cm od vrtuliek grafiky "
nahrávka: https://vocaroo.com/i/s0xjRqtfDXVP
"dik za tvoju skusenosť, mne ani tak o výkon neide, je sice fajn že mam vykon aj na novšie hry ale kľudne by som vzal GTX1060 ak je uspornejšia a vydrží viac. všimol som si že táto RX580 dosť hreje, ak hram hry tak celá horná a zadna časť je dosť horúca. Zatiaľ nemam poriadne vyriešený airflow, už som objednal ventilatory takže by to potom malo byť očosi lepšie ale aj tak, samozrejme tažko mi to hodnotiť nakoľko s GTX nemam skusenosť "
"ja si 11.11 koupil rx580 8g armorku za 5,2 ze zacatku vpohode, pak jsem zapl far cry 3 a prvnich par sekund jsem si myslel ze zacla mlada vysavat nez mi doslo ze to jde z PC, to byl neskutecnej rachot, skoro srovnatelny s nejjakym mixerem :-D hned jsem vracel :-D"
A co jako?
"Got my MSI Ventus OC RTX 2080 Ti on October 25th. Had zero issues with it, other than the unexpected frame drops in PUBG, that might be due to the game rather than the card.
First crash I saw was early Battlefield V days, where I got a crash saying video card removed, so probably NVIDIA driver problem? It was resolved by keeping resolution scale at 100% (1440p resolution) and running DX11 instead of 12. I deleted my settings files and ran mostly stock settings, and everything ran great in that and all my games for a while.
Yesterday I updated to the latest NVIDIA driver and updated BF V to the latest version l, with ray tracing support(DXR). I wanted to test out DXR, but the game kept crashing on me like 10 minutes in, but completely randomly. It gave me no error messages at all, but just crashes to desktop. I assumed it was due to DX12 again, or DXR, and would be fixed soon enough.
... I thought, screw this game, after messing around for hours. Lunched PUBG and I saw it ran worse than ever. Decided to give it a shot to see if it might crash. It didn’t but I started seeing artifacts I haven’t experienced before. You can most likely see them a bit here on this video I shot: https://youtu.be/QiBcThzZ8AA"
"2080 Ti games freeze up - CAM software goes off like crazy too, it hits 82c and throttles like crazy while gaming.... I'm trying to hold out until EK releases and gets new Phoenix AIO back in stock. Founders card, not overclocking. "
"my 2080 ti died"
"My EVGA 2080Ti XC Ultra had a bad fan connector. One of the fans was stuck at 100% due to bad PWM wire. Had to take the plastic header at the top of the card off and get in there myself to readjust it."
Co? já ti tady dám příspěvky o tom jak se karta chová reálně a jak ji zákaznící vnímají z pohledu hardware ti mi odpovíš citací, že někomu kdo má evidentně bordel v počítači nejede totálně odflákla rozbitá hra jakou je BFV díky nějakým softwarovým problémům? To nemyslíš vážně, to jsi teda opravdu deep...in sh!t.
Crha, kdyby te u Tebe vyhodnocovali level tuposti a hlouposti, tak by pro Tebe museli udelat novou kategorii.. Neco tak blbyho jako ty, co se snazi delat konverzace, kterym nerozumi, prispevky, kterym nerozumi, anglictinu kterou neovlada...ty jsi fakt unikat..
Bez prosim te spamovat nekde jako PCT, kde je te moznost aspon vyminuskovat, aby se nemuseli cist tvoje neustale debility dokola..
Vy jste fakt případ. Buď neumíte anglicky, nebo jste to nečetl. Tipnul bych to první a nebo třetí. A ta třetí varianta je, že je jedno, co kdo píše a jaká jsou fakta. Vy stejně pořád budete mlet cokoliv, hlavně jen abyste mohl kliknout "Uložit" a pak se s někým hádat.
To mě připomíná Čochtana... "a pořád, pořád se smála. Jen aby ten zlatej zub byl vidět..."
Bože! Já chci filtry uživatelů v tomto fóru!
Nic jinýho k vánocům nebudu chtít, přísahám!
EDIT: "my 2080 ti died" - to nebude špatně optimalizovanou hrou, os, nebo ovladači...
Chápeš že jsi uplně mimo a děláš tady ze sebe debila jen ty sám svým vyjádřováním? Voláš po cenzůře, tak když se ti něco nelíbí, založ si vlastní blog a onanujte s tombmiminem a týnýtem nad AMD HD2600 a do diskuze nepouštějte nikoho kdo má jinej názor než vy a bude se vám žít skvěle. Žijte si v té své AMD bublině, ale nerozšiřujte ji všude. A nebo se jen zaregistruj na DeDe web, tam člověk jako já dostane BAN okamžitě, tak proč chceš rozšiřovat BANování tady? Vždyť jedinná neobjektivnější informace má jen DeDe, tak proč na takovej hnusnej web, kterej nebanuje jak by si DeDeovci přáli lezeš? To je jak kdyby kněz šel rozdávat víru na E55, ne?
K jádru pudla, já jsem semka dal co běžní BFU píšou o RX 580 z pohledu svých zkušeností. Nikdo tam nepsal, jestli mu karta jede nebo ne, ale šlo prostě o to, že i BFU si všímají že ta RX580 není úplně ono a radši jdou pro tu fuj fuj gtx1060. O ničem jiném můj příspěvek nebyl, ale v tom přiběhnou chrabří bojovníci za AMD a okamžitě začnou damage control hunt & hype o tom, že nVidii shořelo pár grafik. Co má společného shořená grafika, kterou ti v záruce vymění se zvukovým projevem vysavače v podobě RX580? Chápeš že prostě už jen skrze blbej větrák si BFU, který tomu nerozumí ještě víc než já jde a radši si připlatí za nVidii ? Logickou odpověď od tebe stejně nečekám.
1. Já jsem sem zase dal jen to, co mají za problémy lidé s nVidia kartami.
2. Chtělo by to porovnání, poruchovosti HW jenodlivých táborů, abychom se mohli dohadovat, "kdo má většího pindíka". Ale o to nešlo - chtěl jsem tím říct, že každá zařízení může selhávat, nic víc.
3. Nad HD2600 neonanuji. Nikdy jsem ji neměl, ani nevím, jak se jí ve své době dařilo oproti konkurenci. Nevím o té kartě téměř nic, tudíž by to asi nebyl vhodný subjekt.
4. Po cenzuře nevolám, klidně mi bude stačit, když si budu moct vypnout vaše příspěvky.
5. Ano, karty s AMD čipy bývají hlučnější. Ale ve stejné cenové relaci, co se týče cenové hladiny RX 580, mají lepší AMD poměr cena/výkon.
6. Jste hulvát.
7. Prostě většinou plácáte nesmysly. Za to bohužel nemohu. Jinak bych to změnil.
Dobrý, nepochopil jsi to a vyzobal sis cos potřeboval tak už je ti snad fajn.
Jarousku.. kdyz tu o nekom pises tak pri tom nekoukej do zrcadla. Pak pises o debilovi v tom zrcadle a myslis si ze je to nekdo jinej. Pritom ses to celou dobu ty.
to je takový problém si pořídit vodníka ??? nebo oněm slyšíš poprvé =)
@No-X .. nechcete Crhu aspon docasne zabanovat..nejen ze je otravny jako komar, ale vetsina jeho prispevku je uplne mimo misu.. tenhle jenom podtrhuje, ze je to mentalne nenormalni clovek, jehoz jedinm cilem je vest "svatou" valku ve svoji hlave..
Kdyby vedl svatou válku ve své hlavě, tak o něm ani nevíme, ale to se bohužel neděje.
Já bych byl spokojený, kdyby šlo odfiltrovat příspěvky vybraných uživatelů. Kdo by chtěl, mohl by číst všechno. A někomu by to ušetřilo tolik drahocené nervy.
A věřím, že mě by si taky pár lidí odfiltrovalo :)
Věř mi že ty jsi každému u zadele, ikonka zobrazujícího blázna hovoří za vše.
A tvoji ikonku jsi obkreslil z příbalového letáku, že jo...
To je Koduri po vypití flašky slivovice...
Jsem si jistý, že ta ikona nehovoří za nic. Podle mě její pixely (ty černé ne, samozřejmě) jen svítí z monitoru, nic víc.
A když budete točit kolečkem myši nahoru, nebo dolu, bude se dokonce hýbat.
Nicméně jestli k vám promlouvá, tak bych tipl, že máte docela problém.
Jinak samozřejmě chápu, že odfiltrování nás dvou by asi bylo vzájemné.
:D Jak to můžeš vědět? Jako Crha je IT guru a king, jak můžeš za něj myslet? Zatím jsi dokázal, že Crhovi nesaháš ani po kotníky a máš tu drzost sem ještě napsat, že mě chápeš? Jsi naprosto mimo a nikoho bych do žádnýho BANu ani ignorace nedal, protože nejsem žádný demoblok, který neunese fakta ani pravdu a jedinné co umí je strkat hlavu do písku a umlčovat nepohodlné názory jak nějakej komunista za normalizace. Já jsem velký milovník 17.listopadu a slavím ho asi od 12ti let kdy jsem pochopil, že u nás v ČR neexistuje svoboda slova a nemůžeme si každý říkat co chceme. Já tenhle svátek slavil vždy i v době, kdy na tento svátek každej kašlal a házel bobek. Kdy si na ten svátek nikdo nevzpoměl a nikdo nechodil po náměstích a ani nikdo nekupoval žádné kytice. Proto budu do konce života bojovat za to aby jste si tady mohl na kohokoliv psát cokoliv bez umlčování. A všechny dnešní příspěvky poukazují na to, že vy jste pravý opak.
Já to nevím, to jsem neřekl. Je tam kouzelné slovíčko "asi".
Zase melete a veškerá vaše konstrukce založená na špatném předpokladu tím padá.
A svoboda slova je důležitá. Ale to nemá nic společného s vámi.
Mám dojem, že tu kdysi WIFT nadhodil návrh, že by se čas od času mohl vyhodnotit uživatel s nejvyšším počtem nasbíraných mínusů a dostat ban. Už si ale nejsem moc jistý, jaká na to byla odezva.
odezvu si nepamatuji, ale souhlasím z filtrem a má můj hlas.....děkuji
B
Ja jsem taky pro :) .. byt v pripade Crhy si nejsem jisty, jestli tech minusu dostava dostatek..jelikoz jej vetsina ma stejne za blazna.
Dokud to nebude stvrzeno jmény napsanými na střepech, tak jsem proti.
Jak chceš na střepy psát?
Ano prosím, ano!
Nebo ten filtr, prosím!
Tak za prvé - pokud to nejsou vulgární a opravdu hrubé urážky, nevidím důvod na ban. Taky pamatuju časy, kdy se za projevený názor dával ban. Ale tam už šlo o existenci.
Za druhé stačí aby založil nový mail, novou přezdívku a máme ho tu opět.
Za třetí - nelámejte nad ním hůl, není to ještě tak beznadějný případ. Kdo pamatuje Ládínka, asi chápe.
souhlas...ban nedávat, každý má právo na svůj názor (který je podle mě tupý), ale pro ten filtr bych hlasoval oběma...
PS: koukám na tu hrubku...."z" místo "s", pardón...a Ládínka pamatuju...ale ten byl nemocný ne?
B
Tak tu budu držet týden ticha za ubanovaného BTJ, zvolte si datum.
Co tak do 30.2. ?
:D.. schvalne, jestli mu to dojde...
Takže týden od 25.02.2019 od 04.03.2019 ? Nemůžu za to, že někdo neumí číst.
Hm, asi by vážně bylo šikovnější použít nějakej uživatelský blacklist, jak tu někde níže padlo. Potřeba banu by vlastně odpadla. Tipuju, že u jednoho regulerního blázna určitě... :)
Já jsem free speech extremist, Crhu rozhodně nebanovat, banují jen levičácké komunistické globohomo megakorporace a (((oni))).
souhlasím .-)
nj, ale vse ma sve meze...
treba by stacil jen docasny ban na tyden/mesic, ale tato stvoreni by si stejne nasla jinou cestu k registraci...
BTW: kdyby kdysi zakazali KSC/M, tak by stejne vznikl jiny subjekt bez K...
faktem je, ze posledni dobou kdyby se z diskuzi odfiltrovali 2-3 lidi, tak diskuze defakto zanikne, s tema mezema souhlasim, pac se to vetsinou tyka AMD grafik a potrebujou se vyjadrovat stale ti samy obhajci nvidia, neda se to pak cist a u jedne ktera byla na nekolik stranek a nebylo tam opravdu nic krome nesmyslne debaty odpurcu a obhajcu, ani jeden relevantni prispevek k tematu clanku me to uz dost znechutilo, ze uz ani nevim o cem byl tam ten clanek ... jo vseho moc skodi
Podle mne staci Crha, ktery nema ani zakladni intelienci pochopit o cem je vlastne rec. Jeho jedina napln je vlastne jen prudit.
Treba JirkaK je trollik, ale je pripsevky, byt jsou treba mimo, jsou aspon k tematu a cas od casu taky napise neco normalniho. Redmarx se taky aspon snazi, takze za mne dobry :)
Souhlasím. Já se u jeho příspěvků ukrutně bavím :-) A dost často i u těch, co se(marně) snaží zavést s ním rozumnou diskuzi :-) Až si říkám, jestli nejsem něco jako sociopat ;-)
chápu....ale je to marný, a to jsem asociální až běda...hlavně na trouby, těch je všude plno...třeba jste jen slušně vychovaný.....a nedá vám to a nedá....
to samé platí pro rathanuviel....prostě kvoká a stále jen kvoká....
B
Njn, fakt mi to nedá. Většinou reaguju jen na nesmysly, což je asi chyba, nemá to smysl. A chápu, že to může ostatní obtěžovat.
Pokusím se nad sebou zamyslet..., ale bude to těžký :D
ale tak jo, a mě to neobtěžuje (nebo míň, než Vás)......klidně s nimi diskutujte, jen jsem Vám chtěl říct, že je to marný a na tom si, zdovolením, budu trvat......
jinak zamyslet se nad sebou.....to snad radši nedělejte...já jednou dokonce šel do sebe, ale pak jsem nějak zazmatkoval nebo co a úplně jsem z toho zabloudil...no peklo a měl sem co dělat, abych se vrátil....to není rada, jen popis mojí zkušenosti!
B.
Když on tak strašně mele a já pořád doufám, že z něj vyleze něco smysluplného, takže to vždycky přečtu...
...já vím, moje chyba :)
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Tak dneska jsi pobavil i mě.
Výkon o 81,8% lepší než RX560?
To zní super, protože to je skoro na úrovni RX580.
A to je grafika, kterou bych v ultrabooku určitě nepohrdnul! Tak teď ještě aby to nabízeli i jiní výrobci než Apple...
Pořád se hledají způsoby jak platit za články na netu. Tak mě napadá, že jsem ochotný zaplatit diitu řekněme 120Kč/rok, když si budu moci jako registrovaný uživatel dát do black-listu uživatele a jejich příspěvky pak budou v diskuzi "zabalené" (bude vidět jen "Teodor Pakůň | před 5 hodinami" a šipečky na rozbalení). Otázka je jestli by to bylo pro diit rentabilní. Každopádně svoboda slova by neutrpěla a podstatně by se zvýšil uživatelský komfort.
Přesně tak, blacklisting uživatelů bohužel nefunguje skoro nikde, přitom by to byla jedna z nejpřínosnějších funkcí! Ale muselo by to fungovat i na různé vyhledávání a indexy a mít přehlednou administrační stránku.
Ocenil bych to hodně i na prodejních portálech typu Aukro, kde nějací šíbři, co nabízí šunty nebo mají nepřijatelné podmínky se pořád ve vyhledávání vrací a není způsob, jak je zablokovat.
Jo... :) To Aukro mě taky hned napadlo.
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.