Napster vstupuje do Evropy
Napster, který se nakonec stal majetkem firmy Roxio, minulý týden vstoupil do Evropy. Rozjel totiž prodej hudebních skladeb ve Velké Británii. Podařilo se jim tak předstihnout konkurenční iTunes i nový Connect od Sony. V zásobě mají nyní více jak 500 000 skladeb od pěti největších vydavatelů (Sony, Universal, EMI, BMG a Warner Music), do měsíce slibuje rozšíření až na 700 000. Propagaci služby si zajistil ve více jak 1 000 obchodech s elektronikou po celé zemi. Služba je ale zatím dražší než v USA. Měsíční předplatné bez omezení vyjde na Ł9,95, každá vypálená skladba vás ale pak přijde ještě na Ł0,99 (vypálené CD si vyzvednete v obchodě - nahrávají na Imation s logem Napster). Nebo můžete platit za písničku Ł1,09 (za album Ł9,95). Je tu také 7denní zkušební provoz zdarma (max 11MB). Napster vydělal od října 2003, kdy byl spuštěn, už 9,7 miliónu US$.