Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Diskuse k Notebook s GeForce GTX 1160 koupíte před Vánoci, budete-li chtít

Je se proste na co tesit, jen je to cekani hrozne dlouhe.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

no ja ti neviem, ja nemam nedostatok vykonu ani s gpu, ktore su vonku teraz. co mi pomoze, ze na 2K nebudem mat 100fps ale 140fps?
nieje sa na co tesit, podla mna.

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

tak se neštiť použít to, čemu se říká nastavení detailů a potlač je doprava co to jde.

+1
-4
-1
Je komentář přínosný?

a naco? v realnom hrani to neuvidim. skusal som vsetky mozne nastavenia v hrach ktore hravam, a pri high/very high okrem fps drop rozdiel nevidim.
este aj ked su tie porovnavacie okna na nvidii stranke s posuvnikmi, tak tie uber tiene a podobne si vsimnem len vtedy, ked je napisane, kde sa mam pozerat

+1
+6
-1
Je komentář přínosný?

samozřejmě že každý detail nejde poznat, ale proč pořád chceme lepší a lepší grafiku u her? lidi to evidentně chtějí a nejde o cílené vnímání konkrétního detailu nýbrž o vnímání scény jako celku a realističtější podání

+1
-4
-1
Je komentář přínosný?
Obrázek uživatele TyNyT

většina lidí vůbec neví co chce.

+1
+5
-1
Je komentář přínosný?

REDMARX chce turinga :)

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?
Obrázek uživatele Jaroslav Crha

za 4000kč

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Jsem psal, ze bych koupil GTX980, GTX1060/6 nebo RX57(8)0 maximalne do 4.000Kc pro pocitac na chalupu.
Domu si poridim grafiku za maximalne 15K, vic nedam, to je limit.

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

a já ti psal že občas za 4k koupíš něco takového třeba na aukru, už si hledal? procházel si inzerce a nabízel tvou cenu? Chce to vychytat nabídku.

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

To ja jenom reagoval na Crhu, protoze jsem jednou napsal, ze chci kartu za ctyrku a on od te doby vsude pise, ze Redmarx chce neco jako GTX1080 za 4K, coz vubec neni pravda.

Ja tu grafiku nehledam nejak nutne, ze bych to musel mit, kdybych nahodou neco objevil, tak bych do toho sel, ale nic, ze bych sam aktivne to resil. Na aukro jsem koukal a zadna z tech karet co jsem jmenoval, tam do 4K nebyla, zase treba za 14 dni kouknu.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

ja teda nie, pri hrani si to nevsimam. asi preto si dokazem uzit aj teraz baldurs gate 2, pillars of eternity, takisto ako aj Wolfa2 aj total war warhammer2 .Lebo vnimam hratelnost, a nie vizual

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Ano, chceme lepší grafiku, ale tu dělá více polygonů a detailnější modely, ale to neudělá u dnešních her přepnutí z High na Ultra, to většinou jen vylepšuje jen stíny, postprocessing apod. Reálně nepotřehnutrlné rozdíly.

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

ale tyhle věci jsou také o realističnosti. Aktuálně hodně protíraný raytracing. Velice realistická metoda tvorby stínů a světla, reflexí. Tyhle nepatrné drobnosti dělají celou scénu realističtější.

Nejhorší je že lidi chtějí pořád lepší grafiku, když ji dostanou tak si to stejně nezapnou protože to přece žere výkon :)

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Kdyz uz do toho michas Raytracing, tak v pristi generaci GPU stejne o zadnem raytracingu neuslysis a ve hrach v nejblizsich letech, ktere nejsou technologicka dema, taky ne...
Krome toho ono jedno raytracingove demo, ktere se propira muze taky zavadet, protoze nevis, jak by to bylo byvalo vypadalo bez neho, kdyz by si s tim dali praci..takze aby jsi tady mluvil o realnem prinosu technologie, je trosku jeste brzo.
Ale kdo nemame sny, ze? ;)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Obrázek uživatele Gembler

Tech dem je vic, staci hledat:
https://youtu.be/tjf-1BxpR9c

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Myslím si, že o prínose Raytracing-u nie je pochýb. S rasterizáciou vernejší obraz nedosiahneš. Ale je fakt, že v najbližších rokoch sa plnej hre, renderovanej cez Raytracing, nedočkáme. Akurát sa niektoré techniky z tejto metódy použijú v kombinácii s rasterizáciou. Myslím, že sa hovorilo o Ambient occlusion a ešte niečom inom týkajúcom sa osvetlenia. To by malo byť minimálne v Metro Exodus. Uvidíme čo to nakoniec prinesie.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Toto všetko je individuálne. Jasné, že prepnutie z High na Ultra nemusí znamenať vôbec nič ak sa za Ultra nič poriadne neskrýva. Viacero postprocesing efektov ani nemám rád (hlavne rôzne AA, ktoré priemerovaním okolia akurát zablurujú obraz). Ale čo sa týka tieňov či rôznych metód ovplyvňujúcich osvetlenie scény, tak to robí veľké rozdiely. Zapnutie obyčajného ambient occlusion je viditeľné hneď. A to ani nehovorím o pokročilých AO metódach ako HBAO+ či VXAO. Ďalej PCSS či HFTS tiene sú tiež jasne viditeľné a rozpoznateľné od bežných. Čo sa týka osvetlenia, tak God rays robia tiež svoje. Lenže toto sú také zaklínadlá pre fandov AMD, keďže ide zväčša o Gameworks, o ktorých sa nektorí musia pravidelne presvedčovať, že sú na nič. Aj keď sú väčšinou jedny z mála rozdielov v grafike od konzolových portov hier. A tieto spomínané teda viditeľné sú. Aspoň pre mňa.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Obrázek uživatele blaho

=== komentář odstraněn redakcí; na podobné narážky na ostatní uživatel tu není místo, tohle není WCCFTech ===

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
Obrázek uživatele TyNyT

Už samotné označení GTX1160 vypovídá spíše o tom, že pro Redmarxe to bude zklamání - 12nm nepřinese oproti 14nm nic zásadně lepšího, tipuju že zlepšení bude max. 10-15%, prostě marketingový produkt.

On i ten klid u AMD něco naznačuje.

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
Obrázek uživatele kfeksa

Spíš to bude 5 - 10%. Ale uvidíme a třeba to nakonec bude lepší

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?
Obrázek uživatele no-X

Kvůli 10-15 % by nevyvíjeli novou architekturu. Na to by nebylo třeba ani přecházet na 12nm proces. Prostě by zvýšili frekvence, co by evoluce 16nm procesu dovolila a osadili 12GHz GDDR6.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Obrázek uživatele TyNyT

S ohledem na to, že stávající architektura tu je už 2 roky, tak si myslím, že reálně to těch 15% bude. Prostě uvedou novou architekturu s novým řadičem, atd., a tedy že vše bude jen mezistanice k 7nm a snaha vytřískat peníze z lidí, kteří jsou zvyklí nakupovat každou novou generaci.

Celé to zabalí do řečí o 12nm a přidají nějakou novou hype-featuru typu "must have."

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

U konkurence pod stejnym tematem rikas, ze Vega vykonove vyrovnava Pascal. Takze alespon teda ten ustupek, ze od Turingu bude NVidia o 15% vykonejsi a AMD proti tomu nebude mit zase nic jsi schopen udelat?

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

Kazde procento nakonec dobry, ale z 15% si nesednes na zadek ani u NV, ani u AMD.
Osobne si myslim, ze NV vyda neco vykonejsiho nez 15%, aspon teda v nejake casti segmentu.
Na podzim/zime budem chytrejsi..

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Obrazne receno 15% u 200 MHz CPU vs. 15% narust u 5 GHz oboji vypada na prvni pohled stejne blbe :)) ale u soucasnych TOP karet uz tech 15% nemusi byt spatne a nakonec stejne vyprdnou titana a x180 ti kde ten odskok bude jeste brutalnejsi ....do toho jeste zapocitejme optimalizace pro vysoke rozliseni+VR a tech 15% hrubeho vykonu u zakladni rady nemusi dopadnout vubec zle ...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Obrázek uživatele blaho

=== komentář odstraněn redakcí; na podobné narážky na ostatní uživatel tu není místo, tohle není WCCFTech ===

+1
-4
-1
Je komentář přínosný?

12nm síce toho veľa neprinesie oproti 16 či 14nm, ale zasa na druhú stranu môžu byť čipy väčšie a niesť väčší počet stream procesorov. Netvrdím, že to nemôže byť iba tých tebou uvádzaných 15%, ale kludne to môže byť lepšie. BTW marketingovým produktom by som to nenazýval ani v jednom z týchto prípadov už len kvôli tomu, že rozdiel medzi RX 480 a RX 580 nebol ani taký a nikto tu o RX580 netvrdil, že ide iba o marketingový produkt na vytiahnutie peňazí od zákazníkov. Neviem prečo je potrebné (asi zo zvyku) označovať všetko čo NV urobí iba za marketing. :-)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.