Nová „3Dfx“ zanikla rychleji než vznikla. Ohlásila produkty a zmizela z Twiteru
Telenovela je u konce. Poté, co se na Twitterové účtu objevilo avízo „produktů“ na zimu, se na konci minulého týdne skutečně na okamžik objevil příspěvek se slajdy, které se tvářily, že cosi avizují. I zde by se hodilo použít uvozovky, neboť i na imitaci začínající společnosti jde po grafické, obsahové i jazykové stránce o velmi slabou a odfláklou práci, která jen potvrzovala, že ať už za účtem stojí kdokoli, nemůže to myslet vážně (hned v prvním je avizováno vydání produktů na CEC 2022 namísto CES 2022):
Krátce po zveřejnění příspěvku ale veškerý obsah Twitterové stránky zmizel. Zda zasáhl Twitter, nebo šlo o nějakou strategii autora účtu, nebylo jasné. Nicméně víkend přinesl srdceryvný příspěvek z již přejmenovaného účtu „Not 3dfx“, který sdělil, že 3Dfx byla zakoupena Nvidií v roce 2002 a není zpět.
Pomineme-li, že i na trolling to bylo slabé (a spíš to vypadá, že uživatel měl původně v plánu ve své činnosti pokračovat, ale vzdal to, neboť při úrovni zveřejňovaných materiálů už nikdo nevěřil, že by to mohlo být míněno vážně), vyplavalo na povrch několik zajímavých informací. Tak například že obchodní známka a logo 3Dfx, až odkoupené Nvidií, už někdy v roce 2016 z důvodu nepoužívání přestaly být majetkem Nvidie. Případně že existuje několik firem, které mají velmi podobná loga zaregistrovaná a jedna z posledních registrací proběhla v Číně. Nebo že téměř 20 let od konce společnosti už je příliš dlouhá doba na to, aby podobné události budily nějaké větší emoce a zájem.