Tak aspon napiste do diskuse kde a za kolik jste ho koupili. Jinak je ta zprava dost k nicemu... :-|
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Wladows (neověřeno) https://diit.cz
17. 8. 2004 - 11:25https://diit.cz/clanek/nove-medium-v-nasi-databazi-10/diskuseTak aspon napiste do diskuse kde a za kolik jste ho koupili. Jinak je ta zprava dost k nicemu... :-|https://diit.cz/clanek/nove-medium-v-nasi-databazi-10/diskuse#comment-81985
+
Wladows: Tak k tomu náš server tedy neslouží. Má-li někdo z prodejců zájem, může média poslat, pak se to objeví rovnou, jinak tu máme reklamní plochy. Skrytou reklamu také dělat nebudeme. Tož tak.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Martin Bartoň https://diit.cz/profil/martin2
17. 8. 2004 - 11:40https://diit.cz/clanek/nove-medium-v-nasi-databazi-10/diskuseWladows: Tak k tomu náš server tedy neslouží. Má-li někdo z prodejců zájem, může média poslat, pak se to objeví rovnou, jinak tu máme reklamní plochy. Skrytou reklamu také dělat nebudeme. Tož tak.https://diit.cz/clanek/nove-medium-v-nasi-databazi-10/diskuse#comment-81999
+
Martin:
Tomu nějak nerozumím, já jsem si až doteď myslel, že CDR server děláte hlavně pro jeho návštěvníky. A těm by informace o místě, kde se média daj koupit dozajista přišla vhod. Tvoje argumentace, že distributor má přece možnost si zaplatit reklamu nebo poslat média na otestování vyvolává trochu úsměv na rtu. Připomíná mi to trochu škádlení dětí na pískovišti.
Proč jste potom neodolali a to médium vůbec testovali? Abyste ukázali, že distributor si dovolil vám média nezaslat nebo si nezaplatit reklamu? Jinej důvod mě opravdu nenapadá :-(.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Hodo https://diit.cz/profil/hodo
17. 8. 2004 - 11:51https://diit.cz/clanek/nove-medium-v-nasi-databazi-10/diskuseMartin:
Tomu nějak nerozumím, já jsem si až doteď myslel, že CDR server děláte hlavně pro jeho návštěvníky. A těm by informace o místě, kde se média daj koupit dozajista přišla vhod. Tvoje argumentace, že distributor má přece možnost si zaplatit reklamu nebo poslat média na otestování vyvolává trochu úsměv na rtu. Připomíná mi to trochu škádlení dětí na pískovišti.
Proč jste potom neodolali a to médium vůbec testovali? Abyste ukázali, že distributor si dovolil vám média nezaslat nebo si nezaplatit reklamu? Jinej důvod mě opravdu nenapadá :-(.https://diit.cz/clanek/nove-medium-v-nasi-databazi-10/diskuse#comment-82004
+
A ze jsou 3 testy ze 4 na plextorech mi taky nepripada nejak super.. Co takhle radsi Lite-on a Pioneer? Rozhodne by to melo vetsi vypovidaci hodnotu nez ted !
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
xhibit (neověřeno) https://diit.cz
17. 8. 2004 - 12:07https://diit.cz/clanek/nove-medium-v-nasi-databazi-10/diskuseA ze jsou 3 testy ze 4 na plextorech mi taky nepripada nejak super.. Co takhle radsi Lite-on a Pioneer? Rozhodne by to melo vetsi vypovidaci hodnotu nez ted !https://diit.cz/clanek/nove-medium-v-nasi-databazi-10/diskuse#comment-82015
+
Ale ze vysly ty testy na Plextorech perfektne, co? Je videt,ze kvalita je holt kvalita.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Jude (neověřeno) https://diit.cz
17. 8. 2004 - 13:38https://diit.cz/clanek/nove-medium-v-nasi-databazi-10/diskuseAle ze vysly ty testy na Plextorech perfektne, co? Je videt,ze kvalita je holt kvalita.https://diit.cz/clanek/nove-medium-v-nasi-databazi-10/diskuse#comment-82038
+
to xhibit:
no mas tam jeden testik na Sonce...takze to je vlastne taky Lite-on...jinak strkat kvalitni medium do šajsky vypalovacky...no to je test k nicemu....
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
free666 (neověřeno) https://diit.cz
17. 8. 2004 - 14:35https://diit.cz/clanek/nove-medium-v-nasi-databazi-10/diskuseto xhibit:
no mas tam jeden testik na Sonce...takze to je vlastne taky Lite-on...jinak strkat kvalitni medium do šajsky vypalovacky...no to je test k nicemu....https://diit.cz/clanek/nove-medium-v-nasi-databazi-10/diskuse#comment-82058
+
O kvalite media vseobecne hovoria testy na viacerych vypalovackax, a nie 3x PLEXTOR, tvrdenie ze nema zmysel testovat na shitox neobstoji. Pokial to ma byt poriadny test tak by som uvital nejaky ten PIONEER, LG a NEC k tomu.
A to vo vseobecnosti nielen pri tayo yudenox, tam tie testy ani moc nemajuu vyznam...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
TiFAY (neověřeno) https://diit.cz
17. 8. 2004 - 16:03https://diit.cz/clanek/nove-medium-v-nasi-databazi-10/diskuseO kvalite media vseobecne hovoria testy na viacerych vypalovackax, a nie 3x PLEXTOR, tvrdenie ze nema zmysel testovat na shitox neobstoji. Pokial to ma byt poriadny test tak by som uvital nejaky ten PIONEER, LG a NEC k tomu.
A to vo vseobecnosti nielen pri tayo yudenox, tam tie testy ani moc nemajuu vyznam...https://diit.cz/clanek/nove-medium-v-nasi-databazi-10/diskuse#comment-82073
+
to Tifay: Jediný problém je, pokud by sis to měl platit ze svého. To by sis to pak taky otestoval na svých mechanikách s různým nastavením, než někde shánět další.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Alan Gavel https://diit.cz/profil/alan
17. 8. 2004 - 16:23https://diit.cz/clanek/nove-medium-v-nasi-databazi-10/diskuseto Tifay: Jediný problém je, pokud by sis to měl platit ze svého. To by sis to pak taky otestoval na svých mechanikách s různým nastavením, než někde shánět další.https://diit.cz/clanek/nove-medium-v-nasi-databazi-10/diskuse#comment-82076
+
Ale vždyť už to snad tady musí vědět každej kde se tyhle média daj sehnat. www.emgeton.cz
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Pavel (neověřeno) https://diit.cz
17. 8. 2004 - 17:59https://diit.cz/clanek/nove-medium-v-nasi-databazi-10/diskuseAle vždyť už to snad tady musí vědět každej kde se tyhle média daj sehnat. www.emgeton.czhttps://diit.cz/clanek/nove-medium-v-nasi-databazi-10/diskuse#comment-82101
+
Hodo: Právě, že to děláme hlavně pro vás, pro čtenáře. Právě proto jsme reagoval, jak jsem reagoval. Úsměv nechme stranou, ale jde o to, že bychom opravdu velmi rádi nastolili stav, kdy dovozci automaticky nově dovezná média hled pošlou k nám, abychom je podrobili důkladnému testování. Ne všichni však tento zájem mají. Důvod je na snadě. Nemůžete po nás chtít, abychom obíhali obchody a sledovali, kdo má kde co nového, to se prostě zvládat nedá. Mikrob prostě narazil na tato média, která mu přišla velmi zajímavá, a protože nám je zatím nikdo neposlal, tak je zařadil. To je vše. Nic víc, nic míň.
Ano, chápu, že by vám informace o místě, kde se dají koupit přišla vhod, ale od toho my tu opravdu nejsme. My můžeme říci, to jsou dobrá (či špatná) média. Kde se dají koupit to už má na starosti ten, co je sem dováží. To je přece logické, ne?
Navíc ani jí opravdu nevím, kde je Mikrob koupil.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Martin Bartoň https://diit.cz/profil/martin2
17. 8. 2004 - 21:49https://diit.cz/clanek/nove-medium-v-nasi-databazi-10/diskuseHodo: Právě, že to děláme hlavně pro vás, pro čtenáře. Právě proto jsme reagoval, jak jsem reagoval. Úsměv nechme stranou, ale jde o to, že bychom opravdu velmi rádi nastolili stav, kdy dovozci automaticky nově dovezná média hled pošlou k nám, abychom je podrobili důkladnému testování. Ne všichni však tento zájem mají. Důvod je na snadě. Nemůžete po nás chtít, abychom obíhali obchody a sledovali, kdo má kde co nového, to se prostě zvládat nedá. Mikrob prostě narazil na tato média, která mu přišla velmi zajímavá, a protože nám je zatím nikdo neposlal, tak je zařadil. To je vše. Nic víc, nic míň.
Ano, chápu, že by vám informace o místě, kde se dají koupit přišla vhod, ale od toho my tu opravdu nejsme. My můžeme říci, to jsou dobrá (či špatná) média. Kde se dají koupit to už má na starosti ten, co je sem dováží. To je přece logické, ne?
Navíc ani jí opravdu nevím, kde je Mikrob koupil.https://diit.cz/clanek/nove-medium-v-nasi-databazi-10/diskuse#comment-82141
+
martin:
Chápu tvý argumenty, ale nezlob se na mě, buď mám svý pravidla, který dodržuju, nebo je nemám. A ne někdy jo a někdy ne. Buď řeknu,
a) testuju média, který mi někdo pošle a jiný prostě netestuju, nebo
b) testuju to, co mi buď někdo pošle, nebo to, co mi sice nikdo nepošle, ale má mimořádný vlastnosti.
V případě a) je pochopitelný, že je asi namístě zdroj nákupu uvést, o tom asi netřeba diskutovat. Zároveň ale, jestliže chci striktně dodržet zásadu zveřejňovat prodejce jenom tehdy, když mi něco sám pošle, tak nic jinýho prostě testovat nebudu a zveřejňovat výsledky testů taky ne. Takže v tomto případě jste si mělo nechat toho Youdena asi v šuplíku.
Ale jestliže se řídím bodem b) - a o tom, že v tomto případě o bod b) jde, polemizovat taky nemá smysl, mělo by určitě logiku uvést prodejce média, který je natolik zajímavý, že jsem se rozhodl slevit z pravidla a) a použít pravidlo b). Test jste se rozhodli zveřejnit pravděpodobně proto, že je zajímavej pro čtenáře serveru, kterýho jste tím chtěli upozornit na médium s excelentními vlastnostmi, nebo ne?
K čemu je ovšem čtenáři serveru tato informace, když se nedozví, kde médium sehnat a ještě to k tomu napíšeš, jako když si dupne malý dítě - "a just vám toho prodejce neřeknu, když nám to neposlal :-D". Čeho tím chceš dosáhnout? Myslíš, že jako čtenáři serveru mají teď hromadně bombardovat toho "anonymního" prodejce, aby byl tak žádostiv a přístě se uráčil něco poslat? Bohužel k tomu jim chybí ta zásadní a důležitá informace, koho mají bombardovat.
Takže závěr celýho testu je akorát ten, že
- čtenář serveru ví, že bylo nebylo, někdy a někde se objevila média Taiyo Yuden s výbornými vlastnostmi
- skutečnost, že čtenáři prodejce nesdělíte, protože jste média koupili za svý.
Můžu se zeptat, v čem spatřuješ informační hodnotu tohoto testu? Dle mýho je informační hodnota asi na stejný úrovni, jak když otestujete a uděláte recenzi na bezdrátový připojení k internetu v Japonsku. Sice budeš vědět, jak jim to běhá, ale asi to tvůj způsob připojení k internetu nezmění. Pro uživatele tedy naprosto k ničemu. Sorry, ale beru to z pohledu uživatele, nikoliv z pohledu majitele serveru, jako ty. Z tohoto pohledu jste tedy měli strčit toho Youdena do šuplíku jako v bodě a) a test vůbec nedělat. Výsledek pro čtenáře by byl naprosto stejnej, akorát byste mu nedali tolika najevo, jak je pro vás důležitá reklama a že zadarmo ani kuře nehrabe (což pochopitelně chápu, ale v tom případě jste se měli držet pravidla a)).
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Hodo https://diit.cz/profil/hodo
18. 8. 2004 - 01:11https://diit.cz/clanek/nove-medium-v-nasi-databazi-10/diskusemartin:
Chápu tvý argumenty, ale nezlob se na mě, buď mám svý pravidla, který dodržuju, nebo je nemám. A ne někdy jo a někdy ne. Buď řeknu,
a) testuju média, který mi někdo pošle a jiný prostě netestuju, nebo
b) testuju to, co mi buď někdo pošle, nebo to, co mi sice nikdo nepošle, ale má mimořádný vlastnosti.
V případě a) je pochopitelný, že je asi namístě zdroj nákupu uvést, o tom asi netřeba diskutovat. Zároveň ale, jestliže chci striktně dodržet zásadu zveřejňovat prodejce jenom tehdy, když mi něco sám pošle, tak nic jinýho prostě testovat nebudu a zveřejňovat výsledky testů taky ne. Takže v tomto případě jste si mělo nechat toho Youdena asi v šuplíku.
Ale jestliže se řídím bodem b) - a o tom, že v tomto případě o bod b) jde, polemizovat taky nemá smysl, mělo by určitě logiku uvést prodejce média, který je natolik zajímavý, že jsem se rozhodl slevit z pravidla a) a použít pravidlo b). Test jste se rozhodli zveřejnit pravděpodobně proto, že je zajímavej pro čtenáře serveru, kterýho jste tím chtěli upozornit na médium s excelentními vlastnostmi, nebo ne?
K čemu je ovšem čtenáři serveru tato informace, když se nedozví, kde médium sehnat a ještě to k tomu napíšeš, jako když si dupne malý dítě - "a just vám toho prodejce neřeknu, když nám to neposlal :-D". Čeho tím chceš dosáhnout? Myslíš, že jako čtenáři serveru mají teď hromadně bombardovat toho "anonymního" prodejce, aby byl tak žádostiv a přístě se uráčil něco poslat? Bohužel k tomu jim chybí ta zásadní a důležitá informace, koho mají bombardovat.
Takže závěr celýho testu je akorát ten, že
- čtenář serveru ví, že bylo nebylo, někdy a někde se objevila média Taiyo Yuden s výbornými vlastnostmi
- skutečnost, že čtenáři prodejce nesdělíte, protože jste média koupili za svý.
Můžu se zeptat, v čem spatřuješ informační hodnotu tohoto testu? Dle mýho je informační hodnota asi na stejný úrovni, jak když otestujete a uděláte recenzi na bezdrátový připojení k internetu v Japonsku. Sice budeš vědět, jak jim to běhá, ale asi to tvůj způsob připojení k internetu nezmění. Pro uživatele tedy naprosto k ničemu. Sorry, ale beru to z pohledu uživatele, nikoliv z pohledu majitele serveru, jako ty. Z tohoto pohledu jste tedy měli strčit toho Youdena do šuplíku jako v bodě a) a test vůbec nedělat. Výsledek pro čtenáře by byl naprosto stejnej, akorát byste mu nedali tolika najevo, jak je pro vás důležitá reklama a že zadarmo ani kuře nehrabe (což pochopitelně chápu, ale v tom případě jste se měli držet pravidla a)). https://diit.cz/clanek/nove-medium-v-nasi-databazi-10/diskuse#comment-82171
+
Hodo: Inu, já jsem také názoru, že se to tam mělo napsat a plně s tebou souhlasím...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Petr Murmak https://diit.cz/autor/petr
18. 8. 2004 - 12:41https://diit.cz/clanek/nove-medium-v-nasi-databazi-10/diskuseHodo: Inu, já jsem také názoru, že se to tam mělo napsat a plně s tebou souhlasím...https://diit.cz/clanek/nove-medium-v-nasi-databazi-10/diskuse#comment-82282
+
Treba Verbatimky DVD+R 8x Slim k dostani u Czech Computer jsou taky Yudeny.
Tak aspon napiste do diskuse kde a za kolik jste ho koupili. Jinak je ta zprava dost k nicemu... :-|
Wladows: Tak k tomu náš server tedy neslouží. Má-li někdo z prodejců zájem, může média poslat, pak se to objeví rovnou, jinak tu máme reklamní plochy. Skrytou reklamu také dělat nebudeme. Tož tak.
Martin:
Tomu nějak nerozumím, já jsem si až doteď myslel, že CDR server děláte hlavně pro jeho návštěvníky. A těm by informace o místě, kde se média daj koupit dozajista přišla vhod. Tvoje argumentace, že distributor má přece možnost si zaplatit reklamu nebo poslat média na otestování vyvolává trochu úsměv na rtu. Připomíná mi to trochu škádlení dětí na pískovišti.
Proč jste potom neodolali a to médium vůbec testovali? Abyste ukázali, že distributor si dovolil vám média nezaslat nebo si nezaplatit reklamu? Jinej důvod mě opravdu nenapadá :-(.
A ze jsou 3 testy ze 4 na plextorech mi taky nepripada nejak super.. Co takhle radsi Lite-on a Pioneer? Rozhodne by to melo vetsi vypovidaci hodnotu nez ted !
Ale ze vysly ty testy na Plextorech perfektne, co? Je videt,ze kvalita je holt kvalita.
to xhibit:
no mas tam jeden testik na Sonce...takze to je vlastne taky Lite-on...jinak strkat kvalitni medium do šajsky vypalovacky...no to je test k nicemu....
O kvalite media vseobecne hovoria testy na viacerych vypalovackax, a nie 3x PLEXTOR, tvrdenie ze nema zmysel testovat na shitox neobstoji. Pokial to ma byt poriadny test tak by som uvital nejaky ten PIONEER, LG a NEC k tomu.
A to vo vseobecnosti nielen pri tayo yudenox, tam tie testy ani moc nemajuu vyznam...
to Tifay: Jediný problém je, pokud by sis to měl platit ze svého. To by sis to pak taky otestoval na svých mechanikách s různým nastavením, než někde shánět další.
Ale vždyť už to snad tady musí vědět každej kde se tyhle média daj sehnat. www.emgeton.cz
Hodo: Právě, že to děláme hlavně pro vás, pro čtenáře. Právě proto jsme reagoval, jak jsem reagoval. Úsměv nechme stranou, ale jde o to, že bychom opravdu velmi rádi nastolili stav, kdy dovozci automaticky nově dovezná média hled pošlou k nám, abychom je podrobili důkladnému testování. Ne všichni však tento zájem mají. Důvod je na snadě. Nemůžete po nás chtít, abychom obíhali obchody a sledovali, kdo má kde co nového, to se prostě zvládat nedá. Mikrob prostě narazil na tato média, která mu přišla velmi zajímavá, a protože nám je zatím nikdo neposlal, tak je zařadil. To je vše. Nic víc, nic míň.
Ano, chápu, že by vám informace o místě, kde se dají koupit přišla vhod, ale od toho my tu opravdu nejsme. My můžeme říci, to jsou dobrá (či špatná) média. Kde se dají koupit to už má na starosti ten, co je sem dováží. To je přece logické, ne?
Navíc ani jí opravdu nevím, kde je Mikrob koupil.
martin:
Chápu tvý argumenty, ale nezlob se na mě, buď mám svý pravidla, který dodržuju, nebo je nemám. A ne někdy jo a někdy ne. Buď řeknu,
a) testuju média, který mi někdo pošle a jiný prostě netestuju, nebo
b) testuju to, co mi buď někdo pošle, nebo to, co mi sice nikdo nepošle, ale má mimořádný vlastnosti.
V případě a) je pochopitelný, že je asi namístě zdroj nákupu uvést, o tom asi netřeba diskutovat. Zároveň ale, jestliže chci striktně dodržet zásadu zveřejňovat prodejce jenom tehdy, když mi něco sám pošle, tak nic jinýho prostě testovat nebudu a zveřejňovat výsledky testů taky ne. Takže v tomto případě jste si mělo nechat toho Youdena asi v šuplíku.
Ale jestliže se řídím bodem b) - a o tom, že v tomto případě o bod b) jde, polemizovat taky nemá smysl, mělo by určitě logiku uvést prodejce média, který je natolik zajímavý, že jsem se rozhodl slevit z pravidla a) a použít pravidlo b). Test jste se rozhodli zveřejnit pravděpodobně proto, že je zajímavej pro čtenáře serveru, kterýho jste tím chtěli upozornit na médium s excelentními vlastnostmi, nebo ne?
K čemu je ovšem čtenáři serveru tato informace, když se nedozví, kde médium sehnat a ještě to k tomu napíšeš, jako když si dupne malý dítě - "a just vám toho prodejce neřeknu, když nám to neposlal :-D". Čeho tím chceš dosáhnout? Myslíš, že jako čtenáři serveru mají teď hromadně bombardovat toho "anonymního" prodejce, aby byl tak žádostiv a přístě se uráčil něco poslat? Bohužel k tomu jim chybí ta zásadní a důležitá informace, koho mají bombardovat.
Takže závěr celýho testu je akorát ten, že
- čtenář serveru ví, že bylo nebylo, někdy a někde se objevila média Taiyo Yuden s výbornými vlastnostmi
- skutečnost, že čtenáři prodejce nesdělíte, protože jste média koupili za svý.
Můžu se zeptat, v čem spatřuješ informační hodnotu tohoto testu? Dle mýho je informační hodnota asi na stejný úrovni, jak když otestujete a uděláte recenzi na bezdrátový připojení k internetu v Japonsku. Sice budeš vědět, jak jim to běhá, ale asi to tvůj způsob připojení k internetu nezmění. Pro uživatele tedy naprosto k ničemu. Sorry, ale beru to z pohledu uživatele, nikoliv z pohledu majitele serveru, jako ty. Z tohoto pohledu jste tedy měli strčit toho Youdena do šuplíku jako v bodě a) a test vůbec nedělat. Výsledek pro čtenáře by byl naprosto stejnej, akorát byste mu nedali tolika najevo, jak je pro vás důležitá reklama a že zadarmo ani kuře nehrabe (což pochopitelně chápu, ale v tom případě jste se měli držet pravidla a)).
Hodo: Inu, já jsem také názoru, že se to tam mělo napsat a plně s tebou souhlasím...
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.