pokud ti to jeste jeste nedoslo tak na : obrazky,zvuk,video ... .-)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Krevety https://diit.cz/profil/krevety
5. 9. 2006 - 15:05https://diit.cz/clanek/novy-zabavny-ipaq/diskusepokud ti to jeste jeste nedoslo tak na : obrazky,zvuk,video ... .-)https://diit.cz/clanek/novy-zabavny-ipaq/diskuse#comment-288607
+
5. 9. 2006 - 15:06https://diit.cz/clanek/novy-zabavny-ipaq/diskuseTo totiž bude flash-EEPROM... .o)https://diit.cz/clanek/novy-zabavny-ipaq/diskuse#comment-288608
+
Tak jestli bude podobna cena i u nas a bude to mit zajimavy parametry, tak to nevypada vubec, ale vubec spatne.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Derek (neověřeno) https://diit.cz
5. 9. 2006 - 15:19https://diit.cz/clanek/novy-zabavny-ipaq/diskuseTak jestli bude podobna cena i u nas a bude to mit zajimavy parametry, tak to nevypada vubec, ale vubec spatne.https://diit.cz/clanek/novy-zabavny-ipaq/diskuse#comment-288610
+
Derek: U nas bude cena dvojnasobna :-( . Beru to podle cen jinych PDA.
+1
+4
-1
Je komentář přínosný?
Bespi (neověřeno) https://diit.cz
5. 9. 2006 - 15:48https://diit.cz/clanek/novy-zabavny-ipaq/diskuseDerek: U nas bude cena dvojnasobna :-( . Beru to podle cen jinych PDA.https://diit.cz/clanek/novy-zabavny-ipaq/diskuse#comment-288619
+
na zábavu bych asi přece jen vzal iPod, nedávno jsem četl článek jak se do něj dá nainstalovat boot manager, a další systémy na bázi Linuxu , které fungují paralelně vedle originálního Apple OS ... Pak je možno přehrávat kdykoliv cokoliv ..divx, mp3, obejít DRM ochrany, exportovat zpět do PC přes WinAMP atp...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
kodl (neověřeno) https://diit.cz
5. 9. 2006 - 17:16https://diit.cz/clanek/novy-zabavny-ipaq/diskusena zábavu bych asi přece jen vzal iPod, nedávno jsem četl článek jak se do něj dá nainstalovat boot manager, a další systémy na bázi Linuxu , které fungují paralelně vedle originálního Apple OS ... Pak je možno přehrávat kdykoliv cokoliv ..divx, mp3, obejít DRM ochrany, exportovat zpět do PC přes WinAMP atp... https://diit.cz/clanek/novy-zabavny-ipaq/diskuse#comment-288672
+
Krevety: No jo, iteligenta hned napadne, ze to budou prodavat s napevno nainstalovanymi obrazky, muzikou a filmecky :-) Kazdy prece vi, ze ROM je "Read Only Memory" ;-)
Krom toho je clanek napsany tak, ze se zda, ze oba prehravace maji zapisovatelnou pamet stejnou (64 MB RAM) a lisi se velikosti ROM (128 MB vs. 1 GB). Otazka zustava stejna: Na co tak velka ROM?
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Lukas Kalista (neověřeno) https://diit.cz
5. 9. 2006 - 17:19https://diit.cz/clanek/novy-zabavny-ipaq/diskuseKrevety: No jo, iteligenta hned napadne, ze to budou prodavat s napevno nainstalovanymi obrazky, muzikou a filmecky :-) Kazdy prece vi, ze ROM je "Read Only Memory" ;-)
Krom toho je clanek napsany tak, ze se zda, ze oba prehravace maji zapisovatelnou pamet stejnou (64 MB RAM) a lisi se velikosti ROM (128 MB vs. 1 GB). Otazka zustava stejna: Na co tak velka ROM?https://diit.cz/clanek/novy-zabavny-ipaq/diskuse#comment-288676
+
Lukas Kalista: Jestliže vycházím z poznatku o WM5.0, tak tak velkou ROM, tedy 1GB, je přístupná uživateli pro ukládání dat. Je to spíše flash ROM. Jde o to, že když dojdou baterie, tak data ve flash ROM zůstanou zachována. Dřívější verze WM, tedy 2000,2002,2003,2003SE s tímto měli problémy. Došla baterie - přišels o data.
1 GB ROM je pro ty, kteří nechtějí mít v zařízení paměťovou kartu. Nebo na taková data, která mejí být v zařízení neustále k dispozici bez ohledu na to, co je v zařízení právě vloženo za paměťovou kartu.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
R_ (neověřeno) https://diit.cz
5. 9. 2006 - 17:34https://diit.cz/clanek/novy-zabavny-ipaq/diskuseLukas Kalista: Jestliže vycházím z poznatku o WM5.0, tak tak velkou ROM, tedy 1GB, je přístupná uživateli pro ukládání dat. Je to spíše flash ROM. Jde o to, že když dojdou baterie, tak data ve flash ROM zůstanou zachována. Dřívější verze WM, tedy 2000,2002,2003,2003SE s tímto měli problémy. Došla baterie - přišels o data.
1 GB ROM je pro ty, kteří nechtějí mít v zařízení paměťovou kartu. Nebo na taková data, která mejí být v zařízení neustále k dispozici bez ohledu na to, co je v zařízení právě vloženo za paměťovou kartu.https://diit.cz/clanek/novy-zabavny-ipaq/diskuse#comment-288679
+
Lukas Kalista: ja doufam, ze ti to R vysvetlil dostatecne polopaticky, priste Ti doporucuji si o PocketPC neco precist, nez se tu pak hadat. p
Pro ty, kteri se v tom orientuji, pak vypadas ne prilis inteligentne :X peace
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Krevety https://diit.cz/profil/krevety
5. 9. 2006 - 19:10https://diit.cz/clanek/novy-zabavny-ipaq/diskuseLukas Kalista: ja doufam, ze ti to R vysvetlil dostatecne polopaticky, priste Ti doporucuji si o PocketPC neco precist, nez se tu pak hadat. p
Pro ty, kteri se v tom orientuji, pak vypadas ne prilis inteligentne :X peacehttps://diit.cz/clanek/novy-zabavny-ipaq/diskuse#comment-288685
+
Krevety - az na to, ze flashrom a rom jsou ruzne veci. Vidis snad v clanku, ze by psali o prepisovatelne pameti? Ja netvrdim, ze to tak neni, jen celou dobu poukazuji, ze ten udaj v clanku je nesmysl. Ale to ti zrejme nedoslo...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Lukas Kalista (neověřeno) https://diit.cz
5. 9. 2006 - 21:09https://diit.cz/clanek/novy-zabavny-ipaq/diskuseKrevety - az na to, ze flashrom a rom jsou ruzne veci. Vidis snad v clanku, ze by psali o prepisovatelne pameti? Ja netvrdim, ze to tak neni, jen celou dobu poukazuji, ze ten udaj v clanku je nesmysl. Ale to ti zrejme nedoslo...https://diit.cz/clanek/novy-zabavny-ipaq/diskuse#comment-288717
+
Sháníme do práce nějaké PDA na práci. Podmínkou je Win a synchonizace s PC. Můžete mi někdo něco kvalitního a rychlého doporučit. Dík
BTW, také třeba nějaké články s recenzemi, atd.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Paulinho https://diit.cz/profil/paulinho
5. 9. 2006 - 21:58https://diit.cz/clanek/novy-zabavny-ipaq/diskuseSháníme do práce nějaké PDA na práci. Podmínkou je Win a synchonizace s PC. Můžete mi někdo něco kvalitního a rychlého doporučit. Dík
BTW, také třeba nějaké články s recenzemi, atd.https://diit.cz/clanek/novy-zabavny-ipaq/diskuse#comment-288723
+
Lukas Kalista @ 195.47.91.202 - dnes, 5. září 2006, 21:09
Ano, mas pravdu, ze ROM je zkratka pro read only memory, ale jak uz tady bylo napsano, v oblasti PDA se naprosto bezne pouziva tento vyraz prave pro pamet, ktera si udrzi data i po odpojeni napajeni - VSICHNI kdo se o dane tema alespon malicko zajimaji vi, ze mit v PDA nejakou velikost ROM znamena, ze tato pamet je rozdelena na cast kde je system + aplikace od vyrobce a tzv. ROM pristupnou uzivateli. Ano, jedna se o flash EEPROM, ale toto se uz neuvadi podobne, jako se CD s hudbou bezne nenazyva CD-DA, o DVD s filmem se bezne bavi jako o DVD a ne DVD-Video a jako se z nazvu tapety na stenu vypousti papirove - i kdyz vsichni vi, ze existuji i latkove, tak nejak automaticky to nepredpokladaji...
V tomto kontextu je tedy pouziti zkratky ROM zcela legitimni pro uzivatele ktery se o danou vec zajima. Clovek ktery si tento clanek precte a je to jeho prvni setkani s PDA muze namitnout ze ROM spravne neni zapisovatelna, ale rekl bych ze to neni Tvuj pripad a myslim, ze se snazis pouze zbytecne repjat...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Milhaus (neověřeno) https://diit.cz
5. 9. 2006 - 23:56https://diit.cz/clanek/novy-zabavny-ipaq/diskuseLukas Kalista @ 195.47.91.202 - dnes, 5. září 2006, 21:09
Ano, mas pravdu, ze ROM je zkratka pro read only memory, ale jak uz tady bylo napsano, v oblasti PDA se naprosto bezne pouziva tento vyraz prave pro pamet, ktera si udrzi data i po odpojeni napajeni - VSICHNI kdo se o dane tema alespon malicko zajimaji vi, ze mit v PDA nejakou velikost ROM znamena, ze tato pamet je rozdelena na cast kde je system + aplikace od vyrobce a tzv. ROM pristupnou uzivateli. Ano, jedna se o flash EEPROM, ale toto se uz neuvadi podobne, jako se CD s hudbou bezne nenazyva CD-DA, o DVD s filmem se bezne bavi jako o DVD a ne DVD-Video a jako se z nazvu tapety na stenu vypousti papirove - i kdyz vsichni vi, ze existuji i latkove, tak nejak automaticky to nepredpokladaji...
V tomto kontextu je tedy pouziti zkratky ROM zcela legitimni pro uzivatele ktery se o danou vec zajima. Clovek ktery si tento clanek precte a je to jeho prvni setkani s PDA muze namitnout ze ROM spravne neni zapisovatelna, ale rekl bych ze to neni Tvuj pripad a myslim, ze se snazis pouze zbytecne repjat...https://diit.cz/clanek/novy-zabavny-ipaq/diskuse#comment-288739
+
To Paulinho - podivej se na FS Loox n560.
Jinak tento model mi neprijde nijak zajimavy, male rozliseni, k cemu u multimedii wifi, radsi hdd. To je teda vic multimedialni "stary" Palm LD, napr., za stejne penize MNOHEM vice muziky, napr. kombinacve 4GB interniho HDD + 4GB SD + BT/Wifi + Hires+ display (320x480) je nekde uplne jinde.....za stejne penize.
+1
-2
-1
Je komentář přínosný?
ananta (neověřeno) https://diit.cz
6. 9. 2006 - 09:04https://diit.cz/clanek/novy-zabavny-ipaq/diskuseTo Paulinho - podivej se na FS Loox n560.
Jinak tento model mi neprijde nijak zajimavy, male rozliseni, k cemu u multimedii wifi, radsi hdd. To je teda vic multimedialni "stary" Palm LD, napr., za stejne penize MNOHEM vice muziky, napr. kombinacve 4GB interniho HDD + 4GB SD + BT/Wifi + Hires+ display (320x480) je nekde uplne jinde.....za stejne penize.https://diit.cz/clanek/novy-zabavny-ipaq/diskuse#comment-288806
+
Eh, spatne jsem si uvedomil cenu, beru castecne zpet, cena HP je pekna,tim model stoupa na atraktivite, nicmene prispevek dole plati:-)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
ananta (neověřeno) https://diit.cz
6. 9. 2006 - 09:06https://diit.cz/clanek/novy-zabavny-ipaq/diskuseEh, spatne jsem si uvedomil cenu, beru castecne zpet, cena HP je pekna,tim model stoupa na atraktivite, nicmene prispevek dole plati:-)https://diit.cz/clanek/novy-zabavny-ipaq/diskuse#comment-288807
+
K mému příspěvku níže. Ještě bych dodal, že by zařízení mělo fungovat i jako mobilní telefon. V žádném případě nehodlám nosit v jedné kapse PocketPC, ve druhé mobil (a ve třetí třeba MP3 přehrávač). Díky za všechny rady.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Paulinho https://diit.cz/profil/paulinho
6. 9. 2006 - 12:02https://diit.cz/clanek/novy-zabavny-ipaq/diskuseK mému příspěvku níže. Ještě bych dodal, že by zařízení mělo fungovat i jako mobilní telefon. V žádném případě nehodlám nosit v jedné kapse PocketPC, ve druhé mobil (a ve třetí třeba MP3 přehrávač). Díky za všechny rady.https://diit.cz/clanek/novy-zabavny-ipaq/diskuse#comment-288844
+
No ja si uzivam luxusnich sluzeb Trea 650, pokud ti jde o rychlost, ani WM ani Symbian v rychlosti reakci ci spousteni aplikaci se nevyrovnaji PalmOS Garnet. Ale pises PocketPC, cili se smir s relativne pomalym telefonem, napr. ja jsem jeho pomalost neprekousl, kdyz jsem chtel prejit ze Symbianu na neco s PDA, tak Treo bylo sice drahy jak p*del, ale nez zvednes palec z tlacitka, tak uz tam mas kalendar, nebo tel. aplikaci, SMS, apod. Take si lebedim s kilavesnici, 40 hotkeys slusne urychluje praci, ikdyz z toho vyuzivam jen zlomek. Napr. pokud potrebujes casto menit profil ticho/normal, Treo na to ma sve PREPINAC na vrchu, to bych uzakonil jako povinou vybavu vsech zarizeni, naprosto genialni, jednoduche, nevyzadujici zadnou pozornost.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
ananta (neověřeno) https://diit.cz
7. 9. 2006 - 09:01https://diit.cz/clanek/novy-zabavny-ipaq/diskuseNo ja si uzivam luxusnich sluzeb Trea 650, pokud ti jde o rychlost, ani WM ani Symbian v rychlosti reakci ci spousteni aplikaci se nevyrovnaji PalmOS Garnet. Ale pises PocketPC, cili se smir s relativne pomalym telefonem, napr. ja jsem jeho pomalost neprekousl, kdyz jsem chtel prejit ze Symbianu na neco s PDA, tak Treo bylo sice drahy jak p*del, ale nez zvednes palec z tlacitka, tak uz tam mas kalendar, nebo tel. aplikaci, SMS, apod. Take si lebedim s kilavesnici, 40 hotkeys slusne urychluje praci, ikdyz z toho vyuzivam jen zlomek. Napr. pokud potrebujes casto menit profil ticho/normal, Treo na to ma sve PREPINAC na vrchu, to bych uzakonil jako povinou vybavu vsech zarizeni, naprosto genialni, jednoduche, nevyzadujici zadnou pozornost.https://diit.cz/clanek/novy-zabavny-ipaq/diskuse#comment-289077
+
4Paulinho:
Ze smartphounů např: FSC T810, FSC T830, HP iPAQ hw6915
Z komunikátorů např: Qtek 9100, HTC Tytn
atd., atd.
Kdyby jsi chtěl (nebyl jsi líný), tak by jsi se podíval po inetu. Nebo zavolal "svému dobrému prodejci výpočetní techniky" nebo telefonů. :))
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
R_ (neověřeno) https://diit.cz
7. 9. 2006 - 10:13https://diit.cz/clanek/novy-zabavny-ipaq/diskuse4Paulinho:
Ze smartphounů např: FSC T810, FSC T830, HP iPAQ hw6915
Z komunikátorů např: Qtek 9100, HTC Tytn
atd., atd.
Kdyby jsi chtěl (nebyl jsi líný), tak by jsi se podíval po inetu. Nebo zavolal "svému dobrému prodejci výpočetní techniky" nebo telefonů. :))https://diit.cz/clanek/novy-zabavny-ipaq/diskuse#comment-289103
+
to R_: prosimte, jaky je rozdil mezi Smartphone a komunikatorem, do ted jsem myslel ze verzi OS, aly ty tu popisujes rozliseni displeje, zajimave...:-)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
ananta (neověřeno) https://diit.cz
7. 9. 2006 - 22:07https://diit.cz/clanek/novy-zabavny-ipaq/diskuseto R_: prosimte, jaky je rozdil mezi Smartphone a komunikatorem, do ted jsem myslel ze verzi OS, aly ty tu popisujes rozliseni displeje, zajimave...:-)https://diit.cz/clanek/novy-zabavny-ipaq/diskuse#comment-289264
+
ananta: obojí je správně. Rozdíl je v použitém OS - for Smaprtphone, Windows Mobile. No a oba typy OS podporují jiné rozlišení displaye. Tedy i aplikace. Navíc u verze "for Smaprtphone" se víceméně předpokládá nedotykový display (jsou však vyjímky), u "Windows Mobile" se dotykový display očekává. Ale verze 5.0 je již obsluhovatelná i pomocí soft-keys. Je na tom s obsluhou "bez dotyku" podstatně lépe než třeba verze 2003, ale ještě to chce vylepšit.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
R_ (neověřeno) https://diit.cz
8. 9. 2006 - 08:44https://diit.cz/clanek/novy-zabavny-ipaq/diskuseananta: obojí je správně. Rozdíl je v použitém OS - for Smaprtphone, Windows Mobile. No a oba typy OS podporují jiné rozlišení displaye. Tedy i aplikace. Navíc u verze "for Smaprtphone" se víceméně předpokládá nedotykový display (jsou však vyjímky), u "Windows Mobile" se dotykový display očekává. Ale verze 5.0 je již obsluhovatelná i pomocí soft-keys. Je na tom s obsluhou "bez dotyku" podstatně lépe než třeba verze 2003, ale ještě to chce vylepšit.https://diit.cz/clanek/novy-zabavny-ipaq/diskuse#comment-289304
+
K cemu muze byt 1 GB ROM????
pokud ti to jeste jeste nedoslo tak na : obrazky,zvuk,video ... .-)
To totiž bude flash-EEPROM... .o)
Tak jestli bude podobna cena i u nas a bude to mit zajimavy parametry, tak to nevypada vubec, ale vubec spatne.
Derek: U nas bude cena dvojnasobna :-( . Beru to podle cen jinych PDA.
Lukas Kalista: windows... :-)
na zábavu bych asi přece jen vzal iPod, nedávno jsem četl článek jak se do něj dá nainstalovat boot manager, a další systémy na bázi Linuxu , které fungují paralelně vedle originálního Apple OS ... Pak je možno přehrávat kdykoliv cokoliv ..divx, mp3, obejít DRM ochrany, exportovat zpět do PC přes WinAMP atp...
Krevety: No jo, iteligenta hned napadne, ze to budou prodavat s napevno nainstalovanymi obrazky, muzikou a filmecky :-) Kazdy prece vi, ze ROM je "Read Only Memory" ;-)
Krom toho je clanek napsany tak, ze se zda, ze oba prehravace maji zapisovatelnou pamet stejnou (64 MB RAM) a lisi se velikosti ROM (128 MB vs. 1 GB). Otazka zustava stejna: Na co tak velka ROM?
Lukas Kalista: Jestliže vycházím z poznatku o WM5.0, tak tak velkou ROM, tedy 1GB, je přístupná uživateli pro ukládání dat. Je to spíše flash ROM. Jde o to, že když dojdou baterie, tak data ve flash ROM zůstanou zachována. Dřívější verze WM, tedy 2000,2002,2003,2003SE s tímto měli problémy. Došla baterie - přišels o data.
1 GB ROM je pro ty, kteří nechtějí mít v zařízení paměťovou kartu. Nebo na taková data, která mejí být v zařízení neustále k dispozici bez ohledu na to, co je v zařízení právě vloženo za paměťovou kartu.
Lukas Kalista: ja doufam, ze ti to R vysvetlil dostatecne polopaticky, priste Ti doporucuji si o PocketPC neco precist, nez se tu pak hadat. p
Pro ty, kteri se v tom orientuji, pak vypadas ne prilis inteligentne :X peace
Krevety - az na to, ze flashrom a rom jsou ruzne veci. Vidis snad v clanku, ze by psali o prepisovatelne pameti? Ja netvrdim, ze to tak neni, jen celou dobu poukazuji, ze ten udaj v clanku je nesmysl. Ale to ti zrejme nedoslo...
Sháníme do práce nějaké PDA na práci. Podmínkou je Win a synchonizace s PC. Můžete mi někdo něco kvalitního a rychlého doporučit. Dík
BTW, také třeba nějaké články s recenzemi, atd.
Lukas Kalista @ 195.47.91.202 - dnes, 5. září 2006, 21:09
Ano, mas pravdu, ze ROM je zkratka pro read only memory, ale jak uz tady bylo napsano, v oblasti PDA se naprosto bezne pouziva tento vyraz prave pro pamet, ktera si udrzi data i po odpojeni napajeni - VSICHNI kdo se o dane tema alespon malicko zajimaji vi, ze mit v PDA nejakou velikost ROM znamena, ze tato pamet je rozdelena na cast kde je system + aplikace od vyrobce a tzv. ROM pristupnou uzivateli. Ano, jedna se o flash EEPROM, ale toto se uz neuvadi podobne, jako se CD s hudbou bezne nenazyva CD-DA, o DVD s filmem se bezne bavi jako o DVD a ne DVD-Video a jako se z nazvu tapety na stenu vypousti papirove - i kdyz vsichni vi, ze existuji i latkove, tak nejak automaticky to nepredpokladaji...
V tomto kontextu je tedy pouziti zkratky ROM zcela legitimni pro uzivatele ktery se o danou vec zajima. Clovek ktery si tento clanek precte a je to jeho prvni setkani s PDA muze namitnout ze ROM spravne neni zapisovatelna, ale rekl bych ze to neni Tvuj pripad a myslim, ze se snazis pouze zbytecne repjat...
To Paulinho - podivej se na FS Loox n560.
Jinak tento model mi neprijde nijak zajimavy, male rozliseni, k cemu u multimedii wifi, radsi hdd. To je teda vic multimedialni "stary" Palm LD, napr., za stejne penize MNOHEM vice muziky, napr. kombinacve 4GB interniho HDD + 4GB SD + BT/Wifi + Hires+ display (320x480) je nekde uplne jinde.....za stejne penize.
Eh, spatne jsem si uvedomil cenu, beru castecne zpet, cena HP je pekna,tim model stoupa na atraktivite, nicmene prispevek dole plati:-)
K mému příspěvku níže. Ještě bych dodal, že by zařízení mělo fungovat i jako mobilní telefon. V žádném případě nehodlám nosit v jedné kapse PocketPC, ve druhé mobil (a ve třetí třeba MP3 přehrávač). Díky za všechny rady.
No ja si uzivam luxusnich sluzeb Trea 650, pokud ti jde o rychlost, ani WM ani Symbian v rychlosti reakci ci spousteni aplikaci se nevyrovnaji PalmOS Garnet. Ale pises PocketPC, cili se smir s relativne pomalym telefonem, napr. ja jsem jeho pomalost neprekousl, kdyz jsem chtel prejit ze Symbianu na neco s PDA, tak Treo bylo sice drahy jak p*del, ale nez zvednes palec z tlacitka, tak uz tam mas kalendar, nebo tel. aplikaci, SMS, apod. Take si lebedim s kilavesnici, 40 hotkeys slusne urychluje praci, ikdyz z toho vyuzivam jen zlomek. Napr. pokud potrebujes casto menit profil ticho/normal, Treo na to ma sve PREPINAC na vrchu, to bych uzakonil jako povinou vybavu vsech zarizeni, naprosto genialni, jednoduche, nevyzadujici zadnou pozornost.
4Paulinho:
Ze smartphounů např: FSC T810, FSC T830, HP iPAQ hw6915
Z komunikátorů např: Qtek 9100, HTC Tytn
atd., atd.
Kdyby jsi chtěl (nebyl jsi líný), tak by jsi se podíval po inetu. Nebo zavolal "svému dobrému prodejci výpočetní techniky" nebo telefonů. :))
to R_: prosimte, jaky je rozdil mezi Smartphone a komunikatorem, do ted jsem myslel ze verzi OS, aly ty tu popisujes rozliseni displeje, zajimave...:-)
ananta: obojí je správně. Rozdíl je v použitém OS - for Smaprtphone, Windows Mobile. No a oba typy OS podporují jiné rozlišení displaye. Tedy i aplikace. Navíc u verze "for Smaprtphone" se víceméně předpokládá nedotykový display (jsou však vyjímky), u "Windows Mobile" se dotykový display očekává. Ale verze 5.0 je již obsluhovatelná i pomocí soft-keys. Je na tom s obsluhou "bez dotyku" podstatně lépe než třeba verze 2003, ale ještě to chce vylepšit.
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.