Peter Fodreknickfotob https://diit.cz/profil/fotoba
30. 9. 2013 - 16:30https://diit.cz/clanek/nvidia-a-red-hat-vyvijeji-nove-api-pro-gpu-v-linuxu/diskuseOno je to konkurenci a k HSAIL
http://www.extremetech.com/gaming/164817-setting-hsail-amd-cpu-gpu-cooperation
http://hsafoundation.com/hsa-developer-tools/
V tom, druhom linku je zmienena podpora LLVM a gcc, cize akj Linuxu
Pripoadne to ma prvky Matle bez podpory Microsoftu...
http://diit.cz/clanek/amd-mantle-api
Faktom je, ze AMD zaspali oproti planom
http://www.tomshardware.com/reviews/fusion-hsa-opencl-history,3262-12.html
User mode scheduling bude mat az Berlin.https://diit.cz/clanek/nvidia-a-red-hat-vyvijeji-nove-api-pro-gpu-v-linuxu/diskuse#comment-669213
+
Skvela zprava, dalsi nekompatibilni API vazane na jednoho vyrobce HW, vitejte v praveku .... skoro mi unika, proc se tomu vubec jeste rika API:o)))
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Skvela zprava, dalsi
BTJ https://diit.cz/profil/btj
30. 9. 2013 - 16:57https://diit.cz/clanek/nvidia-a-red-hat-vyvijeji-nove-api-pro-gpu-v-linuxu/diskuseSkvela zprava, dalsi nekompatibilni API vazane na jednoho vyrobce HW, vitejte v praveku .... skoro mi unika, proc se tomu vubec jeste rika API:o)))https://diit.cz/clanek/nvidia-a-red-hat-vyvijeji-nove-api-pro-gpu-v-linuxu/diskuse#comment-669215
+
copak se tam nepíše : "a bude to celé použitelné s OpenGL a výpočetními shadery " ?
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
copak se tam nepíše : "a bude
del42sa https://diit.cz/profil/del42sa
30. 9. 2013 - 17:07https://diit.cz/clanek/nvidia-a-red-hat-vyvijeji-nove-api-pro-gpu-v-linuxu/diskusecopak se tam nepíše : "a bude to celé použitelné s OpenGL a výpočetními shadery " ? https://diit.cz/clanek/nvidia-a-red-hat-vyvijeji-nove-api-pro-gpu-v-linuxu/diskuse#comment-669216
+
30. 9. 2013 - 20:57https://diit.cz/clanek/nvidia-a-red-hat-vyvijeji-nove-api-pro-gpu-v-linuxu/diskuse+1
Nebýt woknařů, tak se člověk ani nezasměje.https://diit.cz/clanek/nvidia-a-red-hat-vyvijeji-nove-api-pro-gpu-v-linuxu/diskuse#comment-669238
+
Ty hodnoty propustnosti paměťvého systému grafických karet jsou pěkně zavádějící. Velice záleží, jak, co, odkud a kam se přesová. Ono výjde hezké číslo, když se to celé ponásobí a posčítá, ale v reálu se nikdy ničeho takového nedosáhne.
+1
-2
-1
Je komentář přínosný?
Ty hodnoty propustnosti
r23 https://diit.cz/profil/r23
30. 9. 2013 - 19:43https://diit.cz/clanek/nvidia-a-red-hat-vyvijeji-nove-api-pro-gpu-v-linuxu/diskuseTy hodnoty propustnosti paměťvého systému grafických karet jsou pěkně zavádějící. Velice záleží, jak, co, odkud a kam se přesová. Ono výjde hezké číslo, když se to celé ponásobí a posčítá, ale v reálu se nikdy ničeho takového nedosáhne.https://diit.cz/clanek/nvidia-a-red-hat-vyvijeji-nove-api-pro-gpu-v-linuxu/diskuse#comment-669227
+
Mozna nastoupi 512-bit procesory a hned bude potreba nekolik kanalu do pameti :)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Mozna nastoupi 512-bit
giff https://diit.cz/profil/giff
30. 9. 2013 - 21:26https://diit.cz/clanek/nvidia-a-red-hat-vyvijeji-nove-api-pro-gpu-v-linuxu/diskuseMozna nastoupi 512-bit procesory a hned bude potreba nekolik kanalu do pameti :)https://diit.cz/clanek/nvidia-a-red-hat-vyvijeji-nove-api-pro-gpu-v-linuxu/diskuse#comment-669240
+
Ono je to konkurenci a k HSAIL
http://www.extremetech.com/gaming/164817-setting-hsail-amd-cpu-gpu-coope...
http://hsafoundation.com/hsa-developer-tools/
V tom, druhom linku je zmienena podpora LLVM a gcc, cize akj Linuxu
Pripoadne to ma prvky Matle bez podpory Microsoftu...
http://diit.cz/clanek/amd-mantle-api
Faktom je, ze AMD zaspali oproti planom
http://www.tomshardware.com/reviews/fusion-hsa-opencl-history,3262-12.html
User mode scheduling bude mat az Berlin.
Skvela zprava, dalsi nekompatibilni API vazane na jednoho vyrobce HW, vitejte v praveku .... skoro mi unika, proc se tomu vubec jeste rika API:o)))
copak se tam nepíše : "a bude to celé použitelné s OpenGL a výpočetními shadery " ?
Klid, on tady jen dělá zábavnou folklórní vložku.
+1
Nebýt woknařů, tak se člověk ani nezasměje.
Woknar newoknar, BTJ je mistni sasek :)
Ty hodnoty propustnosti paměťvého systému grafických karet jsou pěkně zavádějící. Velice záleží, jak, co, odkud a kam se přesová. Ono výjde hezké číslo, když se to celé ponásobí a posčítá, ale v reálu se nikdy ničeho takového nedosáhne.
Mozna nastoupi 512-bit procesory a hned bude potreba nekolik kanalu do pameti :)
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.