nejak mi nejde do hlavy ten bundle, tato hra pojde aj na starych konzolach a bundle je robeny pre vyssie rady nvidia grafik - dost nelogicky krok..ale niesom marketak :)
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
nejak mi nejde do hlavy ten
skaven https://diit.cz/profil/skaven321
15. 8. 2014 - 08:54https://diit.cz/clanek/nvidia-bundle-borderlands-pre-sequel/diskusenejak mi nejde do hlavy ten bundle, tato hra pojde aj na starych konzolach a bundle je robeny pre vyssie rady nvidia grafik - dost nelogicky krok..ale niesom marketak :)
https://diit.cz/clanek/nvidia-bundle-borderlands-pre-sequel/diskuse#comment-725082
+
ktera hra dnes nevychazi pro konzole a to i ty stare?
Borderlands ma v sobe PhysX a s velice dobre udelanym pouzitim na partikly, takze je tahle hra pro bundle docela trefna
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
ktera hra dnes nevychazi pro
SamanCZ (neověřeno) https://diit.cz
15. 8. 2014 - 12:09https://diit.cz/clanek/nvidia-bundle-borderlands-pre-sequel/diskusektera hra dnes nevychazi pro konzole a to i ty stare?
Borderlands ma v sobe PhysX a s velice dobre udelanym pouzitim na partikly, takze je tahle hra pro bundle docela trefnahttps://diit.cz/clanek/nvidia-bundle-borderlands-pre-sequel/diskuse#comment-725139
+
pokud to bude stejné jako u Borderlands 2, tak bych vějičku hledal v implementované podpoře PhysX
+1
+3
-1
Je komentář přínosný?
pokud to bude stejné jako u
Deputy Brown https://diit.cz/profil/deputy
15. 8. 2014 - 12:08https://diit.cz/clanek/nvidia-bundle-borderlands-pre-sequel/diskusepokud to bude stejné jako u Borderlands 2, tak bych vějičku hledal v implementované podpoře PhysXhttps://diit.cz/clanek/nvidia-bundle-borderlands-pre-sequel/diskuse#comment-725140
+
15. 8. 2014 - 12:23https://diit.cz/clanek/nvidia-bundle-borderlands-pre-sequel/diskuseA tak to aj je: http://www.geforce.com/whats-new/articles/gamescom-2014-borderlands-the-pre-sequel-gpu-physx-screenshotshttps://diit.cz/clanek/nvidia-bundle-borderlands-pre-sequel/diskuse#comment-725146
+
takze, PhysX zase bude len v tom ze tam bude lietat bordel, a preto to bude potrebovat Titana?
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
takze, PhysX zase bude len v
skaven https://diit.cz/profil/skaven321
15. 8. 2014 - 12:30https://diit.cz/clanek/nvidia-bundle-borderlands-pre-sequel/diskusetakze, PhysX zase bude len v tom ze tam bude lietat bordel, a preto to bude potrebovat Titana?
https://diit.cz/clanek/nvidia-bundle-borderlands-pre-sequel/diskuse#comment-725152
+
Nikto nikde netvrdí, že to bude potrebovať Titana. A nemal by tam byť iba bordel, ale aj napríklad simulácia látok alebo detailnejšie pôsobenie zbraní. Ak to bude aspoň na takej úrovni ako v Borderlands 2, bude to super. Tam bola aj simulácia kvapalín v niektorých častiach, ale s dosť nízkou úrovňou detailu a s obmedzeniami. Ale keď si tam hodil impulzný granát, ktorý objekty z okolia pritiahol a potom ich výbuchom odhodil, bol to dosť pekný efekt. Hlavne v blízkosti látky alebo simulovanej kvapaliny. Takže nebolo to len o bordely.
+1
-3
-1
Je komentář přínosný?
Nikto nikde netvrdí, že to
Marek Moravčík https://diit.cz/profil/mareknr
15. 8. 2014 - 12:50https://diit.cz/clanek/nvidia-bundle-borderlands-pre-sequel/diskuseNikto nikde netvrdí, že to bude potrebovať Titana. A nemal by tam byť iba bordel, ale aj napríklad simulácia látok alebo detailnejšie pôsobenie zbraní. Ak to bude aspoň na takej úrovni ako v Borderlands 2, bude to super. Tam bola aj simulácia kvapalín v niektorých častiach, ale s dosť nízkou úrovňou detailu a s obmedzeniami. Ale keď si tam hodil impulzný granát, ktorý objekty z okolia pritiahol a potom ich výbuchom odhodil, bol to dosť pekný efekt. Hlavne v blízkosti látky alebo simulovanej kvapaliny. Takže nebolo to len o bordely.https://diit.cz/clanek/nvidia-bundle-borderlands-pre-sequel/diskuse#comment-725164
+
...to je moc hezký... já to hrál viděl a hezký...my ale čekáme na opravdovou fyziku, ne jen tu čistě vizuální, která neovlivní dění ve hře
+1
+4
-1
Je komentář přínosný?
...to je moc hezký... já to
VashCZ https://diit.cz/profil/vashcz
15. 8. 2014 - 14:27https://diit.cz/clanek/nvidia-bundle-borderlands-pre-sequel/diskuse...to je moc hezký... já to hrál viděl a hezký...my ale čekáme na opravdovou fyziku, ne jen tu čistě vizuální, která neovlivní dění ve hřehttps://diit.cz/clanek/nvidia-bundle-borderlands-pre-sequel/diskuse#comment-725238
+
tak si zahraj Batmana, tak kour ovlivnuje hratelnost treba tim, ze se do koure muzes schovat
a jestli cekas ze nekdo udela fyziku pro jeste vetsi zacleneni hrace do hry, tak te zklamu, toho se nedockas s zadnym soucasnym fyzikalnim enginem, zaprve na to neni vykon, a zadruhe zadny publisher do takoveho projektu neda finance protoze by se nevratili, hracskou vetsinu bohuzel zajima jen a jen vizualni stranka, a projekty s vyjimecnou hratelnosti naopak sazi na jednoduchost kde pokrocilejsi fyzika neni treba
+1
-9
-1
Je komentář přínosný?
tak si zahraj Batmana, tak
SamanCZ (neověřeno) https://diit.cz
15. 8. 2014 - 16:01https://diit.cz/clanek/nvidia-bundle-borderlands-pre-sequel/diskusetak si zahraj Batmana, tak kour ovlivnuje hratelnost treba tim, ze se do koure muzes schovat
a jestli cekas ze nekdo udela fyziku pro jeste vetsi zacleneni hrace do hry, tak te zklamu, toho se nedockas s zadnym soucasnym fyzikalnim enginem, zaprve na to neni vykon, a zadruhe zadny publisher do takoveho projektu neda finance protoze by se nevratili, hracskou vetsinu bohuzel zajima jen a jen vizualni stranka, a projekty s vyjimecnou hratelnosti naopak sazi na jednoduchost kde pokrocilejsi fyzika neni trebahttps://diit.cz/clanek/nvidia-bundle-borderlands-pre-sequel/diskuse#comment-725292
+
Batmana jsem hrál myslím toho druhého... ale teda přidají mě všichni 4 strašně podobní... a zase taková zábava se mi to nezdá... hlavně mě zklamává to "vyšetřování".
1. Half life série není tak uspěšná jen díky příběhu a modu counterstrike. Kdyby byly koridory stejně neinteraktivní jako třeba(plácnu) Bioshock 3, tak by z něj byla jen řadová hra. Vsadím se, že spousta lidí by ráda zažila lehce old school střílečku se spoustou fyziky. Dneska je pár beden co se dá posouvat(aby se něčeho dosáhlo) už docela málo(a většina her .
2. Výkon na to je. Neříkám, že tu musí být fyzika na každém kousku hlíny, zda ho prošlápnu nohou těžkou 50kg... to by opravdu už bylo hardcore, kdybych si dal postavu s tisíci kg a pak se kvůli tomu probořil do "lehké" země tak, že bych se ani nemohl hýbat :-D... no ale kdyby to bylo tak bych se nezlobil
3. Určitě by do toho nějaký publisher šel, ten co má koule. Nevyznám se v tom tolik, ale stream procesory v AMD grafikách, či jiná technologie v nich, umějí něco podobného? Pokud ano, tak by to pro začátek byl zajisté dobrý můstek pro odraz.
edit: srpnový Level: Dan Vávra: "... Nechci se chlubit, ale když v Mafii najedete autem nad uražený hydrant, nestříká voda skrz auto, náboje zůstávají ležet na zemi, stejně jako prázdné zásobníky, a demolice auta je mnohem promakanější. ..."
sic je tento výňatek z části, kde se chlubí, jak má Mafia II stejně dobrou grafiku jako Watch dogs, což ale není pravda a asi žije jen ve světe jménem "Xbox 360", tak tato citace jsou !fakta! a to velmi smutná
konzole(respektive velcí vydavatelé) to teď pos*ali ještě víc, páč stojej za hovno, takže na pět let máme s fyzikou téměř najisto útrum
+1
+5
-1
Je komentář přínosný?
1. Half life série není tak
VashCZ https://diit.cz/profil/vashcz
15. 8. 2014 - 17:09https://diit.cz/clanek/nvidia-bundle-borderlands-pre-sequel/diskuseBatmana jsem hrál myslím toho druhého... ale teda přidají mě všichni 4 strašně podobní... a zase taková zábava se mi to nezdá... hlavně mě zklamává to "vyšetřování".
1. Half life série není tak uspěšná jen díky příběhu a modu counterstrike. Kdyby byly koridory stejně neinteraktivní jako třeba(plácnu) Bioshock 3, tak by z něj byla jen řadová hra. Vsadím se, že spousta lidí by ráda zažila lehce old school střílečku se spoustou fyziky. Dneska je pár beden co se dá posouvat(aby se něčeho dosáhlo) už docela málo(a většina her .
2. Výkon na to je. Neříkám, že tu musí být fyzika na každém kousku hlíny, zda ho prošlápnu nohou těžkou 50kg... to by opravdu už bylo hardcore, kdybych si dal postavu s tisíci kg a pak se kvůli tomu probořil do "lehké" země tak, že bych se ani nemohl hýbat :-D... no ale kdyby to bylo tak bych se nezlobil
3. Určitě by do toho nějaký publisher šel, ten co má koule. Nevyznám se v tom tolik, ale stream procesory v AMD grafikách, či jiná technologie v nich, umějí něco podobného? Pokud ano, tak by to pro začátek byl zajisté dobrý můstek pro odraz.
edit: srpnový Level: Dan Vávra: "... Nechci se chlubit, ale když v Mafii najedete autem nad uražený hydrant, nestříká voda skrz auto, náboje zůstávají ležet na zemi, stejně jako prázdné zásobníky, a demolice auta je mnohem promakanější. ..."
sic je tento výňatek z části, kde se chlubí, jak má Mafia II stejně dobrou grafiku jako Watch dogs, což ale není pravda a asi žije jen ve světe jménem "Xbox 360", tak tato citace jsou !fakta! a to velmi smutná
konzole(respektive velcí vydavatelé) to teď pos*ali ještě víc, páč stojej za hovno, takže na pět let máme s fyzikou téměř najisto útrumhttps://diit.cz/clanek/nvidia-bundle-borderlands-pre-sequel/diskuse#comment-725319
+
na Mafii 2 jsem delal a Dan byl temer 4 roky mim sefem
to ze naboje zustavaji lezet nebo ze voda nestrika skrz auto neni veci fyziky, ale scriptu
vykon nato neni, protoze prave proto ze majoritni vetsina radsi libivej vyzual, tak na poradnou fyziku proste neni misto, a navic ta fyzika musi bejt dostupna pro celou skalu platicich hracu, tedy musi jet stejne dobre v zakladu jak na lowendu, tak i na hyghendu, grafika se da osekat tak aby to fungovalo, ale fyzika se osekat v tomto duchu neda, daji se osekat prave jen a jen nastavby jako je treba GPU PhysX
v soucasnosti neni komercne dostupna zadna fyzika ktera by dokazala vyuzit VGA od AMD
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
na Mafii 2 jsem delal a Dan
SamanCZ (neověřeno) https://diit.cz
2. 10. 2014 - 12:42https://diit.cz/clanek/nvidia-bundle-borderlands-pre-sequel/diskusena Mafii 2 jsem delal a Dan byl temer 4 roky mim sefem
to ze naboje zustavaji lezet nebo ze voda nestrika skrz auto neni veci fyziky, ale scriptu
vykon nato neni, protoze prave proto ze majoritni vetsina radsi libivej vyzual, tak na poradnou fyziku proste neni misto, a navic ta fyzika musi bejt dostupna pro celou skalu platicich hracu, tedy musi jet stejne dobre v zakladu jak na lowendu, tak i na hyghendu, grafika se da osekat tak aby to fungovalo, ale fyzika se osekat v tomto duchu neda, daji se osekat prave jen a jen nastavby jako je treba GPU PhysX
v soucasnosti neni komercne dostupna zadna fyzika ktera by dokazala vyuzit VGA od AMDhttps://diit.cz/clanek/nvidia-bundle-borderlands-pre-sequel/diskuse#comment-735782
+
Co se týká Mafie II tak si musím postěžovat. Do dneška jsem ji nedohrál. Na to kdy vyšla byl strašně prázdný svět, vše ostatní dobré... to jo... nebýt té sterility(a těch textur, co už jsem zmiňoval), tak by to dnes bylo stejně populární jak GTA IV.
2. 10. 2014 - 13:49https://diit.cz/clanek/nvidia-bundle-borderlands-pre-sequel/diskusetak to 5 let můžeme opravdu akorát truchlit *cry*
Co se týká Mafie II tak si musím postěžovat. Do dneška jsem ji nedohrál. Na to kdy vyšla byl strašně prázdný svět, vše ostatní dobré... to jo... nebýt té sterility(a těch textur, co už jsem zmiňoval), tak by to dnes bylo stejně populární jak GTA IV.
A TressFX http://www.amd.com/en-us/innovations/software-technologies/technologies-gaming/tressfx ? Pokud jsem správně pochopil, tak v Tomb Raideru byla hlava v bublině, kde vítr fouká kam si chce... zvětšit okruh a udělat fyzikálnější i dva objekty by nešlo? :-ohttps://diit.cz/clanek/nvidia-bundle-borderlands-pre-sequel/diskuse#comment-735803
+
Už staré Aliens vs Predator (1999) mělo hodně pěkný pokus o fyzikálně správnou vizualizaci výbuchu nějakého granátu. Hořící plyn byl vizualizován jako blob, který se rozpínal a přitom rozpínání respektoval tvar místností a chodeb. Pokud byla místnost velká, blob se choval jinak než v úzké dlouhé chodbě. A to i s následky pro hráče (míra zranění).
Po vizuální stránce nic moc, taky je třeba si uvědomit, že se jedná o dobu, kdy na celou mapu bylo max 10 tis. vertexů, ale po herní stránce rozhodně krok správným směrem.
To bylo před 15 lety. Dnes, když ve hře vybuchne granát nebo hoří oheň, tak vizualizaci prakticky vůbec nezajímají okolní objekty a dopad na hráče se řeší jen vzdáleností a zastíněním statickými objekty. Pokrok veškerý žádný. Spíše je to o krok zpět.
Ne, opravdu na to není potřeba nějaký super brutální výkon. Dnešní osmijádra se při hraní her doslova nudí a grafické karty o výkonech v teraflopsech (hranice 1TFlops padla před 6 lety, dneska je to kolem 10TFlops) zahálejí.
Ona už se ani nějak příliš nedělají fyzikální dema.
+1
-2
-1
Je komentář přínosný?
No hlavně se o to nikdo ani
Heron https://diit.cz/profil/heron
15. 8. 2014 - 16:56https://diit.cz/clanek/nvidia-bundle-borderlands-pre-sequel/diskuseNo hlavně se o to nikdo ani nesnaží.
Už staré Aliens vs Predator (1999) mělo hodně pěkný pokus o fyzikálně správnou vizualizaci výbuchu nějakého granátu. Hořící plyn byl vizualizován jako blob, který se rozpínal a přitom rozpínání respektoval tvar místností a chodeb. Pokud byla místnost velká, blob se choval jinak než v úzké dlouhé chodbě. A to i s následky pro hráče (míra zranění).
Po vizuální stránce nic moc, taky je třeba si uvědomit, že se jedná o dobu, kdy na celou mapu bylo max 10 tis. vertexů, ale po herní stránce rozhodně krok správným směrem.
To bylo před 15 lety. Dnes, když ve hře vybuchne granát nebo hoří oheň, tak vizualizaci prakticky vůbec nezajímají okolní objekty a dopad na hráče se řeší jen vzdáleností a zastíněním statickými objekty. Pokrok veškerý žádný. Spíše je to o krok zpět.
Ne, opravdu na to není potřeba nějaký super brutální výkon. Dnešní osmijádra se při hraní her doslova nudí a grafické karty o výkonech v teraflopsech (hranice 1TFlops padla před 6 lety, dneska je to kolem 10TFlops) zahálejí.
Ona už se ani nějak příliš nedělají fyzikální dema.https://diit.cz/clanek/nvidia-bundle-borderlands-pre-sequel/diskuse#comment-725323
+
AVP jsou tezce skriptovane a to co vnimas jako fyziku ji veskutecnosti neni :) neni problem nascriptovat ze ten a ten efekt bude tam a tam mit jiny dopad a jiny vizual, ale dnes se to prakticky skoro nedela prave proto ze us to neni 10-20 nadsencu, ale manufaktura citajici 100-500 lidi kde je nadsencem tak 1-2 lidi a zbytek jsou klikaci za menize :)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
AVP jsou tezce skriptovane a
SamanCZ (neověřeno) https://diit.cz
2. 10. 2014 - 12:47https://diit.cz/clanek/nvidia-bundle-borderlands-pre-sequel/diskuseAVP jsou tezce skriptovane a to co vnimas jako fyziku ji veskutecnosti neni :) neni problem nascriptovat ze ten a ten efekt bude tam a tam mit jiny dopad a jiny vizual, ale dnes se to prakticky skoro nedela prave proto ze us to neni 10-20 nadsencu, ale manufaktura citajici 100-500 lidi kde je nadsencem tak 1-2 lidi a zbytek jsou klikaci za menize :)https://diit.cz/clanek/nvidia-bundle-borderlands-pre-sequel/diskuse#comment-735785
+
plně souhlasím a taky se nad tím divím... nádherná by byla k 750/ti :-)
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
plně souhlasím a taky se nad
VashCZ https://diit.cz/profil/vashcz
15. 8. 2014 - 14:24https://diit.cz/clanek/nvidia-bundle-borderlands-pre-sequel/diskuseplně souhlasím a taky se nad tím divím... nádherná by byla k 750/ti :-)https://diit.cz/clanek/nvidia-bundle-borderlands-pre-sequel/diskuse#comment-725236
+
nejak mi nejde do hlavy ten bundle, tato hra pojde aj na starych konzolach a bundle je robeny pre vyssie rady nvidia grafik - dost nelogicky krok..ale niesom marketak :)
ktera hra dnes nevychazi pro konzole a to i ty stare?
Borderlands ma v sobe PhysX a s velice dobre udelanym pouzitim na partikly, takze je tahle hra pro bundle docela trefna
pokud to bude stejné jako u Borderlands 2, tak bych vějičku hledal v implementované podpoře PhysX
A tak to aj je: http://www.geforce.com/whats-new/articles/gamescom-2014-borderlands-the-...
takze, PhysX zase bude len v tom ze tam bude lietat bordel, a preto to bude potrebovat Titana?
Nikto nikde netvrdí, že to bude potrebovať Titana. A nemal by tam byť iba bordel, ale aj napríklad simulácia látok alebo detailnejšie pôsobenie zbraní. Ak to bude aspoň na takej úrovni ako v Borderlands 2, bude to super. Tam bola aj simulácia kvapalín v niektorých častiach, ale s dosť nízkou úrovňou detailu a s obmedzeniami. Ale keď si tam hodil impulzný granát, ktorý objekty z okolia pritiahol a potom ich výbuchom odhodil, bol to dosť pekný efekt. Hlavne v blízkosti látky alebo simulovanej kvapaliny. Takže nebolo to len o bordely.
...to je moc hezký... já to hrál viděl a hezký...my ale čekáme na opravdovou fyziku, ne jen tu čistě vizuální, která neovlivní dění ve hře
tak si zahraj Batmana, tak kour ovlivnuje hratelnost treba tim, ze se do koure muzes schovat
a jestli cekas ze nekdo udela fyziku pro jeste vetsi zacleneni hrace do hry, tak te zklamu, toho se nedockas s zadnym soucasnym fyzikalnim enginem, zaprve na to neni vykon, a zadruhe zadny publisher do takoveho projektu neda finance protoze by se nevratili, hracskou vetsinu bohuzel zajima jen a jen vizualni stranka, a projekty s vyjimecnou hratelnosti naopak sazi na jednoduchost kde pokrocilejsi fyzika neni treba
Batmana jsem hrál myslím toho druhého... ale teda přidají mě všichni 4 strašně podobní... a zase taková zábava se mi to nezdá... hlavně mě zklamává to "vyšetřování".
1. Half life série není tak uspěšná jen díky příběhu a modu counterstrike. Kdyby byly koridory stejně neinteraktivní jako třeba(plácnu) Bioshock 3, tak by z něj byla jen řadová hra. Vsadím se, že spousta lidí by ráda zažila lehce old school střílečku se spoustou fyziky. Dneska je pár beden co se dá posouvat(aby se něčeho dosáhlo) už docela málo(a většina her .
2. Výkon na to je. Neříkám, že tu musí být fyzika na každém kousku hlíny, zda ho prošlápnu nohou těžkou 50kg... to by opravdu už bylo hardcore, kdybych si dal postavu s tisíci kg a pak se kvůli tomu probořil do "lehké" země tak, že bych se ani nemohl hýbat :-D... no ale kdyby to bylo tak bych se nezlobil
3. Určitě by do toho nějaký publisher šel, ten co má koule. Nevyznám se v tom tolik, ale stream procesory v AMD grafikách, či jiná technologie v nich, umějí něco podobného? Pokud ano, tak by to pro začátek byl zajisté dobrý můstek pro odraz.
edit: srpnový Level: Dan Vávra: "... Nechci se chlubit, ale když v Mafii najedete autem nad uražený hydrant, nestříká voda skrz auto, náboje zůstávají ležet na zemi, stejně jako prázdné zásobníky, a demolice auta je mnohem promakanější. ..."
sic je tento výňatek z části, kde se chlubí, jak má Mafia II stejně dobrou grafiku jako Watch dogs, což ale není pravda a asi žije jen ve světe jménem "Xbox 360", tak tato citace jsou !fakta! a to velmi smutná
konzole(respektive velcí vydavatelé) to teď pos*ali ještě víc, páč stojej za hovno, takže na pět let máme s fyzikou téměř najisto útrum
na Mafii 2 jsem delal a Dan byl temer 4 roky mim sefem
to ze naboje zustavaji lezet nebo ze voda nestrika skrz auto neni veci fyziky, ale scriptu
vykon nato neni, protoze prave proto ze majoritni vetsina radsi libivej vyzual, tak na poradnou fyziku proste neni misto, a navic ta fyzika musi bejt dostupna pro celou skalu platicich hracu, tedy musi jet stejne dobre v zakladu jak na lowendu, tak i na hyghendu, grafika se da osekat tak aby to fungovalo, ale fyzika se osekat v tomto duchu neda, daji se osekat prave jen a jen nastavby jako je treba GPU PhysX
v soucasnosti neni komercne dostupna zadna fyzika ktera by dokazala vyuzit VGA od AMD
tak to 5 let můžeme opravdu akorát truchlit *cry*
Co se týká Mafie II tak si musím postěžovat. Do dneška jsem ji nedohrál. Na to kdy vyšla byl strašně prázdný svět, vše ostatní dobré... to jo... nebýt té sterility(a těch textur, co už jsem zmiňoval), tak by to dnes bylo stejně populární jak GTA IV.
A TressFX http://www.amd.com/en-us/innovations/software-technologies/technologies-... ? Pokud jsem správně pochopil, tak v Tomb Raideru byla hlava v bublině, kde vítr fouká kam si chce... zvětšit okruh a udělat fyzikálnější i dva objekty by nešlo? :-o
No hlavně se o to nikdo ani nesnaží.
Už staré Aliens vs Predator (1999) mělo hodně pěkný pokus o fyzikálně správnou vizualizaci výbuchu nějakého granátu. Hořící plyn byl vizualizován jako blob, který se rozpínal a přitom rozpínání respektoval tvar místností a chodeb. Pokud byla místnost velká, blob se choval jinak než v úzké dlouhé chodbě. A to i s následky pro hráče (míra zranění).
Po vizuální stránce nic moc, taky je třeba si uvědomit, že se jedná o dobu, kdy na celou mapu bylo max 10 tis. vertexů, ale po herní stránce rozhodně krok správným směrem.
To bylo před 15 lety. Dnes, když ve hře vybuchne granát nebo hoří oheň, tak vizualizaci prakticky vůbec nezajímají okolní objekty a dopad na hráče se řeší jen vzdáleností a zastíněním statickými objekty. Pokrok veškerý žádný. Spíše je to o krok zpět.
Ne, opravdu na to není potřeba nějaký super brutální výkon. Dnešní osmijádra se při hraní her doslova nudí a grafické karty o výkonech v teraflopsech (hranice 1TFlops padla před 6 lety, dneska je to kolem 10TFlops) zahálejí.
Ona už se ani nějak příliš nedělají fyzikální dema.
AVP jsou tezce skriptovane a to co vnimas jako fyziku ji veskutecnosti neni :) neni problem nascriptovat ze ten a ten efekt bude tam a tam mit jiny dopad a jiny vizual, ale dnes se to prakticky skoro nedela prave proto ze us to neni 10-20 nadsencu, ale manufaktura citajici 100-500 lidi kde je nadsencem tak 1-2 lidi a zbytek jsou klikaci za menize :)
plně souhlasím a taky se nad tím divím... nádherná by byla k 750/ti :-)
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.