No ... jak jsem dříve říkal ... ohledně těch 768 MB paměti na grafické kartě řad 8000 :). Mám pocit, že problém je vyřešen - 512 MB pro grafiku a (dle včerejší zpávy) - 128 nebo 256 MB na výpočet fyziky - což dělá těch 640 a 768 MB;)
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Tom (neověřeno) https://diit.cz
6. 10. 2006 - 10:45https://diit.cz/clanek/nvidia-chysta-quantum-physics-engine/diskuseNo ... jak jsem dříve říkal ... ohledně těch 768 MB paměti na grafické kartě řad 8000 :). Mám pocit, že problém je vyřešen - 512 MB pro grafiku a (dle včerejší zpávy) - 128 nebo 256 MB na výpočet fyziky - což dělá těch 640 a 768 MB;)https://diit.cz/clanek/nvidia-chysta-quantum-physics-engine/diskuse#comment-293851
+
No konecne bude grafika a fyzika na jedne karte s rychlou sbernici.
Ted to jeste udelat nejak standardne, aby to fungovalo i u jinych vyrobcu (ale neverim, ze se to podari).
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Nalim https://diit.cz/profil/nalim
6. 10. 2006 - 13:51https://diit.cz/clanek/nvidia-chysta-quantum-physics-engine/diskuseNo konecne bude grafika a fyzika na jedne karte s rychlou sbernici.
Ted to jeste udelat nejak standardne, aby to fungovalo i u jinych vyrobcu (ale neverim, ze se to podari).https://diit.cz/clanek/nvidia-chysta-quantum-physics-engine/diskuse#comment-293880
+
6. 10. 2006 - 14:57https://diit.cz/clanek/nvidia-chysta-quantum-physics-engine/diskuseTom:
768 paměti je tam z důvodu 384bit sběrnicehttps://diit.cz/clanek/nvidia-chysta-quantum-physics-engine/diskuse#comment-293892
+
Khostri: jj, ale pokud se nepletu, tak podle dřívějších informací bude ta sběrnice rozdělená ... jedna část bude živit těch 512 a druhá zbytek...
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Tom (neověřeno) https://diit.cz
6. 10. 2006 - 17:00https://diit.cz/clanek/nvidia-chysta-quantum-physics-engine/diskuseKhostri: jj, ale pokud se nepletu, tak podle dřívějších informací bude ta sběrnice rozdělená ... jedna část bude živit těch 512 a druhá zbytek...https://diit.cz/clanek/nvidia-chysta-quantum-physics-engine/diskuse#comment-293915
+
no, tak po peti sesti letech az vznikne jednotne rozhrani (jako je directx pro hw grafiku) to bude doopravdy pouzitelne
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
m (neověřeno) https://diit.cz
8. 10. 2006 - 02:07https://diit.cz/clanek/nvidia-chysta-quantum-physics-engine/diskuseno, tak po peti sesti letech az vznikne jednotne rozhrani (jako je directx pro hw grafiku) to bude doopravdy pouzitelnehttps://diit.cz/clanek/nvidia-chysta-quantum-physics-engine/diskuse#comment-294134
+
No ... jak jsem dříve říkal ... ohledně těch 768 MB paměti na grafické kartě řad 8000 :). Mám pocit, že problém je vyřešen - 512 MB pro grafiku a (dle včerejší zpávy) - 128 nebo 256 MB na výpočet fyziky - což dělá těch 640 a 768 MB;)
No konecne bude grafika a fyzika na jedne karte s rychlou sbernici.
Ted to jeste udelat nejak standardne, aby to fungovalo i u jinych vyrobcu (ale neverim, ze se to podari).
Tom:
768 paměti je tam z důvodu 384bit sběrnice
Khostri: jj, ale pokud se nepletu, tak podle dřívějších informací bude ta sběrnice rozdělená ... jedna část bude živit těch 512 a druhá zbytek...
no, tak po peti sesti letech az vznikne jednotne rozhrani (jako je directx pro hw grafiku) to bude doopravdy pouzitelne
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.