K čemu jsou těmto čipům texturovací jednotky, když je to cíleně výpočetní procesor ?
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
K čemu jsou těmto čipům
kyo kyo https://diit.cz/profil/kyo
16. 11. 2016 - 21:47https://diit.cz/clanek/nvidia-dgx-saturnv/diskuseK čemu jsou těmto čipům texturovací jednotky, když je to cíleně výpočetní procesor ?https://diit.cz/clanek/nvidia-dgx-saturnv/diskuse#comment-949992
+
I v rámci výpočetních rozhraní existují operace, které lze řešit texturovacími jednotkami (ty jsou v nich, jakožto specializovaný obvod, rychlejší). Vypustit je by přineslo potřebu hlubšího přepracování čipu i softwarového zázemí. To znamená finanční i časové náklady, které by možná ani nepřinesly navýšení výkonu.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
I v rámci výpočetních
no-X https://diit.cz/autor/no-x
17. 11. 2016 - 08:52https://diit.cz/clanek/nvidia-dgx-saturnv/diskuseI v rámci výpočetních rozhraní existují operace, které lze řešit texturovacími jednotkami (ty jsou v nich, jakožto specializovaný obvod, rychlejší). Vypustit je by přineslo potřebu hlubšího přepracování čipu i softwarového zázemí. To znamená finanční i časové náklady, které by možná ani nepřinesly navýšení výkonu.https://diit.cz/clanek/nvidia-dgx-saturnv/diskuse#comment-950034
+
Děkuju za odpověď. Netušil jsem, že i texturovací jednotky lze použít pro výpočet. Jinak chápu, že existuje návrh čipu, který už je hotový vč. TMUs a jiný se nevyplatí dělat.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Děkuju za odpověď. Netušil
kyo kyo https://diit.cz/profil/kyo
17. 11. 2016 - 11:08https://diit.cz/clanek/nvidia-dgx-saturnv/diskuseDěkuju za odpověď. Netušil jsem, že i texturovací jednotky lze použít pro výpočet. Jinak chápu, že existuje návrh čipu, který už je hotový vč. TMUs a jiný se nevyplatí dělat.https://diit.cz/clanek/nvidia-dgx-saturnv/diskuse#comment-950067
+
Nejde o použití texturovacích jednotek pro výpočty ve striktním slova smyslu, ale spíš k načítání dat (k určitým typům dat mohou texturovací jednotky přistupovat efektivněji), případně mohou být využity při některých algoritmech pro zpracování / analýzu obrazových dat nebo k interpolacím. Pokud jde o operaci, kterou zvládají, pak může být provedena výrazně rychleji než při použití aritmetických jednotek, které by ji musely emulovat.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Nejde o použití texturovacích
no-X https://diit.cz/autor/no-x
17. 11. 2016 - 15:45https://diit.cz/clanek/nvidia-dgx-saturnv/diskuseNejde o použití texturovacích jednotek pro výpočty ve striktním slova smyslu, ale spíš k načítání dat (k určitým typům dat mohou texturovací jednotky přistupovat efektivněji), případně mohou být využity při některých algoritmech pro zpracování / analýzu obrazových dat nebo k interpolacím. Pokud jde o operaci, kterou zvládají, pak může být provedena výrazně rychleji než při použití aritmetických jednotek, které by ji musely emulovat.https://diit.cz/clanek/nvidia-dgx-saturnv/diskuse#comment-950172
+
Takovej komp by mela nVidia dat AMD, aby si to uz konecne spocitaly. Misto toho na tom budou projektovat Voltu.
+1
-2
-1
Je komentář přínosný?
Jeste je treba dodat, ze
Amater https://diit.cz/profil/zedoross
17. 11. 2016 - 22:34https://diit.cz/clanek/nvidia-dgx-saturnv/diskuseTakovej komp by mela nVidia dat AMD, aby si to uz konecne spocitaly. Misto toho na tom budou projektovat Voltu.https://diit.cz/clanek/nvidia-dgx-saturnv/diskuse#comment-950247
+
Pekny no, ale radsi bych, kdyby zacali delat na DirectX12 grafikach. :-/
K čemu jsou těmto čipům texturovací jednotky, když je to cíleně výpočetní procesor ?
I v rámci výpočetních rozhraní existují operace, které lze řešit texturovacími jednotkami (ty jsou v nich, jakožto specializovaný obvod, rychlejší). Vypustit je by přineslo potřebu hlubšího přepracování čipu i softwarového zázemí. To znamená finanční i časové náklady, které by možná ani nepřinesly navýšení výkonu.
Děkuju za odpověď. Netušil jsem, že i texturovací jednotky lze použít pro výpočet. Jinak chápu, že existuje návrh čipu, který už je hotový vč. TMUs a jiný se nevyplatí dělat.
Nejde o použití texturovacích jednotek pro výpočty ve striktním slova smyslu, ale spíš k načítání dat (k určitým typům dat mohou texturovací jednotky přistupovat efektivněji), případně mohou být využity při některých algoritmech pro zpracování / analýzu obrazových dat nebo k interpolacím. Pokud jde o operaci, kterou zvládají, pak může být provedena výrazně rychleji než při použití aritmetických jednotek, které by ji musely emulovat.
Takovej komp by mela nVidia dat AMD, aby si to uz konecne spocitaly. Misto toho na tom budou projektovat Voltu.
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.