Bylo by moc hezké, kdyby se nVidia uráčila uvádět nějaké podrobnější specifikace, aby se nemuselo čerpat z neoficielních zdrojů, případně se neuchylovala k násobkům rychlosti archaické integrované Intel HD4400 grafiky.
Protože pak se tam snadno může objevit "až 4x" rychlejší než tato vykopávka a to už je vcelku nic neříkající údaj. Až 4x může být také jen 2x v něčem (ale i 1x ...) a v něčem jiném 3,5x rychlejší. A hledej šmudlo, v čem je rychlejší víc a v čem třeba jen o fous...
V podstatě - <b>dohnáno do extrému</b> - pro legální definici (aby to bylo nežalovatelné za klamavou reklamu) stačí, aby 940M byla skoro 4x rychlejší ¨(tedy řekněme 3,6x ...) než HD4400 v jediné operaci a ve všech ostatních může být klidně i pomalejší a je to nežlovatelné :-(
To je specifikace výkonu jak hrom :-/
+1
+29
-1
Je komentář přínosný?
Bylo by moc hezké, kdyby se
trodas https://diit.cz/profil/trodas
13. 3. 2015 - 00:49https://diit.cz/clanek/nvidia-gm108-geforce-930m-940m-gtx-950m-gtx-960m/diskuseBylo by moc hezké, kdyby se nVidia uráčila uvádět nějaké podrobnější specifikace, aby se nemuselo čerpat z neoficielních zdrojů, případně se neuchylovala k násobkům rychlosti archaické integrované Intel HD4400 grafiky.
Protože pak se tam snadno může objevit "až 4x" rychlejší než tato vykopávka a to už je vcelku nic neříkající údaj. Až 4x může být také jen 2x v něčem (ale i 1x ...) a v něčem jiném 3,5x rychlejší. A hledej šmudlo, v čem je rychlejší víc a v čem třeba jen o fous...
V podstatě - dohnáno do extrému - pro legální definici (aby to bylo nežalovatelné za klamavou reklamu) stačí, aby 940M byla skoro 4x rychlejší ¨(tedy řekněme 3,6x ...) než HD4400 v jediné operaci a ve všech ostatních může být klidně i pomalejší a je to nežlovatelné :-(
To je specifikace výkonu jak hrom :-/https://diit.cz/clanek/nvidia-gm108-geforce-930m-940m-gtx-950m-gtx-960m/diskuse#comment-772218
+
Naopak, presne tak jak to je napsane to zalovatelne je.
Srovnavaci reklama je totiz u nas zakazana.
+1
-7
-1
Je komentář přínosný?
Naopak, presne tak jak to je
petr22 https://diit.cz/profil/petr22
13. 3. 2015 - 07:17https://diit.cz/clanek/nvidia-gm108-geforce-930m-940m-gtx-950m-gtx-960m/diskuseNaopak, presne tak jak to je napsane to zalovatelne je.
Srovnavaci reklama je totiz u nas zakazana.
https://diit.cz/clanek/nvidia-gm108-geforce-930m-940m-gtx-950m-gtx-960m/diskuse#comment-772232
+
13. 3. 2015 - 07:34https://diit.cz/clanek/nvidia-gm108-geforce-930m-940m-gtx-950m-gtx-960m/diskuseSrovnavaci reklama samozrejme zakazana neni.https://diit.cz/clanek/nvidia-gm108-geforce-930m-940m-gtx-950m-gtx-960m/diskuse#comment-772234
+
Porovnavacia reklama je v EU zakazana, v USA povolena...
Porovnavacia reklama je porovnanie konkretnych vyrobkov od konkretnych vyrobcov v reklame.,
Preto mame v reklamae bezny praci prasok a pod...
+1
-18
-1
Je komentář přínosný?
Porovnavacia reklama je v EU
Peter Fodrek https://diit.cz/profil/fotobanew
13. 3. 2015 - 08:08https://diit.cz/clanek/nvidia-gm108-geforce-930m-940m-gtx-950m-gtx-960m/diskusePorovnavacia reklama je v EU zakazana, v USA povolena...
Porovnavacia reklama je porovnanie konkretnych vyrobkov od konkretnych vyrobcov v reklame.,
Preto mame v reklamae bezny praci prasok a pod...https://diit.cz/clanek/nvidia-gm108-geforce-930m-940m-gtx-950m-gtx-960m/diskuse#comment-772240
+
13. 3. 2015 - 08:12https://diit.cz/clanek/nvidia-gm108-geforce-930m-940m-gtx-950m-gtx-960m/diskuseSrovnávací reklama je v EU i ČR za splnění určitých podmínek povolena:
http://www.epravo.cz/top/clanky/srovnavaci-reklama-dle-noveho-obcanskeho-zakoniku-nihil-novum-92893.htmlhttps://diit.cz/clanek/nvidia-gm108-geforce-930m-940m-gtx-950m-gtx-960m/diskuse#comment-772244
+
ale veľmi sa mi páči, že Nvidia už teraz vie,že jej čipy podporujú DX12, hádam už aj GTX600 podporovali DirectX12 bez ohľadu na to, aké API to je...a ja,že odkiaľ sa TSMC naučilo také pekné rozprávky a báje.
+1
-4
-1
Je komentář přínosný?
ale veľmi sa mi páči, že
gadge https://diit.cz/profil/gabriel-molnar
13. 3. 2015 - 06:13https://diit.cz/clanek/nvidia-gm108-geforce-930m-940m-gtx-950m-gtx-960m/diskuseale veľmi sa mi páči, že Nvidia už teraz vie,že jej čipy podporujú DX12, hádam už aj GTX600 podporovali DirectX12 bez ohľadu na to, aké API to je...a ja,že odkiaľ sa TSMC naučilo také pekné rozprávky a báje.https://diit.cz/clanek/nvidia-gm108-geforce-930m-940m-gtx-950m-gtx-960m/diskuse#comment-772228
+
Ale to nie sú rozprávky a báje. Nikde nehovoria, že budú podporovať HW features DX12. DX12 je hlavne o efektívnejšej práci s CPU takže tak isto ako už AMD teraz vie (teda sa rozhodla zabezpečiť), že DX12 budú podporovať GCN grafiky, tak NVIDIA detto sa rozhodla túto podporu urobiť pre Fermi, Kepler a Maxwell grafiky. HW features samozrejme budú podporovať až novšie generácie grafík.
+1
-6
-1
Je komentář přínosný?
Ale to nie sú rozprávky a
Marek Moravčík https://diit.cz/profil/mareknr
13. 3. 2015 - 08:21https://diit.cz/clanek/nvidia-gm108-geforce-930m-940m-gtx-950m-gtx-960m/diskuseAle to nie sú rozprávky a báje. Nikde nehovoria, že budú podporovať HW features DX12. DX12 je hlavne o efektívnejšej práci s CPU takže tak isto ako už AMD teraz vie (teda sa rozhodla zabezpečiť), že DX12 budú podporovať GCN grafiky, tak NVIDIA detto sa rozhodla túto podporu urobiť pre Fermi, Kepler a Maxwell grafiky. HW features samozrejme budú podporovať až novšie generácie grafík.https://diit.cz/clanek/nvidia-gm108-geforce-930m-940m-gtx-950m-gtx-960m/diskuse#comment-772246
+
DX se dělá a vždy dělal podle specifikací výrobců GPU (tedy i AMD a NVIDIE). Nejednou dokonce na míru konkrétnímu čipu. Viz třeba DX8 a DX8.1, které mají v PS dokonce rozdílnou sadu instrukcí - DX8.1 ani neobsahuje všechny instrukce DX8 (první děláno na míru GF3, druhé R8500).
A potom je tu ta "drobnost", že DX12 se už nějakou dobu testuje a dokonce existují i benchmarky.
Jinak OT - v nv se zavázali, že i Fermi budou podporovat, tak jsem zvědavý, jestli to dodrží. Teď jsou DX12 ovladače jen pro Kepler+.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
DX se dělá a vždy dělal podle
ptipi https://diit.cz/profil/ptipi
13. 3. 2015 - 08:27https://diit.cz/clanek/nvidia-gm108-geforce-930m-940m-gtx-950m-gtx-960m/diskuseDX se dělá a vždy dělal podle specifikací výrobců GPU (tedy i AMD a NVIDIE). Nejednou dokonce na míru konkrétnímu čipu. Viz třeba DX8 a DX8.1, které mají v PS dokonce rozdílnou sadu instrukcí - DX8.1 ani neobsahuje všechny instrukce DX8 (první děláno na míru GF3, druhé R8500).
A potom je tu ta "drobnost", že DX12 se už nějakou dobu testuje a dokonce existují i benchmarky.
Jinak OT - v nv se zavázali, že i Fermi budou podporovat, tak jsem zvědavý, jestli to dodrží. Teď jsou DX12 ovladače jen pro Kepler+.https://diit.cz/clanek/nvidia-gm108-geforce-930m-940m-gtx-950m-gtx-960m/diskuse#comment-772248
+
Proste preznacime a doprodame stare zasoby z prvni generace Maxwell-u, co natom ze je jeste trosku zosekame(940M) a mezi GTX 960M a 965M nebude jenom rozdil v poctech unifikovanych jednotek ale rovno generace architektur alias Maxwell 1 > 2.
"pro nedávno vydanou jako GeForce GTX 960 se nenašlo místo" - ja se naopak divim ze dokazali vydat 192-bitovou GTX970M, teda desktopovou GTX960Ti se 192-bitovou sbernici napojenou na 3GB GDDR5 VRAM je mozne vyrobit, jenomze to by tak nevyprodali ten vosekany 128-bitovy smejd alias GTX960.
Jedine co to cele zachranuje je funkcni Optimus.
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
Proste preznacime a doprodame
Waffer47 https://diit.cz/profil/waffer47
13. 3. 2015 - 14:03https://diit.cz/clanek/nvidia-gm108-geforce-930m-940m-gtx-950m-gtx-960m/diskuseProste preznacime a doprodame stare zasoby z prvni generace Maxwell-u, co natom ze je jeste trosku zosekame(940M) a mezi GTX 960M a 965M nebude jenom rozdil v poctech unifikovanych jednotek ale rovno generace architektur alias Maxwell 1 > 2.
"pro nedávno vydanou jako GeForce GTX 960 se nenašlo místo" - ja se naopak divim ze dokazali vydat 192-bitovou GTX970M, teda desktopovou GTX960Ti se 192-bitovou sbernici napojenou na 3GB GDDR5 VRAM je mozne vyrobit, jenomze to by tak nevyprodali ten vosekany 128-bitovy smejd alias GTX960.
Jedine co to cele zachranuje je funkcni Optimus.https://diit.cz/clanek/nvidia-gm108-geforce-930m-940m-gtx-950m-gtx-960m/diskuse#comment-772420
+
Bylo by moc hezké, kdyby se nVidia uráčila uvádět nějaké podrobnější specifikace, aby se nemuselo čerpat z neoficielních zdrojů, případně se neuchylovala k násobkům rychlosti archaické integrované Intel HD4400 grafiky.
Protože pak se tam snadno může objevit "až 4x" rychlejší než tato vykopávka a to už je vcelku nic neříkající údaj. Až 4x může být také jen 2x v něčem (ale i 1x ...) a v něčem jiném 3,5x rychlejší. A hledej šmudlo, v čem je rychlejší víc a v čem třeba jen o fous...
V podstatě - <b>dohnáno do extrému</b> - pro legální definici (aby to bylo nežalovatelné za klamavou reklamu) stačí, aby 940M byla skoro 4x rychlejší ¨(tedy řekněme 3,6x ...) než HD4400 v jediné operaci a ve všech ostatních může být klidně i pomalejší a je to nežlovatelné :-(
To je specifikace výkonu jak hrom :-/
Naopak, presne tak jak to je napsane to zalovatelne je.
Srovnavaci reklama je totiz u nas zakazana.
Srovnavaci reklama samozrejme zakazana neni.
Porovnavacia reklama je v EU zakazana, v USA povolena...
Porovnavacia reklama je porovnanie konkretnych vyrobkov od konkretnych vyrobcov v reklame.,
Preto mame v reklamae bezny praci prasok a pod...
Srovnávací reklama je v EU i ČR za splnění určitých podmínek povolena:
http://www.epravo.cz/top/clanky/srovnavaci-reklama-dle-noveho-obcanskeho...
toto ale neni reklama
ale veľmi sa mi páči, že Nvidia už teraz vie,že jej čipy podporujú DX12, hádam už aj GTX600 podporovali DirectX12 bez ohľadu na to, aké API to je...a ja,že odkiaľ sa TSMC naučilo také pekné rozprávky a báje.
Ale to nie sú rozprávky a báje. Nikde nehovoria, že budú podporovať HW features DX12. DX12 je hlavne o efektívnejšej práci s CPU takže tak isto ako už AMD teraz vie (teda sa rozhodla zabezpečiť), že DX12 budú podporovať GCN grafiky, tak NVIDIA detto sa rozhodla túto podporu urobiť pre Fermi, Kepler a Maxwell grafiky. HW features samozrejme budú podporovať až novšie generácie grafík.
DX se dělá a vždy dělal podle specifikací výrobců GPU (tedy i AMD a NVIDIE). Nejednou dokonce na míru konkrétnímu čipu. Viz třeba DX8 a DX8.1, které mají v PS dokonce rozdílnou sadu instrukcí - DX8.1 ani neobsahuje všechny instrukce DX8 (první děláno na míru GF3, druhé R8500).
A potom je tu ta "drobnost", že DX12 se už nějakou dobu testuje a dokonce existují i benchmarky.
Jinak OT - v nv se zavázali, že i Fermi budou podporovat, tak jsem zvědavý, jestli to dodrží. Teď jsou DX12 ovladače jen pro Kepler+.
Proste preznacime a doprodame stare zasoby z prvni generace Maxwell-u, co natom ze je jeste trosku zosekame(940M) a mezi GTX 960M a 965M nebude jenom rozdil v poctech unifikovanych jednotek ale rovno generace architektur alias Maxwell 1 > 2.
"pro nedávno vydanou jako GeForce GTX 960 se nenašlo místo" - ja se naopak divim ze dokazali vydat 192-bitovou GTX970M, teda desktopovou GTX960Ti se 192-bitovou sbernici napojenou na 3GB GDDR5 VRAM je mozne vyrobit, jenomze to by tak nevyprodali ten vosekany 128-bitovy smejd alias GTX960.
Jedine co to cele zachranuje je funkcni Optimus.
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.